Hoe zijn de kortingen op die promo packs btw? Ik zie geen oude prijzen erbij. Is het het waard om er een aan te schaffen? Of lekker laten gaan en de markt pakken.
Anoniem: 1007821
Daar wacht ik ook op, ik dacht Aguero is die wel nodig maar nee... heb er 65Anoniem: 1003141 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:36:
Nu afwachten tot iets waar je Mascherano's voor kan inleveren. Die tikken bij mij pas echt aan, heb er ongeveer 20 stuks van.

50%. Soms komen er ook 125000 packs waarbij je een item krijgt voor nog een Pack. Dus eigenlijk 2 125000 packs voor de prijs van 1.DeBers schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:39:
Hoe zijn de kortingen op die promo packs btw? Ik zie geen oude prijzen erbij. Is het het waard om er een aan te schaffen? Of lekker laten gaan en de markt pakken.
Je kan geluk hebben uiteraard maar meestal is het beter om te handelen op dit moment en uiteindelijk een speler te halen die je wilt.
Oja alleen packs kopen met FifaPoints eventueel. Met coins wordt je bijna altijd teleurgesteld en haal je de waarde er vrijwel nooit uit
[ Voor 11% gewijzigd door 038Zwolle op 17-02-2018 11:45 ]
Anoniem: 1003141
Jaa.. Ik ga binnenkort toch alles verkopen en kappen met dat handelen. Neemt veel te veel tijd in beslag en wil het laatste halfjaar ook nog genieten van het spel (zo ver dat mogelijk is door EA). Nog bedankt voor de Sneijdertip btw. Echt belachelijk dat hij zo duur is terwijl het veel goedkoper kan, maargoed. Niet dat ik klaag of zoAnoniem: 1007821 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:43:
[...]
Daar wacht ik ook op, ik dacht Aguero is die wel nodig maar nee... heb er 65
Ja, ik koop nooit packs tijdens dit soort evenementen. Kans is vele malen kleiner, prijs ook maar in verhouding is de kans 100x lager op een waardevolle speler als wanneer je tijdens 'normale' tijden packs opent.038Zwolle schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:44:
[...]
50%. Soms komen er ook 125000 packs waarbij je een item krijgt voor nog een Pack. Dus eigenlijk 2 125000 packs voor de prijs van 1.
Je kan geluk hebben uiteraard maar meestal is het beter om te handelen op dit moment en uiteindelijk een speler te halen die je wilt.
Oja alleen packs kopen met FifaPoints eventueel. Met coins wordt je bijna altijd teleurgesteld en haal je de waarde er vrijwel nooit uit
Al die Youtubers en rijke stinkerds openen nu natuurlijk. Zeker als ze het gaan filmen.
Heb je hier een bron van? Dit is wel een belangrijk iets wat je nu roept.Anoniem: 1003141 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:49:
[...]
Kans is vele malen kleiner, prijs ook maar in verhouding is de kans 100x lager op een waardevolle speler als wanneer je tijdens 'normale' tijden packs opent.
Overigens had ik Bale en Kante in mijn packs, dus tijd om mijn team weer compleet om te gooien en de terugkeer van en legende weer te kunnen financieren.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Het klinkt ook aantrekkelijk. 30 spelers allemaal goud en allemaal zeldzaam. En dan ook nog 2 packs voor de prijs van 1. Echter is mijn ervaring met de 100.000+ packs dat 3 kwart een rating heeft van 75-78 en er wellicht een 84 uit komt lopen en je weer teleurgesteld word en 100.000 coins/20 euro lichter bent.Anoniem: 1003141 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:49:
[...]
Ja, ik koop nooit packs tijdens dit soort evenementen. Kans is vele malen kleiner, prijs ook maar in verhouding is de kans 100x lager op een waardevolle speler als wanneer je tijdens 'normale' tijden packs opent.
Al die Youtubers en rijke stinkerds openen nu natuurlijk. Zeker als ze het gaan filmen.
Volgens mij zijn hier geen bewijzen van/over. Maar als je soms ziet dat zo'n Castro bijvoorbeeld 200.000 FP uitgeeft aan zulke packs en vrijwel niks pakt in de meesten lijkt het wel zo te zijjnBean77 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:51:
[...]
Heb je hier een bron van? Dit is wel een belangrijk iets wat je nu roept.
Overigens had ik Bale en Kante in mijn packs, dus tijd om mijn team weer compleet om te gooien en de terugkeer van en legende weer te kunnen financieren.
De beste versie van de drie inderdaad. Je hebt een 85, 87 en 90 Hernandez. De hoogste noemen ze ook wel de Primeversie. Die kan je unlocken met een SBC, maar kost in dit geval wel minimaal 1 miljoenDeBers schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:17:
[...]
Wat bedoel je met prime sbc? De geavanceerde?
Youre welcome! Ik denk dat ze ook niet hoger gaan dan 10k .. Had er 15 en nu nog 1 wie weet wordt het een hoge kaart.. Evra, Nasri die kaarten gaan ook aardig de pan uit.. IK vind het handelen wel leuk maar zit bijna aan 2 miljoen nu dus ga een serieus team kopenAnoniem: 1003141 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:47:
[...]
Jaa.. Ik ga binnenkort toch alles verkopen en kappen met dat handelen. Neemt veel te veel tijd in beslag en wil het laatste halfjaar ook nog genieten van het spel (zo ver dat mogelijk is door EA). Nog bedankt voor de Sneijdertip btw. Echt belachelijk dat hij zo duur is terwijl het veel goedkoper kan, maargoed. Niet dat ik klaag of zo
Hij presenteert iets als een feit, dus ik vind het dan wel belangrijk dat hij bronnen noemt. Want volgens mij kan je dit idd niet bewijzen. (en dan moet je het ook niet roepen als feit).038Zwolle schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:53:
[...]
Volgens mij zijn hier geen bewijzen van/over. Maar als je soms ziet dat zo'n Castro bijvoorbeeld 200.000 FP uitgeeft aan zulke packs en vrijwel niks pakt in de meesten lijkt het wel zo te zijjn
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Snap ook niet dat mensen een Luukie de Jong halen voor 5k.Anoniem: 1003141 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:34:
Snap overigens niet dat mensen voor 10k Sneijders halen voor die nieuwste Flash SBC. Als je viergever en van de beek doet kom je er ook al uit. Echt, de domheid bij sommigen..
Niet dat ik klaag overigens, heeft mij rijk gemaakt.
Maar ben er blij mee.
Zwart op wit bewijzen zijn er niet (vooralsnog). Maar heb wel beetje verstand van marketing en dat wereldje. Is niet zo moeilijk lijkt mij om te concluderen dat dat het ongeveer daarop lijkt uit te komen.Bean77 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:51:
[...]
Heb je hier een bron van? Dit is wel een belangrijk iets wat je nu roept.
Correctie: verkondigde het inderdaad als feit, onzin natuurlijk. Zie het als een serieuze verdenking. BTW: met mij zijn er een heleboel anderen die dit denken he. Sommige hebben het al onderzocht en zo. Maargoed, is alsnog je eigen keuze natuurlijk om packs te openen
Haha balen man. Ik kwam er later pas achter dat er een limiet op zat, toen waren ze al uitverkocht...ErnstMid schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:45:
[...]
Ik heb er net twee gedaan en op basis daarvan kan ik je zeggen dat ik ruim 200k aan coins heb verneukt haha
Mkhi OTW halen. Voor ongeveer 150k nu. Gegarandeerd winst gaat je dat opleverenRR21 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:29:
Heb nog 250K aan coins. Wat is handig om nu in te investeren?
Rodriguez OTW kan ook nog evt. Maar die is niet altijd basis.
Lees eens de laatste 20 berichten na, daar staat genoeg inRR21 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:29:
Heb nog 250K aan coins. Wat is handig om nu in te investeren?

Coutinho OTW is ook niet heel duur!Anoniem: 1003141 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:32:
[...]
Mkhi OTW halen. Voor ongeveer 150k nu. Gegarandeerd winst gaat je dat opleveren
Rodriguez OTW kan ook nog evt. Maar die is niet altijd basis.
Jaa zag het al ongeveer 180K, maar ga maar 1 OTW speler halen van 150k +. Anders hou ik niets meer over, want iemand verkopen heeft geen zin nu( tenzij het mascherano is.)Anoniem: 1007821 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:33:
[...]
Coutinho OTW is ook niet heel duur!
Bedankt man, top!!!!Anoniem: 1007821 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:32:
[...]
Lees eens de laatste 20 berichten na, daar staat genoeg in
Ligt aan je budget inderdaad, ik heb gister Coutinho OTW gekocht voor 153, nu hopen dat ie straks goed speelt !Anoniem: 1003141 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:35:
[...]
Jaa zag het al ongeveer 180K, maar ga maar 1 OTW speler halen van 150k +. Anders hou ik niets meer over, want iemand verkopen heeft geen zin nu( tenzij het mascherano is.)
Anoniem: 337891
Ik blijf Morata een mooie vinden. Zijn OTW kost nu hetzelfde als zijn IF. Hij is gewoon goed in het echt.Anoniem: 1003141 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:35:
[...]
Jaa zag het al ongeveer 180K, maar ga maar 1 OTW speler halen van 150k +. Anders hou ik niets meer over, want iemand verkopen heeft geen zin nu( tenzij het mascherano is.)
Zelfde voor Yarmolenko. Alleen is dat meer een longterm one want die staat deze maand nog langs kant met een blessureAnoniem: 337891 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:48:
[...]
Ik blijf Morata een mooie vinden. Zijn OTW kost nu hetzelfde als zijn IF. Hij is gewoon goed in het echt.
komt er vanavond om 1900 weer die speciale packs van 1000fp (geen idee hoeveel coins) waarbij je er 1 pack gratis krijg?
Jaa en maar welke kan je het beste halen voor die prijs? Mkhi en Coutinho zijn ongeveer even duur. Maar Mkhi staat altijd basis en is al best belangrijk, Coutinho is dat nog niet echt.Anoniem: 1007821 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:46:
[...]
Ligt aan je budget inderdaad, ik heb gister Coutinho OTW gekocht voor 153, nu hopen dat ie straks goed speelt !
En er zijn al bizar veel goede LWs. RWs zijn wat zeldzamer.Anoniem: 1003141 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:09:
[...]
Jaa en maar welke kan je het beste halen voor die prijs? Mkhi en Coutinho zijn ongeveer even duur. Maar Mkhi staat altijd basis en is al best belangrijk, Coutinho is dat nog niet echt.
Keuze gemaakt : MKHI OTW voor 147k kunnen halen. Goedkoper ga je hem niet krijgen nu denk ik. Dus wachten tot dit gedoe voorbij is en dan coins tellen
Bijna alles is gedaald nu, na maandag(als Lunar voorbij is) gaan de prijzen weer stijgen. Dus even bewaren dus.Clown1 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:54:
If Vertonghen uit tradeable TOTW. Beetje jammer gekelderd naar 66k....
iemand nog tips voor mijn team?
https://www.futbin.com/18/squad/3823513
rui costa voor dybala? of edwin van der sar voor buffon?
[ Voor 29% gewijzigd door harrybeuker op 17-02-2018 14:11 ]
Zou eerder de Gea of courtois pakken dan VDS.harrybeuker schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:10:
iemand nog tips voor mijn team?
Heb je geen last van een te aanvallend middenveld? Mattheus heeft high high toch? Ik zou daar eerder een wat stevigere langere middenvelder neerzetten. Rui Costa is wel een aas overigens. Rijkaard is daar misschien wel leuk.
Hmm had jovetic if uit 125k pack. Nu twijfel ik om een team om hem te gaan bouwen.. bij mij gaat het meeste geld op doordat ik steeds een nieuw team wil
wanneer komen de upgrades nou? vandaag toch?
PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |
Ja om te spelen wel, om te handelen is denk ik Coutinho een goede zeker als die een IF krijgt.Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:12:
[...]
En er zijn al bizar veel goede LWs. RWs zijn wat zeldzamer.
pfff ben de middenvelders zat van calcio a totaal.geen creativiteit op het middenveld zit te denken aan een middenveld met dus veel creativiteit...iemand een idee welke league er middenvelders zijn die dat wel hebben.
Zelfs dat betwijfel ik. Zeker om wat ik net al zei, Coutinho minder belangrijk en niet zo vaak basis als Mkhi. Niet zo gek natuurlijk met Messi en Suarez als blikvangers.Anoniem: 1007821 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:00:
[...]
Ja om te spelen wel, om te handelen is denk ik Coutinho een goede zeker als die een IF krijgt.
Is sowieso afwachten. BPL-spelers hebben volgens mij ook meer kans op een IF, of kijkt de EA daar niet naar?
Creativiteit? La liga, BPL en wellicht nog in Duitsland wat leuke spelers te vinden. Ligt ook aan je budget of course.kalou schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:03:
pfff ben de middenvelders zat van calcio a totaal.geen creativiteit op het middenveld zit te denken aan een middenveld met dus veel creativiteit...iemand een idee welke league er middenvelders zijn die dat wel hebben.
Welk budget?kalou schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:03:
thanks voor de tip heb 230k nu ga is op mn gemak kijken wat ik kan uitrichten
Coutinho weer geen basis. Tenzij hij invalt met minimaal 2 goals sowieso geen IF voor hem dus.
Ik dacht en had gehoopt gisteren.BlackBarryNL schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:55:
wanneer komen de upgrades nou? vandaag toch?
Ik lees overal wat anders. Waarschijnlijk dan na Lunar gebeuren.
Ik zit te wachten met SIF Immobile en IF Koulibaly, Perisic en Benatia. Die ongeveer zo'n 350-400k moeten opleveren voor TOTY Kane.
Ramirez van Sampdoria geprobeerd? Bevalt mij erg goed.kalou schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:03:
Hmm balen... ach hij moet een keer gaan pieken.. zeker voor 160 miljoenAnoniem: 1003141 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:10:
Coutinho weer geen basis. Tenzij hij invalt met minimaal 2 goals sowieso geen IF voor hem dus.
Aangezien je Bundesliga spelers rechts hebt, Rafael 86 is erg fijn op RAM en linkt met FirminhoUnione. schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:35:
89 Salah maar weer verkocht. (+ if KDB) focus met hem te veel op het linker been. Nu Prime ADP gehaald na alle lovende verhalen!
Batman is tijdelijk maar bevalt tot nu toe verrassend goed.
[afbeelding]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gisterenavond paar lunar packs geopend en met de extra packs erbij de nodige packluck gehad (o.a. Bale, Kante).
IF Pogba verkocht en SIF Mooy teruggehaald. Alles om de verloren zoon weer terug te halen op de lcm positie. We hebben hem gemist en we zijn blij dat hij weer van de partij is
https://www.futbin.com/18/squad/3337964
IF Pogba verkocht en SIF Mooy teruggehaald. Alles om de verloren zoon weer terug te halen op de lcm positie. We hebben hem gemist en we zijn blij dat hij weer van de partij is
Wat is dit, geen 41212 meer ?Bean77 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:14:
Gisterenavond paar lunar packs geopend en met de extra packs erbij de nodige packluck gehad (o.a. Bale, Kante).
Overigens ben ik wat aan het experimenteren, dus als iemand leuke CT's/instellingen heeft voor 4312/41212 dan hoor dat ik graag, maar bij voorkeur wel met onderbouwing over hoe je speelt etc.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nieuwe SBC!
Mexicaanse league. Alle CV's zijn belachelijk. En de spelers van Tijuana. Had er 3, allemaal voor 10k weg. Hurry hurry! Flash SBC, is 18.00 weer afgelopen.
thanksAnoniem: 337891 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:30:
[...]
Zou eerder de Gea of courtois pakken dan VDS.
Heb je geen last van een te aanvallend middenveld? Mattheus heeft high high toch? Ik zou daar eerder een wat stevigere langere middenvelder neerzetten. Rui Costa is wel een aas overigens. Rijkaard is daar misschien wel leuk.
aanval is de beste verdediging
Iemand ook last van een hoop ballen die van je voet schieten? Ook passes gaan soms compleet de verkeerde kant op...
Nog niet voorbij zien komen op het forum, maar een kleine tip voor penalty shootouts.
Als de tegenstander een penalty neemt en een richting kiest zie je het hoofd meestal bijdraaien naar links of naar rechts. Een tegenstander die het truukje ook kent kan je daardoor op het verkeerde been zetten en soms is het niet goed te zien (door het midden bijvoorbeeld) maar hierdoor win ik wel de meeste shootouts de laatste tijd.
Als de tegenstander een penalty neemt en een richting kiest zie je het hoofd meestal bijdraaien naar links of naar rechts. Een tegenstander die het truukje ook kent kan je daardoor op het verkeerde been zetten en soms is het niet goed te zien (door het midden bijvoorbeeld) maar hierdoor win ik wel de meeste shootouts de laatste tijd.
Coutinho toch een paar lekkere acties vandaag.. heb goede hoop hahaAnoniem: 1003141 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:03:
[...]
Zelfs dat betwijfel ik. Zeker om wat ik net al zei, Coutinho minder belangrijk en niet zo vaak basis als Mkhi. Niet zo gek natuurlijk met Messi en Suarez als blikvangers.
Is sowieso afwachten. BPL-spelers hebben volgens mij ook meer kans op een IF, of kijkt de EA daar niet naar?
Mijn fout.Bossie schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:17:
[...]
Wat is dit, geen 41212 meer ?
Overigens ben ik wat aan het experimenteren, dus als iemand leuke CT's/instellingen heeft voor 4312/41212 dan hoor dat ik graag, maar bij voorkeur wel met onderbouwing over hoe je speelt etc.
Het moet idd 41212 zijn. Was voor Gullit aan het kijken om Ronaldo 96 in mijn team te passen en dat kon alleen met die 4312. Alleen vergeten terug te zetten

Die lunar sbc's gaan wat aan mijn neus voorbij.... Jammer heb gewoon niet de coins
Ik verkoop ook weinig nu. Iedereen druk met die lunar sbc's zeker?
Wel wat sbc's gedaan ja maar haal er totaal niks uit..Harribo schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:07:
Die lunar sbc's gaan wat aan mijn neus voorbij.... Jammer heb gewoon niet de coins
Ook maar een otw mkytarian opgepikt voor 150k na de tip die iemand hier eerder gaf. Hoeveel zou hij stijgen en vooral wanneer? Ben nog niet helemaal thuis in dat handelen en vooral de momenten waarop je moet toeslaan.
Waarom blijf ik die SBC's ook doen. Kost mij veel te veel coins (of aardig wat 83+ spelers uit mijn club) en de beloning is zelden beter dan wat je ervoor kwijt raakt.
Zojuist die nieuwste SBC gedaan van zeldzaam megapakket.... Bernardo Silva, prima spelertje maar kan hem inmiddels niet meer luchten of zien. Zo vaak gepackt dit jaar, niet normaal.
Maarja, SBC's zijn ook gewoon leuk om te doen
Zojuist die nieuwste SBC gedaan van zeldzaam megapakket.... Bernardo Silva, prima spelertje maar kan hem inmiddels niet meer luchten of zien. Zo vaak gepackt dit jaar, niet normaal.
Maarja, SBC's zijn ook gewoon leuk om te doen
hmmm vorige week was 442 voor mij echt een game changer. Vandaag gelijk de eerste 2 verloren en mijn team voelde echt verschrikkelijk aan. Toch maar terug geswitched naar 41212 en sta nu 7-3.
Voor Lunar NY was hij afwisselend 180-220k. Als hij een Inform pakt gaat hij mogelijk richting de 250/300k. Dus potentieel kun je 100k winst maken als je lang genoeg wacht en hij presteert. Maar 180/200k zal hij wel weer worden na het NY gebeurenBjorneby schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:29:
Ook maar een otw mkytarian opgepikt voor 150k na de tip die iemand hier eerder gaf. Hoeveel zou hij stijgen en vooral wanneer? Ben nog niet helemaal thuis in dat handelen en vooral de momenten waarop je moet toeslaan.
Ik zou sws wachten, heb hem ook gehaald en speelt ook gewoon prima voor in je team. Zijn weinig betere RW's, al helemaal niet voor die prijs.
En hij is in vorm bij Arsenal he. Vanaf volgende week gaat het weer los, dit weekend nog stom toekijken met FA CUP.
En hij is in vorm bij Arsenal he. Vanaf volgende week gaat het weer los, dit weekend nog stom toekijken met FA CUP.
2 voor 1 jumbo zeldzame spelerspakket gehaald. De rossi en nog een 83 speler... de rest allemaal soortgelijk of lager. Fuck EAids
Mag blij zijn als ik met de 4000 FP die ik gekocht heb een OTW mkhitaryan kan halen. Dubbele Packs...
Mag blij zijn als ik met de 4000 FP die ik gekocht heb een OTW mkhitaryan kan halen. Dubbele Packs...
[ Voor 28% gewijzigd door 038Zwolle op 17-02-2018 20:06 ]
Ik had hem voor 147k, dat vond ik al aardig weinig voor zijn OTW. Netjes gedaan dus.MauT86 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:08:
Mkhytarian OTW voor 134k gescoord. Gaat hopelijk wat opleveren.
Zie post van 038Zwolle voor uitleg, je maakt er sowieso winst op. Alleen ligt eraan hoeveel.
Toch laten verleiden door 1+1 100k pakketten en er twee gehaald. Beste speler..... Bernardeschi IF 20k bin

Same here: 83 Nani + 83 Reina en in de tweede een 82. Top!
zou een deulofeu en lucas otw ook flink stijgen als ze een if krijgen?
Kortom mensen , geen packs kopen.
Ik heb trouwens bijna geen coins meer.
En aangezien de halve markt op zijn gat ligt door die lunar, stroomt er ook weinig binnen.
Dus kan niets doen. Dan maar ff tv loeren oid
Ik heb trouwens bijna geen coins meer.
En aangezien de halve markt op zijn gat ligt door die lunar, stroomt er ook weinig binnen.
Dus kan niets doen. Dan maar ff tv loeren oid
Waar haal je die 100k pakketten vandaan? Heb alleen maar mega pakket in de app staan voor 17,5K.
[ Voor 5% gewijzigd door MauT86 op 17-02-2018 20:50 ]
Lightning round. Zijn tijdelijk om het hele uur (19:00, 20:00 etc)MauT86 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:49:
Waar haal je die 100k pakketten vandaan? Heb alleen maar mega pakket in de app staan voor 17,5K.
Aaah ok. Ga geen 125k uitgeven voor 2 pakketten met troep. Investeer wel in Mkhytarian038Zwolle schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:17:
[...]
Lightning round. Zijn tijdelijk om het hele uur (19:00, 20:00 etc)
Maar de mensen die de kaart van je overnemen zijn mensen die ermee gaan spelen. Handelaren kopen ze juist goedkoop om ze op hype te verkopen.Anoniem: 1007821 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:00:
[...]
Ja om te spelen wel, om te handelen is denk ik Coutinho een goede zeker als die een IF krijgt.
Daarom heb ik veel van alles gekocht Haha.. spreid je kansen altijd goed!Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:37:
[...]
Maar de mensen die de kaart van je overnemen zijn mensen die ermee gaan spelen. Handelaren kopen ze juist goedkoop om ze op hype te verkopen.
Speeltip 1 ja!Anoniem: 1007821 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:42:
[...]
Daarom heb ik veel van alles gekocht Haha.. spreid je kansen altijd goed!
Ik heb nu 6 Laca's, 3 Morata's en de rest van de tradepile vol met BUndesliga spanjaarden. FF kijken wanneer ik rijk word!
Deze FIFA al vaak geklaagd over geluk. Maar vandaag toch mooi ff Boateng gepackt bij de SBC. Helaas had ik m al in de ploeg, en is ie nu maar 119k waard. Maar toch lekker meegenomen..
Mooi moment om ff championship sbc Wolves en Sheffield Wednesday te doen.
Kosten nu erg weinig, +-5k,en geven premium electrum players packs :-)
Had oa Jovetic if 84.
Sbc MLS is nu ook goedkoop.
Kosten nu erg weinig, +-5k,en geven premium electrum players packs :-)
Had oa Jovetic if 84.
Sbc MLS is nu ook goedkoop.
Na mijn succes met mijn fitness team en en nu de prijzen zo laag zijn heb ik maar eens 2 teams gemaakt. Een Premier League team en een La Liga/Bundesliga/Premier League hybrid! Het tweede team, met mijn nieuwe aankopen Ben Yedder TOTG, Dembele, Guedes SIF (wat een speler voor dat geld!), Vidal, Boateng en Kimmich SIF, speelt tot nu toe heerlijk! En die nieuwe spelers hebben in totaal niet eens 400k gekost!
Als ik toch met 1 topteam wil spelen dan kan ik met Overmars 90, Firminho SIF en William wisselen voor Guedes, Dembele en Ben Yedder en blijft iedereen nog op 10 chem.
Dit zijn mijn teams ingame, Alles staat op 10 chem als ik begin in een 4-3-3:
https://www.futbin.com/18/squad/3750221
https://www.futbin.com/18/squad/3750393
Als ik toch met 1 topteam wil spelen dan kan ik met Overmars 90, Firminho SIF en William wisselen voor Guedes, Dembele en Ben Yedder en blijft iedereen nog op 10 chem.
Dit zijn mijn teams ingame, Alles staat op 10 chem als ik begin in een 4-3-3:
https://www.futbin.com/18/squad/3750221
https://www.futbin.com/18/squad/3750393
Kleine update nog. Heb Firmino 87 gehaald. Echt een goede aanrader voor 255k. Als CAM of als Spits erg goed te gebruiken. In de 16 erg dodelijk, heerlijk dribbelen, om de as draaien etc. Alleen bagger in long shots (of ik ben erg gewoon slecht in
).
Een aanrader voor 265k zeg je?Bean77 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 00:45:
Kleine update nog. Heb Firmino 87 gehaald. Echt een goede aanrader voor 255k. Als CAM of als Spits erg goed te gebruiken. In de 16 erg dodelijk, heerlijk dribbelen, om de as draaien etc. Alleen bagger in long shots (of ik ben erg gewoon slecht in).
Ik vond zn 86 destijds bijzonder slecht voor 210k, is deze zoveel beter?
Bij zijn 86IF vond ik vooral dat t allemaal net niet was. Zn finishing, long shots, agility, passing en strength. Ik vind bijv Origi zn 82 ST PTG card veel beter spelen dan Firmino 86. En James zn 87 IF ook.
Pffff derde icon dit jaar. 88 Rijkaard uit een flits SBC.
Wow kan ik je geluk even lenenVissert schreef op zondag 18 februari 2018 @ 08:28:
Ik heb effe wat hulp nodig
. Ik speel vaak 4-2-3-1 of 4-4-2, is maar ner waar ik zin in heb.
Met 87 hernandez, NIF Mertens, baby Gullit, prime costa, SIF wilson, pirlo, Ibrahimovic vul ik de aanval en het middenveld in. Nu wil ik een nieuwe icon halen, maar twijfel enorm:
Prime Marco van basten halen (SBC)
Prime del piero SBC, met inruil van costa
Of een baby/87 Crespo halen. Gaat me allemaal ongeveer evenveel kosten denk ik, maar kan echt niet kiezen. Iemand ervaring met deze spelers of een totaal ander idee?
Met 87 hernandez, NIF Mertens, baby Gullit, prime costa, SIF wilson, pirlo, Ibrahimovic vul ik de aanval en het middenveld in. Nu wil ik een nieuwe icon halen, maar twijfel enorm:
Of een baby/87 Crespo halen. Gaat me allemaal ongeveer evenveel kosten denk ik, maar kan echt niet kiezen. Iemand ervaring met deze spelers of een totaal ander idee?
Memories of yesterday, will grow, but never die
Als je echt twijfelt zou ik de market versie kopen en daar ff mee spelen. Wat verlies op tax is minder erg dan achteraf spijt.Bint schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:02:
Ik heb effe wat hulp nodig. Ik speel vaak 4-2-3-1 of 4-4-2, is maar ner waar ik zin in heb.
Ik heb Costa ook ingeruild voor Del Piero, hoewel ADP de ster in mijn team is had ik misschien toch graag een andere icon voor hem ingeruild als je bijvoorbeeld 4231 Narrow speelt.Bint schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:02:
Ik heb effe wat hulp nodig. Ik speel vaak 4-2-3-1 of 4-4-2, is maar ner waar ik zin in heb.
Momenteel heb ik 87 Crespo gehaald tijdens de huidige crash, hij is niet zo dominant aanwezig als ik had gehoopt maar de ene game scoort hij meermaals en de andere game heeft dan weer meerdere assists. Dit op basis van 10 games, moet nog aardig wat minuten met hem gaan maken
Ik heb nog niet met van Basten gespeeld, maar ik lees dat hij een pure afmaker is, maar redelijk lomp en weinig waarde heeft buiten de 16.
FIFA 18 duurt nog (maar) 6 maanden, niet te lang op je centen blijven zitten.Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:52:
[...]
Speeltip 1 ja!
Ik heb nu 6 Laca's, 3 Morata's en de rest van de tradepile vol met BUndesliga spanjaarden. FF kijken wanneer ik rijk word!
Ik vond zijn 86 ook vrij goed. Zijn long shots zijn niet al te best, maar zijn finishing, agility liggen rate ik echt heel erg hoog. Maar misschien speel jij een andere speelstijl, want aan Origi 82 zou ik weer nooit denken.Shreddaaa schreef op zondag 18 februari 2018 @ 01:25:
[...]
Een aanrader voor 265k zeg je?
Ik vond zn 86 destijds bijzonder slecht voor 210k, is deze zoveel beter?
Bij zijn 86IF vond ik vooral dat t allemaal net niet was. Zn finishing, long shots, agility, passing en strength. Ik vind bijv Origi zn 82 ST PTG card veel beter spelen dan Firmino 86. En James zn 87 IF ook.
Door Firmino heb ik wat met mijn team geschoven. Bergkamp naar lcm en Mooy naar de bank.
Firmino vind ik persoonlijk spelen als een snellere Muller.Bean77 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:49:
[...]
Ik vond zijn 86 ook vrij goed. Zijn long shots zijn niet al te best, maar zijn finishing, agility liggen rate ik echt heel erg hoog. Maar misschien speel jij een andere speelstijl, want aan Origi 82 zou ik weer nooit denken.
Door Firmino heb ik wat met mijn team geschoven. Bergkamp naar lcm en Mooy naar de bank.
Origi is een soort van baby Kluivert.
Geen zorgen. Ik heb een prima team. Ben aan het sparen voor flinke upgrades.bbblije schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:17:
[...]
FIFA 18 duurt nog (maar) 6 maanden, niet te lang op je centen blijven zitten.
https://www.futbin.com/18/squad/3420746
Twijfel nog tussen Ferdinand voor Virgil (mag er eigenlijk niet meer in vanwege voor de verkeerde club spelen). Of iets leukers voor Pogba. Maar ja, Pogba is en bijzonder in game, sterk, lang en speelt voor de juiste club. Zou niet weten wie ik daar beter kan neerzetten. Denk dat ik beter mijn verdediging kan verbeteren eigenlijk.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 18-02-2018 12:45 ]
Pogba ja? valt voor mij erg tegen. Heb al een wedstrijd of 200+ gespeeld met hem maar op een of andere manier valt hij nooit echt op.Anoniem: 337891 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:10:
[...]
Geen zorgen. Ik heb een prima team. Ben aan het sparen voor flinke upgrades.
Twijfel nog tussen Ferdinand voor Virgil (mag er eigenlijk niet meer in vanwege voor de verkeerde club spelen). Of iets leukers voor Pogba. Maar ja, Pogba is en bijzonder in game, sterk, lang en speelt voor de juiste club. Zou niet weten wie ik daar beter kan neerzetten. Denk dat ik beter mijn verdediging kan verbeteren eigenlijk.
Mooi team. Hoe is de passing, dribbel en de afstandsschoten van Pogba?Anoniem: 337891 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:10:
[...]
Dribbel vind ik erg fijn. Maar dan vooral met skillmoves. Hij kan rare shit uithalen en door twee man heen waar echte dribbelkoningen dan omvallen. Voor een speler als ik die niet heel precies speelt is Pogba fijn. Passing is niks bijzonders. Schieten kan hij wel maar ik leg dan eerder af op MvB, Bergkamp of Costa. Hij heeft 70 goals in 400 potjes. Costa loopt 3 in 4 en de andere twee 1 op 1 (ik scoor veel maar krijg er genoeg om de oren daarom speel ik met twee cdmsRR21 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:53:
[...]
Mooi team. Hoe is de passing, dribbel en de afstandsschoten van Pogba?
Vind ik ook. Hij verschuilt zich soms. Maar als je hem actief opzoekt, wat ik vooral doe als mijn tegenstander met iedereen achter de bal verdedigt, dan kan hij wel openingen forceren. Meer dan een Costa of Bergkamp voor mijn gevoel. Bergkamp is dan wel weer fijn dat als ze afstand houden je hem Vann 30 meter erin legt en als ze kort komen je ze voorbij wandelt en low driven scoort. Die man is een machine.038Zwolle schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:48:
[...]
Pogba ja? valt voor mij erg tegen. Heb al een wedstrijd of 200+ gespeeld met hem maar op een of andere manier valt hij nooit echt op.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 18-02-2018 13:38 ]
Ik speel nu met onderstaand team, hoewel ik nog wel wat moet wennen aan 41212 
https://www.futbin.com/18/squad/3838339
Savic en Salah krijgen waarschijnlijk een winter-upgrade dus die blijven sowieso.
Kleine 300k alweer, een Icon voor de snipperaar en leuk aantal untradeables in de 86-83 range in club waardoor ik alweer rustig aan het nadenken ben over de volgende upgrade.
Rijkaard klinkt leuk hetzelfde voor Desailly,, maar zou bijvoorbeeld Naingolan overbodig maken.
Misschien simpelweg rustig doorgaan en bijvoorbeeld later voor Viera of Henry gaan.
@exactor it Pogba moet je gebruiken om het middenveld te controleren en de omschakeling er uit te halen.
In 4231, zet hem eens op Central Cam met come back on defence
Savic en Salah krijgen waarschijnlijk een winter-upgrade dus die blijven sowieso.
Kleine 300k alweer, een Icon voor de snipperaar en leuk aantal untradeables in de 86-83 range in club waardoor ik alweer rustig aan het nadenken ben over de volgende upgrade.
Rijkaard klinkt leuk hetzelfde voor Desailly,, maar zou bijvoorbeeld Naingolan overbodig maken.
Misschien simpelweg rustig doorgaan en bijvoorbeeld later voor Viera of Henry gaan.
@exactor it Pogba moet je gebruiken om het middenveld te controleren en de omschakeling er uit te halen.
[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 18-02-2018 13:03 ]
Muller is in dit spel een zeldzaamheid. Ik ben hem maar een paar keer tegen gekomen, terwijl hij vroeger toch een toppertje was.Shreddaaa schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:08:
[...]
Firmino vind ik persoonlijk spelen als een snellere Muller.
Origi is een soort van baby Kluivert.
Firmino heeft nu in 6 WL wedstrijden (3 RQ) 4 goals en 4 assists. Niet slecht vind ik zelf, temeer omdat ik ook niet bewust op spelers speel.
Maar waar laat ik dan Bergkamp? Dat is een beetje het probleem met die Prime SBCs. Ik ga Dennis niet rechts of links laten vereenzamen.Bossie schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:01:
Leuk team. Desailly voor nainggolan vond ik wel een eye opener toen ik die switch maakte.Bossie schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:01:
Hoe bevalt Milinkovoc? Die moet volgens mij wel erg goed zijn. Ook zonder een winter upgrade zou ik hem nog niet weggedaan hebben als ik jou was.
Staat Alex sandro nou bij juve als linksbuiten? Zou wat zijn als hij daar een inform krijgt
Vergelijkbaar met Pogba, vooral in 4231 als Central Cam is hij erg goed.Bean77 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:06:
[...]
Leuk team. Desailly voor nainggolan vond ik wel een eye opener toen ik die switch maakte.
Hoe bevalt Milinkovoc? Die moet volgens mij wel erg goed zijn. Ook zonder een winter upgrade zou ik hem nog niet weggedaan hebben als ik jou was.
In 41212 is hij gewoon erg sterk als CM, en pakt ook regelmatig een goal/assist mee.
In deze formatie heb ik maar een CAM en ADP gaat nergens heen, hoewel die ook prima als spits kan spelen.
Het issue is dan weer de chem met Salah helaas.
Ziek team hoor! Allemaal met handelen of ook goede pack luck?Anoniem: 337891 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:10:
[...]
Ik heb een tin verloren met 2 OTW.. dan denk je goede inkopen te doen ... Laca OTW nu 90 k en Morata ook zo iets... bizar laag!
Heb Rui COsta baby uit een pakketje gehaald. Die ging voor 450k. VOor de rest heb ik een paar iets als Alaba gekregen. Maar niet meer dan dat qua waarde. Heb flink zitten handelen.Anoniem: 1007821 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:17:
[...]
Ziek team hoor! Allemaal met handelen of ook goede pack luck?
Ik heb een tin verloren met 2 OTW.. dan denk je goede inkopen te doen ... Laca OTW nu 90 k en Morata ook zo iets... bizar laag!
Wat OTW betreft: de markt is gekelderd. Dit is een koopmoment niet een verkoopmoment.
wat voor soort pakketje was het?Vissert schreef op zondag 18 februari 2018 @ 08:28:
Denk je dat Pogba als CVM goed uit de voeten kan? Heb nu Kante maar ik vind Pogba leuker als speler.Anoniem: 337891 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 12:59:
[...]
Dribbel vind ik erg fijn. Maar dan vooral met skillmoves. Hij kan rare shit uithalen en door twee man heen waar echte dribbelkoningen dan omvallen. Voor een speler als ik die niet heel precies speelt is Pogba fijn. Passing is niks bijzonders. Schieten kan hij wel maar ik leg dan eerder af op MvB, Bergkamp of Costa. Hij heeft 70 goals in 400 potjes. Costa loop en op 4 en de andere twee 1 op 1 (ik scoor veel maar krijg er genoeg om de oren daarom speel ik met twee cdms) Of hij 300k waard is weet ik niet. Daarvoor kun je ook een IF van Mertens krijgen. Of bijna een Bale. (goed idee, die ga ik halen. Kante eruit, Bale LCAM en Pogba Cdm. )
[...]
Vind ik ook. Hij verschuilt zich soms. Maar als je hem actief opzoekt, wat ik vooral doe als mijn tegenstander met iedereen achter de bal verdedigt, dan kan hij wel openingen forceren. Meer dan een Costa of Bergkamp voor mijn gevoel. Bergkamp is dan wel weer fijn dat als ze afstand houden je hem Vann 30 meter erin legt en als ze kort komen je ze voorbij wandelt en low driven scoort. Die man is een machine.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs