Deze markt snap ik sowieso geen kont van... ik had OTW Morata begin deze week gehaald voor 119.. nu alweer 10 k gezaktbbblije schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:24:
[...]
Ik heb deze FIFA nog geen euro uitgegeven, pulls op chronologische volgorde;
Lukaku (begin van FIFA)
Zlatan
Jesus
Walker
Valencia
Ederson
Martial (een x of 3)
Chiellini
Consigli
-- Hele tijd niets
OTW Laporte
OTW Douglas Costa
Martial
Dit plus casual handelen en 0 euro geïnvesteerd heeft me dit gebracht: https://www.futbin.com/18/squad/3572413
Afgelopen week 1-150K verprutst toen de markt zo onrustig was, no good without the bad!
Verwijderd
Iemand die een team voor mij wil bouwen? Opstelling maakt niet zoveel uit. Prime Petit moet er wel in aangezien hij untradeable is. Ook ben ik aan het sparen voor Ronaldinho (89) en Messi(NIF) dus die wil ik er ook bij. Als deze twee gekocht zijn voor rond de 2,2 miljoen heb ik nog ongeveer 500k over voor de rest van het team.
Zeegelaar is een goede optie nog niet aan gedacht. Ake stond al wel op mijn lijstje. Nog een optie voor de linksbuiten? Heb ook if Kluivert, maar in deze opstelling linkt hij niet meer met de LB.
Is er al een verwachting wanneer er een nieuwe League SBC komt?
En zo ja, wordt er al gespeculeerd over welke dit gaat/gaan worden?
schijnbaar Bundesliga en J-League met die spaanse CAM van Bayern en die zilveren Cristiano.H_idde schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:48:
Is er al een verwachting wanneer er een nieuwe League SBC komt?
Edit: Bedoelde natuurlijk Thiago.
[ Voor 5% gewijzigd door Minime2013 op 09-02-2018 10:52 ]
Morata is geblesseerd en daardoor geen kans op IF’s. Daarbij speelt Chelsea erg slecht op het moment. Mensen die geïnvesteerd hebben zijn nu aan het panic stellen. Daardoor zakt de prijs enorm. Ik had bijvoorbeeld mkhiki gehaald voor 180 en in de hype verkocht voor 230. Een uur later zat hij alweer oo 200 en zakte terug naar 180. Mensen zijn enorm paniekerig en stellen gelijk. Terwijl het vaak beter is kn af te wachten. Maarja als je al je coins investeert in OTW kaarten en je komt er niet vanaf is het maar de vraag wanneer je ze kan verkopen. (Maakt het handelen in otw leuk, maar soms ook enorm frustrerend)Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:35:
[...]
Deze markt snap ik sowieso geen kont van... ik had OTW Morata begin deze week gehaald voor 119.. nu alweer 10 k gezakt
Na meer dan 300 wedstrijden afscheid genomen van IF Kolasinac. Deed de job, maar was toe aan wat anders. Daarom maar baby Roberto Carlos aan de selectie toegevoegd. Hoop met hem toch ook wat meer afstandsschoten bij standaardsituaties te kunnen scoren. Kolasinac was waardeloos voorin.
https://www.futbin.com/18/squad/3658547Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:36:
Iemand die een team voor mij wil bouwen? Opstelling maakt niet zoveel uit. Prime Petit moet er wel in aangezien hij untradeable is. Ook ben ik aan het sparen voor Ronaldinho (89) en Messi(NIF) dus die wil ik er ook bij. Als deze twee gekocht zijn voor rond de 2,2 miljoen heb ik nog ongeveer 500k over voor de rest van het team.
https://www.futbin.com/18/squad-builder/3658531/copy
Daarnaast begint de markt over-geinvesteerd te worden. Zelfde reden dat er niet veel te verdienen is op MM.Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:35:
[...]
Deze markt snap ik sowieso geen kont van... ik had OTW Morata begin deze week gehaald voor 119.. nu alweer 10 k gezakt
Mensen kopen de OTW op om ze na TOTW release massaal op de markt te knikkeren. 90% van de OTW is puur handelsmateriaal.
Verwijderd
Wat je kan doen is OTW Locadia halen en dan een LV uit de PL halen.. maar die is minder dan de IF denk ik... verder weinig keuze anders..Clown1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:41:
[...]
Zeegelaar is een goede optie nog niet aan gedacht. Ake stond al wel op mijn lijstje. Nog een optie voor de linksbuiten? Heb ook if Kluivert, maar in deze opstelling linkt hij niet meer met de LB.
Verwijderd
MM is inderdaad de eerste minuten wat te verdienen.. daarna zakt het weg naar normale prijzen.. iedereen doet hetzelfde trucje is ook wel logisch maar ook wel jammer.. de gok met OTW is wel leuk hahaVissert schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:11:
[...]
Daarnaast begint de markt over-geinvesteerd te worden. Zelfde reden dat er niet veel te verdienen is op MM.
Mensen kopen de OTW op om ze na TOTW release massaal op de markt te knikkeren. 90% van de OTW is puur handelsmateriaal.
Ik heb nu 370k om mee te gaan handelen. Ik hoop op de Spaanse League SBC, dan kan ik er nog minstens 150k aan toe voegen door verkoop van spelers.
Iemand tips om vanaf dit punt te gaan handelen? Ik ben hier zo dramatisch slecht in
Iemand tips om vanaf dit punt te gaan handelen? Ik ben hier zo dramatisch slecht in
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
pfff wat een spitsen duo hernandez en crespo....nu maar eens sparen voor zanetti
Verwijderd
Iemand die Prime Sheva al heeft uitgeprobeerd? Zijn kaartje ziet er wel heel ziek uit voor zijn prijs (sbc is ongeveer 600k).
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met hem.
Verwijderd
Handelen in verschillende OTW of IF spelers.RenoD87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:28:
Ik heb nu 370k om mee te gaan handelen. Ik hoop op de Spaanse League SBC, dan kan ik er nog minstens 150k aan toe voegen door verkoop van spelers.
Ik gebruik Zanetti als RM in 352, ik wacht juist op de Crespo SBCkalou schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:30:
pfff wat een spitsen duo hernandez en crespo....nu maar eens sparen voor zanetti
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vroeg me al af waarom iemand 10 Levante CB's tegelijk dumpte, maar blijkbaar omdat NepentheZ getweet heeft, dat vanavond de Bundesliga en J-League is.
Iemand er een beetje kijk op of dat kan kloppen?
Edit: Niet gezien dat het hier ook al gepost was.
[ Voor 9% gewijzigd door SR8 op 09-02-2018 11:58 ]
Ik heb ervoor gekozen om mn investeringen maar in mijn team te verwerken.
Lacazette OTW opgepikt voor 180k en Van Dijk OTW voor 67.5k.
Team ingame ziet er nu zo uit (ik begin wel full chem):
https://www.futbin.com//18/squad/3659780
Ik ga waarschijnlijk Bakayoko nog vervangen voor Kanté, heb nog een budget van 170k.
Of iemand nog een beter idee?
Ik ga waarschijnlijk Bakayoko nog vervangen voor Kanté, heb nog een budget van 170k.
Bakayoko vervangen met IF Obiang. Dat is zegmaar de Bakayoko, maar dan eentje nog fatsoenlijk kan afmaken als die in de positie komt. Kost iets van 15k.RenoD87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:27:
Thanks! En dat is qua prijs/kwaliteit verhouding een betere optie dan Kanté?Skann schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:35:
[...]
Bakayoko vervangen met IF Obiang. Dat is zegmaar de Bakayoko, maar dan eentje nog fatsoenlijk kan afmaken als die in de positie komt. Kost iets van 15k.
Edit: Ik ben trouwens aan het experimenteren met David Luiz als CDM, en dat gaat best lekker moet ik zeggen.
[ Voor 13% gewijzigd door RenoD87 op 09-02-2018 13:11 ]
Locadia staat daar ivm met de link met Lozano. Die is dan weg.Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:21:
[...]
Wat je kan doen is OTW Locadia halen en dan een LV uit de PL halen.. maar die is minder dan de IF denk ik... verder weinig keuze anders..
Als Quagliarella bevalt, word dit de opstelling.
https://www.futbin.com/18/squad/3660013
Verwijderd
Oja, niet op geletClown1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:16:
[...]
Locadia staat daar ivm met de link met Lozano. Die is dan weg.
Laat even weten hoe Quagliarella bevalt, ben er ook erg benieuwd naar. Speel nu met SIF Immobile, die vrij klinisch is, maar hou altijd m'n ogen open.Clown1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:16:
[...]
Locadia staat daar ivm met de link met Lozano. Die is dan weg.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik heb mijn gehele BPL team verkocht en had daar Eredivisie/Nederlanders team van gemaakt.
Nu heb ik het toch een beetje omgedraaid naar een mix tussen Nederlanders/Eredivisie/BPL en heb ik alle dure spelers verkocht en daarvan Icons gekocht.
Speel nu met dit team:
https://www.futbin.com/18/squad/3660759
Moet zeggen dat van Basten en Bergkamp prima bevallen tot nu toe. Even Weekend League afwachten nu
Nu heb ik het toch een beetje omgedraaid naar een mix tussen Nederlanders/Eredivisie/BPL en heb ik alle dure spelers verkocht en daarvan Icons gekocht.
Speel nu met dit team:
https://www.futbin.com/18/squad/3660759
Moet zeggen dat van Basten en Bergkamp prima bevallen tot nu toe. Even Weekend League afwachten nu
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Heerlijk, ik dacht ik doe nog 1 keer de OTW Winter tradable met Tagliafico (untradable).
En eindelijk eens geluk: Aubameyang!
En eindelijk eens geluk: Aubameyang!
Verwijderd
Ik heb ook Lacazette en Morata opgepikt voor 300 k ... nu hopen dat ze beide dit weekend spelen en scoren !RenoD87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:27:
Als het puur om te handen gaat zou ik toch eens kijken om de volgende keer net voor de wedstrijd te investeren. Vaak zijn de prijzen nog best redelijk en weet je iig of de speler speelt (laca bijv) als een speler goed speelt gaan de prijzen soms al flink omhoog. Anders is het wachten tot woensdag en is verkopen in de hype (voordat het bekend word gemaakt door EA) het veiligst. Mensen denken dan slim fe zijn en snel te investeren terwijl de prijzen meestal flink omhoog zijn. Als de speler in totw zit gaan mensen panic sellen en knalt de prijs omlaag. Dit gebeurd ook als hij wel in totw zit. Mensen de geïnvesteerd hebben pleuren alles online en gaan dik onder de prijs zitten.
If obiang en Baka zijn in mijn ogen beiden een betere prijs/ kwaliteit optie dan kante. Hoewel obiang beter afmaakt en betere passes geeft vind ik Baka nog steeds fijner spelen. Die komt toch bijna nooit voor de goal bij mij. Kante ks een pitbull, maar ik vond de extra lengte van Baka en obiang wel prettig
If obiang en Baka zijn in mijn ogen beiden een betere prijs/ kwaliteit optie dan kante. Hoewel obiang beter afmaakt en betere passes geeft vind ik Baka nog steeds fijner spelen. Die komt toch bijna nooit voor de goal bij mij. Kante ks een pitbull, maar ik vond de extra lengte van Baka en obiang wel prettig
Verwijderd
Die kans is klein. Morata is volgens mij nog geblesseerd en Laca heeft zijn basisplaats vorige week verloren door Auba. Die Wenger snapt er niets van..Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:41:
[...]
Ik heb ook Lacazette en Morata opgepikt voor 300 k ... nu hopen dat ze beide dit weekend spelen en scoren !
Verwijderd
Geen paniek! Iedereen verkoopt zijn otw omdat de sbc op zijn einde komt. Als Morata een tweede inform krijgt dan kost ie wel meer dan 100k hoor. Mensen zijn ook ongeduldig. Hij heeft nu een blessure, maar speelt binnenkort wel weer. Als 10k schommeling niks voor jou is, zou ik snel uit de otw markt stappen.Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:35:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2018 13:58 ]
Thanks voor de tips!038Zwolle schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:49:
Als het puur om te handen gaat zou ik toch eens kijken om de volgende keer net voor de wedstrijd te investeren. Vaak zijn de prijzen nog best redelijk en weet je iig of de speler speelt (laca bijv) als een speler goed speelt gaan de prijzen soms al flink omhoog. Anders is het wachten tot woensdag en is verkopen in de hype (voordat het bekend word gemaakt door EA) het veiligst. Mensen denken dan slim fe zijn en snel te investeren terwijl de prijzen meestal flink omhoog zijn. Als de speler in totw zit gaan mensen panic sellen en knalt de prijs omlaag. Dit gebeurd ook als hij wel in totw zit. Mensen de geïnvesteerd hebben pleuren alles online en gaan dik onder de prijs zitten.
Ik heb Obiang nu gehaald, die zal ik eerst een kans geven voor ik zoveel geld uitgeef aan Kanté.
Is De Bruyne ipv Eriksen dan een goede upgrade denk je?
Want doordat ik nu zowel Lacazette als Auba heb wil ik deze uiteraard beide gaan gebruiken. Dus zal het één en ander moeten gaan omgooien.
De Bruyne was bij mij heel goed. Overal te vinden. Met Lacazette kreeg ik niks meer voor elkaar. Lukaku paste wel heel goed bij De Bruyne. Kan alleen niet vertellen of ie zoveel beter is als Eriksen, want daar heb ik niet mee gespeeld.RenoD87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:00:
[...]
Thanks voor de tips!
Ik heb Obiang nu gehaald, die zal ik eerst een kans geven voor ik zoveel geld uitgeef aan Kanté.
Want doordat ik nu zowel Lacazette als Auba heb wil ik deze uiteraard beide gaan gebruiken. Dus zal het één en ander moeten gaan omgooien.
Kante wel duidelijk beter dan zowel obiang IF als bakayoko hoor, alleen ook flink veel duurder natuurlijk. En al helemaal op een cdm plek. Vond Bakayoko uiteindelijk ook wel iets fijner dan Obiang IF, maar het blijft allemaal persoonlijk natuurlijk.RenoD87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:00:
[...]
Thanks voor de tips!
Verwijderd
Nee het viel me meer op, 10% is aardig wat maar ik stap juist net de OTW markt inVerwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:58:
[...]
Geen paniek! Iedereen verkoopt zijn otw omdat de sbc op zijn einde komt. Als Morata een tweede inform krijgt dan kost ie wel meer dan 100k hoor. Mensen zijn ook ongeduldig. Hij heeft nu een blessure, maar speelt binnenkort wel weer. Als 10k schommeling niks voor jou is, zou ik snel uit de otw markt stappen.
Verwijderd
Precies! Hij moet ze in een 4-4-2 naast elkaar zetten, of achter elkaarVerwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:50:
[...]
Die kans is klein. Morata is volgens mij nog geblesseerd en Laca heeft zijn basisplaats vorige week verloren door Auba. Die Wenger snapt er niets van..
Heb z'n loan gehaald. Deze WL even uittesten.Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:32:
Iemand die Prime Sheva al heeft uitgeprobeerd? Zijn kaartje ziet er wel heel ziek uit voor zijn prijs (sbc is ongeveer 600k).
Dus niet de Spaanse competitie?SR8 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:57:
Ik vroeg me al af waarom iemand 10 Levante CB's tegelijk dumpte, maar blijkbaar omdat NepentheZ getweet heeft, dat vanavond de Bundesliga en J-League is.
Bevalt wel goed. Is denk wat statischer dan immobile.Leoon. schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:23:
[...]
Laat even weten hoe Quagliarella bevalt, ben er ook erg benieuwd naar. Speel nu met SIF Immobile, die vrij klinisch is, maar hou altijd m'n ogen open.
Net waar de voorkeur naar uit gaat. Is wel meer dan 100k goedkoper. Weet niet of je een Calcio A team hebt, maar dan zou ik Ramirez eens uit proberen. Ook maar 20k. Kun je bijna geen verlies op maken.
In het kader van ook eens wat geluk mee hebben en dan daarna op zijn Duits afmaken
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DNUNPxl8VUY]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DNUNPxl8VUY]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
&*#@& spel... Telkens wanneer ik denk geen coins meer uit te geven aan packs, laat ik me toch weer verleiden. Met moeite spaar ik tussen de 100k en 300k, om dat dan weer uit te geven aan special packs... waar ik niks bijzonders uithaal, en achteraf spijt heb dat ik niet een mooie IF of OTW heb gekocht...
Meer mensen last van?
Meer mensen last van?
Geen packs kopen met coins (A)Marmo schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:32:
&*#@& spel... Telkens wanneer ik denk geen coins meer uit te geven aan packs, laat ik me toch weer verleiden. Met moeite spaar ik tussen de 100k en 300k, om dat dan weer uit te geven aan special packs... waar ik niks bijzonders uithaal, en achteraf spijt heb dat ik niet een mooie IF of OTW heb gekocht...
Meer mensen last van?
Wie zouden jullie in de spits zetten, voor Bergkamp die op CF speelt. Kluivert of van Basten?
Kluivert!Ferdi_lwd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:59:
Wie zouden jullie in de spits zetten, voor Bergkamp die op CF speelt. Kluivert of van Basten?
Geen bergkamp iigFerdi_lwd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:59:
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Speel momenteel met het volgende team:
https://www.futbin.com/18/squad/3664665
Ben heel erg benieuwd hoe Rijkaard speelt. Kan altijd weer terugvallen op Blanc
Wat een ziek team weer. En ik zit maar te kloten met spelertjes van 20k. Mijn totale waarde is ongeveer 500k, wat al een verdubbeling is ten opzichte van de laatste keer. (Fifa 16)Luncatic12 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:08:
Speel momenteel met het volgende team:
Wanneer komt aubameyang voor arsenal op de markt? Wil zoiezo die man halen!
Volgens mij zo om 19.00uur. Dan gaan de OTW kaartjes uit de pakketten en is er de mogelijkheid dat je zijn gewone kaart pakt uit een pakket.Razz89 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:55:
Wanneer komt aubameyang voor arsenal op de markt? Wil zoiezo die man halen!
[ Voor 11% gewijzigd door Symon1989 op 09-02-2018 18:59 ]
Wacht het af.. meteen maar kopen dan en afwachten wat hij gaat kosten!Symon1989 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:58:
[...]
Volgens mij zo om 19.00uur. Dan gaan de OTW kaartjes uit de pakketten en is er de mogelijkheid dat je zijn gewone kaart pakt uit een pakket.
Kansloos dit. Weer geen Laliga SBC... Bundesliga en J1 League. Schijnt dat het uitgelekt was dat Laliga kwam en dat EA daarom alsnog heeft gekozen voor Bundesliga...
Gaan maar weer een maandje wachten
Is het ook niet POTM tijd?Symon1989 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:03:
Kansloos dit. Weer geen Laliga SBC... Bundesliga en J1 League. Schijnt dat het uitgelekt was dat Laliga kwam en dat EA daarom alsnog heeft gekozen voor Bundesliga...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hij bevalt zeer goed. Zojuist zijn eerste hattrick.Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:32:
Hij is sterk aan de bal, loopt de juiste gaten in. Zeker een aanrader
Verwijderd
Zie ze voor 6 tot 650 k gaanRazz89 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:00:
[...]
Wacht het af.. meteen maar kopen dan en afwachten wat hij gaat kosten!
Als je dit toch eens van tevoren wist..
Volgende week vrijdag komt POTM Aguero!
WL gaat lekker vandaag. Nu al een aantal RQ achter elkaar van spelers die er geen vertrouwen in hebben. Toch wel bizar dat dit het effect is van mijn team, waar ik zelf geen bijzonder goede speler ben.
Dit was bijvoorbeeld wel een snelle: YouTube: FIFA 18_20180209230245
Qua team heb ik de laatste dagen Gullit90 en Pele95 verkocht en met de flinke winsten van de laatste dagen qua spelersverkoop heb ik nu dit team: https://www.futbin.com/18/squad/3337964
Bailly blijft erg goed spelen voor zijn prijs.
Qua team heb ik de laatste dagen Gullit90 en Pele95 verkocht en met de flinke winsten van de laatste dagen qua spelersverkoop heb ik nu dit team: https://www.futbin.com/18/squad/3337964
Ik speel op xbox maar hoe tikken jullie zo snel over van speler naar speler.. en welke knop gebruiken jullie vooral met bal afpakken in de verdediging..
Zulke goals maak je enkel met de echte grootheden op dit spel. Denk dan aan Icons, Ronaldo, Messi, Neymar, Aguero etc.Bean77 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:26:
In het kader van ook eens wat geluk mee hebben en dan daarna op zijn Duits afmaken![]()
[video]
Als jij in zo'n situatie met bijv een Lacazette komt, heeft de keeper m klemvast
Dacht, probeer na een lange tijd nog eens weekend league. Maar heeft totaal geen zin meer. Heb 15 potjes gedaan, 10 verloren. Geen enkel team wat ik tegen kwam had geen icon. De meeste hadden er 3-4 en/of aanvalsduo's van Bale - Ronaldo. Doe erg mn best en ben geen slechte speler, maar met mijn 82 overall team moet ik steeds tegen 88 - 90 overall teams. Helaas.
PSN/Steam: Xamsix
Verwijderd
Ik vind het gebrek aan Toty Ramos een gebrek in je team. Ramos is Bailly op steroids.Bean77 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:19:
WL gaat lekker vandaag. Nu al een aantal RQ achter elkaar van spelers die er geen vertrouwen in hebben. Toch wel bizar dat dit het effect is van mijn team, waar ik zelf geen bijzonder goede speler ben.
Mijn wl gaat ook lekker. Namelijk niet spelen!
Heb vandaag TOTY bonucci in kunnen passen ipv mustafi 87. Vond 600k voor een CB nogal wat maar wat een beest is het. Ga nu 12/12 in de WL, morgen maar even verder. 40 games blijven toch veel, vooral als het op een brakke zondag is...
Roberto Carlos speelt wel heel lekker. WL is trouwens net als vorige week,matchmaking is veel lastiger dan voorgaande maanden
Wie zal de potm worden deze maan denken jullie? Wil er beetje op in spelen als het wel aguero wordt.. wat slaan jullie een beetje zowel in?
Iemand ervaring met Luis Gustavo SIF Thauvin en Thiago Silva? Ik krijg Promes (SBC) niet meer kwijt in me huidige team (https://www.futbin.com/18/squad/3678155) en SIF Thauvin lijkt me een mooie vervanger. Kante moet ik dan helaas inruilen voor Luis Gustavo.
https://www.futbin.com/18/squad/3678098
Thauvin ben ik niet zo kapot van. Luiz Gustavo is zeker geen slechte speler, het is geen Kanté, maar nog steeds een hele goede CDM. Thiago Silva met shadow chemistry is een hele goede verdediger. Hou wel rekening met zn geringe lengte ivm kopballen.roybr schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:14:
Iemand ervaring met Luis Gustavo SIF Thauvin en Thiago Silva? Ik krijg Promes (SBC) niet meer kwijt in me huidige team (https://www.futbin.com/18/squad/3678155) en SIF Thauvin lijkt me een mooie vervanger. Kante moet ik dan helaas inruilen voor Luis Gustavo.
Clubs uit het verleden, club waar hij nu speelt en een speciale kaart. Eventueel nationaliteiten team.Razz89 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 09:32:
Wie zal de potm worden deze maan denken jullie? Wil er beetje op in spelen als het wel aguero wordt.. wat slaan jullie een beetje zowel in?
Salah heeft volgens mij ook wel een kans?bbblije schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:05:
[...]
Clubs uit het verleden, club waar hij nu speelt en een speciale kaart. Eventueel nationaliteiten team.
Verwijderd
Vaak zijn het ook clubs waar hij deze maand tegen gescoord heeft uit de BPL... die werken vaak ook goed qua invest.. vorige maand met Salah gingen gouden kaarten van Southampton voor 7 a 8 k wegbbblije schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:05:
[...]
Clubs uit het verleden, club waar hij nu speelt en een speciale kaart. Eventueel nationaliteiten team.
Thnx voor je hulp! Twijfel ook over Thauvin. Hij is de reden dat ik me team omgooi. Als ik kijk naar de rm/rv' s in de BPL passen die helaas minder bij mijn spel.Shreddaaa schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:40:
[...]
Thauvin ben ik niet zo kapot van. Luiz Gustavo is zeker geen slechte speler, het is geen Kanté, maar nog steeds een hele goede CDM. Thiago Silva met shadow chemistry is een hele goede verdediger. Hou wel rekening met zn geringe lengte ivm kopballen.
Lijkt me ook weleens mooi om Messi in me team te hebben. Als ik een week of twee wacht en alles in me club verkoop (buitenom me huidige team) moet het haalbaar zijn. Iemand ervaring met hem? Is hij de coins waard?
Ik heb overigens gisteren een horror match gespeeld. Tegen een 5 back formatie met Lozano in de spits. 9 man bleven de gehele wedstrijd op zijn helft, om mijn spelers bij bal bezit met 5 man tegelijk in te sluiten. En bij bal overname kei hard te counteren. Lozano schopte ze er vervolgens vanaf een meter of 30 in. Was niet tegen te spelen.
Iedere aanval die ik opbouwde werd als een soort net opgevangen, en als ik er door kwam kon ik niet scoren omdat de angles helemaal debiel waren. Deze tactiek is triest, maar zo effectief. 5-0 verloren!
Iedere aanval die ik opbouwde werd als een soort net opgevangen, en als ik er door kwam kon ik niet scoren omdat de angles helemaal debiel waren. Deze tactiek is triest, maar zo effectief. 5-0 verloren!
Verwijderd
Worden jullie ook zo gestoord van de passes die random mislukken? Ik heb Valencia net gekocht. Die kan met zijn 1 star weak foot passes over 50m snoeihard in de voeten spelen. En af en toe speelt hij de bal over 3 meter uit stilstand verkeerd. Echt een irritante toevoeging.
Hij is wel echt een enorme verbetering tov Aurier.
Hij is wel echt een enorme verbetering tov Aurier.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2018 13:00 ]
Lacazette speelt weer niet bij Arsenal, Mkhi en Auba wel. Hou je OTW (als je die hebt of gaat kopen) in de gaten 
Potm hoop ik op Aguero maar ik sla niks in. Argentinie, PL etc en IF zoals Lanzini lijken wel een goede investering maar je merkt dat EA streams etc in de gaten houd en soms probeert onvoorspelbaar te zijn.
Potm hoop ik op Aguero maar ik sla niks in. Argentinie, PL etc en IF zoals Lanzini lijken wel een goede investering maar je merkt dat EA streams etc in de gaten houd en soms probeert onvoorspelbaar te zijn.
Vier potjes gespeeld (online seasons) verspreid op verschillende momenten op de ochtend, geen enkel potje zonder minimaal 1-3 sec latency gespeeld.
Eindelijk weer WL aan het spelen, mijn team is aangepast.
Welcome legend "Ronnie" Ronaldinho !
Wat een held
https://www.futbin.com/18/squad/3682646
Wat een held
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Heb juist een OTW Laca, Morata, Lucas haha038Zwolle schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 13:08:
Lacazette speelt weer niet bij Arsenal, Mkhi en Auba wel. Hou je OTW (als je die hebt of gaat kopen) in de gaten
Nou, je hebt ook niks aan Mhiki en Auba vandaag. Mkhi is al gewisseld en Auba onzichtbaar.Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:31:
[...]
Heb juist een OTW Laca, Morata, Lucas haha
Heb je toevallig al eens met Gullit op cam gespeeld? Ik twijfel om hem te vervangen door Ronaldinho, maar ik ben wel erg blij met Gullit op camMars18 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:12:
Eindelijk weer WL aan het spelen, mijn team is aangepast.
Wat een held
Verwijderd
Lacazette heeft twee enorme kansen verprutst in de laatste 5 minuten van de pot.038Zwolle schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:00:
[...]
Nou, je hebt ook niks aan Mhiki en Auba vandaag. Mkhi is al gewisseld en Auba onzichtbaar.
En Conte heeft vandaag gezegd dat hij niet weet of Morata dit seizoen nog speelt. Maar goed die vent lult eigenlijk altijd maar wat.
Verwijderd
Lacazette had er echt één moeten maken ! Dan had ik ook wat extra cash gehad haha.. Morata ja waarom niet we gaan het wel zien.. snel Conte eruit flikkeren..Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:19:
[...]
Lacazette heeft twee enorme kansen verprutst in de laatste 5 minuten van de pot.
En Conte heeft vandaag gezegd dat hij niet weet of Morata dit seizoen nog speelt. Maar goed die vent lult eigenlijk altijd maar wat.
Lopen jullie ook binnen met J-League kaarten?? Niet normaal wat mensen bieden op kaarten die ik heb gekocht voor 150 a 200 per stuk..
Conte zeurt idd altijd maar wat. Las vorige week nog een bericht van Dortmund dat morate binnen enkele weken fit zou zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:19:
[...]
Lacazette heeft twee enorme kansen verprutst in de laatste 5 minuten van de pot.
Laca was weer vreselijk, krijgt hij de kans verpest hij het weer. Auba en Mkhi ook onzichtbaar helaas.
Nu benieuwd naar Dortmund of Batsman nog wat voor elkaar krijgt:)
OTW handelen maakt voetbal kijken wel (nog) leuker
Verwijderd
Je je zit nu echt te kijken alsof je 100 hebt ingezet bij Unibet haha echt wel een leuke toevoeging038Zwolle schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:25:
[...]
Conte zeurt idd altijd maar wat. Las vorige week nog een bericht van Dortmund dat morate binnen enkele weken fit zou zijn.
Laca was weer vreselijk, krijgt hij de kans verpest hij het weer. Auba en Mkhi ook onzichtbaar helaas.
Nu benieuwd naar Dortmund of Batsman nog wat voor elkaar krijgt:)
OTW handelen maakt voetbal kijken wel (nog) leuker
Ja dat heb ik gedaan was zeker fijn, maar had petit op middenveld en vond die niet super bijzonder, plus heb een zwak voor ronaldinhoNachtapotheker schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:17:
[...]
Heb je toevallig al eens met Gullit op cam gespeeld? Ik twijfel om hem te vervangen door Ronaldinho, maar ik ben wel erg blij met Gullit op cam
En dit loopt wel aardig.
Heeft 130 euro gekost om ronaldinho te kunnen halen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb je coins gekocht dan of gegokt op pack luck?Mars18 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:36:
[...]
Ja dat heb ik gedaan was zeker fijn, maar had petit op middenveld en vond die niet super bijzonder, plus heb een zwak voor ronaldinho
En dit loopt wel aardig.
Heeft 130 euro gekost om ronaldinho te kunnen halen
130 euro aan pakjes, had 1,4 mil nodig voor ronnie.038Zwolle schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:38:
[...]
Heb je coins gekocht dan of gegokt op pack luck?
Petit voor 850.000 verkocht, had nog 190.000 en Auba verkocht voor 110.000
En Lozano verkocht voor 45.000
Daarna grinden met 130 euro aan pakjes
Verwijderd
Hoe bevalt zijn baby-versie dan? Ben ook voor hem aan het sparen.Mars18 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:42:
[...]
130 euro aan pakjes, had 1,4 mil nodig voor ronnie.
Petit voor 850.000 verkocht, had nog 190.000 en Auba verkocht voor 110.000
En Lozano verkocht voor 45.000
Daarna grinden met 130 euro aan pakjes
Moet zeggen dat Auba goed speelt. In de weekend league heeft hij toch 8 goals gemaakt voor mij in 5 games en 2 assists gegeven. Wellicht toch maar de TOTW halen voor toekomstige IF's. (speelde met een loan speler)
Verwijderd
Zoo even genoeg gevoetbald op dit kutspel. Ga pas weer verder als ik dit team heb. https://www.futbin.com/18/squad/3684983.
Gaat wel nog eventjes duren aangezien ik nog minstens 1,5 miljoen coins tekort kom om zo'n team samen te stellen. Maar als het moment daar is stop ik ook gelijk met handelen en ga ik gewoon genieten van het spel zonder dat gezeik er omheen en zo.
Vraag me weleens af of de meeste FUT-handelaars uberhaupt 1 wedstrijd hebben gespeeld, laat staan een carrieremode. Kun je beter Football Manager spelen lijkt me.
Gaat wel nog eventjes duren aangezien ik nog minstens 1,5 miljoen coins tekort kom om zo'n team samen te stellen. Maar als het moment daar is stop ik ook gelijk met handelen en ga ik gewoon genieten van het spel zonder dat gezeik er omheen en zo.
Vraag me weleens af of de meeste FUT-handelaars uberhaupt 1 wedstrijd hebben gespeeld, laat staan een carrieremode. Kun je beter Football Manager spelen lijkt me.
Ik speel fifa en football managerVerwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:20:
Zoo even genoeg gevoetbald op dit kutspel. Ga pas weer verder als ik dit team heb. https://www.futbin.com/18/squad/3684983.
Maar hoe ga je 1,5mln coins krijgen als je pas verder gaat als je de coins hebt om het team te kopen?
Verwijderd
Jaa door alleen maar te handelen en met een budget team af en toe SB te spelen. En uiteraard de ssu's nog.Bean77 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:24:
[...]
Ik speel fifa en football manager![]()
Maar hoe ga je 1,5mln coins krijgen als je pas verder gaat als je de coins hebt om het team te kopen?
EA krijgt in ieder geval geen cent meer van mij.
Zo mijn wekelijkste frustratiepunt is ook weer bereikt,
het ene potje win je onverdiend en krijg je alles mee (penaltys rebounds ballen van 30 meter)
Het volgende potje ben je heer een meester en verlies je omdat je alles tegenkrijgt.
Laatste potje krijg ik 2 penaltys tegen (terwijl ik niet eens ingrijp maar L2 ingedrukt houdt en afwacht) Loopt een speler van hem tegen Baily aan die omvalt (geen vrije trap ofc) steekbal ertussen en goal tegen krijg.
begon met 2 verlies en 9 winst. Nu inmiddels 8 verlies en 9 winst. Zodra ik op de 11 zit ga ik weer wat anders doen.
Krijg dit weekend ook ongelofelijk veel afstandsgoals tegen. Meer dan voorheen. ARgh
het ene potje win je onverdiend en krijg je alles mee (penaltys rebounds ballen van 30 meter)
Het volgende potje ben je heer een meester en verlies je omdat je alles tegenkrijgt.
Laatste potje krijg ik 2 penaltys tegen (terwijl ik niet eens ingrijp maar L2 ingedrukt houdt en afwacht) Loopt een speler van hem tegen Baily aan die omvalt (geen vrije trap ofc) steekbal ertussen en goal tegen krijg.
begon met 2 verlies en 9 winst. Nu inmiddels 8 verlies en 9 winst. Zodra ik op de 11 zit ga ik weer wat anders doen.
Krijg dit weekend ook ongelofelijk veel afstandsgoals tegen. Meer dan voorheen. ARgh
Verwijderd
Heb ook veel moeite dit weekend. Ik krijg de gekste goals tegen en af en toe mislukt ineens elke pass op 5 meter afstand... ik ga 7-4 terwijl ik normaal in het begin minimaal 8-2 ga😧038Zwolle schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:31:
Zo mijn wekelijkste frustratiepunt is ook weer bereikt,
Krijg dit weekend ook ongelofelijk veel afstandsgoals tegen. Meer dan voorheen. ARgh![]()
![]()
![]()
Dat somt mijn speeldag ook samen, het is alsof al mijn spelers een rugzak met 20k gewichten om hebben gekregen. Alles gaat bijzonder traag, passes zijn steeds zonder snelheid en de tegenstanders lijken nergens last van te hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:34:
[...]
Heb ook veel moeite dit weekend. Ik krijg de gekste goals tegen en af en toe mislukt ineens elke pass op 5 meter afstand... ik ga 7-4 terwijl ik normaal in het begin minimaal 8-2 ga😧
Dadelijk maar eens de bekende 41212 tevoorschijn halen en meta-cheese gaan spelen.
Man kon het niet laten om nog een potje te spelen. Elke samenvatting uit laten spelen, in het begin al 2 x pauzeren, bij elke goal het fluister gebaar. 2e helft weer 2 pauzes, na elke goal.
Uiteindelijk 4-4 (hij 5 schoten ik 10) en hij puntert de bal van 20 meter in de 90+ minuut en wint de wedstrijd (weer pauze) en na de camera rennen,... Oja en een Del Piero die de bal van bijna de achterlijn door een massa van verdedigers in de kruizing peert.
Waarom moest ik er nog 1 spelen.........
Uiteindelijk 4-4 (hij 5 schoten ik 10) en hij puntert de bal van 20 meter in de 90+ minuut en wint de wedstrijd (weer pauze) en na de camera rennen,... Oja en een Del Piero die de bal van bijna de achterlijn door een massa van verdedigers in de kruizing peert.
Waarom moest ik er nog 1 spelen.........
[ Voor 12% gewijzigd door 038Zwolle op 10-02-2018 17:58 ]
Iemand die mij een eerste icon kan aanraden voor maximaal 550-600K? Ik zit op de PC en heb preferabel een aanvaller.
Misschien slaan ze hem over ivm POTM? Zie zelf een nieuwe KDB (3 assists) wel zitten.Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:41:
Aguero ook weer opweg naar een IF ... Pff wat een speler
Verwijderd
Hoor veel goeds over Crespo en Hernandez. Geen idee wat ze kosten. Maar volgens mij niet de duurste.Tolga07 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:23:
Iemand die mij een eerste icon kan aanraden voor maximaal 550-600K? Ik zit op de PC en heb preferabel een aanvaller.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs