Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:24:
[...]

Ik heb deze FIFA nog geen euro uitgegeven, pulls op chronologische volgorde;

Lukaku (begin van FIFA)
Zlatan
Jesus
Walker
Valencia
Ederson
Martial (een x of 3)
Chiellini
Consigli
-- Hele tijd niets
OTW Laporte
OTW Douglas Costa
Martial

Dit plus casual handelen en 0 euro geïnvesteerd heeft me dit gebracht: https://www.futbin.com/18/squad/3572413

Afgelopen week 1-150K verprutst toen de markt zo onrustig was, no good without the bad!
Deze markt snap ik sowieso geen kont van... ik had OTW Morata begin deze week gehaald voor 119.. nu alweer 10 k gezakt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een team voor mij wil bouwen? Opstelling maakt niet zoveel uit. Prime Petit moet er wel in aangezien hij untradeable is. Ook ben ik aan het sparen voor Ronaldinho (89) en Messi(NIF) dus die wil ik er ook bij. Als deze twee gekocht zijn voor rond de 2,2 miljoen heb ik nog ongeveer 500k over voor de rest van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 01:24
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:33:
[...]

IF of SIF Aké, IF Zegelaar..
Zeegelaar is een goede optie nog niet aan gedacht. Ake stond al wel op mijn lijstje. Nog een optie voor de linksbuiten? Heb ook if Kluivert, maar in deze opstelling linkt hij niet meer met de LB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Is er al een verwachting wanneer er een nieuwe League SBC komt?
En zo ja, wordt er al gespeculeerd over welke dit gaat/gaan worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minime2013
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-10-2021
H_idde schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:48:
Is er al een verwachting wanneer er een nieuwe League SBC komt?
En zo ja, wordt er al gespeculeerd over welke dit gaat/gaan worden? :)
schijnbaar Bundesliga en J-League met die spaanse CAM van Bayern en die zilveren Cristiano.

Edit: Bedoelde natuurlijk Thiago.

[ Voor 5% gewijzigd door Minime2013 op 09-02-2018 10:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:35:
[...]

Deze markt snap ik sowieso geen kont van... ik had OTW Morata begin deze week gehaald voor 119.. nu alweer 10 k gezakt |:(
Morata is geblesseerd en daardoor geen kans op IF’s. Daarbij speelt Chelsea erg slecht op het moment. Mensen die geïnvesteerd hebben zijn nu aan het panic stellen. Daardoor zakt de prijs enorm. Ik had bijvoorbeeld mkhiki gehaald voor 180 en in de hype verkocht voor 230. Een uur later zat hij alweer oo 200 en zakte terug naar 180. Mensen zijn enorm paniekerig en stellen gelijk. Terwijl het vaak beter is kn af te wachten. Maarja als je al je coins investeert in OTW kaarten en je komt er niet vanaf is het maar de vraag wanneer je ze kan verkopen. (Maakt het handelen in otw leuk, maar soms ook enorm frustrerend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Na meer dan 300 wedstrijden afscheid genomen van IF Kolasinac. Deed de job, maar was toe aan wat anders. Daarom maar baby Roberto Carlos aan de selectie toegevoegd. Hoop met hem toch ook wat meer afstandsschoten bij standaardsituaties te kunnen scoren. Kolasinac was waardeloos voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:12
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:36:
Iemand die een team voor mij wil bouwen? Opstelling maakt niet zoveel uit. Prime Petit moet er wel in aangezien hij untradeable is. Ook ben ik aan het sparen voor Ronaldinho (89) en Messi(NIF) dus die wil ik er ook bij. Als deze twee gekocht zijn voor rond de 2,2 miljoen heb ik nog ongeveer 500k over voor de rest van het team.
https://www.futbin.com/18/squad/3658547

https://www.futbin.com/18/squad-builder/3658531/copy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Daarnaast begint de markt over-geinvesteerd te worden. Zelfde reden dat er niet veel te verdienen is op MM.

Mensen kopen de OTW op om ze na TOTW release massaal op de markt te knikkeren. 90% van de OTW is puur handelsmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clown1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:41:
[...]

Zeegelaar is een goede optie nog niet aan gedacht. Ake stond al wel op mijn lijstje. Nog een optie voor de linksbuiten? Heb ook if Kluivert, maar in deze opstelling linkt hij niet meer met de LB.
Wat je kan doen is OTW Locadia halen en dan een LV uit de PL halen.. maar die is minder dan de IF denk ik... verder weinig keuze anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:11:
[...]

Daarnaast begint de markt over-geinvesteerd te worden. Zelfde reden dat er niet veel te verdienen is op MM.

Mensen kopen de OTW op om ze na TOTW release massaal op de markt te knikkeren. 90% van de OTW is puur handelsmateriaal.
MM is inderdaad de eerste minuten wat te verdienen.. daarna zakt het weg naar normale prijzen.. iedereen doet hetzelfde trucje is ook wel logisch maar ook wel jammer.. de gok met OTW is wel leuk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Ik heb nu 370k om mee te gaan handelen. Ik hoop op de Spaanse League SBC, dan kan ik er nog minstens 150k aan toe voegen door verkoop van spelers.

Iemand tips om vanaf dit punt te gaan handelen? Ik ben hier zo dramatisch slecht in :+

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
pfff wat een spitsen duo hernandez en crespo....nu maar eens sparen voor zanetti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die Prime Sheva al heeft uitgeprobeerd? Zijn kaartje ziet er wel heel ziek uit voor zijn prijs (sbc is ongeveer 600k).

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RenoD87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:28:
Ik heb nu 370k om mee te gaan handelen. Ik hoop op de Spaanse League SBC, dan kan ik er nog minstens 150k aan toe voegen door verkoop van spelers.

Iemand tips om vanaf dit punt te gaan handelen? Ik ben hier zo dramatisch slecht in :+
Handelen in verschillende OTW of IF spelers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kalou schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:30:
pfff wat een spitsen duo hernandez en crespo....nu maar eens sparen voor zanetti
Ik gebruik Zanetti als RM in 352, ik wacht juist op de Crespo SBC

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik vroeg me al af waarom iemand 10 Levante CB's tegelijk dumpte, maar blijkbaar omdat NepentheZ getweet heeft, dat vanavond de Bundesliga en J-League is.

Iemand er een beetje kijk op of dat kan kloppen?

Edit: Niet gezien dat het hier ook al gepost was.

[ Voor 9% gewijzigd door SR8 op 09-02-2018 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Ik heb ervoor gekozen om mn investeringen maar in mijn team te verwerken.
Lacazette OTW opgepikt voor 180k en Van Dijk OTW voor 67.5k.

Team ingame ziet er nu zo uit (ik begin wel full chem):
https://www.futbin.com//18/squad/3659780

Ik ga waarschijnlijk Bakayoko nog vervangen voor Kanté, heb nog een budget van 170k.
Of iemand nog een beter idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
RenoD87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:27:

Ik ga waarschijnlijk Bakayoko nog vervangen voor Kanté, heb nog een budget van 170k.
Bakayoko vervangen met IF Obiang. Dat is zegmaar de Bakayoko, maar dan eentje nog fatsoenlijk kan afmaken als die in de positie komt. Kost iets van 15k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Skann schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:35:
[...]

Bakayoko vervangen met IF Obiang. Dat is zegmaar de Bakayoko, maar dan eentje nog fatsoenlijk kan afmaken als die in de positie komt. Kost iets van 15k.
Thanks! En dat is qua prijs/kwaliteit verhouding een betere optie dan Kanté?

Edit: Ik ben trouwens aan het experimenteren met David Luiz als CDM, en dat gaat best lekker moet ik zeggen.

[ Voor 13% gewijzigd door RenoD87 op 09-02-2018 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:21:
[...]

Wat je kan doen is OTW Locadia halen en dan een LV uit de PL halen.. maar die is minder dan de IF denk ik... verder weinig keuze anders..
Locadia staat daar ivm met de link met Lozano. Die is dan weg.

Als Quagliarella bevalt, word dit de opstelling.
https://www.futbin.com/18/squad/3660013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clown1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:16:
[...]

Oja, niet op gelet :'( Ziet er leuk uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:20

Oekol

waka waka hey hey

Clown1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:16:
[...]

Laat even weten hoe Quagliarella bevalt, ben er ook erg benieuwd naar. Speel nu met SIF Immobile, die vrij klinisch is, maar hou altijd m'n ogen open.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Ik heb mijn gehele BPL team verkocht en had daar Eredivisie/Nederlanders team van gemaakt.
Nu heb ik het toch een beetje omgedraaid naar een mix tussen Nederlanders/Eredivisie/BPL en heb ik alle dure spelers verkocht en daarvan Icons gekocht.

Speel nu met dit team:
https://www.futbin.com/18/squad/3660759

Moet zeggen dat van Basten en Bergkamp prima bevallen tot nu toe. Even Weekend League afwachten nu

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Heerlijk, ik dacht ik doe nog 1 keer de OTW Winter tradable met Tagliafico (untradable).

En eindelijk eens geluk: Aubameyang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RenoD87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:27:

Ik heb ook Lacazette en Morata opgepikt voor 300 k ... nu hopen dat ze beide dit weekend spelen en scoren !

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als het puur om te handen gaat zou ik toch eens kijken om de volgende keer net voor de wedstrijd te investeren. Vaak zijn de prijzen nog best redelijk en weet je iig of de speler speelt (laca bijv) als een speler goed speelt gaan de prijzen soms al flink omhoog. Anders is het wachten tot woensdag en is verkopen in de hype (voordat het bekend word gemaakt door EA) het veiligst. Mensen denken dan slim fe zijn en snel te investeren terwijl de prijzen meestal flink omhoog zijn. Als de speler in totw zit gaan mensen panic sellen en knalt de prijs omlaag. Dit gebeurd ook als hij wel in totw zit. Mensen de geïnvesteerd hebben pleuren alles online en gaan dik onder de prijs zitten.

If obiang en Baka zijn in mijn ogen beiden een betere prijs/ kwaliteit optie dan kante. Hoewel obiang beter afmaakt en betere passes geeft vind ik Baka nog steeds fijner spelen. Die komt toch bijna nooit voor de goal bij mij. Kante ks een pitbull, maar ik vond de extra lengte van Baka en obiang wel prettig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:41:
[...]

Ik heb ook Lacazette en Morata opgepikt voor 300 k ... nu hopen dat ze beide dit weekend spelen en scoren !
Die kans is klein. Morata is volgens mij nog geblesseerd en Laca heeft zijn basisplaats vorige week verloren door Auba. Die Wenger snapt er niets van..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Geen paniek! Iedereen verkoopt zijn otw omdat de sbc op zijn einde komt. Als Morata een tweede inform krijgt dan kost ie wel meer dan 100k hoor. Mensen zijn ook ongeduldig. Hij heeft nu een blessure, maar speelt binnenkort wel weer. Als 10k schommeling niks voor jou is, zou ik snel uit de otw markt stappen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

038Zwolle schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:49:
Als het puur om te handen gaat zou ik toch eens kijken om de volgende keer net voor de wedstrijd te investeren. Vaak zijn de prijzen nog best redelijk en weet je iig of de speler speelt (laca bijv) als een speler goed speelt gaan de prijzen soms al flink omhoog. Anders is het wachten tot woensdag en is verkopen in de hype (voordat het bekend word gemaakt door EA) het veiligst. Mensen denken dan slim fe zijn en snel te investeren terwijl de prijzen meestal flink omhoog zijn. Als de speler in totw zit gaan mensen panic sellen en knalt de prijs omlaag. Dit gebeurd ook als hij wel in totw zit. Mensen de geïnvesteerd hebben pleuren alles online en gaan dik onder de prijs zitten.

If obiang en Baka zijn in mijn ogen beiden een betere prijs/ kwaliteit optie dan kante. Hoewel obiang beter afmaakt en betere passes geeft vind ik Baka nog steeds fijner spelen. Die komt toch bijna nooit voor de goal bij mij. Kante ks een pitbull, maar ik vond de extra lengte van Baka en obiang wel prettig
Thanks voor de tips!

Ik heb Obiang nu gehaald, die zal ik eerst een kans geven voor ik zoveel geld uitgeef aan Kanté.
Is De Bruyne ipv Eriksen dan een goede upgrade denk je?
Want doordat ik nu zowel Lacazette als Auba heb wil ik deze uiteraard beide gaan gebruiken. Dus zal het één en ander moeten gaan omgooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clown1
RenoD87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:00:
[...]

Thanks voor de tips!

Ik heb Obiang nu gehaald, die zal ik eerst een kans geven voor ik zoveel geld uitgeef aan Kanté.
Want doordat ik nu zowel Lacazette als Auba heb wil ik deze uiteraard beide gaan gebruiken. Dus zal het één en ander moeten gaan omgooien.
De Bruyne was bij mij heel goed. Overal te vinden. Met Lacazette kreeg ik niks meer voor elkaar. Lukaku paste wel heel goed bij De Bruyne. Kan alleen niet vertellen of ie zoveel beter is als Eriksen, want daar heb ik niet mee gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

RenoD87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:00:
[...]

Thanks voor de tips!

Kante wel duidelijk beter dan zowel obiang IF als bakayoko hoor, alleen ook flink veel duurder natuurlijk. En al helemaal op een cdm plek. Vond Bakayoko uiteindelijk ook wel iets fijner dan Obiang IF, maar het blijft allemaal persoonlijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:58:
[...]

Geen paniek! Iedereen verkoopt zijn otw omdat de sbc op zijn einde komt. Als Morata een tweede inform krijgt dan kost ie wel meer dan 100k hoor. Mensen zijn ook ongeduldig. Hij heeft nu een blessure, maar speelt binnenkort wel weer. Als 10k schommeling niks voor jou is, zou ik snel uit de otw markt stappen. :)
Nee het viel me meer op, 10% is aardig wat maar ik stap juist net de OTW markt in ;) Nu een half miljoen aan OTW spelers en heb er geen haast mee.. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:50:
[...]

Die kans is klein. Morata is volgens mij nog geblesseerd en Laca heeft zijn basisplaats vorige week verloren door Auba. Die Wenger snapt er niets van..
Precies! Hij moet ze in een 4-4-2 naast elkaar zetten, of achter elkaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 09:53
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:32:
Iemand die Prime Sheva al heeft uitgeprobeerd? Zijn kaartje ziet er wel heel ziek uit voor zijn prijs (sbc is ongeveer 600k).

Heb z'n loan gehaald. Deze WL even uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee top. Heb geen tijd om hem snel te halen. Ben benieuwd naar jouw mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
SR8 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:57:
Ik vroeg me al af waarom iemand 10 Levante CB's tegelijk dumpte, maar blijkbaar omdat NepentheZ getweet heeft, dat vanavond de Bundesliga en J-League is.

Iemand er een beetje kijk op of dat kan kloppen?

Edit: Niet gezien dat het hier ook al gepost was.
Dus niet de Spaanse competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
Leoon. schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:23:
[...]

Laat even weten hoe Quagliarella bevalt, ben er ook erg benieuwd naar. Speel nu met SIF Immobile, die vrij klinisch is, maar hou altijd m'n ogen open.
Bevalt wel goed. Is denk wat statischer dan immobile.
Net waar de voorkeur naar uit gaat. Is wel meer dan 100k goedkoper. Weet niet of je een Calcio A team hebt, maar dan zou ik Ramirez eens uit proberen. Ook maar 20k. Kun je bijna geen verlies op maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het kader van ook eens wat geluk mee hebben en dan daarna op zijn Duits afmaken >:)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DNUNPxl8VUY]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marmo
  • Laatst online: 18:06
&*#@& spel... Telkens wanneer ik denk geen coins meer uit te geven aan packs, laat ik me toch weer verleiden. Met moeite spaar ik tussen de 100k en 300k, om dat dan weer uit te geven aan special packs... waar ik niks bijzonders uithaal, en achteraf spijt heb dat ik niet een mooie IF of OTW heb gekocht...
Meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:28
Marmo schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:32:
&*#@& spel... Telkens wanneer ik denk geen coins meer uit te geven aan packs, laat ik me toch weer verleiden. Met moeite spaar ik tussen de 100k en 300k, om dat dan weer uit te geven aan special packs... waar ik niks bijzonders uithaal, en achteraf spijt heb dat ik niet een mooie IF of OTW heb gekocht...
Meer mensen last van?
Geen packs kopen met coins (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Wie zouden jullie in de spits zetten, voor Bergkamp die op CF speelt. Kluivert of van Basten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:59:
Wie zouden jullie in de spits zetten, voor Bergkamp die op CF speelt. Kluivert of van Basten?
Kluivert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:59:
Geen bergkamp iig

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
Speel momenteel met het volgende team:
https://www.futbin.com/18/squad/3664665

Ben heel erg benieuwd hoe Rijkaard speelt. Kan altijd weer terugvallen op Blanc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clown1
Luncatic12 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:08:
Speel momenteel met het volgende team:
https://www.futbin.com/18/squad/3664665

Ben heel erg benieuwd hoe Rijkaard speelt. Kan altijd weer terugvallen op Blanc
Wat een ziek team weer. En ik zit maar te kloten met spelertjes van 20k. Mijn totale waarde is ongeveer 500k, wat al een verdubbeling is ten opzichte van de laatste keer. (Fifa 16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wanneer komt aubameyang voor arsenal op de markt? Wil zoiezo die man halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Razz89 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:55:
Wanneer komt aubameyang voor arsenal op de markt? Wil zoiezo die man halen!
Volgens mij zo om 19.00uur. Dan gaan de OTW kaartjes uit de pakketten en is er de mogelijkheid dat je zijn gewone kaart pakt uit een pakket.

[ Voor 11% gewijzigd door Symon1989 op 09-02-2018 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Symon1989 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:58:
[...]

Volgens mij zo om 19.00uur. Dan gaan de OTW kaartjes uit de pakketten en is er de mogelijkheid dat je zijn gewone kaart pakt uit een pakket.
Wacht het af.. meteen maar kopen dan en afwachten wat hij gaat kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Kansloos dit. Weer geen Laliga SBC... Bundesliga en J1 League. Schijnt dat het uitgelekt was dat Laliga kwam en dat EA daarom alsnog heeft gekozen voor Bundesliga...

Gaan maar weer een maandje wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Symon1989 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:03:
Kansloos dit. Weer geen Laliga SBC... Bundesliga en J1 League. Schijnt dat het uitgelekt was dat Laliga kwam en dat EA daarom alsnog heeft gekozen voor Bundesliga...

Gaan maar weer een maandje wachten 8)7
Is het ook niet POTM tijd?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Laatst online: 10-10 09:53
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:32:

Hij bevalt zeer goed. Zojuist zijn eerste hattrick.
Hij is sterk aan de bal, loopt de juiste gaten in. Zeker een aanrader

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hopaaa 300 spelers klaar staan uit J-League en Bundesliga... hopen op veel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:00:
[...]

Wacht het af.. meteen maar kopen dan en afwachten wat hij gaat kosten!
Zie ze voor 6 tot 650 k gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/bMwMwH

Als je dit toch eens van tevoren wist..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:48:
[...]

Zie ze voor 6 tot 650 k gaan 8)7
Die gaat wel snel dalen hopelijk....nu nog zwaar overbetaald.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:04:
[...]

Halverwege de maand toch? Verkiezingen lopen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
Bossie schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:04:
[...]

Volgende week vrijdag komt POTM Aguero! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL gaat lekker vandaag. Nu al een aantal RQ achter elkaar van spelers die er geen vertrouwen in hebben. Toch wel bizar dat dit het effect is van mijn team, waar ik zelf geen bijzonder goede speler ben.
Dit was bijvoorbeeld wel een snelle: YouTube: FIFA 18_20180209230245

Qua team heb ik de laatste dagen Gullit90 en Pele95 verkocht en met de flinke winsten van de laatste dagen qua spelersverkoop heb ik nu dit team: https://www.futbin.com/18/squad/3337964
Bailly blijft erg goed spelen voor zijn prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Ik speel op xbox maar hoe tikken jullie zo snel over van speler naar speler.. en welke knop gebruiken jullie vooral met bal afpakken in de verdediging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Bean77 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:26:
In het kader van ook eens wat geluk mee hebben en dan daarna op zijn Duits afmaken >:)

[video]
Zulke goals maak je enkel met de echte grootheden op dit spel. Denk dan aan Icons, Ronaldo, Messi, Neymar, Aguero etc.
Als jij in zo'n situatie met bijv een Lacazette komt, heeft de keeper m klemvast :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Dacht, probeer na een lange tijd nog eens weekend league. Maar heeft totaal geen zin meer. Heb 15 potjes gedaan, 10 verloren. Geen enkel team wat ik tegen kwam had geen icon. De meeste hadden er 3-4 en/of aanvalsduo's van Bale - Ronaldo. Doe erg mn best en ben geen slechte speler, maar met mijn 82 overall team moet ik steeds tegen 88 - 90 overall teams. Helaas.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:19:
WL gaat lekker vandaag. Nu al een aantal RQ achter elkaar van spelers die er geen vertrouwen in hebben. Toch wel bizar dat dit het effect is van mijn team, waar ik zelf geen bijzonder goede speler ben.
Dit was bijvoorbeeld wel een snelle: YouTube: FIFA 18_20180209230245

Qua team heb ik de laatste dagen Gullit90 en Pele95 verkocht en met de flinke winsten van de laatste dagen qua spelersverkoop heb ik nu dit team: https://www.futbin.com/18/squad/3337964
Bailly blijft erg goed spelen voor zijn prijs.
Ik vind het gebrek aan Toty Ramos een gebrek in je team. Ramos is Bailly op steroids.

Mijn wl gaat ook lekker. Namelijk niet spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:36
Heb vandaag TOTY bonucci in kunnen passen ipv mustafi 87. Vond 600k voor een CB nogal wat maar wat een beest is het. Ga nu 12/12 in de WL, morgen maar even verder. 40 games blijven toch veel, vooral als het op een brakke zondag is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Roberto Carlos speelt wel heel lekker. WL is trouwens net als vorige week,matchmaking is veel lastiger dan voorgaande maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Wie zal de potm worden deze maan denken jullie? Wil er beetje op in spelen als het wel aguero wordt.. wat slaan jullie een beetje zowel in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Iemand ervaring met Luis Gustavo SIF Thauvin en Thiago Silva? Ik krijg Promes (SBC) niet meer kwijt in me huidige team (https://www.futbin.com/18/squad/3678155) en SIF Thauvin lijkt me een mooie vervanger. Kante moet ik dan helaas inruilen voor Luis Gustavo.

https://www.futbin.com/18/squad/3678098

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
roybr schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:14:
Iemand ervaring met Luis Gustavo SIF Thauvin en Thiago Silva? Ik krijg Promes (SBC) niet meer kwijt in me huidige team (https://www.futbin.com/18/squad/3678155) en SIF Thauvin lijkt me een mooie vervanger. Kante moet ik dan helaas inruilen voor Luis Gustavo.

https://www.futbin.com/18/squad/3678098
Thauvin ben ik niet zo kapot van. Luiz Gustavo is zeker geen slechte speler, het is geen Kanté, maar nog steeds een hele goede CDM. Thiago Silva met shadow chemistry is een hele goede verdediger. Hou wel rekening met zn geringe lengte ivm kopballen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 09:32:
Wie zal de potm worden deze maan denken jullie? Wil er beetje op in spelen als het wel aguero wordt.. wat slaan jullie een beetje zowel in?
Clubs uit het verleden, club waar hij nu speelt en een speciale kaart. Eventueel nationaliteiten team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:05:
[...]

Clubs uit het verleden, club waar hij nu speelt en een speciale kaart. Eventueel nationaliteiten team.
Salah heeft volgens mij ook wel een kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:05:
[...]

Vaak zijn het ook clubs waar hij deze maand tegen gescoord heeft uit de BPL... die werken vaak ook goed qua invest.. vorige maand met Salah gingen gouden kaarten van Southampton voor 7 a 8 k weg |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Shreddaaa schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:40:
[...]

Thauvin ben ik niet zo kapot van. Luiz Gustavo is zeker geen slechte speler, het is geen Kanté, maar nog steeds een hele goede CDM. Thiago Silva met shadow chemistry is een hele goede verdediger. Hou wel rekening met zn geringe lengte ivm kopballen.
Thnx voor je hulp! Twijfel ook over Thauvin. Hij is de reden dat ik me team omgooi. Als ik kijk naar de rm/rv' s in de BPL passen die helaas minder bij mijn spel.

Lijkt me ook weleens mooi om Messi in me team te hebben. Als ik een week of twee wacht en alles in me club verkoop (buitenom me huidige team) moet het haalbaar zijn. Iemand ervaring met hem? Is hij de coins waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Ik heb overigens gisteren een horror match gespeeld. Tegen een 5 back formatie met Lozano in de spits. 9 man bleven de gehele wedstrijd op zijn helft, om mijn spelers bij bal bezit met 5 man tegelijk in te sluiten. En bij bal overname kei hard te counteren. Lozano schopte ze er vervolgens vanaf een meter of 30 in. Was niet tegen te spelen.

Iedere aanval die ik opbouwde werd als een soort net opgevangen, en als ik er door kwam kon ik niet scoren omdat de angles helemaal debiel waren. Deze tactiek is triest, maar zo effectief. 5-0 verloren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden jullie ook zo gestoord van de passes die random mislukken? Ik heb Valencia net gekocht. Die kan met zijn 1 star weak foot passes over 50m snoeihard in de voeten spelen. En af en toe speelt hij de bal over 3 meter uit stilstand verkeerd. Echt een irritante toevoeging.

Hij is wel echt een enorme verbetering tov Aurier.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lacazette speelt weer niet bij Arsenal, Mkhi en Auba wel. Hou je OTW (als je die hebt of gaat kopen) in de gaten ;)

Potm hoop ik op Aguero maar ik sla niks in. Argentinie, PL etc en IF zoals Lanzini lijken wel een goede investering maar je merkt dat EA streams etc in de gaten houd en soms probeert onvoorspelbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vier potjes gespeeld (online seasons) verspreid op verschillende momenten op de ochtend, geen enkel potje zonder minimaal 1-3 sec latency gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Eindelijk weer WL aan het spelen, mijn team is aangepast.
Welcome legend "Ronnie" Ronaldinho !
Wat een held

https://www.futbin.com/18/squad/3682646

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 13:08:
Lacazette speelt weer niet bij Arsenal, Mkhi en Auba wel. Hou je OTW (als je die hebt of gaat kopen) in de gaten ;)

Potm hoop ik op Aguero maar ik sla niks in. Argentinie, PL etc en IF zoals Lanzini lijken wel een goede investering maar je merkt dat EA streams etc in de gaten houd en soms probeert onvoorspelbaar te zijn.
Heb juist een OTW Laca, Morata, Lucas haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:31:
[...]

Heb juist een OTW Laca, Morata, Lucas haha 8)7
Nou, je hebt ook niks aan Mhiki en Auba vandaag. Mkhi is al gewisseld en Auba onzichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:38
Mars18 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:12:
Eindelijk weer WL aan het spelen, mijn team is aangepast.
Welcome legend "Ronnie" Ronaldinho !
Wat een held

https://www.futbin.com/18/squad/3682646
Heb je toevallig al eens met Gullit op cam gespeeld? Ik twijfel om hem te vervangen door Ronaldinho, maar ik ben wel erg blij met Gullit op cam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:00:
[...]

Nou, je hebt ook niks aan Mhiki en Auba vandaag. Mkhi is al gewisseld en Auba onzichtbaar.
Lacazette heeft twee enorme kansen verprutst in de laatste 5 minuten van de pot.

En Conte heeft vandaag gezegd dat hij niet weet of Morata dit seizoen nog speelt. Maar goed die vent lult eigenlijk altijd maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:19:
[...]

Lacazette heeft twee enorme kansen verprutst in de laatste 5 minuten van de pot.

En Conte heeft vandaag gezegd dat hij niet weet of Morata dit seizoen nog speelt. Maar goed die vent lult eigenlijk altijd maar wat.
Lacazette had er echt één moeten maken ! Dan had ik ook wat extra cash gehad haha.. Morata ja waarom niet we gaan het wel zien.. snel Conte eruit flikkeren..

Lopen jullie ook binnen met J-League kaarten?? Niet normaal wat mensen bieden op kaarten die ik heb gekocht voor 150 a 200 per stuk.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:19:
[...]

Conte zeurt idd altijd maar wat. Las vorige week nog een bericht van Dortmund dat morate binnen enkele weken fit zou zijn.

Laca was weer vreselijk, krijgt hij de kans verpest hij het weer. Auba en Mkhi ook onzichtbaar helaas.
Nu benieuwd naar Dortmund of Batsman nog wat voor elkaar krijgt:)

OTW handelen maakt voetbal kijken wel (nog) leuker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:25:
[...]

Conte zeurt idd altijd maar wat. Las vorige week nog een bericht van Dortmund dat morate binnen enkele weken fit zou zijn.

Laca was weer vreselijk, krijgt hij de kans verpest hij het weer. Auba en Mkhi ook onzichtbaar helaas.
Nu benieuwd naar Dortmund of Batsman nog wat voor elkaar krijgt:)

OTW handelen maakt voetbal kijken wel (nog) leuker
Je je zit nu echt te kijken alsof je 100 hebt ingezet bij Unibet haha echt wel een leuke toevoeging 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Nachtapotheker schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:17:
[...]

Heb je toevallig al eens met Gullit op cam gespeeld? Ik twijfel om hem te vervangen door Ronaldinho, maar ik ben wel erg blij met Gullit op cam :D
Ja dat heb ik gedaan was zeker fijn, maar had petit op middenveld en vond die niet super bijzonder, plus heb een zwak voor ronaldinho

En dit loopt wel aardig.

Heeft 130 euro gekost om ronaldinho te kunnen halen :|

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:36:
[...]
Ja dat heb ik gedaan was zeker fijn, maar had petit op middenveld en vond die niet super bijzonder, plus heb een zwak voor ronaldinho

En dit loopt wel aardig.

Heeft 130 euro gekost om ronaldinho te kunnen halen :|
Heb je coins gekocht dan of gegokt op pack luck? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
038Zwolle schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:38:
[...]

Heb je coins gekocht dan of gegokt op pack luck? 8)7
130 euro aan pakjes, had 1,4 mil nodig voor ronnie.

Petit voor 850.000 verkocht, had nog 190.000 en Auba verkocht voor 110.000
En Lozano verkocht voor 45.000

Daarna grinden met 130 euro aan pakjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:42:
[...]

130 euro aan pakjes, had 1,4 mil nodig voor ronnie.

Petit voor 850.000 verkocht, had nog 190.000 en Auba verkocht voor 110.000
En Lozano verkocht voor 45.000

Daarna grinden met 130 euro aan pakjes :(
Hoe bevalt zijn baby-versie dan? Ben ook voor hem aan het sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat Auba goed speelt. In de weekend league heeft hij toch 8 goals gemaakt voor mij in 5 games en 2 assists gegeven. Wellicht toch maar de TOTW halen voor toekomstige IF's. (speelde met een loan speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo even genoeg gevoetbald op dit kutspel. Ga pas weer verder als ik dit team heb. https://www.futbin.com/18/squad/3684983.

Gaat wel nog eventjes duren aangezien ik nog minstens 1,5 miljoen coins tekort kom om zo'n team samen te stellen. Maar als het moment daar is stop ik ook gelijk met handelen en ga ik gewoon genieten van het spel zonder dat gezeik er omheen en zo.

Vraag me weleens af of de meeste FUT-handelaars uberhaupt 1 wedstrijd hebben gespeeld, laat staan een carrieremode. Kun je beter Football Manager spelen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:20:
Zoo even genoeg gevoetbald op dit kutspel. Ga pas weer verder als ik dit team heb. https://www.futbin.com/18/squad/3684983.

Gaat wel nog eventjes duren aangezien ik nog minstens 1,5 miljoen coins tekort kom om zo'n team samen te stellen. Maar als het moment daar is stop ik ook gelijk met handelen en ga ik gewoon genieten van het spel zonder dat gezeik er omheen en zo.

Vraag me weleens af of de meeste FUT-handelaars uberhaupt 1 wedstrijd hebben gespeeld, laat staan een carrieremode. Kun je beter Football Manager spelen lijkt me.
Ik speel fifa en football manager :+

Maar hoe ga je 1,5mln coins krijgen als je pas verder gaat als je de coins hebt om het team te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:24:
[...]

Ik speel fifa en football manager :+

Maar hoe ga je 1,5mln coins krijgen als je pas verder gaat als je de coins hebt om het team te kopen?
Jaa door alleen maar te handelen en met een budget team af en toe SB te spelen. En uiteraard de ssu's nog.

EA krijgt in ieder geval geen cent meer van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo mijn wekelijkste frustratiepunt is ook weer bereikt,
het ene potje win je onverdiend en krijg je alles mee (penaltys rebounds ballen van 30 meter)
Het volgende potje ben je heer een meester en verlies je omdat je alles tegenkrijgt.

Laatste potje krijg ik 2 penaltys tegen (terwijl ik niet eens ingrijp maar L2 ingedrukt houdt en afwacht) Loopt een speler van hem tegen Baily aan die omvalt (geen vrije trap ofc) steekbal ertussen en goal tegen krijg.

begon met 2 verlies en 9 winst. Nu inmiddels 8 verlies en 9 winst. Zodra ik op de 11 zit ga ik weer wat anders doen.

Krijg dit weekend ook ongelofelijk veel afstandsgoals tegen. Meer dan voorheen. ARgh :( :( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:31:
Zo mijn wekelijkste frustratiepunt is ook weer bereikt,
het ene potje win je onverdiend en krijg je alles mee (penaltys rebounds ballen van 30 meter)
Het volgende potje ben je heer een meester en verlies je omdat je alles tegenkrijgt.

Laatste potje krijg ik 2 penaltys tegen (terwijl ik niet eens ingrijp maar L2 ingedrukt houdt en afwacht) Loopt een speler van hem tegen Baily aan die omvalt (geen vrije trap ofc) steekbal ertussen en goal tegen krijg.

begon met 2 verlies en 9 winst. Nu inmiddels 8 verlies en 9 winst. Zodra ik op de 11 zit ga ik weer wat anders doen.

Krijg dit weekend ook ongelofelijk veel afstandsgoals tegen. Meer dan voorheen. ARgh :( :( |:( |:(
Heb ook veel moeite dit weekend. Ik krijg de gekste goals tegen en af en toe mislukt ineens elke pass op 5 meter afstand... ik ga 7-4 terwijl ik normaal in het begin minimaal 8-2 ga😧

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:34:
[...]

Heb ook veel moeite dit weekend. Ik krijg de gekste goals tegen en af en toe mislukt ineens elke pass op 5 meter afstand... ik ga 7-4 terwijl ik normaal in het begin minimaal 8-2 ga😧
Dat somt mijn speeldag ook samen, het is alsof al mijn spelers een rugzak met 20k gewichten om hebben gekregen. Alles gaat bijzonder traag, passes zijn steeds zonder snelheid en de tegenstanders lijken nergens last van te hebben.

Dadelijk maar eens de bekende 41212 tevoorschijn halen en meta-cheese gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man kon het niet laten om nog een potje te spelen. Elke samenvatting uit laten spelen, in het begin al 2 x pauzeren, bij elke goal het fluister gebaar. 2e helft weer 2 pauzes, na elke goal.

Uiteindelijk 4-4 (hij 5 schoten ik 10) en hij puntert de bal van 20 meter in de 90+ minuut en wint de wedstrijd (weer pauze) en na de camera rennen,... Oja en een Del Piero die de bal van bijna de achterlijn door een massa van verdedigers in de kruizing peert.

Waarom moest ik er nog 1 spelen.........

[ Voor 12% gewijzigd door 038Zwolle op 10-02-2018 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aguero ook weer opweg naar een IF ... Pff wat een speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tolga07
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18:52
Iemand die mij een eerste icon kan aanraden voor maximaal 550-600K? Ik zit op de PC en heb preferabel een aanvaller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:41:
Aguero ook weer opweg naar een IF ... Pff wat een speler
Misschien slaan ze hem over ivm POTM? Zie zelf een nieuwe KDB (3 assists) wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tolga07 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:23:
Iemand die mij een eerste icon kan aanraden voor maximaal 550-600K? Ik zit op de PC en heb preferabel een aanvaller.
Hoor veel goeds over Crespo en Hernandez. Geen idee wat ze kosten. Maar volgens mij niet de duurste.
Pagina: 1 ... 135 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs