Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Ik ben benieuwd hoe dat speelt. Je middenveld kan bijna niet verdedigen. Daarnaast merendeel van de spelers op fullchem.
Heb er nog niet mee gespeeld inderdaad, verdedigen is inderdaad dan een puntje en moet ik even oplossen d.m.v. een kanté of Naingolan type..

Verwijderd

WSL036 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Leuke advert ;)

Leuk team, zeker eens wat anders dan anders.
Coutinho komt maar op 2 chem
Voor het geld van Otamendi kun je de "standaard" achterhoede compleet maken met Luiz of Azpi. Dan heb je ook meteen de coins voor bijvoorbeeld Valencia (of Walker) op LB te zetten ipv Rose
Ja heb Azpi nog in mijn club staan maar vind dat Otamendi het beter doet, Valencia kan ik altijd nog halen voor Rose straks dat is wel een optie, thnx!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Heb er nog niet mee gespeeld inderdaad, verdedigen is inderdaad dan een puntje en moet ik even oplossen d.m.v. een kanté of Naingolan type..
Kun je niet beter zoiets pakken?

https://www.futbin.com/18/squad/3447988

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:11:
[...]

Ja heb Azpi nog in mijn club staan maar vind dat Otamendi het beter doet, Valencia kan ik altijd nog halen voor Rose straks dat is wel een optie, thnx!
Eventueel Kolasinac if op de linksback. Deed het bij mij altijd erg goed.

Speel nu met Alex Sandro op de LB dus dat kan ook nog een optie zijn. Kost wel ongeveer 80k.

Hoe speelt Muriel? Heb wel eens gehoord dat het een goedkopere Mbappe was. Is zijn IF nu ook zo goed?

Verwijderd

Ziet er goed uit! Vind alleen Eriksen bout spelen.. Wilson is wel een goede!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:30

The DenMan

PSN ID: Thedenman

RenoD87 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:09:
Werkt dat een beetje? Walker of Valencia op LB? Heb het tot op heden nog niet aangedurfd, maar zoek wel een upgrade voor Rose.
Probeer IF Zeegelaar is.

Mijn iRacing Profiel

• Alusion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:46
Mijn team:
https://www.futbin.com/18/squad/2201108

Wel aardig dacht ik zo.

Net Ter Stegen binnengehaald wegens zijn verwachtte winter upgrade. Nu hopen dat hij ook wordt doorgevoerd op zijn TOTGS kaart.

Geld is inmiddels wel op, maar dit weekend weer +- 100k te besteden.
Nog tips?

Verwijderd

WSL036 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:17:
[...]

Eventueel Kolasinac if op de linksback. Deed het bij mij altijd erg goed.

Speel nu met Alex Sandro op de LB dus dat kan ook nog een optie zijn. Kost wel ongeveer 80k.

Hoe speelt Muriel? Heb wel eens gehoord dat het een goedkopere Mbappe was. Is zijn IF nu ook zo goed?
Kolasinac is een blok... of toch iets meer uitgeven aan SIF Young .

Ja Muriel speelt erg lekker ja! Erg balvast en bewegelijk en scoort en dribbelt erg makkelijk.. heeft ook wel erg goede stats.

Verwijderd

Exodus FC schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:41:
[...]

Ik moet eens wat meer op skillmoves oefenen. Ik kan alleen de makkelijke dingen zoals kappen, bal opzij rollen en skill dribbelen wat ik rond de 16 gebruik om een doorsteek pass te geven. Ga denk ik de drag back eens proberen, vind het alleen verrekte moeilijk skillmoves juist te timen. Alleen al het juist timen van die simpele move dat je je rechter analoog naar één kant houdt en de bal opzij rolt vind ik al lastig, dus laat ik de moeilijkere skillmoves vaak voor wat ze zijn. Sommige gasten kunnen zo goed skillen dat vind ik echt knap.
De ball roll is vrij precies. Niet qua timing maar qua richting geven. Heel to heel en berbatspin hoef je veel minder exact mee te zijn

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:21:
[...]

Kolasinac is een blok... of toch iets meer uitgeven aan SIF Young .

Ja Muriel speelt erg lekker ja! Erg balvast en bewegelijk en scoort en dribbelt erg makkelijk.. heeft ook wel erg goede stats.
Je kunt vrij veel kanten op met verschillende LB's, al heb ik hem op een paar punten wel gewijzigd naar eigen voorkeur:

Als je 50k kunt vrijmaken: https://www.futbin.com/18/squad/3448310
soldier wolf schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:57:
[...]

hoe doe je dat dan vanaf 600k?
Veel discard IF kopen en later verkopen met een paar k winst . Als je wat meer geld hebt kun je meer investeren en kun je vrij makkelijk geld verdienen(lijkt net echt op het gewone leven;)

Investeren in evt (League) sbc’s of if kaarten waarvan je vrijer zeker weer dat die alleen maar duurder worden (vaak extra in de gaten op maandag en donderdag wanneer de rewards geopend worden)

Met minder coins hield ik vooral de League sbc’s inde gaten. Bijvoorbeeld van de week waren spelers van sporting minimaal 900/1000 coins . Dan probeerde ik voor ongeveer 600/700 coins te mass bidden op spelers. Je zou evt ook kunnen snipen maar daar ben ik te langzaam voor. Doordat je vee meer kan investeren kun je op vee meer bieden . Dan is ver vervolgens gewoon elk uur je transferlist refeshen en coins tellen. (Of icm tampermonkey script)

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Stijgen IF's in je club mee met de rating refresh? Wil Jesus IF kopen maar die krijgt straks waarschijnlijk een +2 in waarde stijging. Stijgt zijn IF in je club dan ook mee?

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:43:
Stijgen IF's in je club mee met de rating refresh? Wil Jesus IF kopen maar die krijgt straks waarschijnlijk een +2 in waarde stijging. Stijgt zijn IF in je club dan ook mee?
Ja.

Verwijderd

WSL036 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:37:
[...]

Je kunt vrij veel kanten op met verschillende LB's, al heb ik hem op een paar punten wel gewijzigd naar eigen voorkeur:

Als je 50k kunt vrijmaken: https://www.futbin.com/18/squad/3448310
Ook erg nice ! Heb hem opgeslagen en als het qua financieren meezit kan ik hem wijzigen naar deze en eens proberen! :> :>

• servival7
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:01:
[...]

Ook erg nice ! Heb hem opgeslagen en als het qua financieren meezit kan ik hem wijzigen naar deze en eens proberen! :> :>
bailly op de plek van otamendi en je hebt je 50k

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:10:
[...]

bailly op de plek van otamendi en je hebt je 50k
Klopt, maar dan moet ik spelers verkopen die omhoog gaan qua upgrade en dus meer waard gaan worden.. die verkoop ik in Februari en dan heb ik 150 k extra ;)

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:11:
[...]

Klopt, maar dan moet ik spelers verkopen die omhoog gaan qua upgrade en dus meer waard gaan worden.. die verkoop ik in Februari en dan heb ik 150 k extra ;)
afgaande op fifa17 .. kun je spelers die een upgrade krijgen beter een dag vóórdat ze geupgrade worden verkopen. er wordt zo gigantisch veel in geïnvesteerd en gehandeld op dit moment (zie prijsstijgingen die nu plaatsvinden) dat de markt ná de update overspoelt wordt met deze kaarten en dus minder waard worden.

Verwijderd

StaafM schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:44:
[...]

afgaande op fifa17 .. kun je spelers die een upgrade krijgen beter een dag vóórdat ze geupgrade worden verkopen. er wordt zo gigantisch veel in geïnvesteerd en gehandeld op dit moment (zie prijsstijgingen die nu plaatsvinden) dat de markt ná de update overspoelt wordt met deze kaarten en dus minder waard worden.
Dat is misschien ook wel waar en geef ik je ook wel gelijk in, kijk als Otamendi en Sterling +2 krijgen heb je ook betere spelers in je team als je ze houd.. je zou dus inderdaad een selectie moeten maken wat houdt je of ga je risico nemen.. lastig lastig }:O

• StaafM
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:56:
[...]

Dat is misschien ook wel waar en geef ik je ook wel gelijk in, kijk als Otamendi en Sterling +2 krijgen heb je ook betere spelers in je team als je ze houd.. je zou dus inderdaad een selectie moeten maken wat houdt je of ga je risico nemen.. lastig lastig }:O
ik verkoop ze een dag vóór de update en hoop ze ná de update goedkoper terug te kopen (wel rekening houden met de Ea tax ofcourse :P ) blijft inderdaad een risico

Verwijderd

StaafM schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:06:
[...]

ik verkoop ze een dag vóór de update en hoop ze ná de update goedkoper terug te kopen (wel rekening houden met de Ea tax ofcourse :P ) blijft inderdaad een risico
Ja dat is ook nog een optie inderdaad! Het is alleen jammer dat ze van half tot eind februari batches doen en je zo nooit weet wanneer welke worden geupgrade |:(
StaafM schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:06:
[...]

Ik heb drie basis-spelers (IFs) die een upgrade gaan krijgen volgens de predictions en nog een wisselspeler.
Misschien dat ik Handanovic IF nog ga halen aangezien die ook een +1 zal gaan krijgen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• StaafM
Bossie schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:08:
[...]

Ik heb drie basis-spelers (IFs) die een upgrade gaan krijgen volgens de predictions en nog een wisselspeler.
Misschien dat ik Handanovic IF nog ga halen aangezien die ook een +1 zal gaan krijgen.
k heb een calcio A team waarvan vermoedelijk Perisic, Consigli, kolarov en Savic een upgrade krijgen en gisteren toen de server even down was Fekir SIF voor 115K kunnen kopen. Hoop op een leuke winst. Handanovic is nu al een beest, dus ben benieuwd ná de upgrade.
Hmmmm geen Monaco-Lyon in de MM. Ga er toch maar eens mee stoppen om te investeren. Spelers van de Ö Bundesliga verkopen wel erg goed.

Verwijderd

Heerlijk, weer goed gegokt met mijn Griekse en Oostenrijkse investeringen
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:14:
Heerlijk, weer goed gegokt met mijn Griekse en Oostenrijkse investeringen
Oh das wel lekker. Ik heb (weer) verkeerd gegokt |:( Had eigenlijk wel een AS Monaco- Lyon of Barca - Espanyol verwacht |:(

Had ik ze nou maar voor 19:00uur verkocht

[ Voor 6% gewijzigd door 038Zwolle op 30-01-2018 19:18 ]

Verwijderd

038Zwolle schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:17:
[...]

Oh das wel lekker. Ik heb (weer) verkeerd gegokt |:( Had eigenlijk wel een AS Monaco- Lyon of Barca - Espanyol verwacht |:(

Had ik ze nou maar voor 19:00uur verkocht
Ja je ziet toch dat ze de kleinere clubs pakken... derby uit wenen lag voor de hand en Griekenland die wedstrijd is ook best een ding dus vandaar! En op futbin futhead kwamen ook die hoog naar boven!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:20:
[...]

Ja je ziet toch dat ze de kleinere clubs pakken... derby uit wenen lag voor de hand en Griekenland die wedstrijd is ook best een ding dus vandaar! En op futbin futhead kwamen ook die hoog naar boven!
Ja ze proberen inderdaad onvoorspelbaarder te worden. Maar gelukkig heb ik alles voor discard prijs gekocht dus maak niet veel verlies (maar ook geen winst ><)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:20:
[...]

Bij de vorige Griekse kraker zag hij er niet in. Bijde vorige Oostenrijkse ook niet. Blijft gokken dit jaar. Ik doe al niks meer met MM omdat de opbrengsten minimaal zijn. De enige MM die echt wat opleveren zijn de bizarre die je niet kunt voorspellen.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Beste tweakers,

Graag zou ik jullie advies vragen voor mijn team. Ik merk nu toch dat ik in SB wedstrijden op wereldklasse tegen mijn max aan loop en potjes tegen TOTY en icon teams ga verliezen. Even los van dat ik zelf gewoon beter moet worden wil ik ook in mijn team gaan investeren..

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/eLioW6/FUT.png

Dit is mijn huidige team. En ik heb 40k op de bank..

Ik speel een systeem waarbij mijn spits fungeert als target-man, maar ook wel in de diepte aangespeeld kan worden. Morata maakt ze echter niet af. Mijn topscorer is Alli. De andere CAM spelen erg naar binnen en duiken dus ook vaak in de 16 op ipv aan de zijkant.

Wat zouden jullie doen? 40-50k aan bijvoorbeeld lukaku uitgeven? Of ben ik beter af met meerdere investeringen zoals een Gabriel Jesus en Coutinho?

Of zien jullie andere punten om op te verbeteren?

Ik hoor het graag :)

[ Voor 3% gewijzigd door DeBers op 30-01-2018 19:32 ]

Hmm, Desailly 88 + TOTY Bonucci + Perisic 86 + milenko-savic 85 of TOTY Kane + 87 Son ?

@DeBers Heb je Ibra al eens geprobeerd als target-man?
Als je dan een potje niet werkt, kun je bijvoorbeeld altijd nog een Martial/Jesus inbrengen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:25

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:17:
[...]

Ben morgenavond rond 7 online! Zal je adden :)
Ben er rond half negen. Net terug van sportschool en aan 't avondeten! 1 van m'n 2 teams heb ik nu echt dikke haat aan. Dus die wil ik veranderen. Maar tegen jou speel ik er nog wel even koppig mee ;)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Verwijderd

Leoon. schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:51:
[...]

Ben er rond half negen. Net terug van sportschool en aan 't avondeten! 1 van m'n 2 teams heb ik nu echt dikke haat aan. Dus die wil ik veranderen. Maar tegen jou speel ik er nog wel even koppig mee ;)
Heb je geadd, ik ben er rond 9 kwart over 9 weer.. Haha oké oké met andere woorden er komt een gek ICON team uit de bus

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Bossie schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:50:
Hmm, Desailly 88 + TOTY Bonucci + Perisic 86 + milenko-savic 85 of TOTY Kane + 87 Son ?

@DeBers Heb je Ibra al eens geprobeerd als target-man?
Als je dan een potje niet werkt, kun je bijvoorbeeld altijd nog een Martial/Jesus inbrengen :)
Ibra heb ik nog niet geprobeerd. Misschien moet ik dat gewoon eens doen inderdaad. Zijn pace heeft me hier altijd wel van weerhouden. Mijn spits begint toch altijd wel op de middenlijn en vanuit daar combineren de 4 aanvallers richting de 16. Ik maak me dan toch wel zorgen of hij dat wel kan bijbenen.

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
hoppa vandaag de dag voor mn eerste icon aankoop....maar zit te twijfelen tussen crespo 85 of hernandez 85 iemand
ervaringen met deze spelers...ik hoor t graag
DeBers schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:31:
Beste tweakers,

Graag zou ik jullie advies vragen voor mijn team. Ik merk nu toch dat ik in SB wedstrijden op wereldklasse tegen mijn max aan loop en potjes tegen TOTY en icon teams ga verliezen. Even los van dat ik zelf gewoon beter moet worden wil ik ook in mijn team gaan investeren..

[afbeelding]

Dit is mijn huidige team. En ik heb 40k op de bank..

Ik speel een systeem waarbij mijn spits fungeert als target-man, maar ook wel in de diepte aangespeeld kan worden. Morata maakt ze echter niet af. Mijn topscorer is Alli. De andere CAM spelen erg naar binnen en duiken dus ook vaak in de 16 op ipv aan de zijkant.

Wat zouden jullie doen? 40-50k aan bijvoorbeeld lukaku uitgeven? Of ben ik beter af met meerdere investeringen zoals een Gabriel Jesus en Coutinho?

Of zien jullie andere punten om op te verbeteren?

Ik hoor het graag :)
Gabriel Jesus is echt heel sterk voor zijn rating en zeker een aanrader, maar totaal geen target man.
Misschien is Antonio iets voor je? Scoort vrij goed, is sterk en relatief snel. Kun je daarna doorsparen voor bijvoorbeeld IF wilson

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05:44
Wooooww ik pack net yashin 91 uit marquee matchup pack!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:09:
[...]

Heb je geadd, ik ben er rond 9 kwart over 9 weer.. Haha oké oké met andere woorden er komt een gek ICON team uit de bus
Oh nee ben je gek. Heb nog nooit een legend of icon gehad. Neymar is m'n duurste speler denk ik!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Verwijderd

Leoon. schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:29:
[...]

Oh nee ben je gek. Heb nog nooit een legend of icon gehad. Neymar is m'n duurste speler denk ik!
Duurder dan mijn hele team man!
Marquee blijft gokken
Maar ff kijken hoe ik van mijn charleroi spelers af kom :-)
DeBers schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:15:
[...]

Ibra heb ik nog niet geprobeerd. Misschien moet ik dat gewoon eens doen inderdaad. Zijn pace heeft me hier altijd wel van weerhouden. Mijn spits begint toch altijd wel op de middenlijn en vanuit daar combineren de 4 aanvallers richting de 16. Ik maak me dan toch wel zorgen of hij dat wel kan bijbenen.
Hij is idd wat langzamer geworden, maar hij heeft nog steeds zijn schot en is een van de weinige spelers die zowel "backs into player" als "target-forward" traits heeft. Dus als je je spits idd voornamelijk gebruikt om de bal vast te houden en vervolgens je RW/LW te bedienen dan gaat dat wel goed komen.

Prijzen van Udinese rijzen de pan uit.
Ik wacht wel ff. Desnoods het weekend, is de hype weer wat rustig

Verwijderd

Wat een armoede die MM's. Al de derde week op rij pure kak uit die pakjes, niet eens minimaal een 83+ speler. Gelukkig ben ik er geen coins aan kwijt aangezien ik ze meestal wel in mijn club heb zitten. Maar man man altijd weer hopen op een icon of zo. Zit er niet in dit jaar ben ik bang..

• StaafM
iemand ervaring met 88 Litmanen?

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
kalou schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:20:
hoppa vandaag de dag voor mn eerste icon aankoop....maar zit te twijfelen tussen crespo 85 of hernandez 85 iemand
ervaringen met deze spelers...ik hoor t graag
Heb 85 Hernandez, speelt wel lekker. Is bij mij ook nodig voor Lozano. Twijfel wel over misschien te verkopen. Als iemand ervaring heeft met Crespo, hoor ik dat ook graag!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:24
Harribo schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:43:
Marquee blijft gokken
Maar ff kijken hoe ik van mijn charleroi spelers af kom :-)
Even vasthouden tot vrijdag; schijnen weer nieuwe league sbc's te komen en wie weet is het de Belgische.

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 30-01-2018 21:52 ]

Verwijderd

Jaap. schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Even vasthouden tot vrijdag; schijnen weer nieuwe league sbc's te komen en wie weet is het de Belgische.
Ben ook aan de Belgische spelers bezig qua inkoop... had nog 40 transfers open staan die ik gewonnne had maar dubbel. Melding: je hebt momenteel erg veel spelers ga die eerst maar verwerken dus nu alles in mijn club wat ik niet kwijt kan 😑😑😞

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Waarom denken jullie dat de Belgische SBC eraan komt?

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Man man man.. dat arsenal met lacazette loopt niet echt.. stoffige otw in me club al een tijdje.

Verwijderd

Razz89 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:06:
Man man man.. dat arsenal met lacazette loopt niet echt.. stoffige otw in me club al een tijdje.
Zonde he, zo een goede speler .. maar niet het team
waar die past .. eerder een City speler denk ik

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Razz89 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:06:
Check. Hij maakt wel de meest zieke goals voor me...en mist vervolgens voor open doel :')

Maar als auba naar Arsenal gaat kan lacazette de speeltijd wel op z'n buik schrijven gok ik.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

ErnstMid schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:22:
[...]

Check. Hij maakt wel de meest zieke goals voor me...en mist vervolgens voor open doel :')

Maar als auba naar Arsenal gaat kan lacazette de speeltijd wel op z'n buik schrijven gok ik.
Ik voorzie een 442. Lekker naast elkaar, elkaar beter maken.

Leoon. schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:26:
[...]

Ik voorzie een 442. Lekker naast elkaar, elkaar beter maken.
Hij zal in ieder geval meer ballen krijgen zonder Sanchez, vaak speelden Ozil en Sanchez alles samen en liep hij een beetje verloren ertussen zonder de bal te krijgen.

Is Auba inmiddels rond?

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-11 23:27
Inmiddels een potje of 10 met Begovic op doel gespeeld en dat is wel een heel degelijke keeper. Vind hem niet veel onderdoen voor Neuer of De Gea. Voor het verschil in coins wordt hij nu gewoon eerste keeper.

I like how you keep the mouse running...

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Het kan tussen mijn oren zitten hoor, maar ik heb echt het idee dat je in de WebApp nog meer troep packt dan op de console 8)7

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Verwijderd

RenoD87 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:10:
Het kan tussen mijn oren zitten hoor, maar ik heb echt het idee dat je in de WebApp nog meer troep packt dan op de console 8)7
Dat zit tussen je oren denk ik man Haha heb op de webapp, Ibra en Kane gepackt.. niet de beste maar wel de betere uit mijn packs dit jaar

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
RenoD87 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:10:
Dat was ook mijn gedachten eerst. Totdat ik Icon Yashin eruit haalde via de app.
Speler met de hoogste rating, die ik uit een pack haalde op mijn ps4 was Suarez... Untradable.. Ook leuk, al doe ik die untradable golden upgrade alleen (in de hoop) om spelers te vinden met een hoge rating voor de sbc's. Ik merk dat ik daar zelf wel meer 83/84+ spelers uithaal dan ik uit de packs haal die ik krijg met sbc's of koop met coins.

Verwijderd

Ben momenteel van systeem aan het veranderen maar ben nog op zoek naar een CAM.
Iemand een goede suggestie heb zo'n 1,5mil coins nog.

https://www.futbin.com/18/squad/3464383

Zat zelf te denken tussen Del Piero 87 Rui Costa 90 of Ronaldinho 89. Weet niet of iemand hier nog een aanrader heeft.

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:55:
Ben momenteel van systeem aan het veranderen maar ben nog op zoek naar een CAM.
Iemand een goede suggestie heb zo'n 1,5mil coins nog.

https://www.futbin.com/18/squad/3464383

Zat zelf te denken tussen Del Piero 87 Rui Costa 90 of Ronaldinho 89. Weet niet of iemand hier nog een aanrader heeft.
Ronaldinho natuurlijk. Echt zo'n verschrikkelijke @$#%(*# als je tegen hem speelt.

Hoe nemen jullie penalty's tegen de AI? Ik dacht deze week, kom doe eens gek en speel een week SB. Op legendary potje 1-1 gespeeld en daarna pakte AI drie penaltys en bij mij schoten ze alles door Neuer heen... |:(

Verwijderd

Weet iemand hoe dat zit met die Max bin prijzen? ik zit te kijken bij Beneveto bij zilveren kaarten en die staan er op voor 15, 18, zelfs 23 k .... terwijl nornaal die max 5k zijn?

• Jaap.
RR21 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:01:
Waarom denken jullie dat de Belgische SBC eraan komt?
Dat zei ik niet; maar er schijnen vrijdag weer nieuwe te komen en wellicht is het de Belgische, maar voor hetzelfde geld is het de Poolse.

Verwijderd

Speltip 1: koop nooit packs met coins. Je krijgt gemiddeld veel minder terug dan je inleg.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Jaap. schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:10:
[...]

Dat zei ik niet; maar er schijnen vrijdag weer nieuwe te komen en wellicht is het de Belgische, maar voor hetzelfde geld is het de Poolse.
Poolse komt niet voor als League SBC.

De volgende League SBC kan je nog verwachten

Engelse comp.
Belgische comp
Schotse comp
Japanse Comp.
Duitse Comp
Spaanse Comp.

Ze combineren altijd een kleinere competitie met een top competitie..

Dat ze nu Spaans en Belgisch denken komt puur door eerdere MM en andere SBC om spelers uit het spel te halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Lorenzoaliandro op 31-01-2018 10:44 ]

• Jaap.
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:43:
[...]

Poolse komt niet voor als League SBC.

De volgende League SBC kan je nog verwachten

Engelse comp.
Belgische comp
Schotse comp
Japanse Comp.
Duitse Comp
Spaanse Comp.

Ze combineren altijd een kleinere competitie met een top competitie..

Dat ze nu Spaans en Belgisch denken komt puur door eerdere MM en andere SBC om spelers uit het spel te halen.
Resultaten uit het verleden .....
Degene die jij aangeeft zijn op basis van vorig jaar het meest aannemelijk, maar volgens mij is dit nergens bevestigd. Aangezien EA dit jaar toch een aantal dingen net anders doet zie ik ze ook nog wel een of meerdere off leagues erbij pakken. Waarom ook niet eigenlijk; de optie is er.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Jaap. schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:15:
[...]

Resultaten uit het verleden .....
Degene die jij aangeeft zijn op basis van vorig jaar het meest aannemelijk, maar volgens mij is dit nergens bevestigd. Aangezien EA dit jaar toch een aantal dingen net anders doet zie ik ze ook nog wel een of meerdere off leagues erbij pakken. Waarom ook niet eigenlijk; de optie is er.
Kans is klein. aangezien ze 1x een league sbc per maand doen. en het altijd stopt in mei. kunnen we dus nog 3x2 competities verwachten.

Veel overige competities zijn er niet om dat er veel teams ontbreken , bijvoorbeeld uit de poolse.

EA kan altijd met een verrassing komen natuurlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Lorenzoaliandro op 31-01-2018 11:27 ]

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:13:
[...]

Speltip 1: koop nooit packs met coins. Je krijgt gemiddeld veel minder terug dan je inleg.
Oooh, dat is zeker waar. Verleiding is vaak wel uitermate groot. Ik doe het dan ook alleen als ik met een investering een flinke hoeveelheid coins heb binnengehaald en mijn team voor dat moment prima vind spelen.
Dan vind ik het nog wel eens leuk om packs (alleen spelerspacks) te kopen. Sbc's doe ik alleen als ik een groot gedeelte van de opdracht kan voltooien met spelers uit mijn club.

Ik heb nu al een tijdje bijna een groot gedeelte van de Spaanse competitie opgespaard uit packs, aangevuld met spelers voor de laagst mogelijke prijzen.. Mocht vrijdag inderdaad de competitie uitkomen, is het even afwachten wat ik ga doen. Gedeelte voltooien voor packs of alles te koop gooien. Bij de Calcio A was het eerste weekend ook erg winstgevend voor mij. _/-\o_
Kleine update, uiteindelijk toch besloten om Desailly te verkopen en Milenkovic-Savic als CDM te gaan gebruiken (laat die upgrade maar komen).

Mijn RM/LM zijn nu vervangen door het type speler wat bij 352 past, namelijk high/high met veel pace/stamina en zowel verdedigend als aanvallend sterk. Dat zijn Prima Roberto Carlos geworden en Zanetti 88 :)

• Lil Tjappo
Voor de mensen die gokken dat belgië als league sbc komt, KV Kortrijk heeft maar 2 CB's in de game.

PS: en sint truiden heeft er maar 3.

[ Voor 17% gewijzigd door Lil Tjappo op 31-01-2018 12:18 ]

Auba naar Arsenal voor 63m. Sweatfest word nog erger inde bpl

Verwijderd

Het is rond: Auba naar Arsenal
Jaap. schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Ook dat is dus gokken. Kan ook Duitse, Spaanse oid zijn toch?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Maar dan, nu nog Auba halen met zijn Dortmund kaart, of wachten op de premier league kaart?

Welke gaat goedkoper zijn?

Mijn voorhoede is Bale - Ronaldo en op 10 Gullit, dus ik heb hem niet in de basis :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:28:
[...]

Maar dan, nu nog Auba halen met zijn Dortmund kaart, of wachten op de premier league kaart?

Welke gaat goedkoper zijn?

Mijn voorhoede is Bale - Ronaldo en op 10 Gullit, dus ik heb hem niet in de basis :)
Zijn dortmund kaart natuurlijk. PL spelers zijn populair dus qua chemistry kun je zijn PL-kaart makkelijker linken. En qua nationaliteit heb je al niets aan hem, tenzij je een ICON-aanval en middenveld hebt.

Ik verwacht overigens geen upgrade van hem, maar hype zal wel groot zijn.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:31:
[...]

Zijn dortmund kaart natuurlijk. PL spelers zijn populair dus qua chemistry kun je zijn PL-kaart makkelijker linken. En qua nationaliteit heb je al niets aan hem, tenzij je een ICON-aanval en middenveld hebt.

Ik verwacht overigens geen upgrade van hem, maar hype zal wel groot zijn.
Nou natuurlijk? De Dortmund kaart zal zeldzamer worden en lijk mij dan duurder te worden?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Lil Tjappo
De Dortmund kaart zal waarschijnlijk wel wat duurder worden aangezien hij niet meer in packs zit en toch een van de beste spitsen in Duitsland is. De PL kaart zal wel duurder zijn dan de Bundesliga kaart gok ik.

• ErnstMid

ErnstMid

Jammer dat je niet met beide versies kan spelen in 1 team :D

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:27:
[...]

Hij zal in ieder geval meer ballen krijgen zonder Sanchez, vaak speelden Ozil en Sanchez alles samen en liep hij een beetje verloren ertussen zonder de bal te krijgen.

Is Auba inmiddels rond?
Inmiddels wel:
https://twitter.com/Arsenal/status/958666053076291587

• Jaap.
Harribo schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:14:
[...]

Ook dat is dus gokken. Kan ook Duitse, Spaanse oid zijn toch?
Het is inderdaad gokken; maar aangezien je de spelers al hebt, zou ik in jou geval gewoon even wachten. Als je ze nu verkoopt zul je waarschijnlijk geen winst maken, terwijl dat vrijdag als de Belgische er wel bij zit een heel ander verhaal kan zijn. Als hij er vrijdag niet bij zit kan je ze altijd alsnog proberen te verkopen..

Verwijderd

Ik hoop dat LaLiga als SBC komt... dan gaan de mascheranos's en de bakambu's een beetje uit het spel en worden ze wat zeldzamer

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:35:
[...]

Nou natuurlijk? De Dortmund kaart zal zeldzamer worden en lijk mij dan duurder te worden?
Ohh zo had ik het nog niet bekeken, ja dat klopt inderdaad. Denk echter dat zijn Dortmund kaart alsnog goedkoper zal zijn dan zijn PL-kaart. Maar lastig te zeggen.

• Fraaank
038Zwolle schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:11:
Auba naar Arsenal voor 63m. Sweatfest word nog erger inde bpl
Tuurlijk niet. Jesus blijft koning, want het is FIFA.
Fraaank schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:10:
[...]

4231 Met Jesus Aguero Son en Auba.. Het hoeft geen vervanger te zijn;)
Fraaank schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:10:
[...]

En mogelijk dat Jesus nog een upgrade gaat krijgen (al zijn die kansen wel flink kleiner geworden na zijn blessure).

Zag net zowaar dat ik in gold 2 ben geëindigd monthly. Hopelijk komen daar nog leuke spelers uit. Als ik er 4 krijg dan maar Pogba, Bale, Hazard en Neymar #durftehopen

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:14:
[...]

En mogelijk dat Jesus nog een upgrade gaat krijgen (al zijn die kansen wel flink kleiner geworden na zijn blessure).

Zag net zowaar dat ik in gold 2 ben geëindigd monthly. Hopelijk komen daar nog leuke spelers uit. Als ik er 4 krijg dan maar Pogba, Bale, Hazard en Neymar #durftehopen
Hoeveel potjes had je nodig voor gold 2? Ik heb een keurige zilver 1 :+ Vond het niet waard om meer te spelen.
Vissert schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:20:
[...]

Hoeveel potjes had je nodig voor gold 2? Ik heb een keurige zilver 1 :+ Vond het niet waard om meer te spelen.
Geen idee. Ik let er nooit op omdat ik normaal gesproken niet elk weekend speel en dan ook meestal niet meer dan 20 potjes. Dus het was nooit hoger dan brons.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:58
Bean77 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:38:
[...]

Geen idee. Ik let er nooit op omdat ik normaal gesproken niet elk weekend speel en dan ook meestal niet meer dan 20 potjes. Dus het was nooit hoger dan brons.
Beste verwarrend allemaal, maar waar hebben we het nu over de weekly SB ken ik wel met de verschillende graderingen, maar waar horen deze nu weer bij?

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-11 10:31
Inmiddels speel ik met dit team.
Online seizoenen loopt lekker, alleen lukt het me maar niet om mezelf de weekend league in te spelen.

Dit is mijn team:
https://www.futbin.com//18/squad/3467912

Welke upgrades zouden jullie nog doen met 160k ?
bvbal79 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:51:
[...]

Beste verwarrend allemaal, maar waar hebben we het nu over de weekly SB ken ik wel met de verschillende graderingen, maar waar horen deze nu weer bij?
Naast de SB kan je ook elk weekend kwalificeren voor de WL. Daar eindig je ook een in klassement en krijg je er rewards voor. Behalve dat wordt hierbij ook elke maand gekeken hoeveel winst je hebt behaald en krijg je ook 1x per maand een extra (untradable) beloning. Dit zijn totw spelers van de afgelopen maand. Afhankelijk van welk klassement krijg je betere (en meer) spelers.

• Fraaank
[...]

Ik in gold 1, 5 kaarten. Beste kaart die ik daar ooit heb gepakt is 89rated Handanovic. Altijd lekker.
Fraaank schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:57:
[...]

Ik in gold 1, 5 kaarten. Beste kaart die ik daar ooit heb gepakt is 89rated Handanovic. Altijd lekker.
precies >:)

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:15
Dybala(hunter) heeft nog geen positieve indruk gemaakt in 4-2-2-2. Iemand die hem wel lekker vind spelen?
Zo ja welke chem style en welke instructies geef je m?

• servival7
[...]

Futbin denkt dat hij een +2 gaat krijgen.
https://www.futbin.com/ne...remier+League+%26+Serie+A

• Lil Tjappo
ajaxalex schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:02:
Dybala(hunter) heeft nog geen positieve indruk gemaakt in 4-2-2-2. Iemand die hem wel lekker vind spelen?
Zo ja welke chem style en welke instructies geef je m?
Ik speel 4-4-2 met dybala op RM(ingame wisselen). Ik wissel hem meestal in de rust al voor lozano(84) en die vind ik toch een stuk beter spelen. Ik vind Dybala dus ook niet overtuigend, maar vanwege zijn link met sandro en benatia speelt hij altijd 45 minuten bij mij.
Lil Tjappo schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:37:
[...]

Ik speel 4-4-2 met dybala op RM(ingame wisselen). Ik wissel hem meestal in de rust al voor lozano(84) en die vind ik toch een stuk beter spelen. Ik vind Dybala dus ook niet overtuigend, maar vanwege zijn link met sandro en benatia speelt hij altijd 45 minuten bij mij.
RM is sowieso een rare positie voor hem, neem aan dat zijn IF hebt positionchange?
Dybala will je zo dicht mogelijk bij het doel hebben, centraal of links :)

82 rated spelers gaan ook lekker omhoog i.v.m de OTW hype voor vrijdag.
Net ook gelezen dat de consoles ook eindelijk de patch hebben ontvangen. Ben benieuwd

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

038Zwolle schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:10:
82 rated spelers gaan ook lekker omhoog i.v.m de OTW hype voor vrijdag.
Net ook gelezen dat de consoles ook eindelijk de patch hebben ontvangen. Ben benieuwd
Hoe moet ik dat zien? De OTW zijn verkrijgbaar dmv Squad Build Challenges, waarvoor vermoedleijk (ook) 82 rated spelers nodig gaan zijn?

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Ja het is natuurlijk gokken maar vorig jaar kon je 82 rated SBC's doen. Veel mensen hebben al 83/84 rated spelers ingeslagen voor 1500 coins (gaan nu voor 2k) maar mensen vermoeden dat er ook weer een 82 rated SBC;'s komen. Vorig jaar stegen sommige 82 rated spelers na 2k .

Als je ze kan inslaan voor ongeveer 700coins (praktisch discard) denk ik dat je weinig risico loopt. Ik heb ook geinvesteerd in ongeveer 100 83 rated spelers voor 1500coins.Nu kan ik al 500 coins per kaart winst maken maar denk dat het nog wel hoger wordt.

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Iemand enige idee wanneer de wintee upgrades komen? Wil namelijk kimmich sif verkopen maar wacht op de upgrade

Verwijderd

Delano1992 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:31:
Iemand enige idee wanneer de wintee upgrades komen? Wil namelijk kimmich sif verkopen maar wacht op de upgrade
Laatste batch over een maand :)

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-11 22:00
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:31:
[...]

Laatste batch over een maand :)
SBC komt wel vrijdag uit toch? voor de one to watch

Verwijderd

Heb vandaag voor 80k aan Japanse en Belgische spelers uitgegeven voor aankomende League sbc's .. je moet wat als je je verveelt 😅
Pagina: 1 ... 128 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs