Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Geen idee maar toch maar even gedaan :+
Pff dan moet ik weer van formatie switchen... Of misschien gebruik ik Pele als super sub.

[ Voor 75% gewijzigd door Vissert op 26-01-2018 15:17 ]

Bossie schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:49:
[...]

Zal jouw team vanavond ook eens gaan testen, dat is makkelijk dan zelf het team bijelkaar traden :o
btw, waarom vervang je alessandrini niet met Firminho 86, die kan zowel als CM/CAM uit te voeten en dan hoef je geen chem wissel te doen aan het begin.
Ik begin met een andere formatie 4321, Firmino als RF lijkt me geen goed plan om mee te starten.
Vissert schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:51:
[...]

Klinkt als een goed plan! Stuur maar een berichtje op PSN als je tijd hebt. Hoe bevalt Bailly trouwens?
Komt goed.
Baily bevalt prima, liever gezien dat hij de agility/balance had van IF Azpilicueta, maar you cant have it all helaas ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Bean77 op 26-01-2018 15:19 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Ja? Ik las een volledig ICON team naar keuze... valt weer tegen dan...

Verwijderd

Zou er iemand kunnen helpen met een team waar ik 100 % chemistry heb. het lukt mij totaal niet om op 100 te geraken.

Opsteling: 4-1-2-1-2 /2/

de spelers die er zeker in moeten zijn deze:

Desailly / in mijn bezit /
Rui costa / in mijn bezit /
allan if / in mijn bezit /

de spelers die ik er zeer graag in wil:

aguero / in mijn bezit /
wilson if / in mijn bezit /

deze 2 krachtpatsers zou ook ideaal zijn :P

benatia if / nog niet in mijn bezit /
koulibaly if / nog niet in mijn bezit /

en hier zou ik een team willen op en rond bouwen;

ik weet dat het niet makkelijk of bijna onmogelijk is denk ik maar zou toch eens graag proberen waar ik hier mee kan geraken.

Wat voor mij belangrijk is is een goede agressie en fysiek voor de verdedigers en goede fysiek en passing voor middenvelders

wie zou er zo vrij willen zijn om mij hier bij te helpen aub ook al is dit een moeilijke oefening denk ik dan.

alvast bedankt
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:54:
Zou er iemand kunnen helpen met een team waar ik 100 % chemistry heb. het lukt mij totaal niet om op 100 te geraken.

aguero / in mijn bezit /

ik weet dat het niet makkelijk of bijna onmogelijk is denk ik maar zou toch eens graag proberen waar ik hier mee kan geraken.

Wat voor mij belangrijk is is een goede agressie en fysiek voor de verdedigers en goede fysiek en passing voor middenvelders

wie zou er zo vrij willen zijn om mij hier bij te helpen aub ook al is dit een moeilijke oefening denk ik dan.

alvast bedankt
Zet eerst de spelers die je al hebt in een 41212 formatie op futbin. Maakt het wat makkelijker :) Dan wil ik wel evne voor je puzzelen.

Vind je het erg om na de start van een wedstrijd van formatie/spelers te wisselen?

Verwijderd

Ik was al bezig op futhead ;) http://www.futhead.com/18/squads/2712891/

Dit is wat ik er nu van maak, maar natuurlijk net geen 100 vanwege wilson.

even snel ook op futbin gedaan zoals je vraagt van de spelers die ik er graag in wil. https://www.futbin.com/18/squad/3357841

Liever zou ik niet van opstelling willen wisselen als de wedstrijd start omdat ik dit een heel gedoe vind om constant te gaan doen. Als het echt niet anders zou lukken zou ik het natuurlijk wel gaan doen.

thx ;)
Vissert schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:05:
[...]

Zet eerst de spelers die je al hebt in een 41212 formatie op futbin. Maakt het wat makkelijker :) Dan wil ik wel evne voor je puzzelen.

Vind je het erg om na de start van een wedstrijd van formatie/spelers te wisselen?

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:30

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:54:

aguero / in mijn bezit /

alvast bedankt
Ik kom dan op het volgende uit.

https://www.futbin.com/18/squad/3357879

Mijn iRacing Profiel

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Zou je dan niet beter Allan IF op CDM links zetten, Rui Costa naar CAM links en Desailly op CDM rechts?

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:57
ErnstMid schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:43:
[...]

Zou je dan niet beter Allan IF op CDM links zetten, Rui Costa naar CAM links en Desailly op CDM rechts?
Precies mijn gedachte. Blijft het wel een 4222 ipv 41212 (2)

Blijkbaar best simpel. Costa cam en desailly cdm. En se rest links en rechts bouwen

[ Voor 13% gewijzigd door stomley op 26-01-2018 16:50 ]

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:30

The DenMan

PSN ID: Thedenman

stomley schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:45:
[...]

Precies mijn gedachte. Blijft het wel een 4222 ipv 41212 (2)

Blijkbaar best simpel. Costa cam en desailly cdm. En se rest links en rechts bouwen
Dat verander je ingame, dan blijft alles op 10 chem.

Mijn iRacing Profiel

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-11 15:56

rSNNN

Titel ondertitel

Dat FIFA toernooi wat nu bezig is laat ook maar weer zien wat de diversiteit in FUT is.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

rSNNN schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:57:
Dat FIFA toernooi wat nu bezig is laat ook maar weer zien wat de diversiteit in FUT is.
En hoe overrated de edivisie is >:)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• stomley
The DenMan schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:55:
[...]

Dat verander je ingame, dan blijft alles op 10 chem.
Maar waarom als het niet nodig is?

Verwijderd

Hoe doen de E-sporters het op dat toernooi dan?

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
door middel van loting krijgen mensen random een ICON toegewezen.. zonet was het een Prime Vieira

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
rSNNN schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:57:
Ik zie een paar spelers allemaal terugkomen en heb pas een paar potjes gezien..

gullit ferdinand, ronaldo henry af en toe..

Burp

Verwijderd

Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:06:
[...]

door middel van loting krijgen mensen random een ICON toegewezen.. zonet was het een Prime Vieira
Je hebt nog meer kans op 2 icons in een 2 spelers pakket dan een ICON via twitch reward denk ik haha 8)7

Verwijderd

Het is wel handig want je kan meekijken welke tacktieken ze gebruiken en welke instellingen ! kwestie van printscreen maken en toepassen ;)

• ErnstMid

ErnstMid

stomley schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:02:
[...]

Maar waarom als het niet nodig is?
Ja precies, kun je prima nu al doen :) zit je nog steeds op 100 chem.

Ik heb m'n club een beetje geleegd, 750k. nu. Maar eens bedenken wat ik daar mee ga doen. Ben begonnen aan de sbc voor Overmars maar een untradeable staat me nog wat tegen. Maar lees hier wel veel goede verhalen....
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:18:
Het is wel handig want je kan meekijken welke tacktieken ze gebruiken en welke instellingen ! kwestie van printscreen maken en toepassen ;)
mwah, wat voor een pro werkt hoeft niet meteen voor een ander te werken.
Ik ga in ieder geval behoorlijk nat als ik mijn verdediging op de middenlijn zit en zo hoog ga pressen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:51:
[...]

mwah, wat voor een pro werkt hoeft niet meteen voor een ander te werken.
Ik ga in ieder geval behoorlijk nat als ik mijn verdediging op de middenlijn zit en zo hoog ga pressen.
Ja dat is misschien ook wel zo ! Iedereen speelt anders inderdaad.. ik ga proberen of ik er wat mee kan misschien helpt het me verder O-)
Krijgen jullie wel verbinding met de EA servers?

Nevermind. PSN is down

[ Voor 21% gewijzigd door Vissert op 26-01-2018 18:09 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:54:
[...]

Ja dat is misschien ook wel zo ! Iedereen speelt anders inderdaad.. ik ga proberen of ik er wat mee kan misschien helpt het me verder O-)
Ik ga deze even proberen, voornamelijk omdat dit soort dingen te testen squadbattles leuk blijft.
Tot nu toe is 4222/352 het leukst.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

ErnstMid schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:42:
[...]

Ja precies, kun je prima nu al doen :) zit je nog steeds op 100 chem.

Ik heb m'n club een beetje geleegd, 750k. nu. Maar eens bedenken wat ik daar mee ga doen. Ben begonnen aan de sbc voor Overmars maar een untradeable staat me nog wat tegen. Maar lees hier wel veel goede verhalen....
Verstandige mensen doen geen icon sbc. Losse icons kun je tenminste terugverkopen. Je kunt alleen maar spijt krijgen van Overmars halen.

Dat gezegd hebbende ben ik zeer in mijn nopjes met Marco en Dennis en wordt Marc de volgende!
Kwa geld is het geen goede investering wat exactor al aangeeft maar als je de icon zeker wil hebben en wat spelers in je club hebt zou ik gewoon de untradeable halen. Hoeft dan niet heel veel te kosten en spelen met een icon omdat je dat leuk vind is ook niet veel mis mee natuurlijk ;)

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:42:
[...]

Verstandige mensen doen geen icon sbc. Losse icons kun je tenminste terugverkopen. Je kunt alleen maar spijt krijgen van Overmars halen.

Dat gezegd hebbende ben ik zeer in mijn nopjes met Marco en Dennis en wordt Marc de volgende!
Ja precies! Dus twijfel ook nog...

Denk dat ik maar gewoon het geld ga investeren weer en kijken waar we eindigen. M'n basis team staat toch wel prima en ik blijf zelf toch de bottleneck :)

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:14:
[...]

Ik ga deze even proberen, voornamelijk omdat dit soort dingen te testen squadbattles leuk blijft.
Tot nu toe is 4222/352 het leukst.
Dat sowieso! Ik ga er morgen mee aan de slag.. nu nog even cashen op non rare gouden spaanse kaartjes 8)

Verwijderd

ErnstMid schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:48:
[...]

Denk dat ik maar gewoon het geld ga investeren weer en kijken waar we eindigen. M'n basis team staat toch wel prima en ik blijf zelf toch de bottleneck :)
Als je zo twijfelt zou ik het vooral niet doen! Als het om de muntjes gaat pak je iets waardevast (zoals een icon die in het midden speelt) voor wat lol. Zoals Hernandez 85.

Alleen maar naar munten kijken is saai. Maar munten laten verdampen door high rated nif spelers zoals De Bruyne/Pogna/kante kopen is ook suf. Of stel een doel zoals Nif Ronaldo. Dat is kicken als je hem eindelijk kan kopen. Plus hij houdt altijd een grote waarde.
ErnstMid schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:48:
[...]

Als het een as speler is zou je het misschien kunnen doen omdat elke formatie wel spelers in de as nodig heeft. Maar als je niet meer met buitenspelers wilt spelen ben je de sigaar. Mijn grote leerpunt uit fifa17 mbt potm etc

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Kan je ergens transfer geschiedenis zien? Ik heb een half elftal verkocht en mis naar mijn idee bijna 500k aan munten. Ik wil weten of ik soms een speler met een 0 te weinig heb verkocht.
Kan nu niet eens mijn nieuwe elftal af maken. Tering zooi

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:38:
Kan je ergens transfer geschiedenis zien? Ik heb een half elftal verkocht en mis naar mijn idee bijna 500k aan munten. Ik wil weten of ik soms een speler met een 0 te weinig heb verkocht.
Kan nu niet eens mijn nieuwe elftal af maken. Tering zooi
Al uitgelogd en opnieuw opgestart? Web app en mobiele app doen vaak raar met bijschrijven.

___

Dennis en Marco voorin is bijna een cheat code. Je hoeft maar naar je controller te kijken en je scoort. Rui Costa speelt ook lekker vanaf een lcam positie. De ene finesse na de andere gaat de kruising in. Jammer dat ik weinig tijd heb dit weekend. Gaat tot nu toe vrij aardig.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2018 22:05 ]

• servival7
Zowel op mobiel als desktop gekeken. Zijn toch echt weg :(

Edit: baal echt enorm. Wilde dit elftal kopen: https://www.futbin.com/18/squad/3328581

En had dit: https://www.futbin.com/18/squad/2018286

Heb nu alleen gullit kunnen kopen en nog maar 140k over.

Hier is echt iets gruwelijks misgegaan ;(

[ Voor 71% gewijzigd door servival7 op 26-01-2018 23:14 ]

Eindelijk 2 potjes tegen @Bean77 kunnen spelen! Wat een team heeft die kerel. Je merkt aan alles dat je gewoon minder tijd hebt en elke bal naar voren is dodelijk. Eerste potje had ik de bullshit met o.a 2 rode kaarten en werd het 8-4 voor Beans. Tweede potje lag de bullshit bij hem en was het 7-2 voor mij :+

Ik had deze potjes moeten opnemen :+
Vissert schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 23:36:
Eindelijk 2 potjes tegen @Bean77 kunnen spelen! Wat een team heeft die kerel. Je merkt aan alles dat je gewoon minder tijd hebt en elke bal naar voren is dodelijk. Eerste potje had ik de bullshit met o.a 2 rode kaarten en werd het 8-4 voor Beans. Tweede potje lag de bullshit bij hem en was het 7-2 voor mij :+

Het is leuker om een friendly match tegen zijn team te doen, en dan simpelweg zijn team te besturen.
Kun je ook eens met Gullit etc testen ipv ze zelf te halen :P

• servival7
Weet iemand of er een customer support is waar ik kan vragen wat er bij mij mis gegaan is?

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
iemand ervaring met een goede spelverdeler met goede passing uit de serie a...heb namelijk 0.0 creativiteit op het middenveld alleen maar werkers met nainggolan...if allan en 89 hamsik...en die sif immobile is bij een drama houdt nog geen bal vast voorin..

• stomley
kalou schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 07:42:
iemand ervaring met een goede spelverdeler met goede passing uit de serie a...heb namelijk 0.0 creativiteit op het middenveld alleen maar werkers met nainggolan...if allan en 89 hamsik...en die sif immobile is bij een drama houdt nog geen bal vast voorin..
Serie A draait voornamelijk om werkers dus dan is ook de vraag is het de league voor jou.

Je kan altijd pjanic proberen of bonaventura.

Verwijderd

kalou schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 07:42:
Pirlo! Als je genoeg Italianen hebt.

Marchisio kan wel wat. Ik gebruikte als CAM dribbeldwergen als Gomez en Mertens en de iets sterkere, langere dribbel baas Perisic Scream.

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
servival7 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 00:25:
Weet iemand of er een customer support is waar ik kan vragen wat er bij mij mis gegaan is?
http://lmgtfy.com/?q=Ea+customer+support+nederland

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
oke thanks voor de tips jongens!
misschien dan toch maar is puzzelen.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 08:52:
[...]

Pirlo! Als je genoeg Italianen hebt.

Marchisio kan wel wat. Ik gebruikte als CAM dribbeldwergen als Gomez en Mertens en de iets sterkere, langere dribbel baas Perisic Scream.
Ik heb 85 Milenkovic-Savic als CAM, die heeft tot nu een betere gemiddelde dan mijn twee spitsen (Prime ADP, POTM Salah). Scoort voornamelijk door zijn kracht, en je heeft genoeg stamina/defensieve kwaliteiten om hem ook defensief in te laten zakken.

Hij houd de bal voor je vast, en je kan lange ballen/crosses/corners op hem mikken.

• stomley
Bossie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 09:44:
[...]

Ik heb 85 Milenkovic-Savic als CAM, die heeft tot nu een betere gemiddelde dan mijn twee spitsen (Prime ADP, POTM Salah). Scoort voornamelijk door zijn kracht, en je heeft genoeg stamina/defensieve kwaliteiten om hem ook defensief in te laten zakken.

Hij houd de bal voor je vast, en je kan lange ballen/crosses/corners op hem mikken.
Stop is met hem zo te prijzen joh :p heb nog steeds geen tijd gehad om met hem te spelen. Heb hem zelf op rechter cm staan. Maar ook hij is een echt werkpaard.
stomley schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 09:46:
[...]

Stop is met hem zo te prijzen joh :p heb nog steeds geen tijd gehad om met hem te spelen. Heb hem zelf op rechter cm staan. Maar ook hij is een echt werkpaard.
Uiteraard is het een werkpaard, Del Piero staat als F9 om de rest te doen :o
Waarschijnlijk zijn Poggy en Rui Costa de enige CAMs die beide kunnen.

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 10:26:
[...]

Uiteraard is het een werkpaard, Del Piero staat als F9 om de rest te doen :o
Waarschijnlijk zijn Poggy en Rui Costa de enige CAMs die beide kunnen.
Ben ik ff blij dat ik die twee heb. Had Slavic gekocht voor de leuke hybrid die Leoon in elkaar zette. Uiteindelijk niet mee gespeeld omdat ik 50k kon pakken door de rojsstijging waar jij er berichtte. Hij is weer terug naar 100k dus probeer ik hem volgende week denk ik. Vind Pogba zijn muntjes namelijk niet waard voor wat hij doet. Enige belangrijke aan Pogba voor mij is dat hij kan koppen bij het uittrappen en kan dabben. Zijn 5* skillmoves gebruik ik nauwelijks.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 10:37:
[...]

Ben ik ff blij dat ik die twee heb. Had Slavic gekocht voor de leuke hybrid die Leoon in elkaar zette. Uiteindelijk niet mee gespeeld omdat ik 50k kon pakken door de rojsstijging waar jij er berichtte. Hij is weer terug naar 100k dus probeer ik hem volgende week denk ik.
145k, ik schrok al :)
Hou er rekening mee dat zijn prijsstijging te maken heeft met een verwachte +2/3 winter upgrade.

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:06:
[...]

145k, ik schrok al :)
Hou er rekening mee dat zijn prijsstijging te maken heeft met een verwachte +2/3 winter upgrade.
Ik speel op de Xbox. Daar is hij schijnbaar minder populair. Kocht hem woensdag nadat jij postte voor 102. Donderdag verkocht voor 150k. Haal hem maandagochtend wel weer op. :)

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10 21:53
Wat vinden jullie de belangrijkste skills voor GK's?

Dit is mijn idee over de skills, klopt dit?
Diving: Vooral belangrijk bij finesse shots van afstand. Misschien ook bij penalties?
Handling: Hoe hoger hoe vaker de keeper de bal in 1x klem heeft. En misschien bij een hogere skill tikt hij de ballen net wat minder naar de tegenstander?
Kicking: Nauwkeurigheid van uittrappen (en misschien afstand).
Reflexes: Vooral belangrijk in de 1 tegen 1 of snelle schoten vanuit de 16.
Speed: Alleen voor het uitkomen?
Positioning: Voor zowel afstandschoten als 1 tegen 1 belangrijk?
Lengte: Ook vooral belangrijk bij afstandschoten en corners?

Wat is dan de volgorde van belangrijkheid? Het hangt natuurlijk een beetje van je spel af maar kicking is met afstand het minst belangrijk en daarna speed (vaak is blijven staan nog beter dan als een gek uitkomen merk ik de laatste tijd...).
Maar dan de rest, dat is wat lastiger. Ik heb niet zoveel ervaring met verschillende keepers. Heb tot nu toe alleen Butland, Cech en Courtois voor langere tijd gehad en twijfel nu over De Gea. Hoe denken jullie hierover? Courtois is duidelijk mijn favo keeper, Cech viel tegen. Vond hem altijd wat sloom reageren. Wat is jullie favo keeper en welke vielen tegen en waarom?
sjakieman schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:47:

Diving: Vooral belangrijk bij finesse shots van afstand. Misschien ook bij penalties?
Handling: Hoe hoger hoe vaker de keeper de bal in 1x klem heeft. En misschien bij een hogere skill tikt hij de ballen net wat minder naar de tegenstander?

Wat is dan de volgorde van belangrijkheid? Het hangt natuurlijk een beetje van je spel af maar kicking is met afstand het minst belangrijk en daarna speed (vaak is blijven staan nog beter dan als een gek uitkomen merk ik de laatste tijd...).
Maar dan de rest, dat is wat lastiger. Ik heb niet zoveel ervaring met verschillende keepers. Heb tot nu toe alleen Butland, Cech en Courtois voor langere tijd gehad en twijfel nu over De Gea. Hoe denken jullie hierover? Courtois is duidelijk mijn favo keeper, Cech viel tegen. Vond hem altijd wat sloom reageren. Wat is jullie favo keeper en welke vielen tegen en waarom?
Volgens mij zit er weinig verschil tussen de topkeeper, waardoor mensen simpelweg vaak kiezen op basis traits en lengte.

Vissert schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 23:36:
Eindelijk 2 potjes tegen @Bean77 kunnen spelen! Wat een team heeft die kerel. Je merkt aan alles dat je gewoon minder tijd hebt en elke bal naar voren is dodelijk. Eerste potje had ik de bullshit met o.a 2 rode kaarten en werd het 8-4 voor Beans. Tweede potje lag de bullshit bij hem en was het 7-23 voor mij :+

Waren flink doelpuntrijke wedstrijden. 1e wedstrijd stond het bij rust 4-3 en dacht echt wtf. Die 2 rode kaarten hebben je wel de naam 'de slager van tweakers' opgeleverd hoor :+

Ik heb een stukje van de eerste wedstrijd kunnen vinden: YouTube: FIFA 18_20180127015732
2e wedstrijd zag ik nergens staan bij mij, heb jij die nog ergens?

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10 21:53
Bossie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:06:
[...]

Volgens mij zit er weinig verschil tussen de topkeeper, waardoor mensen simpelweg vaak kiezen op basis traits en lengte.
Is dat zo? Want ik merk toch wel behoorlijk verschil als ik tegen Lloris speel. Die pakt toch een stuk minder afstandschoten terwijl hij in de 1 tegen 1 juist weer erg sterk is. Misschien is het verschil tussen Courtois en De Gea wel klein...
sjakieman schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:33:
[...]

Is dat zo? Want ik merk toch wel behoorlijk verschil als ik tegen Lloris speel. Die pakt toch een stuk minder afstandschoten terwijl hij in de 1 tegen 1 juist weer erg sterk is. Misschien is het verschil tussen Courtois en De Gea wel klein...
sweeper keeper :)

sjakieman schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:47:

Ik pak altijd een hoog rated betaalbare lane keeper met long throw. Dan ben ik tevreden.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:42

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 10:37:
[...]

Ben ik ff blij dat ik die twee heb. Had Slavic gekocht voor de leuke hybrid die Leoon in elkaar zette. Uiteindelijk niet mee gespeeld omdat ik 50k kon pakken door de rojsstijging waar jij er berichtte. Hij is weer terug naar 100k dus probeer ik hem volgende week denk ik. Vind Pogba zijn muntjes namelijk niet waard voor wat hij doet. Enige belangrijke aan Pogba voor mij is dat hij kan koppen bij het uittrappen en kan dabben. Zijn 5* skillmoves gebruik ik nauwelijks.
Welke hybrid van mij? :) heb hem nu zelf ook gekocht als lcm en dan Allan en primo er naast. Ik voorin SIF immobile en giovinco

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Leoon. schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:09:
[...]

Welke hybrid van mij? :) heb hem nu zelf ook gekocht als lcm en dan Allan en primo er naast. Ik voorin SIF immobile en giovinco
Hoe is Giovinco?
De backs into player trait moet erg prettig zijn bij zn dribbeldwerg?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Hoe is Giovinco?
De backs into player trait moet erg prettig zijn bij zn dribbeldwerg?
Had hem als RAM eerst in een 4231 narrow. Was beetje kloten je merkte dat die teveel duels aan ging omdat hij snelheid mist. Nu als spits veel beter, scoort redelijk veel. Toch is een duwtje genoeg en hij is de bal kwijt. en hij is niet snel 79 oid alleen z'n acceleratie is hoog. Al met al prima. Ik maar moet met de formatie nu nog even meer spelen, de balans was in z'n geheel niet goed. Dus wat aan 't tweaken. SBC pilot nu op CAM bijvoorbeeld en SBC Hamsik op RCM. Die milinkovic savic Lcm gekocht ook nog proberen

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Verwijderd

Leoon. schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:09:
[...]

Ik haalde je in de war met @Verwijderd Die heeft een prachtige hybrid gemaakt. Enige nadeel ervan is dat ik totaal niet overweg kon met Benatia, Koulibaly en vooral Buffon.

Heb ook tijden met ongeveer dat team gespeeld. Erg lekker. Pirlo is echt een held.

Verwijderd

Wat ik me al een tijdje afvroeg; hoe kan het dat een bepaalde speler bij sommige biedingen drie keer zoveel oplevert.

Voorbeeld: otw Rodriguez is nu voor ongeveer 160/170k op te pikken. Maar dan kijk ik verder in de lijst en zie ik dan een bod van 400k. En als ik hem dan nu te koop zou zetten zou het me geheid 160k opleveren.

Verbruiksitems etc maakten geen verschil zag ik. Iemand een idee?
Bean77 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:12:
[...]

Waren flink doelpuntrijke wedstrijden. 1e wedstrijd stond het bij rust 4-3 en dacht echt wtf. Die 2 rode kaarten hebben je wel de naam 'de slager van tweakers' opgeleverd hoor :+

Ik heb een stukje van de eerste wedstrijd kunnen vinden: YouTube: FIFA 18_20180127015732
Nee ik zei nog tegen jou dat ik baalde dat ik de wedstrijd niet had opgenomen. Om daarna compleet te vergeten om de 2e wedstrijd op te nemen.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:03:
Wat ik me al een tijdje afvroeg; hoe kan het dat een bepaalde speler bij sommige biedingen drie keer zoveel oplevert.

Voorbeeld: otw Rodriguez is nu voor ongeveer 160/170k op te pikken. Maar dan kijk ik verder in de lijst en zie ik dan een bod van 400k. En als ik hem dan nu te koop zou zetten zou het me geheid 160k opleveren.

Verbruiksitems etc maakten geen verschil zag ik. Iemand een idee?
Coin sellers.

Verwijderd

Dat is toch alleen als de speler pas een paar minuten op de markt is?

Als beide spelers nog ongeveer een kwartier te gaan hebben en de een rond het bedrag ligt waar zijn waarde ligt en bij de ander 3 x hoger dan ligt dat toch niet aan coin sellers. Of kan iemand mij uitleggen wat dat precies inhoudt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:15:
[...]

Dat is toch alleen als de speler pas een paar minuten op de markt is?

Als beide spelers nog ongeveer een kwartier te gaan hebben en de een rond het bedrag ligt waar zijn waarde ligt en bij de ander 3 x hoger dan ligt dat toch niet aan coin sellers. Of kan iemand mij uitleggen wat dat precies inhoudt.
Als jij mij een tientje geeft, bied ik 400k op jouw speler van 30k marktwaarde. Dat idee zeg maar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:45:
[...]

Als jij mij een tientje geeft, bied ik 400k op jouw speler van 30k marktwaarde. Dat idee zeg maar.
Oohh natuurlijk, ik dacht dat EA daar fel tegen was? Maargoed, mooie dromen..
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:47:
[...]

Oohh natuurlijk, ik dacht dat EA daar fel tegen was? Maargoed, mooie dromen..
Fel tegen en iets aan kunnen doen is een groot verschil...

Verwijderd

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb een Reward binnen van Twitch.. een zeldzaam speler pakket... jullie ook ?

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Weet iemand waarom 91 van basten goedkoper is dan 89 van basten?
89 is sneller en bevalt mensen beter.

Verder word ik niet goed in de weekend League. Gisteren 12 W 2 L en nu 2 gewonnen en 8! Verloren
Hmm, Desailly houden of SBC Hamsik + Prime Ferdinand ?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 16:51:
Hmm, Desailly houden of SBC Hamsik + Prime Ferdinand ?
Ik doe SBCs alleen om er geld aan te verdienen. Dat ik de speler heb dan is leuk en gebruik ik tot nu toe altijd. Maar zodra je een ander team wil heeft het geen verkoop waarde. Dat is echt kut.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 16:02:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb een Reward binnen van Twitch.. een zeldzaam speler pakket... jullie ook ?
Ik heb met de account gelinked. Het lukte mij eerder niet door de app authentication.

Wat moet je hier voor doen?

Gewoon de easports stream kijken is genoeg toch? Zet ik hem gewoon non stop op mijn pc aan.

Verwijderd

038Zwolle schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 16:31:
89 is sneller en bevalt mensen beter.

Verder word ik niet goed in de weekend League. Gisteren 12 W 2 L en nu 2 gewonnen en 8! Verloren
Ik stond gisteren op 7-0. Drie potjes later op 7-3. Kan alleen nog zondagavond spelen. De wijziging van auto kwalificatie bij 15 wins is nog niet ingegaan of wel? 8 potjes winnen lukt wel met een beetje geluk. 11 duurt me iets te lang.

Verwijderd

DeBers schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:09:
[...]

Ik heb met de account gelinked. Het lukte mij eerder niet door de app authentication.

Wat moet je hier voor doen?

Gewoon de easports stream kijken is genoeg toch? Zet ik hem gewoon non stop op mijn pc aan.
Klopt maar volgens mij moest je voor gister al geconnect zijn :)

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/mueg2sz8z1w.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2018 17:40 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:36:
[...]

Klopt maar volgens mij moest je voor gister al geconnect zijn :)

Edit:

[afbeelding]
Straks heb jij die enkele Henry of Matthie gewonnen. 8)7
Was gisteren ook geconnect maar heb helaas niks:(

Is er eigenlijk een reden waarom mensen de lobby verlaten in WL als je shirts kiest? Ookal hebben ze thuisvoordeel?

[ Voor 54% gewijzigd door 038Zwolle op 27-01-2018 17:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:45:
[...]

Straks heb jij die enkele Henry of Matthie gewonnen. 8)7
Had de borden, toen Argentijnse vlag, toen Gaitan.. 😞

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:51:
[...]

Had de borden, toen Argentijnse vlag, toen Gaitan.. 😞
Balen!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Ah jammer.. Ik heb dat scherm inderdaad niet gehad. Weer naast de pot gepiest.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Iemand een suggestie voor een goede rechtsvoor in een 4321 opstelling die uit Calcio A komt?

Mijn hele team is zo goed als klaar, mis enkel nog een goede spits (wordt wss Immobile SIF) en een goede rechtsbuiten. Heb nu zolang Felipe Anderson daar staan...

Verwijderd

Shreddaaa schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:24:
Iemand een suggestie voor een goede rechtsvoor in een 4321 opstelling die uit Calcio A komt?

Mijn hele team is zo goed als klaar, mis enkel nog een goede spits (wordt wss Immobile SIF) en een goede rechtsbuiten. Heb nu zolang Felipe Anderson daar staan...
Je hebt niet zo veel keuze helaas.

https://www.futbin.com/pl...ort=xbox_price&order=desc

Afhankelijk van budget zou ik voor Dybala (leip duur) Cuadrado (duur voor hoe hij speelt) of cheap ass Candreva (harde schoten) Callejon (hard rennen).

Je hebt meer keuze als je minder dan 10 chem OK vindt.

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met Salvatore Sirigu 84 if versie?

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:14
Shreddaaa schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:24:

Dat is ook het nadeel van Calcio. Er is momenteel geen betaalbare rechtsbuiten op FUTmas Berardi na. Die is helaas niet meer te krijgen. Je kan PTG Gomez/El Shaarawy op 7 chem gebruiken.

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 15:37
Net deze speler gepacked https://www.futbin.com/18/player/2409/Adama%20Soumaoro/

Waarom gaat die in vredes naam voor 18k?

Verwijderd

Volgens mij voor Ligue-SBC nodig als je Lille wilt voltooien.
Met 15 potjes WL te gaan stop ik er maar weer mee. Word niet goed van die full icon gasten met Ronaldo Suarez etc.
Hebben ze al een zieke squad en brengen ze er in het begin nog ff een toty speler in. Argh
Bean77 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:12:
[...]

Haha wow! Die 2-2 van mij is best nice! Ik ben alsnog vergeten om de tweede wedstrijden op te nemen :+

@ the rest van Tweakers. Ik kwam er achter dat Bean 12 jaar oud is. Hij dabt nog bij elk doelpunt :+

• stomley
Vissert schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:38:
[...]

Haha wow! Die 2-2 van mij is best nice! Ik ben alsnog vergeten om de tweede wedstrijden op te nemen :+

@ the rest van Tweakers. Ik kwam er achter dat Bean 12 jaar oud is. Hij dabt nog bij elk doelpunt :+
Haha :p wat zijn jullie ps4 id's? Mijne is stomley1990

Verwijderd

[...]

Dabben is een custom tactic om je tegenstander te irriteren. Ik gebruik daarvoor juist the mannequin en speel af en toe voor eend. Vinden mensen kennelijk heel rot. :)

Verwijderd

Vind dat niet juichen ook behoorlijk irritant eerlijk gezegd. Of dat ze drie km om de bal heen rennen om de bal zo snel mogelijk naar de middenstip te brengen

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:51:
[...]

Dabben is een custom tactic om je tegenstander te irriteren. Ik gebruik daarvoor juist the mannequin en speel af en toe voor eend. Vinden mensen kennelijk heel rot. :)
Ik wil m'n moonwalk terug uit FIFA16!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:52:
Vind dat niet juichen ook behoorlijk irritant eerlijk gezegd. Of dat ze drie km om de bal heen rennen om de bal zo snel mogelijk naar de middenstip te brengen
Als mijn tegenstander scoort, check ik tweakers, reddit, telefoon, etc. (vandaar mijn vele posts hier natuurlijk, veel tegendoelpunten) Op deze manier hoef ik al ellende niet mee te maken.

De enige twee dingen die ik irritant vind zijn replays niet skippen en rondspelen in de achterhoede. Als mijn tegenstander traag is bij shirtselectie ben ik direct weg. Treuzelaars en mensen met meer tijd dan verstand verspil ik mijn potjes niet aan. Verder moet ik alleen maar lachen om wat mensen allemaal uithalen en in berichten sturen. Krijg zeer regelmatig het verwijt dat ik ptb speel. Heb die setting in fifa 18 welgeteld nul keer aangeraakt. :)

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 20:18:
[...]

Als mijn tegenstander scoort, check ik tweakers, reddit, telefoon, etc. (vandaar mijn vele posts hier natuurlijk, veel tegendoelpunten) Op deze manier hoef ik al ellende niet mee te maken.

De enige twee dingen die ik irritant vind zijn replays niet skippen en rondspelen in de achterhoede. Als mijn tegenstander traag is bij shirtselectie ben ik direct weg. Treuzelaars en mensen met meer tijd dan verstand verspil ik mijn potjes niet aan. Verder moet ik alleen maar lachen om wat mensen allemaal uithalen en in berichten sturen. Krijg zeer regelmatig het verwijt dat ik ptb speel. Heb die setting in fifa 18 welgeteld nul keer aangeraakt. :)
Dat achterin rondspelen...... Echt. Soms kan ik ze wel wat aan doen. Vandaag weer 2x mee mogen maken, ben gelijk gestopt met WL. Ik irriteer me er echt kapot aan.
[...]

Die 2-2 voelde ik wel ff, hapte flink.

Eigenlijk dab ik niet meer, maar dacht dat mijn dansje te provocerend zou zijn :P
(aan het einde van dit filmpje YouTube: FIFA 18_20171228001557 )
stomley schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:48:
[...]

Haha :p wat zijn jullie ps4 id's? Mijne is stomley1990
martyn77a

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:48:
Heeft iemand ervaring met Salvatore Sirigu 84 if versie?
Nee. Maar Consigli is echt goed. Een van de betere keepers die ik heb gebruikt, en hij krijgt waarschijnlijk een upgrade in Februari.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:23
Zijn er meer die 3412 spelen? Ben er sinds gister naar geswitcht en moet zeggen dat ik het fantastisch vind spelen.

I like how you keep the mouse running...

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
benieuwd naar de februari upgrades voor de Calcio A.
Dit is mijn huidige team
http://www.futhead.com/18/squads/2731398/
en verwacht dat Perisic, Consigli, kolarov en Savic geupgrade worden. Zou mooi zijn!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
OnderDeMotorkap schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:51:
[...]

Dat is ook het nadeel van Calcio. Er is momenteel geen betaalbare rechtsbuiten op FUTmas Berardi na. Die is helaas niet meer te krijgen. Je kan PTG Gomez/El Shaarawy op 7 chem gebruiken.
Ja hier was ik al bang voor. Wie van de 2 is dan de beste keuze. Heb zojuist Mertens vervangen voor Immobile. Mertens is een prima speler, maar komt echt body te kort om tegen al de meta’s (Bailly, Varane, Benatia, Boateng) op te boxen.
Heeft hier iemand ervaringen met Courtois ? Ik heb Ederson nog steeds en wil deze upgraden maar vind ddg nog iets te duur (wil eerst andere upgrades halen) is het een vooruitgang tov Ederson of kan ik beter doorsparen ?

• OnderDeMotorkap
Shreddaaa schreef op zondag 28 januari 2018 @ 00:44:
[...]

Ja hier was ik al bang voor. Wie van de 2 is dan de beste keuze. Heb zojuist Mertens vervangen voor Immobile. Mertens is een prima speler, maar komt echt body te kort om tegen al de meta’s (Bailly, Varane, Benatia, Boateng) op te boxen.
Ik vind Gomez duidelijk beter dan IF Shaarawy. Je zou eventueel Mertens op rechtsbuiten kunnen zetten (of een andere spits).
OnderDeMotorkap schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:03:
[...]

Ik vind Gomez duidelijk beter dan IF Shaarawy. Je zou eventueel Mertens op rechtsbuiten kunnen zetten (of een andere spits).
Ik gebruik Perisic op links en Overmars op rechts.
Perisic heeft speed dribbler, en 5*WF waardoor hij ondanks de stomme chem-pen ook probleemloos op rechts moet kunnen.

• OnderDeMotorkap
Bossie schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:12:
[...]

Ik gebruik Perisic op links en Overmars op rechts.
Perisic heeft speed dribbler, en 5*WF waardoor hij ondanks de stomme chem-pen ook probleemloos op rechts moet kunnen.
Ik gebruik IF Perisic op linksbuiten, heerlijke speler. Een tweede Perisic is meer dan welkom in mijn geval maar zo werkt dat helaas niet. Ik ging er van uit dat @Shreddaaa Perisic al op linksbuiten had. Indien niet zou ik zeker Perisic op rechtsbuiten zetten.

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
038Zwolle schreef op zondag 28 januari 2018 @ 02:42:
Heeft hier iemand ervaringen met Courtois ? Ik heb Ederson nog steeds en wil deze upgraden maar vind ddg nog iets te duur (wil eerst andere upgrades halen) is het een vooruitgang tov Ederson of kan ik beter doorsparen ?
Ik had eerst ook Ederson maar ben overgegaan naar Courtois en ik vind de Belg vele male beter en fijner dan Ederson. Maar dat is mijn ervaring.
Pagina: 1 ... 125 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs