Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 00:39
Vorig jaar kon je Alex Hunter inleveren bij een vrij vergelijkbare opdracht qua eisen. Kan dat dit jaar weer (via de app)? Iemand die dit getest heeft of kan doen?
Ik ben nog helaas aan het werk.

[ Voor 17% gewijzigd door JJoosterman op 12-01-2018 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:43
Kak ik twijfelde vanmorgen nog om Alli IF te kopen was toen nog 180k nu al 300k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik de nieuwe Kane maar haal. Ik kan de vorige POTM inleveren en december kost maar 20k max

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:48:
[...]

Weer een tegenvaller wat ik niet wist.
Je moet gewoon elke dag fifa spelen wil je wat ontwikkelen. Even snel geld verdienen is er niet bij.
Daar heb en wil ik de tijd niet voor hebben

[...]

Want?
Vorig jaar was er een MM met MK Dons + nodig voor een POTM. Complete chaos. Kaarten gingen voor 10k per stuk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 20:58
80+ spelers van southampton leveren ook nog paar duizend op nu. wordt natuurlijk wel steeds minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
https://twitter.com/daani98_/status/951783359688204288

Dit schijnt te werken.. Of het zo is, dat ga ik morgen even uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Kak moet ik snel de journey spelen voordat dit weer gefixt gaat worden door EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
JJoosterman schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:02:
Vorig jaar kon je Alex Hunter inleveren bij een vrij vergelijkbare opdracht qua eisen. Kan dat dit jaar weer (via de app)? Iemand die dit getest heeft of kan doen?
Ik ben nog helaas aan het werk.
Schijnt te werken met die williams gast. In je team zetten en inleveren via de webapp

Hoe lang duurt het voor je 1 van die gasten vrij speelt? Heb namelijk nog nooit the journey gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door servival7 op 12-01-2018 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 20:58
servival7 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:17:
[...]

Schijnt te werken met die williams gast. In je team zetten en inleveren via de webapp

Hoe lang duurt het voor je 1 van die gasten vrij speelt? Heb namelijk nog nooit the journey gedaan.
zo een 4 uur non-stop spelen vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
Supermach schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:24:
[...]

zo een 4 uur non-stop spelen vanaf het begin.
Als het lukt. Bespaart mij 300K+ aan coins. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:03
JJoosterman schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:30:
[...]

Als het lukt. Bespaart mij 300K+ aan coins. :P
Zul je zien dat als je klaar bent het gefixed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:46
JJoosterman schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:50:
https://twitter.com/daani98_/status/951783359688204288

Dit schijnt te werken.. Of het zo is, dat ga ik morgen even uittesten.
Moet je daarvoor the journey opnieuw beginnen of kan je daarvoor verdergaan met de journey die je kan overnemen van fifa 17? Want ik heb voor dat laatste gekozen en zit met Hunter bij Arsenal...

[ Voor 8% gewijzigd door theman36 op 12-01-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
theman36 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:47:
[...]

Moet je daarvoor the journey opnieuw beginnen of kan je daarvoor verdergaan met de journey die je kan overnemen van fifa 17? Want ik heb voor dat laatste gekozen en zit met Hunter bij Arsenal...
Ik zit al bij Chelsea je kan dus niet meer switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Murrays schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Dat vraag ik mij ook af. Heb nog maar 1 wedstrijd gespeeld in the journey dus ik heb geen idee. Krijg je Danny Williams als je the journey opnieuw begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
Murrays schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Ik zat met 17 bij Tottenham. Ik heb the journey nog niet eens opgestart in Fifa 18.
Haha, op futbin bij de sbc solutions, "Use Danny Williams"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
theman36 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:03:
[...]

Dat vraag ik mij ook af. Heb nog maar 1 wedstrijd gespeeld in the journey dus ik heb geen idee. Krijg je Danny Williams als je the journey opnieuw begint?
Zoals ik nu kan zien kan je The Journey helemaal opnieuw beginnen en dan ook een andere club kiezen. Het duurt ongeveer 4 uur voordat je Williams vrijspeelt.....

The Journey: Hunter Returns Chapter 5 - Knock-Back rewards:

Danny Williams FUT player card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 12:28
chengbondkwok schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:31:
[...]

Zul je zien dat als je klaar bent het gefixed is :P
Ja, dit houd mij een beetje tegen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
theman36 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:03:
[...]

Rond chapter 5/6. Ik ga dit vanavond even doen.
It isn’t long before Alex is struck down by injury mid-match. He’s diagnosed with a Grade 3 meniscus tear, and sent home to London to recuperate. At this point, you get to instead play as Danny Williams, who’s been signed by Hunter’s original club.
The Williams element of this chapter affects game length by around 90 minutes. After a meeting with your first team coach discussing Danny’s future prospects, you can elect to continue playing as him, or skip to Chapter 6. Progressing as Williams sets up a Carabao Cup Final date at Wembley; like last year’s FA Cup Final, your opponent is Gareth Walker’s West Ham. After the match, if you win, you get to offer Walker commiserations in the tunnel, or cockily brush him off.
FUT 18 reward for completion: 1x Danny Williams item (permanent)

Vorig jaar was ik opnieuw begonnen met the journey, ik had toen The journey daarvoor niet voltooid. Dus ik had daarvoor zijn kaart nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
YouR schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:16:
[...]

Ja, dit houd mij een beetje tegen haha
Haha ja mij ook pff. Maar vorig jaar was dit ook al mogelijk las ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
Murrays schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:17:
[...]

Haha ja mij ook pff. Maar vorig jaar was dit ook al mogelijk las ik?
Ja! Toen aan het einde van Fifa 17. Met de sbc opdrachten van Delle Alli voor een speciale kaart.
Edit.

[ Voor 10% gewijzigd door JJoosterman op 12-01-2018 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 12:28
Wow, ik had gewoon die 89 Kane en IF Alli beide in men club een week of 2 terug, toen ik wat aan het switchen was met teams... Zuur dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Murrays schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:14:
[...]
Zoals ik nu kan zien kan je The Journey helemaal opnieuw beginnen en dan ook een andere club kiezen. Het duurt ongeveer 4 uur voordat je Williams vrijspeelt.....

The Journey: Hunter Returns Chapter 5 - Knock-Back rewards:

Danny Williams FUT player card.
JJoosterman schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:17:
[...]
Rond chapter 5/6. Ik ga dit vanavond even doen.
It isn’t long before Alex is struck down by injury mid-match. He’s diagnosed with a Grade 3 meniscus tear, and sent home to London to recuperate. At this point, you get to instead play as Danny Williams, who’s been signed by Hunter’s original club.
The Williams element of this chapter affects game length by around 90 minutes. After a meeting with your first team coach discussing Danny’s future prospects, you can elect to continue playing as him, or skip to Chapter 6. Progressing as Williams sets up a Carabao Cup Final date at Wembley; like last year’s FA Cup Final, your opponent is Gareth Walker’s West Ham. After the match, if you win, you get to offer Walker commiserations in the tunnel, or cockily brush him off.
FUT 18 reward for completion: 1x Danny Williams item (permanent)

Vorig jaar was ik opnieuw begonnen met the journey, ik had toen The journey daarvoor niet voltooid. Dus ik had daarvoor zijn kaart nog niet gehad.
Dus er zit niks anders op dan opnieuw The Journey te starten en bij Spurs te beginnen omdat ik anders eindig bij Arsenal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supermach schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:46:
80+ spelers van southampton leveren ook nog paar duizend op nu. wordt natuurlijk wel steeds minder.
Shaqiri 7k nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
theman36 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:24:
[...]

[...]

Dus er zit niks anders op dan opnieuw The Journey te starten en bij Spurs te beginnen omdat ik anders eindig bij Arsenal...
Yup. Ik hoop dat het werkt. Heb vanavond een feestje, dus dat wordt een uurtje ergeren aan filmpjes wat je waarschijnlijk (net als in 17) niet door kan skippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:28
heb nog een aantal OTW Bonucci op mijn transferlijst, slim om te bewaren ivm TOTY, of zou hij daar niet inkomen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Marmo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:30:
heb nog een aantal OTW Bonucci op mijn transferlijst, slim om te bewaren ivm TOTY, of zou hij daar niet inkomen denken jullie?
Zelfs al komt hij in TOTY, OTW kaarten worden niet geüpgraded door een TOTY kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Marmo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:30:
Kleine kans. TOTY zorgt er ook voor dat iedereen zijn spelers dumpt om of TOTY spelers te kopen of om packs te openen. Dus de markt raakt overspoelt. Maar wellicht komen er SBC’s die de boel recht houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:28
chengbondkwok schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:31:
[...]

Zelfs al komt hij in TOTY, OTW kaarten worden niet geüpgraded door een TOTY kaart.
:'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
JJoosterman schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:30:
[...]
Yup. Ik hoop dat het werkt. Heb vanavond een feestje, dus dat wordt een uurtje ergeren aan filmpjes wat je waarschijnlijk (net als in 17) niet door kan skippen...
Ja waarschijnlijk wel, maar als je daardoor Kane krijgt vind ik het nog acceptabel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:49

Oekol

waka waka hey hey

Iemand heeft stemmen van veel influencers bij elkaar gepakt en verwerkt in Word. Dit is hoe het er uit ziet:

https://docs.google.com/s...-YiWzuZHGvwZEcMY/htmlview

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net gelezen over de Danny Williams Methode. Ik ga het vanavond toch proberen (helaas werken tot 2100)
Moet ik dan in het begin kiezen voor Spurs met Hunter of krijg ik later een optie met Danny Williams?

Heb zelf de Journey niet gespeeld, maar heb ook geen zin om 4 uur te spelen voor niks:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unione.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-12-2021
Wel zuur van Alli, was van plan hem te kopen rond TOTY.

Ik ben wel bezig met the journey (Hoofdstuk 5) en Hunter vertrekt naar LA Galaxy. Je krijgt uiteindelijk de keus om naar Atletico, PSG of Bayern te gaan maar daar raak je vrijwel direct geblesseerd en dan krijg je de optie om Danny Williams zijn carriere te redden of dat hoofdstuk over te slaan. Maar hij speelt in mijn geval bij Newcastle. Misschien krijgt hij zo nog een transfer?

[ Voor 30% gewijzigd door Unione. op 12-01-2018 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Ik heb mijn team verkocht omdat ik wat anders wil, heb nu 1.3 miljoen budget. Volgende week lijkt mij een mooi moment om nieuw team te kopen ivm TOTY?

En heeft het nog zin om in bepaalde spelers te investeren ivm TOTY? (vanaf bepaalde rating bijvoorbeeld?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
Stop maar met proberen. Ze hebben het gepatched door een minimum team rating toe te voegen.

Scheelt je weer 4+ uur gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:44:
Stop maar met proberen. Ze hebben het gepatched door een minimum team rating toe te voegen.

Ja idd las net dat het gepatched is... Jammer!

Dan maar geen Potm Kane.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Burnley spelers gaan wel lekker nu trouwens, verkoop ze voor 8,5k o.O

Zou zeker even checken je club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:57:
Burnley spelers gaan wel lekker nu trouwens, verkoop ze voor 8,5k o.O

Zou zeker even checken je club :)
Had er 2 😅 Had je invest erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
038Zwolle schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:54:
[...]

Ja idd las net dat het gepatched is... Jammer!

Dan maar geen Potm Kane.
Kak, ja dan maar niet.. Baal ik wel een beetje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Wie zouden jullie halen?
De gea of willian IF?

https://www.futbin.com/18/squad/2018286

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays

Waar lees je dat dan als ik de sbc op console open zie ik nog geen min rating requirement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Murrays schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:34:
[...]

Waar lees je dat dan als ik de sbc op console open zie ik nog geen min rating requirement
In de webapp. Dit trucje kon je ook alleen via de webapp doen. Op de console/PC werkte dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Feyenoorders onder ons. Zou toch heerlijk zijn als een Van Persie straks een IF zou krijgen? Totaal niet geschikt voor fut, maar als verzamelitem best waardevol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als rechtsbuiten is William denk ik beter.

Meer serieus: Fahrman is best goed toch? Vraag me af of de meerprijs voor De Gea het waard is. Hoor veel positieve verhalen over Willian IF. Maar ook daarbij vraag ik me af of de 1e IF het echt waard is.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Webapp geeft nu een min. teambeoordeling van 14 aan.
Echt heel jammer dat ik moet werken....
Maarja ik ga geen 300/400k uitgeven voor hem. Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:21
Wat vinden jullie van dit team: https://www.futbin.com/18/squad/2991525

wil toch wel die pereira's gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
chengbondkwok schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:46:
[...]

In de webapp. Dit trucje kon je ook alleen via de webapp doen. Op de console/PC werkte dit niet.
Dus je komt met die williams onder de 14 teamrating? Ik heb geen idee, meer een vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:21:
[...]

Had er 2 😅 Had je invest erin?
Nee dat helaas niet haha. Wel Bergkamp weer verkocht, die viel niet echt op. Was zeker niet slecht maar had er wel iets meer van verwacht. Maar wat geld in investeringen gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:55:
[...]

Nee dat helaas niet haha. Wel Bergkamp weer verkocht, die viel niet echt op. Was zeker niet slecht maar had er wel iets meer van verwacht. Maar wat geld in investeringen gestopt.
Ja je moet wat proberen! zeker voor TOTY.. En dan wachtten op het WK, verwacht ook wel veel sbc's enzo met het WK :o Heb ook maar geïnvesteerd in IF en SIF en wat aankomende MM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
Razz89 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:51:
[...]

Dus je komt met die williams onder de 14 teamrating? Ik heb geen idee, meer een vraag.
Correct :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:59:
[...]

Erg goed, maar ik realiseer mij ook goed dat ik de grootste beperkende factor ben om het maximale uit hem te halen :+

[...]

Ik heb al tijden het idee dat een EA buy bot willekeurig dingen koop voor max bin prijzen (binnen bepaalde parameters).
Dit idee krijg ik ook na gister en vandaag. Kante en Pogba voor best wel veel meer dan de laagste koop nu prijzen en beide verkocht.
Zelfs met die 5 procent geleuter op beide gewoon winst gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de vervanger van Belotti gevonden. Ciro Immobile 86 speelt voortreffelijk. Wel duur voor mijn fitness teampje maar hij lijkt het best waard. Hij schiet zeldzaam hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:21
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:30:
Heb de vervanger van Belotti gevonden. Ciro Immobile 86 speelt voortreffelijk. Wel duur voor mijn fitness teampje maar hij lijkt het best waard. Hij schiet zeldzaam hard.
Ik verwacht dat hij nog een heel stuk goedkoper gaat worden en dan haal ik hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:49:
[...]

Ik verwacht dat hij nog een heel stuk goedkoper gaat worden en dan haal ik hem ook.
Misschien wel als TOTY gekte maandag toeslaat. Maar goed ik wilde dit weekend hem uitproberen. Dan maar wat meer lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:30:
Ik schiet in Squadbattless alleen maar losse flodders since afgelopen weekend, misschien moet ik Prime ADP ook maar inruilen voor Belotti :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razz89
Wat ben ik blij met mijn OTW James Rodriguez!! Doelpunt + assist, dat wordt wel een TOTW denk ik en kassa 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:25:
Wat ben ik blij met mijn OTW James Rodriguez!! Doelpunt + assist, dat wordt wel een TOTW denk ik en kassa 😄
Ja Nice! Voor de wedstrijd nog een opgepikt voor 130k :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pimmf schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:51:
[...]

Je dacht serieus dat het geen moeite (of geld :P ) kost om een goed team te maken?
Nou, ik speel al maanden, weet niet hoeveel tig packs ik inmiddels open heb gemaakt. En hoeveel sbcs ik wel niet heb gedaan.

Afgezien van Mahrez 86 en Silva 90 (laatste untradable) totaal maar dan ook totaal geen toppers.
Steek er veel energie in maar het levert niets op.
Laatste 30 packs niets bijzonders, kost mij alleen maar geld. Ik neem vaak niet eens meer de moeite om ze op de markt te zetten zo weinig zijn ze waard. Dan ligt snelle verkoop er tegen aan.

En als ik bijvoorbeeld squad battles speel dan, en kan met een paar wedstrijden een leuke ranking tegemoet zien, dan opeens kun mijn spelers er niets meer van en red ik het niet. En de volgende keer dat ik inlog ben ik nog gekelderd qua ranking. Dat laatste schijnt logisch te zijn.

Ik wil maar zeggen dat ik een beetje moe hiervan wordt. Zoveel tijd en energie en bijna niets.
Je speelt duidelijk tegen een systeem en dat systeem gunt mij weinig.

Heb nu team met in elk geval een paar redelijke pl spelers. Ik ga gewoon lekker spelen, dat maanden lang jagen op spelers ben ik beu.
Maar misschien heb ik veel pech dat kan.

Ik ga mooi trucjes oefenen denk ik en de coins die nog wel binnen rollen... Lukaka of Luiz

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 12-01-2018 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:53:
[...]

Nou, ik speel al maanden, weet niet hoeveel tig packs ik inmiddels open heb gemaakt. En hoeveel sbcs ik wel niet heb gedaan.

Afgezien van Mahrez 86 en Silva 90 (laatste untradable) totaal maar dan ook totaal geen toppers.
Laatste 30 packs niets bijzonders, kost mij alleen maar geld

En als ik bijvoorbeeld squad battles speel dan, en kan met een paar wedstrijden een leuke ranking tegemoet zien, dan opeens kun mijn spelers er niets meer van en red ik het niet. En de volgende keer dat ik inlog ben ik nog gekelderd qua ranking. Dat laatste schijnt logisch te zijn.

Ik wil maar zeggen dat ik een beetje moe hiervan wordt. Zoveel tijd en energie en bijna niets.

Heb nu team met in elk geval een paar redelijke pl spelers. Ik ga gewoon lekker spelen, dat maanden lang jagen op spelers ben ik beu.
Ik denk dat een beetje inlezen je gaat helpen om minder gefrustreerd te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
ErnstMid schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:41:
[...]

Ja Nice! Voor de wedstrijd nog een opgepikt voor 130k :D
Lekker! Twijfel wel of hij nog gaat stijgen.. zakt nu alweer iets ten opzichte van net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:58:
[...]

Lekker! Twijfel wel of hij nog gaat stijgen.. zakt nu alweer iets ten opzichte van net.
Bij mij zijn ze al weg, 190k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:57:
[...]

Ik denk dat een beetje inlezen je gaat helpen om minder gefrustreerd te zijn. :)
Waarin?
Heb al het een en ander gelezen.
Doe fut voor het tweede jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Laatste 30 packs niets bijzonders, kost mij alleen maar geld. Ik neem vaak niet eens meer de moeite om ze op de markt te zetten zo weinig zijn ze waard. Dan ligt snelle verkoop er tegen aan.

Ik ga mooi trucjes oefenen denk ik en de coins die nog wel binnen rollen... Lukaka of Luiz
I know the feeling!

Bij mij lukt het de laatste tijd juist wel ineens en kan ik toch een team kopen van 7 a 8 ton !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:01:
[...]

Waarin?
Heb al het een en ander gelezen.
Doe fut voor het tweede jaar.
Bijvoorbeeld in hoe squad battle ranking werkt. Je schreeuwt hier af en toe wat maar het kost 10 seconden om 'squad battles ranking' te googlen. EN daarna een minuut om te lezen dat de rankings wekelijks vernieuwd worden. Scheelt wat ergenis als je weet wat je aan het doen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:04:
[...]

Bijvoorbeeld in hoe squad battle ranking werkt. Je schreeuwt hier af en toe wat maar het kost 10 seconden om 'squad battles ranking' te googlen. EN daarna een minuut om te lezen dat de rankings wekelijks vernieuwd worden. Scheelt wat ergenis als je weet wat je aan het doen bent.
Het staat letterlijk ingame

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
ErnstMid schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:00:
[...]

Bij mij zijn ze al weg, 190k
Waarom wachtte je niet tot een eventuele totw en een verdere stijging? Of zal die niet meer gaan stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:13:
[...]

Het staat letterlijk ingame
Weet je wat niet letterlijk in game staat? Hoe je WL potjes moet winnen. Ik ga zo hard nat op deze vrijdag avond. :o

TIjd voor de dribbeldwergen!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 23:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:13:
[...]

Waarom wachtte je niet tot een eventuele totw en een verdere stijging? Of zal die niet meer gaan stijgen?
Ja het perfecte moment is altijd lastig in te schatten. Deze had ik misschien wel voor meer kunnen verkopen maar nu alsnog dikke winst.

Ze stonden nog te koop terwijl hij scoorde dus ze waren al weg voordat ik er meer van kon maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:04:
[...]

Het ging mij niet zozeer hierom. Dit was de zoveelste tegenvaller.
Het gaat mij erom dat overal, zij het via packs kopen, sbc, WL, etc... Overal krijg ik het idee dat er flink over nagedacht is om je maar niet teveel te geven.
Je moet gewoon geluk hebben op zijn tijd en dat is mij totaal niet gegund. Dan ben je er wel eens flauw van. Lijkt me logisch.
Zolang zoveel energie erin steken en dan niets krijgen, je moet wel masochistisch zijn om dan door te gaan.

Vorig jaar ging het gewoon beter mbt fut. Dit jaar schijn ik alleen maar pech te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:21:
[...]

Het gaat mij erom dat overal, zij het via packs kopen, sbc, WL, etc... Overal krijg ik het idee dat er flink over nagedacht is om je maar niet teveel te geven.
Je moet gewoon geluk hebben op zijn tijd en dat is mij totaal niet gegund. Dan ben je er wel eens flauw van. Lijkt me logisch.
Zolang zoveel energie erin steken en dan niets krijgen, je moet wel masochistisch zijn om dan door te gaan.

Vorig jaar ging het gewoon beter mbt fut. Dit jaar schijn ik alleen maar pech te hebben.
De hele game is simpelweg opgezet om je geld uit te laten geven, alles is een trigger en sinds FUT18 geloof ik ook steeds meer in de geruchten mbt DDA.

Zodra je dat inziet, kun je ook gewoon lachen om sommige dingen aangezien je bepaalde situaties vooraf vaak duidelijk aan zit komen. Eigenlijk is het bijzonder triest dat EA er gewoon mee weg komt, maar niemand dwingt je om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Harribo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:21:
[...]

Om echt een duur team te krijgen zul je meer moeten doen dan wedstrijden spelen. Dan ga je het inderdaad niet redden tenzij je geluk hebt qua Packs. Maar het is zeker goed te doen om flink wat bij elkaar te handelen. En als je wat simpele handelregels volgt kom je echt een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Met handelen inmiddels eigenaar van 2 goede teams met 1 icon per team (Owen 88 en Del Piero 90). Gewoon (tijdig, of op de juiste momenten de juiste spelers inslaan) en met een hype verkopen..... Tevens de MM in gaten houden en tijdig tegen discard inkopen.
Zelf de Ronaldo editie gekocht en aan het begin 20e psn tegoed erin gestoken voor points.

Cons:::BB4E

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ben nieuw hier. Lees dit forum al een tijdje
. Met league Sbc kan je echt veel winst maken. Gewoon alle spelers van te voren inkopen. Nu met alle competities heb ik alle spelers gekocht die ik denk nodig zijn voor de league Sbc. Heb zeker een miljoen coins winst gemaakt met de league Sbc van de calcio A en Mls. En heb Giovinco en Hamsik Sbc en moet de pakketten nog open maken. Dus hier kan je echt veel op verdienen. Zeker met zilveren spelers kopen. Heb nog ruim 2900 spelers in mijn club..

Twijfel alleen of ik Christiano Ronaldo moet kopen? Is hij de coins waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:39
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 00:09:

.....

Dat je het uberhaubt vraagt haha! Die man is z'n coins dubbel en dwars waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:33
Bossie schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:27:
[...]

De hele game is simpelweg opgezet om je geld uit te laten geven, alles is een trigger en sinds FUT18 geloof ik ook steeds meer in de geruchten mbt DDA.

Zodra je dat inziet, kun je ook gewoon lachen om sommige dingen aangezien je bepaalde situaties vooraf vaak duidelijk aan zit komen. Eigenlijk is het bijzonder triest dat EA er gewoon mee weg komt, maar niemand dwingt je om te spelen.
Exactly! Ik geloof er allang niet meer in dat skill en de kwaliteit van je squad alles bepaalt. Het is bizar van wat voor teams ik win met mijn 10k squad en hoe fijn het eigenlijk speelt. Win/lose ratio is ongeveer gelijk (misschien zelfs beter) aan mijn 1+ miljoen squad. Zoals je vermeld, pech zie je vaak aankomen en de response time (en de algemene kwaliteiten) van je spelers schommelt behoorlijk.

Ik denk dat dit mijn laatste FIFA wordt. Het is dat ik de icon edition cadeau heb gekregen. Buiten alle frustratie is het ook erg plezierig natuurlijk, maar het slokt veel te veel tijd op als je leuk team wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dar volgende week naar de toty wel weer ene moment komt dat iedereen winst kan maken. Er zal ongetwijfeld een ToTw sbc of wellicht een OTW sbc komen na die week. Wellicht handig als volgende week iedereen packs opent een boel 83/84 rated spelers te halen en te verkopen als de sbc released zoals met BF en Christmas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 00:09:
Hoi,

Ben nieuw hier. Lees dit forum al een tijdje
. Met league Sbc kan je echt veel winst maken. Gewoon alle spelers van te voren inkopen. Nu met alle competities heb ik alle spelers gekocht die ik denk nodig zijn voor de league Sbc. Heb zeker een miljoen coins winst gemaakt met de league Sbc van de calcio A en Mls. En heb Giovinco en Hamsik Sbc en moet de pakketten nog open maken. Dus hier kan je echt veel op verdienen. Zeker met zilveren spelers kopen. Heb nog ruim 2900 spelers in mijn club..

Welke Leaque sbc komen er nog aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RR21 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 08:41:
[...]

Welke Leaque sbc komen er nog aan?
Japan, Duitsland, Engeland, Spanje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 08:51:
[...]

België en Schotland ook nog als goed is. Vaak doen ze een grote competitie en een wat mindere. Welke 2 het worden volgende maand is gokken als je niet genoeg coins voor alles hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog tips mbt squad battles?

Ben er wel een beetje klaar mee, elk potje is PTB/Counter tegen een handbal verdediging waarbij mijn Pirlo/Piero opeens niets meer kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Als je al weinig geld hebt moet je ook geen PL team willen. Dat is al de eerste fout die je maakt. PL spelers zijn overpriced, kijk eens bij de calcio A/ Ligue 1 dat zijn betaalbare spelers en veelal gelijkwaardig aan de PL heren. Ik begin daar altijd mee en het geld wat ik over hou handel ik mee.

0 euro heb ik besteed in alle jaren dat ik FIFA speel, op dit moment zit ik op 3.2 mln transfer profit en 2 hele leuke teams (ergens verder terug gepost).

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 08:51:
[...]

Maar dan moet je van elk team uit deze competitie een team inleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Leoon. schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 09:11:
[...]

Als je al weinig geld hebt moet je ook geen PL team willen. Dat is al de eerste fout die je maakt. PL spelers zijn overpriced, kijk eens bij de calcio A/ Ligue 1 dat zijn betaalbare spelers en veelal gelijkwaardig aan de PL heren. Ik begin daar altijd mee en het geld wat ik over hou handel ik mee.

0 euro heb ik besteed in alle jaren dat ik FIFA speel, op dit moment zit ik op 3.2 mln transfer profit en 2 hele leuke teams (ergens verder terug gepost).
Ik speel dit jaar ook casual tot semi verslaafd. Zo nu en dan een potje online, de rest SB. Om de dag een paar potjes, wekelijks op Gold 1,2 of 3. Daarmee, plus in het begin slim handelen met Informs (Liga NOS), heb ik nu en team staan van untradables en first owners van 400K, en 700K op de bank voor wat TOTY activiteiten. Je hoeft echt niet dag en nacht met het spel bezig te zijn, maar de tijd die je er aan besteed, moet je effectief gebruiken. Ik zeg semi verslaafd omdat ik regelmatig op de webapp zit, en veel op het forum gaap ;) ik speel gemiddeld (maar) 8-10 uur per week.
RR21 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 09:28:
[...]

En dan slim zijn en niet veel voorkomende goedkope spelers in te slaan. Zoals zilveren of bronze LB/RB, wingers of als het team maar 1-2 spitsen heeft. Die SBC zal dan een enorme vraag naar die speler oproepen, laat jij die nou meervoudig op je transferlijst hebben staan. Geld verdienen 101, inspelen op een grote vraag met weinig aanbod!

[ Voor 18% gewijzigd door bbblije op 13-01-2018 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58

Gruwelijk oneerlijk eigenlijk. EA had hun eigen fout moeten erkennen en het gewoon zo laten.. Alsof het vrijspelen van Williams géén moeite kost...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Joster schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 10:06:
[...]

Gruwelijk oneerlijk eigenlijk. EA had hun eigen fout moeten erkennen en het gewoon zo laten.. Alsof het vrijspelen van Williams géén moeite kost...
We verdoen onze tijd toch al met Fifa, dit kan er ook nog wel bij ;)

EA zal nooit iets in stand houden dat ze potentieel geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Wanneer is het een goed moment om OTW spelers te kopen? Ik zie nu Keite Balde Diao van Monaco voor ongeveer 36k, hij speelt vanavond. Als hij goed speelt, zal zijn prijs dan nog verder stijgen of is daar de afgelopen dagen op gespeculeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
gaizka schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 10:15:
Wanneer is het een goed moment om OTW spelers te kopen? Ik zie nu Keite Balde Diao van Monaco voor ongeveer 36k, hij speelt vanavond. Als hij goed speelt, zal zijn prijs dan nog verder stijgen of is daar de afgelopen dagen op gespeculeerd?
Ik twijfel om otw morata te halen.. otw lacazette heb ik al en otw james deed het gister lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RR21 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 09:28:
[...]

Klopt! Dus dat zijn de duurste SBC's .. zeker de BPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

gaizka schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 10:15:
Futbin is je vriend om prijzen van de afgelopen tijd even snel te checken :) maar als hij scoort gaat die prijs zeker weten omhoog, en dan moet je kiezen of je hem meteen weer wil verkopen of wachten tot hij daadwerkelijk in het totw zit...

Algemene tip daarbij: verkopen tijdens de hype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
ErnstMid schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 10:24:
[...]

Futbin is je vriend om prijzen van de afgelopen tijd even snel te checken :) maar als hij scoort gaat die prijs zeker weten omhoog, en dan moet je kiezen of je hem meteen weer wil verkopen of wachten tot hij daadwerkelijk in het totw zit...

Algemene tip daarbij: verkopen tijdens de hype!
Had ik al naar gekeken, zie dat hij de afgelopen tijd rond de 30 a 35k schommelt. Bedankt voor de tips!

Maar aan wat voor stijging moet je dan denken, van 35 naar 45k bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

gaizka schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 10:27:
[...]

Had ik al naar gekeken, zie dat hij de afgelopen tijd rond de 30 a 35k schommelt. Bedankt voor de tips!

Maar aan wat voor stijging moet je dan denken, van 35 naar 45k bijvoorbeeld?
Nee meer! Het ligt natuurlijk wel een beetje aan de populariteit van de speler qua land en competitie. Een premier League speler zal meer stijgen omdat die nou eenmaal veel populairder zijn. Maar exact getal durf ik niet te zeggen. Staat hij wel in de basis?

Globaal zie je dat net na de goal/wedstrijd de prijs enorm omhoog schiet en dan weer iets inzakt tot het totw bekend gemaakt wordt. En dan uiteraard weer omhoog gaat omdat hij echt in het totw zit.

Als je pas gaat verkopen bij totw heb je kans dat je meer winst pakt maar als je op hype verkoopt heb je sowieso winst. En je hebt altijd de kans dat de speler niet in het totw zit....

[ Voor 3% gewijzigd door ErnstMid op 13-01-2018 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:45
[...]

Heb het al meermaals besproken in dit topic, maar als je een btje je best doet in (discard) IF - trading verzuip je in de coins zonder er veel echt geld in te steken.

Inmiddels heb ik weer 2 miljoen en heb met gemak voor een miljoen aan packs geopend voor de lol. Uiteraard ook weinig bijzonders gepacked. Dus meer kans volgende week om weer een miljoen te gamblen :p

Er is ook een groot topic over op het EA fifa forum. Totaal geen risico op verlies met crashes enz. Het is gewoon binnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:05:
[...]

Heb het al meermaals besproken in dit topic, maar als je een btje je best doet in (discard) IF - trading verzuip je in de coins zonder er veel echt geld in te steken.

Inmiddels heb ik weer 2 miljoen en heb met gemak voor een miljoen aan packs geopend voor de lol. Uiteraard ook weinig bijzonders gepacked. Dus meer kans volgende week om weer een miljoen te gamblen :p

Er is ook een groot topic over op het EA fifa forum. Totaal geen risico op verlies met crashes enz. Het is gewoon binnen harken.
Hoelang houd je die IF's in je club voordat je ze verkoopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:45
Skann schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:19:
[...]

Hoelang houd je die IF's in je club voordat je ze verkoopt?
Je zet ze rechtstreeks op je transferlijst en list ze elk uur. Meestal ben je er wel met een paar weken vanaf. Maar je moet niet denken dat je met een uur miljonair gaat worden. Bekijk is de prijsontwikkeling van TOTW spelers vanaf het moment dat ze in packs zijn. Tot een paar weken erna. Het patroon is bijna altijd hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnderDeMotorkap schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 01:29:
[...]

Exactly! Ik geloof er allang niet meer in dat skill en de kwaliteit van je squad alles bepaalt. Het is bizar van wat voor teams ik win met mijn 10k squad en hoe fijn het eigenlijk speelt. Win/lose ratio is ongeveer gelijk (misschien zelfs beter) aan mijn 1+ miljoen squad. Zoals je vermeld, pech zie je vaak aankomen en de response time (en de algemene kwaliteiten) van je spelers schommelt behoorlijk.

Ik denk dat dit mijn laatste FIFA wordt. Het is dat ik de icon edition cadeau heb gekregen. Buiten alle frustratie is het ook erg plezierig natuurlijk, maar het slokt veel te veel tijd op als je leuk team wilt hebben.
Wat iemand zei; ongelooflijk dat ze er mee weg komen. Iedereen schijnt het te pikken dat je gewoon steeds genaaid wordt. Zij het in de wedstrijden zij het in sbc.
Je kunt er maar beter om lachen inderdaad.

Ik spaar nu calcio a spelers. Heb van de laatste 10 packs 2 calcio a spelers.
Wordt overrompeld met duitse spelers.
Tuurlijk daar kan je weinig mee. Dat soort dingen dus

Skills doen er weinig toe. Net als dat je een topteam bij elkaar spaart, dat verschil is zeer relatief nu.
Maar iedereen rent er achteraan.
Leoon. schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 09:11:
[...]

Daar kom ik nu ook achter :-)
Das een fout die ik niet meer ga maken de volgende keer.

Maar ja eigenlijk heel dom, ik kijk PL wedstrijden op tv, de andere competities een stuk.minder. Dus vind ik het leuk om wat bekends te kopen. Het zal wel menselijk zijn.

Zou wel tof zijn als ik wist wanneer sbc PL of bundesliga zou beginnen. Kan ik nog wat anticiperen. Kom om in de BL spelers

Edit: zit er nu over te denken om mijn PL team te verkopen en een Calcio team te nemen, veel verschil in prijzen

[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 13-01-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:49:
[...]

Wat iemand zei; ongelooflijk dat ze er mee weg komen. Iedereen schijnt het te pikken dat je gewoon steeds genaaid wordt. Zij het in de wedstrijden zij het in sbc.
Je kunt er maar beter om lachen inderdaad.

Ik spaar nu calcio a spelers. Heb van de laatste 10 packs 2 calcio a spelers.
Wordt overrompeld met duitse spelers.
Tuurlijk daar kan je weinig mee. Dat soort dingen dus

Skills doen er weinig toe. Net als dat je een topteam bij elkaar spaart, dat verschil is zeer relatief nu.
Maar iedereen rent er achteraan.

[...]

Maar ja eigenlijk heel dom, ik kijk PL wedstrijden op tv, de andere competities een stuk.minder. Dus vind ik het leuk om wat bekends te kopen. Het zal wel menselijk zijn.

Zou wel tof zijn als ik wist wanneer sbc PL of bundesliga zou beginnen. Kan ik nog wat anticiperen. Kom om in de BL spelers
Als ik tegen mijn broertje speel win ik met 5-0 of meer. Hij maakt werkelijk geen enkele kans. Ook niet als ik NEC pak en hij Real Madrid. Als ik tegen iemand speel die dichterbij mijn skill komt, gaat het verschil tussen teams, formaties en random shit pas een rol spelen. Niet dat ik zo goed ben, dat is niet mijn punt. Mensen roepen dat skills niet uitmaken terwijl het natuurlijk wel zo is. Alleen als je gelijkwaardig bent, worden potjes op basis van random shit bepaald. Dit gaat over online.

Offline fifa is een grote cluster fuck van scripting. Online ook wel alleen dan heb je veel meer in de hand. Die ene glitch waardoor de aanvaller sneller de rebound heeft, voorkom je door het eerste schot tegen te houden of de bal al op het middenveld af te pakken. Je kunt niet alles wijten aan één gebeurtenis in 1 wedstrijd. Die gebeurtenis had je voor moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja als iemand echt slecht is, win je inderdaad wel.
Een kameraad van mij kan er ook geen hout van zeg maar. Daar zou ik altijd van winnen.

Maar online ligt het dichterbij elkaar qua skills. En als dan opeens mijn spelers er niets meer van kunnen, verlies ik het.
Ene avond win je bijna alles andere verlies je bijna alles.
Dat heeft weinig met skills te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja ik speel af en toe tegen een maatje die er ook echt niks van kan. Ik heb altijd meer shots en win ook 9/10 keer. Maar soms heb je gewoon van die wedstrijden dat het niet lukt en dat hij toch wint.

Ikzelf zoek online vaak excuses en er gebeuren ook dingen die eigenlijk belachelijk zijn. Maar dit gebeurd ook wel eens in mijn voordeel. En achteraf zijn dje situaties vaak ontstaan door een fout van mij dje ik al eerder had kunnen verkomen.
De echte pro’s spelen ook in div 1 en winnen hem met een bronzen team dus ik denk wel dat skills uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:30:
Ikzelf zoek online vaak excuses en er gebeuren ook dingen die eigenlijk belachelijk zijn. Maar dit gebeurd ook wel eens in mijn voordeel. En achteraf zijn dje situaties vaak ontstaan door een fout van mij dje ik al eerder had kunnen verkomen.
De echte pro’s spelen ook in div 1 en winnen hem met een bronzen team dus ik denk wel dat skills uitmaken.
Tuurlijk maken skills etc het verschil tussen gelijkwaardige spelers, maar waar het voornamelijk om gaat is de speler zelf de variable moet zijn en al het andere altijd een constante moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Harribo schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:49:
[...]

ik kijk PL wedstrijden op tv, de andere competities een stuk.minder. Dus vind ik het leuk om wat bekends te kopen. Het zal wel menselijk zijn.
Dat heeft iedereen wel, zelf heb ik ook dat als ik met spelers speel die ik 'KEN' dat ik er meer plezier aan beleef. Dat zit gewoon in je, alleen tussen de oren. :)

Pagina: 1 ... 112 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs