Nou, ik speel al maanden, weet niet hoeveel tig packs ik inmiddels open heb gemaakt. En hoeveel sbcs ik wel niet heb gedaan.
Afgezien van Mahrez 86 en Silva 90 (laatste untradable) totaal maar dan ook totaal geen toppers.
Steek er veel energie in maar het levert niets op.
Laatste 30 packs niets bijzonders, kost mij alleen maar geld. Ik neem vaak niet eens meer de moeite om ze op de markt te zetten zo weinig zijn ze waard. Dan ligt snelle verkoop er tegen aan.
En als ik bijvoorbeeld squad battles speel dan, en kan met een paar wedstrijden een leuke ranking tegemoet zien, dan opeens kun mijn spelers er niets meer van en red ik het niet. En de volgende keer dat ik inlog ben ik nog gekelderd qua ranking. Dat laatste schijnt logisch te zijn.
Ik wil maar zeggen dat ik een beetje moe hiervan wordt. Zoveel tijd en energie en bijna niets.
Je speelt duidelijk tegen een systeem en dat systeem gunt mij weinig.
Heb nu team met in elk geval een paar redelijke pl spelers. Ik ga gewoon lekker spelen, dat maanden lang jagen op spelers ben ik beu.
Maar misschien heb ik veel pech dat kan.
Ik ga mooi trucjes oefenen denk ik en de coins die nog wel binnen rollen... Lukaka of Luiz
[
Voor 13% gewijzigd door
Harribo op 12-01-2018 22:59
]