Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Vissert schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:51:
[...]

3421 kom je bijna nooit tegen. 4231 is sowieso een lastige formatie als de tegenstander er mee om kan gaan. Als ik 442 gebruik dan dan zet ik alle 4 de middenvelders op stay back/come back. Ik weet niet hoe bbblije dat doet :)
Counter teams zijn altijd zaad om tegen te spelen. Maar met het huidige balans in kracht en behendigheid kan ik snel genoeg herstellen om een counter te stoppen. Dan is een Douglas Costa nog vaak iemand die een goede interceptie maakt. Willian is dan ook vaak weer snel terug, waardoor je snel een blok maakt en weer kan opbouwen.

Dat ik afgestopt wordt heb ik in de 15 matches slechts 1x meegemaakt. En dat werkte voor mijn tegenstander juist counter productief. Morata is sterk genoeg de bal vast te houden, en dan zoeken Mertens, Douglas en Willian de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Shreddaaa schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:29:
[...]

Ik zou Laporte juist wegdoen voor Otamendi SIF. En dan Costa vervangen voor Perisic IF.

Perisic heeft ook veel betere workrates dan Costa, 5 star weak foot en is groot en sterk.
Ik was niet onder de indruk van Otamendi, Laporte staat samen met Chiel als een blok. Costa speelt ook heerlijk in een 442, Per wellicht proberen. Costa viel in andere opstellingen tegen!

Edit;Sorry! Drukte met mn dikke vingers op quote ipv edit.

[ Voor 41% gewijzigd door bbblije op 06-02-2018 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:04:
[...]

Counter teams zijn altijd zaad om tegen te spelen. Maar met het huidige balans in kracht en behendigheid kan ik snel genoeg herstellen om een counter te stoppen. Dan is een Douglas Costa nog vaak iemand die een goede interceptie maakt. Willian is dan ook vaak weer snel terug, waardoor je snel een blok maakt en weer kan opbouwen.

Dat ik afgestopt wordt heb ik in de 15 matches slechts 1x meegemaakt. En dat werkte voor mijn tegenstander juist counter productief. Morata is sterk genoeg de bal vast te houden, en dan zoeken Mertens, Douglas en Willian de ruimte.
Op basis van mijn 41212(2) heb ik het wel lastig tegen 442. In WL geanticipeerd door tegen 442 teams ook 442 te gaan spelen en dat werkte bij mij super positief. Bergkamp eruit voor SIF Lozano en hij en Ronaldinho op de flanken met Pele en Gullit voorin.
1 cm zet ik op stay back (vieira), de ander neutraal (IF Pogba). En de rm/lm naar de 16 bij voorzetten. Rest zoals gebruikelijk.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:21:
[...]

Op basis van mijn 41212(2) heb ik het wel lastig tegen 442. In WL geanticipeerd door tegen 442 teams ook 442 te gaan spelen en dat werkte bij mij super positief. Bergkamp eruit voor SIF Lozano en hij en Ronaldinho op de flanken met Pele en Gullit voorin.
1 cm zet ik op stay back (vieira), de ander neutraal (IF Pogba). En de rm/lm naar de 16 bij voorzetten. Rest zoals gebruikelijk.
Afbeeldingslocatie: https://big.assets.huffingtonpost.com/ShutYourMouth.gif

Wat een team zeg _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:21:
[...]

Het mooie van 4231 is dat het effectief is tegen alles. Enige wat ik aanpas bij een wide formatie bij de tegenstander is dat mijn linker en rechter CAM terug moeten bij verdedigen. Dan is het middenveld zo vol dat dat counter getikitaka direct de neus in gedrukt wordt. Aanvallend heb ik liever twee spitsen. Maar ik leer mezelf maar om Bergkamp mee op te laten komen.

Bergkamp is wel de held van mijn weekend geworden. Hij liep al 1 op 1 als CAM maar heeft nu Van Basten als topscorer ingehaald. Van Basten loopt overigens ook gewoon lekker 1 op 1. Alleen Dennis had zijn hattrick schoenen aan. Stuk of vijf keer ging hij met de wedstrijdbal naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Even een vraagje hier. Ik heb afgelopen donderdag Horn IF gepacked in mijn Monthly (rode kaartje). Nu heb ik gehoord dat die zijn IF status alleen in de WL meekrijgt en doordeweekse wedstrijden zoals SB of Seasons hij zijn normale status krijgt non-IF. Is dit juist of klopt dit niet. Kon dit nergens terug vinden op reddit o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Murrays schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:40:
Even een vraagje hier. Ik heb afgelopen donderdag Horn IF gepacked in mijn Monthly (rode kaartje). Nu heb ik gehoord dat die zijn IF status alleen in de WL meekrijgt en doordeweekse wedstrijden zoals SB of Seasons hij zijn normale status krijgt non-IF. Is dit juist of klopt dit niet. Kon dit nergens terug vinden op reddit o.i.d.?
Dit klinkt een beetje als een “niet zappen want dan gaat de tv kapot” verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murrays
  • Nu online
bbblije schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:58:
[...]

Dit klinkt een beetje als een “niet zappen want dan gaat de tv kapot” verhaal.
Haha ja dat dacht ik ook... Het was een collega die dat riep.. Ik kon het ook totaal nergens terug vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:16
Ik probeer m'n IF Di-maria te verkopen. Maar hij zakt alleen maar, wordt ie duurder naar mate hij uit de packs is? Lijkt mij van wel eigenlijk, kan niet echt voorbeelden terug vinden uit oude totws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
weet iemand hoe het zit met een winter OTW die voor zijn transfer al een IF kaart heeft gehad?
Batsuayi heeft een IF kaart van 82. zijn OTW kaart is 80. stel hij krijgt een nieuwe IF kaart, wat wordt dan zijn OTW kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
soldier wolf schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:41:
weet iemand hoe het zit met een winter OTW die voor zijn transfer al een IF kaart heeft gehad?
Batsuayi heeft een IF kaart van 82. zijn OTW kaart is 80. stel hij krijgt een nieuwe IF kaart, wat wordt dan zijn OTW kaart?
Wat ik er van begrepen heb krijgt hij dan de stats van de nieuwe IF kaart.

Ik heb alle "Italiaanse" spelers en Jesus weer verkocht en vervangen voor LaLiga spelers. Hier heb ik toch nog wat meer mogelijkheden om het team nog te kunnen verbeteren.

Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/18/squad/3508820

[ Voor 22% gewijzigd door servival7 op 06-02-2018 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
servival7 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:49:
[...]

Wat ik er van begrepen heb krijgt hij dan de stats van de nieuwe IF kaart.

Ik heb alle "Italiaanse" spelers en Jesus weer verkocht en vervangen voor LaLiga spelers. Hier heb ik toch nog wat meer mogelijkheden om het team nog te kunnen verbeteren.

Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/18/squad/3508820
dus dan zou de kaart gelijk 85 worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

soldier wolf schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:59:
[...]

dus dan zou de kaart gelijk 85 worden?
Yes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand deze al eens opgevallen; ?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/jslhqkwj4sp80.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Sinds vd week begonnen met 4231, voordeel is dat potm Salah op rcam heerlijk speelt. Ik heb nu Kante en Desailly op cvm staan, heb alleen het idee dat Bakayoko op de passing na stuk beter is dan Desailly. Iemand hier ervaring met Desailly 88

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 22:54

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:01
Delano1992 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 17:23:
Sinds vd week begonnen met 4231, voordeel is dat potm Salah op rcam heerlijk speelt. Ik heb nu Kante en Desailly op cvm staan, heb alleen het idee dat Bakayoko op de passing na stuk beter is dan Desailly. Iemand hier ervaring met Desailly 88
Heb best een tijd 4231 gespeeld met een volledig Frans team en een Belgische.

https://www.futbin.com/18/squad/3079096
https://www.futbin.com/18/squad/3048112

Nu een combi gemaakt van deze teams in een 4222 omdat 2 spitsen soms wat beter liggen. Ik blijf een jaar lang zoeken naar een formatie, maar alles gaat met ups en downs helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Murrays schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:03:
[...]

Haha ja dat dacht ik ook... Het was een collega die dat riep.. Ik kon het ook totaal nergens terug vinden...
Dat komt omdat het onzin is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:04
Haha waarom is hij zo duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand enig idee wanneer er weer nieuwe SBC competities komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delano1992 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 17:23:
Desailly is merkbaar op elk vlak beter, in tegenstelling tot Bakayoko kan hij ook nog meevoetballen.

800k vs 2k, het is wel een lastige keuze als je ook nog andere posities wilt verbeteren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09:20
Ik had het nog nooit meegemaakt, maar heb zojuist een ban voor 1 dag te pakken.
Dit nadat ik een tegenstander een berichtje had gestuurd waarin ik hem voor vies en vuil heb uitgemaakt.

De frustratie nam vandaag tot zulke hoogte op, dat ik me heb verlaagd tot dat niveau. Na 3 runs DKT ben ik tot 3x toe op een werkelijk waar schandalig belachelijke manier uitgeschakeld.

De tegenstanders zijn ook frustrerend. Start je een game, bam meteen pauze scherm in je gezicht want ze moeten weer alles omgooien.

De laatste pot spande de kroon. Ik kwam tot 4x toe (!) op voorsprong, waarna hij meteen uit de daaropvolgende aftrap gelijk maakte. Vervolgens miste ik 2 penalties die ik kreeg, die ik nam op de manier zoals ik ze altijd neem. Normaal altijd prijs, nu 3e ring bij de buurvrouw op dr broodje worst.
Vervolgens gooit hij bij 4-4 alles op defensie, blijkt Sergio Romero ineens de zoon van god en schieten mijn spitsen en middenvelders alles op de keeper en spelers ipv in de goal.
Je raad t al, penalties ter afsluiting. Hij schiet de eerste, door het midden, mijn keeper laat ik staan, die laat m door zijn benen glijden.....
Mijn penalty, wederom 3e ring op de buurbrouw dr net nieuwe broodje worst.
Zijn 2e penalty, stiftje, waarbij mijn keeper prachtig eronder door duikt.
Mijn penalty, je raad t nooit, de buurvrouw kon weer een nieuw broodje halen.
Toen hij vervolgens zijn 3e tergend langzaam in de hoek schoof, en mijn penalty daaropvolgend voor de 3e keer richting de 3e ring ging (2 balkjes power, geen hoek ingedrukt, toch in een hoek overschieten!) heb ik alles en iedereen verrot gescholden, en meteen een berichtje gestuurd naar die ontzettend vervelende duitse meneer waar ik tegen speelde.

Morgen gaan we het gewoon nog een keer proberen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@hierboven, die kick-off boost is zogenaamd gepatched maar ik ben dus niet de enige die daar aan twijfeld?

Ik heb de afgelopen week geen fifa gespeeld, ipv van een uurtje relaxed gamen resulteerd het alleen maar frustratie en/of onbegrip over het gebrek aan controle over mijn acties.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het niet weten man denk zeldzaam ofzo.. snap het niet want hij voetbalt er nog gewoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 14:03
RR21 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:20:
Iemand enig idee wanneer er weer nieuwe SBC competities komen?
Hopelijk vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:01
Soepeltjes geplaatst voor de weekend league met mijn 4222. Moest me wel een weg worstelen door de icons. Lijkt me als er steeds meer mensen budget hebben om daar 5 stuks van in een team te proppen.

https://www.futbin.com/18/squad/3608616

Ook hier zal ik @Vissert niet mee verslaan ben ik bang. Maar wil het wel weer is proberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-10 22:32
Meer mensen die vinden dat de game sinds de laatste patch is verkloot? Ik ben in 2 avonden tijd 3 divisies gedegradeerd!

En dat flikt EA nou ieder jaar: Er komt nadat het spel een poosje uit is een patch en die verkloot de boel weer.

Dit is echt de laatste keer dat ik die kutgame gekocht heb. :( :( :(

Sorry, de frustratie moest er even uit. Vraag of meer mensen er last van hebben dat het ineens lijkt of je er niks meer van kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Is 90 rated bergkamp aan te raden? graag advies:)

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 16:14
Net ook gewoon een of andere bronzen speler uit Frankrijk verpatst voor 15K
Eens kijken of ik verder nog dat soort spelers in m'n club heb :)

Ook vandaag trouwens de Hybrid Leagues en Competitions SBCs maar eens gedaan.
Voor relatief weinig munten toch wat pakketten mogen openen met oa Ozil, en 3 wat mindere TOTW spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
@sommigehierboven

Ik ben het eens dat het na de patch echt niet lekker en leuk meer speelt. Niets lukt, en krijg de meest wazige flipperkast goals en reboundgoals tegen. Die kickoff glitch is ook nog niet gepatched hoor..

gisteren waren de tegenstanders zelf ook nog eens uber triest, door na bijv. een goal in de 5e minuut al met een ssssst gebaar heel het veld rond te rennen .. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
StaafM schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:52:
@sommigehierboven

Ik ben het eens dat het na de patch echt niet lekker en leuk meer speelt. Niets lukt, en krijg de meest wazige flipperkast goals en reboundgoals tegen. Die kickoff glitch is ook nog niet gepatched hoor..

gisteren waren de tegenstanders zelf ook nog eens uber triest, door na bijv. een goal in de 5e minuut al met een ssssst gebaar heel het veld rond te rennen .. :/
Dat van die flipperkastgoals valt mij ook op. Wat een drama! Ik heb zeker 5 a 6 van zulk soort goals tegen gekregen, wat voorheen zelden gebeurde! En ja, sommige tegenstanders zijn echt bloedzuigers. Zo irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-10 15:12
Weet iemand wanneer aubamyang van arsenal te koop komt?
En wordt die net zo duur waarschijnlijk of duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miggell schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:47:
[...]

Net ook gewoon een of andere bronzen speler uit Frankrijk verpatst voor 15K
Eens kijken of ik verder nog dat soort spelers in m'n club heb :)

Ook vandaag trouwens de Hybrid Leagues en Competitions SBCs maar eens gedaan.
Voor relatief weinig munten toch wat pakketten mogen openen met oa Ozil, en 3 wat mindere TOTW spelers
Ja bizar is dat! Meest gekke prijzen komen voorbij maar tikt wel lekker aan zo !

Beter!

Ik heb gisteren 6 packs geopend en had Insigne als beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auba komt in de packs zodra de OTW niet meer in de packs komen waarschijnlijk.

Verder speelde ik ook erg waardeloos na de patch. Passing was erg slecht en werd gelijk weer uit DIV 1 gegooid. Hierna mijn opstelling veranderd (van 41212 naar 422) en won weer redelijk veel en het spel leek beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Wat is dit irritant... Mijn zoon zat anderhalve week geleden een beetje met de opstellingen te spelen op de app (we spelen samen met een team). De app liep vast toen hij op de wissels wilde klikken en daarna was de untradable Sergio Ramos TOTY opeens weg en nergens meer te vinden! Maar je kan hiervoor naar EA bellen en daar waren ze heel behulpzaam. Ze zagen dat er ergens verkeerd geklikt was en gingen de speler terug zetten. Nu krijg ik echter het bericht dat ze de verloren in-game tegoeden helaas niet hebben kunnen verifiëren... Maar 20 wedstrijden met hem kunnen spelen. Zo zonde! :(

Had in de tussentijd wel Nacho Fernandez en De Gea gehaald zodat hij beter in het team zou passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 00:05:
Wat is dit irritant... Mijn zoon zat anderhalve week geleden een beetje met de opstellingen te spelen op de app (we spelen samen met een team). De app liep vast toen hij op de wissels wilde klikken en daarna was de untradable Sergio Ramos TOTY opeens weg en nergens meer te vinden! Maar je kan hiervoor naar EA bellen en daar waren ze heel behulpzaam. Ze zagen dat er ergens verkeerd geklikt was en gingen de speler terug zetten. Nu krijg ik echter het bericht dat ze de verloren in-game tegoeden helaas niet hebben kunnen verifiëren... Maar 20 wedstrijden met hem kunnen spelen. Zo zonde! :(

Had in de tussentijd wel Nacho Fernandez en De Gea gehaald zodat hij beter in het team zou passen...
Ook gekeken of je hem misschien prinselijk op de transferlist hebt gezet? Of je hele spelerslijst doorgekeken of hij bij de untradables zit? (Na de bronzen spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
038Zwolle schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 00:09:
[...]

Ook gekeken of je hem misschien prinselijk op de transferlist hebt gezet? Of je hele spelerslijst doorgekeken of hij bij de untradables zit? (Na de bronzen spelers)
Ja was echt weg, ze konden dat bij EA ook zien toen ik belde anderhalve week geleden. Toen was het ook helemaal geen probleem. Morgen nog maar eens proberen bij de helpdesk maar weinig hoop nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Shreddaaa @Bossie De kickoff boost is deels aangepakt. Het dodelijke aspect was dat je spelers compleet uit positie gingen lopen + je voorste spelers die al runs naar voren maakten. Dit deel is wel aangepast maar dat maakt het nog niet onmogelijk om te scoren van af de aftrap. Een goede aanvallende speler zal als nog scoren als er slecht verdedigd wordt.

Als je echt vaak dit soort goals tegen krijgt -> wedstrijd opnemen en terugkijken wat er misgaat.
Jekke schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:25:
Iemand ervaring met Allan IF?
Is het waard om daar 40k meer voor te betalen?

En welke Braziliaanse middenvelders raden jullie nog meer aan? Speel nu met Allan, Raffael IF, Fabinho.
Allan IF is een must have. Zo lang je hem niet als CAM gebruikt :+
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:11:
Soepeltjes geplaatst voor de weekend league met mijn 4222. Moest me wel een weg worstelen door de icons. Lijkt me als er steeds meer mensen budget hebben om daar 5 stuks van in een team te proppen.

https://www.futbin.com/18/squad/3608616

Ook hier zal ik @Vissert niet mee verslaan ben ik bang. Maar wil het wel weer is proberen >:)
Leuk team! Ik heb vanavond wel tijd voor een potje? Heb je niet het gevoel dat je snelheid mist centraal achterin? Je zou Azpi nog kunnen toevoegen.

[ Voor 51% gewijzigd door Vissert op 07-02-2018 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024

En welke Braziliaanse middenvelders raden jullie nog meer aan? Speel nu met Allan, Raffael IF, Fabinho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Jekke schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:25:

Ik heb een tijd met allan IF als CDM gespeeld. Erg fijne speler.
Als je hem vergelijkt met kante die 87 heeft is Allan IF in vrijwel alles beter. Echt bizar.
https://www.futbin.com/18/compare/15975/132

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Hmm. Zojuist Vidal gold gepacked uit gold players pack voor de Marquee challenge.

Ik heb een prem league team, dus ben geneigd hem te verkopen. Iemand die me kan overtuigen hem te houden? Want het lijkt een sollide speler te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
DeBers schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:32:
Hmm. Zojuist Vidal gold gepacked uit gold players pack voor de Marquee challenge.

Ik heb een prem league team, dus ben geneigd hem te verkopen. Iemand die me kan overtuigen hem te houden? Want het lijkt een sollide speler te zijn.
Vidal is een held _/-\o_ _/-\o_
Ik heb met Pogba, Kroos, Matuidi, Modric en baby gullit als CM gespeeld maar Vidal speelt voor mij toch wel het lekkerst. Hij is redelijk snel, sterk, kan goed passen en dribbelen, wordt niet moe en kan verdedigend ook nog wat.

Vidal heerst bij mij op het middenveld, echt de perfecte schakel tussen verdediging en aanval, kan hem zeker aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
servival7 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:38:
[...]

Vidal is een held _/-\o_ _/-\o_
Ik heb met Pogba, Kroos, Matuidi, Modric en baby gullit als CM gespeeld maar Vidal speelt voor mij toch wel het lekkerst. Hij is redelijk snel, sterk, kan goed passen en dribbelen, wordt niet moe en kan verdedigend ook nog wat.

Vidal heerst bij mij op het middenveld, echt de perfecte schakel tussen verdediging en aanval, kan hem zeker aanraden.
Ik heb nu ook pogba die uiteraard dan met Chem10 speelt. Is beide niet een beetje overdreven? 2 van die beesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Ik zou vidal nu verkopen luna newyear begint waarschijnlijk over 1,5 weken dan dropt hij nog harder.
DeBers schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:43:
[...]

Ik heb nu ook pogba die uiteraard dan met Chem10 speelt. Is beide niet een beetje overdreven? 2 van die beesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
DeBers schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:43:
[...]

Ik speelde toen met dit elftal: https://www.futbin.com/18/squad/2018286
Speelde prima, alleen werd met mijn manier van spelen Pogba veelal overgeslagen tijdens het aanvallen.
Later ben ik weer 4-1-2-1-2 gaan spelen en toen heb ik Pogba verkocht om Bergkamp te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Ook even mijn gal spuwen, dit gebeurde in de kwalificatie finale voor WL. Na pingels verloren, vandaag op het linkje van EA toch toegang gekregen voor WL.

[ Voor 25% gewijzigd door ajaxalex op 07-02-2018 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 11:04
ajaxalex schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:48:
Ook even mijn gal spuwen, dit gebeurde in de kwalificatie finale voor WL. Na pingels verloren, vandaag op het linkje van EA toch toegang gekregen voor WL.

[video]
Linkje van EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Snap dat het kloten is, maar die bal wordt gewoon van de lijn gehaald toch? gebeurt iedereen wel eens.

PS: Of ging die man van de tegenstander door het net heen? kan het niet zo goed zien.

[ Voor 30% gewijzigd door Lil Tjappo op 07-02-2018 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ajaxalex schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:48:

[video]
Dit hoort er gewoon bij lijkt mij. Kan gewoon gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:54:
[...]

Dit hoort er gewoon bij lijkt mij. Kan gewoon gebeuren
Lil Tjappo schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:53:
Snap dat het kloten is, maar die bal wordt gewoon van de lijn gehaald toch? gebeurt iedereen wel eens.

PS: Of ging die man van de tegenstander door het net heen? kan het niet zo goed zien.
Tuurlijk hoort het erbij, maar dit is altijd een 100% goal, low driven langs de keeper. Het is gewoon vervelend dat het gebeurt in de 120ste,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
servival7 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:08:
[...]

Ik heb een tijd met allan IF als CDM gespeeld. Erg fijne speler.
Als je hem vergelijkt met kante die 87 heeft is Allan IF in vrijwel alles beter. Echt bizar.
https://www.futbin.com/18/compare/15975/132
Ik vind Kante toch tien keer beter spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit ff te kijken welke TOTW ik het beste kan kopen vandaag.

Ik heb nu op mijn transferlijst de volgende staan:
Lanzini 84
Juanfran 85
Quaresma 85
Schmeichel 85
Kostic 84
Sigurdson otw 84

Maar het verschilt per totw hoeveel ze over weken tijd in waarde stijgen.
Zo heb ik Alonso 84 en Arnautovic 86, die zijn bijna verdubbeld.
Nou wil ik die weer niet kwijt.

Ik zit te bedenken wat de logica is. Ik heb het idee dat 85+ totws meer stijgen dan lager. Hoewel Alonso dus een uitzondering is.
Iemand anders die de logica ziet waarom de een en en de ander wel stijgt. Afgezien van de league waarin ze spelen?
Snelheid is volgens mij 1 factor.

edit: Kante staat zeker op mijn lijstje :)

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 07-02-2018 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
ajaxalex schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:18:
[...]

[...]

Tuurlijk hoort het erbij, maar dit is altijd een 100% goal, low driven langs de keeper. Het is gewoon vervelend dat het gebeurt in de 120ste,
Maakt het juist toch realistisch?

Robben had in 2010 in 9 van de 10 gevallen die bal langs Casillas geschoten, deze keer schiet hij hem tegen zijn teen. Uitendelijk maakt dat sport/voetbal ook wel weer mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Ik denk eerder dat het komt omdat je tijdens je aanname sprinten inhield. Hierdoor kwam je speler niet echt lekker uit voor de keeper en was de hoek moeilijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
Lil Tjappo schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:35:
Ik denk eerder dat het komt omdat je tijdens je aanname sprinten inhield. Hierdoor kwam je speler niet echt lekker uit voor de keeper en was de hoek moeilijk.
Hmm daar kan je nog wel eens gelijk in hebben, dit is trouwens prime Inzaghi, dacht die kan alles 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lil Tjappo
Haha ja dat is dan wel weer onrealistisch, Pipo die hem niet in de laatste minuut vies binnentikt.

YouTube: Ajax Milan 3 2 Piccinini

Sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
deltananie82 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:46:
Ik zou vidal nu verkopen luna newyear begint waarschijnlijk over 1,5 weken dan dropt hij nog harder.

[...]
hoezo zou hij dan droppen in prijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
Lil Tjappo schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:39:
Haha ja dat is dan wel weer onrealistisch, Pipo die hem niet in de laatste minuut vies binnentikt.

YouTube: Ajax Milan 3 2 Piccinini

Sorry :P
DONT :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel deze opstelling:
https://www.futbin.com/18/squad/3619198

Echter heb ik nu Kevin de Bruyne untradeable en deze wil ik graag verwerken in mijn team.
Verder wil ik ook weer terug naar 4 verdedigers omdat ik het met 3 ATB toch een beetje kwetsbaar vind.

Nu is mijn vraag:
Heeft iemand tips voor een opstelling om de Bruyne te verwerken in dit team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Shreddaaa schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:21:
[...]

Ik vind Kante toch tien keer beter spelen...
Miste bij Kante toch wel een beetje lengte. Voor de rest is het net een stofzuiger als CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:20:

Echter heb ik nu Kevin de Bruyne untradeable en deze wil ik graag verwerken in mijn team.
Verder wil ik ook weer terug naar 4 verdedigers omdat ik het met 3 ATB toch een beetje kwetsbaar vind.

Nu is mijn vraag:
Mss een Hybrid met de Premier League met oa. Lukaku en Nainggolan? Of is dat te prijzig?

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:22

Oekol

waka waka hey hey

Ik word er zo moedeloos van. Het speelt zo sloom de laatste tijd. Hebben jullie dat ook?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Ik merk wel de laatste tijd dat de goals die ik tegen krijg steeds vaker ook klutsgoals zijn of rebounds waarin ineens geen enkele van mijn verdedigers in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
RenoD87 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:32:
[...]

Mss een Hybrid met de Premier League met oa. Lukaku en Nainggolan? Of is dat te prijzig?
+ Mertens!

@Verwijderd

Ik heb met deze opstelling vorig jaar gespeeld en ging echt perfect. Enige wat ik toen had was oranje MOTM Son ipv Jesus.

https://www.futbin.com/18/squad/3620031

[ Voor 29% gewijzigd door Skann op 07-02-2018 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu is mijn vraag:
Ik heb geprobeerd hamsik erin te houden en kom op de volgende formatie. Met de juiste coach en league kom je dus op 8 chem voor 2 spelers.
Het is maar een idee

https://www.futbin.com/18/squad/3619824

edit: oh matuidi en hamsik wisselen bij de start van positie.

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 07-02-2018 13:59 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Miggell schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:51:
Ik merk wel de laatste tijd dat de goals die ik tegen krijg steeds vaker ook klutsgoals zijn of rebounds waarin ineens geen enkele van mijn verdedigers in de buurt is.
Dit is sinds de laatste patch zo geworden. En daarom haat ik EA, want dit flikten ze vorig jaar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036

Nu is mijn vraag:
Ik heb op dit moment ook een BPL - Calcio A team, waar je misschien ook nog wel wat zaken uit kunt halen. Matuidi - Dybala - Wilson kun je vervangen door Hamsik - De Bruyne - Mertens
https://www.futbin.com/18/squad/3282918

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Hoe kom ik achter de quick sell waarde van een IF als ik die zelf niet heb?

Edit: Dat Google is toch best handig he 8)7

Anyway, is dit een beetje betrouwbaar?
https://www.fifauteam.com/fifa-18-quick-sell-prices-discard/

[ Voor 52% gewijzigd door RenoD87 op 07-02-2018 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
RenoD87 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:37:
Hoe kom ik achter de quick sell waarde van een IF als ik die zelf niet heb?

Edit: Dat Google is toch best handig he 8)7

Anyway, is dit een beetje betrouwbaar?
https://www.fifauteam.com/fifa-18-quick-sell-prices-discard/
www.futbin.com

Of kijk op de transfermarkt Sorry, las hem verkeerd

[ Voor 3% gewijzigd door WSL036 op 07-02-2018 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DVcOuhwVMAEtUem.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
Ik heb een Batsman OTW dus ik ben uitermate blij met deze TOTW :D

edit: in 30 min tijd al 15K gestegen :9~

[ Voor 25% gewijzigd door StaafM op 07-02-2018 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
Voor de OTW bezitters een zieke TOTW.

Die Salah......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
ajaxalex schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:18:
[...]

[...]

En jij denkt dat EA gaat toegeven dat een bepaald schot vanaf een bepaalde positie 100% een goal is? Lijkt me sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
3 miki’s en 2 batsmans ingekocht. Word cashen :)

Salah ziet er wel heel Nice uit

[ Voor 24% gewijzigd door 038Zwolle op 07-02-2018 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa Bats OTW.

Had hem ingekocht voor 110k toen, wanneer is zijn waarde het hoogst denken jullie? Als hij de TOTW voorbij is of nu vanavond voor zeven uur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Mijn team speelt goed dus ik dacht na de verkoop van KDB wat OTW SBC’s te doen. Bij de 5e keer Douglas Costa. Kan mijn tradable in de verkoop, staan we weer kiet. FIF Mertens gekocht. Sparen voor IF Willian!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Dit is mijn huidige team: https://www.futbin.com/18/squad/3625376

Ze spelen voorin kort op elkaar waar er met een tweetjes, steekballetjes en drawbacks ruimte gemaakt moet worden. De backs komen soms op voor een voorzet. Ik heb de voorste twee CAMS staan dat ze dan de 16 in duiken.

Zoals je kan zien bij de reserves heb ik Vidal vandaag gepacked. Voor mijn team is de waarde van deze speler enorm. Pogba is untradable en zodoende is hij dus verreweg de meest waardevolle speler die ik heb.

Wat zouden jullie doen? Vidal in deze formatie proberen te passen? Of Vidal verkopen en daar bijvoorbeeld een Walker en een betere keeper voor terughalen?

Ik heb naast deze formatie 34k goud op de bank staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBers schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:44:
Dit is mijn huidige team: https://www.futbin.com/18/squad/3625376

Ze spelen voorin kort op elkaar waar er met een tweetjes, steekballetjes en drawbacks ruimte gemaakt moet worden. De backs komen soms op voor een voorzet. Ik heb de voorste twee CAMS staan dat ze dan de 16 in duiken.

Zoals je kan zien bij de reserves heb ik Vidal vandaag gepacked. Voor mijn team is de waarde van deze speler enorm. Pogba is untradable en zodoende is hij dus verreweg de meest waardevolle speler die ik heb.

Wat zouden jullie doen? Vidal in deze formatie proberen te passen? Of Vidal verkopen en daar bijvoorbeeld een Walker en een betere keeper voor terughalen?

Ik heb naast deze formatie 34k goud op de bank staan.
Vidal is wel een enorme baas. Maar om hem te linken heb je best centjes nodig. Je zal namelijk Bayern spelers er achter moet zetten. De goede Bayern spelers, zijn duur.

Ik zou eerder kijken naar wat je uit de PL kan halen als verbetering voor Bakayoko, Gundogan en Alli. En ik zou kijken of je Ibra niet als CAM wil met Jesus in de spits. Persoonlijk lijkt me dat beter spelen maar dat ligt aan speelstijl natuurlijk.

Oh en ik zou eerder Van Dijk opstellen dan Kompany. Van Dijk is super agressief. Samen met Bailly gaat niemand het op kracht van je winnen in ieder geval. Walker vind ik persoonlijk te duur maar Bellerin vind ik een slapjanus. Aurier doet het daar beter voor mij. Ook weer een speelstijl ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Ik heb nu dit team, maar wil graag wat veranderen:
https://www.futbin.com/18/squad/3625988

Ik wil Lacazette, Tolisso, Bakayoko en Otamendi weg doen. Hiervoor wil ik Van Dijk (andere suggesties?) en Griezmann voor terug. Voor de plek van Tolisso en Bakayoko zoek ik dus nog vervanging..
Iemand de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:40:
Hoppa Bats OTW.

Had hem ingekocht voor 110k toen, wanneer is zijn waarde het hoogst denken jullie? Als hij de TOTW voorbij is of nu vanavond voor zeven uur?
ik hoop voor je dat je hem al hebt verkocht haha. heb hem uiteindelijk voor 126K verkocht..hoogtepunt was 129K. nu is ie op te pikken voor 90K BN.

edit: inmiddels al voor 85K :o

Tip: Mocht je de coins hebben..OTW Bats. is voor 85/90K Buy now op te pikken en als je kijkt naar de biedingen gaan ze haast altijd voor 115K+ weg!

[ Voor 17% gewijzigd door StaafM op 07-02-2018 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou me nog niet blindstaren oo de bin op dit moment. Ik heb ze ook verkocht in de hype maar ik denk dat veel mensen hun OTW kaarten achter de hand hielden. Trekt wel weer bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
038Zwolle schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:44:
Zou me nog niet blindstaren oo de bin op dit moment. Ik heb ze ook verkocht in de hype maar ik denk dat veel mensen hun OTW kaarten achter de hand hielden. Trekt wel weer bij
is ook zo, maar heeft me wel ong 50K opgeleverd. Verkocht voor 1900 uur, terug gekocht via BIN na 1900 uur en weer in de verkoop gezet waarna er door luie mensen veel te veel voor is geboden momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
Vanavond even weer wat SB wedstrijden gespeeld.
Wordt er gaar van, eerste 2 wedstrijden tegen 89 en 87 team gespeeld op pro, beide keren 2-0 eraf.
Alle schoten was of keeper of paal/lat, 2 kansen aan de andere kant kassa.

Daarna tegen een iets minder team op legendarisch gewoon 3-0 winst zonder problemen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:26
Heb net even die SBC Cultural Exchange gedaan. Krijg ik uit mijn megapack dit :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/a9sYcC2ljEHEQnl2yDNgBmcX/thumb.jpg
Ik had al Dani Alves toty gepacked, maar dit slaat alles :P Eindelijk is het geluk eens aan mijn zijde met Ffia _/-\o_
Nu was ik al bezig met mn club verkopen (behalve mijn team https://www.futbin.com/18/squad/3630148) en ik hoop daarmee ongeveer 1miljoen coins mee te pakken. Op dit moment heb ik 500k, Dani Alves en Ronaldo nog in mijn bezit. Mijn vraag is dus: zal ik Ronaldo houden en een team om hem heen bouwen? Hem en Dani Alves verkopen om vervolgens mijn huidige team te versterken? Of heeft iemand andere ideeën / suggesties om een team te formuleren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de nieuwe SBCs vrij fijn. Niet dat ik ze voltooid heb. Ik heb anderen geholpen ze te voltooien. Dat heeft geresulteerd in 130 transfers vanuit de club voor een vrij aardig totaalbedrag. Doe de SBCs wel een keer als iedereen ze vergeten is. Dit was te makkelijk cashen. Fransen uit La Liga en Spanjaarden uit de Bundesliga vlogen eruit voor 9k. Het is momenteel een gekkenhuis. Heb hele ritsen 79 rated spelers verkocht voor 2k en meer. Smullen. :)
theman36 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:10:
Heb net even die SBC Cultural Exchange gedaan. Krijg ik uit mijn megapack dit :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_ [afbeelding]
Ik had al Dani Alves toty gepacked, maar dit slaat alles :P Eindelijk is het geluk eens aan mijn zijde met Ffia _/-\o_
Nu was ik al bezig met mn club verkopen (behalve mijn team https://www.futbin.com/18/squad/3630148) en ik hoop daarmee ongeveer 1miljoen coins mee te pakken. Op dit moment heb ik 500k, Dani Alves en Ronaldo nog in mijn bezit. Mijn vraag is dus: zal ik Ronaldo houden en een team om hem heen bouwen? Hem en Dani Alves verkopen om vervolgens mijn huidige team te versterken? Of heeft iemand andere ideeën / suggesties om een team te formuleren?
Rotzak. Ik was net zo blij met mijn keuze om de SBC niet te doen. Mooie pull man!

Ik zou zeker ff met Ronaldo spelen. Is echt een baas. Kun je daarna altijd nog kijken of je hem gaaf genoeg vindt.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2018 22:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:26
Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:10:
Ik vind de nieuwe SBCs vrij fijn. Niet dat ik ze voltooid heb. Ik heb anderen geholpen ze te voltooien. Dat heeft geresulteerd in 130 transfers vanuit de club voor een vrij aardig totaalbedrag. Doe de SBCs wel een keer als iedereen ze vergeten is. Dit was te makkelijk cashen. Fransen uit La Liga en Spanjaarden uit de Bundesliga vlogen eruit voor 9k. Het is momenteel een gekkenhuis. Heb hele ritsen 79 rated spelers verkocht voor 2k en meer. Smullen. :)
[...]
Rotzak. Ik was net zo blij met mijn keuze om de SBC niet te doen. Mooie pull man!

Ik zou zeker ff met Ronaldo spelen. Is echt een baas. Kun je daarna altijd nog kijken of je hem gaaf genoeg vindt.
Heb gelukkig net nog isco en gaya in mn club dus die gaan naar links. Ronaldo maar eens even testen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Iemand ervaring met Griezmann, Obiang IF en Isco NIF? Plus en minpunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de WL kwalificatie (speel ik voor de lol want ik ben al gekwalificeerd) was Ronaldinho geschorst en had ik hem vervangen door loan Ronaldo 94. Die scoorde prompt 3 goals en speelde ongelooflijk fijn.
Zat ik te denken om Gullit en Pele te verkopen en evt die Ronaldo te halen. Pele maakt me niet zoveel uit, maar Gullit verkopen kan ik bijna niet over mijn hart krijgen. Maar ja, dan heb ik wel Ronaldo 94.

Zou mijn team worden met 800k ongeveer voor een cm : https://www.futbin.com/18/squad/3631367

Misschien maar nog een nachtje over slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-10 15:12
Bean77 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:55:
In de WL kwalificatie (speel ik voor de lol want ik ben al gekwalificeerd) was Ronaldinho geschorst en had ik hem vervangen door loan Ronaldo 94. Die scoorde prompt 3 goals en speelde ongelooflijk fijn.
Zat ik te denken om Gullit en Pele te verkopen en evt die Ronaldo te halen. Pele maakt me niet zoveel uit, maar Gullit verkopen kan ik bijna niet over mijn hart krijgen. Maar ja, dan heb ik wel Ronaldo 94.

Zou mijn team worden met 800k ongeveer voor een cm : https://www.futbin.com/18/squad/3631367

Misschien maar nog een nachtje over slapen.
Ik haat zulke mensen :)
Stel je voor dat ik jou team tegenkom in de finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:57:
[...]

Ik haat zulke mensen :)
Stel je voor dat ik jou team tegenkom in de finale.
Vandaag gewoon verloren tegen een team met een aantal zilveren spelers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hou er idd ook niet van. Heb 1x de kwalificatie gespeeld maar de finale aan mijn tegenstander gegund. Als ik al gekwalificeerd ben ga jk geen spelers pesten die hun best proberen te doen voor de WL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 23:00:
Ik hou er idd ook niet van. Heb 1x de kwalificatie gespeeld maar de finale aan mijn tegenstander gegund. Als ik al gekwalificeerd ben ga jk geen spelers pesten die hun best proberen te doen voor de WL
Daarnaast is dkt tenminste lagvrij. Seasons is pet wat dat betreft. Heb liver af en toe delay dan meestal lag en delay. Ik verlies de finale niet voor de ander maar om door te kunnen spelen. Hoewel ik wel die pro kits wil. Voor de coins. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja iedereen moet het zelf weten. Maar ik vind het lullig om de kwalificatie af te pakken van spelers die misschien na hun werk een paar potjes kunnen spelen en weer niet gekwalificeerd zijn.lag vrij is idd wel prettig Maarja dan maar gewoon seasons imho. Zeker met teams zoals sommigen hier hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
038Zwolle schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 23:14:
Ja iedereen moet het zelf weten. Maar ik vind het lullig om de kwalificatie af te pakken van spelers die misschien na hun werk een paar potjes kunnen spelen en weer niet gekwalificeerd zijn.lag vrij is idd wel prettig Maarja dan maar gewoon seasons imho. Zeker met teams zoals sommigen hier hebben.
Aan de andere kant heb ik bijv (op PC) altijd zulke tegenstanders tijdens DKT. Zeker in de halve finale of finale. Of Bean, Visser etc t dan wel of niet doen, maakt geen verschil.
De ervaring hier is dat reeds gekwalificeerde tweakers dan inderdaad de finales gunnen enzo. De tegenstanders die ik krijg spelen met een full icon squad de hele match vol gas en als ze dan in de blessuretijd de winnende maken met een screamer van 40 meter dan gaan ze juichen met t vingertje voor de mond. Die mensen mogen ze van mij in de brand steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 23:19:
[...]

Aan de andere kant heb ik bijv (op PC) altijd zulke tegenstanders tijdens DKT. Zeker in de halve finale of finale. Of Bean, Visser etc t dan wel of niet doen, maakt geen verschil.
De ervaring hier is dat reeds gekwalificeerde tweakers dan inderdaad de finales gunnen enzo. De tegenstanders die ik krijg spelen met een full icon squad de hele match vol gas en als ze dan in de blessuretijd de winnende maken met een screamer van 40 meter dan gaan ze juichen met t vingertje voor de mond. Die mensen mogen ze van mij in de brand steken.
In de regel gun ik de finale aan de tegenstander. Tenzij de tegenstander heel provocerend gaat zitten juichen zoals jij beschrijft. Dan doe ik wel alle moeite om te winnen.
De finale gebruik ik ook om dingen te experimenteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kolere, na een half jaar sbc, pak ik opeens icon Vierra 86 uit een pack!
Waarde ongeveer 1,5 m.
Tjemig raak ik zo'n dure speler wel überhaupt kwijt vraag ik me af?

En ik maar daarvoor buffelen om Ake totw te kopen.
Die trouwens niet voor meer verkocht kan worden dan 200k dus extreem veel winst zal ik er nooit op maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Shreddaaa schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:40:
Iemand ervaring met Griezmann, Obiang IF en Isco NIF? Plus en minpunten?
Obian IF is goed voor zijn rating, maar kan soms log aanvoelen. Is niet overal zo snel als dat je hem zou willen. Hij speelt een beetje als Toure, maar dan zonder de longshots. Hij is wel veel in beweging, maar dat maakt hem aan het einde van de tweede helft ook minder bruikbaar, zijn puf is er dan uit.

Gisteren overigens gefrustreerd zitten kijken hoe laag alle prijzen waren, en ik had niet de coins om spelers aan te schaffen. Toen de knoop maar doorgehakt. Fitness team in de verkoop, en vanochtend kon ik SIF Mertens en IF Willian kopen! Wordt nog wat zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:52
Op dit moment heb ik onderstaand team:

https://www.futbin.com//18/squad/3636163

Opzich speelt het team wel goed, maar door de hogere rating speel je vaak met een "beperking". Als tweede team heb ik een 82 rated team en daar win ik veel vaker mee.

Iemand nog tips voor het team?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

The Jackel schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 07:50:
Op dit moment heb ik onderstaand team:

https://www.futbin.com//18/squad/3636163

Opzich speelt het team wel goed, maar door de hogere rating speel je vaak met een "beperking". Als tweede team heb ik een 82 rated team en daar win ik veel vaker mee.

Iemand nog tips voor het team?
De beste tip die ik je kan geven is het aanschaffen van deze man; https://www.futbin.com/18/player/15463/Tommy%20Käßemodel/

Met hem op de bank zijn al je zorgen voorbij. Coachend erg goed, motiveert je spelers om vaker te winnen of van een achterstand terug te komen. Werkelijk waar de beste bankzitter die je kan hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WSL036
Een cursus gevolgd hoe kom ik snel van mijn munten af: Gistermiddag ging OTW Salah ineens hard de lucht in. Ging in open bid naar de 850 - 900k. Hiervan probeerde ik snel profiteren en heb ik snel Son IF en Matuidi IF met ong 30k verlies verkocht en voor 555k OTW Salah gekocht. Helaas daarna niet voor een mooi bedrag kunnen verkopen.

Hij ging gisteravond zo hard richting de 490 dat ik hem uit angst dat hij nog verder ging zakken op 506 verkocht heb. Ik wilde namelijk sowieso Son en Matuidi weer terugkopen. Inmiddels weer rustig aan het stijgen.....

In een paar uur tijd bijna 100k verloren door een paniekactie. Geen geduld gehad... 8)7
Pagina: 1 ... 133 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs