Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Exodus FC schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:27:
Zijn er meer die 3412 spelen? Ben er sinds gister naar geswitcht en moet zeggen dat ik het fantastisch vind spelen.
Ik ben er ook naar geswitched maar heb het nog niet geprobeerd :D Nog bijzondere settings aan custom tactics of player instructions gedaan?

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
OnderDeMotorkap schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:32:
[...]

Ik gebruik IF Perisic op linksbuiten, heerlijke speler. Een tweede Perisic is meer dan welkom in mijn geval maar zo werkt dat helaas niet. Ik ging er van uit dat @Shreddaaa Perisic al op linksbuiten had. Indien niet zou ik zeker Perisic op rechtsbuiten zetten.
Heb Perisic idd op linksbuiten!
Joster schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:51:
[...]

Ik ben er ook naar geswitched maar heb het nog niet geprobeerd :D Nog bijzondere settings aan custom tactics of player instructions gedaan?
352 voor mij
Vooral niet dit soort settings gaan proberen met 3 ATB in ieder geval:
https://www.reddit.com/r/...ics_if_anyone_wants_them/

[ Voor 23% gewijzigd door Bossie op 28-01-2018 11:08 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:42

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:48:
Heeft iemand ervaring met Salvatore Sirigu 84 if versie?
Yes blijvertje in mijn team. Hij is heel fijn. Vooral de long throw waardeer ik in mijn keeper. Dus dat is vooral een pluspunt voor hem.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Vissert schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:38:
[...]

Haha wow! Die 2-2 van mij is best nice! Ik ben alsnog vergeten om de tweede wedstrijden op te nemen :+

@ the rest van Tweakers. Ik kwam er achter dat Bean 12 jaar oud is. Hij dabt nog bij elk doelpunt :+
Haha ja precies, na twee keer de dab gezien te hebben heb ik 't maar afgezet. :+ komende tijd ws heel veel tijd. Speel dan graag eens tegen de beter goden hier.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Bossie schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:07:
[...]

352 voor mij
Vooral niet dit soort settings gaan proberen met 3 ATB in ieder geval:
https://www.reddit.com/r/...ics_if_anyone_wants_them/
Speelde ook 352 maar heb wat spelers veranderd en toen kwam ik qua chem niet meer uit. Door wat andere links in 3412 daar weer wel :)

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:23
Joster schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:51:
[...]

Vooral de rechts- en linkshalf moeten mee terugzakken anders liggen er behoorlijke defensieve gaten op de flanken vind ik. Zo heb ik het qua instructies, tactiek en team:

Instructies
Beide cm: achterblijven tijdens aanval
Rechts- en linkshalf: terugkomen bij verdedigen
CAM: voorin blijven
Beide spitsen: in het centrum blijven

Tactiek
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2vtuogi.jpg

Team
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2v9yykp.jpg

I like how you keep the mouse running...

Ik zat een tijdje geleden hier te mopperen dat mijn packs zo weinig opleverden.
Dat is sinds een week opeens anders. Krijg nu ook packs met totw en 86 spelers.
Ea heeft zeker berekend dat ik al genoeg heb geleden :-P

Btw mijn team nu:
https://www.easports.com/...Id=g9YYAbKxnNECD:FFA18PCC
Via de webapp

Volgende aankoop waarschijnlijk lukaku.
Daarna sparen voor Kante.

Kane is nog steeds mijn favoriet ondanks zijn traagheid. Samen met Arnautovic

[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 28-01-2018 13:17 ]

Verwijderd

Over 3 dagen al mijn screams enzo verkopen en dan wellicht zoiets maken:

https://www.futbin.com/18/squad/3400714
Is het veranderd dat je met silver 2 al gekwalificeerd bent voor de volgende weekend League? Ik dacht altijd gold 3?

Verwijderd

ja dat is veranderd
Ah oké hoorde het net maar had het nergens gelezen.

Verwijderd

Ah ok nu al of pas vanaf februari geldig? Anders ben ik al geplaatst.

Even opgezocht en blijkbaar pas vanaf februari
038Zwolle schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:50:
[...]

Ah oké hoorde het net maar had het nergens gelezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2018 16:18 ]

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:58:
Ah ok nu al of pas vanaf februari geldig? Anders ben ik al geplaatst.

Even opgezocht en blijkbaar pas vanaf februari

[...]
Ik las net op Twitter vanaf het eerste weekend van februari maar weet niet of het klopt.
Februari lees ik ook inderdaad maar weet niet zeker of dit weekend al meetelt of niet. Donderdag wanneer je rewards krijgt is het immers al februari.

Verwijderd

038Zwolle schreef op zondag 28 januari 2018 @ 16:36:
Februari lees ik ook inderdaad maar weet niet zeker of dit weekend al meetelt of niet. Donderdag wanneer je rewards krijgt is het immers al februari.
Maar de monthly leader boards is het nog januari. Zal wel vanaf dan zijn. Helaas. Want nog al die potjes winnen gaat lastig worden voor mij. En kwalificeren via dit is een peulenschil als je al geplaatst bent. Zo niet spe ik alleen tegen pro's. :)

• Solotov
Heeft iemand een idee waarom PTG Gomez ineens zo in prijs is geexplodeerd? Eerder vandaag gingen ze voor 25k nu al voor 75k minimaal...

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:57
Shreddaaa schreef op zondag 28 januari 2018 @ 18:08:
Heeft iemand een idee waarom PTG Gomez ineens zo in prijs is geexplodeerd? Eerder vandaag gingen ze voor 25k nu al voor 75k minimaal...
Geen idee want hij heeft niet eens gespeeld.

• El Profesor
Is divisie 3 een poule van divisie 1-3? Misschien heb ik net de verkeerde, maar speel al 4 wedstrijden tegen gasten die zo ongeveer alle skills beheersen en me gewoon volledig weg spelen met trucjes.

stomley schreef op zondag 28 januari 2018 @ 18:11:
[...]

Geen idee want hij heeft niet eens gespeeld.
Google zegt dat Liverpool een bid voorbereid als vervanger van Coutinho.
Dat is echter van twee terug, misschien dat het concreet is geworden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Marco van Basten is echt verschrikkelijk om tegen te spelen lijkt me. Hij houdt in als er ruimte voor hem is. Meestal seel ik de bal net te laat. Maar MvB wacht keurig op mijn trage input. Speel net snoeihard een low driven pass op hem met zijn rug naar goal. Half balkje power met finesse zonder richting en de bal glijdt zo het hoekje in. Als Overmars er naast komt, wordt het echt feest. Hoewel ik misschien voor Kluivert ga. Hoor ik veel goeds over.

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 18:41:
Marco van Basten is echt verschrikkelijk om tegen te spelen lijkt me. Hij houdt in als er ruimte voor hem is. Meestal seel ik de bal net te laat. Maar MvB wacht keurig op mijn trage input. Speel net snoeihard een low driven pass op hem met zijn rug naar goal. Half balkje power met finesse zonder richting en de bal glijdt zo het hoekje in. Als Overmars er naast komt, wordt het echt feest. Hoewel ik misschien voor Kluivert ga. Hoor ik veel goeds over.
Welke Van Basten heb je?

Verwijderd

RR21 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 18:44:
[...]

Welke Van Basten heb je?
Ben zo stom geweest de SBC te doen :)

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 18:45:
[...]

Ben zo stom geweest de SBC te doen :)
Ja heb je er spijt van? Ik wil hem misschien ook gaan doen.
Exodus FC schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:15:
[...]

Vooral de rechts- en linkshalf moeten mee terugzakken anders liggen er behoorlijke defensieve gaten op de flanken vind ik. Zo heb ik het qua instructies, tactiek en team:

Instructies
Beide cm: achterblijven tijdens aanval
Rechts- en linkshalf: terugkomen bij verdedigen
CAM: voorin blijven
Beide spitsen: in het centrum blijven

Tactiek
[afbeelding]

Team
[afbeelding]
Hoe speelt Crespo ?

Verwijderd

RR21 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 19:30:
[...]

Ja heb je er spijt van? Ik wil hem misschien ook gaan doen.
In zoverre dat ik een muntje of 700k niet meer terug kan krijgen. Hij is wel een vrij fijne spits hoor. Beter dan welke spits dan ook die ik gebruikt heb. Voor mijn speelstijl in elk geval. Heb Lukaku OTW, Morata OTW, Laca, Mertens, Belotti en Immobile SIF geprobeerd. Marco is daar van allemaal de baas. Echte elite spitsen heb ik niet eerder gebruikt.

____

Edit: zijn er WL spelers die geen icon Ferdinand in hun team hebben? KOm die gast echt elk potje tegen lijkt het.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2018 20:28 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:27:
[...]
Edit: zijn er WL spelers die geen icon Ferdinand in hun team hebben? KOm die gast echt elk potje tegen lijkt het.
:Y :w

[ Voor 42% gewijzigd door bbblije op 28-01-2018 20:56 ]

Krijg zojuist een ingame melding dat de WL is verlengd

• El Profesor
In één woord: fantastisch! Hij is echt een geweldige all round spits. Zijn looplijnen zijn goed, trekt veel ruimtes waardoor er gaten in de verdediging ontstaan voor teamgenoten. Hij is snel, als hij weg is haal je hem niet snel in en door zijn hoge composure ramt hij iedere kans er wel in als je goed kunt afronden. Kan ook aardig koppen, kopt er soms een in bij de eerste paal met corners. Hij is fysiek ook sterk, je zet hem niet makkelijk van de bal en zij aan zij met sterke verdedigers blijft hij goed staande. Zijn stamina is redelijk, is na 70-75 wel aardig vermoeid aan het raken. Ik hem hem gekocht in divisie 4 geloof ik, heeft nu 49 wedstrijden gespeeld en 43 goals en 30 assists. En in het begin heb ik gigantisch veel kansen gemist omdat mijn finesse shots veel te zacht waren, dus de statistieken vertekenen wel wat. Heb geen wedstrijd tegen de CPU gespeeld. Als je de coins hebt kan ik je één ding adviseren, koop hem (en laat even weten hoe hij bevalt).

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05:44
Ik volg het forum al een tijdje en heb besloten om ook een account aan te maken. Allereerst degene die de handelmanier van die weekly objective had verteld, bedankt! heb er echt wel een paar ton aan verdient.

Ik ben normaal een elite 3 speler, maar deze weekend league gaat het echt fantastisch. Ik loop momenteel 32/34 en speel de overige 6 potten morgen. Misschien dat het te maken heeft met de toppers die allemaal in Barcelona zijn dit weekend. Van mij mogen ze elke week naar barcelona :+

Verwijderd

Lil Tjappo schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:44:
Ik volg het forum al een tijdje en heb besloten om ook een account aan te maken. Allereerst degene die de handelmanier van die weekly objective had verteld, bedankt! heb er echt wel een paar ton aan verdient.

Ik ben normaal een elite 3 speler, maar deze weekend league gaat het echt fantastisch. Ik loop momenteel 32/34 en speel de overige 6 potten morgen. Misschien dat het te maken heeft met de toppers die allemaal in Barcelona zijn dit weekend. Van mij mogen ze elke week naar barcelona :+
Doel jij op het inkopen van spelers voor die MM's op dinsdagavond? Ook een aardig risico aangezien EA vaak genoeg voor iets anders kiest dan wat vanzelfsprekend is. Dat je daar dan een paar ton aan verdiend hebt is best opmerkelijk en knap te noemen.

Of ik mis iets en je bedoelde iets anders.
Exodus FC schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:35:
[...]

In één woord: fantastisch! Hij is echt een geweldige all round spits. Zijn looplijnen zijn goed, trekt veel ruimtes waardoor er gaten in de verdediging ontstaan voor teamgenoten. Hij is snel, als hij weg is haal je hem niet snel in en door zijn hoge composure ramt hij iedere kans er wel in als je goed kunt afronden. Kan ook aardig koppen, kopt er soms een in bij de eerste paal met corners. Hij is fysiek ook sterk, je zet hem niet makkelijk van de bal en zij aan zij met sterke verdedigers blijft hij goed staande. Zijn stamina is redelijk, is na 70-75 wel aardig vermoeid aan het raken. Ik hem hem gekocht in divisie 4 geloof ik, heeft nu 49 wedstrijden gespeeld en 43 goals en 30 assists. En in het begin heb ik gigantisch veel kansen gemist omdat mijn finesse shots veel te zacht waren, dus de statistieken vertekenen wel wat. Heb geen wedstrijd tegen de CPU gespeeld. Als je de coins hebt kan ik je één ding adviseren, koop hem (en laat even weten hoe hij bevalt).
Ik heb mijn coins een tijdje terug in de Shearer SBC gegooid, om hem te kunnen gebruiken totdat de Crespo SBC komt. Heb inmiddels alweer rond de 300-350k in afwachting van de SBC en Shearer om te gebruiken als er een icon requirement is.

Het is eigenlijk wel een beetje bizar dat EA geen inzicht geeft in wanneer, welke icons gereleased gaan worden.

Verwijderd

Lil Tjappo schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:44:

Nu wij jou trading tips hebben gegeven mag je ons spel tips geven. :)
Ik denk dat hij bedoeld over de weekly objective dat voor spelers kopen van 6000/7000/8000 BIN.
enkele dagen geleden heb ik dat ook aangegeven dat je regelmatig gold spelers verkocht voor die prijs.
Zelf heb ik er ook zon 200/250k aan verdiend aan luie mensen
038Zwolle schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:35:
Ik denk dat hij bedoeld over de weekly objective dat voor spelers kopen van 6000/7000/8000 BIN.
enkele dagen geleden heb ik dat ook aangegeven dat je regelmatig gold spelers verkocht voor die prijs.
Zelf heb ik er ook zon 200/250k aan verdiend aan luie mensen
Ik dacht het om een paar lucky sells ging, 250k is wel erg netjes :9

Elk uur relisten en hopen op het beste. Soms verkocht je 1 a 2 kaarten en de andere keer niks. Maar het tikte lekker aan.

• Lil Tjappo
Ik doelde idd op de weekly objective met de verdedigers middenvelders en aanvallers.
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:15:
[...]

Nu wij jou trading tips hebben gegeven mag je ons spel tips geven. :)
Haha ik heb zelf veel gehad aan de tips van "Boraslegend" op youtube. Hij zegt gewoon waar het op staat zonder constant "drop a like!" of "dont forget the thumbs up!" te zeggen.

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

038Zwolle schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:42:
Elk uur relisten en hopen op het beste. Soms verkocht je 1 a 2 kaarten en de andere keer niks. Maar het tikte lekker aan.
Heb ik ook geprobeerd totaal geen succes, op de PC werkt dit dus niet ;(

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Oeh Arsenal en Dortmund akkoord over Aubameyang.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Wanneer is het voor het laatst de gratis pakjes bij je icon edition? Moet nu toch bijna afgelopen zijn toch.
homernt schreef op maandag 29 januari 2018 @ 07:02:
Wanneer is het voor het laatst de gratis pakjes bij je icon edition? Moet nu toch bijna afgelopen zijn toch.
Nog niet blijkbaar, voor de prijs mag dat ook rustig tot F19 release doorgaan :+
Vanochtend ongeveer 50-55k aan Squad Battle rewards na verkoop, not bad

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:15
Julian-Intel schreef op maandag 29 januari 2018 @ 00:20:
[...]

Heb ik ook geprobeerd totaal geen succes, op de PC werkt dit dus niet ;(
Speel zelf ook op pc, heb +-60k gemaakt, dus het kan wel. Maar niet in zulke hoeveelheden als xb of ps
Shreddaaa schreef op zondag 28 januari 2018 @ 00:44:
[...]

Ja hier was ik al bang voor. Wie van de 2 is dan de beste keuze. Heb zojuist Mertens vervangen voor Immobile. Mertens is een prima speler, maar komt echt body te kort om tegen al de meta’s (Bailly, Varane, Benatia, Boateng) op te boxen.
Ik gebruik zelf IF mertens, maar je moet m dan zetten op "achter de linies kruipen" dan gaat het prima.

[ Voor 24% gewijzigd door ajaxalex op 29-01-2018 09:13 ]

Bossie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:55:
[...]

Nog niet blijkbaar, voor de prijs mag dat ook rustig tot F19 release doorgaan :+
Vanochtend ongeveer 50-55k aan Squad Battle rewards na verkoop, not bad
Inderdaad, heb er nog niks fatsoenlijks uit gehaald uit die packs.

Dat tikt lekker aan. Ik moet ook eens weer SB gaan spelen. Ik focus mij ook niet op de top, maar elite 3 (met die 2 megapacks uit mijn hoofd) is best prima te doen en je hoeft dan niet eens alles te spelen (als je wint). Dus dat zijn wel makkelijke packs om te krijgen.

Mooi dat WL verlengd is en dat we vanavond nog even kunnen spelen. Heb nog 1 win nodig voor gold 3 en dat is prima (automatisch ook gekwalificeerd) voor mij. 25+ wedstrijden in een weekend is voor mij echt onhaalbaar (geen prio).

Ik ben mijn team aan het bekijken want ik vind dat Neymar niet heel erg uit de verf komt. Anders maar verkopen en een spits halen. Komende dagen wat experimenteren/op zoek naar wat CT. Ook mijn cam instructies ipv stay forward en free role aangepast naar neutraal. Dat had al een positief effect mbt de balans in mijn team.
Ook heb ik een nieuwe sub gehaald, IF Goretzka. Bij de switch gaat Alessandrini eruit voor hem en dan gaat Gullit naar de CAM positie waar die toch het best in is. Ik wist niet dat die Goretzka zo lang was, dus dat is weer een meevaller.
Zo staat mijn team als we gaan beginnen. https://www.futbin.com/18/squad/3337964

Iemand nog leuke CT voor deze formatie?

edit: misschien toty kane maar eens proberen ipv neymar, misschien zijn 2 eenzelfde soort spelers niet erg handig voorin.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 29-01-2018 09:49 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Gelukkig ben je zometeen vanaf silver 2 gekwalificeerd. Scheelt weer 4 potjes DKT spelen en dan kun je bijvoorbeeld SB doen.
Elite 3 is makkelijk te halen op legendary van maandag tm vrijdag.

Ikzelf probeer elke week Elite 3 te eindigen in SB en Gold 3 in de WL. Toch aardig wat coins en packs die je dan binnenharkt.

@Bean77 van Basten al geprobeerd? Lijkt me heerlijk in dat team. Of Crespo

[ Voor 11% gewijzigd door 038Zwolle op 29-01-2018 10:07 ]

038Zwolle schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:06:
Gelukkig ben je zometeen vanaf silver 2 gekwalificeerd. Scheelt weer 4 potjes DKT spelen en dan kun je bijvoorbeeld SB doen.
Elite 3 is makkelijk te halen op legendary van maandag tm vrijdag.

Ikzelf probeer elke week Elite 3 te eindigen in SB en Gold 3 in de WL. Toch aardig wat coins en packs die je dan binnenharkt.

@Bean77 van Basten al geprobeerd? Lijkt me heerlijk in dat team. Of Crespo
Is dat zeker? Gaan ze de packs ook aanpassen of blijft dat hetzelfde?

hmm Van Basten? https://www.futbin.com/18/compare/16613/13 Ik denk dat ik toch voor Kane ga kiezen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
als jullie SB spelen tegen de 'CPU' zeg maar spelen jullie dan gewoon in exact dezelfde opstelling met dezelfde spelers of spelen jullie dan juist aanvallender?

Burp

Wii4all schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:12:
als jullie SB spelen tegen de 'CPU' zeg maar spelen jullie dan gewoon in exact dezelfde opstelling met dezelfde spelers of spelen jullie dan juist aanvallender?
Ik vind zelf 41212(2) een erg fijne formatie voor SB.
Ik speel normaal met mijn normale team en dan attacking +1 of +2 (in ieder geval niet all out on attack :+ )
Als je er 5 scoort maakt het niet zoveel out als je een biass goal tegen krijgt (al is de 0 houden wel handig ivm extra punten).

Bean77 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Is dat zeker? Gaan ze de packs ook aanpassen of blijft dat hetzelfde?

hmm Van Basten? https://www.futbin.com/18/compare/16613/13 Ik denk dat ik toch voor Kane ga kiezen.
Ja is zeker! vanaf Februari. Ik weet niet of donderdag als we de rewards krijgen al meetelt.

Maarja Kane of van Basten. Koop ze toch allebei, geld zat

[ Voor 7% gewijzigd door 038Zwolle op 29-01-2018 10:26 ]

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
038Zwolle schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:21:
[...]

Ja is zeker! vanaf Februari. Ik weet niet of donderdag als we de rewards krijgen al meetelt.

Maarja Kane of van Basten. Koop ze toch allebei, geld zat
Heb je ergens een bron, dat de packs ook worden aangepast?

Wat een teleurstellende WL voor mij op PC. Begon met 11 van de 12 gewonnen. Binnen een mum van tijd ("het mag gewoon niet") was het 11 uit 17 gewonnen en was Elite al bijna niet meer te doen (25 games voor PC in de WL). Helaas ook weer niet gehaald. Nog wel Gold 1 kunnen halen voor de maand gelukkig.
Fraaank schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:29:
[...]

Heb je ergens een bron, dat de packs ook worden aangepast?
Packs niet geloof ik Kwalificatie alleen (I.p.v Gold 3 )

SILVER 2
Playstation 4 XBox One
11 to 13 wins out of 40 playable matches
💰 15,000 coins
🎴 1 x Mega Pack
🎴 1 x Rare Gold Pack
🏆 Qualification for the next Weekend League

Squad battles speel ik altijd 41212 en 4321 (fitness squad) om en om. Het komt wel eens voor dat ik een potje verlies maar meestal wil ik op legendary wel. Van de 20 games die ik speel van maandag t/m vrijdag verlies ik er soms 1 a 2.

[ Voor 49% gewijzigd door 038Zwolle op 29-01-2018 10:39 ]

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
mochten er mensen zijn die altijd de League sbc doen.. Vrijdag komt waarschijnlijk Spanje samen met Belgie..

Om daar op in te spelen; Levante heeft maar 3 centrale verdedigers.. deze kosten nu al 3k.. Het is maar een tip...
038Zwolle schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:33:
[...]

Squad battles speel ik altijd 41212 en 4321 (fitness squad) om en om. Het komt wel eens voor dat ik een potje verlies maar meestal wil ik op legendary wel. Van de 20 games die ik speel van maandag t/m vrijdag verlies ik er soms 1 a 2.
Ik verlies er vaak wel meer, maar dat is omdat ik vaak in de avond speel.
Elite 3 is vaak redelijk eenvoudig te halen doordeweeks met soms een paar extra potjes in het weekend, als ik alles speel dan is E1 mogelijk maar dan zit je met de nachtelijke refresh op zaterdag/zondag dus laat maar lekker.

Ik speel momenteel zowel online als SB met 352, ik blijf 4231 proberen aangezien het mijn go-to formatie was in FUT17 maar ben er weinig succesvol mee helaas. 4222 zou dan mijn tweede keuze zijn.

Ik probeer wel vaak verschillende formaties in SB om het simpelweg minder als grind te laten voelen.

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 08:18
Bossie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:08:
[...]

Ik verlies er vaak wel meer, maar dat is omdat ik vaak in de avond speel.
Elite 3 is vaak redelijk eenvoudig te halen doordeweeks met soms een paar extra potjes in het weekend, als ik alles speel dan is E1 mogelijk maar dan zit je met de nachtelijke refresh op zaterdag/zondag dus laat maar lekker.

Ik speel momenteel zowel online als SB met 352, ik blijf 4231 proberen aangezien het mijn go-to formatie was in FUT17 maar ben er weinig succesvol mee helaas. 4222 zou dan mijn tweede keuze zijn.

Ik probeer wel vaak verschillende formaties in SB om het simpelweg minder als grind te laten voelen.
Ik heb vorige week enkel in de week gespeeld heb (21 wedstrijden dus) ben in Elite 3 terecht gekomen.
Speel alles op legendary. 1 wedstrijd verloren op penalty's als ik het me goed herinner.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:38
038Zwolle schreef op maandag 29 januari 2018 @ 06:41:
Oeh Arsenal en Dortmund akkoord over Aubameyang.
Eindelijk hier wacht ik al een tijdje op!

• ajaxalex
Gister tijdje gespeeld met 4-2-2-2, ging best lekker maar toch niet helemaal tevreden.
Rui costa en sbc-Hamsik had ik als cam's. Met IF Allan en IF bonaventura als CDM, waarvan Allan op stay back blijft.

Nu zat ik te denken om Dybala te halen en deze als cam te zetten, en dan Hamsik naar de plek van Bonaventura.

Iemand ervaring met Dybala in deze opstelling?

Verwijderd

BlackBarryNL schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:50:
[...]

Eindelijk hier wacht ik al een tijdje op!
Ja want bpl heeft nog niet een overvloed aan snelle, sterke spitsen. :)

___

Heb net een schitterende rode kaart gepakt met Van Dijk. Mag mijn loan Ferdinand ff zijn opwachting maken. If you can't beat them. (Jammer dat Vidic er niet in zit)
ajaxalex schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:52:
Gister tijdje gespeeld met 4-2-2-2, ging best lekker maar toch niet helemaal tevreden.
Rui costa en sbc-Hamsik had ik als cam's. Met IF Allan en IF bonaventura als CDM, waarvan Allan op stay back blijft.

Nu zat ik te denken om Dybala te halen en deze als cam te zetten, en dan Hamsik naar de plek van Bonaventura.

Niet met Dybala, maar hij lijkt me perfect in deze opstelling als LCAM of ST (F9).

Mbt de twee CDM's, ik speel dit met Petit/Desailly waardoor ik het aanraad om bijvoorbeeld Naingolan te halen ipv Hamsik. Naingolan zal dan aanvallend meeschuiven en Allen blijft hangen door zijn workrates.

Met een spits of get-in-behind en de andere op F9/Target-man, is het eigenlijk een mix tussen 41212 wide/narrow.

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:10
ajaxalex schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:52:

dybala op cam is echt ongekend! ben er super tevreden over. Ik speel 4-3-3(4)

Verwijderd

If kimmich blijft maar stijgen. Ivm upgrade denk ik? Wanneer zou die zijn piek bereikt hebben denken jullie?

• ajaxalex
Bossie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:02:
[...]

Niet met Dybala, maar hij lijkt me perfect in deze opstelling als LCAM of ST (F9).

Mbt de twee CDM's, ik speel dit met Petit/Desailly waardoor ik het aanraad om bijvoorbeeld Naingolan te halen ipv Hamsik. Naingolan zal dan aanvallend meeschuiven en Allen blijft hangen door zijn workrates.

Met een spits of get-in-behind en de andere op F9/Target-man, is het eigenlijk een mix tussen 41212 wide/narrow.
Ik speel(de) 4-1-2-1-2-N. Die hamsik is SBC, dus als ik gebruik m eerst wel even ipv Naingolan. Bedankt voor de tips.
harrybeuker schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:07:
[...]

dybala op cam is echt ongekend! ben er super tevreden over. Ik speel 4-3-3(4)
Ik ga m kopen, en proberen

• El Profesor
Wat is de beste keeper in het spel vinden jullie? Vind Lloris erg fijn en constant keepen. De Gea heeft me nog niet overtuigd na 2 wedstrijden als leenspeler.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Exodus FC schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:17:
Wat is de beste keeper in het spel vinden jullie? Vind Lloris erg fijn en constant keepen. De Gea heeft me nog niet overtuigd na 2 wedstrijden als leenspeler.
Neuer :)
Daarnaast, test hem eens 10-30 wedstrijden.

Verwijderd

Voor mij De Gea. Hij maakt bijna nooit fouten. Ook erger ik me niet als hij gepasseerd wordt omdat zijn animaties kloppen. Bij Buffon en Courtois word ik gek van de traagheid waar ze duiken bij longshots.

Maar eigenlijk zijn alle keepers gewoon dure Begovics. De enige die ik pas na keepers upgrade zijn backs.

• Fraaank
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:37:
[...]

Voor mij De Gea. Hij maakt bijna nooit fouten. Ook erger ik me niet als hij gepasseerd wordt omdat zijn animaties kloppen. Bij Buffon en Courtois word ik gek van de traagheid waar ze duiken bij longshots.

Maar eigenlijk zijn alle keepers gewoon dure Begovics. De enige die ik pas na keepers upgrade zijn backs.
Heb nu de middelste Yashin en die is ook wel heel erg prettig (wel duur natuurlijk).

Speel nu met allemaal informs, 3 legends en wat meta-spelers (Valencia en Bailly), uitzondering was Davy Klaassen. Heb ik het hele weekend niet naar om hoeven te kijken. Of hij is OP of hij past perfect in mijn speelstijl, was heel gek!

Baby Hernández valt me wel een beetje tegen tot nu toe.

[ Voor 0% gewijzigd door Fraaank op 29-01-2018 13:40 . Reden: Hoofdletter vergeten ]

Verwijderd

Uit frustratie (loss-streak van 8 wedstrijden terwijl ik 1x winst nodig had om elite 3 te halen) mijn hele selectie te koop gezet, heeft mij om nabij 500k opgeleverd. Heb nu een vermogen van 800k. Van plan om te sparen en lekker te handelen met If's en OTW's. Even klaar met die WL (al was het dit weekend erg makkelijk door Barcelona wrs).

Iemand nog tips?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heb Neuer gehad voor 7 wedstrijden, by far niet zo goed als Fährman. Tevens heb ik Lloris gehad, super irritant dat hij alleen al links is :+ en hij maakt super rare reddinging of liet ze op een rare manier door gaan.

SIF Sirigu zit in mijn andere team ook al heel lang en zeer tevreden over :)

De Gea lijkt me super goed, maar nog nooit geprobeerd.

Fahrman lijkt dit jaar een beetje de butland van 17 te zijn. Hoop top 100 spelers die "gewoon" met Fahrman op goal spelen.
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:58:
Uit frustratie (loss-streak van 8 wedstrijden terwijl ik 1x winst nodig had om elite 3 te halen) mijn hele selectie te koop gezet, heeft mij om nabij 500k opgeleverd. Heb nu een vermogen van 800k. Van plan om te sparen en lekker te handelen met If's en OTW's. Even klaar met die WL (al was het dit weekend erg makkelijk door Barcelona wrs).

Iemand nog tips?
Of je haalt een redelijk cheap team en investeert de rest in spelers/handelen.
Gorilla had een maandje of wat geleden een leuk team in de WL: https://www.futbin.com/18/squad/2284487
Lijkt me leuk om ieder geval wel een competitief team te hebben.
Neuer

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Hoelaat gaat de kwalificatie open voor de Weekend League vandaag?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Mars18 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:13:
Hoelaat gaat de kwalificatie open voor de Weekend League vandaag?
waarschijnlijk niet want WL gaat vanavond nog door. Zal denk ik morgen zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:58:

Iemand nog tips?
Ik ga precies hetzelfde doen! Maar ik heb al 5 ton invest in IF's en OTW, heb nog wel een team voor me SB en nog 400 spelers voor SBC's etc :)

Verwijderd

Heb LLoris op doel staan en doet het prima, Courtious is ook wel een goede keeper maar heb Schmeichel geprobeerd die is echt bout.. verder Fahrmann en Consigli zijn te goed voor de stats die ze hebben.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:11:
[...]

Of je haalt een redelijk cheap team en investeert de rest in spelers/handelen.
Gorilla had een maandje of wat geleden een leuk team in de WL: https://www.futbin.com/18/squad/2284487
Lijkt me leuk om ieder geval wel een competitief team te hebben.

[...]

Neuer
Ja ik heb nog iets van 800 spelers in mijn club, daar een team van gemaakt voor SB en zo. De rest voor SBC enzo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:23:
[...]

Ik ga precies hetzelfde doen! Maar ik heb al 5 ton invest in IF's en OTW, heb nog wel een team voor me SB en nog 400 spelers voor SBC's etc :)
Hier ook. Gisteren Ederson nog eventjes meegepakt. Rodriguez verkocht met 50k winst ongeveer. Op deze manier elke week wel een paar ton winst aan 4 of 5 spelers OTW. Tikt lekker aan.

Nu nog even wennen aan IF-trading, heb begrepen dat waarde stijgt naarmate ze uit de packs zijn. Maar een Horn (86-rating) kunnen oppikken voor 35k, zou hij nog veel stijgen of is dat zijn piek eventueel al. Dat is altijd even afwachten natuurlijk

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:30:
[...]

Hier ook. Gisteren Ederson nog eventjes meegepakt. Rodriguez verkocht met 50k winst ongeveer. Op deze manier elke week wel een paar ton winst aan 4 of 5 spelers OTW. Tikt lekker aan.

Nu nog even wennen aan IF-trading, heb begrepen dat waarde stijgt naarmate ze uit de packs zijn. Maar een Horn (86-rating) kunnen oppikken voor 35k, zou hij nog veel stijgen of is dat zijn piek eventueel al. Dat is altijd even afwachten natuurlijk
Ja zeker! Ik zit met Aurier en Sanchez nog, verder heb ik vooral IF's gekocht die een upgrade gaan krijgen ( Sterling, Silva, Coman, Immobile, Lozano, Young, Lingard, etc etc.. Als ze omhoog gaan heb ik hopelijk een aardige winst.. Heb ik al want heb ze weken geleden gekocht en sommige stijgen nu al met 30 k :9~ :9~
Vissert schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:11:
Fahrman lijkt dit jaar een beetje de butland van 17 te zijn. Hoop top 100 spelers die "gewoon" met Fahrman op goal spelen.
Fahrman is natuurlijk een prima keeper, maar het merendeel heeft hem simpelweg omdat er niets tussen hem en Neuer zit.

In de BPL heb je altijd nog Lloris/Courtois als optie totdat je genoeg hebt voor De Gea.

• Lil Tjappo
Ik ben geëindigd op 35 winst. Sta momenteel 97 maar denk niet dat het genoeg is voor top 100. Jammer want dit was waarschijnlijk wel de enige kans.
Bossie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:40:
[...]

Fahrman is natuurlijk een prima keeper, maar het merendeel heeft hem simpelweg omdat er niets tussen hem en Neuer zit.

In de BPL heb je altijd nog Lloris/Courtois als optie totdat je genoeg hebt voor De Gea.
Dit waren 3 top 100 spelers met meerdere icons in de teams. Even zoeken of ik het nog kan terugvinden :+

YouTube: 5TH IN THE WORLD FUT CHAMPS REWARDS! - FIFA 18 TOTY Ultimate Team

[ Voor 13% gewijzigd door Vissert op 29-01-2018 14:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:37:
[...]

Ja zeker! Ik zit met Aurier en Sanchez nog, verder heb ik vooral IF's gekocht die een upgrade gaan krijgen ( Sterling, Silva, Coman, Immobile, Lozano, Young, Lingard, etc etc.. Als ze omhoog gaan heb ik hopelijk een aardige winst.. Heb ik al want heb ze weken geleden gekocht en sommige stijgen nu al met 30 k :9~ :9~
Jaa die twee ook verkocht aangezien ze niet speelden of sws geen TOTW krijgen. Dus na woensdagavond weer even inkopen. Gaat langzaam maar veel meer dan gokken op IF's moet ik zeggen. Jaa upgrade is afwachten he. Piek zou nu hoger kunnen zijn dan bij de daadwerkelijke upgrade.

EN ik heb nog iets van 60 stuks aan Bakambu, Sneijder en Mascherano. Dat zou een klapper moeten opleveren, maar is weinig animo voor dus ik vrees het ergste..

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:53:
[...]

Jaa die twee ook verkocht aangezien ze niet speelden of sws geen TOTW krijgen. Dus na woensdagavond weer even inkopen. Gaat langzaam maar veel meer dan gokken op IF's moet ik zeggen. Jaa upgrade is afwachten he. Piek zou nu hoger kunnen zijn dan bij de daadwerkelijke upgrade.

EN ik heb nog iets van 60 stuks aan Bakambu, Sneijder en Mascherano. Dat zou een klapper moeten opleveren, maar is weinig animo voor dus ik vrees het ergste..
sneijdertje is wel al gestegen naar 5000

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:55:
[...]

sneijdertje is wel al gestegen naar 5000
Ja en hoeveel mensen kopen hem daadwerkelijk? Maak me daar wel zorgen om heb er zeker 150k in geinvesteerd en hoop er zeker het dubbele of meer voor te krijgen. Afwachten tot transfermarkt voorbij is dus.

• ErnstMid

ErnstMid

Die PTG versie van Coman is ook ziek gestegen, twijfel nu of ik hem wil blijven gebruiken of toch maar verkopen. Blijft altijd zo'n lastige afweging bij OTW/PTG versies waar je ook mee speelt....

• Fraaank
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:56:
[...]

Ja en hoeveel mensen kopen hem daadwerkelijk? Maak me daar wel zorgen om heb er zeker 150k in geinvesteerd en hoop er zeker het dubbele of meer voor te krijgen. Afwachten tot transfermarkt voorbij is dus.
Wat moet iemand met Sneijder...

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Iemand zin om zo potje(s) te spelen?

• El Profesor
Neuer past niet in mijn teams (BPL en Frans team) of ik moet Rudiger in mijn team nemen. Mijn ervaring met keepers is nu:
- Schmeichel: constant maar geen hoogvlieger
- Ederson: niet constant, staat soms raar te grabbelen
- Ter Stegen: dramatisch in longshots
- Begovic: één wedstrijd mee gespeeld, veroorzaakt een pingel en krijgt geel. Dat is me nog nooit gebeurd met een keeper dus direct uit mijn team gegooid.
- Lloris: zeer constant met af en toe geweldige reddingen.
- De Gea: nu op proef als leenspeler. Eerste wedstrijd zag het er niet goed uit, tweede pot paar prachitge reddingen. Hij positioneerd en maakt reddingen die ik geen enkele andere keeper heb zien maken.

Verwijderd

Fraaank schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:17:
[...]

Wat moet iemand met Sneijder...
Tsjaa, wat moet iemand met Adrian Silva en hoeveel kostte hij? Idee achter deze tactiek is dat er veel spelers zijn die vooral voor de zeldzaamheid gaan en niet zozeer voor het spelen. Spelers kopen waar geen kaartje meer van beschikbaar zijn, zijn dus erg zeldzaam en gewild (hoop ik!)

• Fraaank
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:26:
[...]

Tsjaa, wat moet iemand met Adrian Silva en hoeveel kostte hij? Idee achter deze tactiek is dat er veel spelers zijn die vooral voor de zeldzaamheid gaan en niet zozeer voor het spelen. Spelers kopen waar geen kaartje meer van beschikbaar zijn, zijn dus erg zeldzaam en gewild (hoop ik!)
Hoop het ook voor je! Heb wel een aantal OTW en PTG-spelers, maar ook geen dubbele daarin.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
ErnstMid schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:57:
Die PTG versie van Coman is ook ziek gestegen, twijfel nu of ik hem wil blijven gebruiken of toch maar verkopen. Blijft altijd zo'n lastige afweging bij OTW/PTG versies waar je ook mee speelt....
Hier hetzelfde dillema... heb PTG Coman op gepikt voor 70K ongeveer. Nu goeie 200K waard... wat zouden jullie doen?

• ErnstMid

ErnstMid

Lorenzoaliandro schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:50:
[...]

Hier hetzelfde dillema... heb PTG Coman op gepikt voor 70K ongeveer. Nu goeie 200K waard... wat zouden jullie doen?
Ik zat te twijfelen om Mbappe IF op te halen voor RF/RW positie maar denk dat ik het bij Coman ga houden met het oog op eventuele IF en stat upgrade. Beetje de prijs in de gaten houden, mocht het nog meer stijgen gaat hij wel met een strikje de transfermarkt op.

Maar hij linkt wel lekker met Tolisso/Vidal/Kante dus vandaar dat ik ook neig naar houden.
Exodus FC schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:24:
Neuer past niet in mijn teams (BPL en Frans team) of ik moet Rudiger in mijn team nemen. Mijn ervaring met keepers is nu:
- Schmeichel: constant maar geen hoogvlieger
- Ederson: niet constant, staat soms raar te grabbelen
- Ter Stegen: dramatisch in longshots
- Begovic: één wedstrijd mee gespeeld, veroorzaakt een pingel en krijgt geel. Dat is me nog nooit gebeurd met een keeper dus direct uit mijn team gegooid.
- Lloris: zeer constant met af en toe geweldige reddingen.
- De Gea: nu op proef als leenspeler. Eerste wedstrijd zag het er niet goed uit, tweede pot paar prachitge reddingen. Hij positioneerd en maakt reddingen die ik geen enkele andere keeper heb zien maken.
Courtois; prima keeper maar reageert vaak traag op longshots
Handanovic: Zeer constant en regelmatig prima reddingen

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:53:
[...]

Jawel maar IF gaat ook wel hoor.. kopen voor 10k en verkopen voor 13 14 k koop nu loopt lekker, nu al 8 vandaag dus 20 k winst ongeveer..

Bakambu zal niet veel worden.. Sneijder en Mascherano wordt 3 a 3,5 op geboden en dat zal niet minder worden idd.. maar is hoe langer wachtten hoe meer denk ik.. dus je kan ipv die 60 weer andere neerzetten waar je wat op verdient.

• El Profesor
Bossie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:02:
[...]
Courtois; prima keeper maar reageert vaak traag op longshots
Handanovic: Zeer constant en regelmatig prima reddingen
Handanovic heb ik meerdere malen tegen gespeeld en maakt altijd fantastische reddingen, helaas speel ik niet meer met een Calio A team. Laatste pot tegen Courtois gespeeld en ramde er met speels gemak 5 in, maar dat kan omdat mijn tegenstander geen enkele chem link met hem had. En in principe is iedere keeper kansloos als je goed afrond.

• Solotov
Ik heb zojuist weer gezien wat heel erg duidelijk maakt wat EA van FIFA heeft gemaakt.
Deze week is het gesponsorde team van de SB's (het eerste team), het team van Cahill.
Als Cahill een god in FIFA was die iedere week bij de top 10 van de WL hoorde, hadden we het waarschijnlijk wel geweten. DIt is dus niet zo.
Hoe kan het dan in godsnaam dat die man een team vol met icons en TOTY players heeft.
Enige mogelijke antwoord: heel veel geld.
Kortom, als je maar genoeg geld erin pompt hoef je geen FIFA ster te zijn, dan kan je een heel goed team kopen.

Als dan vervolgens dat team ook nog eens onverslaanbaar blijkt te zijn in SB, omdat de physics van EA compleet van de zotte zijn, heb ik mijn portie FIFA wel weer even gehad.

Of is het normaal dat Messi kopduels wint van Chiellini en Pique een IF El Shaarawy met Hunter chemistry er finaal uitsprint.

KUT EA.

Zo dat was het weer :')

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Deze ochtend een gelukje gehad met Neuer uit mijn Silver 2 rewards van de SB! Kon niet veel spelen afgelopen week maar dit ga ik vaker doen haha.

Heeft iemand ervaring met prime van Basten? Twijfel om hem te doen. Voordeel is dat ik Mahrez (IF) kan inwisselen voor Promes SBC. Nadeel is dat Kante op 8 chem komt te staan.

https://www.futbin.com/18/squad/3428528
Net weer gepromoveerd naar div 1 met 1 loss en 7 wins. Maar de manier waarop zou mij echt mijn controller hebben gekost.

YouTube: Ea......

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Wil iemand al een potje tegen mij? Verveel me dood :+

Verwijderd

roybr schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:10:
Deze ochtend een gelukje gehad met Neuer uit mijn Silver 2 rewards van de SB! Kon niet veel spelen afgelopen week maar dit ga ik vaker doen haha.

Heeft iemand ervaring met prime van Basten? Twijfel om hem te doen. Voordeel is dat ik Mahrez (IF) kan inwisselen voor Promes SBC. Nadeel is dat Kante op 8 chem komt te staan.

https://www.futbin.com/18/squad/3428528
MvB is een briljante afmaker. Hij komt in mooie posities met loopacties. Hij is vrij beweeglijk met de bal maar niet een goede spits om door een verdediging mee te pingelen. Dat is niet zo erg met Promes en Overmars naast hem.

Hij heeft bij mij nu 41 goals uit 35 wedstrijden. Denk dat hij 50 keer geschoten heeft. Hij mist echt nauwelijks.

8 chem is niet verschrikkelijk toch? Denk niet echt dat je er wat van merkt met Kante eerlijk gezegd. Je zou ook nog Moses op de plek van Valencia kunnen zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2018 19:01 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Meer mensen die niet in kunnen loggen op FUT?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Grudgie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:59:
Meer mensen die niet in kunnen loggen op FUT?
Ja verdomme wilde net potje starten :(

Pagina: 1 ... 126 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs