Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Minime2013
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 23-05 13:01
quote:
Hoe bevalt 86 Gullit? Ik twijfel steeds omdat je leest dat 'ie na 60 minuten halfdood over t veld strompelt. En 1 miljoen is veel geld voor een speler met alround statistieken lijkt me.

• Razz89
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 21:25
Wie kan mij advies geven..

https://www.futbin.com/18/squad/3741014

Dit team heb ik nu.. maar son op de linkerkant brengt helemaal niks en moet telkens vervangen worden rond de 65e minuut.

Wie kan ik daar verder neerzetten? Wil max 400k uitgeven..
Zit zelf te twijfelen om overmars te halen als ik nog ff doorspaar. En dan misschien de sbc te doen en de 90versie goedkoop te halen.. wie heeft er een idee met deze squad? Ingame switch ik naar 4231.

Andere aanpassingen in het team zijn ook welkom!
Heb buiten dit team om nog ongeveer max 300k tot beschikking.
quote:
Razz89 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:54:

Dit team heb ik nu.. maar son op de linkerkant brengt helemaal niks en moet telkens vervangen worden rond de 65e minuut.

Zit zelf te twijfelen om overmars te halen als ik nog ff doorspaar. En dan misschien de sbc te doen en de 90versie goedkoop te halen.. wie heeft er een idee met deze squad? Ingame switch ik naar 4231.

Als Son niet rendeert dan doe je iets verkeerd :+ Low driven finish in de lange hoek is standaard een goal met Son :+ Hoewel ik hem wel altijd heb gespeeld als spits of als lf.

Overmars hoor ik goede verhalen over!

• Unione.
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18:08
Iemand tips voor de marquee matchups? Juve - Torino waarschijnlijk. MIsschien Atletico - Bilbao / Guimaraes - Braga? Vrij onvoorspelbaar dit jaar.

• Leroyb87
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 23-05 10:37
quote:
Unione. schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:30:
Iemand tips voor de marquee matchups? Juve - Torino waarschijnlijk. MIsschien Atletico - Bilbao / Guimaraes - Braga? Vrij onvoorspelbaar dit jaar.
Ik zou zeggen: Kijk op Futbin en Futhead... daar staan genoeg mogelijkheden ;)

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 00:19
Son deed het bij mij ook niet goed.
Mane en Oxlade if deden het beter
Ook Lanzini if is een fijne daar

Harribo wijzigde deze reactie 13-02-2018 10:36 (19%)

www.harrofotografie.nl

• RemkoDJ
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16:11
Is er nou echt geen ander optie om die spain to germany simultor sbc zonder camacho bernat of dortmund bartra te voltooien? gasten staan nimmer op de markt en zo wel binnen 1 sec gesniped voor 10k :\

• Shreddaaa
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 00:25
quote:
RemkoDJ schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:37:
Is er nou echt geen ander optie om die spain to germany simultor sbc zonder camacho bernat of dortmund bartra te voltooien? gasten staan nimmer op de markt en zo wel binnen 1 sec gesniped voor 10k :\
Nee er is geen andere manier. Zo wel, zou het nog steeds dezelfde situatie blijven.
Goed opletten en bidden voor packluck.

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23-05 13:26
quote:
Razz89 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:54:

Overmars kan ik zeker aanraden. Verder ben ik totaal geen fan van Morata in dit spel. Heb je Jesus al geprobeerd op die plek?

PSN: vosje1991 | XBL: Japstervos

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:48
quote:
servival7 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:01:
[...]

Overmars kan ik zeker aanraden. Verder ben ik totaal geen fan van Morata in dit spel. Heb je Jesus al geprobeerd op die plek?
In welk team gebruik jij Overmars?

• Fraaank
quote:
RemkoDJ schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:37:
Coke
Insua
Omar Mascarell
Javi Martinez
Jairo
Jorge Meré

En inderdaad bidden voor packluck! Had zelf toevallig nog Bernat in m'n club.

• The DenMan
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:25

The DenMan

PSN ID: Thedenman

quote:
Fraaank schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:06:
[...]

Coke
Insua
Omar Mascarell
Javi Martinez
Jairo
Jorge Meré

En inderdaad bidden voor packluck! Had zelf toevallig nog Bernat in m'n club.
Ik heb ze gewoon verkocht voor 10k. Kleine kans dat je 20K uit een megapack haalt. ;)

Mijn iRacing Profiel

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21:56
quote:
The DenMan schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:07:
[...]

Ik heb ze gewoon verkocht voor 10k. Kleine kans dat je 20K uit een megapack haalt. ;)
Door de groep af te maken krijg je ook een rare players pack en 5k cadeau. Aangezien de andere 3 SBC's heel goedkoop zijn zou je deze beloning ook aan die 20k kunnen toeschrijven ;)

• servival7

• Skann
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-05 12:24
quote:
Vissert schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:52:
Nog meer mensen die prime Hernandez gebruiken? Hij is snel en wendbaar maar ik vind hem zijn 1.2miljoen niet echt waard.. Geen killer en vaak slordig in de passing.
300 potten hier. De eerste 150 potten dodelijk, maakte alles af. Sinds een tijdje lijkt hij generved want ineens schiet hij veel ballen naast. Ook steekballen die totaal verkeerd aankomen. Alsnog loopt hij zowel qua assists en goals 1 op 1.

• Fraaank
quote:
Skann schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:29:
[...]

300 potten hier. De eerste 150 potten dodelijk, maakte alles af. Sinds een tijdje lijkt hij generved want ineens schiet hij veel ballen naast. Ook steekballen die totaal verkeerd aankomen. Alsnog loopt hij zowel qua assists en goals 1 op 1.
Wil denk ik de 85 rated versie weer terughalen, die beviel me wel. Dan Overmars voor LW. Moet ik vast wel redden voor 800k.
quote:
Skann schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:29:
[...]

Thanks voor de reactie! Ik was ook echt enthousiast toen ik hem packte. Hij viel mij altijd op door zijn belachelijke loopacties. Irritante speler om tegen te spelen maar ik verkoop hem nu liever...

6 goals en 8 assist in 16 wedstrijden..

• Joster
quote:
Minime2013 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:22:
[...]

Hoe bevalt 86 Gullit? Ik twijfel steeds omdat je leest dat 'ie na 60 minuten halfdood over t veld strompelt. En 1 miljoen is veel geld voor een speler met alround statistieken lijkt me.
Nou bij mij niet! Hij is overal, wint kopduels, verdedigd mee, pakt ballen af, loopt gaten dicht, gaat combinaties aan, geeft steekpasses, loopt de 16 in, maakt kansen af, schiet van afstand raak, etc. Echt de meest veelzijdige en complete middenvelder die ik ken. Misschien wel het allerbeste op AMC maar daar staat Rui Costa bij mij.

• Skann
quote:
Joster schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:36:
[...]

Nou bij mij niet! Hij is overal, wint kopduels, verdedigd mee, pakt ballen af, loopt gaten dicht, gaat combinaties aan, geeft steekpasses, loopt de 16 in, maakt kansen af, schiet van afstand raak, etc. Echt de meest veelzijdige en complete middenvelder die ik ken. Misschien wel het allerbeste op AMC maar daar staat Rui Costa bij mij.
Kan dit beamen. Long shots met Gullit _/-\o_

• servival7
Bij mij werkte baby Gullit wat minder. Speelde toen 4-3-2-1 en daar liep hij vanaf minuut 60 toch wel met de tong op de grond.
Zijn passes zijn echter fenomenaal. Letterlijk alles komt aan.

• Razz89
quote:
servival7 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:01:
[...]

Nu nog nadenken of ik de sbc overmars doe of de handelbare haal voor 300k meer..

Morata is een beest bij mij! Schiet ze bijna allemaal binnen! Jesus heb ik op de bank samen met lacazette otw.

• Skann
quote:
Razz89 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:09:
[...]

Nu nog nadenken of ik de sbc overmars doe of de handelbare haal voor 300k meer..

Morata is een beest bij mij! Schiet ze bijna allemaal binnen! Jesus heb ik op de bank samen met lacazette otw.
Probeer anders de 88 Overmars. Die is nauwelijks minder dan de 90 versie en een stuk goedkoper.

• servival7
quote:
Klopt ook lekker op futbin met die prijzen. hele elftal 1,5m Terwijl alleen ferdinand al 1,4m is. 8)7

• Skann
quote:
servival7 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:20:
[...]

Klopt ook lekker op futbin met die prijzen. hele elftal 1,5m Terwijl alleen ferdinand al 1,4m is. 8)7
En Suarez is een Duitser van Schalke 04 :9

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20:57
quote:
Minime2013 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:22:
[...]

Long shot moet ik nog gaan doen, ik wissel hem nooit, hij blijft gaan.
Held Held Held.

Deze week pas vrijdag weer FIFA spelen, heerlijk om door de weeks een leven te hebben :>

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Joster
quote:
[...]

Hij heeft toch een aantal spelers niet laten meetellen in de prijs omdat ie die waarschijnlijk untradeable heeft..?
quote:
[...]

Klopt prima! Ik heb een aantal spelers aangevinkt die niet hoeven mee te tellen want untradeable of al in het team.

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23-05 08:23
Vandaag weer even een investering gedaan, Pogba erbij gehaald en Gullit naar CM.

https://www.futbin.com/18/squad/3520654

Ben benieuwd :)

• Nachtapotheker
quote:
[...]

Dit kan ik beamen, beste speler in mijn team.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:37

Leoon.

waka waka hey hey

Iemand ervaring met Meite als middenvelder?

Speelde eerst met deze opstelling maar sinds de laatste update is het ineens niet eens nog 10% van hoe goed het voor de update was..

Dus nu dacht ik aan om dan 4321 te gaan proberen, dan moet het of Meite op CCM zijn of bijv Pastore en Alessandrini weer 7 chem (dat is geen probleem). Denk namelijk dat het met Fekir een iets te aanvallende opstelling wordt.

Is de middelste CM bij de 4321 juist de verdedigende speler of gaat die mee naar voren?

Zoiets:

Leoon. wijzigde deze reactie 13-02-2018 14:17 (15%)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Meite niet geprobeerd maar staat wel op mijn lijstje! Goede stats, workrates en lengte. Lijkt mij een goedkoop alternatief voor Kante.

• servival7
quote:
Leoon. schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:17:
Iemand ervaring met Meite als middenvelder?

Speelde eerst met deze opstelling [afbeelding] maar sinds de laatste update is het ineens niet eens nog 10% van hoe goed het voor de update was..

Dus nu dacht ik aan om dan 4321 te gaan proberen, dan moet het of Meite op CCM zijn of bijv Pastore en Alessandrini weer 7 chem (dat is geen probleem). Denk namelijk dat het met Fekir een iets te aanvallende opstelling wordt.

Is de middelste CM bij de 4321 juist de verdedigende speler of gaat die mee naar voren?

Zoiets:
[afbeelding]
Volgens mij is dat sterk afhankelijk van je instructies. Bij mij bleef hij altijd achter.

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
Vissert schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:22:
Meite niet geprobeerd maar staat wel op mijn lijstje! Goede stats, workrates en lengte. Lijkt mij een goedkoop alternatief voor Kante.
Lijkt mij dus ook en als de middelste CM achterin blijft is dat een prima optie daar. Had 1 mln gestoken in Meite's kaartjes en Kostics waarbij ik super veel meite's verkocht heb tijdens dat hij in pakjes zat. Dus alleen daarom verdiend hij eigenlijk al een kans, hij heeft mij geld gegeven :+
quote:
servival7 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:23:
[...]

Volgens mij is dat sterk afhankelijk van je instructies. Bij mij bleef hij altijd achter.
Awesome, ga ik mijn team maar eens zo maken dan, kijken of ik dan weer plezier krijg met deze spelers. Voor de patch was dit team super goed, na de patch dat alles slomer geworden is, is mijn fitness team veel en veel fijner..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Minime2013
quote:
[...]

Crap...Iedere keer dat ik enthousiast word lees ik nare reviews over de beste man met deze kaart en dan lees ik dit en wil ik hem weer :p Welke positie had je hem lopen? In welke formatie? Zou bij mij 1 van de 2 middenvelders zijn in een 443-4 (geloof ik)

Edit: net voor rond de 800K 88 Petit opgesnord, was nog ongebruikt :) Lijkt me voor nu een goeie.

Minime2013 wijzigde deze reactie 13-02-2018 15:00 (6%)

quote:
Vissert schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:22:
Hoe bevalt Kane eigenlijk, zou met een paar verkopen bijvoorbeeld zijn TOTY kunnen halen.
Mijn team presteert merkbaar beter nu ik Ibra terug heb gehaald als target-man met POTM Salah naast hem.

Hoewel ik Ibra veel cooler vind dan Kane, is zijn TOTY wel een alles in een kaart :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

quote:
Bossie schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:13:
[...]

Hoe bevalt Kane eigenlijk, zou met een paar verkopen bijvoorbeeld zijn TOTY kunnen halen.
Mijn team presteert merkbaar beter nu ik Ibra terug heb gehaald als target-man met POTM Salah naast hem.

Hoewel ik Ibra veel cooler vind dan Kane, is zijn TOTY wel een alles in een kaart :)
Kane is voor mij een speler die vaak het verschil maakt. Staat nu op 162 goals en 85 assist in 149 wedstrijden. Zijn schot is briljant. Als je iets ruimte hebt op randje 16 dan is 9/10 een goal. Hetzelfde met de low driven finish.

Het is alleen geen Alessandrini. Je dribbelt er niet mee tussen 4 man door :+ Kwestie van strak aan spelen -> afschermen en afleggen/draaien en schieten.

Ik speel met de 91 variant met catalyst en qua snelheid is het acceptabel. Je kunt hem diep sturen en als je het goed weet te combineren met zijn kracht dan kun je nog wel 1 op 1 gaan. Bij de TOTY heb je dat minder. Die heeft 93 pace met een engine kaart.

• Leroyb87
quote:
neee :( Dag OTW winst voorlopig haha

• Joster
quote:
Minime2013 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:41:
[...]

Crap...Iedere keer dat ik enthousiast word lees ik nare reviews over de beste man met deze kaart en dan lees ik dit en wil ik hem weer :p Welke positie had je hem lopen? In welke formatie? Zou bij mij 1 van de 2 middenvelders zijn in een 443-4 (geloof ik)

Edit: net voor rond de 800K 88 Petit opgesnord, was nog ongebruikt :) Lijkt me voor nu een goeie.
Hij heeft AMC gestaan in een 3-5-2 / 3-4-1-2 en staat nu CM in een van beide formaties. Ben nog aan het kijken of ik over ga stappen na 4-4-2 / 4-2-3-1 / 4-3-2-1 / 4-4-1-1 en ook daar zou hij CM komen te staan..

• ErnstMid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 15-05 13:06
quote:
Leroyb87 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:49:
[...]

neee :( Dag OTW winst voorlopig haha
Yarmolenko investeringen gedaan --> blessure
Lacazette investeringen gedaan --> blessure

jeeuj! :9 Davinson Sanchez zn otw BIN is wel aan het stijgen... Why? Wat heb ik gemist?

• Minime2013
quote:
Joster schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:53:
[...]

Hij heeft AMC gestaan in een 3-5-2 / 3-4-1-2 en staat nu CM in een van beide formaties. Ben nog aan het kijken of ik over ga stappen na 4-4-2 / 4-2-3-1 / 4-3-2-1 / 4-4-1-1 en ook daar zou hij CM komen te staan..
Nice, ik ga hem een keer halen, maar loop nu met 85 Blanc en 88Petit die ik net heb gekocht. Gaan een keer vervangen worden door 86 Gullit en 90 Rijkaard gok ik.

• Skann
quote:
ErnstMid schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:55:
[...]

jeeuj! :9 Davinson Sanchez zn otw BIN is wel aan het stijgen... Why? Wat heb ik gemist?
Hij heeft de 0 gehouden tegen Arsenal en dolde ik geloof Aubameyang met een truc in die wedstrijd.

Yarmolenko hier ook voor 47.5k opgepikt. Is nu al minimaal 10k meer waard :)

• ErnstMid
quote:
Skann schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:58:
[...]

Hij heeft de 0 gehouden tegen Arsenal en dolde ik geloof Aubameyang met een truc in die wedstrijd.

Yarmolenko hier ook voor 47.5k opgepikt. Is nu al minimaal 10k meer waard :)
Mmm, verwacht eigenlijk niet dat hij daar een IF voor krijgt. Zou wel magisch zijn... Denk dat ik er maar een paar ga verkopen voor 10k. winst die ik nu minstens pak daarop.

Yarmolenko loopt nog de hele maand op krukken trouwens, dus die komt de komende weken niet in actie.

• Leroyb87
quote:
ErnstMid schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:55:
[...]

Ja heb van alles invest.. Morata gaat nu weer spelen dus dat is goed... Lucas hoop ik vanavond dat die speelt.. Tagliafico die is nu wel bizar hoog.. maar komt door TOTW..

• Nachtapotheker
Iemand hier al met TOTY Kane gespeeld? Die kaart ziet er echt ziek uit. Met catalyst alles boven de 95 (behalve defending, maar dat boeit niet :P).

Het lijkt me heerlijk om te proberen, alleen H/H workrates (zonder tries to beat defensive line) voor de spits lijken mij niet optimaal. Ik ben benieuwd naar ervaringen.
quote:
Nachtapotheker schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:19:
Iemand hier al met TOTY Kane gespeeld? Die kaart ziet er echt ziek uit. Met catalyst alles boven de 95 (behalve defending, maar dat boeit niet :P).

Het lijkt me heerlijk om te proberen, alleen H/H workrates (zonder tries to beat defensive line) voor de spits lijken mij niet optimaal. Ik ben benieuwd naar ervaringen.
@Bean77 heeft er ervaring mee :+
quote:
Hij is erg goed en speelt eigenlijk totaal niet als een Kane. (zijn IF's vond ik waardeloos). Maar verrassend wendbaar, goed schot. Ik had er volgens mij engine op om zijn balance te boosten. Voor 1,5mln haal je geen betere spits naar mijn mening.

Sony A7R II | Zeiss Batis 18mm | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

quote:
Vissert schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:23:
[...]

Kane is voor mij een speler die vaak het verschil maakt. Staat nu op 162 goals en 85 assist in 149 wedstrijden. Zijn schot is briljant. Als je iets ruimte hebt op randje 16 dan is 9/10 een goal. Hetzelfde met de low driven finish.

Het is alleen geen Alessandrini. Je dribbelt er niet mee tussen 4 man door :+ Kwestie van strak aan spelen -> afschermen en afleggen/draaien en schieten.

Ik speel met de 91 variant met catalyst en qua snelheid is het acceptabel. Je kunt hem diep sturen en als je het goed weet te combineren met zijn kracht dan kun je nog wel 1 op 1 gaan. Bij de TOTY heb je dat minder. Die heeft 93 pace met een engine kaart.
Hij hoeft ook geen Alessandrini te zijn, maar een upgrade voor Ibra. Qua stats is hij dat zeker, maar met oog op de target-man traits en work rates waarschijnlijk niet.

Denk dat TOTY Bonucci dan maar de transferlijst op gaat.

quote:
Bossie schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:11:
[...]

Hij hoeft ook geen Alessandrini te zijn, maar een upgrade voor Ibra. Qua stats is hij dat zeker, maar met oog op de target-man traits en work rates waarschijnlijk niet.

Denk dat TOTY Bonucci dan maar de transferlijst op gaat.
Ik heb mij wel altijd afgevraagd of het nu een spits was of toch meer een cam.

Sony A7R II | Zeiss Batis 18mm | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

quote:
Nachtapotheker schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:19:

De pro's moeten hem niet vanwege weak foot en skills.

Als je een goede speler (top 100 weekend league) wil zien die van hem geniet, moet je Fuji checken. Sowieso een aanrader qua youtubers. Is ontspannen, doet dagelijks een filmpje met maar 1 keer per week een saaie pack opening. Overigens zijn pack openings echt super saai, maar hij heeft er eentje waarbij je gaat watertanden.

Ik heb Kane 1 wl gebruikt voordat ik al mijn munten in icons gooide. Hij is echt subliem. Enige is dat hij nog steeds niet super snel draait. Denk door zijn bouw. Voor de rest hoef je echt niet na te denken over scoren. Alles zit gewoon. Nog meer dan ik Van Basten.

Xbox Live GT: exactor it

Hebben mensen die geïnvesteerd hebben in lacazette wel gekeken hoe hij speelt (of niet speelt ) bij Arsenal? Ook zijn invalbeurt was weer om te janken vorige week.
quote:
038Zwolle schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:00:
Hebben mensen die geïnvesteerd hebben in lacazette wel gekeken hoe hij speelt (of niet speelt ) bij Arsenal? Ook zijn invalbeurt was weer om te janken vorige week.
Lacazette is gewoon een prima spits maar geen match voor het systeem van Arsenal. Na tig frustrerende potjes en wisselbeurten is er weinig meer van over.

Op YouTube left Henry het met video voorbeelden ook duidelijk uit

quote:
Bossie schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:29:
[...]

Lacazette is gewoon een prima spits maar geen match voor het systeem van Arsenal. Na tig frustrerende potjes en wisselbeurten is er weinig meer van over.

Op YouTube left Henry het met video voorbeelden ook duidelijk uit
Daarom snap ik het investeren ook niet.natuurlijk is er een kans dat hij een if krijgt ooit. Maar de kans dat het gebeurd is vrijwel nihil. Speelt slecht en past idd niet in het systeem.
quote:
038Zwolle schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:00:
De waarde van die kaart gaat wel omhoogschieten als hij een IF pakt. Hij is namelijk een prima speler in fifa. Vergelijk de prijs van zijn basiskaart eens met Henrik Mkhitaryan. Die laatste is een van de beste RWs in de PL. Lacazette is 1 van de vele opties voor goede spitsen in die competitie. En toch is Lacazette meer dan twee keer zo duur. Vergelijk dit ook met Bakayoko. Kans dat hij een IF krijgt is super laag. Maar de prijs voor zijn ptg is hoog omdat hij in game echt bizar goed wordt als het wel gebeurt.

Overigens is de prijs van de otw en ptg van lacazette en Bakayoko wel flink gedaald juist vanwege de lage kans op een IF. Maar als die er komt, dan is het cashen. Speculeren eerder dan verstandig investeren dus.

exactor it wijzigde deze reactie 13-02-2018 18:53 (11%)

quote:
exactor it schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:52:
[...]

De waarde van die kaart gaat wel omhoogschieten als hij een IF pakt. Hij is namelijk een prima speler in fifa. Vergelijk de prijs van zijn basiskaart eens met Henrik Mkhitaryan. Die laatste is een van de beste RWs in de PL. Lacazette is 1 van de vele opties voor goede spitsen in die competitie. En toch is Lacazette meer dan twee keer zo duur. Vergelijk dit ook met Bakayoko. Kans dat hij een IF krijgt is super laag. Maar de prijs voor zijn ptg is hoog omdat hij in game echt bizar goed wordt als het wel gebeurt.

Overigens is de prijs van de otw en ptg van lacazette en Bakayoko wel flink gedaald juist vanwege de lage kans op een IF. Maar als die er komt, dan is het cashen. Speculeren eerder dan verstandig investeren dus.
Ben ik wel met je eens hoor. Maar je hebt daardoor wel veel coins ‘vast’ in otw kaarten in de hoop dat je ergens in het seizoen een upgrade krijgt. Ik weet zeker dat ik met de coins van een otw lacazette (als hij überhaupt een if krijgt, de kans is vele malen hoger bij auba en mkhiki) veel meer kan verdienen in die tijd.

Ik heb bijvoorbeeld vorige week wat mkhiki gekocht voor 180k en in de hype voor 220+ verkocht. De winst is niet zoveel maar x3 tikt dit toch best aan. Ook denk ik dat het handiger is om met het geld in if’s te handelen dan de kaart weken/maanden in je team houdt in de hoop dat het ooit nog eens beter word. Elke week zijn er we leuke dealtjes te vinden zeker als een otw speler slecht heeft gespeeld voor zijn team
quote:
038Zwolle schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:19:
[...]

Ben ik wel met je eens hoor. Maar je hebt daardoor wel veel coins ‘vast’ in otw kaarten in de hoop dat je ergens in het seizoen een upgrade krijgt. Ik weet zeker dat ik met de coins van een otw lacazette (als hij überhaupt een if krijgt, de kans is vele malen hoger bij auba en mkhiki) veel meer kan verdienen in die tijd.

Ik heb bijvoorbeeld vorige week wat mkhiki gekocht voor 180k en in de hype voor 220+ verkocht. De winst is niet zoveel maar x3 tikt dit toch best aan. Ook denk ik dat het handiger is om met het geld in if’s te handelen dan de kaart weken/maanden in je team houdt in de hoop dat het ooit nog eens beter word. Elke week zijn er we leuke dealtjes te vinden zeker als een otw speler slecht heeft gespeeld voor zijn team
Eens hoor. Over manier van handelen. Je moet eigenlijk elke otw verkopen voor de pot en terugkopen na de pot als hij slecht gespeeld heeft. Op termijn verdien je hiermee meer dan als je wacht en hoopt op krakers. Ik doe dat met de wat minder dure spelers. Met meer munten word ik hier wel lui in. Ik heb bijvoorbeeld geen trek in 50 Traore's verhandelen elke speelronde. Plus je verziekt de prijs dan helemaal zelf. Plus met duurdere spelers werkt dit minder. Door tax. En het feit dat eentje elke spelronde minder waard wordt omdat de kans op een if met 1/36e afneemt.

Ben het ook eens met je punt over dure otw. Heb al eerder gepost over de mega verliezen die ik gemaakt heb met otw Lukaku, Lacazette en Morata. Maar die muntjes handel je vanzelf weer bij elkaar op de manier zoals jij het beschrijft. Lanzini heb ik deze week bijvoorbeeld al 200k op gepakt deze week. Door gewoon wat te snipen en mensen ze voor 2 tot 4k boven bin te laten kopen. Als ik niet weet wat ik moet met mijn munten ga ik voor een icon of een otw. Dus of een gave speler of een ultragave speler als het gokje uitpakt. Onverstandig maar wel lachen.

Morata was wel leuk deze week ook. Eerst het nieuws dat hij dit seizoen niet meer speelt. Gekocht op laagste punt. Volgens mij zelfs eentje gepakt op 70. De anderen rond de 95. Toen hij inviel gisterenavond verkocht op 120k. Dat vind ik leuk handelen. :)

exactor it wijzigde deze reactie 13-02-2018 19:30 (3%)

Ja idd morata was wel een meevaller. Ik had al vernomen dat hij mogelijk binnen enkele weken fit was dus had er een paar ingeslagen. Wel minder winst op gemaakt dan jij maar alsnog blij mee.

Ik probeer iig elke week in de hype te verkopen ipv van het laag inslaan en mogelijk ooit met (meer) winst verkopen.

Ik merk wel dat ik mijn team steeds minder upgrade. Het is veel makkelijker handelen met meer coins. Dit terwijl ik nog genoeg te verbeteren heb. Wellicht in de toekomst :)

• Nachtapotheker
quote:
Bean77 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:58:
[...]

Hij is erg goed en speelt eigenlijk totaal niet als een Kane. (zijn IF's vond ik waardeloos). Maar verrassend wendbaar, goed schot. Ik had er volgens mij engine op om zijn balance te boosten. Voor 1,5mln haal je geen betere spits naar mijn mening.
Ok, klinkt goed. Geen last van z’n h/h workrates? Volgens mij speel jij vaker met h/h spitsen, dus vermoedelijk niet :D
Ik prefereer M/L en H/M

• Nachtapotheker
quote:
exactor it schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:55:
[...]

De pro's moeten hem niet vanwege weak foot en skills.

Als je een goede speler (top 100 weekend league) wil zien die van hem geniet, moet je Fuji checken. Sowieso een aanrader qua youtubers. Is ontspannen, doet dagelijks een filmpje met maar 1 keer per week een saaie pack opening. Overigens zijn pack openings echt super saai, maar hij heeft er eentje waarbij je gaat watertanden.

Ik heb Kane 1 wl gebruikt voordat ik al mijn munten in icons gooide. Hij is echt subliem. Enige is dat hij nog steeds niet super snel draait. Denk door zijn bouw. Voor de rest hoef je echt niet na te denken over scoren. Alles zit gewoon. Nog meer dan ik Van Basten.
Ik zal eens gaan kijken, dank je wel. Hoe kijk jij tegen zijn workrates aan? Of heb je vaker H/H spitsen?
quote:
Nachtapotheker schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:45:
[...]

Ik zal eens gaan kijken, dank je wel. Hoe kijk jij tegen zijn workrates aan? Of heb je vaker H/H spitsen?
Niet echt last van gehad. Denk doordat hij O press back line stond. Dat houdt een sits toch wel aardig voorin in mijn ervaring.

• Razz89
Maakt het nou niks uit of je pakjes opent op console of via app op telefoon? 1 of andere manier doe ik het altijd pas als ik thuis ben op de console.. maar maakt niks uit toch? Zie alleen geen borden op de app😂
quote:
Razz89 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:48:
Maakt het nou niks uit of je pakjes opent op console of via app op telefoon? 1 of andere manier doe ik het altijd pas als ik thuis ben op de console.. maar maakt niks uit toch? Zie alleen geen borden op de app😂
In principe maakt het niks uit. Ik heb prime hernandez op de webapp en Suarez op de mobiel gepacked :+ Jammer want ik had beide graag als walkout gezien maar ik klaag niet :+

• bbblije
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23-05 12:14
quote:
Wacht voor de zekerheid tot vrijdag! Dan weet je of de rating upgrades komen en wat Lunar gaat doen.

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

• ajaxalex
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 14:49

ajaxalex

`Kroon

quote:
Maakt geen verschil, maar sommige hebben de voorkeur op borden en spanning.
Persoonlijk doe ik alles via de app, speel alleen op de PC

• Harribo
Tjonge jonge wat doe ik weer domme dingen op de markt.
Koop ik een Salah 89, maar per ongeluk de totw ipv de otw die kan stijgen.
Zelfde met Batshuayi en Mkytarian.

En voor Mkytarian ook nog de hoofdprijs gegeven want wou hem snel hebben vorige week woensdag na de bekendmaking van de totw.

En renderen doet hij niet als LM, tis echt een spits eigenlijk.

Ok van geleerd.
Ik heb nu een trucje. Ik kijk, als ik een speler wil kopen, steeds wat de laagste prijs is en doe die dan op mijn watchlist.
Zo krijg ik een idee wat werkelijk de laagste prijs is, dus niet alleen op een bepaald moment.

Verder kan je beter otw/totw in het weekend kopen. De eerste dagen na de bekendmaking zijn de prijzen absurd hoog.

Heb trouwens Aguero 89 gekocht, was erg duur maar denk dat ik er blij mee ga zijn.
Had laatst de Bruyne 89 gekocht, tjemig die maakt als CAM echt het verschil.
Dankzij hem win ik nu wedstrijden die ik eerder niet won.

Merk ook dat ik online spelen veel leuker vind dan die dooie offline Squad Battles. Dan maar minder coins, wil wel lol hebben

Harribo wijzigde deze reactie 14-02-2018 09:53 (19%)

www.harrofotografie.nl

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
quote:
Harribo schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:49:
Tjonge jonge wat doe ik weer domme dingen op de markt.
Koop ik een Salah 89, maar per ongeluk de totw ipv de otw die kan stijgen.
Zelfde met Batshuayi en Mkytarian.

En voor Mkytarian ook nog de hoofdprijs gegeven want wou hem snel hebben vorige week woensdag na de bekendmaking van de totw.

En renderen doet hij niet als LM, tis echt een spits eigenlijk.

Ok van geleerd.
Ik heb nu een trucje. Ik kijk, als ik een speler wil kopen, steeds wat de laagste prijs is en doe die dan op mijn watchlist.
Zo krijg ik een idee wat werkelijk de laagste prijs is, dus niet alleen op een bepaald moment.

Verder kan je beter otw/totw in het weekend kopen. De eerste dagen na de bekendmaking zijn de prijzen absurd hoog.

Heb trouwens Aguero 89 gekocht, was erg duur maar denk dat ik er blij mee ga zijn.
Had laatst de Bruyne 89 gekocht, tjemig die maakt als CAM echt het verschil.
Dankzij hem win ik nu wedstrijden die ik eerder niet won.

Merk ook dat ik online spelen veel leuker vind dan die dooie offline Squad Battles. Dan maar minder coins, wil wel lol hebben
OTWs kan je het beste voor en tijdens de wedstrijd verkopen ( moeten ze wel spelen natuurlijk).. Wanneer als voorbeeld Salah niet bijzonder presteert is de prijs na de wedstrijd beduidend lager. In het weekend zijn de spelers het duurst.

• VestendrieMD
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 19-05 20:12
Er zijn verschillende tijden waarop je OTW beste kan inkopen of verkopen. Ik haal de meeste winst uit het inkopen en verkopen op de woensdagen. Inkopen na 19.00 en verkopen voor 16.00 (bekendmaking TOTW). Dan is de hype het hoogst, in weekend is de winstmarge te laag bovendien risico hoger want de OTW-spelers zijn dan duurder.

• Amelandbor
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23-05 13:53
Maar eens wat geld gespendeerd, anders staat het toch maar niks te doen.

https://www.futbin.com//18/squad/3761096

Spel wordt er toch niet beter op, dus ik probeer er maar wat lol mee te hebben.

• RenoD87
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 21-05 21:35

RenoD87

Arnhem

2 informs (81 en 79) uit de final pack van de MM. Toch lekker. ik ga maar eens aan een SBC voor een ICON werken.

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• servival7
Ik heb nu zo'n 100k bij elkaar gehandeld met contracten verkopen. Maar dat gaat natuurlijk niet echt snel.
Wat zijn goede kaarten om die 100k in te inversteren?

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
quote:
VestendrieMD schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:44:
Er zijn verschillende tijden waarop je OTW beste kan inkopen of verkopen. Ik haal de meeste winst uit het inkopen en verkopen op de woensdagen. Inkopen na 19.00 en verkopen voor 16.00 (bekendmaking TOTW). Dan is de hype het hoogst, in weekend is de winstmarge te laag bovendien risico hoger want de OTW-spelers zijn dan duurder.
Dit handelen is met name interessant voor OTWs die niet boven de 100k liggen.. anders betaal je je scheel aan de EA tax 5% :(

• Harribo
quote:
RenoD87 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:57:
2 informs (81 en 79) uit de final pack van de MM. Toch lekker. ik ga maar eens aan een SBC voor een ICON werken.
Volgens mij kun je een icon het beste kopen?
Dan kan je hem nog verhandelen als hij niet bevalt

Ben benieuwd waar en hoe laat de upgrades van de otw komen

Harribo wijzigde deze reactie 14-02-2018 11:10 (8%)

www.harrofotografie.nl

• VestendrieMD
quote:
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:00:
[...]

Dit handelen is met name interessant voor OTWs die niet boven de 100k liggen.. anders betaal je je scheel aan de EA tax 5% :(
Ja klopt, al heb ik wel een dure, James Rodriguez. Die heeft mij ook zeker 60/70k winst bezorgd. Voor de rest letten de OTW-market goed in de gaten houden.

Die tax is erg vervelend ja.

• VestendrieMD
quote:
Harribo schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:09:
[...]

Volgens mij kun je een icon het beste kopen?
Dan kan je hem nog verhandelen als hij niet bevalt

Ben benieuwd waar en hoe laat de upgrades van de otw komen
Ja klopt, ik heb de grootste fout gemaakt door SBC-petit te doen. Zeker zo vroeg in het spel. Maar later in het spel is dat niet zo erg. Prijzen dalen toch sowieso..

• daboytim
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:30
Heerlijk. Vorige week Pogba uit de marquee matchups. Deze week aubameyang :)

• Nachtapotheker
quote:
exactor it schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:48:
[...]

Niet echt last van gehad. Denk doordat hij O press back line stond. Dat houdt een sits toch wel aardig voorin in mijn ervaring.
Ok, klinkt goed. Heb je ook met Ibra gespeeld? Die zou hij moeten vervangen in mijn systeem. Ik twijfel teveel voor de prijs, mocht het niet bevallen, ben je 75k tax kwijt :D
quote:
Nachtapotheker schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:12:
[...]

Ok, klinkt goed. Heb je ook met Ibra gespeeld? Die zou hij moeten vervangen in mijn systeem. Ik twijfel teveel voor de prijs, mocht het niet bevallen, ben je 75k tax kwijt :D
Ibra heb ik heel lang gehad. Wel als CAM. Als spits vond ik hem niet echt goed. Speelde toen 41212(2). Misschien dat Ibra wel beter werkt als solo spits. Wel een flinke upgrade. Al schiet Ibra ook gewoon alles snoeihard erin.

• Nachtapotheker
quote:
exactor it schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:36:
[...]

Ibra heb ik heel lang gehad. Wel als CAM. Als spits vond ik hem niet echt goed. Speelde toen 41212(2). Misschien dat Ibra wel beter werkt als solo spits. Wel een flinke upgrade. Al schiet Ibra ook gewoon alles snoeihard erin.
Ja klopt, qua schieten zal het weinig uitmaken denk ik.
Ik speel nu 4312 met Ibra en Aguero voorin en Pogba er achter.
Mocht ik Kane (+ Eriksen) gaan halen, dan moeten TOTY Bonucci (of 86 Gullit), IF Pogba en Ibra weg... lastig lastig...

• servival7
Weet iemand hoe het zit met instructies als je ingame van opstelling wisselt?
Als ik bij voorbeeld van 4-3-2-1 wissel naar 4-1-2-1-2 dan houd een aantal spelers wel hun instructies, maar een aantal andere spelers dan weer niet. Is er een mogelijkheid om deze ook meteen al goed te zetten?

quote:
servival7 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:36:
Weet iemand hoe het zit met instructies als je ingame van opstelling wisselt?
Als ik bij voorbeeld van 4-3-2-1 wissel naar 4-1-2-1-2 dan houd een aantal spelers wel hun instructies, maar een aantal andere spelers dan weer niet. Is er een mogelijkheid om deze ook meteen al goed te zetten?
Volgens mij verliezen alle spelers hun instructies als je switched. Is niks aan te doen.

• servival7
quote:
Vissert schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:38:
[...]

Volgens mij verliezen alle spelers hun instructies als je switched. Is niks aan te doen.
Echt? Volgens mij houden bijvoorbeeld mijn backs wel gewoon hun instelling. Dacht dat dit bij meerdere spelers wel zo was.

quote:
servival7 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:47:
[...]

Echt? Volgens mij houden bijvoorbeeld mijn backs wel gewoon hun instelling. Dacht dat dit bij meerdere spelers wel zo was.
Volgens mij niet :+ Krijg je niet de laatste tijd veel goals tegen omdat je backs over de middenlijn zijn? :p

• Murrays
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23-05 11:04
quote:
daboytim schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:49:
Heerlijk. Vorige week Pogba uit de marquee matchups. Deze week aubameyang :)
Thanks, ik dacht laat ik het ook nog maar proberen de MM deze week.... Vorige week had ik Wanyama als beste en nu pack ik Falcao :+

• servival7
quote:
Vissert schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:48:
[...]

Volgens mij niet :+ Krijg je niet de laatste tijd veel goals tegen omdat je backs over de middenlijn zijn? :p
Nee, maar wissel nu ook niet zo vaak.
Speel nu gewoon hiermee: https://www.futbin.com/18/squad/3508820
Maar zit te denken om Suarez te wisselen voor Bale om voorin nog wat extra snelheid te creëren.
en dan te beginnen met 4-3-2-1 zodat Overmars dan ook volle chem heeft.

• Bint
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16:44
zo, 8x OTW van dijk gekocht voor tussen de 69k en 75k. Hopen dat ik daar in de (nabije) toekomst wat winst op kan pakken... Eens kijken wat de prijzen vanavond doen als hij start in de CL

Memories of yesterday, will grow, but never die

• servival7
Ik ben even van het dak af springen. :(

• VestendrieMD
quote:
Zojuist Suarez voor 50k opgepikt..

Nee hoor. Hoe kan dat nou?

• servival7
te snel 435.000 in willen tikken en meteen op enter drukken.
Blijkt dat je maar 43.500 in hebt gedrukt. 8)7

En als het nu de 1e keer was... |:( |:(

• Murrays
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23-05 11:04
quote:
servival7 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:09:

Ouch... Wil je het de volgende keer wel melden voordat je zo'n aanbieding speler in de verkoop zet kan ik 'm snipen :+
quote:
servival7 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:09:

Lelijk... Het is mij 1x overkomen en sindsdien pak ik alle tijd voor het handelen van spelers :p

• servival7
quote:
Vissert schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:12:
[...]

Lelijk... Het is mij 1x overkomen en sindsdien pak ik alle tijd voor het handelen van spelers :p
Ik ben deze fut al een ruim een miljoen kwijt aan dit soort geintjes. :(
En het geld komt al zo langzaam binnen ;(

• VestendrieMD
Dat snipen is nagenoeg kansloos. Nog steeds die autobuyers actief geloof ik.

Gisteren ene Bartra gepackt. Te koop gezet voor 10.000 max, (zag dat er niets meer te koop was) en ik denk echt binnen 1 seconde was hij weg.

Dat soort ongein verpesten de hele fun voor handelen. Zelfde principe als handelen met voorkennis in de echte wereld. Weg met die ***-zooi!

• theman36
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 23:31
Zouden jullie mij kunnen helpen met de knoop doorhakken?
Momenteel heb ik dit team https://www.futbin.com/18/squad/3764635. Nu heb ik ongeveer twee weken geleden CR7 gepacked, maar op de één of andere manier wil hij nog niet echt uit de verf komen. In draft speelt hij altijd fenomenaal bij mij dus waar dit aan moet liggen... Geen idee! Momenteel heb ik 1miljoen cash en als ik mijn club heb geleegd, behalve het huidige team, dan heb ik 2 miljoen coins.
Nu zit ik dus te twijfelen om er dit team https://www.futbin.com/18/squad/3764682 van te maken of over te stappen naar een 4312 formatie waar ik op dit team https://www.futbin.com/18/squad/3764720 uit kom en CR7 verkocht heb. Wellicht kan ik er ook een Icon inpassen als de coins dat toelaten.
Wat is jullie mening / wat zouden jullie doen?

• ErnstMid
quote:
theman36 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:07:
Zouden jullie mij kunnen helpen met de knoop doorhakken?
Momenteel heb ik dit team https://www.futbin.com/18/squad/3764635. Nu heb ik ongeveer twee weken geleden CR7 gepacked, maar op de één of andere manier wil hij nog niet echt uit de verf komen. In draft speelt hij altijd fenomenaal bij mij dus waar dit aan moet liggen... Geen idee! Momenteel heb ik 1miljoen cash en als ik mijn club heb geleegd, behalve het huidige team, dan heb ik 2 miljoen coins.
Nu zit ik dus te twijfelen om er dit team https://www.futbin.com/18/squad/3764682 van te maken of over te stappen naar een 4312 formatie waar ik op dit team https://www.futbin.com/18/squad/3764720 uit kom en CR7 verkocht heb. Wellicht kan ik er ook een Icon inpassen als de coins dat toelaten.
Wat is jullie mening / wat zouden jullie doen?
qua formatie is het lastig beoordelen, daar kun je zelf het meest over zeggen. Zelf ben ik erg fan van Vidal - Alaba - Boateng dus met dat in gedachte zou ik voor optie 2 gaan. Maja, TOTY Modric op je middenveld, CR7 en Marcelo erbij... dat is ook wel genieten natuurlijk.

Heb op dit moment zelf Azpi - Walker - Kante er naast staan maar zit eraan te denken die om te gaan wisselen voor een la liga variant. Niet dat ze tegenvallen, totaal niet zelfs, maar lijkt me weer eens leuk om te gaan puzzelen.
quote:
Bint schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:54:
zo, 8x OTW van dijk gekocht voor tussen de 69k en 75k. Hopen dat ik daar in de (nabije) toekomst wat winst op kan pakken... Eens kijken wat de prijzen vanavond doen als hij start in de CL
Je gokt op mensen die niet weten dat CL niet meedoet voor totw? Lijkt me een riskante gok.

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
exactor it schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:32:
[...]

Je gokt op mensen die niet weten dat CL niet meedoet voor totw? Lijkt me een riskante gok.
Echter doen die wel mee voor team of the group stage en die doen op hun beurt weer mee voor OTW. Longshot maar werkt wel.

• Bint
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16:44
quote:
exactor it schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:32:
[...]

Er zijn (volgens mij) genoeg mensen die het niet weten. En anders heb ik nog niet verkeerd ingeslagen. Desnoods verkoop ik ze weer voor 85k

Memories of yesterday, will grow, but never die

• RenoD87
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 21-05 21:35

RenoD87

Arnhem

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Pagina: 1 ... 137 ... 198 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*