Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RR21 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:38:
[...]

Denk je dat Pogba als CVM goed uit de voeten kan? Heb nu Kante maar ik vind Pogba leuker als speler.
Ik denk dat Kante veel beter is als cdm. Maar dat maakt niet uit. Gaat ook om lol hebben. Als je een spits twee keer kan passeren met je cdm is dat veel leuker dan Super serieus de bal afpakken. :)

Edit: Bale erbij. Pogba achterin. Heb al twee rage quits gehad. MIjn tactiek op zondag is zo snel mogelijk scoren zodat ze quitten voordat ze door hebben dat ik niet kan verdedigen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2018 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:23:
[...]

Heb Rui COsta baby uit een pakketje gehaald. Die ging voor 450k. VOor de rest heb ik een paar iets als Alaba gekregen. Maar niet meer dan dat qua waarde. Heb flink zitten handelen.

Wat OTW betreft: de markt is gekelderd. Dit is een koopmoment niet een verkoopmoment.
Klopt! Daarom heb ik ook een ton verloren.. te vroeg gekocht :( had nu moeten kopen ! Wel netjes hoor dat je zoveel geld bij elkaar hebt gehandeld !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:03:
[...]

Klopt! Daarom heb ik ook een ton verloren.. te vroeg gekocht :( had nu moeten kopen ! Wel netjes hoor dat je zoveel geld bij elkaar hebt gehandeld !
Moet je ff met Bean praten. Ik ben maar een kleintje hoor. :)

Met Pogba op CDM is overigens wel elke organisatie direct zoek. MvB liep net als CDM. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2018 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-10 09:19
Weten jullie al wat meer over de datum van de refresh ratings? Heb KdB en Kante nog die hoogstwaarschijnlijk wel een upgrade zullen krijgen en ik daarom voor die tijd nog van de hand wil doen om nog een beetje geld terug te kunnen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:04:
[...]

Moet je ff met Bean praten. Ik ben maar een kleintje hoor. :)

Met Pogba op CDM is overigens wel elke organisatie direct zoek. MvB liep net als CDM. :)
Ik verwacht niet zo veel qua prijs met de Bruyne. Er zijn natuurlijk veel meer spelers die dergelijke spelers hebben ingeslagen en (massaal) gaan aanbieden op het moment dat de hogere rating is toegepast.In dat geval kan de prijs zelfs gaan dalen.

Wat mij interessante investeringen lijken zijn betaalbare IF kaarten van spelers die een verhoging krijgen. 83/84/85 rated kaarten die met een verhoging opeens erg interessant worden voor bijv. een SBC.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldspeedy4
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 23:26
Mijn huidige BPL squad. Heb zo'n 130k te besteden, maar sterk aan het twijfelen wie ik wil upgraden. Ben er over aan het denken om Gabriel Jesus te vervangen door OTW Morata aangezien die op de moment relatief goedkoop is.

Sanchez ga ik waarschijnlijk verkopen, speelt toch niet zo lekker als ik gehoopt had. Weet nog niet goed wie ik in zijn plaats zou kiezen.

Iemand suggesties over wat ik kan doen met mijn team? Speel ook wel graag met een goeie CAM. Misschien Eriksen verkopen en voor De Bruyne gaan?

https://www.futbin.com/18/squad/3844934

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:13:
[...]
Wat mij interessante investeringen lijken zijn betaalbare IF kaarten van spelers die een verhoging krijgen. 83/84/85 rated kaarten die met een verhoging opeens erg interessant worden voor bijv. een SBC.
Om het makkelijk te maken, Futbin heeft daar vorige maand al een forecast van gemaakt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traore tweede goal. Cheap ass investeringen komen nu goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mkhiki OTW maar eens gehaald als investering. Zekerheidje bij Arsenal en met een leuke IF kan het zomaar meer worden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ook 2 Mkhik´s gekocht voor 145K en toch ook maar een Lacazette gekocht voor 108. Vind de prijzen nu wel erg laag. In totaal nu 3 Mkhiki´s , 2 Morata´s ,1 Lacazette, 2 Batman, 1 Costa, 2 Deulofeu, 2 walcot´s en 1 Lucas. Ben benieuwd hoe het loopt.

Normaal koop ik voor de wedstrijd in en verkoop het in de hype op zaterdag en woensdag maar deze dealtjes komen niet snel weer denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu 5 potten met Bale als LCAM gespeeld. In die tijd heeft hij er 0 gemaakt. Pogba als CDM heeft er 4. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:03:
Heb nu 5 potten met Bale als LCAM gespeeld. In die tijd heeft hij er 0 gemaakt. Pogba als CDM heeft er 4. :P
Wel 4 assists op Pogba? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha niet eens. Heeft wel zijn eerste gemaakt net. Bergkamp schoot tegen hem op en hij ging erin. Valt me aardig tegen tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-10 12:50
theman36 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:16:
Weten jullie al wat meer over de datum van de refresh ratings? Heb KdB en Kante nog die hoogstwaarschijnlijk wel een upgrade zullen krijgen en ik daarom voor die tijd nog van de hand wil doen om nog een beetje geld terug te kunnen zien.
Ben ik ook benieuwd naar zou kvd en kante wel zo snel mogelijk weg doen. Die krijgen vrijwel zeker een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Kdb krijgt sowieso een upgrade maar Kante betwijfel ik, gezien zijn 87 rating op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goldspeedy4 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:58:
Mijn huidige BPL squad. Heb zo'n 130k te besteden, maar sterk aan het twijfelen wie ik wil upgraden. Ben er over aan het denken om Gabriel Jesus te vervangen door OTW Morata aangezien die op de moment relatief goedkoop is.

Sanchez ga ik waarschijnlijk verkopen, speelt toch niet zo lekker als ik gehoopt had. Weet nog niet goed wie ik in zijn plaats zou kiezen.

Iemand suggesties over wat ik kan doen met mijn team? Speel ook wel graag met een goeie CAM. Misschien Eriksen verkopen en voor De Bruyne gaan?

https://www.futbin.com/18/squad/3844934
Heb Eriksen geruild voor Kdb. Kdb scoort veel meer en zit bij elke bal.

Morata otw heb ik ook. Voor de handel, hij presteert niet goed in mijn team.
Koop dan nif Mkytarian voor weinig en zet die in de spits.
Of koop Wilson if 84.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:24:
[...]

Haha niet eens. Heeft wel zijn eerste gemaakt net. Bergkamp schoot tegen hem op en hij ging erin. Valt me aardig tegen tot nu toe.
In de WL overigens opvallend veel eigen doelpunten tegen. Geklungel en van richting veranderde schoten tegen verdedigers aan die in het doel verdwijnen. Het zal er wel bij horen.

Firmino 87 is hier zeer geslaagd en voorlopig wel een blijvertje. Zijn finishing en dribbling zijn ongekend. Hij liep zo goed als 1 goal en 1 assist per wedstrijd in de WL, ondanks diverse rage quits.

Geëindigd in silver 1, meer wilde ik ook niet spelen. Zag wel weer een dilemma voor volgend weekend. Voor gold 3 maandelijks moet ik 21 overwinningen pakken. Op zich geen probleem, maar weer niet of ik zin heb om veel wedstrijden te gaan spelen (waarschijnlijk niet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-10 20:13
Ik ga hier even het aluminium hoedje opzetten...
Zojuist ook weer een hele aparte pot gehad ter afsluiting van de WL.
Ik ben 81 rated, en wordt gekoppeld aan 85 rated met 1 icon in het elftal.
Constant ben ik de betere partij, qua kansen, qua schoten, qua balbezit en eigenlijk dus qua alles.
Ik scoor de 1-0. Binnen 1 minuten blundert mijn team 2x waardoor ie met geluk de 1-1 maakt.
Heel de wedstrijd krijg ik er geen bal in. Tot ik in de 89e minuut de 2-1 binnen schiet.
Hij gaat voor die 30 seconde dat zo'n potje dan duurt vol op de aanval. Mijn team blundert weer 2x tijdens zijn aanval waardoor ie weer scoort.
In de verlenging scoort ie vervolgens nog 2x door AI gestuurde spelers die hele rare dingen doen.

Ik vind het niet erg dat als ik terecht verlies, maar dit was overduidelijk onterecht. Aangezien het geen vervelende tegenstander was, en deze jongen ook NL was hem een berichtje gestuurd met zijn mening. Hij zei ook dat ie erg veel geluk had. Er was ook geen buttonlag voor allebei.
Wat hij wel zei is dat ie een x aantal 100en euro's in FIFA had gestopt om zo'n team te krijgen. Nou zie ik hier laatst het artikel over metadata... Zou het zo zijn dat in die metadata ook wordt meegenomen hoeveel geld iemand besteed in de vorm van FIFA punten? En dat daardoor het geluk meer de kant op valt van iemand die wel betaald?

Ik baseer dit niet op 1 potje maar op de 19 potjes WL die ik heb gespeeld dit weekend. Tegenstanders met overduidelijk betaalde teams verloor ik dubieus van, waar ik van normale teams wel win.

*Aluminium hoedje weer af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik krijg ook altijd van die scheit if's uit die packjes. Deze week al 3x nico gehad, 1x zielinski en een Jacobsen.

Wel weer eens elite 3 gehaald in squad battles dus hopen dat ik morgen iets beters krijg

Ook met een traantje bergkamp verkocht en del piero 90 gehaald. Dat loopt niet aardig voorin samen met overmars en bale.

[ Voor 15% gewijzigd door servival7 op 18-02-2018 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:53:
Constant ben ik de betere partij, qua kansen, qua schoten, qua balbezit en eigenlijk dus qua alles.
Ik scoor de 1-0. Binnen 1 minuten blundert mijn team 2x waardoor ie met geluk de 1-1 maakt.
Heel de wedstrijd krijg ik er geen bal in. Tot ik in de 89e minuut de 2-1 binnen schiet.
Hij gaat voor die 30 seconde dat zo'n potje dan duurt vol op de aanval. Mijn team blundert weer 2x tijdens zijn aanval waardoor ie weer scoort.
In de verlenging scoort ie vervolgens nog 2x door AI gestuurde spelers die hele rare dingen doen.

Ik vind het niet erg dat als ik terecht verlies, maar dit was overduidelijk onterecht. Aangezien het geen vervelende tegenstander was, en deze jongen ook NL was hem een berichtje gestuurd met zijn mening. Hij zei ook dat ie erg veel geluk had. Er was ook geen buttonlag voor allebei.
Wat hij wel zei is dat ie een x aantal 100en euro's in FIFA had gestopt om zo'n team te krijgen. Nou zie ik hier laatst het artikel over metadata... Zou het zo zijn dat in die metadata ook wordt meegenomen hoeveel geld iemand besteed in de vorm van FIFA punten? En dat daardoor het geluk meer de kant op valt van iemand die wel betaald?

Ik baseer dit niet op 1 potje maar op de 19 potjes WL die ik heb gespeeld dit weekend. Tegenstanders met overduidelijk betaalde teams verloor ik dubieus van, waar ik van normale teams wel win.

Normaal zeggen de aluhoedjes dat je geluk tegen hebt met een hoger rated team.
Bean77 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:49:
[...]

In de WL overigens opvallend veel eigen doelpunten tegen. Geklungel en van richting veranderde schoten tegen verdedigers aan die in het doel verdwijnen. Het zal er wel bij horen.

Firmino 87 is hier zeer geslaagd en voorlopig wel een blijvertje. Zijn finishing en dribbling zijn ongekend. Hij liep zo goed als 1 goal en 1 assist per wedstrijd in de WL, ondanks diverse rage quits.

Geëindigd in silver 1, meer wilde ik ook niet spelen. Zag wel weer een dilemma voor volgend weekend. Voor gold 3 maandelijks moet ik 21 overwinningen pakken. Op zich geen probleem, maar weer niet of ik zin heb om veel wedstrijden te gaan spelen (waarschijnlijk niet).
Die maandelijkse rewards zijn wel irritant. Ik speel vaak om het weekend en heb dan zilveren totw pakketjes. Dat is super suf. Heb nu iets van 10 rode kaarten met een rating onder de 75. Moet er ook 21 winnen maar dan voor gold 1 deze maand. Speel daarom vanavond door zolang ik het leuk heb. Hoef ik volgend weekend wat minder mijn best te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Shreddaaa schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:53:

Denk gewoon toeval. En met een icon of meer is het ook absoluut niet zeker of iemand er geld in heeft zitten. Het is gewoon zo makkelijk om geld te verdienen met dit spel dat iedereen die zich er een beetje in verdiept een paar icons zou kunnen hebben. Dit weekend weer bijna al mijn 83- voor 4,5/5k en 84 rated spelers voor 7k verkocht. Verder nog wat non rare golden spelers voor de verschillende SBC's voor 5k tot zelfs 10k verkocht. Ik begon pas begin november en heb nog nooit geld in fifa gestoken (en ga ik ook nooit doen) en heb een 87 en 85 rated team (en dat zou nog een stuk hoger kunnen zijn want speel met veel IF's die vaak een lage rating hebben i.v.m. de stats).

Als je mijn statistieken zou bekijken zou je denken dat ik altijd en overal pech heb. Ik heb namelijk in meer dan 95% van de wedstrijden meer kansen, meer balbezit, meer corners enzovoort. Helaas win ik bij lange na niet die 95% maar ongeveer 65% in de weekend league. Maar ik denk dat dit meer komt omdat ik altijd erg aanvallend speel met veel druk naar voren en doordat ik vrij dramatisch ben met afmaken van de kansen. En eigenlijk vind ik dit niet eens zo'n groot probleem want door het missen van al die kansen win ik een stuk minder en word ik niet gekoppeld aan de echte topspelers. En zelf veel de bal hebben, dat speelt wel zo lekker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pffft, tweede SBCs en een grote schoonmaak later, maar ik heb inmiddels weer een BPL team :)
https://www.futbin.com/18/squad/3838339

Zat eerst te twijfelen over een variant met Neymar en Cavani, aangezien Cavani in deze formatie opeens onverwacht sterk en efficient was, maar uiteindelijk toch voor Salah/Firminho gegaan. De eerste versie had Pogba nog als RCM, maar uiteindelijk heb ik hem toch gewisseld voor Ramos/De Gea ipv Chiellini/Handanovic.

Desailly was een no-brainer, Rijkaard is voornamelijk puur op basis van stats gekozen. Helaas geen Ronny uit de vele SBC's packs kunnen halen, maar wel veel kaartjes die meteen weer gebruikt konden worden :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:12

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:24:
[...]

Herken 't wel. Had NIF Mbappe. Liep 1 op 1, was super goed. Heb OTW Mbappe gekocht. In 4 wedstrijden al 1 assist :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:39:
[...]

Herken 't wel. Had NIF Mbappe. Liep 1 op 1, was super goed. Heb OTW Mbappe gekocht. In 4 wedstrijden al 1 assist :+
Nu 8 potjes. Bale heeft 1 puike pot gespeeld. Waarschijnlijk ben ik gewoon te slecht om hem goed te gebruiken. Heb het idee dat ik elke random super snelle gast kan gebruiken en geen verschil zou merken.

___

Gekapt bij gold 1. Hoef ik nog maar 20 potjes te winnen volgend weekend om Dost te pakken uit de rewards. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-10 20:49
Ben bij Elite 3 gestopt. Had nog 5 potten over maar ben echt te moet om nog te spelen. Volgende week bij 19 winst Elite 1 binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb steeds meer het idee dat EA zorgt dat je ongeveer op de plaats komt die ze voorspellen. Het ging best aardig vandaag en EA gaf aan dat ik ongeveer in Gold1 zou eindigen. Als ik meerdere potjes achter elkaar win heb ik altijd opeens een potje waarin alles tegen zit. Spelers bewegen niet, alles komt op de paal, lat of 3e ring etc etc. ALs ik dreig lager uit te komen dan voorspeld zit opeens alles mee. Ik won net een potje met 5-0 tegen een betere tegenstander, maar alles viel goed. Daarna was ik veel beter dan de tegenstander en had veel meer kansen (20 schoten tegen 3 van hem) en verlies in de 120ste minuut met 3-2.

Ik heb nu 16 wins en wilde eigenlijk in Gold 2 eindigen, maar ik vind het wel mooi geweest. Ik blijf wel in Silver deze week. Ik kan nog 14 wedstrijden spelen maar ben er weer klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-10 15:24
Vraagje, ik speel nu een half jaar PES maar ben er ondertussen wel weer klaar mee. Nu zit ik te denken weer FIFA te gaan spelen en dat met name UT. Nu is mijn vraag heeft het nog zin om er nu in te stappen na een half jaar (en zonder 100 euro te investeren). Zo ja, heeft iemand dan een mooi budget team om mee te starten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meer mensen die de laatste SBC niet kunnen inleveren?

Edit: Nevermind maandagochtend :+ Conceptspeler :+

[ Voor 33% gewijzigd door Vissert op 19-02-2018 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
038Zwolle schreef op maandag 19 februari 2018 @ 03:04:
Ik heb steeds meer het idee dat EA zorgt dat je ongeveer op de plaats komt die ze voorspellen. Het ging best aardig vandaag en EA gaf aan dat ik ongeveer in Gold1 zou eindigen. Als ik meerdere potjes achter elkaar win heb ik altijd opeens een potje waarin alles tegen zit. Spelers bewegen niet, alles komt op de paal, lat of 3e ring etc etc. ALs ik dreig lager uit te komen dan voorspeld zit opeens alles mee. Ik won net een potje met 5-0 tegen een betere tegenstander, maar alles viel goed. Daarna was ik veel beter dan de tegenstander en had veel meer kansen (20 schoten tegen 3 van hem) en verlies in de 120ste minuut met 3-2.

Ik heb nu 16 wins en wilde eigenlijk in Gold 2 eindigen, maar ik vind het wel mooi geweest. Ik blijf wel in Silver deze week. Ik kan nog 14 wedstrijden spelen maar ben er weer klaar mee
Dit is echt zo waar!!!

vrijdag speel ik. 13 gespeeld 11 winst.
Zaterdag 10 gespeeld 2 winst. geen kans gaat er meer in, geen normale paas komt meer aan. spelers kunnen geen bal meer aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Goedemorgen,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de prime Overmars kaart op LM? Ik lees hier wel positieve verhalen van mensen die hem als striker gebruiken maar dat gaat in dit team niet werken: https://www.futbin.com//18/squad/3808290

Wil Carrasco vervangen voor Overmars. Iemand ervaring met hem op LM? Of misschien andere suggesties voor dit team? Dembele zal vervangen worden voor Bale als zijn league SBC uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ananas_NL schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:07:
Vraagje, ik speel nu een half jaar PES maar ben er ondertussen wel weer klaar mee. Nu zit ik te denken weer FIFA te gaan spelen en dat met name UT. Nu is mijn vraag heeft het nog zin om er nu in te stappen na een half jaar (en zonder 100 euro te investeren). Zo ja, heeft iemand dan een mooi budget team om mee te starten?
zeker! Qua team kun je aan zoiets denken bijvoorbeeld:

https://www.futbin.com/18/squad/3858267

Bakayoko is wat mij betreft een no brainer, ontzettend OP en cheap. Hetzelfde voor Martial en Jesus, zijn wel een paar K maar 25K. moet je vrij snel bij elkaar kunnen hebben :)

calcio en bundesliga hebben ook wel cheape spelers en zijn minder populair dan de premier league dus daar zou je natuurlijk ook naar kunnen kijken. Gewoon lekker puzzelen via futbin!
Symon1989 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:18:
Goedemorgen,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de prime Overmars kaart op LM? Ik lees hier wel positieve verhalen van mensen die hem als striker gebruiken maar dat gaat in dit team niet werken: https://www.futbin.com//18/squad/3808290

Wil Carrasco vervangen voor Overmars. Iemand ervaring met hem op LM? Of misschien andere suggesties voor dit team? Dembele zal vervangen worden voor Bale als zijn league SBC uit komt.
Vond zelf Carrasco echt waardeloos dus Prime Overmars daar zal in mijn optiek sowieso een enorme verbetering zijn. Hoe bevalt Modric als cdm? Ik heb hem afgelopen week untradeable gekregen, heb hem nu centraal op middenveld in een 4321 maar nog niet mee gespeeld. Hij lijkt mij niet echt de beste keuze als cdm, misschien vervangen door Casemiro?

[ Voor 33% gewijzigd door ErnstMid op 19-02-2018 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soldier wolf
Goedemorgen,

als je speelt op snelheid is het een prima links midden. het enige nadeel is dat hij slecht is in verdedigen. in de wedstrijd zet ik vaak mij team op 4 4 2 waarbij Overmars dan op links midden staat, en hij bevalt prima daar. scoort veel en een hoop assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Ik heb dit weekend Silver 2 gehaald, maar desondanks staat er nu bij DKT, not qualified. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:57:
Ik heb dit weekend Silver 2 gehaald, maar desondanks staat er nu bij DKT, not qualified. Iemand enig idee?
Komt met de WL rewards donderdagavond :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
ErnstMid schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:26:
[...]

zeker! Qua team kun je aan zoiets denken bijvoorbeeld:

https://www.futbin.com/18/squad/3858267

Bakayoko is wat mij betreft een no brainer, ontzettend OP en cheap. Hetzelfde voor Martial en Jesus, zijn wel een paar K maar 25K. moet je vrij snel bij elkaar kunnen hebben :)

calcio en bundesliga hebben ook wel cheape spelers en zijn minder populair dan de premier league dus daar zou je natuurlijk ook naar kunnen kijken. Gewoon lekker puzzelen via futbin!

[...]

Vond zelf Carrasco echt waardeloos dus Prime Overmars daar zal in mijn optiek sowieso een enorme verbetering zijn. Hoe bevalt Modric als cdm? Ik heb hem afgelopen week untradeable gekregen, heb hem nu centraal op middenveld in een 4321 maar nog niet mee gespeeld. Hij lijkt mij niet echt de beste keuze als cdm, misschien vervangen door Casemiro?
Ik ben op zich wel tevreden over Carrasco. Zeker gezien de (betaalbare) alternatieven die er zijn op die positie in Laliga. Modric vind ik heerlijk spelen, zn passing is echt fijn, verdedigend zou beter kunnen maar als ze Modric voorbij komen staat Ramos klaar om in te grijpen. Ik heb Casemiro ook op de bank zitten maar nog geen reden gehad om Modric te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die flits sbc's kunnen vaak niet uit.
Heb nu bijv MLS Vancouver whitecaps gedaan voor 5k,mooi goedkoop nu. Levert top electrum players small.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:33:
Die flits sbc's kunnen vaak niet uit.
Heb nu bijv MLS Vancouver whitecaps gedaan voor 5k,mooi goedkoop nu. Levert top electrum players small.
ik heb vrijdag die cultural exchange gedaan....

Was prima te doen heel veel spelers waar niet eens op geboden werd en zo voor het minimum kon aanschaffen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Welke League SBC spelers zijn het waard om te halen? Zit te twijfelen mijn ADP te verkopen en wat SBC's te gaan doen. Beetje klaar met de gameplay.

Ligue 1/Cavani heb ik. Calcio A 13/20. Promes schijnt een leuke supersub te zijn?
Al Soma is helaas erg moeilijk te linken maar wel goede dingen over gelezen. Enige die ik in mijn basis zou kunnen plaatsen is Cristiano.

[ Voor 22% gewijzigd door Unione. op 19-02-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bale staat op de nominatie om een downgrade te krijgen. Blijft mijn 89 nif bale dan wel 89 of wordt deze ook gedowngraded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:43:
Bale staat op de nominatie om een downgrade te krijgen. Blijft mijn 89 nif bale dan wel 89 of wordt deze ook gedowngraded?
Die Blijft 89 .. alleen alles wat nieuw in packs komt veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 14:03
servival7 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:43:
Blijft dezelfde prijs. Alleen de IF's stijgen mee. Jouw Bale wordt daarmee dus wellicht wat meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:29:
Pffft, tweede SBCs en een grote schoonmaak later, maar ik heb inmiddels weer een BPL team :)
https://www.futbin.com/18/squad/3838339

Zat eerst te twijfelen over een variant met Neymar en Cavani, aangezien Cavani in deze formatie opeens onverwacht sterk en efficient was, maar uiteindelijk toch voor Salah/Firminho gegaan. De eerste versie had Pogba nog als RCM, maar uiteindelijk heb ik hem toch gewisseld voor Ramos/De Gea ipv Chiellini/Handanovic.

Desailly was een no-brainer, Rijkaard is voornamelijk puur op basis van stats gekozen. Helaas geen Ronny uit de vele SBC's packs kunnen halen, maar wel veel kaartjes die meteen weer gebruikt konden worden :)
Netjes, team moet wel erg lekker voetballen.
Hoe bevalt Firmino jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Zijn er hier mensen die met Casemiro IF spelen? en zo ja merk je veel verschil of kan ik beter voor de TOTGS doorsparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 09:45
hmm wie zouden jullie kiezen als CAM, Salah (86) of Jesus (84)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo even een Fifa-loos weekendje gehad. Moet zeggen dat mij dat prima beviel. Ik zag wel dat Traore afgelopen weekend 2x scoorde, toevallig heb ik 5 OTW's van hem voor 25k p.s. aangeschaft. Nu is hij al bijna het dubbele waard. Waar denken jullie dat zijn max gaat liggen qua waarde? Hij gaat sowieso een IF krijgen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:14:
Zo even een Fifa-loos weekendje gehad. Moet zeggen dat mij dat prima beviel. Ik zag wel dat Traore afgelopen weekend 2x scoorde, toevallig heb ik 5 OTW's van hem voor 25k p.s. aangeschaft. Nu is hij al bijna het dubbele waard. Waar denken jullie dat zijn max gaat liggen qua waarde? Hij gaat sowieso een IF krijgen lijkt me.
De laatste keer ging hij naar hoog in de 30

ik zou lekker cashen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:51:
[...]

Netjes, team moet wel erg lekker voetballen.
Hoe bevalt Firmino jou?
Geen idee, ben vrijdagavond pas weer thuis ivm werk. Helaas geen SB reward packs kunnen openen vanochtend, dus geen Ronaldo ST meer als ik ze vrijdagavond open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
soldier wolf schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:57:
[...]

Dit is echt zo waar!!!

vrijdag speel ik. 13 gespeeld 11 winst.
Zaterdag 10 gespeeld 2 winst. geen kans gaat er meer in, geen normale paas komt meer aan. spelers kunnen geen bal meer aannemen.
Ach waarom halen alle esporters van Nederland dan wel 35 + ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:16:
[...]

De laatste keer ging hij naar hoog in de 30

ik zou lekker cashen
Jaa vorige (mogelijke) if is natuurlijk altijd lager dan de tweede. Ik wacht nog even tot woensdag (voor 4 uur) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:20:
[...]

Inderdaad en bovendien worden alle esporters van NL vervolgens weer internationaal compleet afgedroogd.

Ik vind het wel beter nu met dat uit/thuis spelen etc. Het lijkt erop dat het minder cherry picking is qua wedstrijd. Al viel me wel weer op dat wanneer in het laatste doorklikscherm mbt taktieken bepaalde tegenstanders wel heel lang wachtten. Vervolgens bleken dat ook tegenstanders te zijn met flink serieuze teams (misschien wel toeval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minime2013
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-10-2021
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:21:
[...]

Jaa vorige (mogelijke) if is natuurlijk altijd lager dan de tweede. Ik wacht nog even tot woensdag (voor 4 uur) 8)
Ga er niet vanuit, ze hebben niet gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minime2013 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:25:
[...]

Ga er niet vanuit, ze hebben niet gewonnen.
Onzin dat je alleen een IF krijgt als je wint. Gaat om de individuele prestaties van een speler. Om een voorbeeld te noemen: Salah had laatst ook een IF tegen Tottenham gehaald omdat hij twee keer scoorde. Liverpool speelde gelijk (penalty gegeven door Van Dijk).

En bovendien wacht ik sowieso niet tot het bekend wordt wat de TOTW is. In de hype (uren voor 16.00) is de waarde het hoogst namelijk. Zeker bij OTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:36:
[...]

Onzin dat je alleen een IF krijgt als je wint. Gaat om de individuele prestaties van een speler. Om een voorbeeld te noemen: Salah had laatst ook een IF tegen Tottenham gehaald omdat hij twee keer scoorde. Liverpool speelde gelijk (penalty gegeven door Van Dijk).

En bovendien wacht ik sowieso niet tot het bekend wordt wat de TOTW is. In de hype (uren voor 16.00) is de waarde het hoogst namelijk. Zeker bij OTW.
Ik had het vorige week met Tagiafico, die ging woensdagmiddag naar zijn piek maar dat was omdat die op veel sites de voorspelling kreeg een IF te krijgen dus dan schieten ze omhoog.. ik denk als Traore niet de voorspelling krijgt dat je hem gelijk moet verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 09:53
[...]

Misschien spelen die alles op handmatig ipv cpu hulp? Lijkt soms alsof het daardoor mis gaat.
Heb namelijk steekpaas op handmatig gezet, tuurlijk gaat er veel mis omdat ik zelf te lomp ben. Maar als ik wel de juiste snelheid meegeef is het een goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:51:
[...]

Ik had het vorige week met Tagiafico, die ging woensdagmiddag naar zijn piek maar dat was omdat die op veel sites de voorspelling kreeg een IF te krijgen dus dan schieten ze omhoog.. ik denk als Traore niet de voorspelling krijgt dat je hem gelijk moet verkopen..
hmm, ik heb wel wat voorspellingen gezien. Maar ik wacht het af dan. Anders bewaar ik ze evt of verkoop ik ze niet allemaal. Winst heb ik sowieso toch al. Nu nog MKHI knallen en ik heb mijn droomteam bijna rond :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:10:
[...]

hmm, ik heb wel wat voorspellingen gezien. Maar ik wacht het af dan. Anders bewaar ik ze evt of verkoop ik ze niet allemaal. Winst heb ik sowieso toch al. Nu nog MKHI knallen en ik heb mijn droomteam bijna rond :9~
Haha, geef maar een brul als je je dreamteam rond hebt, en kom een potje tegen mijn team.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
stomley schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:12:
hmm wie zouden jullie kiezen als CAM, Salah (86) of Jesus (84)
Jesus. Salah is alleen fijn als buitenspeler of als 1 vd 2 spitsen.
Jesus kan je overal zetten en dan vlamt ie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Hier moet ik het nu mee doen.. Hopen dat mijn Larsson het een beetje goed doet :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mPRDmAbqJU5SJK5X8qAMjH1M/full.png

[ Voor 88% gewijzigd door Lorenzoaliandro op 19-02-2018 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:26:
[...]

Haha, geef maar een brul als je je dreamteam rond hebt, en kom een potje tegen mijn team.. _/-\o_
Haha, is goed kerel. Als je PS4 hebt: VestendrieMD. Voeg me maar alvast toe dan.

Hoe ziet jouw dreamteam eruit dan? Ik bedoel wel realistisch wat nog te halen is he. Team van max 4/5 miljoen waarde (PETIT inclusief als untradeable.) is voor mij al een dreamteam. Packluck is ver te zoeken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lorenzoaliandro schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:39:
[afbeelding]

Hier moet ik het nu mee doen.. Hopen dat mijn Larsson het een beetje goed doet :)
Kleine afbeelding.. Maar hoop speciale kaarten dus have fun :+

Nevermind. Afbeelding opent nu wel :+

[ Voor 5% gewijzigd door Vissert op 19-02-2018 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Vissert schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:40:
[...]

Kleine afbeelding.. Maar hoop speciale kaarten dus have fun :+

Nevermind. Afbeelding opent nu wel :+
Het is me gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 09:45
ben uiteindelijk uitgekomen bij een 4231: https://www.futbin.com/18/squad/3862305

ben wel heel benieuwd naar Talisca.

1e upgrade zal de rossi worden denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:40:
[...]

Haha, is goed kerel. Als je PS4 hebt: VestendrieMD. Voeg me maar alvast toe dan.

Hoe ziet jouw dreamteam eruit dan? Ik bedoel wel realistisch wat nog te halen is he. Team van max 4/5 miljoen waarde (PETIT inclusief als untradeable.) is voor mij al een dreamteam. Packluck is ver te zoeken. :/
Ik voeg je wel toe !

4, 5 miljoen incl Petit van 1 Miljoen vind ik al aardig gek en kan je een erg goed team van bouwen.. ik moet het doen met 2,5 miljoen nu :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:42:
[...]

Ik voeg je wel toe !

4, 5 miljoen incl Petit van 1 Miljoen vind ik al aardig gek en kan je een erg goed team van bouwen.. ik moet het doen met 2,5 miljoen nu :X
Ja ik heb dat niet in cash he, is totale waarde van mijn club. Nu ben ik op ongeveer 3 miljoen, dus nog 1 miljoen en ik ben bij mijn dreamteam. Kan even niet op futbin dus doe hem even zo:

Neuer
Valencia- Bailly- Boateng- Alaba
Petit(prime) - Vidal
Ronaldinho(baby-versie)
Messi - Sheva(2e versie) - Neymar

Pas als ik dit team heb ga ik weer online spelen(WL, Seasons)

En jouw team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J93
  • Laatst online: 17:20

J93

Hallo allemaal,
Ik ben nu 2 maanden bezig en heb een lekker Braziliaans team en een saldo van 220.000,- Ik heb 3 speciale kaarten (Neto,Allan,Talisca). Deze spelen prima. Ik zie echter allemaal benamingen voorbij komen als OTW's TOTGS en IF. Ik kan nergens op internet een artikel vinden wat het allemaal betekent en wat ik ermee kan doen en hoe ik bijvoorbeeld ermee kan handelen. Kan iemand mij vertellen of er zo'n artikel bestaat of is het misschien mogelijk dat iemand mij het uitlegt? Op dit moment speel ik alleen potjes, koop zo nu en dan een speler, maar verder is mijn kennis beperkt en die wil ik zeker uitbreiden.

Bvd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
J93 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:04:
Hallo allemaal,
Ik ben nu 2 maanden bezig en heb een lekker Braziliaans team en een saldo van 220.000,- Ik heb 3 speciale kaarten (Neto,Allan,Talisca). Deze spelen prima. Ik zie echter allemaal benamingen voorbij komen als OTW's TOTGS en IF. Ik kan nergens op internet een artikel vinden wat het allemaal betekent en wat ik ermee kan doen en hoe ik bijvoorbeeld ermee kan handelen. Kan iemand mij vertellen of er zo'n artikel bestaat of is het misschien mogelijk dat iemand mij het uitlegt? Op dit moment speel ik alleen potjes, koop zo nu en dan een speler, maar verder is mijn kennis beperkt en die wil ik zeker uitbreiden.

Bvd!
Kijk de eerste pagina van dit topic even door! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J93

J93

Vissert schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:06:
[...]

Kijk de eerste pagina van dit topic even door! :)
koekoek, maandag he.. bedankt:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

J93 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:04:
Hallo allemaal,

Bvd!
Welkom!

Lijkt mij sterk dat jij niets kan vinden over die afkortingen, bij google krijg je al aardig wat info over dit fenomeen. Als je naar de eerste pagina gaat van dit forum wordt daar alles uitgelegd.

Is even inkomen, maar als je het eenmaal weet dan verdubbel je je saldo binnen enkele weken (afhankelijk van je tijdsduur aan handelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 09:50
Speel het ook nog niet zo lang. Maar vroeg me af of je in Fifa 19 weer opnieuw begint? Of borduur je verder met wat je nu opbouwt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Audiojunky schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:16:
Speel het ook nog niet zo lang. Maar vroeg me af of je in Fifa 19 weer opnieuw begint? Of borduur je verder met wat je nu opbouwt?
Je begint dan opnieuw (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
die IF moses moet toch wel een berg in prijs gaan stijgen.. erg mooie stats, RA in BPL waar anders alleen Valencia is die bijna 800k is. heb er 16 opgepikt voor 14k met snipen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
[...]

Omdat ze ervoor betaald worden.

Ik vloek en scheld ook elk weekend vanwege de gameplay, maar die gasten zijn gewoon een niveau hoger dan wat hier gemiddeld op Tweakers zit. Uiteraard spelen ze ook met de spelers die ze willen hebben.

Ben benieuwd wat er gebeurd als iedereen zijn échte Ultimate Team zou hebben. Geef mij ook de Ronaldo's van deze wereld! Helaas heb ik daar de packluck en het geld niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soldier wolf schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:35:
die IF moses moet toch wel een berg in prijs gaan stijgen.. erg mooie stats, RA in BPL waar anders alleen Valencia is die bijna 800k is. heb er 16 opgepikt voor 14k met snipen:)
In de eerste paar dagen zat die nog op 60 k dus moet haast wel goedkomen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J93

J93

Ik had laatst Illarramendi in mijn pakketje. Dit was een IF zie ik nu hij zat namelijk in het TOTW in week 21. Ik heb hem eigenlijk direct verkocht. Had het ook zo kunnen zijn dat als hij deze maand in het echt nog beter presteert, dat het kaartje nog meer waarde gaat krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:54:
[...]

Ja ik heb dat niet in cash he, is totale waarde van mijn club. Nu ben ik op ongeveer 3 miljoen, dus nog 1 miljoen en ik ben bij mijn dreamteam. Kan even niet op futbin dus doe hem even zo:

Neuer
Valencia- Bailly- Boateng- Alaba
Petit(prime) - Vidal
Ronaldinho(baby-versie)
Messi - Sheva(2e versie) - Neymar

Pas als ik dit team heb ga ik weer online spelen(WL, Seasons)

En jouw team?
Ik heb bijna alles verkocht dus dat is ook gelijk mijn totale waarde.. met heel veel OTW kaarten kan de waarde dus nog een stuk hoger worden maar niet op korte termijn denk ik.

Mijn team is nu :

LLoris
Valencia- Bailly- Otamendi SIF- Walker
Zaha - Lingard IF - Martial
Sterling IF - Lozano SIF - Izquirdo IF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

J93 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:48:
Ik had laatst Illarramendi in mijn pakketje. Dit was een IF zie ik nu hij zat namelijk in het TOTW in week 21. Ik heb hem eigenlijk direct verkocht. Had het ook zo kunnen zijn dat als hij deze maand in het echt nog beter presteert, dat het kaartje nog meer waarde gaat krijgen?
Nee, als een speler een tweede inform krijgt, dan daalt de waarde van de eerste inform altijd. Uitzonderingen daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:49:
[...]

Ik heb bijna alles verkocht dus dat is ook gelijk mijn totale waarde.. met heel veel OTW kaarten kan de waarde dus nog een stuk hoger worden maar niet op korte termijn denk ik.

Mijn team is nu :

LLoris
Valencia- Bailly- Otamendi SIF- Walker
Zaha - Lingard IF - Martial
Sterling IF - Lozano SIF - Izquirdo IF
Jaa heb ik ook last van. En die overvloed aan Mascherano's natuurlijk.

Prima team btw, erg gericht op pace merk ik wel. Sowieso counter-spelertje dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:26:
[...]

Jaa heb ik ook last van. En die overvloed aan Mascherano's natuurlijk.

Prima team btw, erg gericht op pace merk ik wel. Sowieso counter-spelertje dan :X
Ja nu ben ik echt een counter speler maar ik merk dat ik op mijn middenveld niks waard ben dus daar komen wat Icons / spelers met goede workrates.. Ik ga ook naar een 4-5-1 dat speelde echt erg fijn met een goede tactiek !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2018 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:13:
[...]

Ja nu ben ik echt een counter speler maar ik merk dat ik op mijn middenveld niks waard ben dus daar komen wat Icons / spelers met goede workrates.. Ik ga ook naar een 4-5-1 dat speelde echt erg fijn met een goede tactiek !
Als je voornamelijk BPL wilt doen zou ik sowieso Bakayoko erin doen. Evt kante of Herrera. Of leuke Icons idd. Ligt eraan hoeveel je ervoor over hebt. Petit zou ik sws aanraden, is wel duur (1,2 miljoen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
je kan nu redelijk goed van je lage rare goud af ivm de laatste lunar SBC

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht er iemand vanavond een potje willen doen op de ps4, dan kan die mij toevoegen: martyn77a

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Bean77 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:29:
Mocht er iemand vanavond een potje willen doen op de ps4, dan kan die mij toevoegen: martyn77a
Ik ben vanavond nog wel online; PSN ID; Lorenzoalejandro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:23:
je kan nu redelijk goed van je lage rare goud af ivm de laatste lunar SBC
thanks, nog een leuke rare mega pack ook nog.
Nu nog ff Ronaldo packen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Laatste sbc pack, beste pull was die bejaarde spaanse keeper van 83...
Vervolgens voor de lol dan maar TOTW Tradable gedaan met 2 untradable TOTW, krijg ik Lejeune...

Packluck. Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Shreddaaa schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:50:
Laatste sbc pack, beste pull was die bejaarde spaanse keeper van 83...
Vervolgens voor de lol dan maar TOTW Tradable gedaan met 2 untradable TOTW, krijg ik Lejeune...

Packluck. Wat is dat?
Ik ga Dost packen denk ik als beste speler :P Wel een nieuw team bij elkaar gebouwd afgelopen weekend:

https://www.futbin.com/18/squad/3866602

Die straks eens de wei insturen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Iemand enig idee wanneer de rating upgrades komen?
Heb nog een 125k pack en nog 6 megapacks en die wil ik pas openen als de nieuwe ratings er zijn.
Dacht dat ze vorig jaar begin/half februari kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Jekke schreef op maandag 19 februari 2018 @ 18:34:
Iemand enig idee wanneer de rating upgrades komen?
Heb nog een 125k pack en nog 6 megapacks en die wil ik pas openen als de nieuwe ratings er zijn.
Dacht dat ze vorig jaar begin/half februari kwamen.
Ik gok zelf dat ze vanaf vrijdag beginnen na het lunar geweld

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal zie je tussen de 5 en 6 miljoen transfers op de transfermarkt en nu 2.6 Haha slimme zet 😑😏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:22:
[...]

Als je voornamelijk BPL wilt doen zou ik sowieso Bakayoko erin doen. Evt kante of Herrera. Of leuke Icons idd. Ligt eraan hoeveel je ervoor over hebt. Petit zou ik sws aanraden, is wel duur (1,2 miljoen)
Ja ga een hybrid maken.. Bakayoko is echt overpowered die houdt ik sowieso !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Wii4all schreef op maandag 19 februari 2018 @ 18:48:
[...]

Ik gok zelf dat ze vanaf vrijdag beginnen na het lunar geweld
Dat zou best wel eens kunnen. Lunar is zojuist afgelopen dus ik hoop nog iets eerder.
Vind het altijd zo moeilijk om de packs in de winkel ongeopend te laten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Jekke schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:49:
[...]

Dat zou best wel eens kunnen. Lunar is zojuist afgelopen dus ik hoop nog iets eerder.
Vind het altijd zo moeilijk om de packs in de winkel ongeopend te laten ;)
Hier langer je wacht hoe groter de teleurstelling ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt bizar hoe snel de prijs van Spaanse Bundesliga spelers weer stijgt. Heb mijn tradepile er vol mee (muv van wat BPL OTW kaartjes). Ben nu in dubio of ik ze alle 90 voor 5k verkoop (al iets van 150% winst) om daarvan weer wat OTW te kopen of wachten tot ze 8k weer worden. Weet niet of ze weer zo absurd worden als voor Lunar eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand ervaring met Larsson 90? Zijn SBC kost maar rond de 450K?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Goedemorgen,

Overmars is geweldig als spits maar ook als LM erg goed! Maar je kan ook Guedes SIF kopen. Komt redelijk dicht bij Overmars in de buurt qua stats en kost nog geen 30k!

https://www.futbin.com/18/compare/16634/67

[ Voor 3% gewijzigd door sjakieman op 19-02-2018 21:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RR21 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:54:
Iemand ervaring met Larsson 90? Zijn SBC kost maar rond de 450K?!
Ik hoor er wisselende verhalen over. Probeer zijn loan kaart zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
ErnstMid schreef op maandag 19 februari 2018 @ 18:25:
[...]

Ik ga Dost packen denk ik als beste speler :P Wel een nieuw team bij elkaar gebouwd afgelopen weekend:

https://www.futbin.com/18/squad/3866602

Die straks eens de wei insturen :9
Ja je hebt het inderdaad maar karig voor elkaar. Wat een ramp dat je naast die ontzettend slechte Boateng, die nietsnut van een Ramos moet opstellen. En Bale ook nog eens in de aanval? Pfff. kan ik ergens doneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Ananas_NL schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:07:
Dat kan zeker! Ik ben vorig jaar nog later gestart en toen was het denk ik nog moeilijker want de prijzen lagen op dat moment nog hoger dan nu. Dit is gewoon een uitstekend team voor 20k waar je ook een team met een aantal icons mee moet kunnen verslaan: https://www.futbin.com/18/squad/3870184

Edit: Bovendien speel de eerste weken alleen maar tegen andere spelers die net begonnen zijn. Dus zelfs als je niet voor de OP spelers gaat dan is het nog leuk.

[ Voor 10% gewijzigd door sjakieman op 19-02-2018 21:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net Firmino gehaald maar wat een heerlijke CAM. (Heb nog maar 5 potjes gespeeld dus wie weet word het allemaal minder) maar ik scoor echt goals die ik voorheen niet maakte (IF Son)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
038Zwolle schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:25:
Net Firmino gehaald maar wat een heerlijke CAM. (Heb nog maar 5 potjes gespeeld dus wie weet word het allemaal minder) maar ik scoor echt goals die ik voorheen niet maakte (IF Son)
Heb jij zijn 86-versie ook als CAM gebruikt? Die vond ik toen drie keer niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Shreddaaa schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:18:
[...]

Ja je hebt het inderdaad maar karig voor elkaar. Wat een ramp dat je naast die ontzettend slechte Boateng, die nietsnut van een Ramos moet opstellen. En Bale ook nog eens in de aanval? Pfff. kan ik ergens doneren?
Haha nooit gezegd dat t slecht ging hier ;) ik heb in een van de eerste weken auba uit een pack getrokken, vanaf daar verder gehandeld. Maar hij was toen 400k waard dus dat helpt echt gigantisch :) ik mag niet klagen.

Maar goed, ik ben absoluut geen ster in FIFA. Denk wel dat t helpt met het plezier in t spelletje. Geen wl stress en als ik raar verlies...ach so be it.
Pagina: 1 ... 142 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs