We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
ALs je geduld hebt kan je veel winst halen ! Ik heb dat met Tello.. die gaan ook voor 16 weg inkoop 11 .. Ben weer opzoek naar een nieuwe IF hahaVissert schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:41:
[...]
Dat klopt! Tijdens TOTW 18 heb ik een aantal Evans gekocht voor 11k/11.5k. Deze gaan nu voor 17k weg.
Ja idd. Het is een luie manier om coins te verdienen. Met als bonus dat je je coins ergens in hebt zitten en dus niet uitgeeftVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:59:
[...]
ALs je geduld hebt kan je veel winst halen ! Ik heb dat met Tello.. die gaan ook voor 16 weg inkoop 11 .. Ben weer opzoek naar een nieuwe IF haha
Aan de andere kant heb ik deze nu bijna 2 weken vast gehouden. Als ik dagelijks fanatiek zou investeren in zilveren spelers moet de winst hoger kunnen zijn gok ik.
Oeh lastig. Denk niet dat het een high value kaart gaat worden. Specs zijn niet heel boeiend..RenoD87 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:49:
[...]
Thanks! Dit ook maar eens proberen zodra ik een leuk buffertje heb opgebouwd.
Ik heb overigens zelf een MOTM Eraso (80). Maar die wordt totaal niet verkocht. En hij kan helaas ook niet gebruikt worden voor SBC;s waar je een TOTW moet inleveren. Ik neig nu erg naar het discarden van deze kaart om die 14/15 duizend coins ergens anders voor te gebruiken. Maar is dit verstandig? Of is er een kans dat hij straks zeldzamer wordt, en dus automatisch meer waard wordt? Maar als dan alsnog niemand 'm wil hebben heb ik er ook niet veel aan haha.
Haha ik ken hetBossie schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:50:
[...]
Ik wil dit elke keer doen, en vervolgens stop al mijn opgespaarde coins in een speler.
Terwijl de enige manier om te kunnen traden is FUT is om juist hiervoor altijd coins beschikbaar te houden
Mensen posten hier allemaal succes verhalen. Over de verliezen wordt zelden gesproken.
Ik heb ook wel eens een stapel ingekocht en dan was er vraag naar maar dan had je wat nieuwe transfers erbij staan die voor een habbekrats weg gingen. Tja kopen ze die van jou niet meer.
Als ik bijvoorbeeld veel Udinese spelers had gehad, was ik spekkoper. Maar ja weet het maar eens van te voren. Of van Hellas Verona.
Wat voor mij wel goed werkt, is het opkopen van 83 spelers. Zoek ik op bijv max 1800/1900, die gaan vaak binnen een week cq paar dagen voor 1000 winst weg.
Zeker met totw sbc.
En totw inkopen en dan een 3 a 4 weken later verkopen. Liefst 83+.
Zo heb ik Arnautovic 86, gekocht voor 70000, gaat nu ongeveer voor het dubbele weg.
Helaas heb ik er maar 1 van en hij scoort aan de lopende band. Dus tja kan hem wel wegdoen maar ja.. Wie ga ik daar dan neerzetten?
Net als Alonso 84. Of Mooy 84.
Duidelijk is wel dat je geduld moet hebben, praat ik minimaal over weken.
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 02-02-2018 11:15 ]
Dit is dus waar ik zelf ook een beetje "bang" voor ben. Ik heb dus met het oog op die LaLiga SBC een 30 tal CB's van Levante opgekocht. Ik zie dat de prijs nu wel al is gestegen. En zodra die SBC er daadwerkelijk komt gaat de prijs waarschijnlijk nog meer omhoog omdat ze dan echt verkocht gaan worden aan mensen die ze gaan gebruiken voor de SBC, en niet de "tussenhandelaren".Harribo schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:13:
Ik heb ook wel eens een stapel ingekocht en dan was er vraag naar maar dan had je wat nieuwe transfers erbij staan die voor een habbekrats weg gingen. Tja kopen ze die van jou niet meer.
Waar ik dus alleen bang voor ben, is dat ik EA er wel voor aan zie om juist de spelers waar veel vraag naar is/winst op gemaakt wordt, meer in packs te stoppen. Wat dus het vraag/aanbod plaatje flink in de war kan gaan gooien.
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Het is voor EA interessant om de prijzen van spelers op te drijven. Dat is ook het hele doel van SBCs. Hoe duurder spelers zijn hoe interessanter het is voor jou om fifa punten te halen en packs te openen.RenoD87 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:18:
[...]
Dit is dus waar ik zelf ook een beetje "bang" voor ben. Ik heb dus met het oog op die LaLiga SBC een 30 tal CB's van Levante opgekocht. Ik zie dat de prijs nu wel al is gestegen. En zodra die SBC er daadwerkelijk komt gaat de prijs waarschijnlijk nog meer omhoog omdat ze dan echt verkocht gaan worden aan mensen die ze gaan gebruiken voor de SBC, en niet de "tussenhandelaren".
Waar ik dus alleen bang voor ben, is dat ik EA er wel voor aan zie om juist de spelers waar veel vraag naar is/winst op gemaakt wordt, meer in packs te stoppen. Wat dus het vraag/aanbod plaatje flink in de war kan gaan gooien.
Verwijderd
Je post nu zelf ook succesverhalen dus ik snap je eerste zin niet helemaalHarribo schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:13:
Ik weet het niet hoor.
Mensen posten hier allemaal succes verhalen. Over de verliezen wordt zelden gesproken.
Als ik bijvoorbeeld veel Udinese spelers had gehad, was ik spekkoper. Maar ja weet het maar eens van te voren. Of van Hellas Verona.
Wat voor mij wel goed werkt, is het opkopen van 83 spelers. Zoek ik op bijv max 1800/1900, die gaan vaak binnen een week cq paar dagen voor 1000 winst weg.
Zeker met totw sbc.
En totw inkopen en dan een 3 a 4 weken later verkopen. Liefst 83+.
Zo heb ik Arnautovic 86, gekocht voor 70000, gaat nu ongeveer voor het dubbele weg.
Helaas heb ik er maar 1 van en hij scoort aan de lopende band. Dus tja kan hem wel wegdoen maar ja.. Wie ga ik daar dan neerzetten?
Net als Alonso 84. Of Mooy 84.
Duidelijk is wel dat je geduld moet hebben, praat ik minimaal over weken.
Feit blijft dat er meer mensen verdienen dan geld verliezen.. je kan immers niet failliet gaan ofzo dus succesverhalen blijf je houden... Iedereen wil immers succes horen en geen negatieve dingen dat interesseert niemand wat

Verwijderd
True !Vissert schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:06:
[...]
Ja idd. Het is een luie manier om coins te verdienen. Met als bonus dat je je coins ergens in hebt zitten en dus niet uitgeeft![]()
Aan de andere kant heb ik deze nu bijna 2 weken vast gehouden. Als ik dagelijks fanatiek zou investeren in zilveren spelers moet de winst hoger kunnen zijn gok ik.
Ik kan ook geen geld op de ''bank'' houden moet altijd alles uitgeven... is het niet aan spelers dan ga ik wel teamconditie Snipen en geef daar 50k aan uit

Zilveren spelers is echt jackpot inderdaad, die moet je altijd wel ergens voor gebruiken en zijn er veel minder.. Met dat importeren van je club op Futbin kan je ook zien welke spelers in je club ineens stijgen zo haal je ook maximaal rendement omdat je nooit per kaart alles in de gaten kan houden
Verwijderd
En dan ben ik zo'n noob dat wel per speler kijkt. Hoe gaat dat precies je club importeren naar futbin dan? Werkt dat ook voor mobile of alleen laptop/pcVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:03:
[...]
True !
Ik kan ook geen geld op de ''bank'' houden moet altijd alles uitgeven... is het niet aan spelers dan ga ik wel teamconditie Snipen en geef daar 50k aan uit![]()
Zilveren spelers is echt jackpot inderdaad, die moet je altijd wel ergens voor gebruiken en zijn er veel minder.. Met dat importeren van je club op Futbin kan je ook zien welke spelers in je club ineens stijgen zo haal je ook maximaal rendement omdat je nooit per kaart alles in de gaten kan houden
Voor de PC!Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:07:
[...]
En dan ben ik zo'n noob dat wel per speler kijkt. Hoe gaat dat precies je club importeren naar futbin dan? Werkt dat ook voor mobile of alleen laptop/pc
https://www.futbin.com/user/club
Bovendien leer je ook van ervaringen uit het verleden. Ook uit fifa18 heb ik weer lessen geleerd.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:00:
[...]
Je post nu zelf ook succesverhalen dus ik snap je eerste zin niet helemaal![]()
Feit blijft dat er meer mensen verdienen dan geld verliezen.. je kan immers niet failliet gaan ofzo dus succesverhalen blijf je houden... Iedereen wil immers succes horen en geen negatieve dingen dat interesseert niemand wat
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Top. Thanks, ga ik vanavond gelijk eens bekijken. Sowieso hopelijk een lucratief avondje met nieuwe SBC's en transferupdates.
Daarom Discard IF trading, duurt misschien even maar het is wel risicoloos.RenoD87 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:18:
[...]
Dit is dus waar ik zelf ook een beetje "bang" voor ben. Ik heb dus met het oog op die LaLiga SBC een 30 tal CB's van Levante opgekocht. Ik zie dat de prijs nu wel al is gestegen. En zodra die SBC er daadwerkelijk komt gaat de prijs waarschijnlijk nog meer omhoog omdat ze dan echt verkocht gaan worden aan mensen die ze gaan gebruiken voor de SBC, en niet de "tussenhandelaren".
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zou zelfs noob Berghuis meer waard worden dan de discard prijs?Bossie schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:19:
[...]
Daarom Discard IF trading, duurt misschien even maar het is wel risicoloos.
Ik heb wel genoteerd om vanaf heden waardeloze 83+ IF's die ik pack niet direct te verkopen maar te wachten tot leuke sbc's. (tenminste als ik genoeg geduld heb hiervoor
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Noob Berghuis? Sowieso een PSV-er of Ajacied dan haha.Bean77 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:23:
[...]
Zou zelfs noob Berghuis meer waard worden dan de discard prijs?
Ik heb wel genoteerd om vanaf heden waardeloze 83+ IF's die ik pack niet direct te verkopen maar te wachten tot leuke sbc's. (tenminste als ik genoeg geduld heb hiervoor)
Er zijn genoeg Feyenoorders die hem voor 20k hebben gekocht..
Verwijderd
HeheVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:25:
[...]
Noob Berghuis? Sowieso een PSV-er of Ajacied dan haha.
Er zijn genoeg Feyenoorders die hem voor 20k hebben gekocht..
Ik vraag mij af waar de grens ligt om discard IF's te halen. Zo'n 81 Berghuis lijkt mij niet erg interessant, maar 83+ spelers of redelijk cheap 86 rated zoals destijds Dost/Asenjo waren bij de release lijken mij wel weer logisch.
Verwijderd
SIF Lozano speel ik mee... wat een baas zeg!Bean77 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:39:
[...]
HeheIk heb nog wel een IF Kluivert en SIF Lozano in de club
Ik vraag mij af waar de grens ligt om discard IF's te halen. Zo'n 81 Berghuis lijkt mij niet erg interessant, maar 83+ spelers of redelijk cheap 86 rated zoals destijds Dost/Asenjo waren bij de release lijken mij wel weer logisch.
Ik leg de max tot 11 11500 voor een 83 kaart of lager.. tenzij die populair is.. verder is het afhankelijk van de speler... SIF Lozano was 25 en nu dik over de 40 ...
Verwijderd
haha ja ik ook, en ben nog niet uitgeleerd denk ikBean77 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:11:
[...]
Bovendien leer je ook van ervaringen uit het verleden. Ook uit fifa18 heb ik weer lessen geleerd.

Verwijderd
Je hoeft werkelijk niks te doen... zelfs waarvoor die gebruikt kan worden staat erbij.. alleen je moet zelf refreshen....Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:14:
[...]
Top. Thanks, ga ik vanavond gelijk eens bekijken. Sowieso hopelijk een lucratief avondje met nieuwe SBC's en transferupdates.
Ik denk werkelijk dat mensen met 1k tot 4 k spelers in hun club dit allemaal gebruiken anders is het niet bij te houden

Verwijderd
Ik had voor fifa18 al besloten om geen POTM te gaan doen omdat deze snel verouderen en je het geïnvesteerde niet meer terug zag. Ook heb ik heel bewust geen sbc icons die op de flanken spelen. Bij wijziging van formatie (waar ik wel eens een handje van heb) worden ze gelijk waardeloos als je niet met buitenspelers speel.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:48:
De grootste les die ik uit Fifa 18 haal is: geen speler SBC doen meer. Denk dat ik zeker 1,5 miljoen coins heb gestoken in spelerSBC die untradeable zijn. Bijvoorbeeld Petit was 1,2 miljoen. Is dat geld ook waard maar wel zonde als je van team veranderd. Hij moet dan altijd basis staan.
Les uit fifa18 is om überhaupt geen sbc icons meer te doen tenzij het een echte top prime icon is die in de end game ook nog mee kan. En als blijkt dat ik hiervoor een icon moet inruilen waarvan de sbc flink goedkoper is dan de normale aanschafprijs.
Ik vind het nu zonde hoe de 1mln coins van Bergkamp geblokkeerd zijn dat ik er niks mee kan.
Ik zie overigens net dat IF Goretzka bizar is gestegen. Weet iemand de reden?
Ik gebruik hem verder niet meer, maar 100k winst zou wel makkelijk zijn zo.
edit: of misschien wachten tot de winterupgrade als hij die krijgt. Dan wordt die kaart nog beter.
[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 02-02-2018 12:54 ]
Verwijderd
Jaa jij speelt het meerdere edities zeker? Ik ben in april 2017 begonnen met FUT, dus dit jaar voor het eerst vanaf het begin meegekregen dus ik verwacht dat het volgend jaar weer beter gaat.Bean77 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:52:
[...]
Ik had voor fifa18 al besloten om geen POTM te gaan doen omdat deze snel verouderen en je het geïnvesteerde niet meer terug zag. Ook heb ik heel bewust geen sbc icons die op de flanken spelen. Bij wijziging van formatie (waar ik wel eens een handje van heb) worden ze gelijk waardeloos als je niet met buitenspelers speel.
Les uit fifa18 is om überhaupt geen sbc icons meer te doen tenzij het een echte top prime icon is die in de end game ook nog mee kan. En als blijkt dat ik hiervoor een icon moet inruilen waarvan de sbc flink goedkoper is dan de normale aanschafprijs.
Ik vind het nu zonde hoe de 1mln coins van Bergkamp geblokkeerd zijn dat ik er niks mee kan.
Ik zie overigens net dat IF Goretzka bizar is gestegen. Weet iemand de reden?
Ik gebruik hem verder niet meer, maar 100k winst zou wel makkelijk zijn zo.
Upgrade of iets met transfer geloof ik. Wist niet of hij naar Bayern ging.
Verwijderd
Okee super handig dus, ben benieuwd. Ja ik heb er maar 700 ongeveer dus valt nog mee.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:47:
[...]
Je hoeft werkelijk niks te doen... zelfs waarvoor die gebruikt kan worden staat erbij.. alleen je moet zelf refreshen....
Ik denk werkelijk dat mensen met 1k tot 4 k spelers in hun club dit allemaal gebruiken anders is het niet bij te houden
Verwijderd
Ik heb meer dan een miljoen verlies als ik 4 van mijn otw kaarten nu verkoop. Dat zijn de succesverhalen!Bean77 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:11:
[...]
Bovendien leer je ook van ervaringen uit het verleden. Ook uit fifa18 heb ik weer lessen geleerd.
(Als Lacazette een keer een beetje fatsoenlijk gaat spelen dan is er niks aan de hand.)
Twee snelle spitsen met Ozil als aangever, dat zal wel goed komen met Arsenal toch?Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:00:
[...]
Ik heb meer dan een miljoen verlies als ik 4 van mijn otw kaarten nu verkoop. Dat zijn de succesverhalen!
(Als Lacazette een keer een beetje fatsoenlijk gaat spelen dan is er niks aan de hand.)
Je zou haast denken dat Wenger ook FUT speelt.
Michaelwerken
Waar heb je dat vandaan? Dan moeten de levante spelers weg nu het nog kan hahamichaelwerken schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:09:
Volgende competitie sbc is vermoedelijk de pro league en Schotse premier league
Verwijderd
Die worden vanzelf meer waard joh! lekker bewaren haha ..Lil Tjappo schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:15:
[...]
Waar heb je dat vandaan? Dan moeten de levante spelers weg nu het nog kan haha
Pro League zou top zijn.. gister aardig wat gekocht voor max 250
Ik had België en Schotland al eerder verwacht en nog kleine kan op de Japanse league
Michaelwerken
Verwijderd
Aubu en Lacazette wordt een doelpuntenfestijn !! Lacazette OTW gaat dan belachelijk omhoog en heb je 1 miljoen +Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:00:
[...]
Ik heb meer dan een miljoen verlies als ik 4 van mijn otw kaarten nu verkoop. Dat zijn de succesverhalen!
Verwijderd
Ik heb er 3. Gekocht voor 430 per stuk.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:26:
[...]
Aubu en Lacazette wordt een doelpuntenfestijn !! Lacazette OTW gaat dan belachelijk omhoog en heb je 1 miljoen +![]()
Verwijderd
Als er een ding zeker is aan FUT dit jaar is dat EA het toch anders aan pakt dan vorig jaar. Kijk maar naar FUtmas of verschillende SBC's. Sowieso bewaren die Levante CV's inderdaad.michaelwerken schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:19:
La liga en de bpl komen als laatste uit dat is in de afgelopen jaren al zo geweest. Dus neem aan dat het nu niet anders is.
Ik had België en Schotland al eerder verwacht en nog kleine kan op de Japanse league
Verwijderd
Jemig, hoe kom jij aan zoveel geld joh. Creditcard of in het begin waardevolle spelers gepackt.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:38:
[...]
Ik heb er 3. Gekocht voor 430 per stuk.
4231 met Auba voorin en Laca Ozil Mkhi als cams?
TOTY Kane beviel toch niet? Wat heb je nu nog staan en wat is je budget straks?Bean77 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:40:
Impulsief, TOTY Kane en TOTY de Bruyne op de transferlijst. We gaan op jacht voor een nieuwe spits!
Ik ben ook erg benieuwd hoe Arsenal gaat spelen, zie zelf nog niet helemaal voor me hoe ze ozil, auba, lacazette en mikh gaan inpassen....
Verwijderd
Verwijderd
Waarschijnlijk laca en Auba voorin, Ozil als Cam en Mki hangend op rechts. Zou ook kunnen dat Auba dan links hangend gaat spelen, dat zou hij ook kunnen met zijn snelheid.ErnstMid schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:46:
Ik hoop dat yarmolenko de plek van auba over gaat nemendaar een aantal otws van opgepikt voor 60k...
Ik ben ook erg benieuwd hoe Arsenal gaat spelen, zie zelf nog niet helemaal voor me hoe ze ozil, auba, lacazette en mikh gaan inpassen....
Laagste verkochte buy nowVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:48:
Even nog een vraagje over Futbin: Als je een pagina opent van een speler en je ziet direct onder het plaatje een aantal bedragen van coins. Zijn dat de laatste biedingen op een speler of zijn dat de bedragen waarvoor ze te koop zijn gezet?
La liga kwam vorig jaar op 8 februari uit. Het klopt dus niet wat je zegt.michaelwerken schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:19:
La liga en de bpl komen als laatste uit dat is in de afgelopen jaren al zo geweest. Dus neem aan dat het nu niet anders is.
Verwijderd
Thanks, is er een manier om er achter te komen wat de laagste biedingen zijn? Bij dat grafiekje zijn over een langere periode (maand bijv.) zeker?
Komt natuurlijk weleens voor dat biedingen hoger zijn dan de laagste buy now.
Nee biedingen worden niet mee genomen. En let ook op de laatste tijd van de buy now prijzen. Zeker wat minder gezochte spelers hebben soms een laatste "check" van 10/12 uur geleden.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:59:
[...]
Thanks, is er een manier om er achter te komen wat de laagste biedingen zijn? Bij dat grafiekje zijn over een langere periode (maand bijv.) zeker?
Komt natuurlijk weleens voor dat biedingen hoger zijn dan de laagste buy now.
Ik denk dat het afhankelijk is van de Bayern sbc. Overige CB's van bayern zijn erg prijzig (afgezien van de bronzen) Je kan het soms ook met een cvm oid oplossen. Als er vanavond een 83rated otw sbc komt zullen ze wel ongeveer voor inderdaad 3500 gaan. Al hou ik ze dan nog even vast tot de bundesliga sbc komt. Tevens paar weken geleden al veel overige betaalbare 83/84ers ingeslagen.Wii4all schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:11:
[...]
Voor hoeveel denk je dat ze ongeveer weg zullen gaan? Net zoals die dostjes voor +/- 3,5 a 4 k?
Cons:::BB4E
Hij beviel wel, maar het is eigenlijk de schuld van TOTY de BruyneVissert schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:41:
[...]
TOTY Kane beviel toch niet? Wat heb je nu nog staan en wat is je budget straks?
Dus ik had de coins om te kijken naar een topspeler, daarom ging toty kane weg ivm budget en heb ik inmiddels mijn nieuwe spits
https://www.futbin.com/18/squad/3337964
Alleen nog ff kijken welke LB ik neem. Of ik deze hou of misschien Alex Sandro weer neem.
Wat een heerlijk team zeg! hoe bevalt Bergkamp als CAM in 41212? Heb nu eriksen (meerdere versies) IF son en de Bruyne geprobeerd , maar vallen me allemaal wat tegen.Bean77 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:51:
[...]
Hij beviel wel, maar het is eigenlijk de schuld van TOTY de BruyneIk had niet het gevoel dat hij de 1,9mln waard was als lcm. Hij is toch meer een cam. En als cam komt hij niet te spelen. SIF mooy die ik nog in de club had voldoet ook op het moment.
Dus ik had de coins om te kijken naar een topspeler, daarom ging toty kane weg ivm budget en heb ik inmiddels mijn nieuwe spits
https://www.futbin.com/18/squad/3337964
Alleen nog ff kijken welke LB ik neem. Of ik deze hou of misschien Alex Sandro weer neem.
Ik vond de Bergkamp 90 (middelste) versie beter dan deze als cam.038Zwolle schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:54:
[...]
Wat een heerlijk team zeg! hoe bevalt Bergkamp als CAM in 41212? Heb nu eriksen (meerdere versies) IF son en de Bruyne geprobeerd , maar vallen me allemaal wat tegen.

[ Voor 4% gewijzigd door theman36 op 02-02-2018 15:10 ]
Verwijderd
Zei gisteren al dat ik flink in de handel zat aan het begin van deze editie. Heb van alles wat over was na het kopen van twee aardige teams driekwart in otw gestopt. Die waren net enorm gedaald. Dacht daar makkelijk aan te verdienen. Maar Lukaku, Morata, Aurier en Lacazette spelen daar niet naar. Gelukkig wel veel gepakt op Sigurdson, Traore en Kessie. Hoewel ik op die laatste 2 wel heel lang gewacht heb.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:39:
[...]
Jemig, hoe kom jij aan zoveel geld joh. Creditcard of in het begin waardevolle spelers gepackt.
Nu zijn zowel de investeringen als de muntjes op. (heb icon sbc's gedaan en spelers die ik niet wil verkopen zoals Pogba en Kante.)
Verwijderd
Okee dus het handelen is voor jou wel voorbij of begint het te kriebelen na het zien van die winter OTW's?Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:21:
[...]
Zei gisteren al dat ik flink in de handel zat aan het begin van deze editie. Heb van alles wat over was na het kopen van twee aardige teams driekwart in otw gestopt. Die waren net enorm gedaald. Dacht daar makkelijk aan te verdienen. Maar Lukaku, Morata, Aurier en Lacazette spelen daar niet naar. Gelukkig wel veel gepakt op Sigurdson, Traore en Kessie. Hoewel ik op die laatste 2 wel heel lang gewacht heb.
Nu zijn zowel de investeringen als de muntjes op. (heb icon sbc's gedaan en spelers die ik niet wil verkopen zoals Pogba en Kante.)
https://www.futbin.com/18/squad/3250740
Maar ik heb nog Matthaus als leenspeler dus misschien pak ik dit team wel:
https://www.futbin.com/18/squad/3515557
Prima speler, doet het hier ook gewoon goed.Vissert schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:33:
Net maar even de prime Ferdinand SBC voltooid. Ik ben benieuwd! Vanavond maar eens dit team proberen:
https://www.futbin.com/18/squad/3250740
Maar ik heb nog Matthaus als leenspeler dus misschien pak ik dit team wel:
https://www.futbin.com/18/squad/3515557
Nog wat geluk mbt de packs?
Aantal 84s maar niks schokkendsBean77 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:35:
[...]
Prima speler, doet het hier ook gewoon goed.
Nog wat geluk mbt de packs?
Verwijderd
Sakho's voor 50.000 verkopen die voor 27.000 zijn ingekocht (en nog wat andere halloween spelers voor iets minder) 😁
Daarna maar de laatste 20 minuten de bal rondgespeeld achterin. Wat resulteerde in 2 rode kaarten😂
Alleen als ik het dan een keer doe, backfired het meestal ook nog

Ik hoop ook op sbc la liga ruim 225 spelers ingekocht zou zonde zijn als het de schotse word.JJoosterman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:55:
[...]
La liga kwam vorig jaar op 8 februari uit. Het klopt dus niet wat je zegt.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Waarschijnlijk 19.00uur.Lil Tjappo schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:37:
Wanneer komen die league sbcs online trouwens?
Michaelwerken
Verwijderd
Dat vraag je nadat ik vertel hoeveel verlies ik gemaakt heb bij de huidige otw?Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:23:
[...]
Okee dus het handelen is voor jou wel voorbij of begint het te kriebelen na het zien van die winter OTW's?
Echt hard handelen trekt me niet. Houd het nu bij de simpele dingen als league sbcs voorzichtig inkopen en stapels 84 inslaan als de prijs laag is. Dat zijn gegarandeerde coins met nul risico. En waarbij het niks uitmaakt als je je kans mist. Bij leagues zijn de prijzen redelijk constant en bij 84's komt de volgende sbc toch elke paar weken.
Verwijderd
Haha nouja ik weet niet hoe gemotiveerd jij nog bent om een tweede poging te wagen met een tweede lading OTW's natuurlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:05:
[...]
Dat vraag je nadat ik vertel hoeveel verlies ik gemaakt heb bij de huidige otw?
Echt hard handelen trekt me niet. Houd het nu bij de simpele dingen als league sbcs voorzichtig inkopen en stapels 84 inslaan als de prijs laag is. Dat zijn gegarandeerde coins met nul risico. En waarbij het niks uitmaakt als je je kans mist. Bij leagues zijn de prijzen redelijk constant en bij 84's komt de volgende sbc toch elke paar weken.
Ja klopt is ook lastig te voorspellen natuurlijk en je moet er de tijd voor hebben en nemen. In beide gevallen heb ik dat niet, Ik stop ook met handelen zodra ik Messi + Ronaldinho in mijn team heb. Dan is mijn Fifa18 geslaagd
Heb nu TOTY Bonucci, SIF Benatia en Chiellini als CB's, Handa as keeper en Milenkovic-savic 85 als CDM, wat zou kunnen inclusief 300k restwaarde is Azpi/Ramos/86 Nacho, met de Gea als keeper en 87 Casemiro als CDM.
Qua overall rating zijn de CB's misschien iets minder, maar elke CB heeft vrijwel wel +15 meer stamina
Qua lengte zou ik het volgens mij niet doen.Bossie schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:33:
Hmm, ik vraag me af of onderstaande een verbetering is:
Heb nu TOTY Bonucci, SIF Benatia en Chiellini als CB's, Handa as keeper en Milenkovic-savic 85 als CDM, wat zou kunnen inclusief 300k restwaarde is Azpi/Ramos/86 Nacho, met de Gea als keeper en 87 Casemiro als CDM.
Qua overall rating zijn de CB's misschien iets minder, maar elke CB heeft vrijwel wel +15 meer stamina
Stamina doet niet zo super veel op een CB vind ik.Bossie schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:33:
Hmm, ik vraag me af of onderstaande een verbetering is:
Vooral kijken naar balance, agility. Met een anchor/shadow kaart kan je de rest flink repareren als die iets minder zijn.
Edit: Ik zou een engine op TOTY bonnuci zetten
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 02-02-2018 17:48 ]
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2018 17:55 ]
Ik heb een groot gedeelte van de La liga al een tijdje compleet. Even kijken wie de speler is wie je krijgt bij het voltooien van de competitie mocht ik er niks aan hebben, dan gaat het in de verkoop.Julian-Intel schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:20:
[...]
Ik hoop ook op sbc la liga ruim 225 spelers ingekocht zou zonde zijn als het de schotse word.
Verwijderd
Ja is het gelukt ???Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:55:
Wel handig je club in Futbin importeren. Van het weekend maar in de gaten houden
Verwijderd
Jaa geloof het wel, is wel een gedoe zeg. Maar wel handig aangezien ook profit en zo erbij staat. Zie wel bij mijn 20 Bakambu's een verlies van bijna 20k ongeveer momenteel. Oeps..
Verwijderd
Ja met installeren enzo! MaarVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:30:
[...]
Jaa geloof het wel, is wel een gedoe zeg. Maar wel handig aangezien ook profit en zo erbij staat. Zie wel bij mijn 20 Bakambu's een verlies van bijna 20k ongeveer momenteel. Oeps..
Goed het bespaart je ook tijd denk ik !
Verwijderd
Verwijderd
Hype zal wel groot zijn straks, je kan beter wachten.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:51:
Hoeveel mensen zijn er aan t wachtten op 7 uur? Hahaha ... wie gaan er gelijk investen in nieuwe OTW ?? Of kan je beter wachtten en hopen dat se prijzen dalen?
Ik zelf wacht tot de competities bekend worden gemaakt. La Liga it is!
Verwijderd
Ik ga OTW Lucas en Deulofeu halen... daar verwacht ik veel van...Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:53:
[...]
Hype zal wel groot zijn straks, je kan beter wachten.
Ik zelf wacht tot de competities bekend worden gemaakt. La Liga it is!
Verwijderd
Verwijderd
Dat is ook een goede ja. Misschien Van Dijk, maar als verdediger kun je lastig TOTW scoren in de BPL geloof ikVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:56:
[...]
Ik ga OTW Lucas en Deulofeu halen... daar verwacht ik veel van...
Verwijderd
Aubu zal gewilder zijn! Dat is DE speler waar het om gaat draaienVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:56:
Lacazette is inderdaad weinig waard nu. Voor 220k kun je hem oppikken. Met Auba er straks naast kan hij wel schitteren natuurlijk. Zal ik hem halen of zal hij nog meer dalen als de Winter OTW's straks online komen
Verwijderd
Daarom! En Lucas als aangever naast Kane... die gaat omhoog gok ik !Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:57:
[...]
Dat is ook een goede ja. Misschien Van Dijk, maar als verdediger kun je lastig TOTW scoren in de BPL geloof ik
Verwijderd
Ja die zal ook rond de 500k gaan kosten gok ik. Dat is mij te gortig.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:58:
[...]
Aubu zal gewilder zijn! Dat is DE speler waar het om gaat draaien
Verwijderd
Ga jij lucas nu al halen of wacht je ermeeVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:07:
Lucas gaat al voor 150k weg!! Heb net een OTW Deulofeu opgepikt voor 25 k !
Michaelwerken
Waarom gaat Deulofeu het niet opeens wel waarmaken dan?Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:56:
[...]
Ik ga OTW Lucas en Deulofeu halen... daar verwacht ik veel van...
Verwacht van Lucas ook niets eigenlijk, misschien een goal/assist als Tottenham ploeg in de onderste regionen oprolt.
Dat is deze Fifa juist makkelijker dan ooit. Prijzen liggen laag en handelen is vrij eenvoudig. Vorig jaar was je een hele tijd bezig om Pogba te verkrijgen ofzo, nu echt te makkelijk om aan een team van 3-4 mio te komen..Harribo schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:06:
[...]
Dat je trouwens veel tijd erin moet steken om een fatsoenlijk team op te bouwen, is ook wel een uitdaging.
Iedereen met Ronaldo en Messi in een team zou ik ook niet blij van worden
Verwijderd
Denk dat die we potentie heeft.. is afwachtten maar qua investering moet het lukkenBossie schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:13:
[...]
Waarom gaat Deulofeu het niet opeens wel waarmaken dan?
Verwacht van Lucas ook niets eigenlijk, misschien een goal/assist als Tottenham ploeg in de onderste regionen oprolt.
Verwijderd
Met een beetje recreatief spelen en zonder echt actief te traden kom je nooit in de buurt. Je moet echt dagelijks wel een uurtje in traden steken wil je zo'n team opbouwen.Joster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:17:
[...]
Dat is deze Fifa juist makkelijker dan ooit. Prijzen liggen laag en handelen is vrij eenvoudig. Vorig jaar was je een hele tijd bezig om Pogba te verkrijgen ofzo, nu echt te makkelijk om aan een team van 3-4 mio te komen..
I like how you keep the mouse running...
Dat is echt niet nodig. Ik heb Fifa pas eind november gekocht en heb maximaal (maar waarschijnlijk minder) een half uur per week besteed aan traden (en dat gaat voornamelijk op aan het steeds opnieuw listen). Je moet alleen niet doen wat iedereen al doet maar je zelf eigen manieren vinden. Op het moment dat er een tip op internet staat ben je eigenlijk al te laat.Exodus FC schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:27:
[...]
Met een beetje recreatief spelen en zonder echt actief te traden kom je nooit in de buurt. Je moet echt dagelijks wel een uurtje in traden steken wil je zo'n team opbouwen.
zo zie je maar weer dat de rating op een kaart echt nergens op slaat he ..
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs