Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:17:
[...]

Dit idee krijg ik ook na gister en vandaag. Kante en Pogba voor best wel veel meer dan de laagste koop nu prijzen en beide verkocht.
Zelfs met die 5 procent geleuter op beide gewoon winst gemaakt
Zojuist een Yarmolenko OTW verkocht voor 100k. buy now... ik snel even kijken en er zijn zat die een buy now van 72k. hebben en ook een aantal zelfs nog goedkoper 8)7

Niet dat je mij hoort klagen, meteen een opgepikt voor 63k., easy profit.

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-11 14:11
ajaxalex schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:27:
[...]

Zelfde geldt voor mij afgelopen week. Vandaag misschien nog een kansje..
Ja, zo nog ff proberen. Juist dit weekend heb ik veel tijd

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:15
YouR schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:44:
[...]

Ja, zo nog ff proberen. Juist dit weekend heb ik veel tijd
Ik werk gewoon 40/45 uur per week. En dan heb ik savonds tijd voor 8 potjes hooguit. Hoop dat het vandaag nog lukt

• YouR
ajaxalex schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:00:
[...]

Ik werk gewoon 40/45 uur per week. En dan heb ik savonds tijd voor 8 potjes hooguit. Hoop dat het vandaag nog lukt
Heb stage net afgerond en heb nu 3 weken niks voor ik ga afstuderen, dus tijd zat :+

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:30

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Wat is jullie ervaring met baby Gullit?

Hoe houd deze kaart zich tenopzichte van TOTY kaarten?
Ik heb niet genoeg coins voor middelste gullit, maar wel evt voor een TOTY middenvelder.

Het is de bedoeling om hem als CM te laten spelen. Of kan ik beter voor baby Vieira gaan?

[ Voor 1% gewijzigd door The DenMan op 25-01-2018 13:36 . Reden: typo's ]

Mijn iRacing Profiel

• ajaxalex
Zo, die 6/7/8k spelers werkt nog steeds, zojuist 3 sturridge verkocht voor 8k !!

• YouR
tuurlijk, weer een 10 miljoen team in de finale...

Edit: lucky goal aan het eind, ofcourse |:( |:( |:(

[ Voor 36% gewijzigd door YouR op 25-01-2018 13:59 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
The DenMan schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:06:
Wat is jullie ervaring met baby Gullit?

Hoe houd deze kaart zich tenopzichte van TOTY kaarten?
Ik heb niet genoeg coins voor middelste gullit, maar wel evt voor een TOTY middenvelder.

Het is de bedoeling om hem als CM te laten spelen. Of kan ik beter voor baby Vieira gaan?
Vind hem meer dan prima, ook de 90 gehad nu 86
Fysiek voelt het gelijk
Uithouding is prima.
Heb hem op 10 en is geweldig.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• The DenMan

The DenMan

Mars18 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:52:
[...]

Vind hem meer dan prima, ook de 90 gehad nu 86
Fysiek voelt het gelijk
Uithouding is prima.
Heb hem op 10 en is geweldig.
Dank je, maar heb je ook al gespeeld met TOTY Kante of Modric? Die zien er namelijk ook wel beestachtig goed uit.

Mijn iRacing Profiel

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
ajaxalex schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:38:
Zo, die 6/7/8k spelers werkt nog steeds, zojuist 3 sturridge verkocht voor 8k !!
Wat houdt dat in?

Verwijderd

Wekelijkse doelstellingen, aanvallers kopen met koop-nu voor minstens 8000 voor een 2 spelers pakket enzo.
Dus gekke mensen kopen af en toe een speler van je voor zulke prijzen ;)

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Hoe zet je ze erop dan? Want ik heb een Sturridge voor BIN 8k erop gezet maar niemand die 'm wilt helaas :(

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
RenoD87 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:40:
[...]

Hoe zet je ze erop dan? Want ik heb een Sturridge voor BIN 8k erop gezet maar niemand die 'm wilt helaas :(
Heb je de buy now op 8k gezet?

• ajaxalex
RenoD87 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:40:
[...]

Ging over 1 hele dag. Je moet net even het geluk hebben dat de 81's worden weggekocht, elke 83+ gaan makkelijker weg.
The DenMan schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:53:
[...]

Dank je, maar heb je ook al gespeeld met TOTY Kante of Modric? Die zien er namelijk ook wel beestachtig goed uit.
Ik zou ze beide niet kopen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• The DenMan

The DenMan

Bean77 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Ik zou ze beide niet kopen.
Baby Gullit is dus beter dan beide spelers?

Mijn iRacing Profiel

Ik heb baby gullit niet gehad, dus kan daar niks over zeggen. Ik heb Gullit 90 en die is echt uber goed als cam.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• The DenMan

The DenMan

Bean77 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:52:
Ik heb baby gullit niet gehad, dus kan daar niks over zeggen. Ik heb Gullit 90 en die is echt uber goed als cam.
Dat is bekend, maar daar is zijn prijskaartje ook naar. Alleen ik ben maar een "arma" fifa speler met 2 mil. coins nu op de bank.

Mijn iRacing Profiel

The DenMan schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:54:
[...]

Dat is bekend, maar daar is zijn prijskaartje ook naar. Alleen ik ben maar een "arma" fifa speler met 2 mil. coins nu op de bank.
Op basis van stats zou ik zeggen dat baby gullit ook erg goed zou moeten zijn. Alleen zou ik hem niet op een positie zetten (cm bijv) waar die heel veel moet lopen ivm stamina. Ik zou hem dan ook uitproberen als cam (met hunter kaart en met stay forward instructie).

Verwijderd

Tot morgen werkt het zeker ja ! daarna niet meer denk ik haha

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:35:
[...]

Tot morgen werkt het zeker ja ! daarna niet meer denk ik haha
De teller staat bij mij al boven de 300k. Vanavond maar eens een eindbalans opmaken. Was wel lekker cashen deze week. Wel irritant qua verdere trading dat er constant 90 spelers geluisterd waren. Packs openen was wel ff pielen. :)

Verwijderd

Waar kun je eigenlijk je weekend leagues rewards claimen en wanneer komen ze uit?

• RemkoDJ
  • Laatst online: 18-11 15:37
Hoe list je hem? 8k buy now en hoeveel bid? en tijdsduur?

• ajaxalex
RemkoDJ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:45:
[...]

Hoe list je hem? 8k buy now en hoeveel bid? en tijdsduur?
Gewoon bieden vanaf 3k en buy now op 8. Middenvelders op 7 en verdedigers op 6.
En dan auto relist scriptje voor de nacht :X

• RemkoDJ
  • Laatst online: 18-11 15:37
ajaxalex schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:09:
[...]

Gewoon bieden vanaf 3k en buy now op 8. Middenvelders op 7 en verdedigers op 6.
En dan auto relist scriptje voor de nacht :X
Is dat niet illegaal? Maak je geen kans op een ban? :-P

• ajaxalex
RemkoDJ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:21:
[...]

Is dat niet illegaal? Maak je geen kans op een ban? :-P
SST O-) O-)

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Iedereen dit al gezien: https://www.futbin.com/18/tactics-builder ?? Absurd dat dit niet standaard in de companion app zit :/

• Fraaank
Dit moet het dan maar worden deze weekend league:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/cpcas.png

Wil switchen naar 41212(2) of 4231 waarbij Aké CDM wordt. Klaassen staat erin, want...weet even niet wie er anders wel inpast. Ben ook benieuwd of een ICON-goalie nu zoveel impact gaat hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:44:
Waar kun je eigenlijk je weekend leagues rewards claimen en wanneer komen ze uit?
Iemand?
Net zoals bij squad battles . Geeft een optie aan dat je je rewards kunt claimen. Spreekt eigenlijk voor zich als je het ziet en fut opstart.

Over het script gesproken, ik gebruik het al maanden en nooit problemen gehad

• Mars18
  • Laatst online: 20-11 22:52
The DenMan schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:53:
[...]

Nee

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:37:
[...]

De teller staat bij mij al boven de 300k. Vanavond maar eens een eindbalans opmaken. Was wel lekker cashen deze week. Wel irritant qua verdere trading dat er constant 90 spelers geluisterd waren. Packs openen was wel ff pielen. :)
Ja bij mij gaat t ook aardig over de 250k heen.. gelijk weer geïnvesteerd in IF's dus hoop er meer van te maken.. heb nu nog 60 mascherano's en 20 sneijders en 15 bakambu's ter invest 8)7

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:57
Hmmm savic is nog wel erg duur. Iemand die weet of hij het waard is nu al?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:24:
[...]

Ja bij mij gaat t ook aardig over de 250k heen.. gelijk weer geïnvesteerd in IF's dus hoop er meer van te maken.. heb nu nog 60 mascherano's en 20 sneijders en 15 bakambu's ter invest 8)7
Mooi man! Lekker cashen!

Wat voor IF's doe je nu? Zie ze voor 11,5k gaan minimaal. Vind ik nog best duur of ben ik dan een krent?

Zie net een post op reddit dat Sommer en Burki misschien naar 82 gaan. Flink inkopen dus dit weekend.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2018 18:25 ]

Ik zit er aan te denken om een groot deel van mijn team te verkopen en de sbc ronaldinho te gaan doen. Zal een downgrade zijn van mijn team, maar als Ronaldinho net zo'n game changer is Gullit dan is het fijn om hem erbij te hebben.

Verwijderd

Iemand, de kleine kasper schmeichel met or 85 of lloris tussen de palen?

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 11:10
zijn er mensen die met een bundesliga team spelen? ik heb nu een calcio a team maar ik kan er echt geen pepernoot van. Speel normaal altijd online seizoenen met bayern en dat gaat gewoon wel goed. Kan van een maat gewoon niet winnen met FUT maat wel met online seizoenen als ik bayern ben. De opstelling van online seizoenen 4-1-2-1-2 (smal) zit ook niet in FUT zag ik

ik heb nu
https://www.futbin.com/18/squad/3338466

op de bank pirlo(91), bakayoko, quadrado en douglas costa.

Zit er aan te denken om alles weg te doen op dybala na. en dan bayern team nabouwen en dan nog aubamayang erbij te halen in de spits.

[ Voor 6% gewijzigd door harrybeuker op 25-01-2018 19:00 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:42:
Iemand, de kleine kasper schmeichel met or 85 of lloris tussen de palen?
Lloris zat er bij mij overal naast, non IF Schmeichel deed het goed! Zijn IF zal prima werken! Maar toch gaat mijn voorkeur uit naar Ederson, die is het meest bepalend voor mij geweest. En Consigli, maar aan een Calcio keeper heb je niets zo te lezen.
harrybeuker schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:59:
zijn er mensen die met een bundesliga team spelen? ik heb nu een calcio a team maar ik kan er echt geen pepernoot van. Speel normaal altijd online seizoenen met bayern en dat gaat gewoon wel goed. Kan van een maat gewoon niet winnen met FUT maat wel met online seizoenen als ik bayern ben. De opstelling van online seizoenen 4-1-2-1-2 (smal) zit ook niet in FUT zag ik

ik heb nu

Zit er aan te denken om alles weg te doen op dybala na. en dan bayern team nabouwen en dan nog aubamayang erbij te halen in de spits.
Auba moet je echt liggen deze fifa, hij lijkt te snel voor zn balcontrole. Daarom het spoor vaak bijster. Tevens word er gesproken over een een transfer naar de PL, dan zit binnenkort zijn BL kaart niet meer in packs.

Wat in seizoenen ook anders is, zijn de opstellingen en tactieken. Verdiep je daar eens in! #google.

[ Voor 54% gewijzigd door bbblije op 25-01-2018 19:05 ]

Verwijderd

harrybeuker schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:59:

ik heb nu

4212(2) is best smal :)

Edit: Ik kan niet met mijn Serie A verdediging spelen. Buffon is een grabbelaar en Benatia is te traag. Wat een poep team. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2018 19:58 ]

Bean77 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:25:
Ik zit er aan te denken om een groot deel van mijn team te verkopen en de sbc ronaldinho te gaan doen. Zal een downgrade zijn van mijn team, maar als Ronaldinho net zo'n game changer is Gullit dan is het fijn om hem erbij te hebben.
Loanaldinho al getest dan?

Ik baal overigens wel een beetje, had gehoopt vanavond Milenkovic-Savic te gaan testen.
Deze was gisteren 90k, maar nu 150k bin :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:01:
[...]

Mooi man! Lekker cashen!

Wat voor IF's doe je nu? Zie ze voor 11,5k gaan minimaal. Vind ik nog best duur of ben ik dan een krent?

Zie net een post op reddit dat Sommer en Burki misschien naar 82 gaan. Flink inkopen dus dit weekend.
Precies ! Ja als je gewoon bied kan je ze halen voor 10, 10,5 tello, García,Savic, Sörensen etc... maar heb ook Silva SIF en Sterling SIF gehaald
Omdat die een boost krijgen van +2 waarschijnlijk .. dus heb je 91 Silva en 86 Sterling zelfde geldt voor Otamendi..

Ja las het op futbin, Bakayoko, mustafi, etc ook allemaal naar -1 of -2 op futbin staat een hele lijst per land !

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:08:
[...]

Precies ! Ja als je gewoon bied kan je ze halen voor 10, 10,5 tello, García,Savic, Sörensen etc... maar heb ook Silva SIF en Sterling SIF gehaald
Omdat die een boost krijgen van +2 waarschijnlijk .. dus heb je 91 Silva en 86 Sterling zelfde geldt voor Otamendi..

Ja las het op futbin, Bakayoko, mustafi, etc ook allemaal naar -1 of -2 op futbin staat een hele lijst per land !
Ik begin nu ook ineens Bakambu voor 6k koop nu te verkopen ineens 3 😂

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:08:
[...]

Ik baal overigens wel een beetje, had gehoopt vanavond Milenkovic-Savic te gaan testen.
Oh chill. Ik had er gisteren eente gekocht om te testen. Paste uiteindelijk niet. Nu mooi verkopen om gewoon toch maar MvB en Overmars te halen. Ga zo een beetje al mijn coins in untradeables stoppen. Super slim!
[...]

Ah goede. Ik ben meestal te lui om te bieden. Ga mijn overgebleven muntjes zo maar investeren. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:13:
[...]

Oh chill. Ik had er gisteren eente gekocht om te testen. Paste uiteindelijk niet. Nu mooi verkopen om gewoon toch maar MvB en Overmars te halen. Ga zo een beetje al mijn coins in untradeables stoppen. Super slim!

[...]

Ah goede. Ik ben meestal te lui om te bieden. Ga mijn overgebleven muntjes zo maar investeren. :)
Haha komt goed! Over een klein maandje zullen we zien waar we dan weer staan qua financiën haha

Verwijderd

Nu al verkopen?
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:11:
[...]

Ik begin nu ook ineens Bakambu voor 6k koop nu te verkopen ineens 3 😂

Verwijderd

Kan je doen, dit zijn alleen lui mensen die bieden.. je kan ze kopen voor 1000 .. dus verwacht geen miljoenen haha

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
[...]

Maar jij koopt deze IF in voor discard en dan wacht je een paar weken tot dat ze meer waard zijn?
Bossie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:08:
[...]

jup hij bevalt erg goed, maar dat was in mijn OP toty squad.
Moet dadelijk een team er omheen bouwen. Eerst hem maar halen en dan kijken wat er aan coins overblijft. TOTY de Bruyne heb ik nog niet verkocht.
Rui Costa is de sbc in gegaan :P :o

Verwijderd

Ik wou gewoon zeggen dat ik wacht tot ze uit packs zijn, dat ze dan wel nog zullen stijgen.
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:21:
[...]

Kan je doen, dit zijn alleen lui mensen die bieden.. je kan ze kopen voor 1000 .. dus verwacht geen miljoenen haha
wow die ronaldinho sbc.
rip rui costa 90
rip marc overmars 86
rip laudrup 89

Ik heb Milenkovic-Savic inmiddels binnen en meteen MOTM in zijn eerste twee potjes (en 2 goals).
Staat gewoon letterlijk een boom tussen mijn spitsen en CDM geparkeerd die vrijwel net zovaak de ball terug wint als mijn CDM's.

Prijsstijging is door een verwachte +3 winter upgrade, er worden ook twee kleinere upgrades verwacht voor spelers in mijn team (POTM Salah, SIF Perisic).

Del Piero kan hierdoor terug in de spits (F9) ipv CAM, en Shearer kan eigenlijk naar de bank.
Bij voorkeur gaat hij een SBC in voor een CB of later alsnog Crespo.

Iemand hier overigens die met Prime Pires speelt?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:16:
wow die ronaldinho sbc.
rip rui costa 90
rip marc overmars 86
rip laudrup 89
Is ook wel +- 2 miljoen coins meer dan die 3 spelers. :) Zou eerder vergelijken met vriend Ronaldo van United Real.

Ben nu zo ver met mijn squad. Heb nog OTW Laca en Morata om te verkopen. En Pogba. Daar ga ik Overmars van halen. Denk ik. Eerst maar eens WL spelen. Misschien doe ik ipv daarvan Del Piero. Heb Rui Costa om daar in te mikken. Scheelt wel wat qua kosten. Eerst maar eens wat handelen denk ik.

https://www.futbin.com//18/squad/3318400

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2018 21:24 ]

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Iemand ervaring met Nacho Fernandez SIF? Zit te twijfelen om hem te halen in plaats van Varane. Qua stats is het een redelijke verbetering.

Daarnaast zit ik te denken om Ben Yedder TOTGS te halen als sub voor Griezmann/Cavani. Iemand ervaring met deze kaart van Ben Yedder?

Heb een budget van 300K, iemand nog suggesties voor het vervangen van Carrasco?

Mijn team nu: https://www.futbin.com//18/squad/3342986

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Symon1989 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:35:
Iemand ervaring met Nacho Fernandez SIF? Zit te twijfelen om hem te halen in plaats van Varane. Qua stats is het een redelijke verbetering.

Daarnaast zit ik te denken om Ben Yedder TOTGS te halen als sub voor Griezmann/Cavani. Iemand ervaring met deze kaart van Ben Yedder?

Heb een budget van 300K, iemand nog suggesties voor het vervangen van Carrasco?

Mijn team nu: https://www.futbin.com//18/squad/3342986
Ben Yedder een pot of 20 meegespeeld (als tussenstopje voor om CR7/Bale te vriend te houden), beviel me echt prima! Snel, wendbaar en 5WF als ik het goed heb...
2x achter elkaar Eriksen uit een pack. Teken van EA dat ik Eriksen moet gebruiken achter Son en Kane?
Grudgie schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:32:
Wat is die webapp soms ontiegelijk traag. Gruwelijk irritant.
ja ervaar ik ook zo. belachelijk.
wat ik ook nog steeds belachelijk vind, is dat je zoveel moet klikken ook nog om te komen waar je wilt zijn.
Vissert schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:15:
[...]

4321 formatie met Kane als kaatsende spits en TIF Son als linksvoor.

https://www.futbin.com/18/squad/3250740
Wat een gouden tip! Heb Mkytarian nu gewijzigd van RM naar RB en voorin gezet, als spits.
Al die 20 wedstrijden had ik er niets aan , maar nu in 2 wedstrijden 3 doelpunten en paar assists.
Wat een enorm verschil in rendement!

[ Voor 42% gewijzigd door Harribo op 25-01-2018 21:50 ]

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10 21:53
Ik had nooit verwacht ooit met een TOTY speler te kunnen spelen maar nadat ik een untradable Ramos had gepackt heb ik nu al mijn geld uitgegeven aan Modric TOTY! En wat een speler is dat?!? Zijn skills spreken op zich wel voor zich (bijna alles max!) maar hij speelt zelfs nog lekkerder dan je verwacht. Overmars was met afstand mijn beste speler maar Modric is gewoon nog 2x zo goed. Als hij gaat dribbelen is hij niet af te stoppen, meerdere keren passeerde ik drie man om daarna weer terug te lopen om het nog eens te doen (en dat zonder skillmoves). ;)
Daarnaast is elke pass ook nog eens op maat en met hunter schiet hij ook nog bijna alles raak.

Het was wel even puzzelen om het hele team op 10 chem te krijgen maar nu speel ik zo:
https://www.futbin.com/18/squad/3200479 en dan ingame: https://www.futbin.com/18/squad/3343240

Beetje vreemd misschien, Bakayoko start als spits en speelt dan als verdediger, Modric in de spits en Ramos op het middenveld. Normaal gesproken totaal niet logisch maar omdat die TOTY spelers zo overpowered zijn kunnen ze beter wat verder naar voren op het veld staan.

Alleen de verdediging ben ik nog niet helemaal tevreden over. Bakayoko als verdediger is de enige optie om Ramos op het middenveld te zetten en 10 chem te houden volgens mij. Daarnaast heb ik liever Bailey maar geen geld meer over voor De Gea.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Iemand ervaring met 3412 ipv 352? Overweeg Hazard toe te voegen ipv El Shaarawy, maar dan kan ik m'n teams alleen op chem krijgen in 3412 :)
Vissert schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:13:
[...]

Zilver? Gewoon brons toch? Mijn hele bank zit vol met 46 rated spelers :+
Ik vind dat echt zo triest :+

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
[quote]Symon1989 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:35:

Daarnaast zit ik te denken om Ben Yedder TOTGS te halen als sub voor Griezmann/Cavani. Iemand ervaring met deze kaart van Ben Yedder

Ben erg tevreden met Ben Yedder. Heb m toen meteen gekocht toen die uit kwam en hij is idd twee benig zeer wendbaar en ondanks z’n lengte kan die ook aardig koppen. Raad m je zeker aan.
Joster schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:56:
Iemand ervaring met 3412 ipv 352? Overweeg Hazard toe te voegen ipv El Shaarawy, maar dan kan ik m'n teams alleen op chem krijgen in 3412 :)

[...]

Ik vind dat echt zo triest :+
Haha hoezo? Ik kan maar 3x wisselen en heb geen tweede team die fitness nodig heeft. Daarnaast wissel ik altijd dezelfde spelers.

Als ik verdedigend wissel is het altijd meunier futmas. Die kan overal op het middenveld en als back. Mijn voorste linie wissel ik nooit dus aanvallend breng ik altijd Suarez voor een middenvelder. Heb ik nog futmas Lingard voor de fun.

Moet ik dan bewust het risico nemen door hoge rated spelers mee te nemen als wij de matchmaking van EA niet kennen?

Verwijderd

RR21 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:24:
[...]

Maar jij koopt deze IF in voor discard en dan wacht je een paar weken tot dat ze meer waard zijn?
On je te helpen zal ik het uitleggen:

Ik koop ze smorgens meestal in.. zoals een voorbeeld vanmorgen koop ik Tello IF voor 10250 in... zet hem erop voor 14 koop nu en ik verkoop hem toevallig net .. dus 3 k winst.. en dan doe ik met 20 kaarten tegelijk.. je verkoopt ze niet allemaal binnen een dag maar sommige binnen een week...
Sommige pak je 10k marge als t meezit maar als je het bekijkt per week gaat het soms om tonnen..

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Kunnen jullie mij aub helpen/adviseren?

https://www.futbin.com/18/squad/3344221

https://www.futbin.com/18/squad/3267371

Welke van deze 2 squads zouden jullie kopen? en/of aanpassingen doen?
Ingame switch ik naar 4231.

heb 1.2 mill coins en wil echt zo snel mogelijk me squad gaan kopen!

Wie of wie kan mij helpen/adviseren???

[ Voor 4% gewijzigd door Razz89 op 25-01-2018 22:19 ]

• Joster
Vissert schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:10:
[...]

Haha hoezo? Ik kan maar 3x wisselen en heb geen tweede team die fitness nodig heeft. Daarnaast wissel ik altijd dezelfde spelers.

Als ik verdedigend wissel is het altijd meunier futmas. Die kan overal op het middenveld en als back. Mijn voorste linie wissel ik nooit dus aanvallend breng ik altijd Suarez voor een middenvelder. Heb ik nog futmas Lingard voor de fun.

Moet ik dan bewust het risico nemen door hoge rated spelers mee te nemen als wij de matchmaking van EA niet kennen?
Haha ik vind het wel logisch hoor, snap het wel. Maar als mensen met een full icon / toty team waarbij de laagste speler 88 Zanetti (en daarna Gullit 90) is aan komen zetten, tja dan vind ik het vrij treurig eigenlijk:

Edit, verkeerde foto geplaatst:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/68LUFD8lwWXzUMq1807xwMEW/thumb.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 25-01-2018 22:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:38:
Ik wou gewoon zeggen dat ik wacht tot ze uit packs zijn, dat ze dan wel nog zullen stijgen.

[...]
Ooo zo Haha ik dacht een vraag.. nee heb er 10 gelist voor 6k en koop ze weer terug voor rond de 1000 dus beetje winst :) maar hou mijn voorraad op peil.. ze worden alleen maar meer waard.. Mascherano stijgt ook met de dag.

• stomley
Bossie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:18:
Ik heb Milenkovic-Savic inmiddels binnen en meteen MOTM in zijn eerste twee potjes (en 2 goals).
Staat gewoon letterlijk een boom tussen mijn spitsen en CDM geparkeerd die vrijwel net zovaak de ball terug wint als mijn CDM's.

Prijsstijging is door een verwachte +3 winter upgrade, er worden ook twee kleinere upgrades verwacht voor spelers in mijn team (POTM Salah, SIF Perisic).

Del Piero kan hierdoor terug in de spits (F9) ipv CAM, en Shearer kan eigenlijk naar de bank.
Bij voorkeur gaat hij een SBC in voor een CB of later alsnog Crespo.

Iemand hier overigens die met Prime Pires speelt?
Heb hem vandaag ook gehaald alleen nog niet gespeeld, maar dit klinkt mooi :)
stomley schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:43:
[...]

Heb hem vandaag ook gehaald alleen nog niet gespeeld, maar dit klinkt mooi :)
Physiek is hij vergelijkbaar Fellaini :)

• stomley
Bossie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:53:
[...]

Physiek is hij vergelijkbaar Fellaini :)
Past perfect in mijn speelstijl
Klaar na een avondje renoveren.

Dit is mijn nieuwe team: https://www.futbin.com/18/squad/3334350
Na de start switch ik na deze formatie waarbij Bergkamp Lucas vervang: https://www.futbin.com/18/squad/3337964

Ben even benieuwd naar de cam positie. Bale leek mij geen ideale cam (of wel?) Ik heb bergkamp nog als wissel om te proberen. Ik kan ook Gullit weer naar de CAM brengen en dan een CM inbrengen als sub.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik had vanavond mn avond niet zeg, 1-0 voor 3-1 verliezen. Dat 3x achter elkaar. Tegenstanders speelde zoals de CPU in SB, PDB en dan counter, mega irritant om tegen te spelen :(.

• Joster
Bean77 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:58:
Klaar na een avondje renoveren.

Dit is mijn nieuwe team: https://www.futbin.com/18/squad/3334350
Na de start switch ik na deze formatie waarbij Bergkamp Lucas vervang: https://www.futbin.com/18/squad/3337964

Ben even benieuwd naar de cam positie. Bale leek mij geen ideale cam (of wel?) Ik heb bergkamp nog als wissel om te proberen. Ik kan ook Gullit weer naar de CAM brengen en dan een CM inbrengen als sub.
Kan je toch beter van Bergkamp een CA maken en hem in je start opstelling in de spits zetten waarna je Neymar laat invallen?
Joster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 07:47:
[...]

Kan je toch beter van Bergkamp een CA maken en hem in je start opstelling in de spits zetten waarna je Neymar laat invallen?
De meerprijs van de OTW voor Neymar is ook redelijk klein, ik zou deze omwisselen voordat zijn TOTW nog verder in prijs gaat droppen deze week.

• Razz89
Razz89 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:18:
Kunnen jullie mij aub helpen/adviseren?

https://www.futbin.com/18/squad/3344221

https://www.futbin.com/18/squad/3267371

Welke van deze 2 squads zouden jullie kopen? en/of aanpassingen doen?
Ingame switch ik naar 4231.

heb 1.2 mill coins en wil echt zo snel mogelijk me squad gaan kopen!

Wie of wie kan mij helpen/adviseren???
Ik nijg naar het BPL team maar waar geef je zelf de voorkeur aan?

• Razz89
Vissert schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:17:
[...]

Ik nijg naar het BPL team maar waar geef je zelf de voorkeur aan?
Ik zelf nijg ook meer naar bpl omdat ik dan meer kan upgraden..
Maar ik wil zoiezo ingame switchen naar 4231 maar kom er al dagen niet uit hoe ik me squad kan maken..
Wil het liefst bpl team met vleugje frans/italiaans als hybrid.

Budget is 1.2mill.
Kan jij me helpen?🤣
Razz89 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:39:
[...]

Ik zelf nijg ook meer naar bpl omdat ik dan meer kan upgraden..
Maar ik wil zoiezo ingame switchen naar 4231 maar kom er al dagen niet uit hoe ik me squad kan maken..
Wil het liefst bpl team met vleugje frans/italiaans als hybrid.

Budget is 1.2mill.
Kan jij me helpen?🤣
Zoiets? https://www.futbin.com/18/squad/3351000

Heb je met Kante en IF Matuidi 2 kilometervretende CDMs. 86 Fekir lijkt mij een ideale CAM. Alessandrini en Martial hebben genoeg pace voor de buitenste CAM posities en Griezmann is een killer.

• Razz89
Vissert schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:49:
[...]

Zoiets? https://www.futbin.com/18/squad/3351000

Heb je met Kante en IF Matuidi 2 kilometervretende CDMs. 86 Fekir lijkt mij een ideale CAM. Alessandrini en Martial hebben genoeg pace voor de buitenste CAM posities en Griezmann is een killer.
Ja dat ziet er al stuk beter uit als waar ik toe kwam. Ik ga op deze squad is bouwen omdat ik dan nog 300a400k over heb. Top dankjewel!

• Fraaank
Razz89 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:52:
[...]

Ja dat ziet er al stuk beter uit als waar ik toe kwam. Ik ga op deze squad is bouwen omdat ik dan nog 300a400k over heb. Top dankjewel!
Je kunt ook zoiets doen:

http://www.futhead.com/18/squads/2709135/
Joster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 07:47:
[...]

Neymar staat er nu in met 7 chem, als ik hem laat invallen gaat die geloof ik uit mijn hoofd maar 6 chem.
Bossie schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:08:
[...]

De meerprijs van de OTW voor Neymar is ook redelijk klein, ik zou deze omwisselen voordat zijn TOTW nog verder in prijs gaat droppen deze week.
Goede tip, ik ga eens kijken naar de otw

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Non IF KDB is niet echt een middenvelder. Door zijn workrates is hij de tweede helft te moe om nog fatsoenlijk te spelen. Als CAM is hij geweldig!

• Fraaank
bbblije schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:37:
[...]

Non IF KDB is niet echt een middenvelder. Door zijn workrates is hij de tweede helft te moe om nog fatsoenlijk te spelen. Als CAM is hij geweldig!
Ik zou zelf ook altijd switchen naar 41212(2) of 4231 waar hij dan de middelste CAM is.

• ajaxalex
Toch maar even de wekelijkse doelstelling voltooid door een paar if's te kopen.
Pack ik 88 tiago, untradble...

Verwijderd

Razz89 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:52:
[...]

Misschien Coman IF ipv MArtial ??

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:32
In silver 3 rewards toch nog 2x borden. 1x Perrin en 1x Marcelo (helaas paar dagen te laat). Niet slecht

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:12

Royz

Kleurenblind!!

Sjonge, gisteravond mijn rewards open gemaakt van afgelopen weekend. Nog nooit een icon gepackt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pLy3zh41cK5cO8cDr9d1MEIT/full.jpg

PS

weet iemand de schedule van vandaag? Ik zou wat NL'se spelers willen volgen maar ben bang dat ieder op zijn eigen platform gaat streamen.

[ Voor 29% gewijzigd door Royz op 26-01-2018 11:41 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Razz89
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:24:
[...]

Misschien Coman IF ipv MArtial ??
Ook nog een idee ja. Hoop op een IF voor nartial eigenlijk..
Royz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:36:
Sjonge, gisteravond mijn rewards open gemaakt van afgelopen weekend. Nog nooit een icon gepackt :)

[afbeelding]

PS

weet iemand de schedule van vandaag? Ik zou wat NL'se spelers willen volgen maar ben bang dat ieder op zijn eigen platform gaat streamen.
futchampions.com heeft het schema, verwacht dat het merendeel van de potjes wel via twitch te bekijken is.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:39
Hoe belangrijk is chemistry bij FUT, als js bijvoorbeeld Bale in de spits zet heeft hij maar 2 of 3 chemistry, merk je dit ook tijdens het spelen?

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
gaizka schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:17:
Hoe belangrijk is chemistry bij FUT, als js bijvoorbeeld Bale in de spits zet heeft hij maar 2 of 3 chemistry, merk je dit ook tijdens het spelen?
ja dat merk je. Je kan dan beter tijdens het potje op pauze drukken en hem dan in de spits zetten. Dan maakt chem niet meer uit.

• Fraaank
gaizka schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:17:
Daarom zie je vaak hele rare opstelling (zoals die van mezelf met 5 verdedigers), zodat iedereen op 100chem is, maar ingame switch je dan naar jouw favoriete formatie waarbij bijvoorbeeld je LW en RW ineens je twee spitsen zijn.
OTW Neymar gehaald, wel Roberto Carlos moeten downgraden naar IF Marcos Alonso, maar dat maakt niet zoveel uit op een back positie.

Ondertussen is de aanval Ronaldinho en Neymar echt 8) 2 dodelijk wendbare OP spitsen die echt het verschil maken. Ronaldinho is echt van eigen klasse, ongelofelijk. Het is eigenlijk zonde dat een noob als ik met dit team speel.

• ajaxalex
Bean77 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:23:
OTW Neymar gehaald, wel Roberto Carlos moeten downgraden naar IF Marcos Alonso, maar dat maakt niet zoveel uit op een back positie.

Ondertussen is de aanval Ronaldinho en Neymar echt 8) 2 dodelijk wendbare OP spitsen die echt het verschil maken. Ronaldinho is echt van eigen klasse, ongelofelijk. Het is eigenlijk zonde dat een noob als ik met dit team speel.
Kun je jouw huidige team eens linken?

Straks een potje? :+

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:41
Royz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:36:

PS

Hier i.i.g de Twitch link: https://www.twitch.tv/easportsfifa
en hier de YouTube link: YouTube: FUT Champions Cup Barcelona - Day 1 - Swiss Group Play

Beiden nu live, op Twitch een goede 78k kijkers. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

AntraXxX schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:33:
[...]

Hier i.i.g de Twitch link: https://www.twitch.tv/easportsfifa
en hier de YouTube link: YouTube: FUT Champions Cup Barcelona - Day 1 - Swiss Group Play

Beiden nu live, op Twitch een goede 78k kijkers. :)
Nice met Boras! Toch wel een van de leukere youtubers
ajaxalex schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:24:
[...]

Kun je jouw huidige team eens linken?
Zo start ik: https://www.futbin.com/18/squad/3334350
Bij start switch ik naar deze formatie: https://www.futbin.com/18/squad/3337964
Afhankelijk hoe het loopt wissel ik Alessandrini met Gullit.
Vanavond?

Zal jouw team vanavond ook eens gaan testen, dat is makkelijk dan zelf het team bijelkaar traden :o
btw, waarom vervang je alessandrini niet met Firminho 86, die kan zowel als CM/CAM uit te voeten en dan hoef je geen chem wissel te doen aan het begin.

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 26-01-2018 14:51 ]

Bean77 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:35:
[...]

Zo start ik: https://www.futbin.com/18/squad/3334350
Bij start switch ik naar deze formatie: https://www.futbin.com/18/squad/3337964
Afhankelijk hoe het loopt wissel ik Alessandrini met Gullit.

[...]

Vanavond?
Klinkt als een goed plan! Stuur maar een berichtje op PSN als je tijd hebt. Hoe bevalt Bailly trouwens?

• Symon1989
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-10-2024
Heeft iemand enig idee hoe het werkt met die rewards en de Twitch stream. Heb de stream open staan en mn accounts aan elkaar gekoppeld. Gewoon lekker die stream open laten en rewards binnen harken?

Verwijderd

Weet iemand wat de rewards zijn als je je account connect via Twitch ?

• ajaxalex
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:12:
Weet iemand wat de rewards zijn als je je account connect via Twitch ?
Je krijgt een pele 98 :X
Pagina: 1 ... 124 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs