Dit weekend 41212 (2) geprobeerd, de 4231 narrow en de 4321. Beetje afhankelijk van de tegenstander. diverse spitsen naast Kane geprobeerd maar ik heb echt moeite om een speelstijl te vinden na de nieuwe patchLeoon. schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:47:
[...]
Hoe speelde je eerst? Ik speel nu 41212 en 4231 (narrow met 3 cams) en vooral met die laatste speelde ik eerst wide LM en RM, wat totaal niet meer wilde. Nu de plezier weer terug gevonden!
Ik speel ook 4-1-2-1-2(2) maar ipv "echte" spitsen heb ik snelle vleugelspelers (Oversmars en Bale) in de spits staan. Dit werkte voor mij beter dan ooit afgelopen week zelfs voor het eerst WL gehaald en daar 11w - 1dc - 12l gespeeld wat voor mijn doen best goed is.Vissert schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:59:
[...]
Dit weekend 41212 (2) geprobeerd, de 4231 narrow en de 4321. Beetje afhankelijk van de tegenstander. diverse spitsen naast Kane geprobeerd maar ik heb echt moeite om een speelstijl te vinden na de nieuwe patch
Vissert schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:59:
[...]
Dit weekend 41212 (2) geprobeerd, de 4231 narrow en de 4321. Beetje afhankelijk van de tegenstander. diverse spitsen naast Kane geprobeerd maar ik heb echt moeite om een speelstijl te vinden na de nieuwe patch
Ik heb Dybala en Immobile in de spits met Hamsik er achter, wat ik doe is laat de spitsen naar buitentrekken en dan kom hamsik er overheen. Speelt vind ik zelf heel fijn!servival7 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:11:
[...]
Ik speel ook 4-1-2-1-2(2) maar ipv "echte" spitsen heb ik snelle vleugelspelers (Oversmars en Bale) in de spits staan. Dit werkte voor mij beter dan ooit afgelopen week zelfs voor het eerst WL gehaald en daar 11w - 1dc - 12l gespeeld wat voor mijn doen best goed is.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ben tevreden over Loris. Pakt punten voor me.RR21 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 08:01:
Momenteel heb ik in mijn BPL-team Ederson (86) als keeper. Ik ben er niet helemaal tevreden over. Courtouis heb ik ook gehad maar dat was het ook niet helemaal. Hebben jullie nog goeie suggesties? De Gea is weer een stuk duurder.
Bij de tegenstander vind ik Cech vaak goed.
Heb hem afgelopen weekend gekocht en nadat ik mijn 1e 10 wedstrijden 3 had verloren heb ik hem weer weg gedaan en Petit (88) gehaald. Kan tussen mijn oren zitten maar had het gevoel dat het aan hem lag. Feit is wel dat ik daarna veel beter speelde. Mijn ervaring was niet echt positief dus, de agressie waar Petit mee speelt was een grote verbetering t.o.v. Gullit.WSL036 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:03:
Iemand ervaring met baby Gullit?
Trap er niet in Vissert, gewoon blijven spelen wat je leuk vind en daarop verder bouwen.Vissert schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:59:
[...]
Als je afwisseling wilt, zoek dan een paar formation guides op op reddit (352/4222 bijvoorbeeld) en probeer ze simpelweg in squadbattles
Vooral 4222 speelt leuk, het is vergelijkbaar met 4231/41212 maar dan met meer breedte in je spel waarbij je aanvallers in de genoemde formaties juist vaak op een kluitje staan met de verdediging van de tegenstander.
https://www.reddit.com/r/...ts/8089vx/4222_revisited/
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 28-02-2018 12:54 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat een mazzel, de DC United en Orlando spelers die ik voor de overkoepelende MLS Sbc had gekocht verkochten nooit echt voor veel, dus maar gehouden. Gister dus nog 17 van die spelers kunnen flippen voor 3k per stuk. Dat is nog eens leuk meegenomen
Was behoorlijk blut na de Rijkaard SBC unlocked te hebben.
Ik hij ook goed met afstandsschoten?Harribo schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:38:
[...]
Ben tevreden over Loris. Pakt punten voor me.
Bij de tegenstander vind ik Cech vaak goed.
Ik weet het...Bossie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:51:
[...]
Trap er niet in Vissert, gewoon blijven spelen wat je leuk vind en daarop verder bouwen.
Als je afwisseling wilt, zoek dan een paar formation guides op op reddit (352/4222 bijvoorbeeld) en probeer ze simpelweg in squadbattles
Vooral 4222 speelt leuk, het is vergelijkbaar met 4231/41212 maar dan met meer breedte in je spel waarbij je aanvallers in de genoemde formaties juist vaak op een kluitje staan met de verdediging van de tegenstander.
https://www.reddit.com/r/...ts/8089vx/4222_revisited/
https://www.futbin.com/18/squad/3743713
Desailly is een beest natuurlijk maar misschien dat ik naar een goedkoper alternatief overstap. De vraag is alleen wie ik als de andere CDM gebruik..
Edit: Mensen ervaring met Meite?
Ik hoop enorm dat aanstaande vrijdag er weer een league SBC komt en dat La Liga er bij zit. Ik heb hier al een tijd geleden flink in geïnvesteerd. Zijn er al geruchten over welke leagues er als volgende aan de beurt zijn?
Wauw! Wat werkt dit team niet. Batshuayi is klungelig en Petit is overal waar ik hem niet nodig hebBossie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:18:
[...]
Ik gebruik hem als LCM in 41212 en LCDM in 4231 etc, gebruik engine.

Aankloten met de custom tactics, hopen dat ik het draaiende krijg. Anders maar weer terug naar Morata en Fernandinho. Coman is ondanks zijn workrates ook veel te snel moe. Willian lag me beter
Even afwachten wat de BL upgrades doen, wellicht kan ik een kleine winst pakken en terug naar mn oude team.
Thanks!Lil Tjappo schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:44:
[...]
Heb hem afgelopen weekend gekocht en nadat ik mijn 1e 10 wedstrijden 3 had verloren heb ik hem weer weg gedaan en Petit (88) gehaald. Kan tussen mijn oren zitten maar had het gevoel dat het aan hem lag. Feit is wel dat ik daarna veel beter speelde. Mijn ervaring was niet echt positief dus, de agressie waar Petit mee speelt was een grote verbetering t.o.v. Gullit.
Zag ook dat ik nog wat investeringen had staan en dat Ronaldinho dus ook nog een optie is...
Ik vond Desailly dusdanig goed dat ik zijn Prime SBC heb gedaan, zou er desnoods eerst een goedkope CDM naast zetten.Vissert schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:02:
[...]
Ik weet het...Toevallig net de 4222 samengesteld. Andere spelers en even het roer omgooien.
https://www.futbin.com/18/squad/3743713
Desailly is een beest natuurlijk maar misschien dat ik naar een goedkoper alternatief overstap. De vraag is alleen wie ik als de andere CDM gebruik..
Edit: Mensen ervaring met Meite?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb Desailly al in de club dus dat is geen probleem. Maak alleen een kleine 150k verlies bij verkoopBossie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:19:
[...]
Ik vond Desailly dusdanig goed dat ik zijn Prime SBC heb gedaan, zou er desnoods eerst een goedkope CDM naast zetten.
Als je dit zelf terugleest, zie je dan zelf niet wat menig Fifa fan hier triest aan vindt?soldier wolf schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:21:
[...]
Wat is hier triest aan? Als ik mijn opstelling maak waarmee ik wil spelen heb ik een Chemistry van in de 60.
Ik zet mijn opstelling zo neer dat Chemistry 100 is. tijdens het begin van de wedstrijd zet ik alle spelers op de juiste plek maar blijft je Chemistry 100. Helaas is er geen andere oplossing.
Bronze spelers doe ik dan weer niet.
EA bedenkt dat chemistry systeem niet voor niks. Je kan toch gewoon je spelers kopen op basis van de opstelling die je wil spelen?
Dat daar dan een limiterende factor aan zit dmv chemistry is juist goed, anders zou iedereen met hetzelfde team spelen.
Ik mag hopen dat EA er voor gaat zorgen dat niemand meer zo kan spelen. Of je accepteert de chemistry penalty, of je koopt spelers die beter passen. Dat ingame switchen van formatie, spelers van positie wisselen, is ronduit irritant.
Je gebruikt m als CM, oftewel de meest gebalanceerde speler op het veld. Hij moet alles kunnen.bbblije schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 03:08:
De kogel is door de kerk, na lang wikken en wegen dit team voor TOTS in elkaar gezet.
https://www.futbin.com/18/squad/4017047
Ik was klaar met steeds geld verliezen op IF’s die de daarop volgende week een SIF kregen. Eerste icon Petit, maar daar is dan ook mijn vraag over. Ik heb hem gekocht met een Shadow chem style, nu lijkt me dit iets overbodig. Neig hem terug te zetten op basic, heeft iemand iets zinnigs te zeggen over hem als CM? Welke chem style gebruiken jullie?
Als ik naar zijn stats kijk zie ik dat snelheid, schieten en dribblen achterblijven.
Ik zou die proberen te boosten.
Verwijderd
Is het Prime Petit? Zo ja, als CDM gebruiken niet als CM. Heb een kleine 200 wedstrijden met hem op elke positive en opstelling gespeeld en als CDM is het het productiefs en beste voor je ploeg. Zijn fysiek en staminia is ongekend. Is niet traag of snel en hij wil nog weleens een doelpunt maken van een meter of 30.Shreddaaa schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:44:
[...]
Je gebruikt m als CM, oftewel de meest gebalanceerde speler op het veld. Hij moet alles kunnen.
Als ik naar zijn stats kijk zie ik dat snelheid, schieten en dribblen achterblijven.
Ik zou die proberen te boosten.
LCM voor mij, als CDM heb ik liever iemand met minder aanvallende workrates tenzij je met twee CDMs speelt. Ik gebruik nu Rijkaard bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:48:
[...]
Is het Prime Petit? Zo ja, als CDM gebruiken niet als CM. Heb een kleine 200 wedstrijden met hem op elke positive en opstelling gespeeld en als CDM is het het productiefs en beste voor je ploeg. Zijn fysiek en staminia is ongekend. Is niet traag of snel en hij wil nog weleens een doelpunt maken van een meter of 30.
Ben op dit moment aan het kijken voor een upgrade in mijn 4321 BPL team op de RB positie waar momenteel NIF Sterling speelt. Ik mis nogal veel finishing met hem terwijl ik zijn stijl wel fijn vind spelen voor zo'n cheap ass speler.
Zit zelf te denken aan NIF Salah, maar dat lijkt me een te kleine stap. Budget ligt op 150K max. Zat zelf te denken aan IF Sterling (98K), maar voordat ik dat uitgeef met een klein aantal coins, dacht vraag het eerst hier ff
Zit zelf te denken aan NIF Salah, maar dat lijkt me een te kleine stap. Budget ligt op 150K max. Zat zelf te denken aan IF Sterling (98K), maar voordat ik dat uitgeef met een klein aantal coins, dacht vraag het eerst hier ff
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Los van het feit of het irritant is en of het zou mogen. Het switchen is het het gevolg van een niet volledig doordacht systeem van EA.Shreddaaa schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:41:
[...]
Als je dit zelf terugleest, zie je dan zelf niet wat menig Fifa fan hier triest aan vindt?
EA bedenkt dat chemistry systeem niet voor niks. Je kan toch gewoon je spelers kopen op basis van de opstelling die je wil spelen?
Dat daar dan een limiterende factor aan zit dmv chemistry is juist goed, anders zou iedereen met hetzelfde team spelen.
Ik mag hopen dat EA er voor gaat zorgen dat niemand meer zo kan spelen. Of je accepteert de chemistry penalty, of je koopt spelers die beter passen. Dat ingame switchen van formatie, spelers van positie wisselen, is ronduit irritant.
Juist zonder limiterend systeem zou er meer variatie in de teams zijn. Ik zit nu te zoeken naar een geschikte BPL of Franse cdm waardoor ik waarschijnlijk wel weer uitkom bij een kante terwijl ik liever die SIF Savic kerel uit de Calcio A had gekozen.
EA moet of iets volledig toepassen of niet.. Je hebt een community van miljoenen nerds. Die vinden de gaten...
Hoe speelt Rijkaard?Skann schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:53:
Wat een mazzel, de DC United en Orlando spelers die ik voor de overkoepelende MLS Sbc had gekocht verkochten nooit echt voor veel, dus maar gehouden. Gister dus nog 17 van die spelers kunnen flippen voor 3k per stuk. Dat is nog eens leuk meegenomenWas behoorlijk blut na de Rijkaard SBC unlocked te hebben.
Ik moet alleen de 87+ sbc nog.
Duurt nog wel even voordat ik die unlocked heb.
Sterling vind ik vervelend om tegen te spelen ivm zijn snelheid, maar Willian zou mijn eerste keuze zijn.GAITii schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:52:
Ben op dit moment aan het kijken voor een upgrade in mijn 4321 BPL team op de RB positie waar momenteel NIF Sterling speelt. Ik mis nogal veel finishing met hem terwijl ik zijn stijl wel fijn vind spelen voor zo'n cheap ass speler.
Er zijn inderdaad altijd wel glitches te vinden. Zo had je de aftrap waarbij je verdedigers standaard alles deden behalve verdedigen, je hebt de loyalty glitch waarbij je zonder te spelen de loyalty voor SBC's omhoog kan krijgen.Vissert schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:55:
[...]
Los van het feit of het irritant is en of het zou mogen. Het switchen is het het gevolg van een niet volledig doordacht systeem van EA.
Juist zonder limiterend systeem zou er meer variatie in de teams zijn. Ik zit nu te zoeken naar een geschikte BPL of Franse cdm waardoor ik waarschijnlijk wel weer uitkom bij een kante terwijl ik liever die SIF Savic kerel uit de Calcio A had gekozen.
EA moet of iets volledig toepassen of niet.. Je hebt een community van miljoenen nerds. Die vinden de gaten...
Aan de andere kant zijn sommige zaken gewoon niet op te lossen en is het de vraag of je het uberhaupt opgelost wilt hebben.
Verwijderd
Jaa zijn workrates kunnen ook tegen je gaan werken. Hangt van zoveel factoren af. Maar feit blijft dat het een van de beste middenvelders is die je kan krijgen. Mag ook wel met zijn prijskaartje.Bossie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:51:
[...]
LCM voor mij, als CDM heb ik liever iemand met minder aanvallende workrates tenzij je met twee CDMs speelt. Ik gebruik nu Rijkaard bijvoorbeeld.
Ik heb IF Sterling (dus zijn 86 versie) en ben er heel tevreden van. Zijn snelheid is heerlijk maar in tegenstelling tot zijn NIF scoort hij bij ook daadwerkelijk. Vooral met gekruiste schoten richting doel vanuit de meeste onmogelijke posities gaan er bij hem zo dikwijls in. Veel beter als mijn Sanchez die ik op dezelfde positie op het veld heb.GAITii schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:52:
Onzin, het is software en dus is het op te lossen.WSL036 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:03:
[...]
Er zijn inderdaad altijd wel glitches te vinden. Zo had je de aftrap waarbij je verdedigers standaard alles deden behalve verdedigen, je hebt de loyalty glitch waarbij je zonder te spelen de loyalty voor SBC's omhoog kan krijgen.
Aan de andere kant zijn sommige zaken gewoon niet op te lossen en is het de vraag of je het uberhaupt opgelost wilt hebben.
Dit soort zaken geven simpelweg aan dat heel veel design keuzes simpelweg gemaakt zijn zonder de impact op het geheel te testen.
Iets met prutsers enzo
Weet iemand een goed alternatief voor Naingollan binnen LaLiga?
Ik had nog een untradable 91 Pirlo, 88 Godin en 86 Miranda en 86 IF Raffael, dus die konden mooi daarinJekke schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:57:
[...]
Hoe speelt Rijkaard?
Ik moet alleen de 87+ sbc nog.
Duurt nog wel even voordat ik die unlocked heb.
Rijkaard is een beest. Overal staat ie om de bal te onderscheppen. Passes zijn scherp, alleen qua afmaken is Gullit (heb de 86 versie) een stuk beter.
Misschien een stomme vraag, maar ik zie sommige spelers heel hard sprinten (bal stuk voor zich uit spelen), dat is toch niet de standaard manier van sprinten?
Rechter pookje een tikje geven in de richting waar je naar toe sprint, je controle over de bal wordt wel mindergaizka schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:37:
Misschien een stomme vraag, maar ik zie sommige spelers heel hard sprinten (bal stuk voor zich uit spelen), dat is toch niet de standaard manier van sprinten?
[ Voor 5% gewijzigd door Bjorneby op 28-02-2018 15:42 ]
Op het moment dat je de bal raaktBjorneby schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:40:
[...]
Rechter pookje een tikje geven in de richting waar je naar toe sprint
Ik geef het op.
Nadat ik toch nog 2 wedstrijden SB op legendarisch gewonnen had met respectievelijk 1-0 en 2-1, was de volgende weer een drama. 3-2 verloren na verlenging.
Ik heb totaal geen idee wat er verandert is sinds dit weekend, maar het lijkt wel alsof ze de moeilijkheidsgraad 3 tandjes zwaarder hebben gezet.
Nadat ik toch nog 2 wedstrijden SB op legendarisch gewonnen had met respectievelijk 1-0 en 2-1, was de volgende weer een drama. 3-2 verloren na verlenging.
Ik heb totaal geen idee wat er verandert is sinds dit weekend, maar het lijkt wel alsof ze de moeilijkheidsgraad 3 tandjes zwaarder hebben gezet.
Verwijderd
Zo IF nummero vijf voor Suarez inmiddels geloof ik.. Lekker betaalbaar ook natuurlijk.
Verder Lukaku, Thiago Silva, Benzema en Savic als grootste blikvangers.
En ook nog Arias voor de PSV-liefhebbers.
Verder Lukaku, Thiago Silva, Benzema en Savic als grootste blikvangers.
En ook nog Arias voor de PSV-liefhebbers.
Mooie kaart voor Arias weer :-D ondertussen kun je van alle informs echt een heel mooi Eredivisie-teampje maken 
Naar smaak aan te vullen met Nederlandse Icons om het af te maken
Naar smaak aan te vullen met Nederlandse Icons om het af te maken
Lekker TOTW hoor! Die Milinkovic-savic kaart...als ik die pull dan gooi ik de hele boel om!
Zeker ja, dat ziet er erg goed uit. Jammer van Quaresma, door zijn league en nation is hij praktisch alleen als sub te gebruiken maar wat een statsFraaank schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:35:
Lekker TOTW hoor! Die Milinkovic-savic kaart...als ik die pull dan gooi ik de hele boel om!

Hyperlink met Icon Rui Costa!B.Schuimpje schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:38:
[...]
Zeker ja, dat ziet er erg goed uit. Jammer van Quaresma, door zijn league en nation is hij praktisch alleen als sub te gebruiken maar wat een stats
Gewoon kopenFraaank schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:35:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Gewoon kopen, met welke coins? Je mag er wel eentje extra kopen voor mij als je wilt!Leoon. schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:40:
[...]
Gewoon kopenIk heb al geld opzijgelegd, hij gaat regelrecht in mijn team!!!
Verwijderd
Waar zal de waarde van Savic ongeveer komen te liggen dan?
Lijkt mij juist lastig te linken als je geen Serie A-team of spelers hebt toch.
Middenveldje Naingolan, IF Allan en deze Savic...Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:51:
Waar zal de waarde van Savic ongeveer komen te liggen dan?
Verwijderd
Jaa als je een Serie A-team of spelers uit de Serie A hebt kun je hem goed gebruiken ja. Maar dat is mijn punt ook, qua nationaliteit is hij lastig te linken met andere spelers. Ik kan hem wrs nooit gebruiken omdat hij er simpelweg niet past. Maargoed, dat is bij andersom net zo goed natuurlijkFraaank schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:54:
[...]
Middenveldje Naingolan, IF Allan en deze Savic...
Ah zo bedoel je het! Als je zonder icons werkt, wordt het inderdaad lastig.Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:57:
[...]
Jaa als je een Serie A-team of spelers uit de Serie A hebt kun je hem goed gebruiken ja. Maar dat is mijn punt ook, qua nationaliteit is hij lastig te linken met andere spelers. Ik kan hem wrs nooit gebruiken omdat hij er simpelweg niet past. Maargoed, dat is bij andersom net zo goed natuurlijk
Verwijderd
Jaa precies, heb Prime Petit als enige icon, en dat zal voorlopig ook wel blijven. Naja wellicht over een tijdje als ik dit team zat ben.Fraaank schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 17:00:
[...]
Ah zo bedoel je het! Als je zonder icons werkt, wordt het inderdaad lastig.
Hij zegt toch dat hij al geld opzij heeft gelegdFraaank schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:50:
[...]
Gewoon kopen, met welke coins? Je mag er wel eentje extra kopen voor mij als je wilt!
CDM Can ben ik wel benieuwd naar. Zelfde PHY als Lukaku.
Hmm, denk dat ik dat oversla. De rest van t geld is voor vidal en neuerFraaank schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:50:
[...]
Gewoon kopen, met welke coins? Je mag er wel eentje extra kopen voor mij als je wilt!
Lekker, Vorige week tijdens de enorme PL crash 100 Rashfords ingekocht voor ongeveer ongeveer 1100.
Verkopen nu als warme broodjes voor 2300 coins.
Verkopen nu als warme broodjes voor 2300 coins.
Verwijderd
Handelen jullie wel eens in spelers, en zo ja waar selecteren jullie dan op?
Kan nooit echt het juiste filter vinden
Handelen? Nee dat is voor arme sloebers die geen geld willen investeren. Ik pack gewoon iconsVerwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 17:58:
Handelen jullie wel eens in spelers, en zo ja waar selecteren jullie dan op?
Kijk eens op futbin. Staat een leuk stappenplan voor handelen.
Linken met de Striker versie van kostic, die CV Tomovic (een beest) en Kolarov. Hoewel die laatste 2 ook serie a zijn... Matic kan ook nog. Servisch middenveld.Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:57:
[...]
Jaa als je een Serie A-team of spelers uit de Serie A hebt kun je hem goed gebruiken ja. Maar dat is mijn punt ook, qua nationaliteit is hij lastig te linken met andere spelers. Ik kan hem wrs nooit gebruiken omdat hij er simpelweg niet past. Maargoed, dat is bij andersom net zo goed natuurlijk
Ik had Savic 86 voor op de bank. Nog snel kunnen verkopen met een klein beetje verlies. Nu maar even aankijken wat de prijs van de 87 versie gaat worden. Ik wil hem wel graag hebben 
Desnoods verkoop ik of sub Immobile 88 of sub Werner 86
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Is nog niet verkocht zag ik, maar reken maar op 400k+. Minimaal!Bean77 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:10:
Ik had Savic 86 voor op de bank. Nog snel kunnen verkopen met een klein beetje verlies. Nu maar even aankijken wat de prijs van de 87 versie gaat worden. Ik wil hem wel graag hebben
400k zag ik een uurtje geleden al voorbij komen. Nooit gelijk in de hype kopen ook. Misschien eens na het weekend kijken.Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:12:
[...]
Is nog niet verkocht zag ik, maar reken maar op 400k+. Minimaal!
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Lees er zeker weer eens overheen kan niets vindenVissert schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:27:
[...]
Handelen? Nee dat is voor arme sloebers die geen geld willen investeren. Ik pack gewoon icons
Kijk eens op futbin. Staat een leuk stappenplan voor handelen.
[...]
Verwijderd
`Bean77 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:14:
[...]
400k zag ik een uurtje geleden al voorbij komen. Nooit gelijk in de hype kopen ook. Misschien eens na het weekend kijken.
Jaa ik vraag me of hoeveel goedkoper nog, zijn vorige IF was ook hoog in de 300k dacht ik toch. Maar zijn stats zien er wel goed uit, pfohh.
https://www.futbin.com/ne...C000%2C000+Coins+-+Part+IVerwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:17:
[...]
Lees er zeker weer eens overheen kan niets vinden
Zijn vorige IF was 193kVerwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:19:
[...]
`
Jaa ik vraag me of hoeveel goedkoper nog, zijn vorige IF was ook hoog in de 300k dacht ik toch. Maar zijn stats zien er wel goed uit, pfohh.
Verwijderd
Ik koop nu alles van la liga en premier league.PeacockSR4 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:10:
Ik hoop enorm dat aanstaande vrijdag er weer een league SBC komt en dat La Liga er bij zit. Ik heb hier al een tijd geleden flink in geïnvesteerd. Zijn er al geruchten over welke leagues er als volgende aan de beurt zijn?
Hopelijk een leuke speler die je kunt krijgen..
Kan ook pro league worden of een Aziatische of Liga major oid...Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:33:
[...]
Ik koop nu alles van la liga en premier league.
Hopelijk een leuke speler die je kunt krijgen..
Tis altijd een gok. Hoewel de bundesliga er wrs niet bijkomt, tis wel afvinken nu
Deze kwamen er op dinsdag bij, niet vrijdag
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 28-02-2018 21:03 ]
Verwijderd
Bundesliga is er al dus die komt er niet bij nee.Harribo schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:03:
[...]
Kan ook pro league worden of een Aziatische of Liga major oid...
Tis altijd een gok. Hoewel de bundesliga er wrs niet bijkomt, tis wel afvinken nu
Deze kwamen er op dinsdag bij, niet vrijdag
Maar uiteindelijk komen de bpl en liga ooit wel eens dus dan heb ik ze maar vast
La liga Of BPLVerwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:16:
[...]
Bundesliga is er al dus die komt er niet bij nee.
Maar uiteindelijk komen de bpl en liga ooit wel eens dus dan heb ik ze maar vastrichting de 900 spelers in de club
Schots of Belgisch
1 van deze 2 gecombineerd wordt het komende vrijdag of volgende week.
Verwijderd
Bij release (nou ja, na de WL rewards) he. Ik Savic 85 (was voor zijn upgrade) opgepikt voor 105 op de Xbox. Zijn prijs werd daarna hoger en hoger door alle speculatie over upgrades. Veel te vroeg verkocht hier helaas.
Waar staat dat?Lorenzoaliandro schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:42:
[...]
La liga Of BPL
Schots of Belgisch
1 van deze 2 gecombineerd wordt het komende vrijdag of volgende week.
Dit is op basis van Fifa van vorig jaar.. veel meer opties zijn er namelijk ook niet aangezien overige competities niet compleet zijn.
En tot nu toe klopt het precies..
haha wel een luxe probleem voor jou of niet? je hebt me een bazen teamBean77 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:10:
Wat is dit jammer zeg, alles maar weer verkocht: 1.2 miljoen op de rekening. Dit team speelt beter en daarom leuker dan een team van een miljoen
met het team incl Petit had ik merkbaar slechtere passing acc, ballen die van voeten af schoten en klungeligheid. Jammer
en bewijst dat Ultimate Team niet persoonlijk is, maar door EA voor je is uitgekozen.
https://www.futbin.com/18/squad/4036760
Ik ben niet goed genoeg om alle bs te overkomen met het team waar ik graag mee speel. Ik voel me gedwongen om met deze meta squad te spelen om semi responsieve gameplay te kunnen ervaren, waarin spelers doen wat ik ze via mijn controller opdraag. Heel jammer dit!

Ik ben niet goed genoeg om alle bs te overkomen met het team waar ik graag mee speel. Ik voel me gedwongen om met deze meta squad te spelen om semi responsieve gameplay te kunnen ervaren, waarin spelers doen wat ik ze via mijn controller opdraag. Heel jammer dit!
Is er al bekend welke prime icons er vanavond komen?
Ik krijg met de iOS-app al de hele ochtend de melding ‘Accountservers niet beschikbaar’, hebben meer mensen daar last van?
Melding krijg ik ook op mijn SamsungB.Schuimpje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:50:
Ik krijg met de iOS-app al de hele ochtend de melding ‘Accountservers niet beschikbaar’, hebben meer mensen daar last van?
Lees wat dingen over een 3-hour maintenanceB.Schuimpje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:50:
RobPete89 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:48:
Is er al bekend welke prime icons er vanavond komen?

Op Twitter wordt vaak wel een leak gepubliceerd die blijkt te kloppen. Het kan ook zo zijn dat er vandaag geen prime icon gereleased wordt ivm de upgrades
Zal wel niet gebeuren maar hoop alsnog dat er een aantal kaarten upgrade's krijgen.
Vind het eigenlijk raar dat bijv een Gabriel Jesus van 81 naar 83 gaat maar de IF niet mee gaat (Zoals Firmino en Son) en een Pogba bijvoorbeeld weer wel
Vind het eigenlijk raar dat bijv een Gabriel Jesus van 81 naar 83 gaat maar de IF niet mee gaat (Zoals Firmino en Son) en een Pogba bijvoorbeeld weer wel
Weet niet wat er met het spel is gebeurd, maar waar afgelopen weken niets leuks in bv SB win ik deze week gewoon wedstrijden op legendary met 3 a 4-0.
Verder sinds een tijdje nu Ibra als aanspeelpunt in mn 4-3-3 staan, wat een beest
Verder sinds een tijdje nu Ibra als aanspeelpunt in mn 4-3-3 staan, wat een beest
Ik lees dit dus wel vaker maar heb hier zelf dus echt nooit last van gehad. Tuurlijk speelde het ene elftal iets fijner dan een ander elftal. En soms krijg je alle 2e ballen mee en soms juist tegen maar heb echt nooit het idee dat EA dit bewust met scripting beinvloed.bbblije schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 23:20:
Wat is dit jammer zeg, alles maar weer verkocht: 1.2 miljoen op de rekening. Dit team speelt beter en daarom leuker dan een team van een miljoenmet het team incl Petit had ik merkbaar slechtere passing acc, ballen die van voeten af schoten en klungeligheid. Jammer
en bewijst dat Ultimate Team niet persoonlijk is, maar door EA voor je is uitgekozen.
Ik weet ook niet of het scripting is. Maar ik weet zeker dat de sliders gemanipuleerd worden als jij een duidelijk “beter/duurder” team hebt dan de tegenstander. Om daarmee de wedstrijd “gelijk” te trekken. In theorie zou je 10-0 over iemand heen moeten razen, maar dit zou de tegenstander dermate demotiveren dat jij nu degene bent die een horror wedstrijd beleeft en net een 3-2 eruit weet te trekken.servival7 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:06:
[...]
Ik lees dit dus wel vaker maar heb hier zelf dus echt nooit last van gehad. Tuurlijk speelde het ene elftal iets fijner dan een ander elftal. En soms krijg je alle 2e ballen mee en soms juist tegen maar heb echt nooit het idee dat EA dit bewust met scripting beinvloed.
Ik geloof daar niet zo in. Pro's winnen ook gewoon met een Bronzen Squad van andere team. En sommige Meta teams spelen beter dan bepaalde Icons. En dat vind ik eigenlijk maar goed ook.
Het zou wel echt een verschrikkelijk K.U.T spel worden als je met een heel goed team ook automatisch wint.
Ook hoor je vaak dat mensen klagen dat als ze 2-0 voorstaan ze daarna opeens worden weggespeeld de schuld word vaak bij EA neergelegd ipv bij zichzelf. Het kan ook komen dat mensen een andere formatie hanteren of vol op de aanval gaan spelen. Ik sta ook wel eens achter met 2-0 en verander daarna mijn opstelling en laat bijvoorbeeld de backs opkomen. Dit pakt soms goed uit (en soms ook heel slecht) Maar het ligt niet altijd aan EA
Het zou wel echt een verschrikkelijk K.U.T spel worden als je met een heel goed team ook automatisch wint.
Ook hoor je vaak dat mensen klagen dat als ze 2-0 voorstaan ze daarna opeens worden weggespeeld de schuld word vaak bij EA neergelegd ipv bij zichzelf. Het kan ook komen dat mensen een andere formatie hanteren of vol op de aanval gaan spelen. Ik sta ook wel eens achter met 2-0 en verander daarna mijn opstelling en laat bijvoorbeeld de backs opkomen. Dit pakt soms goed uit (en soms ook heel slecht) Maar het ligt niet altijd aan EA
[ Voor 42% gewijzigd door 038Zwolle op 01-03-2018 09:20 ]
Heb je het dan over online? Want in bijvoorbeeld de WL deel ik ook gewoon een 6-0 uit en krijg ik soms ook gewoon een 9-1 tegen. En af en toe heb ik ook 15 schoten op doel en wil er geen 1 in en vervolgens scoort de tegenstander uit zijn eerste kans. Maar dat heb ik andersom ook. Ik zie dat meer als domme pech/geluk. Ik geloof er niet zo in dat wanneer je dik voor staat dat dan je spelers minder goed gaan passen.bbblije schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:14:
[...]
Ik weet ook niet of het scripting is. Maar ik weet zeker dat de sliders gemanipuleerd worden als jij een duidelijk “beter/duurder” team hebt dan de tegenstander. Om daarmee de wedstrijd “gelijk” te trekken. In theorie zou je 10-0 over iemand heen moeten razen, maar dit zou de tegenstander dermate demotiveren dat jij nu degene bent die een horror wedstrijd beleeft en net een 3-2 eruit weet te trekken.
Pro's zijn ook pro's voor een reden. Die kunnen zich simpelweg het beste / snelste aanpassen aan hetgeen dat goed werkt, zo simpel is het.038Zwolle schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:16:
Ik geloof daar niet zo in. Pro's winnen ook gewoon met een Bronzen Squad van andere team. En sommige Meta teams spelen beter dan bepaalde Icons. En dat vind ik eigenlijk maar goed ook.
Ik snap het geklaag op EA aan de ene kant wel; het is gewoon compleet waanzin dat exact hetzelfde team, met dezelfde CT etc gewoon elke game compleet anders aan kan voelen. Natuurlijk moet het niet zo zijn dat je met een goed team automatisch wint, in het echt kan het ook maar zo zijn dat een club die op randje degradatie staat ineens de halve finale van de KNVB Beker haalt. Maar onder aan de streep zijn 'goede' spelers niet zonder reden beter dan (gechargeerd) bronzen spelers, echter laat zich dat ingame soms absoluut niet zo zien.
Aan de andere kant moeten mensen ook niet zeuren; je kiest zelf voor om de game op te starten, een wedstrijd te spelen. Je kan dat ook niet doen. Je bent niet aan EA verplicht om te spelen. Het is wat het is en je kan ook want anders gaan doen met je tijd.
Zelf ben ik nu inmiddels een goede maand gestopt met Fifa; ik speelde eigenlijk alleen Weekend League, maar ik kan het simpelweg niet meer opbrengen. Aan de eerste 15 a 20 min kan je al redelijk invullen hoe de game gaat verlopen. Scoor je zelf twee keer: krijg je een enorm moeilijk restant en vice versa. Rond de 45e minuut is het helemaal fiesta want die minuten (incl blessuretijd) staan garant voor gratis goals, maar met hetgeen me het meest frustreert is hetgeen ik hierboven ook al schreef; dat je team per wedstrijd compleet anders aan kan voelen. Even goede vrienden; volgend jaar proberen we het wel weer opnieuw
Waar ik mij voornamelijk aan stoor is de gameplay en brakke servers. De ene keer loopt alles als een zonnetje en de andere keer voelt het aan als dikke stront dat door een trechter loopt. Alles voelt dan zo sloom. Daarnaast vind ik de lagg in online seizoenen echt niet normaal, dat ea hier nog steeds niets tegen gevonden heeft verbaasd mij echt.
ik denk dat de prioriteit van EA niet meer zo bij seizoenen ligt.theman36 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:39:
Waar ik mij voornamelijk aan stoor is de gameplay en brakke servers. De ene keer loopt alles als een zonnetje en de andere keer voelt het aan als dikke stront dat door een trechter loopt. Alles voelt dan zo sloom. Daarnaast vind ik de lagg in online seizoenen echt niet normaal, dat ea hier nog steeds niets tegen gevonden heeft verbaasd mij echt.
Even iets anders:
Kan iemand mij vertellen hoe je die sleep doet op 1:04?
Dat is een van de vele uitvoeringen van de fake shot/fake pass. Volgens mij doen 4* spelers dit als je een fake pass naar de zij/achterkant doet uit stilstandservival7 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:50:
[...]
Even iets anders:
Kan iemand mij vertellen hoe je die sleep doet op 1:04?
[ Voor 15% gewijzigd door B.Schuimpje op 01-03-2018 09:56 ]
Dat pro's daarom pro's zijn lijkt me ook nog best logisch. Echter heb ik het idee dat mensen hun eigen falen altijd bij EA leggen, maar als ze zelf goed presteren dit gewoon 'logisch'is.Jaap. schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:38:
[...]
Pro's zijn ook pro's voor een reden. Die kunnen zich simpelweg het beste / snelste aanpassen aan hetgeen dat goed werkt, zo simpel is het.
Ik irriteer me ook aan dingen in de game die scripted zijn/lijken, maar als ik de herhaling terug zie maak ik vaak zelf een fout. Geluk heb je de ene keer mee en de andere keer tegen.
Bij een 2-0 loop ik meestal wel uit na een 4/5-1/2. Als de tegenstander zijn tactiek aanpast kan het soms lijken dat het spel je settings aanpast, maar hier geloof ik niet zo in. Het gebeurd bij mij ook vaak zat andersom na het wisselen van formatie/tactiek.
Ah vandaar dat het mij met Overmars niet lukteB.Schuimpje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:54:
[...]
Dat is een van de vele uitvoeringen van de fake shot/fake pass. Volgens mij doen 4* spelers dit als je een fake pass naar de zij/achterkant doet uit stilstand
Ongetwijfeld gebeurd dat. Zelf zal ik me hier ook wel eens schuldig aan maken, en zeker maak ik ook veelvuldig fouten, anders had ik de top 100 wel gehaald038Zwolle schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:58:
[...]
Dat pro's daarom pro's zijn lijkt me ook nog best logisch. Echter heb ik het idee dat mensen hun eigen falen altijd bij EA leggen, maar als ze zelf goed presteren dit gewoon 'logisch'is.
Ik irriteer me ook aan dingen in de game die scripted zijn/lijken, maar als ik de herhaling terug zie maak ik vaak zelf een fout. Geluk heb je de ene keer mee en de andere keer tegen.
Bij een 2-0 loop ik meestal wel uit na een 4/5-1/2. Als de tegenstander zijn tactiek aanpast kan het soms lijken dat het spel je settings aanpast, maar hier geloof ik niet zo in. Het gebeurd bij mij ook vaak zat andersom na het wisselen van formatie/tactiek.
Toch voel ik de noodzaak me iets nader toe te lichten. Ik eindigde structureel gold 1 op PC (15 wins), terwijl ik de weekend league zelden afmaakte, wat inhoud dat ik dus het merendeel van mijn wedstrijden win en nog steeds het beeld heb wat ik in mijn vorige post schetste. En dan zie ik het niet alleen bij mezelf als ineens niets of juist alles lukt, maar ik zie het ook bij tegenstanders en dat vermoeid en geeft geen spelplezier. Ondanks dat ik ruim meer win dan verlies kan ik het niet meer opbrengen om nog te spelen; het winnen geeft ook geen voldoening omdat er (naar mijn idee) te veel gescripte dingen in zitten, bijvoorbeeld die extra time goals. Kick-off boost zit er ook nog steeds in volle glorie in, al is het wel iets moeilijker dan voorheen. Wat me daarnaast ook irriteerde is dat ik, ondanks mijn prima internetverbinding, nog steeds afhankelijk ben van de shitverbinding van iemand in verweggistan..
[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 01-03-2018 10:18 ]
Yup!Harribo schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:22:
Ea servers van de app liggen eruit? Is dat bekend?
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Die zijn zich aan het voorbereiden op mijn epische weekend league rewardsHarribo schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:22:
Oh dat is het natuurlijk!servival7 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:24:
[...]
Die zijn zich aan het voorbereiden op mijn epische weekend league rewards![]()
Eigenlijk ben jij dus de schuldige!
Maar serieus kan ik ergens de status checken of zien oid? Ik Google maar zie niets officieel van ea
Zag net ook al een post hier voorbij komen, echter is het muisstil op de twitter van EASportsFIFA.Harribo schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:29:
[...]
Oh dat is het natuurlijk!
Eigenlijk ben jij dus de schuldige!
Maar serieus kan ik ergens de status checken of zien oid? Ik Google maar zie niets officieel van ea
Oh nee hoor; er zijn wel meer gamesHarribo schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:22:
@Jaap. dat ervaar ik ook zo. Je speelt niet meer een spel maar een scripted systeem. Maar ja pes is nog erger. Dus dan kom je uit bij fifa.
Mmm hoop dan dat het niet te ernstig isFraaank schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:29:
[...]
Zag net ook al een post hier voorbij komen, echter is het muisstil op de twitter van EASportsFIFA.
Bedoelde voetbal actie spelletjes.Jaap. schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:36:
[...]
Oh nee hoor; er zijn wel meer gamesIk vind League of Legends nog steeds erg vermakelijk (al heeft die game ook zijn flaws) en Football Manager, dat blijft by far de favoriet
Er is eigenlijk geen concurrentie voor fifa
[ Voor 42% gewijzigd door Harribo op 01-03-2018 10:42 ]
Heeft iemand ervaring met 85 Blanc? Lees eigenlijk alleen maar positieve verhalen over hem.
Het is de bedoeling dat hij Kante of Baka gaat vervangen in een 41212
Het is de bedoeling dat hij Kante of Baka gaat vervangen in een 41212
Helemaal mee eens, zou graag 10E per maand ofzo betalen in fifa subscription model of iets dergelijks als dat ervoor zorgt dat elke online game hetzelfde aanvoelt qua gameplay en performance.theman36 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:39:
Ik heb ivm werk een 500/500 glasvezel verbinding, waardoor ik her vermoeden heb dat het toch allemaal aan de kant van EA zit.
@038Zwolle
Dat komt vooral door Blanc zijn Physiek, ik heb er ook over gedacht hem te halen maar tijdens de Lunar Promo was Prime Rijkaard gelijk in prijs. Daardoor was de keuze makkelijk want Blanc als CB is ook endgame.
[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 01-03-2018 10:45 ]
Speel momenteel met het volgende team:
Ik zit op het moment rond de 350k coins, iemand een tip of een speler die ik moet hebben?
https://www.futbin.com/18/squad/4042016
Ik zit op het moment rond de 350k coins, iemand een tip of een speler die ik moet hebben?
https://www.futbin.com/18/squad/4042016
Je linkt doet het nietajaxalex schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:43:
Speel momenteel met het volgende team:
https://www.futbin.com/18/squad-builder/4042016
Kreeg rond 08:00 een bericht dat er onderhoud is en dat het ongeveer 3 uur duurt. Dus EA kennende kun je er rond 14:00 wel weer op.Harribo schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:41:
[...]
Mmm hoop dan dat het niet te ernstig is
[...]
Bedoelde voetbal actie spelletjes.
Er is eigenlijk geen concurrentie voor fifa
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs