Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik stond al te juichen op de bank toen ik zag dat ik een if ging packen. Maar uiteindelijk werd het niet meer dan: https://www.futbin.com/18/player/16293/Luka%20Milivojevic/

Zou zijn prijs nog stijgen als hij uit de pakjes is of kan ik hem beter maar meteen verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:35:
.hoe werk dat met die winter upgrades? kan je daar nog een beetje mee handelen?
bijvoorbeeld stel otamendi krijgt een winterupgrade wordt hij dan echt een aantal k meer waard?
heb hier nooit echt opgelet vorige jaren.
Die worden dan wel meer waard denk ik ja, maar dan vooral met SBC's ! Na Januari worden de kaarten toch elke maand minder waard dus zal je een Otamendi 83 of 84 niet echt merken.. met een SBC wel weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-10 21:50
bbblije schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:52:
Ik zou graag een investering met jullie bespreken.

De winter upgrades komen er aan, en Kevin komt in ieder lijstje voor. Ik was van plan Pogba te kopen, maar wellicht is het slimmer op IF de Bruyne aan te schaffen. Heerlijke speler! Fantastische CAM. Echter voor dit plan moeten IF Benatia, FIF Sterling en TIF David Silva in de verkoop. Waarvan de laatste twee ook naar alle waarschijnlijkheid een upgrade krijgen.

Iemand hier een mening over? Silva en Sterling gebruik ik niet, beide niet constant genoeg door hun weakfoot. Benatia is goed, maar Chiellini past beter bij mijn speelstijl. Dus de spelers zal ik niet missen. Toure doet het prima op het middenveld.

Mijn huidige team: https://www.futbin.com/18/squad/2640566
Ik zelf heb 3 opties
Mertens
Icardi
Dost

Waarvan de ifs van icardi makkelijk op te pikken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Zit zelf te denken aan een nieuwe formatie 352. Iedereen speelt 41212 of 4231. Met 3 verdedigers kan ik 2 spitsen voorin beter aanpakken en met mijn lm en rm de lcam en rcam. Iemand ervaring met dit systeem? Wel ontzettend moeilijk om mijn De gea, Baily, Kante, cr7, Bale en Messi kwijt te kunnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:12

Oekol

waka waka hey hey

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/yYU1O/17626b2b39.png

De spelers zijn wel fijn uiteraard, maar op de 1 of andere manier werkt die opstelling gewoon niet voor mij. Al moet ik zeggen dat ik nog geen 10 wedstrijden hiermee gespeeld heb. Verder is dit ook de 1e keer dat ik na de westrijd starten moet pauzeren en spelers moet rui9len (pirlo en gio) en super irritant dat dat is :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Lekker die server account error vanochtend, staan al mn spelers die ik wilde verkopen vast in mn transfer lijst :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik wil een nieuw team van ongeveer 1mill gaan aanschaffen.
Wanneer is het goede moment om te kopen?
Echt de dag dat toty uitkomt? Of maakt het niet veel uit met de prijzen van nu?
Wil ook gewoon spelen en niet wachten en wachten 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

bbblije schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:52:
Lekker die server account error vanochtend, staan al mn spelers die ik wilde verkopen vast in mn transfer lijst :/
Had ik ook, maar net mijn app gereset en nu doet ie het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Razz89 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:53:
Ik wil een nieuw team van ongeveer 1mill gaan aanschaffen.
Wanneer is het goede moment om te kopen?
Echt de dag dat toty uitkomt? Of maakt het niet veel uit met de prijzen van nu?
Wil ook gewoon spelen en niet wachten en wachten 😂
Dat lijkt me een makkelijke dan, wat maakt die eventuele 100k verschil uit als je er wel mee kan spelen? Wachten kost ook geld / plezier.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 20:58
Leoon. schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:10:
Iemand hier mer teams waar SBC Giovinco, Pirlo en/of hamsik in zitten? Heb nu teampjes waar gio pirlo inzitten met altidore hero als verbindende link maar het is het (nog) niet echt... Opstelling 41212 en vind dat best een zaad opstelling bij tijd en wijlen..
Alle drie staan ze in mijn team. Ik speel 4-3-1-2 met
SBC Hamsik - Marchisio - SBC Pirlo / A. Gomez / Mertens - SBC Giovinco. Giovinco met 7 chem en Gomez 8, de rest 10. Speelt heerlijk die drie kleintjes voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:26
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:46:
[...]

Wat is een leuk wel orgineel team voor 1 tot 1.2 mil zo'n beetje? ;)
Het lastige hieraan is dat je dan een team krijgt die minder OP is dan de standaard teams.

Zoiets? : https://www.futbin.com/18/squad/2957384

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Razz89 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:48:
ik wil ook een beetje van dat bpl af.. er is nog meer buiten bpl.

https://www.futbin.com/18/squad/2936131
of
https://www.futbin.com/18/squad/2936278

twijfel enorm wat ik zal gaan halen of dat er nog een verbetering gedaan kan worden.. heb totaal 1.1 mill te besteden.
Iemand een reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Supermach schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:05:
[...]

Alle drie staan ze in mijn team. Ik speel 4-3-1-2 met
SBC Hamsik - Marchisio - SBC Pirlo / A. Gomez / Mertens - SBC Giovinco. Giovinco met 7 chem en Gomez 8, de rest 10. Speelt heerlijk die drie kleintjes voorin.
Misschien moet ik ook minder op dat 10 chem letten. Ik kom op best leuke teams uit maar vaak Alessandrini op 7 chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net op verschillende sites van predictions / YTers die zeggen dat bij de winter upgrades de kaarten die je in je club hebt geen upgrade krijgen op je IF's etc na, denken jullie dat het verstandig is alles te verkopen i.v.m. waarde daling van oude kaarten of juist houden omdat er meer kans is op SBC met oude kaarten en zeldzaamheid etc ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je Hamsik al hebt dan zou ik voor de 2e gaan. Als je die niet hebt dan wordt je formatie nog wat duurder. In de eerste formatie is neymar op 2 chem zonde. Dan zou ik eerder starten in een 433 variant met een neymar en IF Willian op de flanken en Alan dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit moet het team gaan worden na TOTY. Tenzij er een TOTY Kane komt. Dan ga ik mijn ziel verkopen :+

https://www.futbin.com/18/squad/2958517

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supermach
  • Laatst online: 13-10 20:58
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:30:
Ik las net op verschillende sites van predictions / YTers die zeggen dat bij de winter upgrades de kaarten die je in je club hebt geen upgrade krijgen op je IF's etc na, denken jullie dat het verstandig is alles te verkopen i.v.m. waarde daling van oude kaarten of juist houden omdat er meer kans is op SBC met oude kaarten en zeldzaamheid etc ??
Klopt, NIF kaarten krijgen geen upgrade, IF kaarten wel. Als een speler een winterupgrade krijgt is die kaart duurder dan zijn originele kaart natuurlijk, maar de verschillen tussen een 80 en 82 speler zullen de moeite niet waard zijn om nu alles te verkopen. Als ze rond discard prijs weggaan nu zou ik ze lekker houden voor eventuele SBC's. Houd er maar geen rekening mee dat ze duurder worden omdat ze straks zeldzamer zijn, niemand wilt de 80 versie als er voor niet veel meer een 82 versie te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supermach schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:37:
[...]

Klopt, NIF kaarten krijgen geen upgrade, IF kaarten wel. Als een speler een winterupgrade krijgt is die kaart duurder dan zijn originele kaart natuurlijk, maar de verschillen tussen een 80 en 82 speler zullen de moeite niet waard zijn om nu alles te verkopen. Als ze rond discard prijs weggaan nu zou ik ze lekker houden voor eventuele SBC's. Houd er maar geen rekening mee dat ze duurder worden omdat ze straks zeldzamer zijn, niemand wilt de 80 versie als er voor niet veel meer een 82 versie te krijgen is.
Daarom twijfel ik nu inderdaad, een Kane, Mbappe etc die gaan wel hoger worden dus als ik die laat staan en zijn nieuwe kaart gaat voor 50k dan is de slechtere niks waard dus dag geld... met 82 83 kaarten zoals Sterling enzo zal je het minder merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Kunnen kaarten ook juist omlaag bijgesteld gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 00:39
Zo, club met dure spelers zijn leeg. (475K) coins op het moment. Vanavond nog even wat spelers voor de handel binnen (proberen) te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Vinno schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:52:
Ja. Gebeurde vorig jaar ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Vinno schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:52:
Ja, vorig jaar had bijvoorbeeld Boateng een downgrade gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Vissert schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:11:
[...]

Als je Hamsik al hebt dan zou ik voor de 2e gaan. Als je die niet hebt dan wordt je formatie nog wat duurder. In de eerste formatie is neymar op 2 chem zonde. Dan zou ik eerder starten in een 433 variant met een neymar en IF Willian op de flanken en Alan dumpen.
Hamsik heb ik niet nee.. maar formatie met neymar lijkt me ook tof. Start dan in een 433 variant ja. Maar als ik willian erbij neem moet firmino als ccam is dat wel oke? Dacht juist daar doe ik allan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
JJoosterman schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:53:
Zo, club met dure spelers zijn leeg. (475K) coins op het moment. Vanavond nog even wat spelers voor de handel binnen (proberen) te halen. :)
Ik vind nu proberen te handelen juist erg lastig in te schatten omdat ik bang ben dat veel zakt met de tijd ipv stijgende lijnen te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:57:
[...]

Ik vind nu proberen te handelen juist erg lastig in te schatten omdat ik bang ben dat veel zakt met de tijd ipv stijgende lijnen te zien
Niet als je in de goede kaarten handelt :) Een Jesus, kane, mbappe etc zal alleen maar dalen... Zilveren kaarten en goede SBC kaarten zullen stijgen in de vorm van investering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:11:
[...]

Niet als je in de goede kaarten handelt :) Een Jesus, kane, mbappe etc zal alleen maar dalen... Zilveren kaarten en goede SBC kaarten zullen stijgen in de vorm van investering
Maar hoe weet je ongeveer welke sbc's eraan komen dan? Ik heb geen idee hoe dat vorig jaar was rond deze tijd. Kan je dat ergens opzoeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:15:
[...]

Maar hoe weet je ongeveer welke sbc's eraan komen dan? Ik heb geen idee hoe dat vorig jaar was rond deze tijd. Kan je dat ergens opzoeken?
Nee dat weet je nooit maar de League SBC's die nog gaan komen, spanje,belgie,engeland,japan, etc daar kan je in investeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalou
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-04-2021
geduld hebben. heb een stuk of 100 83 84 rated spelers. 83 voor rond de 1500 en 84 rond 35 3600.
er komt vast wel en sbc die je daar voor nodig hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJoosterman
Razz89 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:57:
[...]

84 rated spelers blijven altijd wel leuk coins opleveren. Sbc’s, Icon opdrachten enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razz89 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:56:
[...]

Hamsik heb ik niet nee.. maar formatie met neymar lijkt me ook tof. Start dan in een 433 variant ja. Maar als ik willian erbij neem moet firmino als ccam is dat wel oke? Dacht juist daar doe ik allan.
Ik heb geen ervaring met Firmino maar lijkt mij een prima kaart voor centrale cam. Allan heeft dramatisch shooting. Ik heb ook geen ervaring met de 4231 maar lijkt mij dat je cams regelmatig voor de goal komen.

Hamsik kost zo'n 350k maar levert je wel weer een zooi packs op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kalou schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:25:
geduld hebben. heb een stuk of 100 83 84 rated spelers. 83 voor rond de 1500 en 84 rond 35 3600.
er komt vast wel en sbc die je daar voor nodig hebt
Dat is altijd goed! Zie dat Bakayoko ook ineens 4500 waard is haha zelfs met sommige 82 spelers verdien je bakken geld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
Zijn er tweakers die Willian IF hebben? En zo ja merk je veel verschil met de normale?
Ik vraag mij of of hij die 160k waard is.

[ Voor 20% gewijzigd door servival7 op 11-01-2018 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:34
De Gea of Neuer?

Neuer speelt prima hier, maar hoor iedereen dat De Gea echt beter is, vooral met zijn voeten.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk wat pack luck tijdens het uitvoeren van de Calcio A SBC voor Marek Hamsik.

Heb IF Ciro Immobile gepackt (http://www.futhead.com/18/players/50043/ciro-immobile/)
Is het wijs om deze gelijk te verkopen zodat ik de rest van de SBC kan uitvoeren, of wachten tot de IF uit packs is zodat hij eventueel stijgt in prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 07:30
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:55:
Eindelijk wat pack luck tijdens het uitvoeren van de Calcio A SBC voor Marek Hamsik.

Heb IF Ciro Immobile gepackt (http://www.futhead.com/18/players/50043/ciro-immobile/)
Is het wijs om deze gelijk te verkopen zodat ik de rest van de SBC kan uitvoeren, of wachten tot de IF uit packs is zodat hij eventueel stijgt in prijs?
Ik zou persoonlijk gelijk verkopen. Prijzen van IF gaan binnenkort toch dalen denk ik vanwege TOTY.

Over TOTY gesproken, iemand idee wanneer deze uit komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

WL rewards vanavond open maken of bewaren voor TOTY? Als ik reeel ben krijg ik vanavond niks en tijdens TOTY ook niet 8)7

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:11:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens.. een Kane zal inderdaad alleen maar dalen... maar een Jesus PTG of een OTW Mbappe wordt dan toch weer juist aantrekkelijker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
servival7 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:01:
Zijn er tweakers die Willian IF hebben? En zo ja merk je veel verschil met de normale?
Ik vraag mij of of hij die 160k waard is.
Ben ik ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Vandaag het licht gezien en eindelijk 2 teams gemaakt waar ik denk ik wel plezier mee ga beleven:

Team 1:

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/yZ2VU/d05500e05e.png

Team 2:

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/yZ30g/92b1ad6799.png

Vanavond wat kleine aanpassingen doen en dan uitproberen! Meeste spelers heb ik al.

Hoop niet dat ik met Pirlo en Allan te weinig lengte heb, dat is het enige wat ik eigenlijk verwacht wat gaat tegenvallen...

[ Voor 19% gewijzigd door Oekol op 11-01-2018 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:31

Zou ook nu verkopen. Ik zit zelf te wachten om hem te kopen omdat ik weet dat hij waarschijnlijk maar 50 of 60k gaat worden gezien toty er aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hij wordt vanavond sowieso minder waard vanwege dat de WL rewards uitkomen, dus wordt hij meer gepacked. Mijn advies zou zijn verkopen nu!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
RR21 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:16:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar.
Ben vooral naar het verschil in afwerken voor het doel. finishing is toch met 9 punten vooruit gegaan.
https://www.futbin.com/18...pchem=10,10&schem=100,100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
servival7 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:28:
[...]

Ben vooral naar het verschil in afwerken voor het doel. finishing is toch met 9 punten vooruit gegaan.
https://www.futbin.com/18...pchem=10,10&schem=100,100
Uhm je vergelijking is wel raar op de IF zet je hunter en op de normale hawk? Ik ben overigens ook benieuwd hoe de IF bevalt.. iemand hier? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Murrays schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:36:
[...]

Uhm je vergelijking is wel raar op de IF zet je hunter en op de normale hawk? Ik ben overigens ook benieuwd hoe de IF bevalt.. iemand hier? :)
Vind dat ene puntje fysiek niet noemenswaardig. Vandaar dat ik op de IF hunter zou zetten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Is David Silva de moeite waard om te halen voor zo'n 160/170k?

Edit: De laatste IF (90) kaart bedoel ik trouwens.

[ Voor 30% gewijzigd door Ferdi_lwd op 11-01-2018 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lorenzoaliandro schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:06:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens.. een Kane zal inderdaad alleen maar dalen... maar een Jesus PTG of een OTW Mbappe wordt dan toch weer juist aantrekkelijker?
Ja dan heb je het over Speciale kaarten.. ik bedoelde NIF dus gewoon de normale gouden kaarten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mede tweakers die hier de 84 Jesus hebben?

Speel al een tijdje met aguero en 84 Son. Son schiet de ballen er in van alle afstanden en is echt een beest. Maa aguero lijkt het een stuk minder te doen helaas. Is de 84 bij Jesus net zon verbetering als bijvoorbeeld if Son ook is?

Pogba bevalt mij ook niet echt. Hij doet het redelijk maar valt niet echt op en mijn if Mooy en Herrera doen het zeker niet minder als CM. Met welke CM (bpl) hebben jullie de beste ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
038Zwolle schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:01:
Mede tweakers die hier de 84 Jesus hebben?

Speel al een tijdje met aguero en 84 Son. Son schiet de ballen er in van alle afstanden en is echt een beest. Maa aguero lijkt het een stuk minder te doen helaas. Is de 84 bij Jesus net zon verbetering als bijvoorbeeld if Son ook is?

Pogba bevalt mij ook niet echt. Hij doet het redelijk maar valt niet echt op en mijn if Mooy en Herrera doen het zeker niet minder als CM. Met welke CM (bpl) hebben jullie de beste ervaringen?
Speej je toevallig ook 4-3-2-1? Want mijn Pogba valt dus ook totaal niet op. Alleen zijn lengte is erg handig maar voor de rest valt hij mij aardig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik heb net ook alles met een beetje waarde dat niet first owner is in de verkoop gedaan. Met TOTGS ging ik nat door niets te verkopen, waarschijnlijk ga ik nu nat omdat er SBC’s uitkomen die de prijzen allemaal nog hoger stompen. Maar goed, dan ben ik er klaar mee dit jaar :p Fifa 19 ligt in september alweer in de schappen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
bbblije schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:32:
Ik heb net ook alles met een beetje waarde dat niet first owner is in de verkoop gedaan. Met TOTGS ging ik nat door niets te verkopen, waarschijnlijk ga ik nu nat omdat er SBC’s uitkomen die de prijzen allemaal nog hoger stompen. Maar goed, dan ben ik er klaar mee dit jaar :p Fifa 19 ligt in september alweer in de schappen 8)
Het is toch alweer half januari :D voor het eerst dat ik langer fut speel dan 2 maanden :p

[ Voor 5% gewijzigd door stomley op 11-01-2018 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 14-10 13:01
stomley schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:41:
[...]

Het is toch alweer half januari :D voor het eerst dat ik langer fut speel dan 2 maanden :p
Zelfde hier; normaal haak ik medio december af ;)

Maar ik vind ook echt dat EA het qua content dit jaar echt prima doet met alle SBC's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaap. schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:54:
[...]

Zelfde hier; normaal haak ik medio december af ;)

Maar ik vind ook echt dat EA het qua content dit jaar echt prima doet met alle SBC's etc.
Idd, beetje jammer dat ze niet erg hun best doen om de gameplay issues op te lossen.
Eigenlijk toch wel een beetje waar het om gaat :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Bossie schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:01:
[...]

Idd, beetje jammer dat ze niet erg hun best doen om de gameplay issues op te lossen.
Haha dat klopt Wel, maar vind de sbc etc vaak nog leuker om te doen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 14-10 13:01
Bossie schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:01:
[...]

Zeker, maar daarom koos ik mijn woorden ook zorgvuldig ;)

Daar valt zeker nog veel winst te behalen, maar ook overall zijn er genoeg verbeteringen denkbaar.
Ook op SBC gebied; waarom kan bijvoorbeeld gedurende Futmas wel elke dag een sbc online komen en daarbuiten niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:24:
[...]

Speej je toevallig ook 4-3-2-1? Want mijn Pogba valt dus ook totaal niet op. Alleen zijn lengte is erg handig maar voor de rest valt hij mij aardig tegen.
4321 en 41212. Heb elke positie met hem gebruikt maar nergens valt hij op. Zijn lengte is idd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Donderdag avond is dus goede avond voor handel/inkoop ivm rewards? Hoe laat zijn die rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:06
gaizka schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:16:
Donderdag avond is dus goede avond voor handel/inkoop ivm rewards? Hoe laat zijn die rewards?
Een kwartier geleden 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaizka schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:16:
7 dacht ik, dus nu !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Top, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ben van plan Sergio Ramos te kopen, alleen naast wie zal ik hem zetten? IF Nacho of Varane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerhoeK
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-05-2021
Help! Ik heb onderstaande Squad, maar op de een of andere manier speelt het niet lekker. Ik mis voornamelijk een cam die lekker speelt. Ik heb nog de IF Fekir gebruikt, maar die speelt ook niet heel lekker. Het lijkt alsof ik body mis. Ik heb in mijn andere team, een veel minder serie a team, altijd gespeeld met valero en hamsik, welke perfect rendeerd.

Iemand nog tips? Ik heb 88k om uit te geven voor aanpassingen. Overigens is Neymar ook niet geheel mijn type, maar vind het lastig om die te verlopen. Verder mag mijn team overhoop gegooid worden.

http://www.futhead.com/18/squads/2492286/

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

iemand nog meer serverproblemen?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerhoeK
simons schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:17:
iemand nog meer serverproblemen?
Jup, hier ook grote serverproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

VerhoeK schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:04:
Help! Ik heb onderstaande Squad, maar op de een of andere manier speelt het niet lekker. Ik mis voornamelijk een cam die lekker speelt. Ik heb nog de IF Fekir gebruikt, maar die speelt ook niet heel lekker. Het lijkt alsof ik body mis. Ik heb in mijn andere team, een veel minder serie a team, altijd gespeeld met valero en hamsik, welke perfect rendeerd.

Iemand nog tips? Ik heb 88k om uit te geven voor aanpassingen. Overigens is Neymar ook niet geheel mijn type, maar vind het lastig om die te verlopen. Verder mag mijn team overhoop gegooid worden.

http://www.futhead.com/18/squads/2492286/

Thanks!
https://www.futbin.com/18/squad/2970103

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerhoeK
Wow, die is wel heel erg anders. Geen middenweg zodat ik nog een beetje dezelfde spelers houd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

Dit meen je niet he. Onderhoud op de servers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker is dat. Squad Battles. Heb je goud 2 gehaald, kijk je dagen later weer, zit je opeens op Zilver 2.
En alle grenzen zijn omhoog getrokken.
Waarschijnlijk niks nieuws voor de meesten maar wat wordt je weer genaaid dan.

En uiteraard wedstrijdjes spelen....3x beter en meer kansen, 3x verliezen
En de servers zijn brak.

Het is weer spelen tegen een systeem ipv een normaal voetbalspel.
Alles binnen Fut is zo ongelofelijk over nagedacht en geprogrammeerd, je hebt gewoon bijna geen schijn van kans of je moet pack luck hebben om veel geld te verdienen.

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 11-01-2018 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-10 23:42
Harribo schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:57:
Lekker is dat. Squad Battles. Heb je goud 2 gehaald, kijk je dagen later weer, zit je opeens op Zilver 2.

En de servers zijn brak.

Alles binnen Fut is zo ongelofelijk over nagedacht en geprogrammeerd, je hebt gewoon bijna geen schijn van kans of je moet pack luck hebben om veel geld te verdienen.
Je weet dat het percentages zijn bij squad batlles.
Dus als andere mensen ook punten halen dan zak je weer als je zelf niet speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VerhoeK schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:48:
[...]

Wow, die is wel heel erg anders. Geen middenweg zodat ik nog een beetje dezelfde spelers houd?
ook wat omgeprutst. zoiets?
https://www.futbin.com/18/squad/2972811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt alles wat ik te koop zet aan redelijk spelers word tegen hoofdprijs weggekocht Haha voorbeeld: Dembele 16k koop nu .. gaat voor 10k met bieden.. van dijk 15k koop nu. Etc... hebben jullie daar ook "last" van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

VerhoeK schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:48:
[...]

https://www.futbin.com/18/compare/127/15881 met als resultaat

https://www.futbin.com/18/squad/2970103

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sneijder, Bakambu en Mascherano zijn weer aardig gezakt in prijs. Alle drie is of zal deze winter nog vertrekken naar China/Qatar, verwachten jullie begin februari een stijging in waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 14:08
Wie op CAM? Cavani of Mbap?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oGb7gez.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:34
Hier mee ga ik de Weekend League starten.

https://www.futbin.com/18/squad/2979438

De Gea gehaald voor op het doel, na 228 wedstrijden gaat Neuer er uit.
Mooy second IF mag het gaan doen dit weekend, slechts 1 wedstrijd mee gespeeld maar dat ging prima ;)

Pogba en Neymar nog op de bank, wie weet haal ik daar nog wel Petit voor?

Dan krijg ik dit https://www.futbin.com/18/squad/2979551
En dat is nog beter

[ Voor 198% gewijzigd door Mars18 op 12-01-2018 07:00 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 11-10 19:24
Mbappe op die widecam spots moet je snelle spelers hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerhoeK
Die is wel sick. Zal wel even duren voordat ik zoiets kan kopen, maar ga het eens proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-10 20:29
Harribo schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:57:

En de servers zijn brak.

Ofwel begrijp ik je verkeerd, maar dit is volgens mij heel logisch.
Op het moment dat je in goud 2 zit, hebben de andere spelers ongeveer evenveel wedstrijden dan jij gespeeld. Als je dan pas dagen later opnieuw kijkt zonder gespeeld te hebben, is het toch logisch dat alle andere spelers meer punten behaald hebben en dat jij gezakt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
PotM Kane vandaag (90% zeker). In ieder geval als ik alle investeringen verkoop ben ik bijna op 86 Gullit of Vieira. Wie zouden jullie kiezen van die twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:30:
PotM Kane vandaag (90% zeker). In ieder geval als ik alle investeringen verkoop ben ik bijna op 86 Gullit of Vieira. Wie zouden jullie kiezen van die twee?
Volgens mij is Salah de POTM. Als ik verschillende tradersaccounts moet geloven dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:37:
[...]

Volgens mij is Salah de POTM. Als ik verschillende tradersaccounts moet geloven dan.
Nouja Premier League IF's gaan in ieder geval prima :) Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even een lading MK Dons spelers ingeslagen. De hype zal wel niet zo groot worden als vorig jaar maar alle winst is mooi mee genomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:37:
[...]

Dat is hij ook, maar het gaat om de nieuwe POTM :)
Een 2POTM Salah meteen na zijn vorige zou ook wel een beetje saai zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Vissert schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:58:
Nog even een lading MK Dons spelers ingeslagen. De hype zal wel niet zo groot worden als vorig jaar maar alle winst is mooi mee genomen :+
Wat was daar vorig jaar ook alweer mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-10 21:50
Wat heeft EA met de gameplay gedaan? Heb een maand niet online gespeeld, het lijkt wel een hardloopwedstrijd in plaats van voetbal.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murrays schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Wat was daar vorig jaar ook alweer mee?
Je had toen voor de potm Kane MK don spelers nodig. Die werden nogal prijzig. Met spelers van oude clubs van potm kandidaten zie je prijzen schommelen in de aanloop naar de release van de sbcs.

Gebeurt ook rondom icon releases. Maar EA verzint elke keer wat nieuws. Winst zit steeds op hype en niet op moment van release. Net zoals bij de marquee match ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drossie schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 07:40:
[...]

Ofwel begrijp ik je verkeerd, maar dit is volgens mij heel logisch.
Op het moment dat je in goud 2 zit, hebben de andere spelers ongeveer evenveel wedstrijden dan jij gespeeld. Als je dan pas dagen later opnieuw kijkt zonder gespeeld te hebben, is het toch logisch dat alle andere spelers meer punten behaald hebben en dat jij gezakt bent?
Weer een tegenvaller wat ik niet wist.
Je moet gewoon elke dag fifa spelen wil je wat ontwikkelen. Even snel geld verdienen is er niet bij.
Daar heb en wil ik de tijd niet voor hebben
Vissert schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:58:
Want?

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 12-01-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Harribo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:48:
[...]

Je moet gewoon elke dag fifa spelen wil je wat ontwikkelen. Even snel geld verdienen is er niet bij.

[...]

Want?
Je dacht serieus dat het geen moeite (of geld :P ) kost om een goed team te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:06
Harribo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:48:
[...]

[...]

Want?
Als je snel en zonder veel moeite fifa coins (dus geen geld) wilt verdienen kun je voor 2000 euro aan fifapunten erop knallen en hopen dat je Ronaldinho uit een van de 1500 7,5k packs haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Toch Kane POTM. 2 SBC's maar. Vermoed dat de spelers van de betreffende clubs wel duur gaan worden :)

Gelukkig alle Jagielka's en Lovren's weg gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:05:
Toch Kane POTM. 2 SBC's maar. Vermoed dat de spelers van de betreffende clubs wel duur gaan worden :)

Gelukkig alle Jagielka's en Lovren's weg gedaan.
Je moet een special card inleveren, niemand gaat 400k betalen voor POTM Kane...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:06:
[...]

Je moet een special card inleveren, niemand gaat 400k betalen voor POTM Kane...
Alli of Kane kunnen allebei. Als je die toevallig untradable hebt...

Aan de andere kant, als je de eerste POTM hebt van Kane, kan je die ook inleveren als gratis upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-10 21:50
Jordi Alba uit mn WL rewards, niet slecht.

Iemand ervaring met IF Koulibaly of zal ik toch Chiellini halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:08:
[...]

Alli of Kane kunnen allebei. Als je die toevallig untradable hebt...

Aan de andere kant, als je de eerste POTM hebt van Kane, kan je die ook inleveren als gratis upgrade
Het is het alleen waard als je inderdaad POTM al in je club hebt. 400k voor een langzame spits zonder skill moves en beweeglijkheid, volgens mij wilt EA net voor TOTY dat mensen coins inleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:14:
[...]

Het is het alleen waard als je inderdaad POTM al in je club hebt. 400k voor een langzame spits zonder skill moves en beweeglijkheid, volgens mij wilt EA net voor TOTY dat mensen coins inleveren...
Klopt vorig jaar zijn POTM gehaald en het is verdomme echt een houten klaas. Wel een kille afmaker trouwens. Best goede centrale middenvelder denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Ik speel momenteel met dit budget team: https://www.futbin.com/18/squad/2983487
Misschien wel het lekkerste team waar ik tot nu toe mee gespeeld heb :P
Kwam goed uit dat ik nog 20 Mascherano's heb staan.

Maar toch ga ik een team maken van rond de 600k :D

[ Voor 11% gewijzigd door Ferdi_lwd op 12-01-2018 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Damn, vorig jaar ook al verkeerde keuze met the journey gemaakt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Hahahaha heerlijk hoe slecht mensen lezen en waardoor je makkelijks coins verdiend.
https://www.futbin.com/18/player/14997/sterling
Deze engelse spits van tottenham verkocht voor 7.5 K

krijg hem normaal nog niet voor 150 coins verkocht

edit:

https://www.futbin.com/18/player/13463/Luke%20Amos/
deze beste man ook voor 5K weg.

:+ 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door StaafM op 12-01-2018 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.futbin.com/18/squad/2983811

Ik heb nu dit team even als budget/invest spelers wat ik gebruik voor mijn WL en SB.. iemand nog opmerking om voor een leuke prijs het te verbeteren?

Soms wissel ik in game Jesus voor Lozano SIF, met die 3 op de counter zijn net raketten..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
ErnstMid schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:32:
[...]

Damn, vorig jaar ook al verkeerde keuze met the journey gemaakt :o
Werkt dat dit jaar trouwens weer? Dan ga ik thuis even eerst met the journey aan de slag. Bespaart me veel coins. :)
Pagina: 1 ... 111 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs