Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• RR21
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23:37
Iemand ervaring met Wilson IF 84? Heb nu Zaha IF 84 maar twijfel om wilson te halen.

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 00:40
quote:
RR21 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:17:
Iemand ervaring met Wilson IF 84? Heb nu Zaha IF 84 maar twijfel om wilson te halen.
Ik had Wilson IF 81, zeer goed.
Heb nu Wilson IF 84, moet er nog inkomen denk ik. Maar scoort bijna elke wedstrijd bij mij.
Er zijn waarschijnlijk betere spitsen maar hij is zeker goed. Gebruik zijn snelheid en dribbel.

Ik krijg trouwens veel tegendoelpunten van die nieuwe Batshuaye 85 als die bij de tegenstander loopt.

www.harrofotografie.nl

• Tolga07
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 18:59
quote:
exactor it schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:54:
[...]

Hoor veel goeds over Crespo en Hernandez. Geen idee wat ze kosten. Maar volgens mij niet de duurste.
Ik heb 91 Van Basten gehaald. 540K en ik kon het niet laten liggen.
Nog meer mensen die prime Hernandez gebruiken? Hij is snel en wendbaar maar ik vind hem zijn 1.2miljoen niet echt waard.. Geen killer en vaak slordig in de passing.

• roybr
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 18-08 13:43
quote:
Tolga07 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:50:
[...]

Zeker een aanrader! Scoort uit de meest onmogelijke hoeken!
quote:
[...]

Ik heb zijn Prime. Echt een bazenkaart.

Gaat goed in WL. Sta op 8-1. Prima op weg naar gold 2 dus! :) Ben eigenlijk totaal niet serieus bezig. Ik ben vooral Pogba zijn 5 star skill moves aan het uitvogelen. Wel lachen zo.

Edit: en rooie kaarten aan het halen met Van Basten. Dat is niet zo handig. :)

exactor it wijzigde deze reactie 10-02-2018 22:30 (24%)

Xbox Live GT: exactor it

• Leroyb87
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 17-08 17:43
Ronaldo en Aguero in de aankomende TOTW zal wel netjes zijn 👌

• Tolga07
Naar aanleiding van mijn vorige vraag nog een extra vraag

Enig idee hoe ik dit team kan verbeteren? Ik heb niet echt veel coins meer maar ik wil wel graag die 100 chemistry en eventueel betere spelers. Ik kom er zo 1 2 3 niet echt op..

http://www.futhead.com/18/squads/2900895/
quote:
Tolga07 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:49:
Naar aanleiding van mijn vorige vraag nog een extra vraag

Enig idee hoe ik dit team kan verbeteren? Ik heb niet echt veel coins meer maar ik wil wel graag die 100 chemistry en eventueel betere spelers. Ik kom er zo 1 2 3 niet echt op..

http://www.futhead.com/18/squads/2900895/
Pirlo naar CAM, giovinco als rcm ernaast. Wisselen naar 41212(2) bij de aftrap. Als je die Pjanic erin wil, twee Juve dudes er achter. En een ander driehoekje uit dezelfde club bouwen aan de andere kant van je verdediging. Keeper zal van Juveniele of die andere club moeten komen. Welcome to hybrids. :)

• Tolga07
quote:
exactor it schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:57:
[...]

Pirlo naar CAM, giovinco als rcm ernaast. Wisselen naar 41212(2) bij de aftrap. Als je die Pjanic erin wil, twee Juve dudes er achter. En een ander driehoekje uit dezelfde club bouwen aan de andere kant van je verdediging. Keeper zal van Juveniele of die andere club moeten komen. Welcome to hybrids. :)
Ik ben op zoiets uitgekomen: http://www.futhead.com/18/squads/2901144/
Wat denk je ervan?
quote:
Ziet er prima uit hoor. Maar wil je Pirlo er niet in hebben?

• Tolga07
quote:
exactor it schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 23:14:
[...]

Ziet er prima uit hoor. Maar wil je Pirlo er niet in hebben?
Maakt opzich voor mij niet uit, ik kan later nog Bonaventura vervangen voor Marchisio waar ik ook uiterst tevreden mee ben, tevens kan ik altijd Pirlo nog erin wisselen.

• StaafM
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01-04 04:37
Wat is dit spel na de patch ongelooflijk saai en ruk geworden zeg. Al men spelers hebben de draaicirkel van ron vlaar gekregen.. het passen is blijkbaar over 5 meter zelfs moeilijk en flipperkastgoals vliegen je om de oren. Zijn cam schiet via mijn 2 centrale verdedigers aan en de bal rolt zo tergend langzaam langs men keeper..

Ik ben er klaar mee. Alles gaat in de verkoop en ik ga alleen nog maar handelen. Zomer risico want het kan me geen ruk schelen of ok verlies draai of niet.

Sorryu voor het rage momentje :)
Er is ook weer eens een nieuwe no loss glitch... Sta 2-1 voor en speel de tegenstander echt kapot. Wisselt hij een paar spelers scoort met geluk de 2-2 en opeens disconnect. Spel telt niet mee en ik heb 80 minuten voor niks gespeeld.

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:27
quote:
Mars18 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:36:
[...]
Ja dat heb ik gedaan was zeker fijn, maar had petit op middenveld en vond die niet super bijzonder, plus heb een zwak voor ronaldinho

En dit loopt wel aardig.

Heeft 130 euro gekost om ronaldinho te kunnen halen :|
Kelere :D maar bevalt hij beter dan Gullit op cam?
Ik heb steeds meer het gevoel dat het spel bepaald voor je hoeveel je wint of verliest. Win ik een potje valt alles mijn kant op win ik met 4/5-0 en RQ de een naar de ander.
Het potje erna lukt NIKS. Bal op de baal, Aguero die vanaf 5 meter voor open goal mist. Low drives rollen met een slakkengang naar de goal en ookal sta je voor EAIDS begint te lopen en voor je het weet verlies je de pot. Af en toe win ik eens 2/3 potjes na elkaar en dan gebeurd het toch weer. Ben zo gefrustreerd inmiddels dat ik eraan zit te denken op de club te verkopen.

• Audiojunky
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17-08 08:54
Ik speel nog niet zo heel lang Fifa / FUT. Maar dacht dat ik er niks meer van kon na de update.

Een kleine opsomming:
- Krijg laatste tijd bijna altijd een tegendoelpunt tegen in laatste paar minuten als ik 1 doelpunt verschil voor staat.
- Schoten gaan op paal / lat of heel ver over.
- Penalty schieten slaat nergens meer op. Ballen hard in kruising pakt tegenstander en je eigen keeper duikt over een traag rollende bal.
- Er keihard af gaan op semi-pro
- Als je de bal afgepakt heb reageert je speler zo traag dat de tegenstander de bal weer makkelijk afpakt.
- Overspelen naar de minst logisch vrije speler. Ook al richt naar de juiste richting

Kan ook zijn dat ik er geen zak van kan natuurlijk :)

• harrybeuker
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 00:11
Welke camerasettings gebruiken jullie?

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 10-08 14:30
quote:
Nachtapotheker schreef op zondag 11 februari 2018 @ 03:47:
[...]

Kelere :D maar bevalt hij beter dan Gullit op cam?
Ja hij scoort makkelijk en gaat spelers op aparte manieren voorbij

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

twee potjes gespeeld, eerste potje 2-0 voor om vervolgens opeens niet meer te kunnen finishen.
Uiteraard scoort de tegenstander met twee zondagsscholen in de 85e en 90e minuut om alsnog een punt te kunnen nemen.

Tweede potje met 2-4 nat gegaan omdat elke maal als ik de bal kreeg het beeld een seconde stil ging staan.

WTF is er aan de hand dit weekend, alles gaat in slow-motion en passing gaan bijzonder random.
Ik beperk me wel tot offline squadbattles vandaag, zodat ik in ieder geval nog een paar packs mee kan pakken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Harribo
Ik zag gisteren Sigurdson scoren voor Everton.
Nu heb ik daar een otw kaart van.

Weet iemand waar en wanneer ik kan zien als hij een upgrade krijgt?

www.harrofotografie.nl

• bbblije
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16-08 21:20
quote:
Bossie schreef op zondag 11 februari 2018 @ 10:54:
twee potjes gespeeld, eerste potje 2-0 voor om vervolgens opeens niet meer te kunnen finishen.
Uiteraard scoort de tegenstander met twee zondagsscholen in de 85e en 90e minuut om alsnog een punt te kunnen nemen.

Tweede potje met 2-4 nat gegaan omdat elke maal als ik de bal kreeg het beeld een seconde stil ging staan.

WTF is er aan de hand dit weekend, alles gaat in slow-motion en passing gaan bijzonder random.
Ik beperk me wel tot offline squadbattles vandaag, zodat ik in ieder geval nog een paar packs mee kan pakken.
Om helemaal gek van te worden! 10 wedstrijden winnen, om vervolgens weer een losing streak van 5 te hebben. Natuurlijk krijg je betere tegenstanders, na een loss moet je even een break nemen. Ik houd er allemaal rekening mee! Maar mn spelers willen echt niet meer! Het is alsof er een knop omgezet wordt!

Wat niet helemaal ongeloofwaardig is, want ik zit alweer te puzzelen wat ik met mn team moet doen! Precies wat EA van me verlangt! Iemand ervaring met Batman? Om hem te kunnen spelen moet ik ook Yarmalenko halen, kan iemand iets zinnigs zeggen over dit duo? 2*wf staat me tegen maar Batman ziet er op papier beter uit dan Morata. Die 10 wedstrijden beviel en toen opeens kwijt was!

Edit: wat ik nu heb; https://www.futbin.com/18/squad/3572413 waar EA me toe dwingt; https://www.futbin.com/18/squad/3703155

bbblije wijzigde deze reactie 11-02-2018 14:14 (4%)

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

WL gaat hier als een zonnetje, mijn beste WL ooit (winst/verlies verhouding) Wegens een griepje hou ik het gezien bij zilver 2.
Geen rare dingen meegemaakt. Ok wel wat pech dingen, maar daar besteed ik nooit zoveel aandacht aan omdat je ze ook mee hebt. Ook geen super irri spelers behalve een enkeling die op ballbezit ging spelen, wat ik hem ook niet kwalijk kan nemen.
Speciale vermelding voor Ronaldo. Ik heb de baby versie gehad, maar die staat nog niet eens in de schaduw van deze versie. Wat een monster is dit. Elke onmogelijke bal vliegt er bij hem in. Het enige is rondje spammen op de ps4 en het is een goal. Of het een hoge bal is, harde bal, stuiterbal, 2 verdedigers in zijn nek, 4 verdedigers in zijn nek, het maakt niks uit.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• RenoD87
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 04-08 18:51

RenoD87

Arnhem

Wat is dit nou weer voor een onzin.. 1-1 in de 38e minuut. Gozer leaved, geen win erbij en bijna een helft voor jan lul gespeeld. Leuk joh, als je al 40 wedstrijden “moet”. Echt er is ook altijd wat met dat spel...

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

quote:
Harribo schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:34:
Ik zag gisteren Sigurdson scoren voor Everton.
Nu heb ik daar een otw kaart van.

Weet iemand waar en wanneer ik kan zien als hij een upgrade krijgt?
Wat dacht je van bij de volgende TOTW release?

quote:
RenoD87 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:37:
Wat is dit nou weer voor een onzin.. 1-1 in de 38e minuut. Gozer leaved, geen win erbij en bijna een helft voor jan lul gespeeld. Leuk joh, als je al 40 wedstrijden “moet”. Echt er is ook altijd wat met dat spel...
Is een nieuwe loss glitch geloof ik. Heb het nu 2 keer meegemaakt dit weekend. Als ze gelijk maken opeens een disconnect. Gebeurd nooit in potjes waarin ik minder ben of wanneer ik verlies

• gaizka
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-08 15:06
quote:
[...]

Iemand ervaring met 93 van Basten? Zijn SBC kost 760k momenteel, mooie kaart!
Er gebeuren gekke dingen met potm hype. Heb vandaag 3x Lanzini gekocht op 31k en verkocht op 38k. Geen spectaculaire winsten maar wel grappig.

• RR21
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23:37
quote:
exactor it schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:48:
Er gebeuren gekke dingen met potm hype. Heb vandaag 3x Lanzini gekocht op 31k en verkocht op 38k. Geen spectaculaire winsten maar wel grappig.
Wanneer wordt de nieuwe potm bekend gemaakt?

• Harribo
quote:
exactor it schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:05:
[...]

Wat dacht je van bij de volgende TOTW release?
Ok dan dus thanks

www.harrofotografie.nl

Ik ben niet aan het inslaan met een mogelijke potm maar als aguero potm word ga ik hem zeker halen. Jammer dat de totw kaarten deze week niet echt wat gaan opleveren maar dan alsnog zou ik hem moeten kunnen halen. Ben wel heel benieuwd wat EA gat bedenken
quote:
038Zwolle schreef op zondag 11 februari 2018 @ 19:01:
Ik ben niet aan het inslaan met een mogelijke potm maar als aguero potm word ga ik hem zeker halen. Jammer dat de totw kaarten deze week niet echt wat gaan opleveren maar dan alsnog zou ik hem moeten kunnen halen. Ben wel heel benieuwd wat EA gat bedenken
Ik zou hem ook wel willen, echter ben ik bang dat hij simpelweg erg prijzig gaat worden (1M+).
Vorig jaar was er ook een Ibra POTM, die had toendertijd zijn normale kaart nodig en was simpelweg uitverkocht totdat EA de max bin had verhoogt.

quote:
Bossie schreef op zondag 11 februari 2018 @ 19:15:
[...]

Ik zou hem ook wel willen, echter ben ik bang dat hij simpelweg erg prijzig gaat worden (1M+).
Vorig jaar was er ook een Ibra POTM, die had toendertijd zijn normale kaart nodig en was simpelweg uitverkocht totdat EA de max bin had verhoogt.
1M moet nog wel lukken opzich. Ik heb zijn 'gewone' kaart dus dat zou iig mooi zijn. Hoop niet dat ze een IF kaart oid van hem willen. 8)7
quote:
038Zwolle schreef op zondag 11 februari 2018 @ 20:49:
[...]

1M moet nog wel lukken opzich. Ik heb zijn 'gewone' kaart dus dat zou iig mooi zijn. Hoop niet dat ze een IF kaart oid van hem willen. 8)7
Voor een 92 of 93 rated Aguero denk ik wel dat ze een vrij dure set SBCs gaan maken.

Edit: Damn, 93 of 94 rated. Hij heeft gewwoon al een 92.

exactor it wijzigde deze reactie 11-02-2018 23:03 (7%)

• Harribo
Doe maar weer duur met zijn allen.

Ben blij als ik de gewone Aguero binnen hark. Zal ook het vast leuk doen

www.harrofotografie.nl

• bbblije
Het is nog even afwachten, maar de voorspellingen voor week 22 zijn bijzonder ziek: http://www.futhead.com/18/squads/2905407/

• Julian-Intel
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 14-08 14:52

Julian-Intel

"Intel speelt een mind-game"

quote:
exactor it schreef op zondag 11 februari 2018 @ 21:14:
[...]

Voor een 92 of 93 rated Aguero denk ik wel dat ze een vrij dure set SBCs gaan maken.

Edit: Damn, 93 of 94 rated. Hij heeft gewwoon al een 92.
heb jij ook al geďnvesteerd ? ik heb wat lanzini's ingekocht zo ook wat mancity spelers vrij risico vrije investments maar lunar new year kan de boel in de war brengen natuurlijk..

https://www.3dmark.com/fs/13714331 1080TI - 2.126MHZ OC LUCHT

quote:
Julian-Intel schreef op zondag 11 februari 2018 @ 23:18:
[...]

heb jij ook al geďnvesteerd ? ik heb wat lanzini's ingekocht zo ook wat mancity spelers vrij risico vrije investments maar lunar new year kan de boel in de war brengen natuurlijk..
Vanwege dat lunar gebeuren heb ik alleen in wat in forms muntjes gestoken. En nog niet eens zo veel. Mijn hoop is op (de hopeloos uit vorm zijnde) Lacazette en (de geblesseerde en uit vorm zijnde) Morata gevestigd. De 40k per kaartje doe ik een week of twee geleden pakte op Salah otw voelt niet meer zo goed. :)

• bbblije
quote:
exactor it schreef op zondag 11 februari 2018 @ 23:26:
[...]

Vanwege dat lunar gebeuren heb ik alleen in wat in forms muntjes gestoken. En nog niet eens zo veel. Mijn hoop is op (de hopeloos uit vorm zijnde) Lacazette en (de geblesseerde en uit vorm zijnde) Morata gevestigd. De 40k per kaartje doe ik een week of twee geleden pakte op Salah otw voelt niet meer zo goed. :)
Lunar kan dit jaar best bijzonder worden, en ik verwacht persoonlijk weer een (kleine) crash. Het zou wel eens zo kunnen zijn dat Lunar samen met de rating refresh valt, en dus alle “nieuwe” spelers in packs zitten. Dat in combinatie met de verwachte TOTW betekend dat er weer een shitload aan potentie in packs zit.

Ik twijfel zelf enorm wat ik moet doen, de IF’s die ik heb krijgen hoogt waarschijnlijk een upgrade/downgrade. In beide gevallen maakt dat ze meer gewild. Maar door het aanbod zullen de prijzen wellicht alsnog dalen.

Vorig jaar was het zo dat een IF niet in rating omlaag ging als zijn base card wel een downgrade had gekregen. Maar wellicht herziet EA dat dit jaar... Wat meer voorkennis zou fijn zijn :(

• Mars18
14 gewonnen en 15 verloren zo slecht he, ik ga het volgend weekend weer proben, direct dan met Ronaldinho, sinds dat ik hem had gaat het wel beter.

Snap toch echt niet dat mensen 35 + kunnen halen

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Ik ben uiteindelijk gestopt met 19 wins en 15 verloren. Het gaat opzich nog maar de manier hoe de WL verliep was heel frustrerend. Switch ook de hele tijd tussen 4321 4121 en 442. Misschien maar eens kiezen voor 1 formatie en daaraan houden.

• Mars18
Ik vind wel het saai worden dat je nog maar 1 tenue ziet bij de tegenstander ( je eigen uit tenue )

quote:
Mars18 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:28:
Ik vind wel het saai worden dat je nog maar 1 tenue ziet bij de tegenstander ( je eigen uit tenue )
Oh daar ben ik juist wel blij om. Was zo frustrerend als je tenue teveel leek op die van de tegenstander en je hier niks aan kan doen. Ik heb nu gewoon een Oranje Tenue en een Witte voor de tegenstander.

• Murrays
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-08 09:07
Zo wat was WL dit weekend zoals de reacties boven me frustrerend. Eigenlijk speel ik sinds december al wekelijks WL maar dit weekend was het dieptepunt ben blij dat ze het nu aangepast hebben naar zilver 2 om te kwalificeren.

Je merkt gewoon een wedstrijd wanneer je wint... Wedstrijden met 5 legends win je met 5-1 om vervolgens met 6-3 het af te leggen tegen een meta team....

• RenoD87
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 04-08 18:51

RenoD87

Arnhem

Die oplossing met die kits hadden ze ook net ff iets anders kunnen aanpakken lijkt me. Gewoon zoals tegen de CPU, dat jij bepaald welke van de 2 shirts zij dragen. Het is al zo repeterief die 40 games, en met hetzelfde stadion en kits is het nog erger.

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• Mars18
quote:
RenoD87 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:27:
Die oplossing met die kits hadden ze ook net ff iets anders kunnen aanpakken lijkt me. Gewoon zoals tegen de CPU, dat jij bepaald welke van de 2 shirts zij dragen. Het is al zo repeterief die 40 games, en met hetzelfde stadion en kits is het nog erger.
Lijkt mij ook.

quote:
Je kan toch zelf gewoon je uit tenue wijzigen als je er zo aan stoort? Mij maakt het niet uit, het toch al een grind.

Hetzelfde stadion is misschien saai, maar je hebt nu geen last meer van de schaduwen

038Zwolle wijzigde deze reactie 12-02-2018 09:39 (8%)

• bbblije
quote:
Het is toch ook al jaren dat jij met de door jou uitgekozen bal speelt?!

Waarom kan het dan niet zo zijn dat je altijd je eigen uitgekozen tenues ziet? Tegenstander ziet zijn uitgekozen tenues, iedereen blij!

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 00:24
Oké, even andere opzet dan "wat zou je verbeteren aan dit team?". Heb onderstaande spelers, wat zou jullie eerste team zijn qua formatie en eerste 11 spelers? :)

https://tweakers.net/ext/f/SgnZtxXXcewNTf8YfAAD353U/thumb.png
quote:
Joster schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:59:
Oké, even andere opzet dan "wat zou je verbeteren aan dit team?". Heb onderstaande spelers, wat zou jullie eerste team zijn qua formatie en eerste 11 spelers? :)

[afbeelding]
Ik heb valsgespeeld en Florenzi voor 4k ofzo gekocht voor je. Ik zou zoiets doen. (Heb random een versie van elke speler gepakt omdat ik te lui was om steeds naar je foto terug te gaan.)

https://www.futbin.com//18/squad/3721164

Als bepaalde spelers (vooral de icons) tradeable zijn zou ik daar misschien wel een andere keuze in maken. Bijvoorbeeld Rui Costa (niet zo geschikt als CM) en Nesta (er zijn betere verdedigers voor dat geld).

exactor it wijzigde deze reactie 12-02-2018 10:54 (15%)

• bbblije
quote:
exactor it schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:53:
[...]

Ik heb valsgespeeld en Florenzi voor 4k ofzo gekocht voor je. Ik zou zoiets doen. (Heb random een versie van elke speler gepakt omdat ik te lui was om steeds naar je foto terug te gaan.)

Als bepaalde spelers (vooral de icons) tradeable zijn zou ik daar misschien wel een andere keuze in maken. Bijvoorbeeld Rui Costa (niet zo geschikt als CM) en Nesta (er zijn betere verdedigers voor dat geld).
Het was anders ook een luie vraag ;)

• Joster
quote:
exactor it schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:53:
[...]

:D

Ik wil alleen maar met (ex-) spelers van Chelsea, AC Milan en PSV spelen, dus vandaar sommige keuzes :9

Rui Costa is tot nog toe mijn baas op 10, Nesta staat er puur in omdat ik hem tof vind :D
quote:
bbblije schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:54:
[...]

Het was anders ook een luie vraag ;)
Weet ik, maar ik kan ook wel 5 squad ideeën van mezelf hier droppen maar dan duw ik iedereen al in een bepaalde richting en dat wilde ik juist een keer niet ;)
quote:
Joster schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:07:
[...]

:D

Ik wil alleen maar met (ex-) spelers van Chelsea, AC Milan en PSV spelen, dus vandaar sommige keuzes :9

Rui Costa is tot nog toe mijn baas op 10, Nesta staat er puur in omdat ik hem tof vind :D

[...]
Dan knal je Abate neer op rechtsback. :) Wel een leuk idee. Ik doe iets zeer vergelijkbaars met United en Ajax. Niet dat ik voor Ajax ben maar vond ze in de jaren 90 erg leuk om naar te kijken. Jammer dat ze een boel United legends geschrapt hebben. Nu aan het handelen voor Rio Ferdinand.

• Shreddaaa
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 18-08 01:45
Nu ik de reacties omtrent de WL hierboven lees, en mijn ervaring zojuist met de kwalificatie, geef ik de hoop nu al op.
1e potje 3-0 voor, RQ bij de tegenstander, goed begin dus.
2e potje tegen NLer, enorme buttonlag, hij had een standaard PL team (Willian, Sterling, Bailly etc). Sta ik na 5 min al met 2-0 achter, puur en alleen door de buttonlag waardoor mijn verdedigers verkeerd stappen. Krijg ik vervolgens een penalty, hij haalde een doorgebroken speler neer. Geen rood voor hem, en Isco schiet de penalty de derde ring in.
Vervolgens trapt ie uit, mijn verdedigers de mist in, 3-0.

Klaar ermee

• Joster
quote:
exactor it schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:30:
[...]

Dan knal je Abate neer op rechtsback. :) Wel een leuk idee. Ik doe iets zeer vergelijkbaars met United en Ajax. Niet dat ik voor Ajax ben maar vond ze in de jaren 90 erg leuk om naar te kijken. Jammer dat ze een boel United legends geschrapt hebben. Nu aan het handelen voor Rio Ferdinand.
Ja, het is al eerder voorbij gekomen maar ik had Gullit gepacked en besloot tribute teams voor hem te maken. Speel niet zo heel veel dus vond het leuker om met wat origineels te komen. Heb nu deze 2 elftallen staan waar ik het meeste mee speel:

https://www.futbin.com/18/squad/1015050
https://www.futbin.com/18/squad/1015127

Zat alleen nog te kijken naar een formatie met 4 verdedigers en dan kom ik op zoiets uit:

4231 / 4411 / 4321 zijn allemaal mogelijk met dezelfde spelers: https://www.futbin.com/18/squad/2909509
41212: https://www.futbin.com/18/squad/3516990
quote:
Shreddaaa schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:33:
Nu ik de reacties omtrent de WL hierboven lees, en mijn ervaring zojuist met de kwalificatie, geef ik de hoop nu al op.
1e potje 3-0 voor, RQ bij de tegenstander, goed begin dus.
2e potje tegen NLer, enorme buttonlag, hij had een standaard PL team (Willian, Sterling, Bailly etc). Sta ik na 5 min al met 2-0 achter, puur en alleen door de buttonlag waardoor mijn verdedigers verkeerd stappen. Krijg ik vervolgens een penalty, hij haalde een doorgebroken speler neer. Geen rood voor hem, en Isco schiet de penalty de derde ring in.
Vervolgens trapt ie uit, mijn verdedigers de mist in, 3-0.

Klaar ermee
Klagen is niemand vreemd, toegeven dat ze mazzel hebben gehad vaak wel. Daarom zie je vooral alleen maar rage posts in dit topic. Het is ook een misvatting om te denken dat je tegenstander geen pech kan hebben of button delay of whatever. En als je eens een leuke goal maakt dan is dat natuurlijk compleet logisch omdat dat precies was zoals je bedacht had?
De verhouding pech en geluk is veelal in balans, alleen hier raakt het vaak uit balans. Daarom is het jammer dat je er zo door laat leiden. Ik zou zeggen kop op, en dwing dat geluk zelf af bij de volgende kwalificatie.

Enne p.s. ik heb nog nooit een penalty de 3e ring ingeschoten.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:02
Mijn stadion heeft niet eens een 3e ring :+

PSN: vosje1991

• Lil Tjappo
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 27-05 16:28
Mijn WL verliep opzich weer prima. Enige frustrerende is dat ik op 1 overwinning elite 1 heb gemist. Vind het verschil tussen rewards met elite 1 en 2 toch wel erg groot, terwijl elite 2 en 3 alleen maar 30k scheelt en geen verschil in packs.
Elite 2 vind ik echt netjes. Ik eindig meestal in gold 2/1 of in 3 als ik niet alles speel. Elite ga ik niet halen denk ik

• Lil Tjappo
Ja ik ben er ook niet ontevreden over hoor ;) Maar stond op 33 met nog 1 potje, dan baal je wel even door het mislopen van 1 extra totw pack en 1 extra jumbo players pack.

• soldier wolf
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 04-08 15:56
wanneer denken jullie dat de winter upgrades uitkomen?

• ajaxalex
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 17-08 11:13

ajaxalex

`Kroon

Zojuist Shevchenko 88 gehaald. Helaas is zijn sbc nog iets te duur voor mij. Z'n loan versie heeft heerlijke potten gespeeld deze WL.

• Shreddaaa
quote:
Bean77 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:14:
[...]

Klagen is niemand vreemd, toegeven dat ze mazzel hebben gehad vaak wel. Daarom zie je vooral alleen maar rage posts in dit topic. Het is ook een misvatting om te denken dat je tegenstander geen pech kan hebben of button delay of whatever. En als je eens een leuke goal maakt dan is dat natuurlijk compleet logisch omdat dat precies was zoals je bedacht had?
De verhouding pech en geluk is veelal in balans, alleen hier raakt het vaak uit balans. Daarom is het jammer dat je er zo door laat leiden. Ik zou zeggen kop op, en dwing dat geluk zelf af bij de volgende kwalificatie.

Enne p.s. ik heb nog nooit een penalty de 3e ring ingeschoten.
Consider it done.
Uurtje uitgeraasd, daarna opnieuw begonnen, geconcentreerd spelen, en ingame op aanvallend zetten.
In 1x klaar.
2 games overtuigend gewonnen met RQ als resultaat, andere games waren billenknijpen tot de laatste minuut.

Er zijn 3 redenen dat ik het heb gehaald. Begovic, Griezmann en Ben Yedder.
Mogelijk nieuw team??

https://www.futbin.com/18/squad/3725002

Edit:

Ik heb Suarez, POTM Kane, prime Rui Costa en prime Ferdinand untradeable. Daarnaast emotionele waarde aan Courtois en Walker. Nog suggesties voor teams? 1.7 miljoen te besteden.

Vissert wijzigde deze reactie 12-02-2018 14:34 (59%)

Schaamteloze kopie van Reddit, maar dit zijn dingen waarbij niet de controller stuk gaat maar de PS4 zelf door het raam naar buiten gaat :+

https://streamable.com/xj5cu

@Visser, Ik zou Desailly 88 als CDM halen en de doorsparen voor een leuke icon later.
Hoe speelt Wilson?

Bossie wijzigde deze reactie 12-02-2018 15:08 (24%)

quote:
Shreddaaa schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:26:
[...]

Consider it done.
Uurtje uitgeraasd, daarna opnieuw begonnen, geconcentreerd spelen, en ingame op aanvallend zetten.
In 1x klaar.
2 games overtuigend gewonnen met RQ als resultaat, andere games waren billenknijpen tot de laatste minuut.

Er zijn 3 redenen dat ik het heb gehaald. Begovic, Griezmann en Ben Yedder.
En misschien stiekem een beetje geluk? ;) :P

Maar zo zie je maar, niet teveel laten afleiden van pech, want dat heeft iedereen.

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
WTF, gewoon geteleporteerd naar de middenstip. 8)7 _O-
quote:
Bossie schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:06:
Schaamteloze kopie van Reddit, maar dit zijn dingen waarbij niet de controller stuk gaat maar de PS4 zelf door het raam naar buiten gaat :+

https://streamable.com/xj5cu

@Visser, Ik zou Desailly 88 als CDM halen en de doorsparen voor een leuke icon later.
Hoe speelt Wilson?
Geen idee :+ Heb hem vorige week paar potjes geprobeerd maar hij leek minder aan te voelen als de 81 versie. Niet heel uitgebreid getest. Speel nu met dit team:

https://www.futbin.com/18/squad/3725877

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17-08 18:46
Iemand nog tips voor een linksbuiten? Kan hem denk ik wel aardig inpassen, het liefst BPL. Zit zelf te twijfelen om OTW Alexis Sanchez te halen. Die zal toch nog wel een informpje pakken dit seizoen?

Davy Klaassen blijft me verbazen...
quote:
Fraaank schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:20:
Iemand nog tips voor een linksbuiten? Kan hem denk ik wel aardig inpassen, het liefst BPL. Zit zelf te twijfelen om OTW Alexis Sanchez te halen. Die zal toch nog wel een informpje pakken dit seizoen?

En anders 87 Sonaldo :)

• RemkoDJ
  • Laatst online: 16-08 13:53
Bij mijn PL team speel ik met Ederson (normal) onder de lat.
Heb nu echter wat muntjes over en wil hem graag vervangen... Zelf dacht ik aan de volgende:

LLoris (normal) 44k
Courtois (normal) 55k
Schmeichel (IF) 35k

Wie heeft er ervaring met deze en welke raden jullie mij aan?
Of wellicht doorsparen voor Ederson IF/OTW?

• Fraaank
quote:
RemkoDJ schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:42:
Heb nu echter wat muntjes over en wil hem graag vervangen... Zelf dacht ik aan de volgende:

LLoris (normal) 44k
Courtois (normal) 55k
Schmeichel (IF) 35k

Lloris was voor mij een held!

• The DenMan
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18-08 08:12

The DenMan

PSN ID: Thedenman

quote:
RemkoDJ schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:42:

LLoris (normal) 44k
Courtois (normal) 55k
Schmeichel (IF) 35k

Ik weet niet hoe de rest van jouw team eruit ziet, maar ik speel nog steeds met Begovic.
Ik vond zelf de upgrades het geld niet waard. De Gea heb ik nog niet geprobeerd.

Iemand hier al ervaring met prime vd sar? Hij zal vast iets minder zijn dan de gea, maar zou wel goed passen in mijn nederlands elftal.

Om die helemaal compleet te maken, zou het fijn zijn als er een NL rechtsback is een IF zou halen.

Mijn iRacing Profiel

• RemkoDJ
  • Laatst online: 16-08 13:53
quote:
The DenMan schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:59:
[...]

Ik weet niet hoe de rest van jouw team eruit ziet, maar ik speel nog steeds met Begovic.
Ik vond zelf de upgrades het geld niet waard. De Gea heb ik nog niet geprobeerd.

Iemand hier al ervaring met prime vd sar? Hij zal vast iets minder zijn dan de gea, maar zou wel goed passen in mijn nederlands elftal.

Om die helemaal compleet te maken, zou het fijn zijn als er een NL rechtsback is een IF zou halen.
https://www.easports.com/...Id=bZzjtc4rnNH5s:FFA18PS4

• The DenMan

The DenMan

quote:
Dan zou ik zelf het geld stoppen in valencia / walker of IF Zeegelaar, of een vervanger voor herrera.

Mijn iRacing Profiel

• Julian-Intel
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 14-08 14:52

Julian-Intel

"Intel speelt een mind-game"

Hier zelf gold 1 in de wl het is niet slecht henry 93 was weer een belangrijke schakel.

https://www.3dmark.com/fs/13714331 1080TI - 2.126MHZ OC LUCHT

• servival7
quote:
Fraaank schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:20:

Overmars _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Fraaank
quote:
Is hij zo goed? Dan wil ik de SBC nog wel overwegen. Speel nu met Scare Depay
quote:
The DenMan schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:59:
[...]

Ik speel nu zo:

https://www.easports.com/...Id=wgersjUwnNH5J:FFA18PCC

Dit omdat ik Karsdorp wel aardig vind spelen, maar Valencia een klasse beter!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 23:52
https://ibb.co/dNyxRS

Hier moet ik het mee doen, nog suggesties?

• Lorenzoaliandro
iemand tip hoe je een afbeelding direct zichtbaar maakt hier op het forum?

Lorenzoaliandro wijzigde deze reactie 12-02-2018 16:34 (83%)

• Fraaank
quote:
Marcelo op LB?

• Lorenzoaliandro
quote:
Heb ik in het begin wel over nagedacht maar deze linksback is gewoon top . Denk dat dit 1 van de vele spelers zijn die overpowerd zijn.

• The DenMan

The DenMan

quote:
Zlatan op CAM, al weet ik niet hoe goed IF Lanzini is.

Mijn iRacing Profiel

• Lorenzoaliandro
quote:
The DenMan schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:38:
[...]

Zlatan op CAM, al weet ik niet hoe goed IF Lanzini is.
oke en waarom Zlatan? als ik stats met Lanzini vergelijk is die toch een stuk minder behending... Maar overtuig me :)

• The DenMan

The DenMan

quote:
Lorenzoaliandro schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:39:
[...]

oke en waarom Zlatan? als ik stats met Lanzini vergelijk is die toch een stuk minder behending... Maar overtuig me :)
Ik heb alleen met Zlatan voor de patch gespeeld en dat was altijd afschermen met L2, dan kort draaien met l1 en dan schieten en dan ook nog vaak een goal. hij kan echt schieten vanuit alle hoeken.

Mijn iRacing Profiel

• Leroyb87
  • Laatst online: 17-08 17:43
OTW Tagliafico gaat ook lekker zeg.. 20k winst in een dag haha heerlijk die OTW kaarten

• Lorenzoaliandro
quote:
The DenMan schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:41:
[...]

Ik heb alleen met Zlatan voor de patch gespeeld en dat was altijd afschermen met L2, dan kort draaien met l1 en dan schieten en dan ook nog vaak een goal. hij kan echt schieten vanuit alle hoeken.
Oke kan het inderdaad eens proberen, Lanzini ga ik denk ik toch verkopen in de hype deze week:D

• BlackBarryNL
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 18-08 15:15
wow waarom is auba 500k Kun je toch beter een leuke icon kopen bijv owen of shevchenko ? Of zie ik het echt verkeerd?
quote:
BlackBarryNL schreef op maandag 12 februari 2018 @ 17:55:
wow waarom is auba 500k Kun je toch beter een leuke icon kopen bijv owen of shevchenko ? Of zie ik het echt verkeerd?
Zit pas een paar dagen in packs

quote:
BlackBarryNL schreef op maandag 12 februari 2018 @ 17:55:
Zijn idd pas net beschikbaar. Ik verwacht dat hij zeker met het oog op Lunar heel hard omlaag gaat de komende tijd. Zijn Dortmund versie was 150k dus zal wel wat duurder zijn aangezien hij in de PL speelt.
Als hij rond de 200 komt ga ik hem wel halen voor erbij

• servival7
Heb die shevchenko leen sbc gedaan voor 10k. Daarna even een finisher kaartje erop. Het maakt nu totaal niet meer uit wat je met de schietknop doet. Alles vliegt er toch wel in.

• Lil Tjappo
Zijn er hier ook mensen die hun team gaan verkopen en weer terugkopen tijdens Lunar?

• Delano1992
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 15-08 18:18
Wat en wanneer is lunar? Anders ga ik me team verkopen

• Shreddaaa
Kan iemand mij vertellen wat dit Lunar verhaal nou helemaal inhoud?

En iemand nog tips om jezelf te wapenen tegen 4-4-2.
Ik merk dat ik er heel makkelijk doorheen voetbal, maar het lijkt wel of bij 4-4-2 iedere aanval raak is.
Ze lijken overal wel een man meer te hebben tegen mijn 4-2-3-1...

• Xamsix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 12-08 23:42
Heb op dit moment Kluivert - 88 in de spits, maar twijfel of het niet beter (en goedkoper) is om NIF Bale in de spits te zetten (wisselen). Veel meer snelheid en betere long shots, iets waar ik het vaak toch van moet hebben om een wedstrijd open te breken.

Iemand die met de gewone Bale in de spits heeft gespeeld? Zou dan Insigne LW en Lozano RF erbij hebben.

• cubert20
  • Laatst online: 27-07 12:38
pfoei wat kan het soms frustrerend zijn.
Elke keer als ik een beetje denk dat ik het wat kan lijkt het daarna nergens meer op.
Meest frustrerende is dat de AI voor mijn gevoel niet altijd hetzelfde reageert.
Heb agressie op 90 staan en nog voelt het af en toe alsof ze als een stel pilaren staan te wachten tot de bal hun aanraakt.
De gea die op vreemde momenten uitkomt, maar blijft staan als de spits van hun de bal te ver voor zich uitspeelt.
Zal wel weer goedkomen en misschien is maandagavond ook gewoon de slechtste tijd om je proberen te kwalificeren voor de weekend league qua niveau.

morgen weer een dag

• Fraaank
quote:
Lil Tjappo schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:45:
Zijn er hier ook mensen die hun team gaan verkopen en weer terugkopen tijdens Lunar?
Zou het niet doen. Denk dat EA in de loop der jaren nu goed doorheeft hoe het werkt met de market icm SBC's wat er voor zorgt dat de markt niet meer zo hard in elkaar klapt als vroeger.

• bbblije
quote:
Fraaank schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 07:47:
[...]

Zou het niet doen. Denk dat EA in de loop der jaren nu goed doorheeft hoe het werkt met de market icm SBC's wat er voor zorgt dat de markt niet meer zo hard in elkaar klapt als vroeger.
Ook is er een grote kans dat rating refresh vrijdag uitkomt, en wellicht de POTM al... En met zo’n TOTW wellicht een gegarandeerde TOTW SBC...

• Joster
quote:
Joster schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:13:
[...]

Ja, het is al eerder voorbij gekomen maar ik had Gullit gepacked en besloot tribute teams voor hem te maken. Speel niet zo heel veel dus vond het leuker om met wat origineels te komen. Heb nu deze 2 elftallen staan waar ik het meeste mee speel:

https://www.futbin.com/18/squad/1015050
https://www.futbin.com/18/squad/1015127

Zat alleen nog te kijken naar een formatie met 4 verdedigers en dan kom ik op zoiets uit:

4231 / 4411 / 4321 zijn allemaal mogelijk met dezelfde spelers: https://www.futbin.com/18/squad/2909509
41212: https://www.futbin.com/18/squad/3516990
Zou trouwens ook een 442 kunnen doen: https://www.futbin.com/18/squad/3740709
Pagina: 1 ... 136 ... 215 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True