Samsung heeft de Galaxy Note 8 aangekondigd. Het toestel met S Pen verschijnt op 15 september met een adviesprijs van 999 euro. De smartphone heeft een 6,3"-oledscherm en gebruikt net als de S8-modellen de Exynos 8895-soc.

Ten opzichte van de Galaxy S8 en S8+ heeft de Note 8 meer werkgeheugen: 6GB lpddr4. Daarnaast heeft het toestel een dubbele camera aan de achterkant. De primaire camera heeft dezelfde specificaties als die van de Galaxy S8-modellen en omvat een twaalfmegapixelsensor met een f/1.7-lens. De tweede camera heeft een telelens met een diafragma van f/2.4. Ook deze heeft een twaalfmegapixelsensor. Beide camera's beschikken over optische beeldstabilisatie.

Het 6,3"-oledscherm heeft net als het scherm van de S8+ een resolutie van 2940x1440 pixels. Standaard is de telefoon ingesteld op een lagere resolutie van 2220x1080 pixels. Gebruikers moeten handmatig de hogere resolutie instellen om alle pixels te benutten. Samsung levert het toestel met Android 7.1.1 met daarover zijn eigen schil. Het toestel bevat de Bixby-assistent, waarvan sinds deze week ook Bixby Voice actief is.

In de Note 8 zit een accu met een capaciteit van 3300mAh. Dat is een lagere capaciteit dan in de S8+, die een 3500mAh-accu heeft. Misschien heeft dat te maken met de ruimte in de behuizing die nodig is om de meegeleverde S Pen op te bergen. Samsung benadrukt dat de accu uitvoerig is getest. Het toestel ondersteunt draadloos laden en het opladen via de usb-c-aansluiting gaat met ondersteuning voor QuickCharge 2.0.

In eerste instantie is het toestel te koop in het zwart en in goudkleur. De adviesprijs is 999 euro en wie het toestel bestelt voor de verschijningsdatum van 15 september, krijgt een DeX bij zijn bestelling. Dat is het dock van Samsung waarmee de Note 8 op een groot scherm kan worden aangesloten.

[Samsung Galaxy Note 8] Accessoires
[Samsung Galaxy Note 8] Levertijden

Nieuws:
nieuws: Gerucht: Galaxy Note 8 krijgt 'telelens' met equivalent drie keer opt...
nieuws: Gerucht: Samsung presenteert Galaxy Note 8 op 26 augustus
nieuws: Evleaks: Samsung Galaxy Note 8 komt in september uit voor 999 euro
nieuws: Nuance: krijgt de Samsung Note 8 deze dubbele camera met zwart-witsen...
nieuws: Samsung toont render van vermoedelijke Galaxy Note 8
nieuws: Samsung lijkt Galaxy Note 8 op 23 augustus te gaan introduceren
nieuws: Volledige specificaties Samsung Galaxy Note 8 lekken uit
nieuws: Foto's tonen vermoedelijk Samsung Galaxy Note 8
nieuws: Samsung brengt Galaxy Note 8 half september uit voor 999 euro

Toestel
Samsung Galaxy Note 8
Besturingssysteem

Android 7.1.1 Nougat
Scherm

6,3" Super AMOLED 2960x1440 pixels
Processor
Samsung Exynos 8895
Processorsnelheid
2,3GHz
Videochip
Mali-G71 MP20
Werkgeheugen
6GB
Opslaggeheugen
64GB
Extern geheugen
MicroSD tot 2TB
Accucapaciteit
3300mAh
Frontcam
8.0 megapixels
Camera

Tweemaal 12.0 megapixels
f/1.7 met groothoek en f/2.4 met 2x vergroting, beide met OIS
Afmetingen

162,5x74,6x8,5mm
Gewicht

195
Connectiviteit

WiFi
Bluetooth
GPS / Glonass

Overig

RGB notificatie LED
Iris- / vingerafdrukscanner
Water- & stofdicht met IP68-certificering
USB C met snellaadmogelijkheden
Draadloos opladen mogelijk
S-Pen

Handleiding

Klik
Adviesprijs

€ 999
Hands-ons:
Android Authority
BGR
CNBC
CNET
Computertotaal
Digitial Trends
Engadget
Galaxyclub
GSMArena
Independant
PhoneArena
Stuff
T3
Techpulse
Techradar
Tweakers
Wired
ZDNet

[Voor 49% gewijzigd door CLB op 19-09-2017 18:38]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:38
Ben enorm benieuwd naar dit toestel. Enige wat mij tegenhoudt is de verwachtte prijs. Dit gaat denk ik echt mijn grens ver over!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Ik ben al afgehaakt. Met de potentiële nieuwprijs van 1k, kan je beter een tab S3 + ander toestel kopen. Heeft ook een stylus met een veel bruikbaarder oppervlak en dan ben je evenveel kwijt.

Notes waren nooit goedkoop, maar ik heb bv 676 betaald voor de Note 3 een paar maanden na launch (en kreeg 125 cashback + 64 GB SD er nog overheen). Dat is niet te vergelijken met de huidige absurde prijsvorming. Zeker voor iets wat tegenwoordig de Sx+ stylus edition is.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Genoemde prijs is inderdaad vrij absurd te noemen, dat is gewoon zo.
Als ik dan echter check hoeveel uur per dag ik een smartphone gebruik of mn privélaptop die meer kostte...
Dan biedt een smartphone wel veel meer gebruikersuurtjes imo. Blijft een hoop geld natuurlijk, helemaal los.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:16
Vroeger was de note serie nog interessant vanwege het grotere scherm+ stylus, nu is dat verschil met de s8+ minimaal. Dan zou het pennetje wel héél duur worden... Verder zijn de specs redelijk vergelijkbaar. Ik hou het wel vol met de s8+

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik ben nog steeds in de markt voor en Note 8...... 1000 euro..... in vergelijking met de verwachte prijs van een Iphone 8 valt het mee....

Cogitationis poenam nemo patitur

• lumian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09-2018
Is dit de officiele note 8 topic? Zo weinig reacties.

Snap niet dat ze het scherm aan de onderkant niet nog verder naar beneden hebben getrokken zodat er onderaan geen zwart randje was maar infinity display zoals aan de zijkanten..dat zou het net even wat mooier maken!!

Tja en die prijs dan..1100 voor een smartphone is wel wat té. Voor dat bedrag heb je een prachtige oled tv.

Die stylus vind ik eigenlijk ook een beetje ouderwets..niemand loopt op straat met een pen op de telefoon te tikken terwijl je 10 vingers hebt die allemaal voor een stylus kunnen doorgaan. Ze hadden die ruimte beter aan een grotere batterij kunnen besteden, 3300mAh is best weinig voor zo'n telefoon.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Nee, omdat niemand een recente Note kon kopen sinds de N4. ;)
Maar 37:18 is gewoon ruk terwijl ons schrijfpapier 27:18 (3:2) is. Ook het lozen van fysieke toetsen ben ik nog niet aan toe.

En alle specs zijn uitgelekt en zal ik even in de TS verwerken :)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:16
Nice! Baal er wel van dat ik de note serie niet meer volg, maar de s8+ is een ideale vervanger voor mij. Altijd met plezier gewerkt met mijn note 3 en 4.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
reyals schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:45:
Nice! Baal er wel van dat ik de note serie niet meer volg, maar de s8+ is een ideale vervanger voor mij. Altijd met plezier gewerkt met mijn note 3 en 4.
Welke 'Note serie' man. Ik ben nog steeds met de Note 3 gehangen. Heb de Note 4 overgeslagen met de gedachten dat ik met de Note 5 zou verlengen, maar die kwam nooit (officieel) naar Nederland :?

Dan wachten maar op Note 6, die nooit kwam, want daar hadden de Koreanen wat anders in gedachten 7(8)7

Ik ben zo erg met de Note gewend, dat er geen andere toestel hem kan evenaren, ook niet de s8+ waarmee ik in april heb verlengd :N . Ik gebruik nog steeds mijn Note 3 en met de s8+ mijn vrouwtje maar blij gemaakt.

Dit dus de afgelopen jaren over het volgen van de note serie, je hebt dus precies niks gemist :Y

[Voor 8% gewijzigd door GentiLi op 12-08-2017 16:53]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Mijn Note 4 is inmiddels echt aan vervanging toe..... Ik hoop dat ik een beetje aan de gewijzigde resolutie kan wennen. Mijn N4 is een aantal keer gevallen, het aluminium om het scherm heen heeft dit prima op kunnen vangen. Ik hoop daarom ook dat de Note 8 net zo'n duurzaam toestel gaat zijn....

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

@GentiLi Ik ben uit armoe naar de HTC U11 gestapt. Valt me niet tegen. In ieder geval geen edge-ellende en de LCD valt me niet tegen. Ook haalt ie makkelijk 2 dagen, waar mijn Note 3 dat niet meer trok.

@Bullet NL Stevigheid is al sinds de S6 Edge+ uitgefaseerd. :/ De toestellen zijn enorm kwetsbaar (en duur) door die edge gimmicks.

Op zich is het wel bizar hoe rustig dit topic is terwijl launch over 2 weken is.

Señor Sjon schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:06:
Op zich is het wel bizar hoe rustig dit topic is terwijl launch over 2 weken is.
Viel mij ook al op ja :) Heb nog meer topics gemaakt van aankomende devices, die lopen wel stukje beter.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 21:45:
Genoemde prijs is inderdaad vrij absurd te noemen, dat is gewoon zo.
Als ik dan echter check hoeveel uur per dag ik een smartphone gebruik of mn privélaptop die meer kostte...
Dan biedt een smartphone wel veel meer gebruikersuurtjes imo. Blijft een hoop geld natuurlijk, helemaal los.
Ja dat heb ik ook idd. Klagen over de prijs is zo onwijs nutteloos.
Je koopt het of je koopt het niet, de een koopt een Smartphone voor "1k" de andere een carbon frame voor zijn racefiets.

Met 5 uur SOT per dag vind ook ik "1k" voor een device een lachertje.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:36:
Met 5 uur SOT per dag vind ook ik "1k" voor een device een lachertje.
Inderdaad d:)b

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:18:
[...]

Viel mij ook al op ja :) Heb nog meer topics gemaakt van aankomende devices, die lopen wel stukje beter.
Zitten trouwens prima in elkaar altijd. Klasse!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

CLB schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:18:
[...]

De laatste echte Note is de Note 4 uit 2014. Toen had je nog geen grote S-serie en zat er daadwerkelijk een verschil in de SOC/RAM/scherm/accu, etc. Maar dat is alweer 3 jaar terug. Nu is de Note gewoon een grote Sx met stylus en niet meer het beste met alles, zelfs de accu is kleiner. Ik heb mijn Note 3 met 5,7" 16:9 naast een S8+ gehouden en het oude scherm is gewoon breder. Dan heb je nog de randen ook die je verliest.

Ik denk dat Samsung helemaal verkeerd zit. Er is gewoon geen onderscheidend vermogen buiten de pen. Maak toch eens een 3:2 scherm voor iets wat als notitieblokje moet fungeren!

• GentiLi
  • Niet online
De officiële teaser van Samsung vertelt dat ie groot is, groter dan de s8+, maar hoeveel groter...? Ik had graag gewild dat ie onderscheidend zou zijn tov de tot nu toestellen en niet maar gewoon dezelfde met een pen extra...
YouTube: Do bigger things

Van de schaduw blijkt idd en ratio 18.5/9 te hebben, jammer, niet zo handig voor een Note!

[Voor 19% gewijzigd door GentiLi op 15-08-2017 08:09]

6,3 inch volgens alle leaks, minimaal groter dus.

• GentiLi
  • Niet online
Blijkbaar is het met 0,1 inch 'gegroeid'
http://www.gsmarena.com/g...64_display-news-26759.php
Ga zo door Samy... oOo

Ik vraag me af hoe praktisch het is om met de pen in een gebogen scherm te werken. :? Heb des tijds met een Note 7 bij Vodafone gespeeld, maar de pen was kapot en kon hem niet testen. :F Raar genoeg de pen van mijn Note 3 werkte er wel op, maar heel beperkt.

• Donstil
  • Niet online
GentiLi schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:57:
Blijkbaar is het met 0,1 inch 'gegroeid'
http://www.gsmarena.com/g...64_display-news-26759.php
Ga zo door Samy... oOo

Ik vraag me af hoe praktisch het is om met de pen in een gebogen scherm te werken. :? Heb des tijds met een Note 7 bij Vodafone gespeeld, maar de pen was kapot en kon hem niet testen. :F Raar genoeg de pen van mijn Note 3 werkte er wel op, maar heel beperkt.
Ik heb toen wel even met de Note7 gespeeld en dat ging prima. De edge randen waren op de 7 al erg beperkt en dat lijkt nu met de 8 weer zo te worden. Het is niet alsof het scherm halverwege het toestel al afloopt ofz.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

als er een basis versie komt voor 900 euro met 64gb en een SD slot..... dan is hij van mij,
komt er een 256gb versie voor 1000 euro dan twijfel ik nog ;-)

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2020

3x3

Het is goed eindelijk weer een note te hebben van samsung!

| live and give like no one else |

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-03 06:14
Ik ben benieuwd welke richting Samsung met de Note lijn wilt opgaan. We weten inmiddels wel ongeveer wat voor specs hij heeft. Ben niet echt overtuigd wanneer ik hem met de S8+ vergelijk. Hij is wel vele malen beter dan mijn Note 4 die ik nu 2,5 jaar in bezit heb. Ik had echter meer verwacht zoals de Note lijn aanvankelijk bedoeld was.

Hoe kijken jullie er tegenaan? Krijgen we straks 3 modellen Sx/Sx+/Notex waarbij enkel grote en stylus voor enig verschil zorgen?

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Ik sla hem over met deze designtaal. Ik vind het teveel een mode-accessoire als een Sx(+) en niet een workhorse zoals de Note serie was. Waarom moet dat ding glad zijn? Waarom 37:18? Het enige langgerekte stuk papier wat ik heb is een boodschappenlijstje. Beetje zonde om daar een N8 voor 1.000 euro te kopen. Qua SOC e.d. is ie exact hetzelfde.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:55
De Note8 pre-order actie is een gratis DeX station (zogenaamd 160 euro waard). Dus bij een toestel van 1000 euro ontvang je een plastic prul van 70 euro gratis als early adopter. Tegen de tijd dat het ding in je brievenbus ligt is de telefoon al 200 euro in waarde gezakt.

Ik laat dit toestel ook aan mij voorbij gaan. De S8 vind ik ook niks en met dezelfde fail van die vingerafdrukscanner achterop wordt ook dit niks.
Señor Sjon schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:06:
Na de blamage van vorig jaar vind ik het niet gek. Niet dat er een fout in het toestel zat, maar dat ze het bij de tweede release niet hebben kunnen rechttrekken en vervolgens dit jaar gewoon met een prut toestel aankomen. Ik zou nog liever nu alsnog de Note7 kopen... voor mij nog steeds het perfecte toestel.

[Voor 66% gewijzigd door Phusebox op 17-08-2017 13:56]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• GentiLi
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:50:
De Note8 pre-order actie is een gratis DeX station (zogenaamd 160 euro waard). Dus bij een toestel van 1000 euro ontvang je een plastic prul van 70 euro gratis als early adopter. Tegen de tijd dat het ding in je brievenbus ligt is de telefoon al 200 euro in waarde gezakt.
...
Toen ik je eerste twee zinnen las, dacht ik ook precies wat jij in de derde zin vermeld, lol.

Ik word ook niet warm van dit toestel hoor, alleen ben ik bang dat mijn Note 3 nog een hele jaar niet trekt... :X

Stiekem hoop ik dat ie gelekte tot nu toe renders niet echt zijn, of dat ernaast ook een gewone versie komt. 8)

• Phusebox
Toch best knap dat ze het voor elkaar krijgen die vingerafdrukscanner zo onergonomisch mogelijk te plaatsen. Zeker nu de telefoon nog groter is.

• Phusebox

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb het idee dat ze de camera module en de vingerafdrukscanner toch hebben weten te verzinken in de behuizing, wat de vindbaarheid ten goede zal komen.

http://m.gsmarena.com/showpic2.php3?sImg=news/17/08/note8-live-dummy-promo/-1024x768m/gsmarena_001.jpg

• Phusebox
Bullet NL schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:10:
[...]

Ik heb het idee dat ze de camera module en de vingerafdrukscanner toch hebben weten te verzinken in de behuizing, wat de vindbaarheid ten goede zal komen.

[afbeelding]
Vindbaarheid prima, maar het zit gewoon echt veel te hoog.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik gebruik hem toch niet, boeit me dus eigenlijk ook niet.
Ik zit maar met één ding.... accuduur t.o.v. accugrote...

Anoniem: 34124

Maar u betaalt er wel flink voor.

• Phusebox
Ok Samsung gaat weer vrolijk verder met Europeanen benadelen. Bij de Note 7 kwam Nederland er het karigst af qua pre order bonus dit keer is het heel Europa dat zoals het er naar uitziet de DeX dock krijgt in tegenstelling tot de VS waar men een 256 GB sd kaartje EN een Gear360 camera krijgt.

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-03 13:22
Phusebox schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 07:02:
Ok Samsung gaat weer vrolijk verder met Europeanen benadelen. Bij de Note 7 kwam Nederland er het karigst af qua pre order bonus dit keer is het heel Europa dat zoals het er naar uitziet de DeX dock krijgt in tegenstelling tot de VS waar men een 256 GB sd kaartje EN een Gear360 camera krijgt.
Jij ook weer hier :)
Eens ja. Voelt weer hetzelfde als vorig jaar!

En dan kreeg ik gisteren een mail van Samsung.
Koop een S8 of S8+ en ontvang een gratis 128gb de kaartje.
Net of ik daarom een telefoon ga kopen zo'n kaartje koop je voor 2 tientjes.

EU komt er vaak het "karigst" af.
Ik heb me "hoop" dat nog enigszins gevestigd op de LG V30.

We zullen zien, de prijzen blijven ongekend hoog voor een smartphone.
En dan zeggen mensen tja je gebruikt het de hele dag. Klopt wel deels.
Maar dat rechtvaardigt de prijs nog niet.

• Phusebox
De Note 8 gaat naar mijn idee bij lange na niet het succes worden wat de Note 7 leek te worden. Die verkoopaantallen zie ik met dit toestel niet gebeuren. Er zitten nauwelijks verbeteringen in tov de S8+ en die koop je regelmatig voor 640 euro momenteel.

Hopelijk komt de Note FE ook nog hier uit maar dat zal wel niet.

Note FE komt niet die was in beperkte oplage voor Azië beschikbaar.
Ik ben het met je eens over de Note 8 enige punt is het pennetje ten opzichte van de S8+ en een nog langer scherm.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Wat maakt het nou uit? De Note 8 krijgt gewoon de plek op de markt die het verdient. De adviesprijzen waar nu overal mee wordt geschermt, die zullen toch vrijsnel veranderen naar een marktprijs.
Bovendien, het is geen verplichting om het toestel te kopen! Ik vindt het wat hoekige design bijvoorbeeld mooier dan de S8+

En nogmaals, de prijs.... pfff, das bijzaak... Ik koop een telefoon voor gemidddeld 2 jaar.... Das nog geen € 1.40 per dag...

• Phusebox
Bullet NL schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:04:
Wat maakt het nou uit? De Note 8 krijgt gewoon de plek op de markt die het verdient. De adviesprijzen waar nu overal mee wordt geschermt, die zullen toch vrijsnel veranderen naar een marktprijs.
Bovendien, het is geen verplichting om het toestel te kopen! Ik vindt het wat hoekige design bijvoorbeeld mooier dan de S8+

En nogmaals, de prijs.... pfff, das bijzaak... Ik koop een telefoon voor gemidddeld 2 jaar.... Das nog geen € 1.40 per dag...
Ik vind hem ook mooier dan de S8 serie, al vind ik de nieuwe verhouding in zijn geheel lelijk en onpraktisch.

Maar goed ik kan niet leven met die achterlijke locatie van de vingerafdrukscanner. Als ze nu betere unlocking methodes hadden dan die hardwerkende iris scanner viel er wel overheen te komen maar ja iets uitfaseren voor je een alternatief hebt. Beetje dom.

Met de flop die het gaat worden verwacht ik snel prijzen van 800 euro plus 100 euro cashback acties. Zeker als de V30 zo populair wordt als nu lijkt en dan ook nog eens de iPhone 8 eroverheen. De S8 is nu al een midrange telefoon qua prijs.

Na de Note7 ellende ben ik uiteindelijk geswitched naar een iPhone 7 plus en kan niet zeggen dat het slecht bevalt. Tuurlijk ik mis dingen maar eigenlijk nauwelijks en het grote voordeel is een accu die met gemak het einde van een lange dag haalt en welgeteld 1 crash op 8 maanden tijd. Samsung telefoons en Android app crashen minimaal 1x per dag. Maar goed ik blijf toch gecharmeerd door de extra mogelijkheden en het feit dat de iPhone 8 ook een fail wordt wat mij betreft.

[Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 19-08-2017 10:26]

• Pakhtun
Wat voor (Android) alternatieven hebben we dan? LG V30 en verder?

• Phusebox
Pakhtun schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:24:
Wil je een pen die goed werkt, dan heb je weinig keuze -> Samsung Galaxy Note 8

Hoef je geen pen maar gewoon een goede telefoon? Dan is er genoeg keuze, zoals de S8(+), LG V30, HTC U11, Pixel 2, Essential Phone, etc. Ligt er aan wat je budget en eisen zijn.

• Aloysxda
  • Laatst online: 20-03 12:47
Pakhtun schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:24:
Altijd mee gedaan aan het Samsung geweld. Nu sinds 1 1/2 jaar de Huawei mate 8 in gebruik. Geen moment spijt van gehad. Je zou de Mate 10 eens in de gaten kunnen houden. Als je notepad+ app installeert, moet je eens kijken wat je allemaal kunt zonder het pennetje.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik ga gewoon weer voor een Samung Note..... de 8 dus.... Natuurlijk er zijn goedkopere telefoons. Maar toch.... geen van alle voldoed mijn ziens nieff zo als het origineel.

• GentiLi
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 16:35:
[...]

Wil je een pen die goed werkt, dan heb je weinig keuze -> Samsung Galaxy Note 8

...
Dit precies...
Ik voel dat ik een beetje "gedwongen" dit toestel moet aanschaffen... zeker niet als preorder. Eerste wachten tot de prijs onder de 800 zakt, en per januari gaat dit ook gebeuren denk ik :9

• Pakhtun
Wie van jullie gaat de live stream volgen? Ik ben benieuwd hoe ze zich gaan onderscheiden van de S8(+).

• Phusebox
Pakhtun schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 20:21:
Wie van jullie gaat de live stream volgen? Ik ben benieuwd hoe ze zich gaan onderscheiden van de S8(+).
Het bekende liedje... Pen input die nu nog beter is. Dubbele camera met optical Zoom en portrait mode. En dan heb je het wel gehad.

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37
Bullet NL schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:04:
....

Ik zie dit zovaak he 'nog geen €1,40 p. dag' en vraag me af; leggen jullie werkelijk elke dag €1,40 opzij? :>

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

beyazz06 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 20:47:
[...]

Ik zie dit zovaak he 'nog geen €1,40 p. dag' en vraag me af; leggen jullie werkelijk elke dag €1,40 opzij? :>
Nope, maar ik leef op een manier dat die € 1.40 per dag niet zo veel kan schelen, natuurlijk.... er zijn mensen die wel over een dergelijke uitgave moeten dubben. Gelukkig zit ik niet in deze omstandigheid. Bedoel iedereen zit in zijn eigen financiële situatie.

Maar nogmaals, wanneer ik bekijk hoeveel ik mijn mobiel gebruik, wat de daadwerkelijke kosten zijn, dan vindt ik een bedrag van 1000 euro voor mij persoonlijk te verantwoorden. Een aangezien ik dit laatste ook alleen maar aan mij zelf hoef te doen koop ik hem lekker.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
beyazz06 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 20:47:
[...]

Ligt echt helemaal aan jezelf. Ik moet zeggen dat ik ook een dure telefoon heb.
Ik heb een iPhone 7 Plus en ik moest echt even nadenken. Ik ga alle ecosystemen af. Dus ik heb Android en Windows phone gehad. En als laatste dus iOS.

Ik heb letterlijk gestaan van. "Is het echt waard om een iPhone te nemen?" "Is het het ook waard"
"Als ik een iPhone heb, is het niet beter om ook een Macbook aan te schaffen?"

Uit eindelijk ben ik maar toch voor gegaan, De Note 7 maakte het wel moeilijker, maarja we weten wat daarmee is gebeurd.

Ik kijk zelf naar de Note 8, vindt het een interessant toestel. Ik ga hem niet kopen. want mijn telefoon voldoet prima.
Je moet zelf echt kijken wat je het liefste wilt.

Ontopic: Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat er een Exynos in zou komen, ik had ook wel verwacht dat ze met UFS SD kaartjes zouden aankomen. We wachten het maar af.

• Firehuntah
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-01 00:14
Na een jaartje ben ik ook weer van de partij hier. ;) Leuk om ook weer anderen te zien hier die vorig jaar actief waren in de Note 7 topics.

Na het gedoe met de Note 7 die ik echt graag wou hebben, heb ik toen gebruik gemaakt van de actie om een een S7 Edge te kopen. Deze gebruik ik nog steeds en is zeker een goede telefoon maar als je een Note gewend bent is het het toch eigenlijk net niet. Ik mis de S-Pen best wel, gebruikte deze bij mijn Note Edge toch redelijk vaak.

En nu dus bijna de presentatie en release van de Note 8, ik ga deze vrijwel zeker meteen kopen. Het design van de S8 en S8+ vind ik erg mooi en het probleem wat veel mensen hebben met de vingerafdruksensor zie ik niet zo. Heb dagelijks wel een S8 in mijn handen waar ik werk en het is denk ik gewoon even wennen. En je hebt natuurlijk altijd nog de keuze om de irisscanner of gezichtsherkenning te gebruiken.
Voor mij persoonlijk hoeft er voor de Note 8 dus niet veel te veranderen t.o.v. de S8/S8+ als alleen de S-Pen. Meer RAM geheugen en dubbele camera is alleen maar extra dus. :P Ook de DeX Station als bonus vind ik niet verkeerd. Ik vind het idee om je telefoon als "PC" te gebruiken best wel interessant. Het enige wat ik jammer vind ermee is dat nog niet alle schermen goed werken, 4K en Ultra-Wide bijvoorbeeld. Output is helaas "maar" 1080P. Maar voor gebruik bij een 1080P scherm is het zeker een leuke extra. Moet wel eerlijk zeggen dat een Gear 360 een veel leukere extra zou zijn geweest, zoals ze in de USA krijgen. ;)

Ik ga zeker live naar de presentatie kijken, altijd wel interessant om te zien of ze toch nog iets zeggen wat niet al gelekt is. :P Bijna alles weten we namelijk al wel. Vind ik altijd wel jammer, die presentaties hebben bijna geen nut meer zo.

• RiCk
Firehuntah schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:42:
Ook de DeX Station als bonus vind ik niet verkeerd. Ik vind het idee om je telefoon als "PC" te gebruiken best wel interessant.
Ik hoop dat je al reviews hebt gelezen? Dan kom je er achter wat voor een - in mijn ogen - waardeloos cadeau het is :-(. Misschien handig als bureaulader, maar verder....

• Phusebox
Firehuntah schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:42:
Na een jaartje ben ik ook weer van de partij hier. ;) Leuk om ook weer anderen te zien hier die vorig jaar actief waren in de Note 7 topics.

Na het gedoe met de Note 7 die ik echt graag wou hebben, heb ik toen gebruik gemaakt van de actie om een een S7 Edge te kopen. Deze gebruik ik nog steeds en is zeker een goede telefoon maar als je een Note gewend bent is het het toch eigenlijk net niet. Ik mis de S-Pen best wel, gebruikte deze bij mijn Note Edge toch redelijk vaak.

En nu dus bijna de presentatie en release van de Note 8, ik ga deze vrijwel zeker meteen kopen. Het design van de S8 en S8+ vind ik erg mooi en het probleem wat veel mensen hebben met de vingerafdruksensor zie ik niet zo. Heb dagelijks wel een S8 in mijn handen waar ik werk en het is denk ik gewoon even wennen. En je hebt natuurlijk altijd nog de keuze om de irisscanner of gezichtsherkenning te gebruiken.
Voor mij persoonlijk hoeft er voor de Note 8 dus niet veel te veranderen t.o.v. de S8/S8+ als alleen de S-Pen. Meer RAM geheugen en dubbele camera is alleen maar extra dus. :P Ook de DeX Station als bonus vind ik niet verkeerd. Ik vind het idee om je telefoon als "PC" te gebruiken best wel interessant. Het enige wat ik jammer vind ermee is dat nog niet alle schermen goed werken, 4K en Ultra-Wide bijvoorbeeld. Output is helaas "maar" 1080P. Maar voor gebruik bij een 1080P scherm is het zeker een leuke extra. Moet wel eerlijk zeggen dat een Gear 360 een veel leukere extra zou zijn geweest, zoals ze in de USA krijgen. ;)

Ik ga zeker live naar de presentatie kijken, altijd wel interessant om te zien of ze toch nog iets zeggen wat niet al gelekt is. :P Bijna alles weten we namelijk al wel. Vind ik altijd wel jammer, die presentaties hebben bijna geen nut meer zo.
Alleen al vanwege het feit dat ik nooit ook maar wat heb gezien ter compensatie van de Note 7 fail, ik heb dus geen aanbod gehad om goedkoper een S7 Edge te kopen of wat dan ook, weiger ik deze Note 8 te kopen. Daarbij komt dan nog voor mij dat de iris scanner slecht werkt, en al helemaal niet als je een bril draagt.

Hopelijk flopt deze keihard en denken ze eens na over wat gebruiksgemak is ipv alleen maar naar het esthetische aspect te kijken.

• Firehuntah
RiCk schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 08:05:
[...]

Ik hoop dat je al reviews hebt gelezen? Dan kom je er achter wat voor een - in mijn ogen - waardeloos cadeau het is :-(. Misschien handig als bureaulader, maar verder....
Heb zelf al een aantal keer een DeX Station geprobeerd, vond het zeker niet verkeerd. :) Voor sommige misschien waardeloos, maar niet voor iedereen. Voor mensen die hun PC alleen gebruiken voor internet, mail, social media en lichte applicaties is het zeker een goed idee. Alles blijft gewoon op je telefoon opgeslagen en is dus ook overal toegankelijk, thuis dan op een groter scherm. :) Nu is dat met clouds tegenwoordig ook al wel het geval maar is toch veel minder veilig dan met DeX waarbij alle data alleen op je eigen telefoon staat. ;) Alleen als je een PC hebt voor de wat zwaardere applicaties of games zal het natuurlijk niet zo goed werken als vervanger.

Zelfs als we hem niet gratis erbij zouden krijgen had ik hem misschien alsnog gekocht. Maar ik vind wel dat het toch nog iets doorontwikkeld moet worden zodat het door mensen gebruikt kan worden, vooral dat alle schermen ondersteund worden en niet alleen maar 1080P.
Phusebox schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 08:09:
[...]

Alleen al vanwege het feit dat ik nooit ook maar wat heb gezien ter compensatie van de Note 7 fail, ik heb dus geen aanbod gehad om goedkoper een S7 Edge te kopen of wat dan ook, weiger ik deze Note 8 te kopen. Daarbij komt dan nog voor mij dat de iris scanner slecht werkt, en al helemaal niet als je een bril draagt.

Hopelijk flopt deze keihard en denken ze eens na over wat gebruiksgemak is ipv alleen maar naar het esthetische aspect te kijken.
Maar dat probleem ligt dan toch bij de shop waar je toen de Note 7 bij hebt besteld? Weet niet waarom je denkt dat Samsung dit schuld is, bij Samsung zelf was het namelijk ook gewoon goed geregeld met compensaties. Zij kunnen er ook niet veel aan doen als een shop besluit het anders aan te pakken. Vind dat dus geen rede om nu geen Note 8 aan te schaffen. ;) Bestel hem dan gewoon bij een andere shop.

Draag zelf ook een bril en heb totaal geen problemen met de irisscanner in de S8 en S8+, werkt iedere keer prima. Alleen misschien buiten met zonlicht en weerkaatsing in bril wat minder maar heb ik nog niet geprobeerd ermee. Hoef in ieder geval mijn bril niet af te doen ofzo om het te laten werken. Denk dat ik het vaker zie dat de vingerafdruksensor niet werkt doordat ik mijn vinger net niet goed erop doe houden. :P

En ik denk aangezien de S8 en S8+ ook best wel een succes zijn dat het met de Note 8 niet anders zal zijn. Vooral hier in Nederland aangezien we nu van de Note 4 naar de Note 8 gaan. Er zijn nog best veel Note 4 gebruikers die best wel eens willen upgraden denk ik zo. :)

• Phusebox
Mwah ik denk dat veel Note 4 gebruikers ondertussen wel zijn overgestapt op wat anders. Maar goed ieder zijn ding. Duizend euro voor een mooie telefoon maar slechte ergonomie en brakke software gaat mij te ver. De Note 7 was 799 toch, daar stond mijn order op althans? Dat was voor mij toch het maximale op release date dat ik voor een Android telefoon betaal.

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:21

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Leuk een Note 8 topic! Ik heb alle toestellen uit de note series gehad die hier verkrijgbaar zijn. Op dit moment heb ik een S8+ waar ik enorm blij mee ben, en had gehoopt dat de Note 8 een 4K HDR display zou hebben, vooral voor de GearVR.

Wat ik vooral jammer vind is de trend om vlaggeschepen onnodig gruwelijk duur uit te brengen, waar ligt de grens? Wanneer zeggen consumenten genoeg is genoeg? Zolang mensen bij release die dingen blijven kopen zal het maar blijven stijgen, jammer! :/

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Pakhtun
Release waarschijnlijk een maand later, rond 14 september. Stel je voor Nederland komt niet in aanmerking voor een Europese release maar pas in laten we zeggen oktober. Dan zouden de rapen echt gaar zijn haha.

https://www.sammobile.com...y-revealed-leaked-poster/

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Tja, morgenavond weten we het.

• Pakhtun
5 uur als het goed is. Waarschijnlijk zal het niet langer duren dan 1 uur. Ben benieuwd hoe ze het gaan vullen. Ik kijk al uit naar de CEO met zijn blik en de Note 8 in zijn hand...

• GentiLi
  • Niet online
Ja inderdaad, 17.00 uur. Laat ons 'verassen' Samsung! Hier de link naar de live streaming voor de liefhebbers :)
http://www.samsung.com/nl/unpacked/

• RiCk
Het toestel krijgt vooralsnog echt minder aandacht wereldwijd op de bekende communities. Er is ook al veel bekend inmiddels. Als ze ons niet weten te verrassen, en de prijs is ook nog eens aan de flinke kant, dan vraag ik mij af of er echt nog een markt is voor de Note serie de komende jaren. De toestellen zijn de laatste jaren ook sowieso groter geworden. Ja ja, allemaal speculaties :)

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Het meeste is hier al genoemd en ik ga mezelf niet op dezelfde pagina nog herhalen. ;) Door het gelijktrekken met de Sx is er eigenlijk nul anticipatie.

• Pakhtun
Moet je nagaan, de meeste van ons komt van een Note 4. Vergeleken met de Note 8 is er wel veel verschil. Maar niet genoeg in zelfs Note termen.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Het verschil zit hem ook vooral in weggelaten functies. :P
IR weg
Verwisselbare accu weg
FPS op onhandige plek (Note 4 was nog een FPS in de kinderschoenen).
Accu is praktisch even groot.
Scherm is nog steeds een QHD variant.

• Pakhtun
En het feit dat hij van breekbaar materiaal is gemaakt. Sowieso hoesje erbij.

• RiCk
Leuk dat je 'president of Samsung mobile' er staat maar wat is die man soms lastig te volgen :-(

• _Bailey_
  • Niet online
Op Reddit redelijk stil rondom de presentatie van de Note 8, als ook in dit topic zeer stil.
Zegt genoeg, lijkt me.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik haal hem!

• Berlinetta
  • Niet online
Geert1976 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:23:
Op Reddit redelijk stil rondom de presentatie van de Note 8, als ook in dit topic zeer stil.
Zegt genoeg, lijkt me.
Wat valt er te zeggen? Het liefst wil je het apparaat zelf testen of een aantal reviews bekijken/lezen. Voor dat er een conclusie uit getrokken kan worden.

[Voor 7% gewijzigd door Berlinetta op 23-08-2017 17:33]

• _Bailey_
  • Niet online
Berlinetta schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:32:
[...]

Wat valt er te zeggen? Het liefst wil je het apparaat zelf testen of een aantal reviews bekijken/lezen. Voor dat er een conclusie uit getrokken kan worden.
Vergelijk Reddit en Tweakers maar eens met de presentatie van de Note 7 ;)

Vele malen drukker en meer enthousiasme

• Berlinetta
  • Niet online
Geert1976 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:36:
[...]

R/SAMSUNG?

Die is echt niet druk.

[Voor 4% gewijzigd door Berlinetta op 23-08-2017 17:39]

• _Bailey_
  • Niet online
Berlinetta schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:38:
[...]

R/SAMSUNG?

Die is echt niet druk.
r/Android onder andere

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-03 09:15

ronaldm3

Apple Watch :)

Geert1976 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:36:
[...]

Niet dat dat nou zo goed uitpakte maargoed ;)

Denk dat de mensen op het strand zitten en niet achter de pc.

Power to the beat.

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-02 23:40
Ik vind het een mooi toestel nice design maar jammer dat ze niet een nieuwe cpu hebben gebruikt .
Wel 6gb werkgeheugen dat is wel ok .

Ik ben altijd een Note gebruiker geweest voornamelijk om het grote scherm .
Had ook de Note 7 besteld maar na het debacle heb ik toen maar een S7 edge gekocht.

Ik denk wel dat ik de Note 8 ga kopen maar een early adapter zal ik niet worden ik vind 999Eur net iets teveel van het goede dus wacht ik gewoon af tot de prijzen zakken .

Heb net de Xiaomi Mi Max 2 binnen dus ga ik eerst daar maar eerst mee spelen :)

Samsung Note 10 plus ,Samsung Galaxy Note Pro 12.2, BMW i3 ah94

• Berlinetta
  • Niet online
Ik heb niks gezegd.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-02 13:50
Is de live stream afgelopen? Mijn PC hield er zojuist mee op en op samsung.com kan ik niet meer terug naar de live stream.

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:25
You can plug your earphones in the standard headphone jack. 😂 lol Samsung

iRacing Profiel

• Berlinetta
  • Niet online
metallicattim schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:51:
Is de live stream afgelopen? Mijn PC hield er zojuist mee op en op samsung.com kan ik niet meer terug naar de live stream.
Zoals het er naar uitziet wel.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-02 13:50
Berlinetta schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:53:
[...]

Zoals het er naar uitziet wel.
Oh, klonk niet alsof het bijna ten einde was, maar die minuut of 2 van rebooten was genoeg om het te beëindigen haha. Thx voor de reactie.

Ik ga hem zeker weten kopen! Ik wacht al jaren op de opvolger voor mijn Note 4.

• Berlinetta
  • Niet online
Ik vind dat vertalen wel handig.
Maar kan dat ook zonder de pen is de vraag?
Wie gebruikt de Samsung browser?
Wist je ook dat daar reclame mee geblokeerd kan worden?

• RiCk
Ik las op The Verge dat oud Note 7 gebruikers korting krijgen op de Note 8 als goedmakertje. Nergens anders nog die berichten gelezen. Misschien doen ze ook wat met de pre-order klanten van de Note 7 in de Benelux?! Wishfull thinking right :)

• Donstil
  • Niet online
Whow dat scherm waar ze op presenteren is wel indrukwekkend zeg. Erg mooi. Note8 verder niet zo eigenlijk, ik moet hem nog in het echt zien natuurlijk maar het lijkt op meer bezels dan de S8+. Oogt daardoor niet zo lekker modern als de S8.
SkullboyNL schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:52:
You can plug your earphones in the standard headphone jack. 😂 lol Samsung
Die uitspraak komen ze over pak weg drie jaar zo keihard van terug.

• _Bailey_
  • Niet online
Wel fijn...leg je €1000 neer voor een Note 8 ergens in september /oktober, krijg je er (Android 7.1.1) software op van een klein jaar oud.
De mogelijkheden van dat S pennetje vind ik dan wel weer gaaf!

(zeer benieuwd nu nog naar de presentatie van de nieuwe Pixel binnenkort)

[Voor 36% gewijzigd door _Bailey_ op 23-08-2017 18:31]

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:21

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Dank Samsung dat jullie het het mij niet moeilijk maken met verleiding dat ik doet toestel zou moeten hebben. Altijd zeer groot Note fan geweest, maar met mijn S8+ is het imo totale onzin om weer extra te moeten bijleggen voor dit toestel.
Geert1976 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:20:
Wel fijn...leg je €1000 neer voor een Note 8 ergens in september /oktober, krijg je er (Android 7.1.1) software op van een klein jaar oud.
En je mag blij zijn als je voor Maart 2018 een 8.0 update hebt..... |:(

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• davidgilmour
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2017
2200 gulden hahahaha. Ik lig in een deuk.

• Berlinetta
  • Niet online
davidgilmour schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 19:49:
Ik denk dat het niet verstandig is om over de prijs te praten, aangezien we wisten dat het zoveel zou kosten.
Maarja, we kunnen altijd nog deze aanschaffen.
geek: Modemerk Lamborghini kondigt 2450 dollar kostende smartphone aan

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 06:32

MazeWing

passionate & cynical

Ook ik ben teleurgesteld met de uiteindelijke prijs van de note 8. Deze is simpelweg te hoog. Zeker vergeleken met de huidige prijzen van de S8+
Ook vergeleken met de voorgaande Note prijzen is deze gewoon te duur.

Voor dat geld mag je toch wel minstens 128GB verwachten en misschien zelfs wel 8GB.

Als ik kijk naar het uiteindelijke eindproduct vraag ik me af waarom ze deze telefoon niet gelijktijdig met de normale s gelanceerd hebben. Misschien wel onder de Galaxy S8 Note. Zeker gezien de minimale verschillen zou het beter zijn deze onder de s8-lijn te scharen...

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

TS is iets opgekalefaterd :)

• Firehuntah
Na het zien van de presentatie en al heel wat previews op youtube wil ik hem zeker wel hebben. Prijs is inderdaad wel wat aan de hoge kant, ben er dus nog niet zeker van of ik hem nu al pre-order of toch nog even wacht.

En ik wou eigenlijk voor de Deep Sea Blue kleur gaan, blijkbaar weer eens niet beschikbaar hier in Nederland. Duitsland, Engeland en de USA ook al niet zag ik. Toch altijd belachelijk zoiets, nieuwe kleur speciaal voor de Note 8 en dan bijna nergens beschikbaar?

DeX Station heeft wat updates gekregen dus is opzich geen slechte promotie. Maarja, het is niet voor iedereen natuurlijk. Staan dus bij release van de Note 8 waarschijnlijk een hoop DeX Stations op marktplaats. :P

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:27
Firehuntah schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:04:
Na het zien van de presentatie en al heel wat previews op youtube wil ik hem zeker wel hebben. Prijs is inderdaad wel wat aan de hoge kant, ben er dus nog niet zeker van of ik hem nu al pre-order of toch nog even wacht.

En ik wou eigenlijk voor de Deep Sea Blue kleur gaan, blijkbaar weer eens niet beschikbaar hier in Nederland. Duitsland, Engeland en de USA ook al niet zag ik. Toch altijd belachelijk zoiets, nieuwe kleur speciaal voor de Note 8 en dan bijna nergens beschikbaar?

DeX Station heeft wat updates gekregen dus is opzich geen slechte promotie. Maarja, het is niet voor iedereen natuurlijk. Staan dus bij release van de Note 8 waarschijnlijk een hoop DeX Stations op marktplaats. :P
Komt vanzelf wel naar Nederland wanneer het een populaire optie blijkt te zijn.

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-02 18:37
Ook hier heb ik zeer veel interesse, maar inderdaad net als de rest is de prijs echt een struikelblok. Jammer dat samsung zo ontzettend veel vraagt. Ik denk dat het 2 maandjes word wachten en dan zit die rond de 700€ prijs. Dan koop ik hem direct.

• Phusebox
Ik dacht van tevoren dat ik het niks vond maar na echte handson previews te hebben gezien had ik gehoopt dat dat gevoel zou veranderen.

Helaas is dat niet gebeurd. Ik kan er niet warm van worden, beetje too little too late. Geen kiler feature die de prijs premium (340 euro meer dan een S8 plus) verantwoord naar mijn idee.

Een reëlere prijs zou 849 zijn geweest. Ik zou nog steeds 700 euro betalen voor een Note 7 momenteel en die prefereren boven de Note 8. Die nieuwe schermverhouding kan mij niet bekoren na tig keren een S8 en s8 plus in mijn handen te hebben gehad. Ik denk ook niet dat dit snel zal veranderen.

• _Bailey_
  • Niet online
Lees op diverse Amerikaanse sites/fora dat oud Note 7 eigenaren mogelijk korting gaan krijgen bij aanschaf nieuwe Note 8.
Voor nou, nog gewoon rumours lijkt me

Wellicht interessant voor mensen hier die de Note 7 hadden en nu dus de Note 8 willen gaan kopen

[Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 23-08-2017 21:23]

• Pakhtun
Geert1976 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:17:
Lees op diverse Amerikaanse sites/fora dat oud Note 7 eigenaren mogelijk korting gaan krijgen bij aanschaf nieuwe Note 8.

Wellicht interessant voor mensen hier die de Note 7 hadden en nu dus de Note 8 willen gaan kopen
Ik denk dat er zeer weinig mensen in Nederland de Note 7 in hun bezit hebben gehad. De VS is een ander verhaal, ik meen dat de Note 7 daar eerder uitkwam, vandaar dat het logisch zou zijn dat het enkel US based actie is. Los van het feit dat ze daar vaker zulke acties krijgen.

• Donstil
  • Niet online
davidgilmour schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 19:49:
Wat zeg je nou? 6600 Franse franken?
Phusebox schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:12:
Een reëlere prijs zou 849 zijn geweest.
Dat kan toch sowieso niet. Dan had hij goedkoper dan de S8+ adviesprijs geweest.
Wil je deze ook voor €700 dan moet je gewoon even wachten, dit gaat natuurlijk weer in prijs zakken als een malle.

[Voor 47% gewijzigd door Donstil op 23-08-2017 21:33]

• Phusebox
Donstil schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:29:
[...]

Wat zeg je nou? 6600 Franse franken?

[...]

Dat kan toch sowieso niet. Dan had hij goedkoper dan de S8+ adviesprijs geweest.
Wil je deze ook voor €700 dan moet je gewoon even wachten, dit gaat natuurlijk weer in prijs zakken als een malle.
Ja ik snap dat ze dat nooit gaan doen maar ja. Voor 1000 euro kreeg je bij Apple tenminste nog 128gb opslag. En dat vind ik tegenwoordig ook wel het minimale voor een high end toestel.

64gb is echt triest.

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-03 18:28
Persoonlijk vind ik hem wel mooi. Typisch meer Note door dat rechthoekige model.

Verder geen bijzondere features afgezien van de S pen en dubbele camera. Vingerafdruk scanner nog steeds op de verkeerde plek en ik vraag mij af of de Iris scan al wat verbeterd is, lees sneller.
De nieuwe iPhone krijgt volgens de geruchten FaceID en die techniek zou twee jaar voor op de concurrentie liggen. Marketing bla bla misschien of Apple heeft echt een primeur.

De prijs vind ik niet reëel gezien de S8+ . Maar de prijs zal wel zakken.
Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Winkels, levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Note 8] Levertijden & Prijzen
- RMA: [Samsung] RMA & Support
- Accessoires: [Samsung Galaxy Note 8] Het grote Accessoires topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee