Durf het je niet te zeggen man, ze zeggen van welsoldier wolf schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:49:
[...]
SBC komt wel vrijdag uit toch? voor de one to watch
Laten we het hopen. anders blijven me investeringen wel heel lang staanVerwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:50:
[...]
Durf het je niet te zeggen man, ze zeggen van wel
Ik heb toch altijd het idee met de mindere league dat de vraag ook veel minder zal zijn. Wat moet iemand met een SBC Ochoa (bijvoorbeeld)...Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:49:
Heb vandaag voor 80k aan Japanse en Belgische spelers uitgegeven voor aankomende League sbc's .. je moet wat als je je verveelt 😅
de overige packs die ze krijgen voor het voltooien van een club. kijk maar naar sporting en fc porto. Krijg je een prime gold player pack voor terwijl het je maar 9k kostFraaank schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:54:
[...]
Ik heb toch altijd het idee met de mindere league dat de vraag ook veel minder zal zijn. Wat moet iemand met een SBC Ochoa (bijvoorbeeld)...
Verwijderd
Tuurlijk is het minder dan LaLiga enzo maar er zijn genoeg Jappen die fifa spelen en die het wel doen en er zijn van sommige clubs maar enkele kaarten dus verdienen doe je altijd zeker met 300 + kaartenFraaank schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:54:
[...]
Ik heb toch altijd het idee met de mindere league dat de vraag ook veel minder zal zijn. Wat moet iemand met een SBC Ochoa (bijvoorbeeld)...
Overvloed aan RW's voor de Eredivisie haha. Arias erbij is wel leuk.
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Ik speel met Ronaldo en Bale in de spits. Dybala en Griezman op de buitenkanten in een 4-4-2 opstelling. In de beginopstelling staat hij op linker CM in een 4-3-2-1 opstelling maar dat wordt dus in de 1e minuut gelijk al gewisseld.Bossie schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:58:
[...]
RM is sowieso een rare positie voor hem, neem aan dat zijn IF hebt positionchange?
Dybala will je zo dicht mogelijk bij het doel hebben, centraal of links
Wanneer zal een aubameyang beschikbaar zijn denk jullie? deze week nog?
Bij die transfer van Tagliafico naar ajax was de kaart binnen een paar dagen beschikbaar...
Bij die transfer van Tagliafico naar ajax was de kaart binnen een paar dagen beschikbaar...
Burp
Vergis je niet, de Belgische league was vorig jaar ik geloof Zulte Waregem echt tyfusduur. Als je die van te voren had ingeslagen had dat best wat opgeleverd. Je kreeg daar maar een 55 pace spits voor trouwens, perbet als ik mij goed herinner. Zelfde voor de eredivisie, SBC Luuk de Jong die nooit iemand gebruikteFraaank schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:54:
[...]
Vrijdag avond is ie beschikbaar.Wii4all schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:35:
Wanneer zal een aubameyang beschikbaar zijn denk jullie? deze week nog?
Gelukkig die van mij verkocht op 220k... straks weer oppikken voor een leuk bedrag,,,ErnstMid schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:37:
Coman drop incoming!
Iemand ook een idee of er een sbc totw komt?
Ik heb voor morgen 2 totw pakketten waar dus 3 informs per pack inzitten. Ik vind het team of the week niet echt denderend moet ik zeggen. Wat zeggen jullie, wachten op volgende week of toch morgen openen?
Verwijderd
Dat is typisch een gevoelskwestie. Hangt van de prestaties van bepaalde spelers af natuurlijk en dat kun je niet voorspellen. Echt had ik volgende week gedaan, afgelopen week was beker/competitie maar vanaf dit weekend is het gewoon competitie overal. Meer kans op goede prestaties van populaire spelers.Lil Tjappo schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:20:
Ik heb voor morgen 2 totw pakketten waar dus 3 informs per pack inzitten. Ik vind het team of the week niet echt denderend moet ik zeggen. Wat zeggen jullie, wachten op volgende week of toch morgen openen?
Bedankt, ja ik denk dat ik ze ook bewaar. Vind het altijd wel moeilijk om ze niet te openen haha. Maar idd volgende week hoop ik op betere spelers.
mensen die Ederson IF / OTW gebruiken?
Ik heb zijn OTW al vanaf het begin van fifa untradeable, maar vind hem na zijn IF echt verschikkelijk geworden..
Ik heb zijn OTW al vanaf het begin van fifa untradeable, maar vind hem na zijn IF echt verschikkelijk geworden..
Ik zou kijken of er deze week spelers bijzitten die jouw team kunnen helpen en op basis daarvan kijken of je ze gaat openen.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:48:
[...]
Dat is typisch een gevoelskwestie. Hangt van de prestaties van bepaalde spelers af natuurlijk en dat kun je niet voorspellen. Echt had ik volgende week gedaan, afgelopen week was beker/competitie maar vanaf dit weekend is het gewoon competitie overal. Meer kans op goede prestaties van populaire spelers.
Ah wat een ongeluk bij een geluk. Haal net de Bruyne uit een SBC pack. Net te laat voor zn TOTY en te vroeg voor zn upgrade. Toch een lekkere 190K. Investeren dan maar en sparen voor TIF Mertens
Na 1,5 jaar intensief FUT spelen ben ik er mee gekapt sinds 3 dagen. Ik heb al mijn spelers verkocht en heb nu tegen de 3 miljoen coins, waarmee ik eigenlijk niks kan.
Buiten het feit dat ik nu wel klaar ben met input lag, momentum, vaagheden etc. bevind ik me in een drukke periode. FUT werkt verslavend en neemt te veel tijd in beslag. Ik wil jullie allen bedanken voor de input en vriendelijkheid!
Buiten het feit dat ik nu wel klaar ben met input lag, momentum, vaagheden etc. bevind ik me in een drukke periode. FUT werkt verslavend en neemt te veel tijd in beslag. Ik wil jullie allen bedanken voor de input en vriendelijkheid!
Verwijderd
Dat het verslavend werkt en veel tijd in beslag neemt heb je zeker gelijk in!OnderDeMotorkap schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:25:
Na 1,5 jaar intensief FUT spelen ben ik er mee gekapt sinds 3 dagen. Ik heb al mijn spelers verkocht en heb nu tegen de 3 miljoen coins, waarmee ik eigenlijk niks kan.
Goodluck 🙌🏾✌🏽
Edit:
Moet zeggen dat ik het spelen zelf ook minder leuk vindt en minder doe.. handelen vind ik leuk en daarmee veel verdienen✌🏽
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2018 20:34 ]
Verwijderd
Wie zegt dat matchmaking slecht is? Speel net dkt tegen iemand die ik in de weekend league al tegenkwam. Toen 2-2 en penalties en nu weer. Beide keren vriendelijke berichten over aardig spelen over en weer.
Wil graag de normale kaart van Kevin de Bruyne halen. Is dit wel verstandig kijkend naar zijn mogelijke winter upgrade? Gaat zijn prijs dan niet aanzienlijk dalen?
Het gerucht dat KDB ook een WF upgrade krijgt, dat zou voor mij een reden zijn om te wachten tot zijn nieuwe kaart.RR21 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:47:
Wil graag de normale kaart van Kevin de Bruyne halen. Is dit wel verstandig kijkend naar zijn mogelijke winter upgrade? Gaat zijn prijs dan niet aanzienlijk dalen?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tot snelOnderDeMotorkap schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:25:
Zeker. WL mee gespeeld en beviel prima. Tank met prima afmaakmogelijkheden.RR21 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:53:
Iemand ervaring met IF Arnoutovic 86 als spits?
IemandMiggell schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:53:
Inmiddels speel ik met dit team.
Online seizoenen loopt lekker, alleen lukt het me maar niet om mezelf de weekend league in te spelen.
Dit is mijn team:
https://www.futbin.com//18/squad/3467912
Welke upgrades zouden jullie nog doen met 160k ?
Het team zou goed genoeg moeten zijn om je te kwalificeren. Speel je ook met deze opstelling of verander je de formatie?
Gaat lekker deze week in Squad Battles, verlies meer dan de helft opeens 
Deze update staan er ook weer teams klaar met 85, 87, 87 en 89 ratings.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja same here, m'n team kan er geen pepernoot meer vanBossie schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:32:
Gaat lekker deze week in Squad Battles, verlies meer dan de helft opeens
Niet snoeihard, maar steeds in de laatste 10 minuten 1/2 tegengoals om alsnog te verliezen, of daardoor alsnog een verlenging en dan op penalties nat gaan.ErnstMid schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:10:
[...]
Ja same here, m'n team kan er geen pepernoot meer vanna een verschrikkelijk moeizaam potje op legendary, wel 1-0 winst, dacht ik even wat zelfvertrouwen te tanken op pro... Snoeihard de boot in. Toen de controller maar even weggelegd...
Tussendoor dan ook eentje weer met 5+ gewonnen
Same here. Sowieso de laatste twee drie dagen. Lijkt alsof de spelers met chemistry ineens niks mee kunnen had 1 speler zonder Chem kaartje en die liep nog wel snel. Klap op de vuurpijl was wel het potje tegen @Verwijderd heb serieus 6 keer op de paal/ lat geschoten.
Oh en vandaag potje kreeg Thiago Silva bij mij rood na een schouder duw, toen ben ik er maar mee gestopt. Had er een filmpje van gemaakt vrienden moesten ook lachen. Fifa is soms zo niet leuk..
Oh en vandaag potje kreeg Thiago Silva bij mij rood na een schouder duw, toen ben ik er maar mee gestopt. Had er een filmpje van gemaakt vrienden moesten ook lachen. Fifa is soms zo niet leuk..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Waarom speelt morata bij Chelsea al een aantal wedstrijden niet ??
Verwijderd
Eerst geschorst. Daarna geblesseerd.Razz89 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 06:19:
Waarom speelt morata bij Chelsea al een aantal wedstrijden niet ??
Dat geblesseerd heb ik even gemist.. hoelang is hij ong. Geblesseerd?
Ik speel ingame ook met deze opstelling.038Zwolle schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:26:
[...]
Het team zou goed genoeg moeten zijn om je te kwalificeren. Speel je ook met deze opstelling of verander je de formatie?
Eigenlijk altijd al gespeeld met 4-3-3
4-1-2-1-2 ook getest maar dat was het voor mij toch niet.
Iemand die naldo sif al heeft ? stamina is aan de lage kant is het echt erg of valt het wel mee? heb op het moment david luiz en thiago silva. Misschien een vervanger voor luis.
Nog steeds aan het bouwen voor een NL-squad. Zit nu te twijfelen tussen twee prime icons namelijk van Basten of Bergkamp. Iemand ervaring met 1 van de 2? Voor van Basten is er geen Icon verder nodig om de SBC te completen.
Verwijderd
Heb ze samen. Dennis als CAM en Marco als spits. Dennis is geen goede solo spits. Met een buddy voorin is hij wel een baas. MvB maakt echt elk schot in de zestien af. Bergkamp heeft altijd net meer tijd dan je denkt en een geweldige finesse. Plus hij kan dribbelen en een man voorbij komen met moves. Dat kan MvB totaal niet. Maar MvB staat dan weer briljant opgesteld bij het aanvallen.Fraaank schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:39:
Nog steeds aan het bouwen voor een NL-squad. Zit nu te twijfelen tussen twee prime icons namelijk van Basten of Bergkamp. Iemand ervaring met 1 van de 2? Voor van Basten is er geen Icon verder nodig om de SBC te completen.
Wat zouden jullie als volgende verbeteren aan mijn elftal?
https://www.futbin.com/18/squad/3328581
Zat zelf te denken om willian IF weer te halen maar zijn prijs is echt enorm gestegen.
Zat zelf te denken om willian IF weer te halen maar zijn prijs is echt enorm gestegen.
Ik vond Vidal vele malen chiller spelen dan matuidi dus zou dan Allan naar rechts, Gullit centraal en Vidal links neerzettenservival7 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:47:
Wat zouden jullie als volgende verbeteren aan mijn elftal?
ik snap daar ook echt niets van. Ik speel nu squad battles op wereldklasse en dat gaat me beter af dan op pro. Als je elke dag je squad battles afmaakt op wereldklasse waar eindig je dan ongeveer? Ik zit nu in elite 3 en hoop toch wel in elite 2 of 1 te komen.ErnstMid schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:10:
[...]
Ja same here, m'n team kan er geen pepernoot meer vanna een verschrikkelijk moeizaam potje op legendary, wel 1-0 winst, dacht ik even wat zelfvertrouwen te tanken op pro... Snoeihard de boot in. Toen de controller maar even weggelegd...
Tis geen spel wat je speelt, je speelt tegen een systeem. Eigenlijk ruk.
Zat trouwens te kijken naar totws...geen PL spelers. En de spelers die wat lijken (Kostic, Quaresma) zijn best duur.
Misschien ff niets doen, maak de marquee sbc wel af.
Zat trouwens te kijken naar totws...geen PL spelers. En de spelers die wat lijken (Kostic, Quaresma) zijn best duur.
Misschien ff niets doen, maak de marquee sbc wel af.
Als je doordeweeks op legendary speelt kom je vrijwel altijd in E3, give or take een paar potjes in het weekend om te compenseren.harrybeuker schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:08:
[...]
ik snap daar ook echt niets van. Ik speel nu squad battles op wereldklasse en dat gaat me beter af dan op pro. Als je elke dag je squad battles afmaakt op wereldklasse waar eindig je dan ongeveer? Ik zit nu in elite 3 en hoop toch wel in elite 2 of 1 te komen.
Aangezien legendary door velen makkelijker word ervaren dan world class, zou je dat eens kunnen proberen.
Voor E1 moet je echt alles spelen, en zeer ruim winnen en dan nog is het niet gegarandeerd, tenzij je ook potjes op ultimate meepakt.
Ik vind het te saai eigenlijk om alle potjes doordeweeks te spelen. En af en toe te frustrerend. Ga voor elite 3 en dan vind ik t wel weer bestBossie schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:31:
[...]
Als je doordeweeks op legendary speelt kom je vrijwel altijd in E3, give or take een paar potjes in het weekend om te compenseren.
Aangezien legendary door velen makkelijker word ervaren dan world class, zou je dat eens kunnen proberen.
Voor E1 moet je echt alles spelen, en zeer ruim winnen en dan nog is het niet gegarandeerd, tenzij je ook potjes op ultimate meepakt.
Ik begrijp niet hoe mensen veel Squad Battles kunnen spelen. Het maakt in feite niet eens uit met wat voor team je speelt zolang de chemistry goed is. De meeste potten win je toch wel makkelijk en verliezen doe je ook, daar zorgen ze wel voor en dan maakt het niet uit welk team je zelf hebt.
Als je veel offline speelt word je online ook compleet afgedroogd in het algemeen.
Als je veel offline speelt word je online ook compleet afgedroogd in het algemeen.
Ik heb zojuist uit pure ellende mijn CB, LB en GK verkocht nadat ik ondanks alle pogingen deze week, opnieuw niet ben gekwalificeerd voor de WL.
Als ik niet verloor van een team met 5 icons en 2 TOTY players, dan begon Ederson IF wel ballen te laten glippen, of bewees Marcelo IF (Lyon) wel dat ie een draaicirkel heeft van een tank.
Ga zodra ze verkocht zijn David Luiz, Marcal en Courtois halen. Hopelijk is de defense dan een stuk stabieler.
Wel moet ik zeggen dat Depay IF een enorme boost is. Scoort bij mij eigenlijk altijd.
Speelt als RW op 7 chem in mijn 4-3-3.
Als ik niet verloor van een team met 5 icons en 2 TOTY players, dan begon Ederson IF wel ballen te laten glippen, of bewees Marcelo IF (Lyon) wel dat ie een draaicirkel heeft van een tank.
Ga zodra ze verkocht zijn David Luiz, Marcal en Courtois halen. Hopelijk is de defense dan een stuk stabieler.
Wel moet ik zeggen dat Depay IF een enorme boost is. Scoort bij mij eigenlijk altijd.
Speelt als RW op 7 chem in mijn 4-3-3.
Misschien, maar ik vind de payout voor online gamen doordeweeks simpelweg te laag, dan pak ik liever even een paar potjes SB mee. WL vind ik geen optie, aangezien ik tijdens het weekend mijn tijd liever anders besteed.RFRF schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:57:
Ik begrijp niet hoe mensen veel Squad Battles kunnen spelen. Het maakt in feite niet eens uit met wat voor team je speelt zolang de chemistry goed is. De meeste potten win je toch wel makkelijk en verliezen doe je ook, daar zorgen ze wel voor en dan maakt het niet uit welk team je zelf hebt.
Verwijderd
Vanavond dus maandelijkse rewards. Weer een aantal rode kaartjes dus, kan je deze ook sparen voor bijvoorbeeld een week als er naar mijn idee aantrekkelijkere TOTW-spelers uitkomen of moet dat deze week geopend worden?
Maandelijkse rewards staan vast. Je krijgt IF kaarten van de afgelopen maand. Dus in dit geval van januari, ongeacht wanneer je ze opent.Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:40:
Vanavond dus maandelijkse rewards. Weer een aantal rode kaartjes dus, kan je deze ook sparen voor bijvoorbeeld een week als er naar mijn idee aantrekkelijkere TOTW-spelers uitkomen of moet dat deze week geopend worden?
Gisteren is op playstation de update doorgevoerd m.b.t. de aftrap glitch etc. Is het vanaf komend weekend ook zo dat je bij zilver 2 al gekwalificeerd bent voor de volgende weekend league?
Hoe werkt het als je een vrije trap met 3 man neemt waarbij er dan 1 over de bal moet rennen om diep te gaan.
Ik zag op internet dat je dan met degene, waarvan je wilt dat hij diep gaat, je een fake shot moet doen.
Maar ik krijg dit maar niet voor elkaar. Op welk moment moet je X dan weer indrukken? Als hij bij de bal is of direct?
Als ik het probeer schiet degene waarvan ik wil dat hij gaat lopen altijd meteen.
Ik zag op internet dat je dan met degene, waarvan je wilt dat hij diep gaat, je een fake shot moet doen.
Maar ik krijg dit maar niet voor elkaar. Op welk moment moet je X dan weer indrukken? Als hij bij de bal is of direct?
Als ik het probeer schiet degene waarvan ik wil dat hij gaat lopen altijd meteen.
R1 L2 om er twee personen naast te zetten, daarna fakeshot (zonder R1 of L2 ingedrukt) zoals je hem normaal ook doet, dus direct. Als degene met wie je het fakeshot doet begint te lopen, doe je een pass (X of driehoekje) met R1 of L2 ingedrukt (diegene neemt dan de vrije trap).servival7 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:25:
Hoe werkt het als je een vrije trap met 3 man neemt waarbij er dan 1 over de bal moet rennen om diep te gaan.
Dat ik weet hoe het moet betekent overigens ook niet dat ik het goed kan
Verkeerd gelezen. Mag weg
[ Voor 81% gewijzigd door 038Zwolle op 01-02-2018 14:43 ]
Wanneer krijg je deze maandelijkse rewards? Ik heb deze maand 1x WL gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:40:
Verwijderd
Vanavond om 19.00RR21 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:45:
[...]
Wanneer krijg je deze maandelijkse rewards? Ik heb deze maand 1x WL gedaan.
Vanavond om 19:00. Als je 'maar' 1 weekend gespeeld hebt zou ik me er niet zo op verheugen. Rewards zijn dan erg matig.RR21 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:45:
[...]
Wanneer krijg je deze maandelijkse rewards? Ik heb deze maand 1x WL gedaan.
Je zou dan waarschijnlijk een broze/silver pack krijgen waar je bijvoorbeeld een silver Inform kaart kan krijgen of bij silver een TOTW speler met een OVR van 80 of lager.
Weet iemand welke competitie uitdagingen er komen en wanneer die uitkomen?
Michaelwerken
EA weet datmichaelwerken schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:28:
Weet iemand welke competitie uitdagingen er komen en wanneer die uitkomen?
Online spelen is niks voor mij, word ik veel te onrustig van. Ik speel de potjes tot Elite 2 of soms 1 en daar blijft het bij. Meer tijd heb ik ook niet, zeker niet voor Weekend League.RFRF schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:57:
Daar loop ik ook wat tegen aan. Wil je je team flink ontwikkelen dan ben je verplicht er enorm veel tijd in te steken.Minime2013 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:09:
[...]
Online spelen is niks voor mij, word ik veel te onrustig van. Ik speel de potjes tot Elite 2 of soms 1 en daar blijft het bij. Meer tijd heb ik ook niet, zeker niet voor Weekend League.
Ik heb nog wel meer dingen dan fifa
Welkom bij het grind fenomeen. Helaas geldt dit voor veel online spellen.Harribo schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:57:
[...]
Daar loop ik ook wat tegen aan. Wil je je team flink ontwikkelen dan ben je verplicht er enorm veel tijd in te steken.
Is op zich niet gek toch dat je veel tijd ergens in moet steken om er goed in te worden?stomley schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:27:
[...]
Welkom bij het grind fenomeen. Helaas geldt dit voor veel online spellen.
Totaal niet alleen er is een verschil tussen ergens goed in worden of veel tijd kost om een beter team te krijgen.cubert20 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:17:
[...]
Is op zich niet gek toch dat je veel tijd ergens in moet steken om er goed in te worden?
Eigenlijk moet ze doen dat je een bepaald hoeveelheid punten heb te besteden en dit wordt verhoogd per divisie. Met deze punten stel je dan je team samen ofzo. Maar ja dan had je geen packs en market.
Ik handel wel veel opzich, werkt prima via webapp of de app op de telefoon. Ik heb/had een prima team, welke ik nu heb ingeruild voor een soort NL/Eredivisie hybride en ruimte voor investeringen.Harribo schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:57:
[...]
Daar loop ik ook wat tegen aan. Wil je je team flink ontwikkelen dan ben je verplicht er enorm veel tijd in te steken.
Verwijderd
Aan het begin van fifa heb ik een beetje mijn best gedaan met trading. Half uurtje na het werken. Uurtje per weekend dag. Had binnen een maand een miljoen. Het is super makkelijk maar je moet het bijhouden. Als ik nu weer zo veel wil verdienen moet ik weer inlezen en excelletjes bijhouden en tijd in mass bidding steken. Heb ik geen zin in.stomley schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:22:
[...]
Totaal niet alleen er is een verschil tussen ergens goed in worden of veel tijd kost om een beter team te krijgen.
Eigenlijk moet ze doen dat je een bepaald hoeveelheid punten heb te besteden en dit wordt verhoogd per divisie. Met deze punten stel je dan je team samen ofzo. Maar ja dan had je geen packs en market.
Nu doe ik af en toe WL om gold 1 te eindigen. Heb je voor het spelen van potjes (wat op zich wel is wat leuk zou moeten zijn) 45k en wat packs en wat lol. Dat vind ik nu leuker dan heel veel handelen. Maar waarschijnlijk had ik dat niet zou gevonden als ik niet al een vrij leuk team en wat smijtmunten had. Voor nu is het prima om om de maand een upgrade te doen met de kans op een dikke pack.
Kun je jouw team is posten? Heb ongeveer hetzelfde, ben benieuwd naar jouw variant!Minime2013 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:32:
[...]
Ik handel wel veel opzich, werkt prima via webapp of de app op de telefoon. Ik heb/had een prima team, welke ik nu heb ingeruild voor een soort NL/Eredivisie hybride en ruimte voor investeringen.
SBCs zijn wel te doen, geen Icon voor nodig.Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:04:
Dat is verrassend, prime Inzaghi en Okacha in pakketten nu. No one cares..
Beste speler uit Gold 1 monthlies 86rated Horn
Beste in weekly pack: Lukaku
WL packs waren ook weer bagger. Kwam nog wel een TOTW speler uit, maar met Bergnoob heb je wel een kat in de zak
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Alaba! Toch weer 70kBean77 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:19:
WL packs waren ook weer bagger. Kwam nog wel een TOTW speler uit, maar met Bergnoob heb je wel een kat in de zak
Petersen 84 IF en Berghuis IF... Yey
[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 01-02-2018 20:14 ]
Wat zouden jullie doen ik heb een aantal otw's sanchez traore aurier 2x costa , lacazette morata.
Ik wil graag een icon halen. Dus of dit nu maar verpatsen of wachten op eindelijk ooit is een coinschieter van 1 van allemaal haha
Ik wil graag een icon halen. Dus of dit nu maar verpatsen of wachten op eindelijk ooit is een coinschieter van 1 van allemaal haha
Zou ze nu verpatsen aangezien je ze verkoopt om iets leuks te halen en daarvoor is de game uiteindelijk bedoelt.Razz89 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 22:28:
Wat zouden jullie doen ik heb een aantal otw's sanchez traore aurier 2x costa , lacazette morata.
Daarnaast, ik verwacht niet dat deze spelers binnenkort een IF pakken, en als de winter OTWs op dezelfde manier gaat als vorig jaar dan zullen er dadelijk ook meer op de markt komen wat de prijs zal laten dalen.
Verwijderd
Mijn first team, wel tevreden mee alleen wel een beter inform lb nodig met meer pace.
https://www.futbin.com/18/squad/892567
Nu will ik eigenlijk een leuke goedkope bpl team maken maar wat zou ik hieraan verbeteren (budget voor alle spelers totaal 50k). Sanchez overigens gepackt. Over het middenveld niet echt tevreden, heb het gevoel dat het wat pace mist. Wat zou ik beter kunnen halen?
https://www.futbin.com/18/squad/3506710
https://www.futbin.com/18/squad/892567
Nu will ik eigenlijk een leuke goedkope bpl team maken maar wat zou ik hieraan verbeteren (budget voor alle spelers totaal 50k). Sanchez overigens gepackt. Over het middenveld niet echt tevreden, heb het gevoel dat het wat pace mist. Wat zou ik beter kunnen halen?
https://www.futbin.com/18/squad/3506710
Verpatsen, ik had een aantal Danvinson Sanchez opgepikt voor 31k en die hebben zo'n twee maanden onder de 31k gestaan. Tijdens de dip zelfs rond de 21. Heb ze deze week allemaal verkocht voor 37k.Razz89 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 22:28:
I like how you keep the mouse running...
De verwachting is dat er vandaag 2 nieuwe Leaque sbc’s komen. Hoe laat worden deze meestal bekend gemaakt?
19.00uur. Ik denk LaLiga.
Hoop eigenlijk op de bundesliga, maar er zit een wedstrijd in de huidige MM en in de prime sbc van gisteren.
Heb anders 57x Sule van Bayern klaar staan
Hoop eigenlijk op de bundesliga, maar er zit een wedstrijd in de huidige MM en in de prime sbc van gisteren.
Cons:::BB4E
Ben benieuwd. Heb spelers van de Spaanse en de Belgische competitie ingekocht.shameblaster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:04:
Goede investering lijkt me, of sule stijgt ivm OTW SBC of hij gaat sky high als er ook nog eens Bundesliga SBC overheen komt. Heb zelf daarom aardig wat Burki's, sule's gehaald en heel veel 83 rated spelers van Atletico mocht het een la liga SBC worden.shameblaster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:04:
Aah, zaad! Vanavond de one to watch winter upgrades vanaf 19:00 in packs 
Waarom wacht ik dan ook niet met het openen van de rewards
Zo slecht voorbereid
Waarom wacht ik dan ook niet met het openen van de rewards
Same!bbblije schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:47:
Aah, zaad! Vanavond de one to watch winter upgrades vanaf 19:00 in packs
Waarom wacht ik dan ook niet met het openen van de rewardsZo slecht voorbereid
Waarom zou je dat willen?Minime2013 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:32:
[...]
Ik handel wel veel opzich, werkt prima via webapp of de app op de telefoon. Ik heb/had een prima team, welke ik nu heb ingeruild voor een soort NL/Eredivisie hybride en ruimte voor investeringen.
Of spendeer je net zoals mij meer tijd aan het handelen dan het spelen?
Gisteren alle sb's gewonnen, nog niet eerder voorgekomen.
Vervolgens online, 2 potten met een ongelofelijke lag. Ik ben steeds beter maar ik werd weer genaaid. Schoot zelfs 3x "per ongeluk" naast een leeg doel.
En uiteraard, je voelt het aankomen...tegenstander 1x kans, gaat erin. Opeens gaan al mijn verdedigers bokje springen met elkaar.
Man, het ziet er niet uit.
Echt, fifa is leuk, maar ea... Haal asjeblieft die cheat ai eruit! Grrrr
Dat je trouwens veel tijd erin moet steken om een fatsoenlijk team op te bouwen, is ook wel een uitdaging.
Iedereen met Ronaldo en Messi in een team zou ik ook niet blij van worden
Ik hoop ook Laliga. Ben benieuwd welke speler het wordt die je krijgt na het voltooien van alle clubs uit Laliga.shameblaster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:04:
Verwijderd
Ik denk CasemiroJJoosterman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:07:
[...]
Ik hoop ook Laliga. Ben benieuwd welke speler het wordt die je krijgt na het voltooien van alle clubs uit Laliga.
Voor hoeveel denk je dat ze ongeveer weg zullen gaan? Net zoals die dostjes voor +/- 3,5 a 4 k?shameblaster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:04:
Burp
Misschien Griezmann?JJoosterman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:07:
[...]
Ik hoop ook Laliga. Ben benieuwd welke speler het wordt die je krijgt na het voltooien van alle clubs uit Laliga.
Dan zou ik zo blij zijn. Die is tenminste lekker te hybriden
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Discard IF's lopen ook weer lekker. Stuk of 15 verkocht vanochtend. Toch weer 100k winst
Zijn dat dan IF's die je tijdens vorige TOTW's hebt opgepikt voor discard price, die je nu dan met winst verkoopt? Of hoe moet ik dit zien.Vissert schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:29:
Discard IF's lopen ook weer lekker. Stuk of 15 verkocht vanochtend. Toch weer 100k winst
Oohja gister trouwens dmv een berichtje aan het EA Help twitteraccount automatische kwalificatie gekregen voor aankomende weekend league.
Door gebrek aan tijd en servers die down waren niet genoeg tijd gehad om de 18 wins te behalen. Had er maar 11. Dit uitgelegd en kreeg een link toegestuurd. Daar moest ik op inloggen en werd er achter de schermen gekeken of ik in aanmerking kwam voor kwalificatie.
Wellicht een idee voor mensen hier die het ook zijn misgelopen?
[ Voor 40% gewijzigd door RenoD87 op 02-02-2018 10:40 ]
Dat klopt! Tijdens TOTW 18 heb ik een aantal Evans gekocht voor 11k/11.5k. Deze gaan nu voor 17k weg.RenoD87 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:35:
[...]
Zijn dat dan IF's die je tijdens vorige TOTW's hebt opgepikt voor discard price, die je nu dan met winst verkoopt? Of hoe moet ik dit zien.
Thanks! Dit ook maar eens proberen zodra ik een leuk buffertje heb opgebouwd.Vissert schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:41:
[...]
Dat klopt! Tijdens TOTW 18 heb ik een aantal Evans gekocht voor 11k/11.5k. Deze gaan nu voor 17k weg.
Ik heb overigens zelf een MOTM Eraso (80). Maar die wordt totaal niet verkocht. En hij kan helaas ook niet gebruikt worden voor SBC;s waar je een TOTW moet inleveren. Ik neig nu erg naar het discarden van deze kaart om die 14/15 duizend coins ergens anders voor te gebruiken. Maar is dit verstandig? Of is er een kans dat hij straks zeldzamer wordt, en dus automatisch meer waard wordt? Maar als dan alsnog niemand 'm wil hebben heb ik er ook niet veel aan haha.
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs