Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Grudgie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:59:
Meer mensen die niet in kunnen loggen op FUT?
hier ook
zooitje met die servers

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:25
Harribo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:00:
[...]

hier ook
zooitje met die servers
Stond 2 -3 voor in de verlenging om in gold 1 te eindigen, word ik er in 1x uitgegooid...

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:42

Oekol

waka waka hey hey

Zal 't ook een ddos zijn? We worden er mee doodgegooid afgelopen dagen

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

web app word er ook steeds uitgegooid

Verwijderd

Het is gewoon een waarschuwing dat wij te vaak op FUT zitten..

Verwijderd

Ik won net een potje SB en moet ineens met ronaldo gaan prutsen tegen een keeper. Waar gaat dit nou weer over dan

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:08:
Het is gewoon een waarschuwing dat wij te vaak op FUT zitten..
En op dumpert blijkbaar. Ligt er ook uit. En de banken vandaag en de belastingdienst. Kom er heeeeel vaak;)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:57
Shreddaaa schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:08:
Ik heb zojuist weer gezien wat heel erg duidelijk maakt wat EA van FIFA heeft gemaakt.
Deze week is het gesponsorde team van de SB's (het eerste team), het team van Cahill.
Als Cahill een god in FIFA was die iedere week bij de top 10 van de WL hoorde, hadden we het waarschijnlijk wel geweten. DIt is dus niet zo.
Hoe kan het dan in godsnaam dat die man een team vol met icons en TOTY players heeft.
Enige mogelijke antwoord: heel veel geld.
Kortom, als je maar genoeg geld erin pompt hoef je geen FIFA ster te zijn, dan kan je een heel goed team kopen.

Als dan vervolgens dat team ook nog eens onverslaanbaar blijkt te zijn in SB, omdat de physics van EA compleet van de zotte zijn, heb ik mijn portie FIFA wel weer even gehad.

Of is het normaal dat Messi kopduels wint van Chiellini en Pique een IF El Shaarawy met Hunter chemistry er finaal uitsprint.

KUT EA.

Zo dat was het weer :')
Je weet dat pique op hoogste stand gewoon 99 sprint speed heeft dus zo gek is het dan niet dat hij el shaarawy aan de bal er uit sprint. Messi en Ronaldo blijven aparte spelers en springen vaak boven iedereen uit door de manier waarop ze in het spel gebouwd zijn. Dat laatste doe je weinig tegen en het eerste is hoe sb is , je speelt tegen een moeilijkheidsgraad en de spelers krijgen stats aan de hand van de gekozen moeilijkheidsgraad.

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Momenteel heb ik dit team:

https://www.futbin.com/18/squad/3430527

Jullie nog suggesties voor verbeteringen?

Daarnaast merk ik dat Firminho niet veel goals en assist maakt. Wie raden jullie aan op de CAM positie? Ik vind het fijn als de CAM beweeglijk is en goed kan passen en schieten. Liefst ook minimaal 4 star weak foot.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 12:58
038Zwolle schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:06:
web app word er ook steeds uitgegooid
Wordt er niet uitgegooid maar krijg te zien dat mijn "Vroege Toegang" verlopen is, niet dat ik die ooit heb gehad maar ja :X

Verwijderd

RR21 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:30:

Daarnaast merk ik dat Firminho niet veel goals en assist maakt. Wie raden jullie aan op de CAM positie? Ik vind het fijn als de CAM beweeglijk is en goed kan passen en schieten. Liefst ook minimaal 4 star weak foot.
hazard? :P

• RR21
Is Hazard beter als Son 87 denk je?
Pompi schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:30:
[...]

Wordt er niet uitgegooid maar krijg te zien dat mijn "Vroege Toegang" verlopen is, niet dat ik die ooit heb gehad maar ja :X
Hier ook. Das ook nieuw voor mij
Ik vind Son fijner spelen dan Hazard maarja ik gebruik hem meestal als ST.
Wellicht is Eriksen (hero) wat voor je als CAM? En anders sparen voor ADP of Bergkamp.

Misschien komt dan nu eindelijk de Patch voor de console? Zal wel raar zijn aangezien ze niks aangekondigd hebben maarja

Verwijderd

RR21 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:33:
[...]

Is Hazard beter als Son 87 denk je?
Hazard IF voor CAM. Kost alleen maar bijna 8 ton
Jammer van de servers, was net lekker bezig. Niveau WL was echt divisie 6. Misschien dat er iets niet goed ging daar ofzo :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:34:
[...]

Hier ook. Das ook nieuw voor mij
Typisch EA geven een melding dat het net lijkt alsof de gebruiker iets verkeerds heeft gedaan terwijl hun servers eruit liggen

Burp

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-11 15:44
Zojuist SBC Yasin (94) en Vieira (91) behaald.
Welke chem zouden jullie voor deze spelers gebruiken,
en op welke positie vieira ?

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Korte vraag... Ik heb zojuist FUTBIN gevonden en een mooie feature. Je kan zje club importeren en dan geeft hij aan wat goeie SBC spelers zijn.

Mijn vraag is: heeft iemand van jullie die import ook uitgevoerd en heeft dit risico's voor je team? Mag dit bijvoorbeeld wel van ea sports?

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:51:
[...]

MvB is een briljante afmaker. Hij komt in mooie posities met loopacties. Hij is vrij beweeglijk met de bal maar niet een goede spits om door een verdediging mee te pingelen. Dat is niet zo erg met Promes en Overmars naast hem.

Hij heeft bij mij nu 41 goals uit 35 wedstrijden. Denk dat hij 50 keer geschoten heeft. Hij mist echt nauwelijks.

8 chem is niet verschrikkelijk toch? Denk niet echt dat je er wat van merkt met Kante eerlijk gezegd. Je zou ook nog Moses op de plek van Valencia kunnen zetten.
Thnx voor je reactie! Het is een hoop geld maar binnen nu en twee weken eens proberen! :) Heb nu Rui Costa in de spits en Zlatan erachter. Mocht ik toch wat meer beweging voorin nodig hebben kan ik van Basten ook als CAM gebruiken.
Pfff ze blijven nu wel lang eruit die servers.
EA mag de WL zo met nog een dag verlengen, dit schiet zo niet op.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Had uit me SB rewards IF Muriel voor de 2e keer deze week.. niet slecht uit een Premium jumbo goud pakket😅

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:06:
Pfff ze blijven nu wel lang eruit die servers.
EA mag de WL zo met nog een dag verlengen, dit schiet zo niet op.
Ik kom weer in de companion app

Verwijderd

Ik kan wel op de transfermarkt enzo maar een wedstrijd spelen geeft die aan: meedoen aan een wedstrijd is tijdelijk niet mogelijk . Excuus
Shreddaaa schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:08:
Ik heb zojuist weer gezien wat heel erg duidelijk maakt wat EA van FIFA heeft gemaakt.
Deze week is het gesponsorde team van de SB's (het eerste team), het team van Cahill.
Als Cahill een god in FIFA was die iedere week bij de top 10 van de WL hoorde, hadden we het waarschijnlijk wel geweten. DIt is dus niet zo.
Hoe kan het dan in godsnaam dat die man een team vol met icons en TOTY players heeft.
Enige mogelijke antwoord: heel veel geld.
Kortom, als je maar genoeg geld erin pompt hoef je geen FIFA ster te zijn, dan kan je een heel goed team kopen.

Als dan vervolgens dat team ook nog eens onverslaanbaar blijkt te zijn in SB, omdat de physics van EA compleet van de zotte zijn, heb ik mijn portie FIFA wel weer even gehad.

Of is het normaal dat Messi kopduels wint van Chiellini en Pique een IF El Shaarawy met Hunter chemistry er finaal uitsprint.

KUT EA.

Zo dat was het weer :')
Sorry maar dat is idd normaal als je Squad-battles op legendary en up speelt.
Dan worden alle stats van de AI simpelweg naar 99 geboost.

edit: Spuit 11 zie ik :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• stomley
DeBers schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:54:
Korte vraag... Ik heb zojuist FUTBIN gevonden en een mooie feature. Je kan zje club importeren en dan geeft hij aan wat goeie SBC spelers zijn.

Mijn vraag is: heeft iemand van jullie die import ook uitgevoerd en heeft dit risico's voor je team? Mag dit bijvoorbeeld wel van ea sports?
Ze hebben de vorige versie hiervan weg gehaald ivm ea en een nieuwe gemaakt. Ik gebruik deze zelf ook.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:17:
Ik kan wel op de transfermarkt enzo maar een wedstrijd spelen geeft die aan: meedoen aan een wedstrijd is tijdelijk niet mogelijk . Excuus
Ik start 1 sec geleden een potje WL op.

Beter niet kunnen doen. Full icon met CR7 en Bale. :)

• DeBers
stomley schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:25:
[...]

Ze hebben de vorige versie hiervan weg gehaald ivm ea en een nieuwe gemaakt. Ik gebruik deze zelf ook.
Maar de nieuwe vorm is dus wel acceptabel? Ik heb even reddit gecheckt, maar ik krijg nergens een sluitend antwoord.. Alleen maar tegenstrijdige informatie.

• stomley
DeBers schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:31:
[...]

Maar de nieuwe vorm is dus wel acceptabel? Ik heb even reddit gecheckt, maar ik krijg nergens een sluitend antwoord.. Alleen maar tegenstrijdige informatie.
Wat ea acceptabel vind is altijd een vraag. Dit soort dingen zijn helaas op eigen risico, maar heb er nog geen bans voor gehoord.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:23
RR21 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:30:

Speel ook 41212 (alleen met 2cm). Had Firminho ook op CAM maar had weinig rendement. Heb nu Delle Alli op CAM, heef een enorm rendement met soms gewoon 3-4 assists per wedstrijd.

I like how you keep the mouse running...

Verwijderd

Exodus FC schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:41:
[...]

Speel ook 41212 (alleen met 2cm). Had Firminho ook op CAM maar had weinig rendement. Heb nu Delle Alli op CAM, heef een enorm rendement met soms gewoon 3-4 assists per wedstrijd.
Delle ALli kom ik heel weinig tegen dit jaar. VOrig jaar veel meer. Maar elke keer dat ik hem tegenkom, maakt hij compleet gehakt van me.

Icon team is met 2-0 afgedroogd. Hij kon alleen maar drag backs. Als je dat feestje door had ging het vrij vlot (moet niet te tof doen, ik won door goals van Prime Rui Costa en Prime Bergkamp :P )

Iemand trouwens tps voor de vrije trappen op doel van Rui Costa? Af en toe vliegen ze er snoeihard in, andere keren totaal niet. Met Pirlo scoor ik de helft ongeveer. Met Costa iets van 1 op de 10 >.<

• DeBers
Hmnmm. Heel vreemd.. Ik koop nu spelers voor SBC via de companion app. Ij ben nog 0 keer overboden.. Zou je server downtime hier iets mee te maken hebben?

Verwijderd

DeBers schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:50:
Hmnmm. Heel vreemd.. Ik koop nu spelers voor SBC via de companion app. Ij ben nog 0 keer overboden.. Zou je server downtime hier iets mee te maken hebben?
Yup. Mensen proberen het nu niet eens. Ideale tijd om wat spelers te ritselen.

• DeBers
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:52:
[...]

Dan ga ik even druk door met SBC :-)

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Doen de servers het alweer?

Verwijderd

Mijn grootste overwinning op legendarisch deze fifa :

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/tkc8gq5to.jpg

Met mijn budget team😂

• RR21
Exodus FC schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:41:
[...]

Bedankt voor je reactie. De IF van Alli?
@Vissert TOTY Kane, 8 wedstrijden, 8 goals en 6 assists in de WL :o
En dat ondanks alle rq's.

[ Voor 17% gewijzigd door Bean77 op 29-01-2018 21:56 ]

Verwijderd

Zo even aardig wat cv's van levante opgepikt voor 4k per stuk, rip uit mijn lijf. Maar als ze straks voor het dubbele weggaan is het een prima investering geweest. Anders is het pech hebben.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Jazeker! Al weer drie potjes gedaan. Helaas de laatste tegen iemand die schaduw had in 't stadion en mij de zwarte kit liet kiezen... Zo sneu is dat

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:10
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:09:
Mijn grootste overwinning op legendarisch deze fifa :

[afbeelding]

Met mijn budget team😂
legacy defending glitch? :D

Verwijderd

Leoon. schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:19:
[...]

Jazeker! Al weer drie potjes gedaan. Helaas de laatste tegen iemand die schaduw had in 't stadion en mij de zwarte kit liet kiezen... Zo sneu is dat
Vanaf volgend weekend is het uit met de pret. Vergeet je shirtjes niet te regelen. Als je niet weet wat je moet doen is Nederland (thuis) Duitsland (uit) altijd goed voor de motivatie. Persoonlijk pak ik United Bayern voor de motivatie voor de last minute comebacks. Meneer Mizzi zal toch wel snappen wat Fergie time is mag ik aannemen?

Verwijderd

[...]

Dat soort mensen mogen echt een snicker met rapper Sjors delen wat mij betreft.

Sowieso weet je dat al bij matchmaking als ze daar te lang treuzelen of je dwingen ander shirt te nemen en ze spelen thuis: wegwezen.
Zou wel leuk en verfrissend zijn als je tijdens squad-battles eens niet speelt tegen PTB/Counter.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:35
Weet iemand wanneer de RATING REFRESH komt? kan nergens vinden wanneer het plaats vind. Datum is heel belangerijk.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:24:
[...]

Vanaf volgend weekend is het uit met de pret. Vergeet je shirtjes niet te regelen. Als je niet weet wat je moet doen is Nederland (thuis) Duitsland (uit) altijd goed voor de motivatie. Persoonlijk pak ik United Bayern voor de motivatie voor de last minute comebacks. Meneer Mizzi zal toch wel snappen wat Fergie time is mag ik aannemen?
Ik heb echt geen flauw idee wat je allemaal zegt haha. Neem aan dat het alleen voor WL is waar je het over hebt? Dat speel ik nooit, omdat ik alleen door de week kan.

Die laatste zin is helemaal in het hebreeuws.
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:25:
[...]

Dat soort mensen mogen echt een snicker met rapper Sjors delen wat mij betreft.

Sowieso weet je dat al bij matchmaking als ze daar te lang treuzelen of je dwingen ander shirt te nemen en ze spelen thuis: wegwezen.
Hmm ja. Ach ging zo lekker deze avond en let er eigenlijk nooit op. Ik was uit en dan denk ik vaak ach ik pak wel m'n zwarte. M'n thuis shirt is de roze van Palermo dacht ik, echt super chill.

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:52:
[...]

SIF fekir gekocht met open bid 115.000 terwijl buy now rond de 150.000 ligt. van mij mogen die servers vaker plat.

Verwijderd

Nee ! Ik snap geen bal van glitches en speel altijd eerlijk..

Dus om te bewijzen wie wil er een potje doen morgen 😏

Verwijderd

goosche schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:01:
Weet iemand wanneer de RATING REFRESH komt? kan nergens vinden wanneer het plaats vind. Datum is heel belangerijk.
Ergens half februari pas

• goosche
tnx ik begin nu al met verkopen :)

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:06:
[...]

Nee ! Ik snap geen bal van glitches en speel altijd eerlijk..

Dus om te bewijzen wie wil er een potje doen morgen 😏
Kom maar op morgen!

Psn: leoon16

Verwijderd

Leoon. schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:12:
[...]

Kom maar op morgen!

Psn: leoon16
Ben morgenavond rond 7 online! Zal je adden :)
Ook 4 sergi roberto’s IF opgepikt voor onder de 20k door de server problemen. Bin was 29k dus lekker makkelijk. Had ik dit maar vooraf geweten:)

Ook maar vast wat 83 rated spelers gekocht voor hopelijk een OTW sbc . Hopen dat het meer opleverd dan futmas.

Iemand enig idee wanneer die patch komt op de console’s trouwens?

[ Voor 20% gewijzigd door 038Zwolle op 29-01-2018 23:35 ]

• goosche
Net Kante verkocht en Nainggolan gekocht wat een verschil zegt ongelofelijk. Eerste wedstrijd 3 goals

WAT EEN BEAST het team zit er nu zo uit https://www.futbin.com/18/squad/3436795
[...]

Hahaha die truc kende ik nog niet
Bean77 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:55:
@Vissert TOTY Kane, 8 wedstrijden, 8 goals en 6 assists in de WL :o
En dat ondanks alle rq's.
Nice! Kane is een beest :+
Afwerken kan die wel als de beste. Bal vasthouden overigens ook. Ik ga deze week ook een beetje experimenteren hoe hij bevalt als CAM. Hij is wel heel anders dan Ronaldinho en misschien dat hij daarom beter aanvoelt dan OTW Neymar. Overigens vond ik de 89 versie van Kane totaal niet lijken op deze versie. Dat is echt een wereld van verschil.

Bean77 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:35:
[...]

Afwerken kan die wel als de beste. Bal vasthouden overigens ook. Ik ga deze week ook een beetje experimenteren hoe hij bevalt als CAM. Hij is wel heel anders dan Ronaldinho en misschien dat hij daarom beter aanvoelt dan OTW Neymar. Overigens vond ik de 89 versie van Kane totaal niet lijken op deze versie. Dat is echt een wereld van verschil.
Ik kon al goed met de 89 versie overweg maar de 91 versie staat nu op 110 goals in 85 wedstrijden. Als cam is hij ook zeker degelijk. Vooral als je zijn passing nog wat ophoogt. Zijn long shots zijn heel goed dus spits in spelen, terugleggen en uithalen.

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik zit eraan te denken om okocha te vervangen voor willian en dan van dat geld jesus IF weer te halen.
Wat zouden jullie doen? https://www.futbin.com/18/squad/3328581
Vissert schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:47:
[...]

Ik kon al goed met de 89 versie overweg maar de 91 versie staat nu op 110 goals in 85 wedstrijden. Als cam is hij ook zeker degelijk. Vooral als je zijn passing nog wat ophoogt. Zijn long shots zijn heel goed dus spits in spelen, terugleggen en uithalen.
Ik zat te twijfelen tussen catalyst en engine. Heb uiteindelijk voor de laatste gekozen omdat ik zijn balance en in mindere mate zijn agility nog iets wilde verhogen. Zijn passing is al uitstekend en verschil in snelheid lijkt mij ook nihil ivm de beperking van zijn lengte. (99 pace lozano is naar mijn gevoel zeker sneller dan een 99 Kane).

Zat ff te kijken naar wedstrijden voor sbc marquee matchups
Deze springen mij in het oog:

Arsenal - Everton
Liverpool - Tottenham
Brugge - Charleroi
Monaco - Lyon
Atletico - Valencia

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Als groentje op de markt, met een commercieel inzicht van een 4-jarige, ben ik nu CV's van Levante aan het opkopen voor max 3800 Buy Now. Is dit slim? Zal de prijs nog stijgen zodra de SBC er daadwerkelijk is? Of blijft dit speculeren?

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Harribo schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:11:
Zat ff te kijken naar wedstrijden voor sbc marquee matchups
Deze springen mij in het oog:

Arsenal - Everton
Liverpool - Tottenham
Brugge - Charleroi
Monaco - Lyon
Atletico - Valencia
Er is ook een zandbakkenwedstrijd :)
RenoD87 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:30:
Als groentje op de markt, met een commercieel inzicht van een 4-jarige, ben ik nu CV's aan het opkopen voor max 3800 Buy Now. Is dit slim? Zal de prijs nog stijgen zodra de SBC er daadwerkelijk is? Of blijft dit speculeren?
Random cvs? Why? Of zie ik een sbc over het hoofd...

En welke rating? 3800 vrij hoog bedrag lijkt me.

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Vergeten te vermelden dat het om de CV's van Levante gaat, nu aangepast.
Schijnt dat vrijdag de SBC voor de La Liga uitkomt, en Levante maar 3 CV's (Silver) heeft.
Hier probeerde ik dus een beetje op in te spelen, maar geen flauw idee of ik hier goed aan doe.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Op dit moment speel ik met:

Martial - Jesus - IF Sterling

Dembele - Bakayoko - De Bruyne

Rose - Baily - David Luiz - Bellerin

Courtouis

Iemand een leuke aanvulling nog? Heb rond de 50k te besteden op de Xbox one :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

hmr schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:45:
Op dit moment speel ik met:

Martial - Jesus - IF Sterling

Dembele - Bakayoko - De Bruyne

Rose - Baily - David Luiz - Bellerin

Courtouis

Iemand een leuke aanvulling nog? Heb rond de 50k te besteden op de Xbox one :D
Welke positie ben je minder/niet tevreden over?
Eventueel Valencia op de RB?

• ErnstMid

ErnstMid

RenoD87 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:41:
Vergeten te vermelden dat het om de CV's van Levante gaat, nu aangepast.
Schijnt dat vrijdag de SBC voor de La Liga uitkomt, en Levante maar 3 CV's (Silver) heeft.
Hier probeerde ik dus een beetje op in te spelen, maar geen flauw idee of ik hier goed aan doe.
Ah ja dat maakt het wel een stuk logischer :) zit wel wat winst in denk ik maar zou in ieder geval proberen de prijs wat lager te zoeken. Veel bieden :)

Verwijderd

Heb ook een stuk of 20 CV's van Levante gehaald, rip uit mijn lijf maar sws waard want ze worden al duurder en als die komt zijn er sws genoeg luie mensen die max bin van 10k of lager doen.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:36:
Heb ook een stuk of 20 CV's van Levante gehaald, rip uit mijn lijf maar sws waard want ze worden al duurder en als die komt zijn er sws genoeg luie mensen die max bin van 10k of lager doen.
Of die wachten tot de hype over is en later de sbc doen ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:40:
[...]

Dat risico loop je altijd, maar hoeveel fifaspelers zijn er nou? Zitten sws wel genoeg van dat soort types tussen ghe ghe. Zeker als je kijkt naar hoe dat eerder ging met bijv MM's.

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
Ik ben benieuwd naar de league sbc van Laliga. Ben op dit moment compleet voor de sbc, het is alleen even afwachten wat de ratings gaan doen bij Barca, Madrid en Atletico. Vorig jaar kreeg je een Suarez. Benieuwd wie het dit jaar gaat worden

Verwijderd

Toch blijven de prijzen toch redelijk stijgen.. Walker Bailly die gaan weer aardig omhoog.. verkoop net mijn Aurier OTW voor 45 k... ook niet verkeerd

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

RenoD87 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:46:
[...]

Welke positie ben je minder/niet tevreden over?
Eventueel Valencia op de RB?
Daar zat ik inderdaad aan te denken. Ben ook wat minder tevreden over de stamina van Rose. Dus dan zou het Walker of Valencia worden en/of wellicht een vervanger voor Rose.

*Edit - Walker goedkoop kunnen kopen als RB. Nu nog 35k over voor een verbetering van Rose!

[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 30-01-2018 13:13 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:40:
[...]

Luie mensen zijn verantwoordelijk voor 90% van mijn winst :D

• El Profesor
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:50:
[...]
Icon team is met 2-0 afgedroogd. Hij kon alleen maar drag backs. Als je dat feestje door had ging het vrij vlot (moet niet te tof doen, ik won door goals van Prime Rui Costa en Prime Bergkamp :P )
Ik vind die drag back move echt heel irritant. Vooral als je tegenstander dat aan de lopende band doet. Ga dan vaak geirriteerd verdedigen waardoor ik te snel hap en goals tegen krijg. Moet echt leren niet te snel te happen want dat is het vrij makkelijk te verdedigen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:06:
Toch blijven de prijzen toch redelijk stijgen.. Walker Bailly die gaan weer aardig omhoog.. verkoop net mijn Aurier OTW voor 45 k... ook niet verkeerd
Jaa ik verkoop mijn OTW altijd zo rond de dag voor of op de dag dat TOTW bekend wordt gemaakt, en koop ze weer terug woensdagavond of in het weekend. Gegarandeerd winst 9/10.

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met IF coutinho?

Verwijderd

Exodus FC schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Ik vind die drag back move echt heel irritant. Vooral als je tegenstander dat aan de lopende band doet. Ga dan vaak geirriteerd verdedigen waardoor ik te snel hap en goals tegen krijg. Moet echt leren niet te snel te happen want dat is het vrij makkelijk te verdedigen.
Als mensen het steeds richting nutteloze ruimte doen, vind ik het prima. De gasten die ermee ruimte creëren om met Cr7 de bal in de hoek te mikken zijn de lastige.

Ik merk dat ik het vaak gewoon rechtdoor doe. Mensen denken dan dat je naar de zijkant gaat en je loopt gewoon rechtdoor heerlijk. Net als de half uitgevoerde body feint. Dan zakt de schouder en zie je de verdediger je zijkant dekken waarna je in volle sprint door rent. Moet vooral altijd lachen omdat ik daar ook standaard intuin.

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-11 22:00
waarin investeren jullie voor de winter OTW? OTW kaarten zijn momenteel al te duur.. 83 en 84 normale en Inform kaarten?

Verwijderd

soldier wolf schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:10:
waarin investeren jullie voor de winter OTW? OTW kaarten zijn momenteel al te duur.. 83 en 84 normale en Inform kaarten?
Omdat iedereen geld teveel heeft en niet weet wat die er mee moet doen😝
Mensen ervaring met SIF Mahrez? Zoek nog een leuke rechtsbuiten ipv Mkhi. Tijd voor wat variatie.
Bean77 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:54:
[...]

Ik zat te twijfelen tussen catalyst en engine. Heb uiteindelijk voor de laatste gekozen omdat ik zijn balance en in mindere mate zijn agility nog iets wilde verhogen. Zijn passing is al uitstekend en verschil in snelheid lijkt mij ook nihil ivm de beperking van zijn lengte. (99 pace lozano is naar mijn gevoel zeker sneller dan een 99 Kane).
Ik zou idd ook de enige kaart gebruiken. Daarmee is hij als nog sneller dan mijn 91 Kane met catalyst.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:12:
[...]

Omdat iedereen geld teveel heeft en niet weet wat die er mee moet doen😝
Nou spreek voor jezelf, ik wacht nog steeds op de magische grens van een miljoen coins hoor. En dan heb je een modaal inkomen in FUT-termen. |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:13:
[...]

Nou spreek voor jezelf, ik wacht nog steeds op de magische grens van een miljoen coins hoor. En dan heb je een modaal inkomen in FUT-termen. |:(
Haha als ik alles verkoop ga ik wel de miljoen over maar echt ''binnen'' ben ik ook niet hoor ;)

• ErnstMid

ErnstMid

ik zit op die goals van Sanchez (Tottenham) te wachten, dan ben ik in 1 klap meer dan een miljoen rijker...

ik was zo blij laatst toen hij scoorde....duurde even voordat ik door had dat het een eigen goal was :') Lacazette mag er vanavond ook wel een paar inrammen... die valt ook behoorlijk tegen irl. Coman toch maar op de transferlijst gezet, zat niet heel veel verschil tussen hem en Alessandrini dus ga lekker voor de coins.
Auba naar Arsenal als Batshuayi naar Dortmund gaat als Giroud naar Chelsea gaat als Luiz naar Arsenal komt.

Juistem :+

• El Profesor
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:59:
[...]

Als mensen het steeds richting nutteloze ruimte doen, vind ik het prima. De gasten die ermee ruimte creëren om met Cr7 de bal in de hoek te mikken zijn de lastige.

Ik merk dat ik het vaak gewoon rechtdoor doe. Mensen denken dan dat je naar de zijkant gaat en je loopt gewoon rechtdoor heerlijk. Net als de half uitgevoerde body feint. Dan zakt de schouder en zie je de verdediger je zijkant dekken waarna je in volle sprint door rent. Moet vooral altijd lachen omdat ik daar ook standaard intuin.
Ik moet eens wat meer op skillmoves oefenen. Ik kan alleen de makkelijke dingen zoals kappen, bal opzij rollen en skill dribbelen wat ik rond de 16 gebruik om een doorsteek pass te geven. Ga denk ik de drag back eens proberen, vind het alleen verrekte moeilijk skillmoves juist te timen. Alleen al het juist timen van die simpele move dat je je rechter analoog naar één kant houdt en de bal opzij rolt vind ik al lastig, dus laat ik de moeilijkere skillmoves vaak voor wat ze zijn. Sommige gasten kunnen zo goed skillen dat vind ik echt knap.

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:13:
[...]

Ik was al blij vandaag met mijn magische ton 8)7 al weet ik natuurlijk wel dat dat geen zak voorstelt. Maarja ze zeggen dat je van geld, geld kunt maken. Ben er bang voor...

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:32
Wat was de gameplay suf dit weekend zeg. Lag me totaal niet. WL was zo vreselijk frustrerend en echt alleen maar elite teams inderdaad. Of de standaard achterhoede; Virgil van Dijk met Bailly :(
RenoD87 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Ik was al blij vandaag met mijn magische ton 8)7 al weet ik natuurlijk wel dat dat geen zak voorstelt. Maarja ze zeggen dat je van geld, geld kunt maken. Ben er bang voor...
En zo is het eigenlijk ook. Als je geld hebt is het vrij makkelijk en stoomt het geld binnen door IF kaarten sbc’s OTW etc. Als je weinig geld hebt kan het ook maar dan moet je eigenlijk veel meer tijd steken in het handelen . Je kan niet veel investeren in mogelijke sbc’s omdat je geen geld hebt. 10k IF kaarten zijn te duur etc. Ik heb ook gehandeld tot 1.5m coins en spelers gehaald (die nu allemaal veel minde waard zijn) en het was vrij lastig om nog makkelijk geld te verdienen. Nu ik weer rond de 600.000 coins zit is het echt veel makkelijker

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Vissert schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:40:
Auba naar Arsenal als Batshuayi naar Dortmund gaat als Giroud naar Chelsea gaat als Luiz naar Arsenal komt.

Juistem :+
Ow ik dacht dat het als volgt was: Dortmund won’t finalise Aubameyang transfer until they get Batshuayi off Chelsea who won’t finalise selling until they get Giroud off Arsenal who won’t finalise selling until they get Aubameyang

:+
Joster schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Ow ik dacht dat het als volgt was: Dortmund won’t finalise Aubameyang transfer until they get Batshuayi off Chelsea who won’t finalise selling until they get Giroud off Arsenal who won’t finalise selling until they get Aubameyang

:+
Dat dus maar die willen dan ook nog Luiz inruil voor Giroud :+ Maar Auba is vanmiddag gespot op Dortmund Airport dus dat komt helemaal goed :+

• El Profesor
Skann schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:43:
Wat was de gameplay suf dit weekend zeg. Lag me totaal niet. WL was zo vreselijk frustrerend en echt alleen maar elite teams inderdaad. Of de standaard achterhoede; Virgil van Dijk met Bailly :(
Daar vind ik echt niks aan. FUT is voor mij ook gewoon plezier hebben dus Stones TOTGS en Davinson Sanchez OTW achterin. Misschien niet echt OP maar wel spelers die ik leuk vind om mee te spelen.

• soldier wolf
Exodus FC schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:41:
[...]

Ik moet eens wat meer op skillmoves oefenen. Ik kan alleen de makkelijke dingen zoals kappen, bal opzij rollen en skill dribbelen wat ik rond de 16 gebruik om een doorsteek pass te geven. Ga denk ik de drag back eens proberen, vind het alleen verrekte moeilijk skillmoves juist te timen. Alleen al het juist timen van die simpele move dat je je rechter analoog naar één kant houdt en de bal opzij rolt vind ik al lastig, dus laat ik de moeilijkere skillmoves vaak voor wat ze zijn. Sommige gasten kunnen zo goed skillen dat vind ik echt knap.
En hoe doe je dat dan vanaf 600K?

• soldier wolf

Verwijderd

Zoo heb mijn team wel aardig ''klaar'' als zijnde team om even mee te spelen en met de rest investeren en mijn keeper en LA nog te verbeteren.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/a67je4c9ssh.png

Vinden jullie ervan ?

• soldier wolf
038Zwolle schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:46:
[...]

En zo is het eigenlijk ook. Als je geld hebt is het vrij makkelijk en stoomt het geld binnen door IF kaarten sbc’s OTW etc. Als je weinig geld hebt kan het ook maar dan moet je eigenlijk veel meer tijd steken in het handelen . Je kan niet veel investeren in mogelijke sbc’s omdat je geen geld hebt. 10k IF kaarten zijn te duur etc. Ik heb ook gehandeld tot 1.5m coins en spelers gehaald (die nu allemaal veel minde waard zijn) en het was vrij lastig om nog makkelijk geld te verdienen. Nu ik weer rond de 600.000 coins zit is het echt veel makkelijker
hoe doe je dat dan vanaf 600k?
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:57:
Zoo heb mijn team wel aardig ''klaar'' als zijnde team om even mee te spelen en met de rest investeren en mijn keeper en LA nog te verbeteren.

[afbeelding]

Vinden jullie ervan ?
Yellow fever?

[afbeelding]

Vinden jullie ervan ?
Ik ben benieuwd hoe dat speelt. Je middenveld kan bijna niet verdedigen. Daarnaast merendeel van de spelers op fullchem.

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42

[afbeelding]

Vinden jullie ervan ?
Leuke advert ;)

Leuk team, zeker eens wat anders dan anders.
Coutinho komt maar op 2 chem
Voor het geld van Otamendi kun je de "standaard" achterhoede compleet maken met Luiz of Azpi. Dan heb je ook meteen de coins voor bijvoorbeeld Valencia (of Walker) op LB te zetten ipv Rose

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Werkt dat een beetje? Walker of Valencia op LB? Heb het tot op heden nog niet aangedurfd, maar zoek wel een upgrade voor Rose.

Pagina: 1 ... 127 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs