Ik las laatst dat je bij opstelling bewerken op een of andere manier kunt zien of je uit of thuis speelt. Ik weet niet hoe want ik heb het niet geprobeerd maar het lijkt er wel op. Gebeurd bij mij heel vaak sinds de patch
Precies dat. De ene keer heb je het mee zitten en dan weer tegen. Je kan beter terecht winnen/verliezen dan hopen op één van de loterijen van fifa038Zwolle schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:40:
Moet zeggen dat ik soms ook veel potjes win die ik echt niet zou moeten kunnen winnen online . Het frustreert gewoon dat je soms heer eb meester bent en verliest of minder bent en wint. Zo had net nog een potje dat ik zeker minder was , maar een belachelijke penalty kreeg , 2 rebound goals maakte en een bal erin schoot met baka(!) van 30 meter....
Een ander potje ben je beter maar zit alles tegen. Contain je een speler veroorzaakt hij een penalty. Ok de cpu loopt tegen elkaarop en valt zodat ze een vrije doortocht hebben.
Ik verlies (en win) liever terecht dan onterecht . Maar ook dat is voetbal (EAids)
Ik heb soms weken achter elkaar dat ik alleen maar aan het handelen en sbc's aan het doen ben en zo 3 weken geen enkele pot speel..Anoniem: 1007821 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:06:
[...]
Precies dit ja! Soms is de tegenstander zo slecht maar verlies je alsnog omdat er niks ingaat of je 3 seconde vertraging hebt of ineens je spelers teleporteren of wat dan ook.. Gister ben ik WL Kwalificatie afgehaakt omdat het gewoon GEEN spelen is.. je drukt op rondje en 5 seconde later zie je iemand een been uitsteken etc. Ga lekker handelen en spelen laat ik even voor wat het is..
Edit:
SIF Otamendi en SIF Silva toch kunnen verkopen voor 240 k .. Hoef ik ook niet meer te wachtten op upgrades en SBC's
https://youtu.be/W8dT5uTivp0
Hij verwoord veel van mijn frustraties prima.
Hij verwoord veel van mijn frustraties prima.
[ Voor 70% gewijzigd door RenoD87 op 15-02-2018 15:01 ]
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Eens, ik doordeweeks door werk vrijwel nooit thuis waardoor Squadbattles en online seasons mijn enige opties zijn. Vooral als je bijvoorbeeld een paar potjes online seasons doordeweeks speelt, en daarna DKT doet is het al een merkbaar verschil.theman36 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:28:
[...]
Ook dat. Vooral in online seizoenen is dit DRAMA! Snap ook niet dat ze dit niet beter aanpakken.
Seasons is vaak frusterend door latency, Squadbattles vaak door de AI, het word helemaal een leuke middag als je ze om en om speelt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nu voor 375/344/420K afhankelijk van het platform waar je op speelt. Morgen in de hype weer verkopen.Harribo schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:25:
Zo zag ik bijvoorbeeld Aguero vorige week voor 395k. Later in de week voor 470k,dan wordt het leuk. Tja wanneer koop je hem dan he? Daarom log ik zelf de prijzen in de watchlist.
Zo dagelijks potje SB ook verloren. Ik snap weer waarom ik het niet meer speelde. Low drivens vliegen de 3e ring in, je raakt 4x de baal/lat. Spelers bewegen niet of nauwelijks. De cpu heeft 4 schoten scoort er 3.
Resultaat 5-1, 6-2, 4-0 en dan 1-3 verliezen.
Het is dat de totw er zo goed uitziet
Resultaat 5-1, 6-2, 4-0 en dan 1-3 verliezen.
Het is dat de totw er zo goed uitziet
Als jullie moeten kiezen tussen Bergkamp 90 en Rui Costa, wie zou je dan nemen?
https://www.futbin.com/18...pchem=10,10&schem=100,100
Als ik naar de stats kijk is het denk ik afhankelijk van je eigen speelstijl.servival7 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:36:
Als jullie moeten kiezen tussen Bergkamp 90 en Rui Costa, wie zou je dan nemen?
Gebruik je de CAM om je spitsen in stelling te brengen? Rui Costa.
Maak je solo's/dribble's met je CAM en kom je vaak in scoringsposities? Bergkamp.
Helemaal eens met Reno.
Maar ik weet niet hoeveel coins je hebt? Anders AdP halen? Speelt echt als een beest.
Heb ik ook de meeste moeite mee online.
Firmino 87 schijnt ook een hee erg goede cam te zijn, maar is nogal prijzig voor een IF die nog flink gaat zakken
Maar ik weet niet hoeveel coins je hebt? Anders AdP halen? Speelt echt als een beest.
Heb ik ook de meeste moeite mee online.
Firmino 87 schijnt ook een hee erg goede cam te zijn, maar is nogal prijzig voor een IF die nog flink gaat zakken
[ Voor 41% gewijzigd door 038Zwolle op 15-02-2018 15:49 ]
Probeer vaak wel bij 1 van de spitsen (overmars, bale) te komen. Maar aangezien ik niet zo goed ben in een man passeren (lees trucjes doen) komt Bergkamp alsnog vrij veel in scoringspositie.RenoD87 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:44:
[...]
Als ik naar de stats kijk is het denk ik afhankelijk van je eigen speelstijl.
Gebruik je de CAM om je spitsen in stelling te brengen? Rui Costa.
Maak je solo's/dribble's met je CAM en kom je vaak in scoringsposities? Bergkamp.
@038Zwolle AdP?
Alessandro del Piero;)
En mijn ervaring is dat rui Costa ongeveer alles goed kan maar minder is in scoren. Ik persoonlijk zou voor bergkamp gaan aangezien mijn cam best vaak in scoringspositie komt.
En mijn ervaring is dat rui Costa ongeveer alles goed kan maar minder is in scoren. Ik persoonlijk zou voor bergkamp gaan aangezien mijn cam best vaak in scoringspositie komt.
[ Voor 80% gewijzigd door 038Zwolle op 15-02-2018 15:55 ]
Ah dat gaat hem niet worden na dat geintje met Suarez gisteren.
Morgen komt er een Aquero hype? Want? Vanwege de eventuele upgrades die nergens bevestigd zijn?bbblije schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:12:
[...]
Nu voor 375/344/420K afhankelijk van het platform waar je op speelt. Morgen in de hype weer verkopen.
Ik snap het even niet sorry.
Ik heb trouwens helaas ff niet zo 420k liggen.
Wel moet ik nog een CAM wegdoen, een van deze : Eriksen 87 of Lanzini IF 84?
KDB hou ik, loopt 1 op 1.
En heb 6 spitsen, moet er 2 weg van dit rijtje : Lukaku 86, Kane 86, Wilson if 84, morata if 86. ?
Arnautovic if 86 en Aquero 89 hou ik.
Moeilijk
Wie heeft er tips?
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 15-02-2018 16:11 ]
Aguero wordt zo goed als zeker POTM vandaar de hype.Harribo schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:09:
[...]
Morgen komt er een Aquero hype? Want? Vanwege de eventuele upgrades die nergens bevestigd zijn?
En heb 6 spitsen, moet er 2 weg van dit rijtje : Lukaku 86, Kane 86, Wilson if 84, morata if 86. ?
Moeilijk
Wie heeft er tips?
Anoniem: 1007821
Vind Morata echt bagger spelen in dit spel.. om de bal vast te houden prima maar een actie of counteren is die niet de type spits voor mijn speelstijl.. ik denk dat het ligt aan je eigen speelstijl.. Ik speel met IF Izquirdo, Sterling SIF en Lozano SIF in de spitsHarribo schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:09:
[...]
Morgen komt er een Aquero hype? Want? Vanwege de eventuele upgrades die nergens bevestigd zijn?
KDB hou ik, loopt 1 op 1.
Arnautovic if 86 en Aquero 89 hou ik.
Moeilijk
Wie heeft er tips?
Ok maar dat is toch een andere kaart dan die ik heb?Murrays schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:11:
[...]
Aguero wordt zo goed als zeker POTM vandaar de hype.
Ik zou zeggen dat de gewone Aquero kaart vandaag nog duur is en morgen goedkoper omdat "iedereen" dan de nieuwe Aquero Potm wil hebben?
Dus eigenlijk vandaag Aquero verkopen en morgen terugkopen toch?
Je praat dan wel over IF 86 versie van Morata? Ik vind hem tot nu toe ook niet heel erg goed.Anoniem: 1007821 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:12:
[...]
Vind Morata echt bagger spelen in dit spel.. om de bal vast te houden prima maar een actie of counteren is die niet de type spits voor mijn speelstijl.. ik denk dat het ligt aan je eigen speelstijl.. Ik speel met IF Izquirdo, Sterling SIF en Lozano SIF in de spits
En qua winst valt het ook tegen denk ik, hij is toch niet zo populair. Toch eens investeren in een ander.
En wat zou jouw tweede keus zijn voor mij om weg te doen?
[ Voor 42% gewijzigd door Harribo op 15-02-2018 16:14 ]
Het ligt een beetje aan de requirements voor de POTM. De verwachting is dat een NIF kaart van Aguero nodig is voor het voltooien van de POTM SBC. Mocht dat het geval zijn dan stijgt de kaart enorm. Alleen is dat maar de vraag of het gebeurd voor Mané was zijn gewone kaart benodigd voor de overige POTM kaarten niet....Harribo schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:12:
[...]
Ok maar dat is toch een andere kaart dan die ik heb?
Ik zou zeggen dat de gewone Aquero kaart vandaag nog duur is en morgen goedkoper omdat "iedereen" dan de nieuwe Aquero Potm wil hebben?
[...]
Je praat dan wel over IF 86 versie van Morata? Ik vind hem tot nu toe ook niet heel erg goed.
En qua winst valt het ook tegen denk ik, hij is toch niet zo populair. Toch eens investeren in een ander.
Bedankt. Je bent de betere manMurrays schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:16:
[...]
Het ligt een beetje aan de requirements voor de POTM. De verwachting is dat een NIF kaart van Aguero nodig is voor het voltooien van de POTM SBC. Mocht dat het geval zijn dan stijgt de kaart enorm. Alleen is dat maar de vraag of het gebeurd voor Mané was zijn gewone kaart benodigd voor de overige POTM kaarten niet....
Dank voor de duidelijkheid. Dan zou ik mijn nif Aquero eventueel kunnen gebruiken voor Aquero potm. Mits die sbc niet extreem duur is.Murrays schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:16:
[...]
Het ligt een beetje aan de requirements voor de POTM. De verwachting is dat een NIF kaart van Aguero nodig is voor het voltooien van de POTM SBC. Mocht dat het geval zijn dan stijgt de kaart enorm. Alleen is dat maar de vraag of het gebeurd voor Mané was zijn gewone kaart benodigd voor de overige POTM kaarten niet....
Verkopen lijkt mij geen optie, het zal wel lang duren voordat die prijs weer zakt en ik hem terug kan kopen?
Houd die POTM in de gaten jongens. Mocht NIF Aguero NIET nodig zijn, gaat die zo hard kelderen. Vorige keer was dat met IF Salah ook zo. Die was 350k en ging terug naar 160k in een uur. Toen een opgepikt en een week later voor 260k weer verkocht.
Ik heb OTW Morata maar dat is natuurlijk dezelfde kaart als de IF , Lukaku is ook niet mijn type speler maar ik zou Kane wegdoen nu die nog wat waard is... er komt een upgrade van zijn kaart dus dan wil niemand een slechtere kaart en kan je nu nog 35 k pakken ±'Harribo schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:12:
[...]
Ok maar dat is toch een andere kaart dan die ik heb?
[...]
Je praat dan wel over IF 86 versie van Morata? Ik vind hem tot nu toe ook niet heel erg goed.
zou het echt zo hard gaan.....Skann schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:23:
Houd die POTM in de gaten jongens. Mocht NIF Aguero NIET nodig zijn, gaat die zo hard kelderen. Vorige keer was dat met IF Salah ook zo. Die was 350k en ging terug naar 160k in een uur. Toen een opgepikt en een week later voor 260k weer verkocht.
Burp
Jij bent nog meer de held :)! Klopt ik heb toen 3x hero Salah opgepikt voor rond de 80k en later weer voor 160k verkochtSkann schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:23:
Benieuwd wat voor sbc's er gaan komen voor lunar.. weet echt totaal niet wat ik van tevoren kon inslaan..
Edit: hoe werkt die rating refresh precies? Ik heb een if sterling.. gaat die dan automatisch omhoog? Heb veel premier league spelers en kan nergens vinden hoe het nu precies werkt en dus weet wat ik van tevoren moet doen🤣
Edit: hoe werkt die rating refresh precies? Ik heb een if sterling.. gaat die dan automatisch omhoog? Heb veel premier league spelers en kan nergens vinden hoe het nu precies werkt en dus weet wat ik van tevoren moet doen🤣
[ Voor 52% gewijzigd door Razz89 op 15-02-2018 16:43 ]
Precies dit dus.038Zwolle schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:40:
Moet zeggen dat ik soms ook veel potjes win die ik echt niet zou moeten kunnen winnen online . Het frustreert gewoon dat je soms heer eb meester bent en verliest of minder bent en wint. Zo had net nog een potje dat ik zeker minder was , maar een belachelijke penalty kreeg , 2 rebound goals maakte en een bal erin schoot met baka(!) van 30 meter....
Een ander potje ben je beter maar zit alles tegen. Contain je een speler veroorzaakt hij een penalty. Ok de cpu loopt tegen elkaarop en valt zodat ze een vrije doortocht hebben.
Ik verlies (en win) liever terecht dan onterecht . Maar ook dat is voetbal (EAids)
Ik weet ook nu al dat ik in het volgende seizoen minimaal weer ga promoveren.
Wat betreft connectie, dat is ook zeker een factor. Ik heb soms potjes dat spelers precies uitvoeren wat ik vraag en bij andere potjes doen ze maar wat en reageert het allemaal bagger traag.
WL top 100 is natuurlijk een ander niveau, die spelen zo goed dat eventuele invloeden van EA er niet toe doen of ze weten precies hoe ze ermee om moeten gaan.
Het is geen kwestie meer van een leuke pot goed voetbal spelen, maar meer een kwestie van wie het beste om kan gaan met de beperkingen
Al speelde ik laatst weer eens een pot FIFA 16, dat gaat helemaal nergens over
Nachtapotheker schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:36:
[...]
WL top 100 is natuurlijk een ander niveau, die spelen zo goed dat eventuele invloeden van EA er niet toe doen of ze weten precies hoe ze ermee om moeten gaan.
Het is geen kwestie meer van een leuke pot goed voetbal spelen, maar meer een kwestie van wie het beste om kan gaan met de beperkingen
Overigens is er nu wel echt een balletje aan het rollen, verschillende e-sporters en youtubers stoppen/klagen.
En ook op reddit gaat het los met threads die "bewijs" bevatten. Zo zonde dit alles. Het concept is zo leuk, maar helaas moet ook hier het geld het voetbal verpesten.
[ Voor 23% gewijzigd door RenoD87 op 15-02-2018 16:41 ]
POTM en in TOTW gelijktijdig zou wel een beetje raar.Murrays schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:11:
[...]
Aguero wordt zo goed als zeker POTM vandaar de hype.
Misschien toch maar een 88 Wilson voor een prikkie ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb mn lesje wel weer geleerd.
Wilde voor komende WL een nieuw team bouwen, ff snel uitgerekend en hop gehaald.
Firmino was zijn 200k zeker niet waard, Naingolan viel ook tegen.
Weer snel gerekend (hoofdrekenen) en ja t ideale team bedacht.
Blijkt nu dat ik een 1 ben vergeten op te tellen.
Verwachte uitgaven waren 565k wat ik met verkoop a 500 (-5% tax dus je houdt 480 over) wel kon bolwerken.
Bleek dus 665k te zijn...
Dus morgen moet ik een vette klapper maken, anders ga ik de WL in met Dembele en Tolisso (beide NIF) waarvan Dembele op 4 chem...
Wilde voor komende WL een nieuw team bouwen, ff snel uitgerekend en hop gehaald.
Verwachte uitgaven waren 565k wat ik met verkoop a 500 (-5% tax dus je houdt 480 over) wel kon bolwerken.
Dus morgen moet ik een vette klapper maken, anders ga ik de WL in met Dembele en Tolisso (beide NIF) waarvan Dembele op 4 chem...
Volgens mij moet dat redelijk los staan van elkaar toch? Mja het is toch EA dus het zal wel niet dat Aguero POTM wordt. Doe mij ook maar Wilson 88 voor een prikkie !!Bossie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:52:
[...]
POTM en in TOTW gelijktijdig zou wel een beetje raar.
Misschien toch maar een 88 Wilson voor een prikkie ?
Kan je laten zien wat je nu hebt qua team misschien kunnen we nog helpen met goedkope OP opties?Shreddaaa schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:53:
Heb mn lesje wel weer geleerd.
Reddit/r/fifa is verschrikkelijk. ik zou er ver van weg blijven. Inmiddels is het allemaal ook wel bekend toch? Ik snap alle frustraties en herken ze zelf ook, maar op een gegeven moment is het wel klaar met het janken en voegt het helemaal niks meer toe. En als mensen het dan allemaal zo verschrikkelijk vinden... leg het spel alsjeblieft weg. Iedereen blij!RenoD87 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:39:
[...]
Overigens is er nu wel echt een balletje aan het rollen, verschillende e-sporters en youtubers stoppen/klagen.
En ook op reddit gaat het los met threads die "bewijs" bevatten. Zo zonde dit alles. Het concept is zo leuk, maar helaas moet ook hier het geld het voetbal verpesten.
En nu duimen dat je geen aguero nodig hebt voor die eventuele potm, ik wil m graag halen
https://www.futbin.com/18/squad/3785258Murrays schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:56:
[...]
Kan je laten zien wat je nu hebt qua team misschien kunnen we nog helpen met goedkope OP opties?
Heb nog 180k over en Dembele, Manolas, Sterling en Tolisso nog als reserve.
Zit er overigens over te denken om voor dit weekend nog Boateng te verkopen en dan Alba, Azpi, Saul, Ben Yedder en Mbappe terug te kopen.. dan heb ik iig een redelijk team staan.
[ Voor 21% gewijzigd door Solotov op 15-02-2018 17:05 ]
Dat is idd een verschrikkelijke sub, hoewel ik wel regelmatig kijk omdat er tussen al het puin wel vaak leuke formation guides etc zitten.ErnstMid schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:58:
[...]
Reddit/r/fifa is verschrikkelijk. ik zou er ver van weg blijven. Inmiddels is het allemaal ook wel bekend toch? Ik snap alle frustraties en herken ze zelf ook, maar op een gegeven moment is het wel klaar met het janken en voegt het helemaal niks meer toe. En als mensen het dan allemaal zo verschrikkelijk vinden... leg het spel alsjeblieft weg. Iedereen blij!
En nu duimen dat je geen aguero nodig hebt voor die eventuele potm, ik wil m graag halen
/r/seriousfifa is een leuk initiatief, hopelijk gaat dat lukken
Dat is juist het hele punt. Het is verschrikkelijk hoe het nu is, niet hoe het in mijn ogen hoort te zijn. Dus dan vind ik dingen als “het spel weg leggen” veel te kort door de bocht. Want zoals ik al eerder aangaf, het spel bezorgt mij ook heel veel plezier, MITS het allemaal eerlijk gaat. Dus ik hoop gewoon op verandering.
Ik hoop juist wle dat aguero nodig is. Heb er nog 2 in m’n club.
Vorige week nog in m’n wl rewards
Vorige week nog in m’n wl rewards
[ Voor 23% gewijzigd door 038Zwolle op 15-02-2018 17:12 ]
En ramp nummer 2 is zojuist voltrokken. Spel liep vast terwijl ik keek hoeveel ik voor Kante kon krijgen, afgesloten, terug opgestart, staat Kanté te koop.. start price 15.5k...
Kut EA.
Kut EA.
Wel een goede bin? Met bid loopt het meestal wel goed opShreddaaa schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:12:
En ramp nummer 2 is zojuist voltrokken. Spel liep vast terwijl ik keek hoeveel ik voor Kante kon krijgen, afgesloten, terug opgestart, staat Kanté te koop.. start price 15.5k...
Kut EA.
Anoniem: 1003141
Startprijs maakt niet zoveel uit. Komen toch wel uit bij bedrag wat de markt nu bepaalt. Ben zelfs van mening dat het vaak meer oplevert dan een hoge startprijs
Max bin gewoon.038Zwolle schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:13:
[...]
Wel een goede bin? Met bid loopt het meestal wel goed op
Alsof je meteen op list drukt.
Ik begin me wel dood te ergeren aan de freezes, bugs, lag van de PC versie van FIFA.
Hoe vaak ik top 100 in SB heb gemist door freezes en bugs is ongekend. Dit soort lulligheden (players die te koop staan naar freeze) zijn ook met enige regelmaat gebeurd.
Enorm vervelend, maar ik denk dat je nog wel geluk kan hebben. Wat mensen bieden is soms echt belachelijk.Shreddaaa schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:16:
[...]
Max bin gewoon.
Alsof je meteen op list drukt.
Ik begin me wel dood te ergeren aan de freezes, bugs, lag van de PC versie van FIFA.
Hoe vaak ik top 100 in SB heb gemist door freezes en bugs is ongekend. Dit soort lulligheden (players die te koop staan naar freeze) zijn ook met enige regelmaat gebeurd.

Zoiets misschien ?Shreddaaa schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:02:
[...]
https://www.futbin.com/18/squad/3785258
Heb nog 180k over en Dembele, Manolas, Sterling en Tolisso nog als reserve.
Zit er overigens over te denken om voor dit weekend nog Boateng te verkopen en dan Alba, Azpi, Saul, Ben Yedder en Mbappe terug te kopen.. dan heb ik iig een redelijk team staan.
https://www.futbin.com/18/squad/3785671
Nee sorry. Germain is echt stront slecht, dus die wordt t zo niet.Murrays schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:21:
[...]
Zoiets misschien ?
https://www.futbin.com/18/squad/3785671
Mocht Kanté nog goed verkocht worden, koop ik Alaba, Mbappe en Fekir en neemt Bakayoko de plek van Kanté in.
Hmmm cavarjal als beste pull van wl rewards 😭
Okee het zijn Larsson, Rijkaard en Desailly geworden dus. Ben benieuwd hoeveel zij gaan kosten ongeveer. Denk Desailly sws het duurst.
Klopte de ‘leak’ toch weer. Ben zelf niet echt geinteresseerd in deze iconsAnoniem: 1003141 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:07:
Okee het zijn Larsson, Rijkaard en Desailly geworden dus. Ben benieuwd hoeveel zij gaan kosten ongeveer. Denk Desailly sws het duurst.
Dan aguero maar morgen😅
[ Voor 4% gewijzigd door 038Zwolle op 15-02-2018 19:10 ]
Razz89 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:34:
Benieuwd wat voor sbc's er gaan komen voor lunar.. weet echt totaal niet wat ik van tevoren kon inslaan..
Je had gelijk. Maak er wel behoorlijk verlies op, maar is toch nog verkocht voor 167.000.038Zwolle schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:17:
[...]
Enorm vervelend, maar ik denk dat je nog wel geluk kan hebben. Wat mensen bieden is soms echt belachelijk.
Uiteindelijk besloten mbappe, alaba en martial te halen.
Heb Lacazette nu als CAM gezet en Martial in de spits op 7 chem.
Hopelijk genoeg om komend weekend door te komen.
Het is niet nodig jezelf te herhalen. Als je geduld hebt geeft vanzelf iemand antwoord. Dit is niet netjes tegenover collega tweakers.
Wat betreft je vraag, alle IF worden automatisch geupdate naar de nieuwe rating. Alle NIF niet, en worden dus minder waard dan de nieuwe NIF kaarten.
Heeft iemand hier ervaring met de CDM Desailly?
Ik had vanmiddag toen dit lekte snel wat feyenoord spelers gekocht en wat van celtic ivm de icon sbcsAnoniem: 1003141 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:07:
Maar die waren net allemaal mooi weg
Puur op de gok natuurlijk, de laatste tijd zat ik er te vaak naast met die sbcs dit was ook een gok...
Burp
Volgens mij is rijkaard niet zo duur, maximaal een 86 rated squad en je hoeft geen icon in te leveren.
Excuus dan.Shreddaaa schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:15:
[...]
Het is niet nodig jezelf te herhalen. Als je geduld hebt geeft vanzelf iemand antwoord. Dit is niet netjes tegenover collega tweakers.
Wat betreft je vraag, alle IF worden automatisch geupdate naar de nieuwe rating. Alle NIF niet, en worden dus minder waard dan de nieuwe NIF kaarten.
Oke thanks voor je antwoord, dit is precies waar ik naar zocht👍
Anoniem: 337891
87 is de hoogste.Lil Tjappo schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:00:
Volgens mij is rijkaard niet zo duur, maximaal een 86 rated squad en je hoeft geen icon in te leveren.
Ja zag het net ook! was in de war met die van larsson.
Morgen ff afwachten wat de POTM word, anders haal ik Desailly
Is ook rete spannend allemaal! Rijkaard komt er bij mij. Om de een of andere reden ben ik een Ajax icon team aan het bouwen. Ben niet eens voor Ajax.Lil Tjappo schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:14:
Ja zag het net ook! was in de war met die van larsson.
Edit: ik ben een geluksvogel. 3 packs via WL. 3 keer Vela als hoogste rated speler.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 15-02-2018 21:09 ]
Vuile bofkont die je der bent!Anoniem: 337891 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:31:
[...]
Is ook rete spannend allemaal! Rijkaard komt er bij mij. Om de een of andere reden ben ik een Ajax icon team aan het bouwen. Ben niet eens voor Ajax.
Edit: ik ben een geluksvogel. 3 packs via WL. 3 keer Vela als hoogste rated speler.
En nog genoeg voor gekregen? Het kan altijd erger, Sergio Ramos TOTY untradable door een vastloper in de app quicksellen voor 0...Shreddaaa schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:12:
Kut EA.
Ik zou dan toch wel ff met EA support gaan bellen.sjakieman schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:23:
[...]
En nog genoeg voor gekregen? Het kan altijd erger, Sergio Ramos TOTY untradable door een vastloper in de app quicksellen voor 0...
Ja had t eerder gelezen van je, superkut!sjakieman schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:23:
[...]
En nog genoeg voor gekregen? Het kan altijd erger, Sergio Ramos TOTY untradable door een vastloper in de app quicksellen voor 0...
Ja ik heb er uiteindelijk 10k onder de huidige min bin voor gekregen, dus viel nog mee.
Huidige selectie is denk ik goed genoeg voor de WL, heb er zojuist 4 online season wedstrijden mee gewonnen.
Ben trouwens aan t kijken voor een extra ED IF fitness team. Alleen kom ik niet uit met een CDM, iemand suggesties?
Dacht zelf aan zoiets:
https://www.futbin.com/18/squad/3791326
Nou mensen trappen nog steeds erin hoor. Dat spelers een IF kunnen krijgen tijdens Europese wedstrijden. Batsman heeft me zojuist weer 20k winst opgeleverd. Morgen of overmorgen weer even oppikken voor 80k.
Niet geheel onverwacht maar toch redelijk eye-opening: https://www.muthead.com/f...-ea-eomm-for-dummies-pull
Enige echte oplossing (met NL spelers) is Rijkaard als cdm. Dit team zou ik nooit gebruiken. Trage verdedigers en slecht verdedigende middenvelders met een high/high cdm gaat een los zand elftal opleveren. Aanvallend is het prima te doen, maar verdedigend zou ik verscheurd worden.Shreddaaa schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:45:
[...]
Ja had t eerder gelezen van je, superkut!
Ja ik heb er uiteindelijk 10k onder de huidige min bin voor gekregen, dus viel nog mee.
Huidige selectie is denk ik goed genoeg voor de WL, heb er zojuist 4 online season wedstrijden mee gewonnen.
Ben trouwens aan t kijken voor een extra ED IF fitness team. Alleen kom ik niet uit met een CDM, iemand suggesties?
Dacht zelf aan zoiets:
https://www.futbin.com/18/squad/3791326
Wijnaldum en Van Dijk gaan wel goede toevoegingen worden trouwens. Dat zijn wel echte (meta) beesten die je team vooruit kunnen helpen.
Zal jij balen als hij een MOTM krijgt... ik ook overigens, wil hem ook voor 80K...Anoniem: 1003141 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:17:
Nou mensen trappen nog steeds erin hoor. Dat spelers een IF kunnen krijgen tijdens Europese wedstrijden. Batsman heeft me zojuist weer 20k winst opgeleverd. Morgen of overmorgen weer even oppikken voor 80k.
[ Voor 5% gewijzigd door bbblije op 15-02-2018 23:11 ]
T is voor een fitness team, niet om WL te doen.Anoniem: 337891 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:01:
[...]
Enige echte oplossing (met NL spelers) is Rijkaard als cdm. Dit team zou ik nooit gebruiken. Trage verdedigers en slecht verdedigende middenvelders met een high/high cdm gaat een los zand elftal opleveren. Aanvallend is het prima te doen, maar verdedigend zou ik verscheurd worden.
Wijnaldum en Van Dijk gaan wel goede toevoegingen worden trouwens. Dat zijn wel echte (meta) beesten die je team vooruit kunnen helpen.
En hoezo trage verdedigers? De Ligt is 70+ zonder shadow chem stijl. Arias is in de 80 en Tagliafico is 90+.
Met Strootman inderdaad niet ideaal. Liever een medium/high cdm.
Ik speel met Chiellini en Laporte, ook geen race monsters. Maar verdedigen is soms niet te doen met de delay/gameplay. Dan is snelheid key om je tegenstander van de bal te lopen. Als de gameplay goed is zijn wat tragere verdedigers juist fijn, kan je dribbelaars beter tracken. Schiet je er niet langs. Ik vind het fijn! Als je snelle backs hebt compenseer je daar de eventuele gameplay mee!Shreddaaa schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:11:
[...]
T is voor een fitness team, niet om WL te doen.
En hoezo trage verdedigers? De Ligt is 70+ zonder shadow chem stijl. Arias is in de 80 en Tagliafico is 90+.
Met Strootman inderdaad niet ideaal. Liever een medium/high cdm.
Anoniem: 1025825
Ze hebben wel kans op een MOTM.Anoniem: 1003141 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:17:
Prime Overmars is binnen. Benieuwd hoe hij speelt dit weekend!
Welke positie/formatie ga je hem gebruiken?Fraaank schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:48:
Prime Overmars is binnen. Benieuwd hoe hij speelt dit weekend!
Lunar New Year zojuist officieel bevestigt
Ik heb zelf als 400+ wedstrijden met Overmars erop zitten. Echt een topper! Loop 2 op 1 bij mij en 1 op 1 met assists. Na gisteravond Pogba gepackt te hebben, besloten een nieuwe icon te halen. Iemand ervaringen met Kluivert? Zit er over te denken om zo te spelen.Bossie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:39:
[...]
Welke positie/formatie ga je hem gebruiken?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een icon CAM (Kane in spits) of een icon spits (Kane op CAM). Max 600k.
Wie heeft er ideeën?
https://www.futbin.com/18/squad/3798755
Is het handig om NIF spelers te kopen die waarschijnlijk gedowngrade worden bij de refresh?
Die prijs zou dan toch moeten gaan stijgen?
Die prijs zou dan toch moeten gaan stijgen?
Weekend league, 2 gewonnen 1 verloren. Had de verliespartij ook moeten winnen.
Ronaldinho beste nr 10 ooit gehad, 18 duels en 14 goals.
Ronaldinho beste nr 10 ooit gehad, 18 duels en 14 goals.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Overmars was mijn eerste Icon gelijktijdig met Rui CostaRobPete89 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:43:
[...]
Ik heb zelf als 400+ wedstrijden met Overmars erop zitten. Echt een topper! Loop 2 op 1 bij mij en 1 op 1 met assists. Na gisteravond Pogba gepackt te hebben, besloten een nieuwe icon te halen. Iemand ervaringen met Kluivert? Zit er over te denken om zo te spelen.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een icon CAM (Kane in spits) of een icon spits (Kane op CAM). Max 600k.
Wie heeft er ideeën?![]()
https://www.futbin.com/18/squad/3798755
Hij loopt geen 2 op 1 bij mij, maar staat wel in de top 3 in mijn club voor zowel goals en assists.
Ben wel bang dat hij binnenkort in de SBC versnipperaar gaat, aangezien POTM zijn rol vrijwel heeft overgenomen/
Waar ik het meest tegen aan loop met lag of misschien cheat ai is dat als ik wil verdedigen ik het juiste mannetje niet snel genoeg kan pakken om dat te doen.bbblije schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:15:
[...]
Ik speel met Chiellini en Laporte, ook geen race monsters. Maar verdedigen is soms niet te doen met de delay/gameplay. Dan is snelheid key om je tegenstander van de bal te lopen. Als de gameplay goed is zijn wat tragere verdedigers juist fijn, kan je dribbelaars beter tracken. Schiet je er niet langs. Ik vind het fijn! Als je snelle backs hebt compenseer je daar de eventuele gameplay mee!
Ik druk mij dan een ongeluk op de cursor switch en rechterpook maar ik kan de juiste man niet snel genoeg geselecteerd krijgen. Soms zelfs helemaal niet.
En tja dan ben ik vaak gezien.
Zelfde met hoge ballen die aankomen.
Komt er een hoge bal, dan wordt mijn mannetje daar niet geselecteerd. Zelfs al ligt de bal er bijna pal tegen aan.
De tegenstander schijnt dat dan niet te hebben, waardoor ik weer machteloos ben.
Of dat nu lag of ai is, ik kom het online regelmatig tegen. Kost me doelpunten.
Valt me ook op dat er veel, onbewust, penalty's worden gegeven tegenwoordig. Een of andere update?
Edit :server ligt er nu uit zegt de webapp
Linkerspits in 41212(2) of LAM in 4231. Ben zelf erg benieuwd, hij vervangt IF Depay.Bossie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:39:
[...]
Welke positie/formatie ga je hem gebruiken?
Idd, met Sniper als spits of Deadeye als LAM/CAM is hij echt bijzonder goed.Fraaank schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:13:
[...]
Linkerspits in 41212(2) of LAM in 4231. Ben zelf erg benieuwd, hij vervangt IF Depay.
Echter kan ik hem nog gebruiken als wisselgeld voor een andere icon, terwijl Salah waarschijnlijk nog een leuke winterupgrade krijgt. Beide gebruiken is lastig, aangezien ik dan geen speler met enige vorm van physiek in mijn voorste driehoek heb
Heeft iemand hier ervaring met 85 blanc als cm? Lees veel positieve verhalen , maar ik kom hem niet vaak tegen. Zit eraan te denken om hem te halen naast Pogba in een 442
Mijn Overmars heeft gisteren zijn 100e wedstrijd gespeeld. Ik gebruik hem in 4-1-2-1-2(2) als linkerspits naast Bale en Bergkamp erachter. Werkt perfect!
TIP: Kijk even in je club of je wingers van Eintracht Frankfurt hebt. Zojuist een zilvere LM 67 in 1 sec. verkocht voor 10.000 (PS4)
Had ik toen ook gedaan. Ze zeiden dat ze het gingen regelen, dat moest dan door een andere afdeling gebeuren. Maar na een week kreeg ik een mail dat ze het niet terug konden zetten. Nog een keer gebeld maar ze konden geen nieuw verzoek insturen...Bossie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:42:
[...]
Ik zou dan toch wel ff met EA support gaan bellen.
Ach ja ook zonder zo'n topspeler blijft het een leuk spel maar het deed wel even pijn toen ik afgelopen week een video over hem zag waarin ze hem zo geweldig vonden...
Gisteren werd het gelukkig een klein beetje goed gemaakt doordat ik Firminho SIF uit de weekend league rewards haalde!
Overmars is geweldig als linkerspits! Zelfs nog een stuk beter dan Gabriel Jesus IF. Tip: gebruik Deadeye! Elk schot is een goal en hij passt als Pirlo. Zijn snelheid en dribbling is al er goed.Fraaank schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:13:
[...]
Linkerspits in 41212(2) of LAM in 4231. Ben zelf erg benieuwd, hij vervangt IF Depay.
Wanneer worden die ratings nu eens aangepast?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Weten jullie of een speler alleen een IF krijgt van prestaties uit de competities of ook uit bekerwedstrijden? Europees telt niet mee dat weet ik..
Alleen uit competities en interlandsAnoniem: 1007821 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:53:
Weten jullie of een speler alleen een IF krijgt van prestaties uit de competities of ook uit bekerwedstrijden? Europees telt niet mee dat weet ik..
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Altijd leuk als je spelers te koop zet voor 950 en bin 10.000 en je vervolgens 50k kan bijschrijven terwijl de waarde op 1.100 ligt
Als je iets meer geduld hebt, wordt de price range aangepast, waardoor je er nog meer uit kan halenUnione. schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:25:
TIP: Kijk even in je club of je wingers van Eintracht Frankfurt hebt. Zojuist een zilvere LM 67 in 1 sec. verkocht voor 10.000 (PS4)
Interlands wist ik niet... Wordt leuk dan met het WK om OTW kaarten in te slaan aangezien er dan toch geen competitie ispeeweeherman schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:53:
[...]
Alleen uit competities en interlands
Bij city is de player of the month kevn
He's the @EtihadAirways POTM for January and you can win a signed @DeBruyneKev shirt! 👕
over 45 minuten de aankondiging lees ik net.
He's the @EtihadAirways POTM for January and you can win a signed @DeBruyneKev shirt! 👕
[ Voor 14% gewijzigd door Wii4all op 16-02-2018 12:20 ]
Burp
Bij Daily Mirror was weer uitgelekt dat het wel Aguero was... Is het niet misleiden om te proberen dat mensen toch ineens gaan investen in KDBWii4all schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:19:
Bij city is de player of the month kevn

Heb ze beide 😀
Als de sbc maar wel een tradable versie oplevert. Untradable investeer ik niet in
Als de sbc maar wel een tradable versie oplevert. Untradable investeer ik niet in
POTM is nooit tradableHarribo schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:15:
Heb ze beide 😀
Jullie nog tips voor aanvulling in mijn team:
Team 1: Oblak, Alba, Varane, Nacho Fernandez IF, Vrsjalko IF, Naingolan, Casemiro, Griezman, Suarez en Bale
Team 2: Lloris, Rose, Umtiti, Koscielny, Carvajal, Matuidi, Bakayoko, Mbappe, Dembele, Benzema en Martial
Beide formaties 4-3-3 punt naar voren
Team 1: Oblak, Alba, Varane, Nacho Fernandez IF, Vrsjalko IF, Naingolan, Casemiro, Griezman, Suarez en Bale
Team 2: Lloris, Rose, Umtiti, Koscielny, Carvajal, Matuidi, Bakayoko, Mbappe, Dembele, Benzema en Martial
Lees erg tegenstrijdige verhalen over lunar ny. Sommigen verwachten dat je net als vorig jaar packs kunt openen voor de helft van de coins. Anderen beweren in de code hebben gevonden dat packs mogelijk met fp points gekocht kan worden voor de normale prijs en dat je bij elke pack een gratis pack erbij krijgt.... dat laatste maakt mij toch wel weer aan bet denken om toch wat Fifa points te spenderen dit weekend
Vanaf welke tijd egint Lunar?038Zwolle schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:31:
Lees erg tegenstrijdige verhalen over lunar ny. Sommigen verwachten dat je net als vorig jaar packs kunt openen voor de helft van de coins. Anderen beweren in de code hebben gevonden dat packs mogelijk met fp points gekocht kan worden voor de normale prijs en dat je bij elke pack een gratis pack erbij krijgt.... dat laatste maakt mij toch wel weer aan bet denken om toch wat Fifa points te spenderen dit weekend
dalijk..theman36 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:42:
Wanneer wordt de potm bekend gemaakt??
Volgens lequipe...toch niet de minste in de sportbladen is het aguero geworden zie ook
"Sergio Aguero, élu meilleur de la Premier League en janvier http://ow.ly/E0ha30irzsV "
Burp
Wat is je budget? Voor team 1 zou ik Ramos aanraden. Wat een beest is dat. Hoe bevalt Suarez eigenlijk? Zit te denken om hem te halen.MauT86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:29:
Jullie nog tips voor aanvulling in mijn team:
DON'T DO IT!038Zwolle schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:31:
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs