Hmm dat zal niet goedkoop gaan wordenWii4all schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:52:
[...]
dalijk..
Volgens lequipe...toch niet de minste in de sportbladen is het aguero geworden zie ook
"Sergio Aguero, élu meilleur de la Premier League en janvier http://ow.ly/E0ha30irzsV "
Waarom 2 teams? Nu heb je 2 teams die allebei goed, maar niet geweldig zijn.MauT86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:29:
Jullie nog tips voor aanvulling in mijn team:
Team 1: Oblak, Alba, Varane, Nacho Fernandez IF, Vrsjalko IF, Naingolan, Casemiro, Griezman, Suarez en Bale
Team 2: Lloris, Rose, Umtiti, Koscielny, Carvajal, Matuidi, Bakayoko, Mbappe, Dembele, Benzema en Martial
Beide formaties 4-3-3 punt naar voren
Als je 1 team maakt, kan je volgens mij een behoorlijk geweldig team samenstellen.
Ik tot nu toe ook 3 gespeeld, 2 gewonnen en 1 verloren.Mars18 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:02:
Weekend league, 2 gewonnen 1 verloren. Had de verliespartij ook moeten winnen.
Ronaldinho beste nr 10 ooit gehad, 18 duels en 14 goals.
De uittrap bug zit er nog steeds in helaas.
Ik heb overigens geen Ronaldinho
De reden waarom ook ik 2 teams heb, is omdat het veel coins scheelt. Om de 2 wedstrijden scheelt het zo'n 700 coins. Gedurende het jaar bespaar ik hier zo'n 300k aan coins mee. Tegen het einde van de cyclus(eind TOTY maak ik dan 1 superteam. Ook leuk is dat je op deze manier veel verschillende spelers kan proberen.Shreddaaa schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:59:
[...]
Waarom 2 teams? Nu heb je 2 teams die allebei goed, maar niet geweldig zijn.
Als je 1 team maakt, kan je volgens mij een behoorlijk geweldig team samenstellen.
Maar hoeveel coins verlies je er mee door partijen te verliezen omdat je telkens switched van teams?The DenMan schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:03:
[...]
De reden waarom ook ik 2 teams heb, is omdat het veel coins scheelt. Om de 2 wedstrijden scheelt het zo'n 700 coins. Gedurende het jaar bespaar ik hier zo'n 300k aan coins mee. Tegen het einde van de cyclus(eind TOTY maak ik dan 1 superteam. Ook leuk is dat je op deze manier veel verschillende spelers kan proberen.
Zou dat echt veel schelen denk je? Heb dat nog nooit geprobeerd tijdens WL. Ik ben zowieso niet zo'n ster speler, dus moet zowieso altijd goed kijken wie waar loopt.Fraaank schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:09:
[...]
Maar hoeveel coins verlies je er mee door partijen te verliezen omdat je telkens switched van teams?
Als ik dat tijdens de WL doe, dan wordt het drama. Ligt natuurlijk ook aan je eigen speelstijl en kunde of je het aankan. Ben er zelf in ieder geval geen ster in als ik switch van team.The DenMan schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:11:
[...]
Zou dat echt veel schelen denk je? Heb dat nog nooit geprobeerd tijdens WL. Ik ben zowieso niet zo'n ster speler, dus moet zowieso altijd goed kijken wie waar loopt.
Ga nu 10 uit 11. Frank Rijkaard begon zijn loopbaan bij mij met een hattrick als CDM. Daarna heeft hij niet 1x weer op goal geschoten volgens mij
.
Pff ik kan de keuze tussen Shevchenko en Larsson niet maken. Iets minder uitgeven aan Larsson of toch iets meer aan de net iets betere Shevchenko
Weet niet of het nu nog kan, maar ik heb vorige week leen Shev leen sbc gedaan. Kan je hem even uitproberen. Larsson kan je sowieso nu halen.JeroenV8 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:43:
Pff ik kan de keuze tussen Shevchenko en Larsson niet maken. Iets minder uitgeven aan Larsson of toch iets meer aan de net iets betere Shevchenko
Ik probeer nu dat fake shot een beetje onder de knie te krijgen. Vaak gaat het 2x goed en schiet hij de derde keer weer kansloos die bal naar voren

[ Voor 3% gewijzigd door servival7 op 16-02-2018 15:49 ]
Aguero....toch
SBC nu beschikbaar
https://t.co/Ptga0APiGK
SBC nu beschikbaar
https://t.co/Ptga0APiGK
[ Voor 17% gewijzigd door Wii4all op 16-02-2018 16:02 ]
Burp
Hahaha succes met die SBC, Gaat aardig duur worden met een totw aguero nodig.
Totw aguero, laat maar zitten. Wilde hem halen maar dat slaat Nergens op voor een untradeable
wilde eigenlijk aguero totw halen voor mijn team, maar dat kan ik ook wel vergeten...
Had nog 2 NIF aguero’s. Had ik ze nu maar verkocht in de hype. 😡
Hmmm misschien toch maar voor aguero + Messi gaan IPV Suarez + Bale...
Suarez is absoluut mijn beste man. Die scoorde er vanmiddag 5 in WL wedstrijd. Als je de munten hebt: DOEN! Ik heb nu 157K, maar heb Immobile en Lozano IF ook nog, waarvan ik hoop dat straks met upgrades deze meer op gaan leveren.Symon1989 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:55:
[...]
Wat is je budget? Voor team 1 zou ik Ramos aanraden. Wat een beest is dat. Hoe bevalt Suarez eigenlijk? Zit te denken om hem te halen.
De reden dat ik met 2 teams speel is omdat ik niet elke x conditie wil geven ivm de coins. Daarnaast wissel ik elke wedstrijd van team ivm conditie. Wat mij betreft moet dat geen verschil maken en heeft het voornamelijk te maken met kunde.
Ben het eens dat ik in principe een goed (nog beter) team kan maken van het Spaanse, maar wie zou ik daar nog neer moeten zetten, daarom ook een Frans team aangehouden.
Zo, mijn IF Aguero met 550k winst kunnen verkopen 
Ik had de intentie om de SBC te doen, maar deze requirements gaan echt nergens over voor een untradable speler.
Welkom Kane TOTY, ben benieuwd.
Ik had de intentie om de SBC te doen, maar deze requirements gaan echt nergens over voor een untradable speler.
Welkom Kane TOTY, ben benieuwd.
[ Voor 40% gewijzigd door Nachtapotheker op 16-02-2018 19:08 ]
Pffff aquero untradable... Snap niet dat mensen daar warm voor lopen...?
2m kost het ook nog.
Ik niet voorlopig
Aquero nif keldert trouwens
2m kost het ook nog.
Ik niet voorlopig
Aquero nif keldert trouwens
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 16-02-2018 17:09 ]
Anoniem: 337891
Fakeshot gaat bij mij beter met A, X dan met B, X (dus hoge pass en dan grondpass ipv schietknop dan grindpad)servival7 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:47:
[...]
Weet niet of het nu nog kan, maar ik heb vorige week leen Shev leen sbc gedaan. Kan je hem even uitproberen. Larsson kan je sowieso nu halen.
Ik probeer nu dat fake shot een beetje onder de knie te krijgen. Vaak gaat het 2x goed en schiet hij de derde keer weer kansloos die bal naar voren
Is altijd met nieuwe spelers joh. Gewoon elke pot een nieuwe icon kopen en je hebt gegarandeerd 1 goal.Lil Tjappo schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:36:
Ga nu 10 uit 11. Frank Rijkaard begon zijn loopbaan bij mij met een hattrick als CDM. Daarna heeft hij niet 1x weer op goal geschoten volgens mij.
Ja ik merkte dit ook met Vieira! 1e paar potten zijn ze echt veel beter dan daarna
Weet nog dat ik met if Mooy gelijk een Hattrick scoorde. Daarna nauwelijks voor de goal geweest. En het eerste potje met kdB leek hij de beste speler ooit. Viel ook wel tegen uiteindelijk
Zo, begon de WL met 2 van de 3 potten gewonnen. Daarna stortte alles in, met als dieptepunt 6-0 achter in de eerste helft tegen 1 of ander icon team.
Besloten voor de crash groot deel van mn team te verkopen en op de duitse tour te gaan (op mn standaard driehoekje city spelers na).
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe het kan dat ik met mijn redelijk bescheiden team + 4 bronzen spelers op de bank, toch nog full icon squads en beesten teams tref in de WL?
Af en toe is er echt geen houden aan..
Besloten voor de crash groot deel van mn team te verkopen en op de duitse tour te gaan (op mn standaard driehoekje city spelers na).
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe het kan dat ik met mijn redelijk bescheiden team + 4 bronzen spelers op de bank, toch nog full icon squads en beesten teams tref in de WL?
Anoniem: 1007821
Ik krijg gewoon een Ultimate pakket als dank voor mijn fifa en hoelang en vaak ingelogd ben als beloning vanwege chinees nieuwjaar ! Niceeee EA!
Die kreeg ik ook, beste speler helaas Keita van RBL.
Kreeg hem ook. Beste pakje ooit voor mij. Helaas untradeable. Verrati, David Luiz, en Bernardo Silva.
Helaas untradeable heb wel isco gekregen
Pfff kreeg 79 Abraham 14k bin, maar untradeable
Heeft te maken met ELO / matchmaking. Vee spelers beginnen vandaag maar omdat zij nog niet hee hoog zijn ingedeeld is de kans aanwezig dat je erg goede spelers treft of pro’s. Als je later op de avond speelt of morgen zul je er al veel minder ‘last’ van hebbenShreddaaa schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 18:43:
Zo, begon de WL met 2 van de 3 potten gewonnen. Daarna stortte alles in, met als dieptepunt 6-0 achter in de eerste helft tegen 1 of ander icon team.
Hier ook een ultimate pakket. Komt opeens Ronaldo IF er uit lopen. Zo bizar. Helaas untradeable maar past prima in mn team! Iemand suggesties, want Ben Yedder speelde toch ook wel heel fijn.
https://www.futbin.com//18/squad/3808290
Welke teamgeest raden jullie aan op Ronaldo?
Volgens mij bepalen de spelers die je hebt maar voor 10% het resultaat, 5% tactiek en de rest is gewoon je eigen skill level.
Misschien makkelijk te zeggen omdat ik een heel behoorlijk team heb maar ik toen ik begon met Fifa in november speelde ik met een heel basic team met beste speler Firminho en de rest spelers van onder de 1k. Daarmee haalde ik al goud 2 terwijl ik bijna altijd wel speelde tegen teams met Icons of spelers die 10x (of veel meer) meer waard waren dan mijn hele team. Sindsdien is mijn team elke week sterker geworden maar haal nog steeds elke keer goud 1,2 of 3.
Ik speelde de afgelopen tijd ook steeds met 1 team en conditiekaarten maar vandaag in de weekend league weer eens om de wedstrijd met een fitness team gespeeld. Verrassend genoeg won ik alle 5 wedstrijden met het fitness team en won ik maar 2 van de 5 met mijn eerste team...
Misschien makkelijk te zeggen omdat ik een heel behoorlijk team heb maar ik toen ik begon met Fifa in november speelde ik met een heel basic team met beste speler Firminho en de rest spelers van onder de 1k. Daarmee haalde ik al goud 2 terwijl ik bijna altijd wel speelde tegen teams met Icons of spelers die 10x (of veel meer) meer waard waren dan mijn hele team. Sindsdien is mijn team elke week sterker geworden maar haal nog steeds elke keer goud 1,2 of 3.
Ik speelde de afgelopen tijd ook steeds met 1 team en conditiekaarten maar vandaag in de weekend league weer eens om de wedstrijd met een fitness team gespeeld. Verrassend genoeg won ik alle 5 wedstrijden met het fitness team en won ik maar 2 van de 5 met mijn eerste team...
Dit werkt overigens ook met spelers die je lang niet gebruikt hebt maar wel al die tijd in je club zaten.Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:37:
[...]
Is altijd met nieuwe spelers joh. Gewoon elke pot een nieuwe icon kopen en je hebt gegarandeerd 1 goal.(erge is dat het niet eens een grap is)
Hmmm toch maar een totw sbc geprobeerd.
Boards, Portugees !!!!!! Carvalho ... NEEE! Vergeten dat hij er ook was
Boards, Portugees !!!!!! Carvalho ... NEEE! Vergeten dat hij er ook was

Anoniem: 1003141
Gelukkig duurt dit evenement maar vier dagen. Kan de markt weer normaal doen, totaal niet te handelen op deze manier, tenzij je erop voorbereid was natuurlijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 1003141 op 16-02-2018 19:49 ]
En dan pack je firmino if uit het untradeable lunar pakje. Heb ik dus weinig aan
Aguerooo daalt enorm de nif versie.. twijfelen om er 2 of 3 in te slaan..
Zijn de nieuwe ratings nu nog niet doorgevoerd? Iemand een idee wanneer dat gebeurt?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Ah net Suarez en Bale gekocht en nu modric nif uit dat gratis pack, die past er wel mooi bij
In welk opzicht?? Waar wil je in handelen in een crash dan?Anoniem: 1003141 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:48:
Gelukkig duurt dit evenement maar vier dagen. Kan de markt weer normaal doen, totaal niet te handelen op deze manier, tenzij je erop voorbereid was natuurlijk.
Ik had een hoop pakjes bewaard voor dit weekend omdat ik dacht dat de nieuwe versies ('refresh') er nu in zouden zitten. Zou het het waard zijn om nog een week te wachten of is deze ToTW wellicht meer waard dan die rating refresh?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Volgens mij is er iets mis met de transfer market. Kan spelers voor bijna minimale bedragen ophalen en als ik al overboden wordt kan ik vervolgens niet meer bieden.
Is die 2 in 1 untimate pack de 125k coins waard?
Ik heb er net twee gedaan en op basis daarvan kan ik je zeggen dat ik ruim 200k aan coins heb verneukt hahaRemkoDJ schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:16:
Is die 2 in 1 untimate pack de 125k coins waard?
Al vaker gezegd maar koop nooit pakketten met coins😜.
Met de Henrik Larsson en Rijkaard loan icons leek het me wel leuk om een Eredivisie All Stars team te maken, iemand nog verbeteringen? Het is jammer dat ik de Van der Sar loan SBC heb overgeslagen, had perfect gepast.
https://www.futbin.com/18/squad/3811491
https://www.futbin.com/18/squad/3811491
Uhhh. Als hij niet in je team had gepast, had je ook gewoon 10 nieuwe spelers moeten kopen. Veel beter dan dit kaartje gaat het niet worden. Van harte!Symon1989 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:27:
Hier ook een ultimate pakket. Komt opeens Ronaldo IF er uit lopen. Zo bizar. Helaas untradeable maar past prima in mn team! Iemand suggesties, want Ben Yedder speelde toch ook wel heel fijn.
Big thanks! Nu lukt het mij wel.Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:35:
[...]
Fakeshot gaat bij mij beter met A, X dan met B, X (dus hoge pass en dan grondpass ipv schietknop dan grindpad)
Ok ik had vanmiddag 62k.
Heb ik een mega pack gekocht van 27k, daar zat Cavani in twv 30k, meteen verkocht
Daarna wat 83 spelers gekocht en 2x 82 if's voor totw sbc.
Kreeg ik Tagliafico 82 if.
Daarna weer totw sbc gedaan en Tagliafico erbij ingeleverd.
Kreeg ik een Spanjaard 84 if twv 19k.
Dus ik had 62k, heb nu 1k en zit nu met die Spanjaard.
Mmm iets ging niet goed hier...
Geef totw sbc nog 1 kans, iets met scheepsrecht, kennen ze vast ook bij ea... Daarna basta
Heb ik een mega pack gekocht van 27k, daar zat Cavani in twv 30k, meteen verkocht
Daarna wat 83 spelers gekocht en 2x 82 if's voor totw sbc.
Kreeg ik Tagliafico 82 if.
Daarna weer totw sbc gedaan en Tagliafico erbij ingeleverd.
Kreeg ik een Spanjaard 84 if twv 19k.
Dus ik had 62k, heb nu 1k en zit nu met die Spanjaard.
Mmm iets ging niet goed hier...
Geef totw sbc nog 1 kans, iets met scheepsrecht, kennen ze vast ook bij ea... Daarna basta
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 16-02-2018 22:05 ]
Iemand hier die daadwerkelijk Larson of Rijkaart heeft gehaald?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nog niet. Maar Rijkaard komt er wel hier. Maar je wil ervaringen horen? (Ik ook)Bossie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:25:
Iemand hier die daadwerkelijk Larson of Rijkaart heeft gehaald?
Edit: zie dat hij 100 k goedkoper geworden is vandaag. Ga hem denk nu maar gelijk doen.
Als Lacazette dan dit weekend een hattrick maakt dan haal ik Ferdinand volgende week.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 16-02-2018 22:36 ]
ik heb nooit een IF uit packs...nu uit dat lunar pack 2 IF's
maar kon ze niet gebruiken...toen de TOTW SBC gedaan van lunar...en daar kwam de CDM van sporting uit...gaat voor 22k weg....niet onaardig...
Daarna de cultural exchange gedaan want er is nu een overvloed aan spelers.....
Maar daar moet ik de packs nog van openen.
maar kon ze niet gebruiken...toen de TOTW SBC gedaan van lunar...en daar kwam de CDM van sporting uit...gaat voor 22k weg....niet onaardig...
Daarna de cultural exchange gedaan want er is nu een overvloed aan spelers.....
Maar daar moet ik de packs nog van openen.
Burp
Ik kreeg weer een mededeling van EA: een 2 spelers pakket met een zeldzame spelert omdat ik me aanmelden met Lunar... maar niks in mijn winkel Haha...
Klopt ! Er klopt niks van man.. je moet refreshen en alles opnieuw doen en soms verdwijnen ze ook uit je lijst ineensdaboytim schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:15:
Volgens mij is er iets mis met de transfer market. Kan spelers voor bijna minimale bedragen ophalen en als ik al overboden wordt kan ik vervolgens niet meer bieden.
Hoe is t in fucksnaam mogelijk dat ik een Pique op de transfermarkt gooi hij verkocht wordt voor 12.500 terwijl ALLE (maar dan ook echt ALLE) andere Pique's de deur uitgaan voor minimaal 25.000?
Ik blijf me verbazen over hoeveel pech je bij dit spel kunt hebben
Kreeg net ook een 2 player pack maar stond netjes in de winkel. Zat niks in.
Toch niet kunnen inhouden net en 6 12000 coins packs gekocht. In de eerste 4 niks in de 5e erikssen en de laatste kante. Toch nog een winst gehaald
Toch niet kunnen inhouden net en 6 12000 coins packs gekocht. In de eerste 4 niks in de 5e erikssen en de laatste kante. Toch nog een winst gehaald
Netjes ! Ik had IF bernardschi .. zag hem vanmorgen voor 60 k... nu 22 pfff038Zwolle schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:01:
Kreeg net ook een 2 player pack maar stond netjes in de winkel. Zat niks in.
Ja de prijzen zijn exht laag op dit moment. Ik hou ze gewoon in de club totdat het weer wat bij trekt.Anoniem: 1007821 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:05:
[...]
Netjes ! Ik had IF bernardschi .. zag hem vanmorgen voor 60 k... nu 22 pfff
Otw Mkhitaryan ook al voor 155kWii4all schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:18:
Aubamayaung (arsenal versie) is ook aan het dalen als een gek

Goede. Thanks.
Kante is op de Xbox van 125k naar 100 gegaan. Denk dat ik daar ook iets mee ga doen. Pogba is van 350 naar 300 gegaan. Maar die daalt al weken keihard. Blijf ik dus vanaf.
Rijkaard had ik zo goed als voor de helft. Had nog een untradeable Benatia 87, Kane 86 kwam uit de gratis ultimate pack en nog wat andere meuk. En als groot schandaal is Pirlo nu verdwenen. De lol was er toch af met hem.
Nu alle muntjes inzetten op spelers. Gek genoeg blijft sbc fodder (zoals modric) vrij constant. Het zijn de speelbare kaarten die keihard dalen. Had niet gedacht dat de icon sbcs zo vaak gedaan werden.
Wat heerlijk zo een crash.. over een paar weken verdien je gewoon een paar ton.. koop nu OTW's in voor leuke bedragen.. Deulofeu voor 25 k, Coutinho 140k, etc etc
Als jouwe voor 12.500 weg kon heb je dus niet slim gehandeld. Heeft niks met pech te maken.Errieseeka schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:57:
Hoe is t in fucksnaam mogelijk dat ik een Pique op de transfermarkt gooi hij verkocht wordt voor 12.500 terwijl ALLE (maar dan ook echt ALLE) andere Pique's de deur uitgaan voor minimaal 25.000?
Ja echt pure onkunde als elke 10 sec n pique verkocht wordt voor >25K. Startprijs boeit niet.Shreddaaa schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:06:
[...]
Als jouwe voor 12.500 weg kon heb je dus niet slim gehandeld. Heeft niks met pech te maken.
Maar zal voortaan zelf de startprijs wel aanpassen
[ Voor 8% gewijzigd door Errieseeka op 17-02-2018 00:24 ]
Hier ook melding dat ik een 125k pack zou krijgen. Staat helaas niets in de winkel, las op reddit dat meer mensen dit hadden. Hopelijk lost EA het nog op.
Cons:::BB4E
Is wel irritant. Aan de andere kant weet je nu waarom je wel altijd ff de 3 seconden moeten pakken om een min bid in te stellen.Errieseeka schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:18:
[...]
Ja echt pure onkunde als elke 10 sec n pique verkocht wordt voor >25K. Startprijs boeit niet.
Maar zal voortaan zelf de startprijs wel aanpassen
___
Spanjaarden in de Bundesliga zijn gekelderd naar 2,5. De moeite denken jullie of zal iedereen die sbc al af hebben?
Rijkaard heeft zijn eerste twee potten er op zitten als cdm in een 4231. Hij is zeer solide in het spel. Elke tackle komt aan. Maar hij is niet goed in de bal bij zich houden na een tackle. Zijn passing is verrassend goed. Snelheid lijkt op orde, maar goed ik had hiervoor IF Fellaini daar staan. Dan is iedereen snel.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 17-02-2018 00:37 ]
WL gaat weer drama. Begon mega met 6-2. 1x verdiend verloren. Daarna kwam het vrijdagavond syndroom weer met 3 onterechte nederlagen (en 1 terechte). Vanochtend op dezelfde voet verder en sta 6-8 nu.. Ik zou bijna mijn team verkopen als ik er geen 400k verlies op zou maken...
Tegenstander met voorhoede 93 Hazard, Prime Hernandez en OTW Salah. Pfffffffffft. Na 20 minuten en 3-0 maar opgehouden.
Alles wel flink gedaald inderdaad, dit is je kans om goedkoop de prime SBC's te doen
Alles wel flink gedaald inderdaad, dit is je kans om goedkoop de prime SBC's te doen
Ik heb juist Crespo 87 gehaald, die zal na de Lunar ook wel weer gaan stijgen en dan kan ik hem altijd alsnog inruilen voor een van de nieuwe prime SBC's.Skann schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:56:
Tegenstander met voorhoede 93 Hazard, Prime Hernandez en OTW Salah. Pfffffffffft. Na 20 minuten en 3-0 maar opgehouden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik denk dat alles weer zal stijgen... dit gaat nergens over.. het lijkt nog erger als met Black Friday imo..Bossie schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:58:
[...]
Ik heb juist Crespo 87 gehaald, die zal na de Lunar ook wel weer gaan stijgen en dan kan ik hem altijd alsnog inruilen voor een van de nieuwe prime SBC's.
Ook andere nederlandse spelers vanwege die flash SBC's. Vincent Janssen 5k.Anoniem: 1007821 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:01:
Als mensen nog Sneijder investments hadden ... ze gaan nu weg voor 10 k !
Ja thnx voor de tip! Nu kom ik van me bronze noorse spelers af een aantal voor 5 k hahaSkann schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:09:
[...]
Ook andere nederlandse spelers vanwege die flash SBC's. Vincent Janssen 5k.
Tja als je dit toch allemaal van te voren wist.
Had natuurlijk vd week al mijn Nederlandse spelers weg gedaan
Coinsink deze sbc en je krijgt slechts 6 spelers van elk niveau g/z/b als beloning.
Vannacht kon ik niet ff niet slapen heb ik de vorige sbc gedaan. Die beloning was beter en de sbc stuk minder duur.
Gooi nu mijn geld op mijn laatste totw sbc.
Als ik nu weer max 84 krijg, stop ik met dat soort sbc's. Dan heb ik het zeker 10x gedaan met matige beloningen.
Ga ik mijn coins spenderen aan de betere sbc's en handelen
Coinsink deze sbc en je krijgt slechts 6 spelers van elk niveau g/z/b als beloning.
Vannacht kon ik niet ff niet slapen heb ik de vorige sbc gedaan. Die beloning was beter en de sbc stuk minder duur.
Als ik nu weer max 84 krijg, stop ik met dat soort sbc's. Dan heb ik het zeker 10x gedaan met matige beloningen.
Ik had een 82 verdediger en 84 Bernarschi.. ik ben ermee gestopt.. vorige keer had ik wel geluk met Muriel, Horn en Ginther maar nu is dat weer weg..Harribo schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:38:
Tja als je dit toch allemaal van te voren wist.
Ik ben begonnen met inkopen je kan beter je geld daar in steken, je kan goede spelers nu zooo goedkoop inkopen dat je vanzelf goed kan cashen
Rijkaard is wel best een baas. Ben nu wat meer aan hem gewend. Heb nu een wesp als linker cdm (kante) en een tank als rechter (Frankie). Tank qua kracht verdedigend maar ook qua shot kracht. Is een meer dan prima tandem achterin.
Ook nog maar 2 TOTW Mkhitarya's gehaald. beiden gewonnen met 145 bid. Het is jammer dat ik al mijn geld geinvesteerd heb op dit moment. Maar het kan niet anders dan dat je veel geld kan binnen harken met deze prijzen
Dus ook geen 85+ if spelers. Tis gewoon de zoveelste coinsink sbc. Ik doe het niet meer.Anoniem: 1007821 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:51:
[...]
Ik had een 82 verdediger en 84 Bernarschi.. ik ben ermee gestopt.. vorige keer had ik wel geluk met Muriel, Horn en Ginther maar nu is dat weer weg..
Ik ben begonnen met inkopen je kan beter je geld daar in steken, je kan goede spelers nu zooo goedkoop inkopen dat je vanzelf goed kan cashen
Ja dat is inderdaad een goed plan.
Alleen... Ik investeer vaak in de verkeerde spelers. Ik ben er niet zo goed in tot nu toe.
Zo heb ik bijvoorbeeld geïnvesteerd in Kostic If 84 en Quaresma if 85. Beide stijgen totaal niet.
Nu ook een Morata otw maar stijgt ook totaal niet. Hoop op het weekend. Anders gaat hij alsnog weg.
Welke spelers investeer jij nu in?
Waarom zou Morata dit weekend stijgen?Harribo schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:14:
[...]
Dus ook geen 85+ if spelers. Tis gewoon de zoveelste coinsink sbc. Ik doe het niet meer.
Alleen... Ik investeer vaak in de verkeerde spelers. Ik ben er niet zo goed in tot nu toe.
Zo heb ik bijvoorbeeld geïnvesteerd in Kostic If 84 en Quaresma if 85. Beide stijgen totaal niet.
Nu ook een Morata otw maar stijgt ook totaal niet. Hoop op het weekend. Anders gaat hij alsnog weg.
Omdat die mensen de koper niet laten bieden maar zelf een prijs bepalen.Errieseeka schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:57:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Wat bedoel je met prime sbc? De geavanceerde?Skann schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:56:
Ik weet niet hoeveel je betaald hebt voor OTW Morata, maar hij is een behoorlijke tijd geblesseerd geweest en dit weekend wordt de FA gespeeld. Gisteren is hij wel ingevallen maar niet beslissend geweest. De prijzen zijn door Lunar echt verschrikkelijk laag op het moment dus ik zou hem nog even vasthouden. Met een goede wedstrijd kan hij zo weer richting 180+ k coins schietenHarribo schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:14:
[...]
Dus ook geen 85+ if spelers. Tis gewoon de zoveelste coinsink sbc. Ik doe het niet meer.
Ok ik keek ook net tis inderdaad fa weekend. Sowieso jammer vind ik.038Zwolle schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:18:
[...]
Ik weet niet hoeveel je betaald hebt voor OTW Morata, maar hij is een behoorlijke tijd geblesseerd geweest en dit weekend wordt de FA gespeeld. Gisteren is hij wel ingevallen maar niet beslissend geweest. De prijzen zijn door Lunar echt verschrikkelijk laag op het moment dus ik zou hem nog even vasthouden. Met een goede wedstrijd kan hij zo weer richting 180+ k coins schieten
Kan ik hem beter ff houden. Thanks
Iemand nog tips voor investeringen?
Welke speler niet eigenlijk.. heb gisteren 600 k ''gereserveerd'' om te investeren en dan is nu bijna op... Vooral IF's met hoge rating voor weinig geld maar ook Bailly, Mbappe, Walker, kun je nu kopen voor 10 k minder dan begin van de week.. Ook OTW zijn bizar gedaald.. en daar heb ik er veel van gekocht.. Deulofeu bijvoorbeeld voor 26 a 27 k is ook een koopje !Harribo schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:14:
[...]
Maar koop je die dan met de verwachting dat de prijs weer gaat stijgen of ga je met bijvoorbeeld delofeu echt spelen?Anoniem: 1007821 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:24:
[...]
Welke speler niet eigenlijk.. heb gisteren 600 k ''gereserveerd'' om te investeren en dan is nu bijna op... Vooral IF's met hoge rating voor weinig geld maar ook Bailly, Mbappe, Walker, kun je nu kopen voor 10 k minder dan begin van de week.. Ook OTW zijn bizar gedaald.. en daar heb ik er veel van gekocht.. Deulofeu bijvoorbeeld voor 26 a 27 k is ook een koopje !
En mogelijk vanavond en morgen lightning rounds. Goed de prijzen in de gaten houden en tijdens die rondes inkopen. Mensen zijn dan gefocust op packs en het verkopen. Je kan dan echt hele goede zaken doen
Ik heb nu een Valencia en een Walker gekocht voor mijn BPL team. Valencia 15k en Walker 8k.
Ik heb nog 115k op de bank. Zit te twijfelen wat ik daar mee moet doen. Misschien wachten op een Kevin de Bruyne drop in prijs? Of Kante kopen. Die heb ik ook nog niet.. Gaat Kante nog verder zakken verwachten jullie?
Ik heb nog 115k op de bank. Zit te twijfelen wat ik daar mee moet doen. Misschien wachten op een Kevin de Bruyne drop in prijs? Of Kante kopen. Die heb ik ook nog niet.. Gaat Kante nog verder zakken verwachten jullie?
Met Deulofeu spelen? Nee dat is niet echt een speler waarvan ik zeg daarmee ga je veel potjes winnen haha.. OTW kaarten zijn het.. als die een goede match speelt kan die 15 a 20 k omhoog gaan per kaart en heb er 15 dus dat tikt erg aanDeBers schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:27:
[...]
Maar koop je die dan met de verwachting dat de prijs weer gaat stijgen of ga je met bijvoorbeeld delofeu echt spelen?
Dat zijn dan sowieso goede tips!DeBers schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:30:
Ik heb nu een Valencia en een Walker gekocht voor mijn BPL team. Valencia 15k en Walker 8k.
Kante heb ik ook, iedereen is er lovend over maar juist ook door zijn snelheid hap ik snel verkeerd.
Een logge sterke Bakayoko pak ik volgens mij meer ballen mee af heb ik het idee. Maar misschien ff wennen.
Snap overigens niet dat mensen voor 10k Sneijders halen voor die nieuwste Flash SBC. Als je viergever en van de beek doet kom je er ook al uit. Echt, de domheid bij sommigen..
Niet dat ik klaag overigens, heeft mij rijk gemaakt.
Inderdaad. Viergever, Dolberg en Luuk de jong was voor mij voldoende.Anoniem: 1003141 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:34:
Snap overigens niet dat mensen voor 10k Sneijders halen voor die nieuwste Flash SBC. Als je viergever en van de beek doet kom je er ook al uit. Echt, de domheid bij sommigen..
Nu afwachten tot iets waar je Mascherano's voor kan inleveren. Die tikken bij mij pas echt aan, heb er ongeveer 20 stuks van.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs