Shreddaaa schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:53:
Ik ga hier even het aluminium hoedje opzetten...
Zojuist ook weer een hele aparte pot gehad ter afsluiting van de WL.
Ik ben 81 rated, en wordt gekoppeld aan 85 rated met 1 icon in het elftal.
Constant ben ik de betere partij, qua kansen, qua schoten, qua balbezit en eigenlijk dus qua alles.
Ik scoor de 1-0. Binnen 1 minuten blundert mijn team 2x waardoor ie met geluk de 1-1 maakt.
Heel de wedstrijd krijg ik er geen bal in. Tot ik in de 89e minuut de 2-1 binnen schiet.
Hij gaat voor die 30 seconde dat zo'n potje dan duurt vol op de aanval. Mijn team blundert weer 2x tijdens zijn aanval waardoor ie weer scoort.
In de verlenging scoort ie vervolgens nog 2x door AI gestuurde spelers die hele rare dingen doen.
Ik vind het niet erg dat als ik terecht verlies, maar dit was overduidelijk onterecht. Aangezien het geen vervelende tegenstander was, en deze jongen ook NL was hem een berichtje gestuurd met zijn mening. Hij zei ook dat ie erg veel geluk had. Er was ook geen buttonlag voor allebei.
Wat hij wel zei is dat ie een x aantal 100en euro's in FIFA had gestopt om zo'n team te krijgen. Nou zie ik hier laatst het artikel over metadata... Zou het zo zijn dat in die metadata ook wordt meegenomen hoeveel geld iemand besteed in de vorm van FIFA punten? En dat daardoor het geluk meer de kant op valt van iemand die wel betaald?
Ik baseer dit niet op 1 potje maar op de 19 potjes WL die ik heb gespeeld dit weekend. Tegenstanders met overduidelijk betaalde teams verloor ik dubieus van, waar ik van normale teams wel win.
*Aluminium hoedje weer af*