Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Topper bij mijRR21 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:53:
Iemand ervaring met IF Arnoutovic 86 als spits?
Heeft ie nog die link naar het plaatje van de laatste ones to watch players?
Zoek me een ongeluk.
Ff kijken of ik investeer in winter of zomer

Vorige week Ben Yedder TOTGS gekocht. Fijn spelertje hoor. Loopt 1 op 1 in 40 wedstrijden. Samen met Griezmann voorin een dodelijk duo. Alleen mis ik nu wel wat body. Nog suggesties? Heb 200k te besteden.
Iemand hier ervaring met Isco IF?
https://www.futbin.com//18/squad/3521627
Ben yedder als Cam en Muriel IF als spits een optie? Zo heb ik tijdje gespeeld en beviel echt prima.Symon1989 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:27:
Wat een teleurstelling geen League SBC. Hopelijk volgende week. Heel mijn transferlijst staat al een maand vol met LaLiga spelers.![]()
Vorige week Ben Yedder TOTGS gekocht. Fijn spelertje hoor. Loopt 1 op 1 in 40 wedstrijden. Samen met Griezmann voorin een dodelijk duo. Alleen mis ik nu wel wat body. Nog suggesties? Heb 200k te besteden.
Iemand hier ervaring met Isco IF?
https://www.futbin.com//18/squad/3521627
https://www.futbin.com/18/squad/3521937
Nog tips voor mijn squad? Het speelt best oké zo. Al zitten er af en toe potjes tussen waarbij echt niemand een bal raakt. Maar ik als dat iedereen dat er tussen heeft zitten
Ik ook. Arnoutovic 82.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:06:
Net even voor de grap een 82+ pakket gedaan... Gündogan 😅
Heb je dus niets aan. Die had ik voor het geld een paar keer kunnen kopen.
Ook geen league sbc. Laatste keer dat ik naar roddels luister.
En om een veelbelovende speler te halen moet je een nu te dure veelbelovende speler inleveren.
Het schiet niet op zo...
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 02-02-2018 21:10 ]
Verwijderd
Klopt! Je bent zo 70 k kwijt en de kans op een goede speler is nihil Haha.. goedkoopste OTW zal rond de 30 35 liggen Maargoed verlies is verliesHarribo schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:08:
[...]
Ik ook. Arnoutovic 82.
Heb je dus niets aan. Die had ik voor het geld een paar keer kunnen kopen.
Ook geen league sbc. Laatste keer dat ik naar roddels luister.
En om een veelbelovende speler te halen moet je een nu te dure veelbelovende speler inleveren.
Het schiet niet op zo...
Daarom! Ik spaar wel voor een totw denk ikVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:14:
[...]
Klopt! Je bent zo 70 k kwijt en de kans op een goede speler is nihil Haha.. goedkoopste OTW zal rond de 30 35 liggen Maargoed verlies is verlies
Nadat de OTW kaarten uit de pakketten zijn. Dat is volgens mij tot volgende week vrijdag.Wii4all schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:21:
Wanneer komt de normale arsenal aubamayaung? Die heb ik nog niet kunnen ontdekken
Tot nu toe 60K geïnvesteerd, heb die hoeveelheid nu aan discard spelers in mn club
Nouja, deze OTW release heeft wel voor een pricedrop van IF’s gezorgd. IF Sterling voor 100K op de kop getikt, hopelijk pak ik wat winst als hij geüpgrade wordt.
Verwijderd
IF Sterling voor 100k ? Best prijzig ! Ik had hem maand geleden voor 70kbbblije schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:05:
Packluck is weg. Subasic, als beste uit 10 premium gold Player packs.
Tot nu toe 60K geïnvesteerd, heb die hoeveelheid nu aan discard spelers in mn club![]()
Nouja, deze OTW release heeft wel voor een pricedrop van IF’s gezorgd. IF Sterling voor 100K op de kop getikt, hopelijk pak ik wat winst als hij geüpgrade wordt.
Klopt, dat was voordat er bekend werd dat hij een upgrade kreeg. Hij was voor de OTW gekte 120K.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:41:
[...]
IF Sterling voor 100k ? Best prijzig ! Ik had hem maand geleden voor 70k
Net nog even de Sanchez SBC gedaan... OTW Laporte! Yes!
Verwijderd
Klopt! Had wat geïnvesteerd in upgrade IF's... O heb net een OTW laporte gekocht... 55500,-bbblije schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:46:
[...]
Klopt, dat was voordat er bekend werd dat hij een upgrade kreeg. Hij was voor de OTW gekte 120K.
Net nog even de Sanchez SBC gedaan... OTW Laporte! Yes!
Ja ik heb toen een hoop verkocht om KDB IF te kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:15:
[...]
Klopt! Had wat geïnvesteerd in upgrade IF's... O heb net een OTW laporte gekocht... 55500,-
Toch zit ik hier een beetje met een allu hoedje op... Waarom zijn mijn beste pulls Manchester City spelers... Mijn favo prem club, badge, de kitts waar ik in speel, waar ik de meeste spelers van in mn team heb... EA? What are you up to?
Edit; en waar blijft mn Aguero
[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 02-02-2018 23:26 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:06:
Net even voor de grap een 82+ pakket gedaan... Gündogan 😅
Juanfran heeft 1 international rating meer. 3 ipv 2. Vandaar de 85StaafM schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:21:
https://www.futbin.com/18/compare/15929/16887
zo zie je maar weer dat de rating op een kaart echt nergens op slaat he ..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Een half uur per week? Daar kan ik amper profit mee halen, verdien meestal 400 op een speler dus moet ik er al 1000 per week verkopen om 40k aan coins binnen te harken en daar heb ik echt geen tijd voor. Als je nog tips hebt is een prive berichtje altijd welomsjakieman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:35:
[...]
Dat is echt niet nodig. Ik heb Fifa pas eind november gekocht en heb maximaal (maar waarschijnlijk minder) een half uur per week besteed aan traden (en dat gaat voornamelijk op aan het steeds opnieuw listen). Je moet alleen niet doen wat iedereen al doet maar je zelf eigen manieren vinden. Op het moment dat er een tip op internet staat ben je eigenlijk al te laat.
I like how you keep the mouse running...
Moet zeggen kokorin en promes zijn echt heerlijk in afmaken

Tot dat ik dacht: tjemig dat is ff 60k sowieso.
Dus Monreal weer terug in mijn team gedaan en mijn geld geïnvesteerd in Totw Quaresma 85, was 32k.
Dat gaat vaak meer waard worden.
Ben wel klaar met die te dure sbcs, gewoon investeren in goede snelle totws. Die worden meer waard.
Trouwens die otw spelers... Ze zijn nu niet beter dan hun gewone evenaren en het is maar de vraag of ze stijgen in hun eigenschappen.
Ga, als deze hype over 6 dagen is afgelopen, Sigurdson cam 84 otw kopen. Zal dan vast dalen. De otws zijn nu te duur.
Ik neem aan dat je 100 bedoeld? 100 spelers per week is wel te doen.Exodus FC schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:34:
[...]
Een half uur per week? Daar kan ik amper profit mee halen, verdien meestal 400 op een speler dus moet ik er al 1000 per week verkopen om 40k aan coins binnen te harken en daar heb ik echt geen tijd voor. Als je nog tips hebt is een prive berichtje altijd welom
Sorry, ja bedoel inderdaad 100, nulletje teveelLil Tjappo schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:51:
[...]
Ik neem aan dat je 100 bedoeld? 100 spelers per week is wel te doen.
Laat me weten hoe die speelt! Twijfel al een tijd om hem te halen ipv eriksen nif.. maar eriksen speelt bij mij als een echte baas in een 433-4Exodus FC schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:11:
Iemand ervaring met Litmanen 88? Heb hem net gekocht, hoop dat hij een goede investering is
De betere otws zijn juist goedkoper! Alleen de lagere niet omdat iedereen die wil hebben voor die sbcsHarribo schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:15:
Ik was hier mee bezig :[afbeelding]
Tot dat ik dacht: tjemig dat is ff 60k sowieso.
Dus Monreal weer terug in mijn team gedaan en mijn geld geïnvesteerd in Totw Quaresma 85, was 32k.
Dat gaat vaak meer waard worden.
Ben wel klaar met die te dure sbcs, gewoon investeren in goede snelle totws. Die worden meer waard.
Trouwens die otw spelers... Ze zijn nu niet beter dan hun gewone evenaren en het is maar de vraag of ze stijgen in hun eigenschappen.
Ga, als deze hype over 6 dagen is afgelopen, Sigurdson cam 84 otw kopen. Zal dan vast dalen. De otws zijn nu te duur.
Heb hier vorige week dezelfde vraag gesteld, maar toen ik geen antwoord kreeg hem toch maar gekocht en uitgeprobeerd, aangezien het m'n favoriete speler aller tijde.Exodus FC schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:11:
Iemand ervaring met Litmanen 88? Heb hem net gekocht, hoop dat hij een goede investering is
Kan je helaas geen duidelijk antwoord geven of het iets is of niet. Zen passes waren 9/10 perfect, zijn schoten gingen er haast allemaal in, maar op de een of andere manier vond ik hem toch niet fijn spelen.
Echter lukt op het moment bijna niets bij me .. van divisie 2 rechtstreeks gedegradeerd naar divisie 4..dus daar kan het ook aan liggen

Is niet duur voor zijn OTW. Verwacht dat hij zeker wel een IF pakt. Vraag is alleen hoe populair hij is. Zijn normale PL versie was 22k en ook niet populair. Verwacht dat veel mensen met een Laliga squad de voorkeur aan Griezman of Ben Yedder TOTGS geven of zelfs Gameiro.Joster schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:06:
Diego Costa otw is toch veel te goedkoop met 75k??
Verwijderd
Ik weet niet welke otw jij dan bedoeld...ErnstMid schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:18:
[...]
De betere otws zijn juist goedkoper! Alleen de lagere niet omdat iedereen die wil hebben voor die sbcs
Want bijv een Mkytarian en een lacazette tikken de 200k aan..
Kortom exorbitant duur
Verwijderd
In één woord: waardeloos. Ik heb nog nooit met zo'n slechte CAM gespeeld. Zijn positionering is ronduit slecht, hij zakt helemaal terug tot aan de middellijn terwijl ik hem op 'voorin blijven' heb staan. Dele Alli is geweldig vergeleken met Litmanen. Ik heb hem direct weer op de transferlijst gezet, ben zelfs bereid er 20k verlies op te pakken. Wat een teleurstelling.Razz89 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:29:
[...]
Laat me weten hoe die speelt! Twijfel al een tijd om hem te halen ipv eriksen nif.. maar eriksen speelt bij mij als een echte baas in een 433-4
Ik vind hem echt waardeloos, zie post hierboven. Staat alweer op de transferlijst.StaafM schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:16:
[...]
Heb hier vorige week dezelfde vraag gesteld, maar toen ik geen antwoord kreeg hem toch maar gekocht en uitgeprobeerd, aangezien het m'n favoriete speler aller tijde.
Kan je helaas geen duidelijk antwoord geven of het iets is of niet. Zen passes waren 9/10 perfect, zijn schoten gingen er haast allemaal in, maar op de een of andere manier vond ik hem toch niet fijn spelen.
Echter lukt op het moment bijna niets bij me .. van divisie 2 rechtstreeks gedegradeerd naar divisie 4..dus daar kan het ook aan liggen
Met wie speel je zelf dan nu?Exodus FC schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:57:
[...]
In één woord: waardeloos. Ik heb nog nooit met zo'n slechte CAM gespeeld. Zijn positionering is ronduit slecht, hij zakt helemaal terug tot aan de middellijn terwijl ik hem op 'voorin blijven' heb staan. Dele Alli is geweldig vergeleken met Litmanen. Ik heb hem direct weer op de transferlijst gezet, ben zelfs bereid er 20k verlies op te pakken. Wat een teleurstelling.
Ik speel met twee teams, in mijn BPL team speel ik met Dele en in mijn hybride team met Ben Yedder TOTGS.
Verwijderd
Laca zit op de bank hoor. Auba heeft de voorkeur gekregen.Razz89 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:48:
Weet iemand waarom lacazette niet speelt en ook niet bij de wissels zit? Kan het nergens terug vinden..
Je hebt gelijk ik zie het nu net pas.Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:50:
[...]
Laca zit op de bank hoor. Auba heeft de voorkeur gekregen.
Verwijderd
Ben benieuwd, houd je ons op de hoogte? Wil eerst zijn 91 kaart halen om uit te proberen voordat ik de untradeble sbc doe.Fraaank schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 19:08:
Net Prime van Basten gedaan. Uit de rewards niks gehaald. Morgen maar even kijken hoe hij speelt als CAM.
Met 41212 speelde ik erg voorspelbaar en ik kon geen goede cam vinden die deed wat ik wilde. Met 4321 kreeg ik teveel goals tegen.
Nu heb je toch wingers en 2 spitsen. Alleen is het vooral wennen omdat je een Cdm mist. Ik ga het deze week nog maar eens proberen. Maar tot nu toe bevalt het prima.
Typisch Wenger, waarom niet gewoon met twee spitsen spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:50:
[...]
Laca zit op de bank hoor. Auba heeft de voorkeur gekregen.
@038Zwolle Dan zou je ook eens 352 kunnen proberen.
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 03-02-2018 19:33 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De beste tip is om geen genoegen te nemen met 400 per speler want dan gaat er inderdaad heel veel tijd in zitten voor heel weinig profit. Ik verkoop elke willekeurige speler uit packs minstens voor 1k maar veel vaker voor 1,5k of 2k (1k eigenlijk alleen als ik mijn transferlijst snel leeg wil hebben omdat ik nog packs uit weekend league of SBC's moet openen). De enige moeite die je daar voor hoeft te doen is de spelers steeds opnieuw listen. Verder zijn er genoeg spelers te vinden die je voor minder dan 500 kan kopen en voor 2 of 3k kan verkopen. Je moet dit alleen wel langere tijd in de gaten houden want er zijn soms weken dan je 3 dagen niks verkoopt en dan opeens 20 in 1 dag.Exodus FC schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:34:
[...]
Een half uur per week? Daar kan ik amper profit mee halen, verdien meestal 400 op een speler dus moet ik er al 1000 per week verkopen om 40k aan coins binnen te harken en daar heb ik echt geen tijd voor. Als je nog tips hebt is een prive berichtje altijd welom
Ik heb geen Legend gepackt en ook nooit een TOTW speler van meer dan 10k. Hoewel ik probeer zoveel mogelijk SBC's te doen is mijn duurste speler uit een pack Zlatan in januari. Nou ja ik heb een untradable Sergio Ramos TOTS maar die tel ik niet mee met de teamwaarde hieronder.
Mijn verdere basisteam is: Modric TOTS, Overmars, Rui Costa, Willian IF, Mooy SIF, Allan IF, Alba, Nacho Fernandez SIF, Azpilicueta, Valencia en Courtois. Dit is dus al ongeveer 3m. Verder heb ik nog 2,5k spelers in mijn club waaronder bijvoorbeeld Gabriel Jesus IF en nog 600k op de bank. Mijn team is dus al ruim meer dan 4m waard en ik ben dus pas veel later met Fifa begonnen.
Mooi team heb je verder, daar kun je aardig mee meekomen in de WL denk ik.
De weekend league rewards helpen wel mee ja, al heb ik uit de packs weinig bijzonders gehaald. Nou moet ik wel zeggen dat ik de eerste keer in de weekend league al boven de 18 wins haalde met een team van 20k waarmee ik toen al tegen legend teams speelde. Nu met het team van 3m doe ik het niets eens veel beter deze week. Dat is wel een beetje frusterend...Exodus FC schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 19:49:
@sjakieman thanks voor je tips. Ik zie dat je WL speelt. Ik speel zelf geen WL, dus ook die rewards heb ik niet. SQ ben ik mee gestopt want dat ging me vervelen.
Mooi team heb je verder, daar kun je aardig mee meekomen in de WL denk ik.
Zelf heb ik vaak ook het gevoel dat het goedkope team waar je mee start minstens net zo lekker speelt als je duurdere team. Misschien komt het omdat als je meer speelt / wint je winratio omhoog gaat en EA je koppelt met andere spelers met een sterkere spelers met een soortgelijke winratio. Weet niet of het zo werkt, maar lijkt wel het meest logische.sjakieman schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 19:59:
[...]
De weekend league rewards helpen wel mee ja, al heb ik uit de packs weinig bijzonders gehaald. Nou moet ik wel zeggen dat ik de eerste keer in de weekend league al boven de 18 wins haalde met een team van 20k waarmee ik toen al tegen legend teams speelde. Nu met het team van 3m doe ik het niets eens veel beter deze week. Dat is wel een beetje frusterend...
PSN/Steam: Xamsix
Half uur per week is dus een beetje overdreven...sjakieman schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 19:42:
[...]
De beste tip is om geen genoegen te nemen met 400 per speler want dan gaat er inderdaad heel veel tijd in zitten voor heel weinig profit. Ik verkoop elke willekeurige speler uit packs minstens voor 1k maar veel vaker voor 1,5k of 2k (1k eigenlijk alleen als ik mijn transferlijst snel leeg wil hebben omdat ik nog packs uit weekend league of SBC's moet openen). De enige moeite die je daar voor hoeft te doen is de spelers steeds opnieuw listen. Verder zijn er genoeg spelers te vinden die je voor minder dan 500 kan kopen en voor 2 of 3k kan verkopen. Je moet dit alleen wel langere tijd in de gaten houden want er zijn soms weken dan je 3 dagen niks verkoopt en dan opeens 20 in 1 dag.
Ik heb geen Legend gepackt en ook nooit een TOTW speler van meer dan 10k. Hoewel ik probeer zoveel mogelijk SBC's te doen is mijn duurste speler uit een pack Zlatan in januari. Nou ja ik heb een untradable Sergio Ramos TOTS maar die tel ik niet mee met de teamwaarde hieronder.
Mijn verdere basisteam is: Modric TOTS, Overmars, Rui Costa, Willian IF, Mooy SIF, Allan IF, Alba, Nacho Fernandez SIF, Azpilicueta, Valencia en Courtois. Dit is dus al ongeveer 3m. Verder heb ik nog 2,5k spelers in mijn club waaronder bijvoorbeeld Gabriel Jesus IF en nog 600k op de bank. Mijn team is dus al ruim meer dan 4m waard en ik ben dus pas veel later met Fifa begonnen.
Nee hoor, als je eenmaal een speler hebt kan je deze blijven kopen en verkopen. Maar grotendeels verkoop ik gewoon de spelers die ik in de SBC packs krijg voor veel meer dan ze waard zouden moeten zijn. Ook de spelers die ik zelf gebruikt heb verkoop ik meestal met winst (enige uitzondering als ze met meer dan 50% zijn gedaald in prijs sinds de aankoop).bvbal79 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:46:
[...]
Half uur per week is dus een beetje overdreven...
Nog goedkoper dan de IF! Daarvoor wil ik 'm wel eens proberen. Voor 121k met hunter gekocht.Exodus FC schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:54:
Morata OTW gaat voor onder de 120k momenteel.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Ik had nog 2 hunter kaarten, heb hem voor 118k gesniped en er ook een hunter op gegooid. Laat even weten hoe hij bevalt als je gespeeld hebt.sjakieman schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:06:
[...]
Nog goedkoper dan de IF! Daarvoor wil ik 'm wel eens proberen. Voor 121k met hunter gekocht.
Misschien coutinho? Hij is nu nog wat duur maar bij barca is de kans op goals en assists best groot.Julian-Intel schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:08:
Welke OTW zijn handig om in te kopen?
Burp
Denk je dat. Coman zn ptg ook geuograde wordt? Die loopt toch alleen mee met team of the week?Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 19:02:
Hoppa, Coman PTG voor 159k kunnen oppikken. Daar ga ik sowieso een lekkere winst op maken met zijn verwachte upgrade.
Burp
Verwijderd
Prutser die vent.Bossie schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 19:32:
[...]
Typisch Wenger, waarom niet gewoon met twee spitsen spelen.
@038Zwolle Dan zou je ook eens 352 kunnen proberen.
Giroud targetman, met Ozil dr achter stay forward en Laca/Sanchez beetje vrij van rechts en links get in behind met backs die altijd mee op komen dr om heen.. dan had ie nu wel hoger gestaan
Vanaf begin seizoen he
Wanneer raad je hem aan om hem te kopen? bedankt voor de tip manWii4all schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:43:
[...]
Denk je dat. Coman zn ptg ook geuograde wordt? Die loopt toch alleen mee met team of the week?
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Dit heb ik nu gedaan. Voorhoede met Depay IF, prime van Basten, SBC Promes. Middenveld met Rui Costa, Klaassen en Aké IF. Een achterhoede van Zeegelaar IF, de Vrij IF, Bailly, Valencia en middle Yashin. Speel lekker!stomley schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:58:
hmmm twijfels... hele main team verkopen en gewoon een lol team maken met promes etc. zitten nu toch al in februari... alleen zo zonde dat er geen goeie controleurs zijn dan.
Ik vind t zo unbalanced lijken, maar uit ervaring blijkt dat vaak toch goed te gaan. Alleen die Klaassen is echt een doorn in t oog. Kan je die niet vervangen voor een beest? SIF Mooy ofzo?Fraaank schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:32:
[...]
Dit heb ik nu gedaan. Voorhoede met Depay IF, prime van Basten, SBC Promes. Middenveld met Rui Costa, Klaassen en Aké IF. Een achterhoede van Zeegelaar IF, de Vrij IF, Bailly, Valencia en middle Yashin. Speel lekker!
Ik ga er wel van uit. Speelde heel goed en 3 assists. Als hij geen inform krijgt verdient niemand er 1.RR21 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:25:
Achten jullie de kans groot dat Mkhitaryan een inform krijgt deze week met 3 assists?
Verwijderd
Dat zit ook in zijn prijs. Je moet ietsjes verder kijken dan mogelijke totw voor hem. Wie wil hem kopen? Rijke mensen die een la liga team hebben. Waarom kopen ze hem als LW terwijl Christiano Ronaldo bestaat. Er is door Cr7 een prijs plafond voor dure links buitens. Je mogelijke winst is dus begrensd. Daarnaast is er te veel hype omdat hij een goede speler is in het echt. In fifa termen is hij een matige speler.Wii4all schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:35:
[...]
Misschien coutinho? Hij is nu nog wat duur maar bij barca is de kans op goals en assists best groot.
Dat was in het begin ook mijn doorn in het oog, maar hij speelt als een beest. Ik switch maar 41212(2) in het begin en hij speelt als linker cm en hij verbaasd me elke keer. Al moet ik wel zeggen dat hij nu wel degene in het team is die binnenkort vervangen wordt, maar wel voor iets speciaals, een Icon ofzo, als ik het geld heb.Shreddaaa schreef op zondag 4 februari 2018 @ 00:43:
[...]
Ik vind t zo unbalanced lijken, maar uit ervaring blijkt dat vaak toch goed te gaan. Alleen die Klaassen is echt een doorn in t oog. Kan je die niet vervangen voor een beest? SIF Mooy ofzo?
Ik probeer het idd ook sinds gisteren speelt heerlijk. Enige wat ik nog wel lastig vind is het middenveld goed laten positioneren . Vooral als de tegenstander een cam gebruiktbbblije schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:11:
442 is de nieuwe meta! Je snijdt er iedere verdediging mee open, zeker na de patch. 1-2 naar het doel, vleugels die mee opkomen. Aanrader!!!
Ik dacht gelijk met een blunder begonnen te zijn waardoor ik niet meer genoeg coins had voor de SBC. Ik heb de Schmeichel SBC gedaan omdat deze goedkoper is dan de goedkoopster icon, plus je krijgt er packs bij. Alleen kon ik deze icon niet bij de eerste sbc opdracht inwisselen. Ik vreesde ermee opgescheept te zitten en had hem al in mijn team gezet. Echter kwam ik bij de laatste sbc opdracht achter dat ik opnieuw een icon moest inruilen, hierbij kwam schmeichel met zijn 92 rating perfect van pas. Al met al goed afgelopen al benadrukt het maar weer om vooraf je er goed in te verdiepen.
Met de packs geen jackpot speler, maar wel heel veel goede spelers gepacked waardoor ik inmiddels al weer een flinke spaarpot heb, plus nog veel 83 rated spelers in de verkoop heb staan.
Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/18/squad/3337964
Eerste upgrade zal IF Azpilicueta zijn ipv Bailly.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Is dit meer voor SB of online??038Zwolle schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:14:
[...]
Ik probeer het idd ook sinds gisteren speelt heerlijk. Enige wat ik nog wel lastig vind is het middenveld goed laten positioneren . Vooral als de tegenstander een cam gebruikt
Verwijderd
Lekker team man. Is het alleen niet beter om Ronaldinho op de vleugels te laten spelen ipv in de spits? Ruilen met Pele evt.Bean77 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:42:
Het was tijd voor een volgende stap, dus afscheid genomen van SIF Pogba, Desailly 88, IF Marcos Alonso en de Gea. Dit alles om de volgende key speler te kunnen betalen, SBC Vieira.
Ik dacht gelijk met een blunder begonnen te zijn waardoor ik niet meer genoeg coins had voor de SBC. Ik heb de Schmeichel SBC gedaan omdat deze goedkoper is dan de goedkoopster icon, plus je krijgt er packs bij. Alleen kon ik deze icon niet bij de eerste sbc opdracht inwisselen. Ik vreesde ermee opgescheept te zitten en had hem al in mijn team gezet. Echter kwam ik bij de laatste sbc opdracht achter dat ik opnieuw een icon moest inruilen, hierbij kwam schmeichel met zijn 92 rating perfect van pas. Al met al goed afgelopen al benadrukt het maar weer om vooraf je er goed in te verdiepen.
Met de packs geen jackpot speler, maar wel heel veel goede spelers gepacked waardoor ik inmiddels al weer een flinke spaarpot heb, plus nog veel 83 rated spelers in de verkoop heb staan.
Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/18/squad/3337964
Eerste upgrade zal IF Azpilicueta zijn ipv Bailly.
Btw, hoe heb jij zo'n team gekregen. 17mlj coins. Damn..
Verwijderd
Heb ik iets gemist? Waarom is hij ineens zo duur.Verwijderd schreef op zondag 4 februari 2018 @ 13:50:
Zoo investment Nasri gaat ook lekker 😅Al 2 duizend gestegen per kaart in 2 dagen haha
Verwijderd
Vind de patch wel gek. Heb het idee dat trager spelen nu beter gaat dan daarvoor. En dat verdedigers met allerlei duw werk wegkomen. Zit waarschijnlijk allemaal in mijn hoofd.
Verwijderd
Omdat die geen club meer geeft en dus uit packs gaat.Verwijderd schreef op zondag 4 februari 2018 @ 13:52:
[...]
Heb ik iets gemist? Waarom is hij ineens zo duur.
Tenzij die deze maand wat vind en toch ineens omgezet wordt Haha..
Ze gaan nu voor 4 k weg
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2018 13:56 ]
Ik heb een voorkeur voor narrow formaties zoals 41212(2), hoewel ik bij de start 4321 heb gespeeld. Ronaldinho staat nu met 7 chem in de spits en dat vind ik wel ok.Verwijderd schreef op zondag 4 februari 2018 @ 13:48:
[...]
Lekker team man. Is het alleen niet beter om Ronaldinho op de vleugels te laten spelen ipv in de spits? Ruilen met Pele evt.
Btw, hoe heb jij zo'n team gekregen. 17mlj coins. Damn..
Staar je niet blind op de coins. Ronaldinho, Bergkamp, Ferdinand en Vieira zijn via SBC's dus veel minder gekost dan dat hun prijzen aangeven.
Ik heb in het begin wel wat geld uitgegeven aan packs om een voorsprong te hebben. En op bepaalde momenten heb ik 2000/2500 fp packs gekocht. Maar de grote winst zit hem in de packluck (hoewel nog geen ronaldo ofzo gepacked) en heel veel winst bij het tijdig verkopen van spelers.
Voorbeeld zijn bijvoorbeeld de toty spelers (marcelo, de gea, bruyne, kane, ramos, modric) die ik eerst had. Daar heb ik tonnen winst op gemaakt omdat de prijzen daarna stegen. Zo ging het ook met andere high value kaarten.
Uiteindelijk maakt de speler het grootste verschil.Ik verlies nog steeds tegen gold teams omdat de tegenstander gewoon beter speelt/keuzes maakt.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Vind hem erg goed spelen. Maakt veel kansen af en hij kan van uit het niets iets creeëren wat erg fijn is in een lastig wedstrijd.Verwijderd schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:28:
Iemand die prime Okocha heeft uitgeprobeerd? Twijfel om hem te halen.
Online. Squad battles speel ik bijna niet meer:)
Verwijderd
Ik dacht je sowieso niet meer speelde. Jeukt toch nog een beetje?of verwar ik je met een ander?038Zwolle schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:53:
[...]
Online. Squad battles speel ik bijna niet meer:)
Beetje balans en snelheid in je middenveld zoeken. 1 M-H en 1 H-H of M-M speler. Lekker groot, sterk en snel! Vieira038Zwolle schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:14:
[...]
Ik probeer het idd ook sinds gisteren speelt heerlijk. Enige wat ik nog wel lastig vind is het middenveld goed laten positioneren . Vooral als de tegenstander een cam gebruikt
Welk team heb jij nu? Mijn cms zijn Pogba en Bakayoko wilde eerst de formatie uitproberen voordat ik er coins inpompbbblije schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:05:
[...]
Beetje balans en snelheid in je middenveld zoeken. 1 M-H en 1 H-H of M-M speler. Lekker groot, sterk en snel! Vieira
Met de spelers die ik al had,038Zwolle schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:49:
[...]
Welk team heb jij nu? Mijn cms zijn Pogba en Bakayoko wilde eerst de formatie uitproberen voordat ik er coins inpomp
https://www.futbin.com/18/squad/2640566
Ik heb nog een fitness team met de zelfde opbouw,
Gameiro, Morata, IF Guedes, IF Saul, IF Obiang, Willian, Alba, Azp, Bailly, Valencia en Ederson. (Kan de link naar dat team niet meer vinden).
Formatie bevalt, helaas niet de coins om Vieira er in te zetten. Hoe leip zou dit spelen met Gullit en Vieira.
Dat was iemand anders denk ik:)Verwijderd schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:57:
[...]
Ik dacht je sowieso niet meer speelde. Jeukt toch nog een beetje?of verwar ik je met een ander?
Ah lijkt een prima team. Mijn team is:bbblije schreef op zondag 4 februari 2018 @ 18:48:
[...]
Met de spelers die ik al had,
https://www.futbin.com/18/squad/2640566
Ik heb nog een fitness team met de zelfde opbouw,
Gameiro, Morata, IF Guedes, IF Saul, IF Obiang, Willian, Alba, Azp, Bailly, Valencia en Ederson. (Kan de link naar dat team niet meer vinden).
Formatie bevalt, helaas niet de coins om Vieira er in te zetten. Hoe leip zou dit spelen met Gullit en Vieira.
If Son/PTg Jesus
Mane Mooy/Baka Pogba willian
If young David Luiz Bailly Valencia
Ederson
Opzich genoeg ruimte voor verbetering en heb als ik alles verkoop (wat informs otw etc ) 1 mil coins om uit te geven.
Ik denk dar net Gullit en Vieira 442 echt geweldig is. Maar die coins ga ik niet bij elkaar krijgen
Overigens grappig om te constateren dat er veel vaker tegenstanders juichen met een vinger voor de mond. Kennelijk roept mijn team dat allemaal op. Daarentegen ook wel lekker dat kennelijk heel veel tegenstanders na een 1-0 achterstand er ook al niet meer in geloven en de game opgeven.
Verwijderd
Sinds ik icons in mijn team heb, merk ik dat tegenstanders veel meer hun best doen en veel irritanter spelen. Dat effect zal met jouw team nog wel groter zijn gok ik. Marco en Dennis worden nog wel eens onderschat geloof ik.Bean77 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:55:
pfff in WL bijna alleen maar 442 opstellingen tegen. Hoezo een hype?
Overigens grappig om te constateren dat er veel vaker tegenstanders juichen met een vinger voor de mond. Kennelijk roept mijn team dat allemaal op. Daarentegen ook wel lekker dat kennelijk heel veel tegenstanders na een 1-0 achterstand er ook al niet meer in geloven en de game opgeven.
Ik kom dit weekend alleen bpl teams in 4212 tegen.
Heb een aar weken geleden geroepen dat Rui Costa nooit scoort. Ik moet dat terugnemen. Hij knalt er de een na de andere in de laatste dagen. Zelfs meneer Pogba heeft zijn scoring boots gevonden.
Ik zit in het zelfde schuitje. 1,5 mil, niet genoeg voor de icons die ik wil, en als ik een icon koop die ik wel kan betalen is alles wat ik er omheen opstel zaad. Zo zou TOTY de Bruyne echt een fenomeen zijn, maar ja. 1 man team dan038Zwolle schreef op zondag 4 februari 2018 @ 18:52:
[...]
Ah lijkt een prima team. Mijn team is:
If Son/PTg Jesus
Mane Mooy/Baka Pogba willian
If young David Luiz Bailly Valencia
Ederson
Opzich genoeg ruimte voor verbetering en heb als ik alles verkoop (wat informs otw etc ) 1 mil coins om uit te geven.
Ik denk dar net Gullit en Vieira 442 echt geweldig is. Maar die coins ga ik niet bij elkaar krijgen
Klopt, in het begin toen ik de eerste icons had merkte ik al dat tegenstanders veel beter hun best leken te doen. Dat ze het een grotere uitdaging vonden om van mijn team te winnen zeg maar.Verwijderd schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:07:
[...]
Sinds ik icons in mijn team heb, merk ik dat tegenstanders veel meer hun best doen en veel irritanter spelen. Dat effect zal met jouw team nog wel groter zijn gok ik. Marco en Dennis worden nog wel eens onderschat geloof ik.
Ik kom dit weekend alleen bpl teams in 4212 tegen.
Heb een aar weken geleden geroepen dat Rui Costa nooit scoort. Ik moet dat terugnemen. Hij knalt er de een na de andere in de laatste dagen. Zelfs meneer Pogba heeft zijn scoring boots gevonden.
Ik merk dat dit alleen maar is toegenomen. De laatste tijd merk ik ook dat ze irritanter spelen, maar misschien is dat wel toeval.
Het zal wel een teleurstelling worden, maar misschien deze keer niet....
nooit packs met coins kopen.SR8 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:20:
Jumbo rare gold players pack voor 100.000 coins. Het kriebelt...
Het zal wel een teleurstelling worden, maar misschien deze keer niet....
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs