Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:07
Hebben jullie al gekeken naar hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:51
Pakhtun schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:41:
Hebben jullie al gekeken naar hoesjes?
Ja ik vind de Led view cover wel heel mooi. En lijk wel wat op de cover die ik nu om mijn Note 3 heb.

Flip wallet Note 3
Afbeeldingslocatie: https://images.mobilefun.co.uk/graphics/450pixelp/40754.jpg

Led view cover Note 8
Afbeeldingslocatie: https://images.mobilefun.co.uk/graphics/productgalleries/64376/c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://image.coolblue.io/products/865832?height=390&width=422

Hij is wel erg mooi maar 70 euro is wel veel geld. Coolblue

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-07 20:25
Voor hoesjes ga ik voor de spigen, ik weet alleen niet hoe dik hij zal worden met de cover
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NR3j0iF.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pakhtun
Ik heb liever een hoesje dan een cover. Spigen heeft ook een uitgebreid aanbod, even wachten op ''onze boy'' Floss. Hij koopt gelijk alle hoesje haha, lekker handig voor ons.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:03

MazeWing

The plot thickens...

Haha flossy carter is geweldig. Alsof ie deel uit maakt van zo'n prison gang en in z'n vrije uurtjes YouTube filmpjes maakt.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:40
SkullboyNL schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:25:
[...]

Ja ik vind de Led view cover wel heel mooi. En lijk wel wat op de cover die ik nu om mijn Note 3 heb.

Flip wallet Note 3
[afbeelding]

Led view cover Note 8
[afbeelding]

[afbeelding]

Hij is wel erg mooi maar 70 euro is wel veel geld. Coolblue
Even wachten. Mijn vrouw heeft de led cover voor de S8+ voor 37 euro gekocht. Zakt ook als een plumpudding in elkaar die bloated prijzen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Afroomprijsstrategie...
Je betaald de hoofdprijs of niet.
Dat weet Samsung, er zijn duizenden mensen die 1000 euro willen betalen voor een Note 8.
Met ieder product gaat er na 2 maanden (soms zelfs eerder) een deel van de adviesprijs af.
Of je wacht of niet ligt aan je budget en wat je ervoor over hebt.

PS: nog geen accessoires topic voor de Note 8?

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:15:
Afroomprijsstrategie...
Je betaald de hoofdprijs of niet.
Dat weet Samsung, er zijn duizenden mensen die 1000 euro willen betalen voor een Note 8.
Met ieder product gaat er na 2 maanden (soms zelfs eerder) een deel van de adviesprijs af.
Of je wacht of niet ligt aan je budget en wat je ervoor over hebt.

PS: nog geen accessoires topic voor de Note 8?
Gezien de rust hier, in tegenstelling tot de Note 7 verwachten ik wel dat er duizenden minder zijn die hem meteen gaan kopen, wereldwijd wellicht zelfs tien- of honderdduizenden.

Verwijderd

Dat denk ik ook persoonlijk.
Toch zijn er 'genoeg' die het kopen voor de hoofdprijs.
Komt omdat er genoeg toestellen zijn een verzadigde markt die stukken goedkoper zijn voor de helft van de prijs.
LG G6 bijvoorbeeld

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
sakurakilla schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:32:
Voor hoesjes ga ik voor de spigen, ik weet alleen niet hoe dik hij zal worden met de cover
[afbeelding]
Ik ben dan weet zo'n type die zelfs glas voor de camera koopt. Zodat hij niet beschadigd.
Ik heb het nu voor mijn iPhone 7 Plus er ook op zitten.

Anoniem: 712338

Die led view cover had ik op note 4..wel leuk idee om je tijd en aantal dingen op zon manier te zien maar het vreet helaas batterij die je al zo hard nodig hebt..vond het daarom niks had hem al snel genoeg eraf gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Nu ik een heel stuk van Android 8 review van Ars heb gelezen, vind ik het toch jammer dat Note niet uitgekomen is met de nieuwe versie van Android.
De enige die dat heeft gedaan is Sony.

Ik wil eigenlijk dat Google nog hogere eisen stelt om OEMs forceren om Android 8 sneller te lanceren met een nieuw toestel. En natuurlijk mogen de updates echt wat sneller. En ik denk zeker dat het met de nieuwe Android ook wel kan.

https://arstechnica.com/g...eo-thoroughly-reviewed/9/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:59
Als case ga ik voor de Urban Armor Gear gaan

Heb al 2 jaar een case van UAG voor men S6 edge en heeft heel goed gediend. Veel keer gevallen en na al die tijd ziet het er nog als nieuw uit.

Afbeeldingslocatie: https://images.mobilefun.co.uk/graphics/450pixelp/64852.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Maugrinn schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 03:14:

Heb al 2 jaar een ervan voor men S6 edge en heeft heel goed gediend. Veel keer gevallen en na al die tijd ziet het er nog als nieuw uit.

[afbeelding]
buiten het feit dat dit een spuuglelijke (subjectief, I know :P ) case is, plaats je het in het verkeerde topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:59
Geert1976 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 03:19:
[...]

buiten het feit dat dit een spuuglelijke (subjectief, I know :P ) case is, plaats je het in het verkeerde topic ;)
?? Het ging toch over cases voor de Note 8 ? Of ben ik ergens verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geert1976 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 03:19:
[...]

Hij laat een hoes zien die ook voor Note 8 verkrijgbaar is. Daar is niks mis mee. Dat jij het spuuglelijk vindt, is een ander verhaal en doet er niet zoveel toe, vooral niet als je het op die manier verwoordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Anoniem: 712338 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 07:14:
[...]

Hij laat een hoes zien die ook voor Note 8 verkrijgbaar is. Daar is niks mis mee. Dat jij het spuuglelijk vindt, is een ander verhaal en doet er niet zoveel toe, vooral niet als je het op die manier verwoordt.
Normaal gesproken is er voor elke smartphone (merk/model) hier op Tweakers een apart topic voor Accesoires, waar je oa cases en hoesjes kan bespreken.
Ik zie nu dat deze er (nog) niet is voor de Note 8, my bad! ;)

Ik mag een hoesje toch wel spuuglelijk vinden? (ik geef zelfs dat het mijn mening is, subjectief dus.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 08-09-2017 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat echt irritant is dat Samsung telkens voor verschillende werkwijzen kiest. Nu lees ik dat de Amerikanen niet alleen hun toestel al binnen hebben, maar ook 256gb sd kaart. In de preorder actie zou je 128gb krijgen maar het pakt dus nog beter uit voor ze.

Waarom wordt Europa toch altijd benadeeld met dit soort dingen?

Is het misschien omdat Samsung in Amerika de consument die doorgaans voor Apple koos/kiest wil paaien om zo over te stappen? En omdat ze in Europa een grotere aanhang genieten, denken ze, die hoeven we niet te paaien, die hebben we al in the pocket. Of zit er iets anders achter?

Hoe dan ook, walgelijke strategie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 712338 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 07:47:
Wat echt irritant is dat Samsung telkens voor verschillende werkwijzen kiest. Nu lees ik dat de Amerikanen niet alleen hun toestel al binnen hebben, maar ook 256gb sd kaart. In de preorder actie zou je 128gb krijgen maar het pakt dus nog beter uit voor ze.

Waarom wordt Europa toch altijd benadeeld met dit soort dingen?

Is het misschien omdat Samsung in Amerika de consument die doorgaans voor Apple koos/kiest wil paaien om zo over te stappen? En omdat ze in Europa een grotere aanhang genieten, denken ze, die hoeven we niet te paaien, die hebben we al in the pocket. Of zit er iets anders achter?

Hoe dan ook, walgelijke strategie!
Klopt. Apple is in de VS de grootste dus wij Europeanen betalen de kortingsacties die ze daar van Samsung krijgen. Zo werkt het nou eenmaal.

Overigens zijn er nog wel veel extremere acties op de Note 8 (50% korting of 1 + 1 gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 07:56:
[...]

Overigens zijn er nog wel veel extremere acties op de Note 8 (50% korting of 1 + 1 gratis).
ja, de zeer bekende ''BoGo (buy one, get one)" deals (op zo'n beetje alle smartphone merken) zijn in de VS echt de normaalste zaak van de wereld...Lijkt me heerlijk als dat ook naar NL komt :)

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 08-09-2017 08:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Phusebox schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 07:56:
[...]

Klopt. Apple is in de VS de grootste dus wij Europeanen betalen de kortingsacties die ze daar van Samsung krijgen. Zo werkt het nou eenmaal.

Het is zakelijk gezien wel sluw maar logisch is het niet. Doordat half Europa met Samsung loopt, zijn de Amerikanen Samsung serieuzer gaan nemen. Dus degene die jou min of meer groot heeft gemaakt, ontzie je in het vervolg.

Net zo'n kromme logica als dat je tegenwoordig bij verlenging van een abonnement geen cent korting hoeft te verwachten, al ben je tig jaren klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb zelf definitief besloten te wachten met de Note 8 nadat ik hem woensdag zelf heb gezien en kwartiertje mee gespeeld heb.

De Note 8 maakte totaal geen indruk, hij ziet er in mijn ogen nogal cheap uit. De inspiratieloze achterkant en met name de cheap glossy plastic zijkanten (het lijkt in ieder geval plastic) voelden echt aan als een Chinese budget telefoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 07:02:
Ok Samsung gaat weer vrolijk verder met Europeanen benadelen. Bij de Note 7 kwam Nederland er het karigst af qua pre order bonus dit keer is het heel Europa dat zoals het er naar uitziet de DeX dock krijgt in tegenstelling tot de VS waar men een 256 GB sd kaartje EN een Gear360 camera krijgt.
O jee: wordt dit nu weer hetzelfde als in het S8-topic eerder dit jaar?

Wees blij dat je er uberhaupt iets bij krijgt: Samsung hoeft dit namelijk helemaal niet te doen!

Er zijn mensen die de DeX wel handig vinden!

Gaat het jou om het toestel, of om de "promotie" die je er bij krijgt? |:(

Phusebox schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:49:
[...]

De Note 4 was al niet snel genoeg toen de telefoon uitkwam. Hij hangt regelmatig gewoon een minuut ofzo vast en reageert nergens op, zelfs het scherm gaat niet aan. Of je bent aan het typen en alle getypte tekst verschijnt om de 30 sec in versneld tempo om dan weer vast te hangen.

Telefoon heeft al twee keer nieuw moederbord gehad, nieuwe accu, nieuwe camera en nieuw scherm. Allemaal garantie gevallen.
Mijn partner maakt nu gebruik van mijn Note 4:

niks/nada problemen! Uitstekende accuduur, niks van de problemen die jij beschrijft...

Nog steeds het originele moederbord, wel een nieuwe accu gekregen van Samsung...

Phusebox schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:38:
Touchwiz was in ieder geval tot vorig jaar enorm laggy. Daarna ben ik overgegaan op ios. Er zaten allerlei vertragingen in en freezes die Vanilla Android nooit had. Maar volgens mij is daar voldoende over te vinden hoor. Wat vooral ook jammer is dat men de Note 8 uitlevert met een oude Android versie
Als je over bent gegaan op iOs, waarom zit je hier dan alles een beetje "af te kraken"?

Note 8 wordt zsm geüpdatet naar Android 8! Laat ze eerst eens alles grondig testen: als er BUGS in zitten (wat idd was met de release naar de Pixel-toestellen), dan loop je ook weer te "oreren"!

Phusebox schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:03:
[...]

Ja weet dat die net uit is maar Samsung kennende is de update naar Oreo er pas in april vla nadat de S9 uitkomt.
En waarop heb je dit gebaseerd? Als je het e.e.a. "goed" had gevolgd, dan had je kunnen weten dat dit nog VOOR de jaarwisseling is (en die info komt van Google zelf!)

Phusebox schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:44:
[...]

En The Verge vindt de tweede camera ondermaats dus dan valt een selling point al weg.
Hallo: Wake-up call -> The Verge is NIET objectief, maar "Apple"-minded!

[ Voor 60% gewijzigd door henklbr op 08-09-2017 12:33 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heb je een bron voor die Oreo update?

Android authority zegt voor de Galaxy 8 serie;
Best case scenario: 5-6 months after Android 8.0 arrives (January/February 2018)
Bron: http://www.androidauthority.com/android-8-0-update-784308/

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2017 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Phusebox schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:20:
Ik heb zelf definitief besloten te wachten met de Note 8 nadat ik hem woensdag zelf heb gezien en kwartiertje mee gespeeld heb.

De Note 8 maakte totaal geen indruk, hij ziet er in mijn ogen nogal cheap uit. De inspiratieloze achterkant en met name de cheap glossy plastic zijkanten (het lijkt in ieder geval plastic) voelden echt aan als een Chinese budget telefoon.
Het is met jou altijd iets je gaat van het ene forum naar het andere en alleen maar negatieve berichten. Wees een een keer positief O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maugrinn schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 03:14:

Heb al 2 jaar een case van UAG voor men S6 edge en heeft heel goed gediend. Veel keer gevallen en na al die tijd ziet het er nog als nieuw uit.

[afbeelding]
Ik heb deze, de "Monarch", ook om mijn S8+ -> hele mooie cover :)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
pappaleone schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:50:
[...]

Het is met jou altijd iets je gaat van het ene forum naar het andere en alleen maar negatieve berichten. Wees een een keer positief O-)
De Note 8 is een mooi toestel... Zodra de prijs rond de 750 euro ligt.

De beeldkwaliteit is super en een van de twee camera's achterop ook. Verder schijnt het gorilla Glass ook echt stukken beter te zijn dan voorheen.

Tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:56:
[...]
Verder schijnt het gorilla Glass ook echt stukken beter te zijn dan voorheen.
Artikeltje met videotje erover:

Samsung Galaxy Note 8 passes durability examination with flying colors

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:50:
Heb je een bron voor die Oreo update?

Android authority zegt voor de Galaxy 8 serie;

[...]

Bron: http://www.androidauthority.com/android-8-0-update-784308/
Inderdaad: jij gaat af op de info van de Amerikaanse sites; zullen ze daar niet de "Amerikaanse BRANDED" (Verizon, AT&T, T-Mobile) toestellen mee bedoelen?

Lees deze post eens: internationaal model (-F- versie):

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/52515103

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
henklbr schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:39:
[...]

Inderdaad: jij gaat af op de info van de Amerikaanse sites; zullen ze daar niet de "Amerikaanse BRANDED" (Verizon, AT&T, T-Mobile) toestellen mee bedoelen?

Lees deze post eens: internationaal model (-F- versie):

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/52515103
Ik heb hier anders ook nog nooit binnen 3-4 maanden een grote Android update gezien. In je eigen post staat dan ook dat het nog niet bekend is, maar misschien "much faster" dan vorig jaar.

Maar goed ik geef je het voordeel van de twijfel, over 3 maanden moet de Oreo update er dan zijn voor de Note 8... ik ben benieuwd.

In het artikel waar ik naar linkte kon je ook dit lezen:
Looking at Nougat, Samsung got the first updates out to the Galaxy S7 and S7 Edge in China and the UK 143 days after Google released Android 7.0. The update took a grand total of 180 days to reach US shores, landing first on T-Mobile, followed by AT&T the day after and Sprint two days after that. Verizon hobbled across the finish line a couple of weeks later.

But what about the year before? For the Marshmallow update, Verizon actually got there first, delivering Android 6.0 to the Galaxy Note 5 after 156 days. Carrier performance can fluctuate year to year and device to device, but based on these two efforts, we can expect the first update to Android 8.0 for the Galaxy S8 and S8 Plus to arrive between 5-6 months after it is released by Google – around January or February 2018.

Korean S8 owners will likely get it at least a month earlier than the US, and of course, both Samsung and its carrier partners could either speed things up this year, or slow them down even further. But a 2017 Samsung Android 8.0 update looks unlikely unless Samsung has suddenly decided that updates are, you know, important.
Dus ja dat een een Amerikaanse bron is wil niet zeggen dat ze geen onderzoek doen. Het is maar een kleine onbenullige site... :X

[ Voor 48% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Android Authority, AndroidPolice, Sammobile en MobileSyrup staan bij mij hoog aangeschreven als het om Android gaat.
Android Authority heeft genoeg dingen in huis waar Tweakers en Gathering of Tweakers nog een puntje aan kunnen zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Al die azijn pissers hier, maar ondertussen;

Galaxy Note 8 on track to outsell its predecessor and Galaxy S8 duo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Phusebox schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:20:

De S8 in het zwart heeft exact dezelfde uitstraling als de zwarte note 8. Ook zijn de zijkanten voorzien van een coating, zodat het 1 groot geheel lijkt.

Enkel de andere kleuren zien er anders uit en afhankelijk van het licht wat goedkoper. Ik heb echter ook zat videos van de blauwe en grijze gezien die er wel degelijk chique uitzagen. Enkel de maple gold blijft er in mijn optiek chique uitzien, ongeacht het licht.

Ik ben het dus absoluut niet met je eens dat het toestel er cheap uitziet. Aan de voorkant en zijkanten ziet ie er minstens zo chique uit als een s8 en gezien de hoekerige vorm naar mijn mening nog duurder zelf. Het enige wat er wat goedkoper uitziet is de cameramodule. Doordat dit 1 groot zwart vlak is, ziet dit er goedkoop uit. Ze hadden het beter zoals de V30 kunnen doen.

Ik ben wel met je eens dat de huidige prijs eigenlijk iets te hoog is. Ik weet echter nog steeds niet of dit mijn keuze gaat beïnvloeden. Zodra de nieuwe iPhone aangekondigd is en de V30 reviews er zijn (en de uiteindelijk prijs bekend is) ga ik 1 van die toestellen nemen. Hopelijk is de Note 8 tegen die tijd al met €100 gedaald...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
In Zuid-Korea ja. Dat is niet meteen representatief voor de rest van de wereld.

En als het wel zo is, prima. Komt er in ieder geval ook weer een Note 9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Ik kom misschien een beetje hard over, maar ik wil gewoon een aantal dingen weten, aangezien hij hier nog niet aanwezig is.

Als Apple gebruiker vind ik het best wel bizar, dat mensen de prijs van een Samsung Galaxy Note 8 te hoog vinden. maar als de prijs van de iPhone net zo hoog is, dan is het normaal. Dat wat opvalt bij mij.

Ik zie sommige mensen ook elk jaar overstappen, en dan denk ik bij mijzelf, heb je ook apps gekocht in de Appstore/Google Play store of niet?

Het gaat zometeen weer helemaal los, met super lange wachtrijen en mensen die zelfs naar Duitsland toe gaan om het apparaat te bemachtigen.

De Samsung Galaxy Note 8 is niet normaal vet, je (Ik bedoel ik, de meeste mensen doen niet zoveel.) kan er zoveel dingen meer mee. De iPhone dwingt gewoon een bepaald gebruik af, waardoor je dus eigenlijk niet alles naar behoren kan instellen zoals je dat wilt hebben.

Ik kwam er bijvoorbeeld ook achter dat als je stock browser gebruikt, dan kan je ads blokkeren.*
Ben ik helemaal niet tegengekomen in de Ervaringen van Samsung Galaxy S8 en de S7.

[ Voor 6% gewijzigd door Berlinetta op 08-09-2017 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Ik zou graag van de Samsung Galaxy Note 8 gebruikers volgende willen weten:

-Hoe snel laat de telefoon van 20% naar %100
-Hoe lang hij op één acculading meegaat.
-Hoe ik zo snel mogelijk een systemimage van de ding maak. (Zonder root.)
-Of de bel kwaliteit fatsoenlijk is.
-Of ik via Wi-Fi kan bellen of Volte mogelijk is.
-Of de trilstand op standje aardbeving kan.
-Of het scherm feller is/kandan de iPhone 7 Plus
-Hoe snel de SD-kaart is met een Samsung EVO SD-kaart die erbij geleverd wordt.
-Of ik heen en terug kan swipen in één van de browsers.
-Of ik een speciale lader nodig heb, om nóg sneller te kunnen opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Berlinetta schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 18:59:

-Hoe snel laat de telefoon van 20% naar %100
Hij is nog niet uit maar een paar dingen zijn wel duidelijk:

Je krijgt er een snellader bij. Sneller dan dat zal het niet gaat.
Van 20 naar 100% zal met de snellader wel rond de 1u30min zitten.

Hoe snel de sd kaart gaat zijn, geen idee. Snel genoeg voor normaal gebruik als je een fatsoenlijke kaart gebruikt maar er zit er geen bij hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:55

migros

Nooit meer een Samsung

De Note 4 was een prachtig toestel. Dit is echt een gedrocht. Vandaag in de winkel mee gespeeld maar ik kan hier niet happy van worden. Veel te groot, lijkt wel een honkbalknuppel.

Leuk man gatheren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-07 21:33

1 ligt aan je gebruik
2 download een complete rom op sammobile, maak een backup via de software van Samsung
3 natuurlijk wel, is bij de s8 on gewoon hd
4 vraag het eens aan je provider
5 nee
6 geen idee
7 welke sd kaart? Zit er geen bij
8 er is vast wel een browser die dat kan, en anders zeg je tegen bixby dat je een pagina terug wil. Samsung browser kun je door te swipen over de balken van tabblad wisselen
9 ja, noemen ze een extra accu met lader. Oh wacht dan moet de accu ook verwisselbaar zijn, Bij de note 4 binnen en minuut van 10 naar 100%.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ja
Ja
De Note 8 heeft het best geteste scherm ooit. Hij is 22% feller dan de s8, welke al beter was dan de iphone. De Note 8 haalt 1200 nits terwijl een iphone 7 maar 705 nits max doet. Een enorm verschil dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb het toestel vandaag in de winkel bekeken en ik verwachtte een absurd groot apparaat. Dat is mij heel erg meegevallen. Hij is marginaal groter dan een S8 en de iets hoekigere hoeken, tja dat went wel. Heb het niet als storend ervaren. En hoe vaak heb je de S8+ en de Note 8 na elkaar vast? Heb je eenmaal de Note 8 dan weet je simpelweg niet beter.

-De achterkant is naar mijn idee het zwakst qua design. Maar dat maakt mij niet veel uit. Als ik voor de Note 8 ga, dan komt er toch een clear cover op. Heeft m'n S7 Edge erg goed beschermd.
-Het scherm is prachtig. Ik zat met verbazing te kijken hoe mooi de pre-installed foto's en video's in de gallery eruit zagen. Ik raad iedereen aan om deze folders te bekijken. Bij sommige foto's stond er bij dat deze geschoten waren met een Note 8. Meh, geloof dat niet helemaal. Het was iets te mooi om waar te zijn. De gemiddelde gebruiker zal naar waarschijnlijk alsnog mooie foto's maken op de auto stand.
-Iets wat mij vanaf dag 1 een beetje tegen stond aan de S7e, staat mij nog meer tegen op de Note 8. Door de aspect ratio van het scherm, zien foto's in 12mp er 'raar' uit. Je hebt zo'n scherm voor je en als je een foto bekijkt, wordt maximaal 2/3 van het scherm gebruikt. De rest is namelijk zwart.
-Het is overigens mogelijk om foto's te maken in fullscreen. Het is slim dat Samsung daar een dedicated button aan heeft gewijd, maar dan is de foto nog maar in ca 9,7mp. Foto's printen zal lastig gaan zonder croppen. Maar ja, als je uitsluitend foto's bekijkt op je telefoon...
-Nog een punt wat ik vervelend vind/vond aan de S7e, is dat als je gaat filmen er minder wijdhoek wordt toegepast dan bij het maken van foto's. Je ziet de telefoon als het ware 'iets inzoomen' bij het filmen in bv 1080p en hoger. Lager probeer ik over het algemeen niet eens. Guess what, still going strong with the Note 8.
-Ik kijk best regelmatig series op m'n telefoon. Als deze in 16:9 zijn, dan zal ik waarschijnlijk het beeld op m'n S7e een stuk groter zien dan op de Note 8. Denk dat ik de balken links en rechts wel vervelend zal vinden. En hoeveel materiaal is er nu in fullscreenratio van de Note? Jammer dat ik dit niet kon testen in de winkel. YouTube deed het niet en de pre-installed video's waren natuurlijk in fullscreen.

Zijn dit dealbreakers? Hmm, ik verwacht dat dergelijke aspect ratio's gangbaar worden. Zolang de aspect ratio van de camera sensor niet veranderd, zal dit een raar verschijnsel blijven. Design is persoonlijk, maar ik ben van plan voornamelijk tegen de voorkant aan te kijken, dus de achterkant. Tja, wat zie je er nu werkelijk van in een hoesje?

In het topic over de leveringstijden enz heb ik een uitvoerige reactie geplaatst over de prijzen van de Note 8. Men kan 999 betalen voor het toestel, maar dat hoeft natuurlijk niet. Toestellen worden nu eenmaal prijziger en men verwacht ook steeds meer van het toestel. Het staat een ieder vrij om te bepalen of de prijs een rechtvaardiging is voor het genot dat de Note 8 kan opleveren. We weten allemaal dat het toestel over een (half) jaartje flink gekelderd is in prijs. Maar dat geldt voor zoveel producten.

Zelf vind ik de specs van de LG V30 ook geweldig (m.u.v. de frontcam). Nog uitgebreidere handmatige fotomodus dan de Note 8, 32 bit Quad Dac. Maar het is een LG. Ik heb niets met dat merk wat betreft telefoons. Heb het gevoel dat dat toestel over een jaar wel erg veel afschrijft (indien aangeschaft bij release). Nog meer dan een Note. Ik vind het leuk om regelmatig een nieuw toestel te hebben. En een fair bedrag krijgen voor het voorgaand toestel maakt dat een stuk toegankelijker.

[ Voor 6% gewijzigd door wilmundo op 08-09-2017 22:05 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Foto's maken kan de Note 8 wel zie deze van Marques Brownlee op twitter(foto van een bloem, 6 september)

https://twitter.com/mkbhd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thombias schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 22:06:
Foto's maken kan de Note 8 wel zie deze van Marques Brownlee op twitter(foto van een bloem, 6 september)

https://twitter.com/mkbhd
Even de directe link https://twitter.com/mkbhd/status/905466531089395713

Prima foto, maar niet echt heel bijzonder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:56:
De Note 8 is een mooi toestel... Zodra de prijs rond de 750 euro ligt.
Geef het een paar weken joh, de waarde van Samsung telefoons verdampt al in de winkel.
henklbr schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:08:
Hallo: Wake-up call -> The Verge is NIET objectief, maar "Apple"-minded!
Zo over een wake-up call gesproken zeg. De Verge is al tijden niet meer "Apple-minded", die hoofdredacteur is allang weg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Donstil schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 00:27:
[...]

Geef het een paar weken joh, de waarde van Samsung telefoons alle telefoons behalve de iPhones verdampt al in de winkel.
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 00:10:
[...]

Even de directe link https://twitter.com/mkbhd/status/905466531089395713

Prima foto, maar niet echt heel bijzonder.
dslr-hippies zullen altijd wat op telefooncamera’s aan te merken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
Dbrand skins lijkt mij wel interessant. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb zelf zowel op mijn iPhone 6s plus en mijn s7 edge een skin van dBrand gehad. Beide keren (bij de s7 ziet er er nog steeds op, de iPhone is verkocht) was ik zeer te spreken over de kwaliteit en het gemak waarmee deze aan te brengen was.

De skins passen echt perfect en alle gaatjes, openingen, etc. kloppen echt uitstekend.

Het is dat je helemaal dood wordt gegooid met dBrand in YouTube filmpjes en dit enige argwaan wekt. dBrand heeft echter wel de kwaliteit dat ik er zelf volledig achter sta en dit iedereen kan aanraden!

Mits je natuurlijk een skin wil en weet dat je enkel tegen wat krassen beschermd bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
Phusebox schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:38:
[...]

Zoals ik zeg het is een prima foto maar het niet dat ik denk WOW wat een fantastische foto. Het is niets wat de iPhone 7 plus ongeveer een jaar geleden ook al deed. Welkom in 2016.

Nee ik been geen Apple fanboy maar als een device iets doet wat al lang met andere devices kon dan vind ik dat geen USP.
1 generatie verder zal er nooit veel veranderen, dat is bij elk merk zo, is het apple of huawei of elk ander merk wat je kan bedenken... meestal pas de 2de generatie wekt een "wow" factor...

iedereen heeft recht op een mening, maar na al wat gelurkt te hebben ben jij echt over elk iets wat maar gezegd wordt negatief op een of andere manier, een echte azijnpisser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Pakhtun schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 12:07:
Dbrand skins lijkt mij wel interessant. Iemand ervaring mee?
Dbrand is prima maar niet meer dan gewoon 3M plastic. Ze adverteren zich echter helemaal dood waardoor het net lijkt alsof niemand anders dit al jaren doet.

Zo heeft de concurrentie vaak veel meer keuze.
Zoals bv https://www.slickwraps.com of http://www.colorware.com

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 09-09-2017 14:43 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
*weg, off-topic

Hoe meer reviews ik zie/lees des te meer wil ik het toestel hebben, zeker nu mijn Note4 echt op zijn einde begint te raken, dus ik denk niet dat ik ga/kan wachten totdat ie goedkoper wordt :9

Is ie trouwens al goedkoper geworden? Want op Friend&Family is het laagste bedrag bijbetalen nu 96 i.p.v. 196 euro toen ik afgelopen week keek! Of kun je nu opeens kiezen om meer per maand te betalen aan je telefoon?

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 10-09-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Check mijn bericht in het Levertijden & Prijzen topic, want gaat hier te offtopic ;)

De S-view met "window" zoals bijv. de Note 4 komt niet meer? Nu krijgen we (alleen) deze? http://www.samsung.com/us...er--black-ef-zn950cbegus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pakhtun schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 21:09:
[...]

Kijk eens aan, ga je dan ook voor red super? FF blijkt niet zoveel korting meer te bieden vergeleken met andere aanbieders.

On-topic: Herinnert iemand zich nog dat er over de scherm van de Note 7 met de toen nieuwe Gorilla 5 scherm gesproken werd over krasjes? Ik heb in ieder geval niks gehoord over de Note 8.
Door diverse mensen gepost hier. Gorilla Glass 5 schijnt juist uitzonderlijk hard te zijn. Het enige krasgevoelige onderdeel is de vingerafdrukscanner aan de achterzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
Phusebox schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 21:16:
[...]

Door diverse mensen gepost hier. Gorilla Glass 5 schijnt juist uitzonderlijk hard te zijn. Het enige krasgevoelige onderdeel is de vingerafdrukscanner aan de achterzijde.
Ik bedoelde meer dat de Note 8 ook Gorilla Glass 5 heeft maar geen opmerkingen daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pakhtun schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 21:18:
[...]

Ik bedoelde meer dat de Note 8 ook Gorilla Glass 5 heeft maar geen opmerkingen daarover.
Was het toen al GG5? Hmm ok wellicht heeft Corning toch nog wat verandert dan aan het product.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:29

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Zo.......

Ik heb een filter over dit topic gehouden, alle berichten die maar enigszins off topic zijn heb ik uit dit topic gerukt en in de diepe krochten van de GoT kelder geplaatst..... Yup, een van die hoekjes op het forum waar jullie niet bij kunnen....

Dan nog dit....

Berichten over accessoires en prijzen van de Note 8 horen hier niet. Het is al geruime tijd duidelijk dat een Note 8 een adviesprijs heeft van 999 euro, over de marktprijs mag je in het bijbehorende prijzen en levertijden topic discussiëren.

We reageren niet op de man, heb je een probleem met een bericht van iemand dan mag je een Topic Report in te dienen. Ga in geen enkel geval zelf off topic terug reageren!

@Phusebox Ik zal je helpen duidelijk te maken wat we hier wel willen en niet willen, de constante stroom aan negatieve berichten begint nu storend te worden. Daarom ook het verzoek om nogmaals na te denken wat je uit je vingers typt. Zie het als een vriendelijk verzoek, laat me geen verdere maatregelen nemen!

Kortom, de regels zullen wat worden aangescherpt, als het niet door zelfregulering kan willen mijn Tweakercrew collega's inclusief mezelf je met liefde corrigeren.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Dit is hier off topic

[ Voor 71% gewijzigd door Bullet NL op 10-09-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:17
Ik spring maar weer eens over van iPhone naar Android voor de Note. In het verleden al eens een Note 3 gehad wat me erg was bevallen. Ik heb nu een 7 plus, vanwege het formaat en de dual lens. Nu de Note eindelijk ook een dual lens heeft is het eigenlijk het perfecte model. Ik wacht nog even de Apple keynote af, maar het ziet er naar uit dat het keuzepakket erg onhandig is; alleen het nieuwe topmodel zal oled hebben (en dual lens?) maar is alleen klein formaat, en de iphone 8 en 8 plus hebben te weinig vernieuwing tov mijn 7 plus. Groot formaat, dual lens, fingerprint, oled en stylus in de Note 8 is perfect. Ondanks dat ik normaal wel gevoelig was voor de Apple hype merk je nu echt dat ze worstelen om voorop te lopen, en de schaarste de komende maanden voor het topmodel heb ik ook geen zin meer in; heb 3 maand op een 7 plus in de abbo verlenging moeten wachten.

Wat me ook stoort is dat Apple de nieuwe features lang voor zichzelf houdt; ik heb een nfc chip in mijn telefoon waar ik al een jaar niks mee kan behalve apple pay wat ik niet gebruik. Nu na een jaar gaan ze enthousiast in iOS 11 de zaak vrij geven terwijl mijn hardware al weer een jaar oud is. Ook zijn er geen apps gekomen die handige dingen kunnen met de dubbele lens (afstand meten etc), op Android kun je er in ieder geval van op aan dat er 3rd party apps voor komen.

Alleen het geringere aantal OS updates zal wel weer wennen zijn maar goed, de laatste tijd wissel ik toch snel van telefoon.

[ Voor 26% gewijzigd door CopyCatz op 10-09-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een van mijn twijfel punten of ik wel of niet een Note 8 wil nemen is de reviews die de S8 als meest breekbare telefoon aller tijden aanwijzen en met een keer vallen op straat al het glas rondom kapot hebben. Wat heb je aan een hele mooie telefoon als je hem moet verstoppen in een beschermhoes? Is dat risico bij de Note 8 gelijk, of is er beter behoud van de telefoon te verwachten door de aangepaste vorm en misschien doorontwikkeling van Samsung bij dat ontwerpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
swhnld schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:30:
Een van mijn twijfel punten of ik wel of niet een Note 8 wil nemen is de reviews die de S8 als meest breekbare telefoon aller tijden aanwijzen en met een keer vallen op straat al het glas rondom kapot hebben. Wat heb je aan een hele mooie telefoon als je hem moet verstoppen in een beschermhoes? Is dat risico bij de Note 8 gelijk, of is er beter behoud van de telefoon te verwachten door de aangepaste vorm en misschien doorontwikkeling van Samsung bij dat ontwerpen?
Ik meen ergens een test te hebben gezien op YouTube dat de Note 8 redelijk goed tegen een stootje kan. Maar goed het blijft een glazen telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-07 11:00
http://bgr.com/2017/09/07...review-test-vs-galaxy-s8/

1 test, voor andere filmpjes is youtube

[ Voor 22% gewijzigd door misterd11 op 10-09-2017 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:29

Bullet NL

Eigen Wijs

Tja... val testen.... Hoesje er om heen...
Alle fabrikanten brengen hun top modellen uit met een minimale rand, een LG V30 zal het echt niet veel beter doen, een iPhone 8/X ook die kan stuk.... Nogmaals, hoesje.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op zondag 10 september 2017 @ 22:39:
Tja... val testen.... Hoesje er om heen...
Alle fabrikanten brengen hun top modellen uit met een minimale rand, een LG V30 zal het echt niet veel beter doen, een iPhone 8/X ook die kan stuk.... Nogmaals, hoesje.....
Of gewoon zo'n ding niet uit je handen laten vallen of je ervoor verzekeren. Is ook een kwestie van hoe je er mee omgaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

Samsung note 8 uit elkaar gepeuterd door ifixit, levert gave plaatjes van de binnenkant op: https://www.ifixit.com/Te...laxy+Note8+Teardown/97071

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Jammer dat het toestel weer alleen te bestellen is in de kleuren zwart en maple gold. Zo te zien is polen een van de weinige waar de blauwe kleur te pre orderen is. Wat zou de beweegreden kunnen zijn van Samsung?
Het zou eerlijk zijn om alle kleuren gewoon in 1x uit te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 00:44:
Jammer dat het toestel weer alleen te bestellen is in de kleuren zwart en maple gold. Zo te zien is polen een van de weinige waar de blauwe kleur te pre orderen is. Wat zou de beweegreden kunnen zijn van Samsung?
Het zou eerlijk zijn om alle kleuren gewoon in 1x uit te brengen?
Waarschijnlijk zoiets simpelste als voorraad, ze moeten ze wel produceren, maar ook niet te veel voor geval het niet goed verkoopt, of een terugroep actie volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat ze over een paar maanden de interesse weer opnieuw aan kunnen wakkeren door nieuwe kleuren te lanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die zwarte is sowieso de mooiste. Die blauwe gaat na een tijdje vervelen. Een kleurtje op de muur verveelt ook veel sneller dan een witte muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
Screen-on time valt mee.

YouTube: Samsung Galaxy Note 8 - A Real Day In The Life!

Spigen cases voor de Note 8 van Flossy Carter

YouTube: Samsung Galaxy Note 8 Spigen Case Lineup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Voor de mensen die een uitgebreide review van de Samsung Galaxy Note 8 willen zien, kunnen terecht bij DetroitBorg YouTube: Samsung Galaxy Note 8: Unboxing & Review

[ Voor 14% gewijzigd door Berlinetta op 12-09-2017 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Anoniem: 712338 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:20:
Die zwarte is sowieso de mooiste. Die blauwe gaat na een tijdje vervelen. Een kleurtje op de muur verveelt ook veel sneller dan een witte muur.
Vind zwart ook het mooist. Op zwart valt die lelijke camera module beter weg. Maar ik vond het wel opvallend dat de blauwe versie het meest verkocht is in Korea. Misschien is ie toch mooier dan de beelden op internet doen lijken.
Volgens sommige reviewers is de Note 8 battery life zelfs beter dan de s8+. Zoals deze:
YouTube: Does Galaxy Note 8 Battery Life SUCK? - Battery Comparison

Veel reviewers doen maar wat en vermelden niet de instellingen etc. Zo kan het scherm van de Note 8 veel feller dan veel andere toestellen en zou je voor een eerlijke vergelijking de brightness wat naar beneden kunnen schroeven. En ook de resolutie waarmee men vergelijkt. De Note 8 heeft een efficiënter scherm en verbeterde software. En als we uiteindelijk kijken naar de verschillen dan zijn die echt minimaal. Die 10-15 minuten extra screen on time zal je echt niet merken. Zo irritant al die reviewers die maar roepen dat de Note 8 slechter is omdat de batterij een lagere capaciteit heeft. Zelfde gezeur altijd met tech specs van camera's vaak.

En echt goede reviews kom je ook niet tegen. De meeste reviewers bekijken de Note series als een gewone smartphone en doen amper moeite om de s-pen te ontdekken. Als je geluk hebt gebruiken ze het toestel één week voordat ze alweer hun aandacht verleggen naar het volgende tech gadget item. Ik mis echt de diepgang in reviews. Men zou de s-pen veel meer moeten belichten want dat is de key feature van de Note, ook al is dit niet een nieuw hot item. Mensen die de s-pen niet kennen en naar reviews kijken krijgen te horen dat ze hem niet nodig hebben. Dit terwijl er misschien onbelichte features zijn die voor mensen wel de hogere prijs waard zijn. Naar mijn mening moet men de diepgang van de s-pen beter laten zien en dan de keuze aan de kijker/lezer overlaten in plaats van de boel afkraken. Het is voor mij haast het vergelijk tussen een tablet en laptop. Consumeren of productief zijn. En je kan ook productiever consumeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pakhtun schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:31:
Spigen cases voor de Note 8 van Flossy Carter
Dat wordt kiezen tussen of de kaarthouder, of de kickstand voor mij...

Ik heb nog nooit een case gebruikt om een toestel, maar als ik deze haal doe ik het zeker wel. Alleen wat ik me afvraag, hoe is warmte afvoer met een case er omheen, wordt de telefoon warmer dan zonder case, of sneller warm?
En is er impact op het signaal met een deel van de antennes afgedekt? de versie met kaarten er in geeft wireless oplaad issues geven ze al aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:42:
[...]

Vind zwart ook het mooist. Op zwart valt die lelijke camera module beter weg. Maar ik vond het wel opvallend dat de blauwe versie het meest verkocht is in Korea. Misschien is ie toch mooier dan de beelden op internet doen lijken.

[...]

Volgens sommige reviewers is de Note 8 battery life zelfs beter dan de s8+. Zoals deze:
YouTube: Does Galaxy Note 8 Battery Life SUCK? - Battery Comparison

Veel reviewers doen maar wat en vermelden niet de instellingen etc. Zo kan het scherm van de Note 8 veel feller dan veel andere toestellen en zou je voor een eerlijke vergelijking de brightness wat naar beneden kunnen schroeven. En ook de resolutie waarmee men vergelijkt. De Note 8 heeft een efficiënter scherm en verbeterde software. En als we uiteindelijk kijken naar de verschillen dan zijn die echt minimaal. Die 10-15 minuten extra screen on time zal je echt niet merken. Zo irritant al die reviewers die maar roepen dat de Note 8 slechter is omdat de batterij een lagere capaciteit heeft. Zelfde gezeur altijd met tech specs van camera's vaak.

En echt goede reviews kom je ook niet tegen. De meeste reviewers bekijken de Note series als een gewone smartphone en doen amper moeite om de s-pen te ontdekken. Als je geluk hebt gebruiken ze het toestel één week voordat ze alweer hun aandacht verleggen naar het volgende tech gadget item. Ik mis echt de diepgang in reviews. Men zou de s-pen veel meer moeten belichten want dat is de key feature van de Note, ook al is dit niet een nieuw hot item. Mensen die de s-pen niet kennen en naar reviews kijken krijgen te horen dat ze hem niet nodig hebben. Dit terwijl er misschien onbelichte features zijn die voor mensen wel de hogere prijs waard zijn. Naar mijn mening moet men de diepgang van de s-pen beter laten zien en dan de keuze aan de kijker/lezer overlaten in plaats van de boel afkraken. Het is voor mij haast het vergelijk tussen een tablet en laptop. Consumeren of productief zijn. En je kan ook productiever consumeren.
Ik zou dan toch maar eens kijken naar Detroitborg en The Youtube Tech Guy als je wat gedetailleerde reviews wilt hebben.

Ik vergeet bijna nog Erica Griffin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Berlinetta schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:12:
[...]

Ik zou dan toch maar eens kijken naar Detroitborg en The Youtube Tech Guy als je wat gedetailleerde reviews wilt hebben.

Ik vergeet bijna nog Erica Griffin.
Al gezien, maar dat is nog vrij oppervlakkig imo. Beetje nieuwe features laten zien en wat geteken in de s-note app. Hierdoor denken veel mensen ook dat de s-pen weinig te bieden heeft/niks voor ze is.

Deze youtuber had goede video's voor de note 4/5/7, veel daarvan is nog steeds toepasbaar voor de Note 8 volgens mij. Ik ben benieuwd wanneer hij nieuwe content voor de Note 8 heeft.
YouTube: Techisode TV

Het probleem met veel reviewers is dat het zelf geen note gebruikers zijn in het dagelijkse leven en ze daardoor gewoon veel diepgang missen. Ik zie liever een review/video van iemand de het toestel ook daadwerkelijk gebruikt en er meer over kan vertellen. Ook al zijn sommige features al jaren oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:49:
[...]

Al gezien, maar dat is nog vrij oppervlakkig imo. Beetje nieuwe features laten zien en wat geteken in de s-note app. Hierdoor denken veel mensen ook dat de s-pen weinig te bieden heeft/niks voor ze is.

Deze youtuber had goede video's voor de note 4/5/7, veel daarvan is nog steeds toepasbaar voor de Note 8 volgens mij. Ik ben benieuwd wanneer hij nieuwe content voor de Note 8 heeft.
YouTube: Techisode TV

Het probleem met veel reviewers is dat het zelf geen note gebruikers zijn in het dagelijkse leven en ze daardoor gewoon veel diepgang missen. Ik zie liever een review/video van iemand de het toestel ook daadwerkelijk gebruikt en er meer over kan vertellen. Ook al zijn sommige features al jaren oud.
Misscien had ik het beter moeten aankaarten.
Erica geeft mij meer een beeld van hoe de telefoon er nou echt uitziet (Onwijs moeilijk te verwoorden) let maar eens heel goed op de cinematics.

Detroitborg, geeft natuurlijk niet alles weg wat het toestelcte bieden heeft. Die kan nog wel meer gedetailleerd inhoud over het toestel geven gok ik. Maar ik neem aan dat het wel een enorm lange video wordt.

Thanks voor het YouTube kanaal, ik ben er ook direct op geabonneerd.
Maar ik denk in essentie dat te weinig inhoudelijke reviewers zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Berlinetta op 12-09-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
[b][message=52558417,noline]Yamikaminari schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:53[/message

...

[ Voor 71% gewijzigd door Berlinetta op 12-09-2017 22:00 ]

• metallicattim
Ik heb hem gisteren even vast gehad in de Media Markt en een 4K HD filmpje opgezet, samen met mijn Note 4 ernaast en is het scherm beter? Ja natuurlijk, maar is het verschil zo groot? Mwoh... de kleuren zijn wat levendiger en helderder, maar zo veel verschilt het niet vind ik. de Note 4 had natuurlijk ook al een geweldig scherm!

Maar als je dan zo'n geïnstalleerde game aanzet, zie je pas wat voor gaaf scherm het is, dan komt de resolutie pas tot zijn recht. Zeker als je de helderheid vol open zet, dan komt het scherm echt tot zijn recht.

Desondanks twijfel ik nog steeds of ik hem pre-order of wacht tot ie goedkoper wordt, je blijft toch 2 jaar lang betalen ervoor (heb geen middelen om hem los te kopen). Het Dex-station is voor mij niet meer dan een hebbedingetje... Mjah of ie zoveel goedkoper wordt binnen 2 maanden.... :X

Maar hij komt er 100%! 8)

• Phusebox
Maar wanneer zet je het scherm op de volledige helderheid? Ik nooit, behalve wanneer dat automatisch gebeurt bij felle zon buiten omdat je anders niks ziet.

Wat betreft prijzen mag ik hier niet reageren, daar is een ander topic voor...

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Benieuwd of dex 24p ondersteund. Zou namelijk een mooi alternatief zijn voor de Chromecast. Ook ben ik benieuwd hoe het zal zijn om een snes emulator op je telefoon te hebben en dan middels dex de hele handel op je tv aansluiten en vervolgens met een controller lekker gamen.

• metallicattim
Phusebox schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:36:
Maar wanneer zet je het scherm op de volledige helderheid? Ik nooit, behalve wanneer dat automatisch gebeurt bij felle zon buiten omdat je anders niks ziet.

Wat betreft prijzen mag ik hier niet reageren, daar is een ander topic voor...
Als je iets test, doe je dat toch op volle potentie!?

Maar laten we eerlijk zijn, bij 90% van het gebruik van een GSM is het scherm helemaal niet zo belangrijk dat dit 4K UHD of whatever is. Het moet tijdens het facebooken, emailen, twitteren, agenda etc gewoon doen, that's it :P

• PressPlayOnTape
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:26

PressPlayOnTape

Loading.. Ready... Run!

Na mijn Nokia 8, bij gebrek aan dual sim functionaliteit, teruggestuurd te hebben, zit ik heel erg aan dit toestel te denken. Hij wordt overal geadverteerd als zijnde dual sim, echter, de Nokia 8 werd dit ook en dat bleek helaas een wassen neus.

Is er iemand (een insider wellicht?) die met enige zekerheid kan zeggen of dit toestel wel of niet daadwerkelijk over dual sim beschikt? Voor mij is dit een must en de high-end dual-sim toestellen liggen hier in Nederland helaas niet voor het oprapen...

You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.

• Phusebox
Zijn er echt zoveel mensen die 2 simkaarten gebruiken of gaan gebruiken met hun Note 8? Offer je wel je sd slot op natuurlijk en 64GB is redelijk aan de krappe kant.

Phusebox schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:03:
Zijn er echt zoveel mensen die 2 simkaarten gebruiken of gaan gebruiken met hun Note 8? Offer je wel je sd slot op natuurlijk en 64GB is redelijk aan de krappe kant.
Je offert dus NIET je SD-slot op...

In de houder kan je zowel een 2e SIM plaatsen, OF een SIM + MicroSD-kaart!

Maar je hebt WEL gelijk als je 2 SIM's gebruikt; maar 64Gb is voor mij wel genoeg hoor (heb nog ruim 25Gb over op mijn S8+)

Anoniem: 712338 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:09:
[...]

Hoe weet coolblue dat andere providers single sim hebben dan? Die preekt gewoon voor eigen parochie.
Nee: Coolblue predikt niet voor zijn eigen parochie...

De "branded" Note 8's (Vodafone + T-Mobile) zijn Single-SIM!

[ Voor 38% gewijzigd door henklbr op 13-09-2017 12:15 ]

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:03:
Ik neem aan dat je ook cloud gebruikt wat de ruimte betreft? En wat 2 simkaarten betreft, je koopt dat ding toch zakelijk. Hoe geweldig is het om werk en privé gescheiden te houden, en dan hoeft je niet overal twee toestellen mee te slepen.
Anoniem: 712338 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:09:
Hoe weet coolblue dat andere providers single sim hebben dan? Die preekt gewoon voor eigen parochie.
Coolblue gaat jou nooit wijs maken wat de andere winkels gaan wel of niet leveren, daar zijn ze (te) professioneel en bemoeien ze niet met andere winkels.

Bij Vodafone en T-Mobile vertellen ze je dat ze geen twee simkaarten toestel leveren. De reden zeggen ze dat ze niet volledige werking van de netwerk kunnen garanderen. Maar daar denk ik persoonlijk anders over...

• Phusebox
GentiLi schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:46:
[...]

Ik neem aan dat je ook cloud gebruikt wat de ruimte betreft? En wat 2 simkaarten betreft, je koopt dat ding toch zakelijk. Hoe geweldig is het om werk en privé gescheiden te houden, en dan hoeft je niet overal twee toestellen mee te slepen.

[...]

Coolblue gaat jou nooit wijs maken wat de andere winkels gaan wel of niet leveren, daar zijn ze (te) professioneel en bemoeien ze niet met andere winkels.

Bij Vodafone en T-Mobile vertellen ze je dat ze geen twee simkaarten toestel leveren. De reden zeggen ze dat ze niet volledige werking van de netwerk kunnen garanderen. Maar daar denk ik persoonlijk anders over...
Alsof iedereen zijn Note zakelijk gebruikt/koopt? Dat er naast de echte zakelijke gebruikers genoeg mensen zijn die zo fraude plegen geloof ik best, maar dat zal ik dus niet doen.

En nee cloud opslag is voor mij geen oplossing, 128 GB heb ik toch wel zeker nodig.
henklbr schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:11:
[...]

Je offert dus NIET je SD-slot op...

In de houder kan je zowel een 2e SIM plaatsen, OF een SIM + MicroSD-kaart!

Maar je hebt WEL gelijk als je 2 SIM's gebruikt; maar 64Gb is voor mij wel genoeg hoor (heb nog ruim 25Gb over op mijn S8+)
Dat bedoelde ik uiteraard, wanneer je twee sim kaarten erin steekt.

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 13-09-2017 13:23 ]

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:22:
[...]

Alsof iedereen zijn Note zakelijk gebruikt/koopt? Dat er naast de echte zakelijke gebruikers genoeg mensen zijn die zo fraude plegen geloof ik best, maar dat zal ik dus niet doen.
...
Of men fraude pleegt of niet in het aanschaffen van de Note, dat is het niet aan mij te oordelen, daar ging mijn bericht helemaal niet over...

Ik gaf braaf antwoord op jouw zorg voor het gebruiken van twee simkaarten en de opslag. Je koopt de Note voor zakelijk gebruik.
Als dat het geval is, lijkt mij een toepasselijke redenatie en een uitstekende oplossing voor beide gevallen.

• Phusebox
GentiLi schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:33:
[...]

Of men fraude pleegt of niet in het aanschaffen van de Note, dat is het niet aan mij te oordelen, daar ging mijn bericht helemaal niet over...

Ik gaf braaf antwoord op jouw zorg voor het gebruiken van twee simkaarten en de opslag. Je koopt de Note voor zakelijk gebruik.
Als dat het geval is, lijkt mij een toepasselijke redenatie en een uitstekende oplossing voor beide gevallen.
Ok ik begreep je bericht anders...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
In b.v. Azië kan je prepaid simkaartjes kopen waarmee je voor heel weinig geld, veel data kunt hebben. Dan is het ideaal om je Nederlandse simkaart en je buitenlandse simkaart tegelijkertijd te kunnen gebruiken. Ook voor privégebruik kan een duosim dus erg interessant zijn.

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

Er zijn hacks op youtube te vinden waarbij het mogelijk zou moeten zijn om zowel dual sim als micro-sd te hebben. Schijnt te werken op de S8 dual sim. Vereist wel modificatie van je simkaart.

• SkullboyNL
Is er eigenlijk een functie op de Note 8 waarmee je 2x de zelfde app kan installeren? Bijvoorbeeld Whatsapp? Dat zal namelijk wel handig zijn op de dual sim verzie.

iRacing Profiel

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
SkullboyNL schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:27:
Is er eigenlijk een functie op de Note 8 waarmee je 2x de zelfde app kan installeren? Bijvoorbeeld Whatsapp? Dat zal namelijk wel handig zijn op de dual sim verzie.
dat kan inderdaad, samsung heeft op de note 8, "dual messenger", en dat doet precies wat je zegt.

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-07 20:58
*knip*. Crossposten is niet toegestaan. Graag hier verder: Note 8 en s8 naar HDMI

[ Voor 79% gewijzigd door rens-br op 14-09-2017 09:11 ]

• SkullboyNL
Dennisjehz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:33:
[...]

dat kan inderdaad, samsung heeft op de note 8, "dual messenger", en dat doet precies wat je zegt.
Oke bedankt die kende ik nog niet. Zier er erg goed uit. Ik hoop dat ik dat deze week nog kan uitproberen :) .

iRacing Profiel

• Phusebox
Veel plezier alvast voor de mensen die hem komende dagen gaan binnen krijgen. Ben erg benieuwd naar de eerste ervaringen en stiekem een beetje jaloers. Mis mijn pen toch wel maar aan de andere kant ben ik ook gehecht geraakt aan de responsiveness en betrouwbaarheid van een iPhone.

• Duckvogel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03-2021
Zijn er ook mensen die van een s8 plus overstappen naar een note ?
Ik ben zeer benieuwd of het de moeite waard was ik ben nl een note fan maar had het geduld niet om te wachten en heb een s8 plus vandaar.
Ik hoor graag de ervaringen (na morgen natuurlijk) 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:18
Ik heb een hele berg berichten verplaatst naar: [Samsung Galaxy Note 8] Levertijden & Prijzen. Discussie over welke kleur, welke versie bij welke winkel en typenummers heeft niks met ervaringen te maken en hoort dus in dat topic thuis.

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
*knip*. Zie hierboven.

[ Voor 95% gewijzigd door rens-br op 14-09-2017 09:16 ]

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-07 20:25
*knip*. Zie hierboven.

[ Voor 93% gewijzigd door rens-br op 14-09-2017 11:05 ]

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:22
Denken jullie dat de batterijduur significant beter zal zijn dan de S7 serie? Ik heb nu zelf de S7 Edge en ik ben ook voor de Note 8 gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://www.galaxyclub.nl/wp-content/uploads/2017/09/galaxy-note-8-handleiding.jpg

Hier te downloaden als PDF:

http://org.downloadcenter...1.0_170912.pdf&OriginYN=N

@CLB Misschien handig, om op te nemen in post #1 ? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door henklbr op 14-09-2017 13:23 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Winkels, levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Note 8] Levertijden & Prijzen
- RMA: [Samsung] RMA & Support
- Accessoires: [Samsung Galaxy Note 8] Het grote Accessoires topic