Gisteren was compleet bizar! De markt was met geen pen te beschrijven. Ik heb met de verkoop van IF KDB en daarna IF Mertens ook 1-150K uit kunnen zwaaien. Blinde paniek om koopjes/winst te missen, wat heeft geleid tot nog meer verliesWSL036 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:14:
Een cursus gevolgd hoe kom ik snel van mijn munten af: Gistermiddag ging OTW Salah ineens hard de lucht in. Ging in open bid naar de 850 - 900k. Hiervan probeerde ik snel profiteren en heb ik snel Son IF en Matuidi IF met ong 30k verlies verkocht en voor 555k OTW Salah gekocht. Helaas daarna niet voor een mooi bedrag kunnen verkopen.
Hij ging gisteravond zo hard richting de 490 dat ik hem uit angst dat hij nog verder ging zakken op 506 verkocht heb. Ik wilde namelijk sowieso Son en Matuidi weer terugkopen. Inmiddels weer rustig aan het stijgen.....
In een paar uur tijd bijna 100k verloren door een paniekactie. Geen geduld gehad...
Ik heb niks gedaanShreddaaa schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 23:19:
[...]
Aan de andere kant heb ik bijv (op PC) altijd zulke tegenstanders tijdens DKT. Zeker in de halve finale of finale. Of Bean, Visser etc t dan wel of niet doen, maakt geen verschil.
De ervaring hier is dat reeds gekwalificeerde tweakers dan inderdaad de finales gunnen enzo. De tegenstanders die ik krijg spelen met een full icon squad de hele match vol gas en als ze dan in de blessuretijd de winnende maken met een screamer van 40 meter dan gaan ze juichen met t vingertje voor de mond. Die mensen mogen ze van mij in de brand steken.
Pro tip trouwens. Als ik de kwalificatie in de middag speel (16:00-17:00) dan merk ik dat het niveau echt een stuk lager is. Standaard 2 ragequits.
Ja ik heb geen idee wie ik anders in mijn team moet proppen op die plek. Vereisten zijn premier league en frans, spaans of NL. Kante heb ik al..bbblije schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 07:27:
[...]
Obian IF is goed voor zijn rating, maar kan soms log aanvoelen. Is niet overal zo snel als dat je hem zou willen. Hij speelt een beetje als Toure, maar dan zonder de longshots. Hij is wel veel in beweging, maar dat maakt hem aan het einde van de tweede helft ook minder bruikbaar, zijn puf is er dan uit.
Gisteren overigens gefrustreerd zitten kijken hoe laag alle prijzen waren, en ik had niet de coins om spelers aan te schaffen. Toen de knoop maar doorgehakt. Fitness team in de verkoop, en vanochtend kon ik SIF Mertens en IF Willian kopen! Wordt nog wat zo!
Ik zou hem niet te snel verkopen, eerst goed uitproberen!Harribo schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 01:19:
Kolere, na een half jaar sbc, pak ik opeens icon Vierra 86 uit een pack!
Waarde ongeveer 1,5 m.
Tjemig raak ik zo'n dure speler wel überhaupt kwijt vraag ik me af?
En ik maar daarvoor buffelen om Ake totw te kopen.
Die trouwens niet voor meer verkocht kan worden dan 200k dus extreem veel winst zal ik er nooit op maken
En dan maar 20k? Link je team eens?Shreddaaa schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:18:
[...]
Ja ik heb geen idee wie ik anders in mijn team moet proppen op die plek. Vereisten zijn premier league en frans, spaans of NL. Kante heb ik al..
[ Voor 23% gewijzigd door bbblije op 08-02-2018 09:37 ]
Het is 2018 en je kan nog steeds niet puur naar squad fitness zoeken

op de console wel hoorservival7 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:50:
Het is 2018 en je kan nog steeds niet puur naar squad fitness zoeken
Ik heb nog een PSN voucher van 50 euro liggen, en nu wil ik deze gaan gebruiken om packs te kopen vanavond. Hiermee hoop ik wat kapitaal op te kunnen bouwen om te gaan handelen, zodat het kopen van packs niet meer nodig is.
Alleen welke packs zijn het "beste" ? Ik weet dat het natuurlijk gokken blijft, maar is het verstandig om enkele grote packs te kopen, of meerdere kleine packs?
Alleen welke packs zijn het "beste" ? Ik weet dat het natuurlijk gokken blijft, maar is het verstandig om enkele grote packs te kopen, of meerdere kleine packs?
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
hahaha en dat is zonder gekheid?bbblije schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:10:
[...]
De beste tip die ik je kan geven is het aanschaffen van deze man; https://www.futbin.com/18/player/15463/Tommy%20Käßemodel/
Met hem op de bank zijn al je zorgen voorbij. Coachend erg goed, motiveert je spelers om vaker te winnen of van een achterstand terug te komen. Werkelijk waar de beste bankzitter die je kan hebben!
In grote packs zitten over het algemeen meer rare kaarten in vergelijking met de kleine packs.RenoD87 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:51:
Ik heb nog een PSN voucher van 50 euro liggen, en nu wil ik deze gaan gebruiken om packs te kopen vanavond. Hiermee hoop ik wat kapitaal op te kunnen bouwen om te gaan handelen, zodat het kopen van packs niet meer nodig is.
Zou altijd voor de grote gaan.
In de webapp en op mobiel niet.
[ Voor 12% gewijzigd door servival7 op 08-02-2018 09:53 ]
Bbblije kent maar een deel van de toppers. Keeble, Young en Richardson
Zonder gekheid. Je kan maar 3x wisselen en ik wissel eigenlijk nooit 3x. Gooi je bank vol met bronzen spelers en je rating dropt mega.
Pirlo 91 als supersub op de bank helpt dus niet echt blijkbaarVissert schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:59:
[...]
Zonder gekheid. Je kan maar 3x wisselen en ik wissel eigenlijk nooit 3x. Gooi je bank vol met bronzen spelers en je rating dropt mega.
@RenoD87 Meestal zijn de echt grote packs er alleen tijdens Promo's, ik zou dus vandaag en morgen in de gaten houden ivm met de Winter OTW promo.
[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 08-02-2018 10:15 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
https://www.futbin.com/18/squad/3637801bbblije schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:36:
[...]
Ik zou hem niet te snel verkopen, eerst goed uitproberen!
[...]
En dan maar 20k? Link je team eens?
Ik heb 55k voor een CAM ipv Tolisso en een CDM ipv Bakayoko.
Ik zat zelf te denken aan Obiang IF en Isco..
Dat klopt idd, de rating is dan een stuk lager. Ik gebruik de bank ook vaag om de fitness van mijn ander team weer op 99 te krijgen. Met een team speel ik 2 potjes achter elkaar en daarna speel ik met het andere team om zo iedereen weer op 99 fitness te krijgen.Vissert schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:59:
[...]
Verwijderd
Goedemorgen,
Ik heb momenteel deze squad: https://www.futbin.com/18/squad/3638285
Als subs heb ik nog Bale, SBC Cavani&Hamsik en inmiddels 700k op de bank.
Iemand suggesties voor baas squad ?
Ik heb momenteel deze squad: https://www.futbin.com/18/squad/3638285
Als subs heb ik nog Bale, SBC Cavani&Hamsik en inmiddels 700k op de bank.
Iemand suggesties voor baas squad ?
Gister 2x geprobeerd te kwalificeren voor de WL. Ben er mee gestopt voordat het controller gooien werd.
Wat een verschrikkelijke keeper is courtois. Dat achterlijke weg werken van de bal koste me gewoon weer 3 doelpunten. 3X duwd / stompt hij zo de bal in de tegenstander ze voeten.
Iemand een idee met welke keeper ik hen kan vervangen ? De Gea vind ik overigens te duur.
Wat een verschrikkelijke keeper is courtois. Dat achterlijke weg werken van de bal koste me gewoon weer 3 doelpunten. 3X duwd / stompt hij zo de bal in de tegenstander ze voeten.
Iemand een idee met welke keeper ik hen kan vervangen ? De Gea vind ik overigens te duur.
Begovic. Ik had exact hetzelfde probleem en kan je verzekeren dat Courtois vervangen voor Begovic het allerbeste voor mijn humeur was.Traeces schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:04:
Gister 2x geprobeerd te kwalificeren voor de WL. Ben er mee gestopt voordat het controller gooien werd.
Zo herkenbaar!Traeces schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:04:
Je moet Courtois ook het vertrouwen geven. Bij mij is hij aanvoerder en gisteren zijn 400ste wedstrijd gespeeld
Gisteren hebben Boateng en Alaba bij mij de 200 wedstrijden aangetikt.
Mijn Overmars maakt er sinds een paar dagen een sport van om zo vaak mogelijk de paal te raken in een wedstrijd.
Verder na 4 pogingen eindelijk overtuigend divisie 5 gehaald met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/3508820
Mijn Overmars maakt er sinds een paar dagen een sport van om zo vaak mogelijk de paal te raken in een wedstrijd.
Verder na 4 pogingen eindelijk overtuigend divisie 5 gehaald met dit team: https://www.futbin.com/18/squad/3508820
Denk eerder dat mijn Courtois wordt gesponsord door Blue Band..
Als je bij de kwalificatie van de WL al met je controller begint te gooien mag je blij zijn dat je niet gekwalificeerd bent...Dan wordt het alleen maar erger.
Had ik gisteren tijdens de wedstrijd van Ajax 20x OTW Tagliafico gekocht(2x assist), is hij naar benden gegaan van 34k naar 31k grrrrr.......Zit nu te twijfelen of ik mijn verlies zal nemen (70K) of wachten dat hij tegen Twente nog een goede pot speelt en dat ik dan wel winst maak. Of zal hij in de hype naar de wedstrijd nog iets stijgen?
Verwijderd
Hij was Man of the match gisteren, ik zie hem de TOTW wel krijgen komende week.The DenMan schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:37:
Had ik gisteren tijdens de wedstrijd van Ajax 20x OTW Tagliafico gekocht(2x assist), is hij naar benden gegaan van 34k naar 31k grrrrr.......Zit nu te twijfelen of ik mijn verlies zal nemen (70K) of wachten dat hij tegen Twente nog een goede pot speelt en dat ik dan wel winst maak. Of zal hij in de hype naar de wedstrijd nog iets stijgen?
Alleen is het publiek voor een LB uit de eredivisie niet zo heel groot...Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:48:
[...]
Hij was Man of the match gisteren, ik zie hem de TOTW wel krijgen komende week.
Als je niet kan kwalificeren voor de WL, is het mijn welgemeende en hartelijke advies niet ook de WL te willen spelen. Dat is namelijk nog 10x erger. Zweetgoals (afleggen), SSSSSST celebration, dabben, eindeloos rondpassen bij voorsprong. Uittrap keeper naar verdediger, terugkoppen in de handen keeper en dan uitgooien naar verdediger en terugkoppen. Etc.Traeces schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:04:
Waarom speel ik dit nog vraag ik me wel eens af
[ Voor 13% gewijzigd door Skann op 08-02-2018 11:58 ]
Daarom heb ik er maar 1 bronze speler op zitten, de rest is mn fitness team. Dat scheelt nog enorm in rating! Mocht je een keertje een sub nodig hebben pak je er daar 1tje van. Geef je die de volgende pot een individueel fitness kaartje. Inmiddels moet je er daar toch ook al wel 10tallen van hebben.The Jackel schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:44:
[...]
Dat klopt idd, de rating is dan een stuk lager. Ik gebruik de bank ook vaag om de fitness van mijn ander team weer op 99 te krijgen. Met een team speel ik 2 potjes achter elkaar en daarna speel ik met het andere team om zo iedereen weer op 99 fitness te krijgen.
@Shreddaaa https://www.futbin.com/18/squad/3639368
Is dat niet perse keeper gerelateerd maar voornamelijk door spelers die veel diagonaal inschieten en de bal terugkaastst het veld in?RenoD87 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:07:
[...]
Zo herkenbaar!Ik zie ook redelijk veel mensen met Lloris, alleen heb ik daar zelf geen ervaring mee.
Ik heb dit persoonlijk vooral tegen 4321 met schoten van de RF/LF waarbij de andere twee altijd braaf staan te wachten om de bal in te tikken
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Daar heb ik idd genoeg van en anders koop ik er een aantal bij.bbblije schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:06:
[...]
Daarom heb ik er maar 1 bronze speler op zitten, de rest is mn fitness team. Dat scheelt nog enorm in rating! Mocht je een keertje een sub nodig hebben pak je er daar 1tje van. Geef je die de volgende pot een individueel fitness kaartje. Inmiddels moet je er daar toch ook al wel 10tallen van hebben.
Ik denk dat het inderdaad bij iedere keeper voorkomt, het is immers de laatste jaren al een irritatiepunt voor mij. Alleen lijkt het bij Courtois net ff iets erger, zelfs met hoge ballen (corners etc.)Bossie schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:10:
[...]
Is dat niet perse keeper gerelateerd maar voornamelijk door spelers die veel diagonaal inschieten en de bal terugkaastst het veld in?
Ik heb dit persoonlijk vooral tegen 4321 met schoten van de RF/LF waarbij de andere twee altijd braaf staan te wachten om de bal in te tikken

Alle Spanjaarden in de Bundesliga zowat extinct. Zoals Bernat, Camacho. Als je die nog hebt, verkoop ze voor de WL rewards
9k zijn ze zo weg.
Kan met niet echt druk maken om celebrations etc. Rondspelen doe ik zelf ook de laaste 10 min als ik voor sta en het gelijk op gaat.Skann schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:53:
[...]
Als je niet kan kwalificeren voor de WL, is het mijn welgemeende en hartelijke advies niet ook de WL te willen spelen. Dat is namelijk nog 10x erger. Zweetgoals (afleggen), SSSSSST celebration, dabben, eindeloos rondpassen bij voorsprong. Uittrap keeper naar verdediger, terugkoppen in de handen keeper en dan uitgooien naar verdediger en terugkoppen. Etc.
Maar het is gewoon zwaar irritant dat een 89 rated keeper minder aanvoeld dan me normale ederson
Gaat m niet worden, wel leuk bedacht.bbblije schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:06:
[...]
Daarom heb ik er maar 1 bronze speler op zitten, de rest is mn fitness team. Dat scheelt nog enorm in rating! Mocht je een keertje een sub nodig hebben pak je er daar 1tje van. Geef je die de volgende pot een individueel fitness kaartje. Inmiddels moet je er daar toch ook al wel 10tallen van hebben.
Fekir vind ik niks vanwege zn workrates, en Azpi vind ik niet fijn als CB.
Ik denk dat ik Saul eventueel wel kan gebruiken door zijn links met Griez, Bennie en Monreal.
Het team omgegooid! Suarez op het middenveld. Makkelijker voor de overstap naar 442 ingame. Daarnaast is Suarez als super sub ook een baas op het middenveld 
https://www.futbin.com/18/squad/3595899
Meteen weer wat budget voor Lozano of Alessandrini. Nu nog bepalen welke van de 2...
https://www.futbin.com/18/squad/3595899
Meteen weer wat budget voor Lozano of Alessandrini. Nu nog bepalen welke van de 2...
Lozano is echt een beest. Beviel mij veel beter dan alessandrini. Heb ze beide gebruikt als sub
Onderstaande is op het moment het team, doelman if handanovic (88). Heb op de bank 550k staan.
Evt kan ik wat subs verkopen. Wat raden jullie aan om te investeren? evt een icon of iets.
Evt kan ik wat subs verkopen. Wat raden jullie aan om te investeren? evt een icon of iets.

Lozano is idd een beest. Helemaal als je met hem de combinatie zoekt met een target man. Die inspelen en kaatsen terwijl Lozano op snelheid ligt. Zou Kane prima kunnen lijkt me
RenoD87 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:30:
Lozano is idd een beest. Helemaal als je met hem de combinatie zoekt met een target man. Die inspelen en kaatsen terwijl Lozano op snelheid ligt. Zou Kane prima kunnen lijkt me
Dan ga ik voor Lozano038Zwolle schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:26:
Lozano is echt een beest. Beviel mij veel beter dan alessandrini. Heb ze beide gebruikt als sub
Hey all, nieuw hier en eerste seizoen met FUT.
Kan volgende vraag niet helder krijgen uit de informatie:
De rating refresh die er aan komt. Betekent dit als je bijvoorbeeld Mertens (86) al hebt, dat deze kaart dan bij de refresh automatisch beter wordt? Of blijft de kaart het zelfde en moet je op jacht naar nieuwe verbeterde NIF kaart?
De rating refresh die er aan komt. Betekent dit als je bijvoorbeeld Mertens (86) al hebt, dat deze kaart dan bij de refresh automatisch beter wordt? Of blijft de kaart het zelfde en moet je op jacht naar nieuwe verbeterde NIF kaart?
Voor NIF kaarten zul je op jacht moeten naar een nieuweBlauweNL schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:35:
Hey all, nieuw hier en eerste seizoen met FUT.
En, welkom!
Verwijderd
Merken jullie echt dat jullie mindere tegenstanders krijgen met bronzen spelers op de bank? Ik heb naar mijn idee niet echt het idee dat het zo is maar het kan ook aan mij liggen natuurlijk
Thanks helder. Dan heeft geen zin om Mertens en dergelijke massaal op te kopen. Eerder handig dus om spelers die gaan droppen op te kopen? Of gewoon lekker niet aan zittenErnstMid schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:45:
[...]
Voor NIF kaarten zul je op jacht moeten naar een nieuwe![]()
En, welkom!
Informs stijgen wel, dus daarin beleggen is wel een goeie keuze.BlauweNL schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:53:
[...]
Thanks helder. Dan heeft geen zin om Mertens en dergelijke massaal op te kopen. Eerder handig dus om spelers die gaan droppen op te kopen? Of gewoon lekker niet aan zitten
is al bekend wanneer die refresh precies komt?ErnstMid schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:45:
[...]
Voor NIF kaarten zul je op jacht moeten naar een nieuwe![]()
En, welkom!
Nee. Maar de bal stuitert wel merkbaar vaker in je voordeel. Verliezen is niet erg, maar verliezen omdat je team lijkt een nacht te hebben doorgehaald is verschrikkelijk frustrerend. Bronze bench geeft mij in ieder geval het gevoel/de indruk dat EA vaker van mijn sliders af blijft.Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:51:
Merken jullie echt dat jullie mindere tegenstanders krijgen met bronzen spelers op de bank? Ik heb naar mijn idee niet echt het idee dat het zo is maar het kan ook aan mij liggen natuurlijk
Meen je dat nou echt? Ik heb het niet hoor en zet gewoon een fitness team op de bank. Maar ik kan me toch haast niet voorstellen dat de bronzen subs bepalen hoe een bal stuitert? Op het moment dat dit zeker is stop ik zeker met fifa. Dan word ik alleen maar meer gefrustreerd
Gaat niet zo zeer om de bronzen bank maar om de algemene rating van teams. Er zijn genoeg pro's die geloven dat je met een lagere rating meer geluk hebt.
Ik doe er ook aan mee onder het mom van baat het niet, schaadt het niet. Zoals ik al zei; kan toch maar 3x wisselen en vaak wissel ik maar 1x.
Ik doe er ook aan mee onder het mom van baat het niet, schaadt het niet. Zoals ik al zei; kan toch maar 3x wisselen en vaak wissel ik maar 1x.
Ik ga het ook maar eens uitproberen deze WL.
Mn rating is van 84 naar 81 gedaald.
Mn rating is van 84 naar 81 gedaald.
[ Voor 32% gewijzigd door RenoD87 op 08-02-2018 15:14 ]
Verwacht geen wonderen hoor. Het zit vooral ook tussen de oren.
Wat zouden jullie als 1e upgraden aan dit team?
Zat zelf aan Casemiro IF te denken.
https://www.futbin.com/18/squad/3508820
pfoe, dat is al een schitterend team... wat voor budget? Casemiro lijkt wel je eerste logisch keuze zo op het eerste gezicht. ik zou gaan sparen voor gullitservival7 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:57:
Icon keeper om Ramos op full chem te krijgen?servival7 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:57:
Pff, wat een teams komen hier voorbij
Ik speel al een paar jaar FIFA maar kom met FUT eigenlijk nooit hoger dan div 4 of 5. In balbezit wordt het steeds beter, zeker sinds ik met 4-1-2-1-2 (2) mijn middenveld een beetje op orde heb. Ik krijg alleen veel te vaak countersgoals tegen.
Ik gebruik vrij grote, sterke CBs (https://www.futbin.com/18/squad/3643568 en https://www.futbin.com/18/squad/3643470 wissel ik iedere wedstrijd af voor conditie). Wel WB's met veel snelheid en 'achterblijven tijdens de aanval', maar toch ontvang ik iedere match minstens één countergoal.
Iemand tips over wat ik hiertegen kan doen? Ik merk dat ik regelmatig moeite heb om met right analog de juiste back te selecteren om druk te zetten of te tacklen, hoe kan ik dat het beste trainen of veranderen?
Ik speel al een paar jaar FIFA maar kom met FUT eigenlijk nooit hoger dan div 4 of 5. In balbezit wordt het steeds beter, zeker sinds ik met 4-1-2-1-2 (2) mijn middenveld een beetje op orde heb. Ik krijg alleen veel te vaak countersgoals tegen.
Ik gebruik vrij grote, sterke CBs (https://www.futbin.com/18/squad/3643568 en https://www.futbin.com/18/squad/3643470 wissel ik iedere wedstrijd af voor conditie). Wel WB's met veel snelheid en 'achterblijven tijdens de aanval', maar toch ontvang ik iedere match minstens één countergoal.
Iemand tips over wat ik hiertegen kan doen? Ik merk dat ik regelmatig moeite heb om met right analog de juiste back te selecteren om druk te zetten of te tacklen, hoe kan ik dat het beste trainen of veranderen?
ik gebruik meestal juanfran om Ramos op full chem te krijgen.Fraaank schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:17:
[...]
Icon keeper om Ramos op full chem te krijgen?
kan iemand mij uitleggen wat hier de reden van is....
De one to watch kaart van Salah gaat voor hetzelfde bedrag, en gisteren zelfs voor minder dan de IF kaart van salah.
hetzelfde als de kaart van batshuayi. de IF kaart is 50 K duurder dan de OTW kaart...
Als je slim bent koop je toch altijd de one to watch kaart omdat die nog kan stijgen?
De one to watch kaart van Salah gaat voor hetzelfde bedrag, en gisteren zelfs voor minder dan de IF kaart van salah.
hetzelfde als de kaart van batshuayi. de IF kaart is 50 K duurder dan de OTW kaart...
Als je slim bent koop je toch altijd de one to watch kaart omdat die nog kan stijgen?
Verwijderd
Goede keus!servival7 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:57:
Hoe bevalt Overmars?? Ik wil hem ook gaan halen maar hoop dat het de moeite waard is..
Verwijderd
Helemaal aan het einde van het seizoen is de laatste if meer waard omdat die vaker in sbc kan. Tijdens het seizoen moet je dan de otw hebben. De markt is alleen nu overspoeld met otw kaarten door de sbc van vorige week. En mensen willen cashen. Let wel dat er gisteren wss weinig packs geopend zijn. Ik zou vanavond na de WL rewards nog eens kijken. Dan zijn de IF's goedkoper weer.soldier wolf schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:01:
kan iemand mij uitleggen wat hier de reden van is....
Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:18:
[...]
Bedankt voor de uitleg. Gisteren namelijk otw salah gekocht voor 500k en is nu 600k waard. Toch denk ik dat de prijs nog keer omhoog gaat omdat idd de markt overspoeld is door otw kaarten
Helemaal aan het einde van het seizoen is de laatste if meer waard omdat die vaker in sbc kan. Tijdens het seizoen moet je dan de otw hebben. De markt is alleen nu overspoeld met otw kaarten door de sbc van vorige week. En mensen willen cashen. Let wel dat er gisteren wss weinig packs geopend zijn. Ik zou vanavond na de WL rewards nog eens kijken. Dan zijn de IF's goedkoper weer.
En bedankt voor de tip. Had helaas maar 1 speler in mijn club Bernat en die was net 2 seconden verkocht idd voor 9000. Makkelijk cashenSkann schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:27:
Alle Spanjaarden in de Bundesliga zowat extinct. Zoals Bernat, Camacho. Als je die nog hebt, verkoop ze voor de WL rewards9k zijn ze zo weg.
Verwijderd
Da vind ik van ni weekend is relaxter voor mij dan zo een kwalificatie wedstrijd spelen
Skann schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:53:
[...]
Als je niet kan kwalificeren voor de WL, is het mijn welgemeende en hartelijke advies niet ook de WL te willen spelen. Dat is namelijk nog 10x erger. Zweetgoals (afleggen), SSSSSST celebration, dabben, eindeloos rondpassen bij voorsprong. Uittrap keeper naar verdediger, terugkoppen in de handen keeper en dan uitgooien naar verdediger en terugkoppen. Etc.
Jullie ook de melding dat de Weekend League rewards zijn utgesteld tot morgen? Er staat 02:00 UTC February 9.
Laat me raden dan zijn de OTW zeker uit de packs..

[ Voor 71% gewijzigd door RenoD87 op 08-02-2018 18:43 ]
jaRenoD87 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:41:
Jullie ook de melding dat de
@Vissert Aangezien dabben voor 12 jarigen is volgens jou gaat dit mijn celebration worden als ik scoor tegen jou
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Overmars is een held. Gruwelijk snel en volledig 2 benig. Enig minpuntje is zijn 3 sterren skillmoves maar met mijn skill kunsten heb ik daar geen last van.Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:01:
[...]
Goede keus!
Hoe bevalt Overmars?? Ik wil hem ook gaan halen maar hoop dat het de moeite waard is..
Valt mee. Ze zitten er tot morgen 6pm UK time in. 6PM UK = 18:00 UTC.RenoD87 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:41:
Lol ene vage 81 rated camacho voor 9600 coins verkocht (en nog een paar). Leuk die SBC's
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb laatste tijd met packs met rare items, dat als je op de pack klikt, je een "enkelvoudig" packlogo ziet, zo eentje waar je niet eens zo'n lichtflits doorheen kan krijgen voor een walkout. Beetje lastig uit te leggen dit... Maar dan is het net alsof je in dat pack nooooit een walkout kan krijgen.
Verwijderd
Wekkertje 15 minuten eerder zetten dan maar. Als je laat op wil blijven: wij zitten 1 uur achter utc. Vannacht om 03:00 kunnen we los.SR8 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:27:
[...]
Valt mee. Ze zitten er tot morgen 6pm UK time in. 6PM UK = 18:00 UTC.
Haha hier ook, 10.000 buy now binnen 5 minuten ofzo. ZiekBean77 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:52:
Lol ene vage 81 rated camacho voor 9600 coins verkocht (en nog een paar). Leuk die SBC's
Heh waarom dalen de prijzen van afgelopen IFs? Had geïnvesteerd in Meite en Kostics. Zit ongeveer 1.2mln in en al veel verkocht nu ze uit pakjes zijn gaan ze normaal hard 3-4k omhoog. Maar nu juist eerder andersom...
OH ik kijk net in de winkel, 55k, 100k packs etc. Zal daar wel aan liggen.
OH ik kijk net in de winkel, 55k, 100k packs etc. Zal daar wel aan liggen.
[ Voor 15% gewijzigd door Oekol op 08-02-2018 20:30 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Top! Dan weet ik welke ik ga kopen Haha.. ik ben ook niet een trucjes man hoor.. gewoon spelen bamservival7 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:21:
[...]
Overmars is een held. Gruwelijk snel en volledig 2 benig. Enig minpuntje is zijn 3 sterren skillmoves maar met mijn skill kunsten heb ik daar geen last van.
Verwijderd
Wat ben je allemaal van plan dan Haha investeren?Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:09:
[...]
Wekkertje 15 minuten eerder zetten dan maar. Als je laat op wil blijven: wij zitten 1 uur achter utc. Vannacht om 03:00 kunnen we los.
Verwijderd
Neu. Zat na afgelopen maand op 10k gezeten te hebben gisterenavond weer op een miljoen. Na mijn verlies van een miljoen op otw kaarten heb ik nu weer voor dat bedrag Lacazette OTW gehaald. Wenger moet een keer het licht zien en Lacazette met een andere baas tegelijk opstellen. En dan wordt het cashen. Dit is mijn road to R9 inzet.Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:40:
[...]
Wat ben je allemaal van plan dan Haha investeren?
En opblijven tot 3 uur voor 2 packs. Dacht het niet.
Edit: Newmar otw lijkt me erg goedkoop. Tenminste voor wat die kaart gaat kunnen bij een volgende upgrade. Het is natuurlijk een bizar dure kaart.:)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2018 21:43 ]
Dat past ook wel meer bij je speelstijlBean77 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:43:
[...]
ja
@Vissert Aangezien dabben voor 12 jarigen is volgens jou gaat dit mijn celebration worden als ik scoor tegen jouYouTube: FIFA 18_20180208183943
Ik heb zo'n 350k, maar kan daar eigenlijk mijn team niet meer mee versterken. Wat is volgens jullie een goede OTW kaart om in te investeren. Ik dacht zelf aan diego costa?
Heb ook deze week de WL weer niet mogen halen. Nadat ik de eerste wedstrijd makkelijk won, in de 2e wedstrijd een titanenstrijd na verlenging van een full iconsquad (prime petit, overmars, rui costa, roberto carlos, Ferdinand en Viera) won, begon t noodlot weer. 3e partij tegen een redelijk normaal team. Meteen 1-0 voor, daarna tientallen kansen die er maar niet in wilden, en erg ongelukkig de 1-1 tegen. Vervolgens na verlenging krijgt ie een ongelooflijk belachelijke penalty waaruit ie ook nog heel gelukkig scoort. Daarna moest de beste jongen natuurlijk dabben.
Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen. Waarschijnlijk met pijn in nn hart zonder Mbappe.
Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen. Waarschijnlijk met pijn in nn hart zonder Mbappe.
Diego Costa, Batshuayi, Aubameyang, Van Dijk en Morata. Ik zie Conte er nog wel uitvliegen en dan gaat Morata weer schitteren denk ik. De rest is gewoon garantie op succes.Lil Tjappo schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:08:
Ik heb zo'n 350k, maar kan daar eigenlijk mijn team niet meer mee versterken. Wat is volgens jullie een goede OTW kaart om in te investeren. Ik dacht zelf aan diego costa?
Morata is geblesseerd (toch) maar morata gaat zeker scoren en krijgt nog wel een inform. Maarja wanneer?
Je coins zitten vast als je hierin investeert nu en morata blijft eerst nog wel laag. Zou hem evt oppikken als hij weer gaat spelen en dan voor de wedstrijd. Ik heb vaker in otw geïnvesteerd (traore) en uiteindelijk kon ik die pas maanden later verkopen voor een goede profit. Die coins had ik vee beter kunnen gebruiken
Je coins zitten vast als je hierin investeert nu en morata blijft eerst nog wel laag. Zou hem evt oppikken als hij weer gaat spelen en dan voor de wedstrijd. Ik heb vaker in otw geïnvesteerd (traore) en uiteindelijk kon ik die pas maanden later verkopen voor een goede profit. Die coins had ik vee beter kunnen gebruiken
Had bernat nog in me team en kon een barta snipen voor 8000. Packte toch even mooi een Kante er uit😎Bean77 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:52:
Gold 2 geëindigd (niet alles kunnen spelen) maar toch Aguero gepacked. ^^
Voor ~100K vind ik het nu al een geweldige spits. Kracht, snelheid, kop sterk en toch aardig behendig. Hij bevalt me veel beter dan een Kane of Lukaku. Dus ik speel er lekker mee, en alle informs die hij pakt zijn meegenomen!038Zwolle schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:17:
Morata is geblesseerd (toch) maar morata gaat zeker scoren en krijgt nog wel een inform. Maarja wanneer?
Pff ik haal net even prime Hernandez uit een prime jumbo pack
1.2 miljoen
Verwijderd
Heb jij mijn pack luck gestolen? Begin van het jaar een 86 Rui Costa. Daarna Ibra en Alaba als enige merkwaardige spelers.Vissert schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:04:
Pff ik haal net even prime Hernandez uit een prime jumbo pack1.2 miljoen
Wel een mooie speler. Ga je er mee spelen?
Dan mag je nog steeds niet klagen denk... mijn beste pull was Gabriel Jesus toen ie nog 80k was. Daarna nooit een speler van meer dan 50k gepackt, totdat ik vorige week Kanté packte.Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:15:
[...]
Heb jij mijn pack luck gestolen? Begin van het jaar een 86 Rui Costa. Daarna Ibra en Alaba als enige merkwaardige spelers.
Wel een mooie speler. Ga je er mee spelen?
Mijn packluck is bizar. Gaat beetje richting niveau Beans. Maar heb ook wel bizar veel packs geopend dit jaar 
Desailly
Prime Hernandez
Suarez
OTW Semedo
OTW Bathsuayi
Salah + Willian (toen ze nog 40k waren)
Modric
IF Falcao
Kante
Desailly
Prime Hernandez
Suarez
OTW Semedo
OTW Bathsuayi
Modric
IF Falcao
Kante
[ Voor 12% gewijzigd door Vissert op 09-02-2018 08:38 ]
Gisterenavond redelijk actief geweest op de transfermarkt en een 100+ spelers gekocht en verkocht.
Nu lijkt het alsof ik verbannen ben want krijgt constant de fout: "There was an error with your bid. Another team has bid higher than your recent offer.".
Hebben jullie hier ook wel eens last van? Zo ja, hoe kom ik er weer vanaf?
Nu lijkt het alsof ik verbannen ben want krijgt constant de fout: "There was an error with your bid. Another team has bid higher than your recent offer.".
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Vitolo (83), Willian (84) en Gueye (83) in mn WL rewards. Woo f*cking hoo.
Om over mn pulls uit die 50 euro van gisteravond nog maar te zwijgen..
Om over mn pulls uit die 50 euro van gisteravond nog maar te zwijgen..
Hmm haal ook nog 2 83 IFs uit de packs
Edit: 87 Hamsik
Jongens. Ik ga offline. Dit is niet grappig meer
Edit: 87 Hamsik

[ Voor 52% gewijzigd door Vissert op 09-02-2018 09:00 ]
gewoon even wachten en het werkt weer. of vaak als je dit op de console hebt gedaan dan werkt de web app wel gewoonGAITii schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:52:
Gisterenavond redelijk actief geweest op de transfermarkt en een 100+ spelers gekocht en verkocht.
Ik speel nu sinds een tijdje 4-3-3 met normal Griezmann in de punt.
Maar heb het idee dat dit het toch niet helemaal is.
Vaak is hij nu toch het aanspeelpunt, maar niet voldoende fysiek en passing voor een goede voortzetting.
Wat raden jullie aan?
Ander systeem, of andere spits in de 4-3-3?
Vaak is hij nu toch het aanspeelpunt, maar niet voldoende fysiek en passing voor een goede voortzetting.
Wat raden jullie aan?
Ik had OTW Joao Mario, Handanovic, een vage IF en nog wat 84's en 83's. Zowaar een reward waar ik tevreden over kan zijn (al kan het uiteraard altijd beterVissert schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:56:
Hmm haal ook nog 2 83 IFs uit de packs![]()
Edit: 87 HamsikJongens. Ik ga offline. Dit is niet grappig meer
![]()
Nu flink aan het verkopen om te kijken of ik mijn keeper upgrade kan betalen, met deze rewards komt deze wel dichtbij.
Ik speel 41212 met lm martial rm dembele.Miggell schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:24:
Ik speel nu sinds een tijdje 4-3-3 met normal Griezmann in de punt.
Wat raden jullie aan?
spits giroud en dan zou griezmann daar goed naast kunnen.
Mij bevalt het best wel goed, nu nog zelf beter spelen zodat ik vaker win
Punt is een beetje dat ik met een compleet LaLiga team speelcubert20 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:42:
[...]
Ik speel 41212 met lm martial rm dembele.
spits giroud en dan zou griezmann daar goed naast kunnen.
Mij bevalt het best wel goed, nu nog zelf beter spelen zodat ik vaker win
https://www.futbin.com//18/squad/3306482
Verwijderd
Dat doe je snel! Ik zat na 4 maanden pas op een miljoen hahaVerwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:41:
[...]
Neu. Zat na afgelopen maand op 10k gezeten te hebben gisterenavond weer op een miljoen. Na mijn verlies van een miljoen op otw kaarten heb ik nu weer voor dat bedrag Lacazette OTW gehaald. Wenger moet een keer het licht zien en Lacazette met een andere baas tegelijk opstellen. En dan wordt het cashen. Dit is mijn road to R9 inzet.
En opblijven tot 3 uur voor 2 packs. Dacht het niet.
Edit: Newmar otw lijkt me erg goedkoop. Tenminste voor wat die kaart gaat kunnen bij een volgende upgrade. Het is natuurlijk een bizar dure kaart.:)
Ja als Laca gaat spelen met Auba dan kan je je lol op qua geld denk ik!
Ik denk dat OTW Sanchez ook wel gaat hoor!
Neymar OTW is niet haalbaar voor mij dus laat ik maar gaan haha
Verwijderd
Ik heb ook zeker 100 tot 200 packs geopend.. mijn beste was Ibra toen die nog 80k was en Kane... verder helemaal niks..Shreddaaa schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:17:
[...]
Dan mag je nog steeds niet klagen denk... mijn beste pull was Gabriel Jesus toen ie nog 80k was. Daarna nooit een speler van meer dan 50k gepackt, totdat ik vorige week Kanté packte.
Jaloers op iedereen die allemaal wel pack luck hebben

Iets minder veel pack luck gehad. Mane toen die nog 140k was en Lloris... Maar ik klaag niet.
Na het lezen van positieve verhalen over Lozano besloten om een team met hem te bouwen.
Inmiddels een paar potjes gespeel met een formatie en vooral het middenveld beviel goed. Costa is eigenlijk de enige die niet bevalt. Maar alleen de cm's, Lozano en van Dijk zijn vaste spelers. De rest mag worden vervangen. Wie kan mij helpen om de rest aan te vullen? 200k is mijn budget plus verkoop van de spelers die niet worden gebruikt.
https://www.futbin.com/18/squad/3657818
Na het lezen van positieve verhalen over Lozano besloten om een team met hem te bouwen.
Inmiddels een paar potjes gespeel met een formatie en vooral het middenveld beviel goed. Costa is eigenlijk de enige die niet bevalt. Maar alleen de cm's, Lozano en van Dijk zijn vaste spelers. De rest mag worden vervangen. Wie kan mij helpen om de rest aan te vullen? 200k is mijn budget plus verkoop van de spelers die niet worden gebruikt.
https://www.futbin.com/18/squad/3657906Miggell schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:48:
[...]
Punt is een beetje dat ik met een compleet LaLiga team speel
https://www.futbin.com//18/squad/3306482
weet natuurlijk niet hoe je spelers bevallen en of costa lekker speelt, maar is maar een kleine omzetting. Je kunt zo switchen.
Dat is wel een goede optie inderdaad.cubert20 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:18:
[...]
https://www.futbin.com/18/squad/3657906
weet natuurlijk niet hoe je spelers bevallen en of costa lekker speelt, maar is maar een kleine omzetting. Je kunt zo switchen.
Ook zie ik de totw card van Muriel.
Die lijkt me kwa stats ook best aardig en iets meer pace dan costa.
Ik heb deze FIFA nog geen euro uitgegeven, pulls op chronologische volgorde;Vissert schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:35:
Mijn packluck is bizar. Gaat beetje richting niveau Beans. Maar heb ook wel bizar veel packs geopend dit jaar
Desailly
Prime Hernandez
Suarez
OTW Semedo
OTW Bathsuayi
Modric
IF Falcao
Kante
Lukaku (begin van FIFA)
Zlatan
Jesus
Walker
Valencia
Ederson
Martial (een x of 3)
Chiellini
Consigli
-- Hele tijd niets
OTW Laporte
OTW Douglas Costa
Martial
Dit plus casual handelen en 0 euro geïnvesteerd heeft me dit gebracht: https://www.futbin.com/18/squad/3572413
Afgelopen week 1-150K verprutst toen de markt zo onrustig was, no good without the bad!
Gold 2 rewards;
Ozil
Di Maria
IF franse keeper van Toulouse
Mustafi
Morata
Niet slecht! Maar geen Prime Hernandez. @Vissert lekker man! Geef hem een kans, topspits.
Ozil
Di Maria
IF franse keeper van Toulouse
Mustafi
Morata
Niet slecht! Maar geen Prime Hernandez. @Vissert lekker man! Geef hem een kans, topspits.
Verwijderd
IF of SIF Aké, IF Zegelaar..Clown1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:15:
Iets minder veel pack luck gehad. Mane toen die nog 140k was en Lloris... Maar ik klaag niet.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs