• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:25

Samsung heeft de Galaxy Note 8 aangekondigd. Het toestel met S Pen verschijnt op 15 september met een adviesprijs van 999 euro. De smartphone heeft een 6,3"-oledscherm en gebruikt net als de S8-modellen de Exynos 8895-soc.

Ten opzichte van de Galaxy S8 en S8+ heeft de Note 8 meer werkgeheugen: 6GB lpddr4. Daarnaast heeft het toestel een dubbele camera aan de achterkant. De primaire camera heeft dezelfde specificaties als die van de Galaxy S8-modellen en omvat een twaalfmegapixelsensor met een f/1.7-lens. De tweede camera heeft een telelens met een diafragma van f/2.4. Ook deze heeft een twaalfmegapixelsensor. Beide camera's beschikken over optische beeldstabilisatie.

Het 6,3"-oledscherm heeft net als het scherm van de S8+ een resolutie van 2940x1440 pixels. Standaard is de telefoon ingesteld op een lagere resolutie van 2220x1080 pixels. Gebruikers moeten handmatig de hogere resolutie instellen om alle pixels te benutten. Samsung levert het toestel met Android 7.1.1 met daarover zijn eigen schil. Het toestel bevat de Bixby-assistent, waarvan sinds deze week ook Bixby Voice actief is.

In de Note 8 zit een accu met een capaciteit van 3300mAh. Dat is een lagere capaciteit dan in de S8+, die een 3500mAh-accu heeft. Misschien heeft dat te maken met de ruimte in de behuizing die nodig is om de meegeleverde S Pen op te bergen. Samsung benadrukt dat de accu uitvoerig is getest. Het toestel ondersteunt draadloos laden en het opladen via de usb-c-aansluiting gaat met ondersteuning voor QuickCharge 2.0.

In eerste instantie is het toestel te koop in het zwart en in goudkleur. De adviesprijs is 999 euro en wie het toestel bestelt voor de verschijningsdatum van 15 september, krijgt een DeX bij zijn bestelling. Dat is het dock van Samsung waarmee de Note 8 op een groot scherm kan worden aangesloten.

[Samsung Galaxy Note 8] Ervaringen & Discussie
[Samsung Galaxy Note 8] Levertijden & Prijzen

Toestel
Samsung Galaxy Note 8
Besturingssysteem

Android 7.1.1 Nougat
Scherm

6,3" Super AMOLED 2960x1440 pixels
Processor
Samsung Exynos 8895
Processorsnelheid
2,3GHz
Videochip
Mali-G71 MP20
Werkgeheugen
6GB
Opslaggeheugen
64GB
Extern geheugen
MicroSD tot 2TB
Accucapaciteit
3300mAh
Frontcam
8.0 megapixels
Camera

Tweemaal 12.0 megapixels
f/1.7 met groothoek en f/2.4 met 2x vergroting, beide met OIS
Afmetingen

162,5x74,6x8,5mm
Gewicht

195
Connectiviteit

WiFi
Bluetooth
GPS / Glonass

Overig

RGB notificatie LED
Iris- / vingerafdrukscanner
Water- & stofdicht met IP68-certificering
USB C met snellaadmogelijkheden
Draadloos opladen mogelijk
S-Pen

Handleiding

Klik
Adviesprijs

€ 999

LED View Cover

Check je telefoon en alle meldingen in één oogopslag met het LED-display en ken gepersonaliseerde icoontjes toe aan je contacten zodat je de beller meteen herkent. En dankzij een opbergvakje binnenin, kan je jouw belangrijke items – je telefoon- en bankkaart – op een handige plaats bewaren.

Adviesprijs: € 69,99
Clear View Standing Cover

Deze cover beschermt je Galaxy Note8 niet alleen, maar zorgt ook voor een perfecte positie om media te bekijken op het Infinity Display. Dankzij de handige UX bekijk je meldingen, oproepen en dergelijke zonder de cover te openen.

Adviesprijs: € 59,99
Alcantara-cover

Bescherm je telefoon met de luxe textuur van zacht, suède-achtig Alcantara. Dit hoesje is zowel vanbinnen als vanbuiten bekleed met het zachte materiaal, wat het meteen ook duurzaam maakt. Het is krasvrij, bestand tegen vlekken en gemakkelijk te reinigen met zeep en water.

Adviesprijs: € 49,99
2Piece Cover

De opvallende geometrische vormen beschermen niet alleen de hoeken van je Galaxy Note8, het hoesje ziet er ook nog eens leuk uit en ligt goed in de hand. Het matte plastic beschermt je telefoon en is gemakkelijk aan te brengen of te verwijderen met de micro-zuignapjes.

Adviesprijs: € 19,99
Beschermende Standing Cover

Bescherm je telefoon tegen schade, terwijl je probleemloos het Infinity Display blijft zien dankzij deze cover die bescherming biedt op militair niveau. Een steuntje aan de achterkant zorgt ervoor dat je telefoon rechtop blijft terwijl je video's bekijkt en klapt in wanneer er te veel druk op wordt gezet zodat het niet breekt.

Adviesprijs: € 39,99
Transparante Cover

Bescherm je telefoon, zonder zijn kleur en design te verbergen. De Transparante Cover is slechts 0,95 mm dik en zorgt ervoor dat de vorm en comfortabele grip van de Galaxy Note8 intact blijven, afgewerkt met een glanzende finish.

Adviesprijs: € 19,99
Wireless Charger Convertible

Leg je Galaxy Note8 gewoon op de draadloze oplader om je batterij volledig op te laden zonder ook maar iets op je telefoon te missen. Je kunt hem liggend of staand gebruiken: leg je telefoon erop of zet hem rechtop in portret- of landschapsmodus zodat je kunt blijven kijken of chatten terwijl je telefoon oplaadt.

Adviesprijs: € 79,99
Battery Pack

Wanneer je onderweg bent, is dit battery pack een handige manier om je telefoon op te laden. Hij is stijlvol en dun genoeg om gemakkelijk in een tas of een zak te passen, laadt snel op en laadt ook je telefoon supersnel op. 5100mAh

Adviesprijs: € 59,99
Samsung Dex

Samsung DeX Station is een docking station van Samsung, speciaal voor jouw Samsung S8(+) en Note 8, onze vlaggenschepen op het gebied van smartphones. Maar het is niet zomaar een docking station voor je smartphone. Met Samsung DeX tover je jouw S8(+) of Note 8 in een handomdraai om in een volwaardige computer.

Adviesprijs: € 159,00

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

Credits naar @CLB voor de Topicstart

VersieDatumAanpassingen
V1.017-09-2017Topic aangemaakt
V1.1 17-09-2017 Accessoires toegevoegd

[Voor 46% gewijzigd door SkullboyNL op 17-09-2017 22:46]

iRacing Profiel

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 06:32

MazeWing

passionate & cynical

Heb zelfs sinds het eerste moment de alcantara cover. Heb zowel de groene als de zwarte maar aangezien ik de zwarte aanzienlijk mooier vindt gaat de groene terug.

Qua cover zelf ben ik zeer tevreden. Het voelt heerlijk aan (Als stof) en geeft voor mijn gebruik meer dan voldoende bescherming. Ik ben iemand die zijn pink onder de telefoon houdt bij het vasthouden en ook dit voelt vanwege het zachte materiaal van het alcantara zeer prettig aan.

Had voorheen jaren lang lederen hoesjes en daar was het toch wel minder comfortabel. Ook was het leer gladder en minder "gripperig" dan het alcantara.

Al bij al dus een dikke aanrader. Voor meer info verwijs ik naar het topic van de s8. Aangezien er buiten het iets grotere formaat en andere kleuren geen verschil in zit.

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

• lumian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09-2018
Heb de rugged cover van samsung. Bescherming is top maar maakt het geheel wel dikker en zwaarder, alsof er een extra batterij aan de achterkant zit. Handige hoes voor op reis of als je veel buiten bent.

Ben benieuwd naar de spigen clear hybrid case, ook met met een uitklapstandaard aan de achterkant. Ga die bestellen denk ik, kijken of het wat is.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:08

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Ik verplaats het topic even naar Wearables, Accessoires en Overige, daar hoort hij thuis :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Weet iemand trouwens of er de S-view Cover voor de N8 komt?

• sean87
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-10-2017
*knip*. Je eigen youtube kanaal hier promoten is niet de bedoeling en wordt gezien als spam.

[Voor 75% gewijzigd door rens-br op 16-10-2017 10:42]

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-02 13:50
Heeft iemand de Samsung Clear View Cover al? Hoe sluit deze zich af? Beschermd deze ook tijdens een val?

De S-View van mijn Note 4 flapte gewoon open als ie valt en heb daar destijds een Spigen magneetclip op gemonteerd. Een val op de randen kon ie door de cover wel hebben, alleen een val plat op het scherm kon ie niet tegen.

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
metallicattim schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:30:
Heeft iemand de Samsung Clear View Cover al? Hoe sluit deze zich af? Beschermd deze ook tijdens een val?

De S-View van mijn Note 4 flapte gewoon open als ie valt en heb daar destijds een Spigen magneetclip op gemonteerd. Een val op de randen kon ie door de cover wel hebben, alleen een val plat op het scherm kon ie niet tegen.
Werkte de pen nog goed met de Spigen magneetclip?
Hoor her en der dat dat magneet storingen geeft.

• SkullboyNL
Ik ben van plan om de Led cover te bestellen alleen wacht ik even 2 maandjes tot hij wat goedkoper is vind 70 euro voor een cover wel veel geld. Heb nu eerst een goedkope Chinese flipcover besteld.

iRacing Profiel

• metallicattim
@GentiLi Nooit last van gehad! Wat ik wel merkte is dat het scherm licht bekrast werd door de clip, dus die heb ik er uiteindelijk toch weer vanaf gehaald.

De Note 8 is zo mooi en ligt lekker in de hand, eigenlijk wil ik die niet in een hoes stoppen, maar hij is me al gevallen ( binnen half uur uit de doos :X ) en ondanks dat het maar 30cm hoogte was, is het scherm al kapot en dus moet er wel bescherming om, want het toestel is eigenlijk te glad, want glipte zo uit m'n hand.

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-03 17:11
SkullboyNL schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:43:
Ik ben van plan om de Led cover te bestellen alleen wacht ik even 2 maandjes tot hij wat goedkoper is vind 70 euro voor een cover wel veel geld. Heb nu eerst een goedkope Chinese flipcover besteld.
70 euro is ook belachelijk veel geld. Toch heb ik hem gehaald en nu een paar dagen in gebruik. Dat led is magic, echt heel tof. Goede bescherming voor zo'n dure telefoon is belangrijk. :)

• SkullboyNL
heutsm schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:11:
[...]

70 euro is ook belachelijk veel geld. Toch heb ik hem gehaald en nu een paar dagen in gebruik. Dat led is magic, echt heel tof. Goede bescherming voor zo'n dure telefoon is belangrijk. :)
De cover ken ik wel van de S8 en daarom wil ik hem ook wel graag maar de prijs is mij net iets te hoog (net als de note8 zelf. :P)

De Led view cover voor de S8 koste eest ook 60 euro en kun je nu krijgen voor de helft. Ik wacht er dus even op tot hij een euro of 40 is.

iRacing Profiel

• metallicattim
Heeft iemand hem al goedkoper gevonden? Clear View cover 46,95

• lumian
Die led covers beginnen eerlijk gezegd oud nieuws te worden. Die waren 3 jaar geleden voor de Note 4 voor het eerst uit en zijn sindsdien geen spat veranderd. Naast dat ze batterij consumeren, zijn ze nog steeds niet verder gekomen dan de tijdsaanduiding en 3 notificaties ofzo. Maak dan de hele voorkant van led zodat je ook hele berichten af kan lezen van de led cover. Plus het bedekt daarnaast niet de zijkant van de telefoon, wat het kwetsbaar maakt. Niet waard dus.

• metallicattim
Ik wil wat extra USB-C kabels gaan bestellen, maar ik vind alleen een 1,5m kabel van Samsung zelf, had graag ook een 2M kabel gehad.

Wat is jullie mening over after-market USB-C kabels?

• heutsm
lumian schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:12:
Die led covers beginnen eerlijk gezegd oud nieuws te worden. Die waren 3 jaar geleden voor de Note 4 voor het eerst uit en zijn sindsdien geen spat veranderd. Naast dat ze batterij consumeren, zijn ze nog steeds niet verder gekomen dan de tijdsaanduiding en 3 notificaties ofzo. Maak dan de hele voorkant van led zodat je ook hele berichten af kan lezen van de led cover. Plus het bedekt daarnaast niet de zijkant van de telefoon, wat het kwetsbaar maakt. Niet waard dus.
Tja, nieuw zijn ze niet echt nee, maar het feit dat ze ieder jaar terugkomen, geeft ze wel enig bestaansrecht.
Zijkant wordt overigens toch wel behoorlijk beschermd:

Ben wel benieuwd hoeveel de cover van je accu vraagt...

• SkullboyNL
heutsm schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:03:
[...]

Kun je dat niet zien in de logs?

iRacing Profiel

• heutsm
mmm. onder batterij-verbruik en dan bij de apps bekijken, zie het daar niet staan. Of is er nog een andere plek waar ik kan kijken?

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:25
crzyhiphopazn schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:32:
[...]

Ben wel blij dat die AKG oordopjes lekker zitten en nog vrij goed geluid weergeven plus de draad is sleeved.
De kabel zelf is heel robuust, maar ik stop onder het fietsen de telefoon in mijn broekzak, waardoor de draad bij de plug steeds eventjes wordt omgebogen als mijn knie omhoog gaat. Het geluid verslechtert dan heel even enorm alsof je een ouwe gare kabel hebt. Re-te irritant, snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt terwijl de rest van de kabel zeer sterk is uitgevoerd.

• SkullboyNL
heutsm schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:22:
[...]

mmm. onder batterij-verbruik en dan bij de apps bekijken, zie het daar niet staan. Of is er nog een andere plek waar ik kan kijken?
Ik weet niet of je kunt zien hoeveel je NFC gebruikt.
The LED cover is powered through NFC. Once you snap the cover on, it will drain power. But power required is very marginal. It should not affect the battery life of the phone.

iRacing Profiel

• lumian
[...]

Tja, nieuw zijn ze niet echt nee, maar het feit dat ze ieder jaar terugkomen, geeft ze wel enig bestaansrecht.
[afbeelding]
Cool, ik zie het, de zijkant is inmiddels ook bedekt gemaakt.

Mooi trouwens, je ava.

• heutsm
lumian schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:42:
[...]

Cool, ik zie het, de zijkant is inmiddels ook bedekt gemaakt.

Mooi trouwens, je ava.
Ava?

• lumian
Avatar, het icoontje bij je naam.

• SkullboyNL
metallicattim schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:20:
Ik wil wat extra USB-C kabels gaan bestellen, maar ik vind alleen een 1,5m kabel van Samsung zelf, had graag ook een 2M kabel gehad.

Wat is jullie mening over after-market USB-C kabels?
Ik heb goede ervaringen met BlitzWolf te koop bij Banggood. Ze zijn stevig gaan lang mee en je hebt 18 maanden garantie.

BW-TC4 1m
BW-TC5 1m
BW-TC6 1,8m
BW-TC7 2,5m

Er is een tweaker die kabels test en dat op zijn tweakblog zet. Link

Hier een link naar de test gegevens van de bovenstaande kabels. Ze lijken erg goed te zijn.

Er zijn nu nieuwe versies die in de pre order zijn.

BW-TC9 Turbo 1m
BW-TC10 Turbo 1,8m

Deze heeft hij nog niet getest maar wel met de micro usb stekker. Link Kijk dan naar de BW-MC7~9

Ik heb de nieuwe turbo kabel gekocht deze moet alleen nog binnen komen.
Nee ik heb geen aandelen in Banggood of Doge reviews. En krijg er ook niks voor. Het zijn gewoon goede kabels en dat vertel ik graag.

iRacing Profiel

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-03 09:45
[...]

[afbeelding]
De hoeken nog niet echt bedekt. Bovendien is het hard plastiek dat niets absorbeert bij een val. Ook het sluitingsmechanisme van de flap is slecht bedacht. Bij een val klapt dat open en dan land je scherm alsnog op de grond. Wilde eerste ook de LED cover halen voor mijn S8+ maar ben uiteindelijk voor een Noreve case gegaan.

• metallicattim
@SkullboyNL Zien er uit als hele mooie kabeltjes en niet duur!

• lumian
Lootbox schreef op donderdag 21 september 2017 @ 07:53:
[...]

De hoeken nog niet echt bedekt. Bovendien is het hard plastiek dat niets absorbeert bij een val. Ook het sluitingsmechanisme van de flap is slecht bedacht. Bij een val klapt dat open en dan land je scherm alsnog op de grond. Wilde eerste ook de LED cover halen voor mijn S8+ maar ben uiteindelijk voor een Noreve case gegaan.
Inderdaad, dat openklappen tijdens een val had ik met de Note 4 en een Led cover destijds ook. En ook omdat ie veel batterij consumeert, is het het niet waard.

• ambry
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-08-2022
Heeft iemand de (zwarte) Alcantara cover al in zijn bezit? Ik zie ze overal uitverkocht nog leverdatum onbekend... Behoudens de roze ( -__- ) is deze cover nauwelijks te verkrijgen. Ik overweeg om maar via Amazon.de te gaan bestellen, daar ook flink wat goedkoper.

Hoe dan ook benieuwd naar de ervaringen hier...

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-03 06:14
ambry schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:32:
Heeft iemand de (zwarte) Alcantara cover al in zijn bezit? Ik zie ze overal uitverkocht nog leverdatum onbekend... Behoudens de roze ( -__- ) is deze cover nauwelijks te verkrijgen. Ik overweeg om maar via Amazon.de te gaan bestellen, daar ook flink wat goedkoper.

Ik ben ook van plan de zwarte Alcantara te halen. Het ziet er goed uit en lijkt mij qua grip dik in orde. Alleen prijs is een beetje oef.

Hier zijn ze nog op voorraad.
https://www.gsmpunt.nl/ho...e-8-alcantara-cover-zwart

@MazeWing heeft de zwarte en groene gekocht dus zoek zijn naam op voor zijn ervaring.

[Voor 5% gewijzigd door Pakhtun op 24-09-2017 15:21]

• ambry
Pakhtun schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:19:
[...]

Ik ben ook van plan de zwarte Alcantara te halen. Het ziet er goed uit en lijkt mij qua grip dik in orde. Alleen prijs is een beetje oef.

Hier zijn ze nog op voorraad.
https://www.gsmpunt.nl/ho...e-8-alcantara-cover-zwart

@MazeWing heeft de zwarte en groene gekocht dus zoek zijn naam op voor zijn ervaring.
Aah thx! Maar wat je zegt, de prijs is ... :X Daarom had ik eentje ge-orderd bij Belsimpel voor 38 EUR, maar daar dus de "nog niet op voorraad" en "levertijd niet bekend". Ga daar toch maar bestellen denk ik... tenzij Belsimpel deze week alsnog doorkomt...

• Pakhtun
ambry schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:52:
[...]

Aah thx! Maar wat je zegt, de prijs is ... :X Daarom had ik eentje ge-orderd bij Belsimpel voor 38 EUR, maar daar dus de "nog niet op voorraad" en "levertijd niet bekend". Ga daar toch maar bestellen denk ik... tenzij Belsimpel deze week alsnog doorkomt...
Bij CB staat er dat hij in de week van 2-6 oktober verwacht wordt. Misschien ook bij Belsimpel?

https://www.coolblue.nl/p...ara-back-cover-zwart.html

• oertje
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-03 13:49
Pakhtun schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:02:
[...]

Bij CB staat er dat hij in de week van 2-6 oktober verwacht wordt. Misschien ook bij Belsimpel?

Waarom niet eentje gekocht bij aliexpress? leuke covers en voor paar euro!
oertje schreef op zondag 24 september 2017 @ 23:34:
[...]

Misschien omdat mensen "kwaliteit" willen ipv... 8)7

ambry schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:32:

Bij Knaldeals zijn ze ook op voorraad...

https://www.knaldeals.com...ntara-cover-zwart-2034693

[Voor 53% gewijzigd door henklbr op 25-09-2017 11:44]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• lumian
Heeft iemand anders hem ook in de rugged case van samsung zitten? Zwaar wordt ie dan zeg
lumian schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 00:33:
Heeft iemand anders hem ook in de rugged case van samsung zitten? Zwaar wordt ie dan zeg
Yeps, hij wordt idd wel (wat) zwaarder, maar ligt nog wel goed in de hand...

Nadeel vind ik wel, dat draadloos opladen niet werkt (maar dit staat ook aangegeven op de verpakking); "mobiel betalen" (via NFC) en "OV-Chip mobiel" doet het ook met deze cover...

Krijg vandaag de "Alcantara (zwart)" binnen -> deze ga ik dan binnenshuis gebruiken (en daarmee kan wel draadloos opgeladen worden (hoop ik ;) ))...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• ambry
Pakhtun schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:02:
[...]

Dat zou heel goed kunnen...! Ik heb mijn order in ieder geval laten staan bij Belsimpel, heb nu de clear cover van Samsung en moet eerlijk zeggen dat die goed bevalt... Minimale bulk en redelijke bescherming, in ieder geval voor de hoeken...

• Pakhtun
ambry schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:34:
[...]

Dat zou heel goed kunnen...! Ik heb mijn order in ieder geval laten staan bij Belsimpel, heb nu de clear cover van Samsung en moet eerlijk zeggen dat die goed bevalt... Minimale bulk en redelijke bescherming, in ieder geval voor de hoeken...
Ik heb gelezen dat ze na een tijdje geel worden vanwege zonlicht. Klopt dat?

• oertje
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-03 13:49
oertje schreef op zondag 24 september 2017 @ 23:34:
[...]

Net binnen en dus binnen 12 dagen bezorgd een mooie zwarte carbon look cover en een donkergrijze flipcover voor pasje en stand om film te kijken. mooi spul en zie wel hoe lang het houd. denk zelfs beter dan origineel want originele na 6 maanden al randen rafelig van note 3.

Snel geleverd deze keer was ook verbaasd dat ze ze al hadden voor de note 8 uitkwam.

• metallicattim
Weet iemand waarom er op de clear view cover onderaan een "unclear" rondje zit waar je dus niet doorheen kunt kijken?
Het is ook uitgesneden aan de binnenkant.

• SkullboyNL
metallicattim schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:52:
Weet iemand waarom er op de clear view cover onderaan een "unclear" rondje zit waar je dus niet doorheen kunt kijken?
Daar zit een magneetje. Daarmee detecteert de Note 8 of het scherm open is.

iRacing Profiel

"Urban Armor Gear: Monarch" -> de beste bescherming voor je Samsung Galaxy Note8 _/-\o_

Foto's gemaakt met mijn "oude, vertrouwde" Samsung Galaxy Note4

• sean87
*knip*. Je eigen youtube kanaal hier promoten is niet de bedoeling en wordt gezien als spam.

[Voor 88% gewijzigd door rens-br op 16-10-2017 10:41]

• metallicattim
Ik heb nog een 25% kortingscode voor de Vodafone accessoire artikelen, als iemand interesse heeft, ik doe er niks mee, is nog geldig tot 6 oktober :)

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:25
Gister geheel zonder aankondiging het Dex station binnen gekregen, dient nu op de zaak als tweede pc. Ik heb er meer aan dan verwacht, best handig in bepaalde opzichten:

- Mail en office werken mooi fullscreen
- Een "echte" desktop whatsapp zonder duffe QR codes

Ik moet wel een native 1080p monitor regelen want de resolutie is fixed helaas..
Hoe is de valbescherming met de Alcantara cover van Samsung? Volgens CB specificaties is die er niet namelijk maar ik vind het wel een mooie cover.
Anders, wat is de cover die de minste bulk toevoegd en wel valbescherming bied?
swhnld schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:53:
Hoe is de valbescherming met de Alcantara cover van Samsung? Volgens CB specificaties is die er niet namelijk maar ik vind het wel een mooie cover.
Anders, wat is de cover die de minste bulk toevoegd en wel valbescherming bied?
zie mijn post:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/52746729

Ik had hem al gezien 3 posts boven de mijne. Echter, dat bericht verteld niets over dikte en valbescherming, het ziet er naar mijn mening uit als een grote reclame voor een bepaald hoesje. Is dit het dunste hoesje voor de Note 8 op dit moment die valbescherming bied?
swhnld schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:51:
[...]

Ik had hem al gezien 3 posts boven de mijne. Echter, dat bericht verteld niets over dikte en valbescherming, het ziet er naar mijn mening uit als een grote reclame voor een bepaald hoesje. Is dit het dunste hoesje voor de Note 8 op dit moment die valbescherming bied?
Grote reclame? Yeah: right...

Dit is 1 van de beste backcovers met uitstekende valbescherming; maar hier betaal je ook voor!

Meer info: https://www.urbanarmorgea...-case?variant=48120706959

Deze cover heeft mijn vorige telefoon, S8+, uitstekend beschermd!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
metallicattim schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:52:
had je wel kunnen weten toen je dat magneet stickertje er afhaalde, 3x gokken wat dat is. 8)7

• metallicattim
Dennisjehz schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 02:58:
[...]

had je wel kunnen weten toen je dat magneet stickertje er afhaalde, 3x gokken wat dat is. 8)7
Welke magneet sticker heb jij het over??

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
metallicattim schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:55:
[...]

Welke magneet sticker heb jij het over??
die met regenboog kleuren in de tuin, nee serieus, stickertje wat aan de binnenkant zat precies naast waar je vraag over gaat, of heb je gewoon over het hoofd gezien en heeft zichzelf al losgelaten 8)7

• metallicattim
Dennisjehz schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:16:
[...]

die met regenboog kleuren in de tuin, nee serieus, stickertje wat aan de binnenkant zat precies naast waar je vraag over gaat, of heb je gewoon over het hoofd gezien en heeft zichzelf al losgelaten 8)7
Ik heb echt geen sticker gezien kerel... begon nog te twijfelen aan mezelf en heb een unboxing filmpje gekeken, maar ook daar zie ik geen sticker zitten waar jij het over hebt...
metallicattim schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:09:
[...]

Ik heb echt geen sticker gezien kerel... begon nog te twijfelen aan mezelf en heb een unboxing filmpje gekeken, maar ook daar zie ik geen sticker zitten waar jij het over hebt...
cc: @Dennisjehz

Deze:

• metallicattim
100% zeker weten dat ze die vergeten zijn bij mijn hoesje, absoluut niet gezien :P Thx voor de opheldering!

• kanoku
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-03 06:43
henklbr schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:23:
"Urban Armor Gear: Monarch" -> de beste bescherming voor je Samsung Galaxy Note8 _/-\o_

Foto's gemaakt met mijn "oude, vertrouwde" Samsung Galaxy Note4
vraagje: als ik binnenkort een note 8 koop (ik wacht op een deftige promo) wil ik terug een UAG case 95% zeker dat het deze zal worden.
(mijn huidige S6 edge is all 2.5jaar heel goed beschermd door UAG, ongeveer een 30-40 keer op de grond gevallen niks aan te zien)

kan je soms een paar foto's tonen van de onderkant voor de opening voor de S-pen. Is deze nog goed toegankelijk?

alvast bedankt :)
kanoku schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:45:
[...]

vraagje: als ik binnenkort een note 8 koop (ik wacht op een deftige promo) wil ik terug een UAG case 95% zeker dat het deze zal worden.
(mijn huidige S6 edge is all 2.5jaar heel goed beschermd door UAG, ongeveer een 30-40 keer op de grond gevallen niks aan te zien)

kan je soms een paar foto's tonen van de onderkant voor de opening voor de S-pen. Is deze nog goed toegankelijk?

alvast bedankt :)

https://www.smartphonehoe...amsung-galaxy-note-8.html

[Voor 15% gewijzigd door henklbr op 06-10-2017 09:05]

• sean87

[Voor 107% gewijzigd door rens-br op 16-10-2017 10:41]

Acties:
  • +1Henk 'm!
De Samsung Gear VR (Note8) SM-R325, is nu ook verkrijgbaar in Nederland via de Samsung Shop:

http://www.samsung.com/nl/wearables/gear-vr-galaxy-note8/

• sean87

[Voor 68% gewijzigd door rens-br op 16-10-2017 10:38]

• lumian
Van al die grove hoesjes blijft die samsung rugged de mooiste.

Heb wel 10 hoesjes moeten terugsturen omdat ze het tempered glass omhoog drukten. Die van samsung doet dat niet en beschermt het ook nog eens optimaal..dat beetje extra gewicht moet ik maar voor lief nemen. Die spigen tough armor case schijnt nog zwaarder en dikker te zijn.

• lumian
rohit schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:24:
Ik heb eindelijk ook weer een Note!! 2 weken net voor mijn vakantie naar Miami-Bahama's aangeschaft! dus heerlijke foto's mee gemaakt!!
Bevalt tot nu toe prima! Op vakantie niet echt tijd gehad om er echt veel mee te spelen behalve dan foto's maken haha.
Vergeet niet tempered glass erop te doen en een hoesje. Vakanties kunnen er wild aan toe gaan.

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03 01:25
lumian schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:36:
[...]

Vergeet niet tempered glass erop te doen en een hoesje. Vakanties kunnen er wild aan toe gaan.
Ik had hem dus 2 dagen voor de vakantie gekocht, dacht USA is wel iets goedkoper vanwege de dollarkoers.. Niet dus... Clear cover voor de note 8 was hier 19,99 origineel, en daar 29,99.... Uiteindelijk bij Best Buy een clear cover (niet origineel :( ) + screenprotector er laten opzetten, dat was wel 4 dagen na aanschaf dus had in de tussentijd plasticje er nog opzitten voor en achter (uit de doos haha)

Moest voor de screenprotector de clear cover weghalen omdat de 1e keer dat ze hem hadden geplakt hij al losraakte dus had achter ook geen protectie meer, en dan moet je dus net zien dat die paar uur zonder hoes er net wat gebeurd...... weet niet eens hoe het gebeurd is maar heb nu op de achterkant bovenaan een krasje (voelbaar helaas ook) daarna meteen hoes eromheen gedaan...
Het was wel allemaal echt duur... screenprotector was 25 dollar + 8 om hem te plaatsen.. (met garantie dat die dus goed zat) dus totaal bijna 60 dollar aan hoesje + screenprotector..

zo even de ultimate shield bestellen voor protectie achter en voor.

Samsung Galaxy Z Fold4 5G 1TB Black

• metallicattim
SkullboyNL schreef op woensdag 20 september 2017 @ 22:45:
[...]

Ik heb goede ervaringen met BlitzWolf te koop bij Banggood. Ze zijn stevig gaan lang mee en je hebt 18 maanden garantie.

BW-TC4 1m
BW-TC5 1m
BW-TC6 1,8m
BW-TC7 2,5m

Er is een tweaker die kabels test en dat op zijn tweakblog zet. Link

Hier een link naar de test gegevens van de bovenstaande kabels. Ze lijken erg goed te zijn.
[video]

Er zijn nu nieuwe versies die in de pre order zijn.

BW-TC9 Turbo 1m
BW-TC10 Turbo 1,8m

Deze heeft hij nog niet getest maar wel met de micro usb stekker. Link Kijk dan naar de BW-MC7~9
[video]

Ik heb de nieuwe turbo kabel gekocht deze moet alleen nog binnen komen.
Nee ik heb geen aandelen in Banggood of Doge reviews. En krijg er ook niks voor. Het zijn gewoon goede kabels en dat vertel ik graag.
Nog even terugkomen hierop, wat is jouw ervaring met bezorging van de spullen via Banggood?
Volgens de order zijn mijn kabels op 20 oktober verstuurd en zouden deze op 10 november binnen moeten komen, maar tot op heden nog niks gezien. Duurt het altijd zo lang vanuit China?

• SkullboyNL
Tja bezorgtijden zijn verschillend de ene keer heb je het binnen een week. De andere keer duurt het zo 5 weken.

iRacing Profiel

• metallicattim
Ik heb nog altijd niks binnen... In de tussentijd heb ik nog iets besteld op de site, dus ben bang dat dat ook niet binnen gaat komen...

Heb ze al gemaild en ze raden aan om contact met de post of Douane op te nemen, maar zonder een traceercode van het pakket kunnen die niks. Snap ook niet dat ze het verzenden zonder traceercode...
Ze bieden wel een refund aan, dus denk dat ik nog een week wacht en dat dan maar accepteer.

• Pakhtun
Hebben diegene die een alcantara cover gebruiken ook een screenprotecter gezet?

• enbroerse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-12-2022
ik wil graag een led view cover, hebben jullie een advies voor een sreenprotector? Meer als bescherming tegen krassen dan tegen valschade.

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:28

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Pakhtun schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:34:
Hebben diegene die een alcantara cover gebruiken ook een screenprotecter gezet?
Ik niet en dat bevalt prima O-)

• metallicattim
Gelukkig is de accu van de Note 8 (nog) ontiegelijk goed! Want de USB kabels besteld in oktober bij Banggood.com zijn er nog altijd niet 8)7
Inmiddels zijn de 2 andere pakketjes besteld op 9 november wel binnen gekomen vorige week, met 2 weken ertussen terwijl ze samen verzonden (en besteld als 1 order) zijn!

De USB kabels zijn op 8 december opnieuw verzonden, ditmaal met track&trace en sinds 13-12 al op status "Hong Kong, HK PROCESSING COMPLETED AT ORIGIN" Ze zijn hem volgens mij met de luchtballon het vervoeren :+

Kortom, als je goedkoop wilt bestellen, prima, maar reken niet erop dat je het snel krijgt! :9

• Pakhtun
fransbuter schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:19:
[...]

Ik niet en dat bevalt prima O-)
Ik heb inmiddels al 2 weken mijn Note met de alcantara cover. Ik heb ook geen behoefte aan een screen protector. Hij ziet er in ieder geval zeer strak uit en het voelt ook goed in de handen.

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-03 15:35

maffe

maffe

Heb contact opgenomen met Samsung hierover en 4K blijkt helaas dus ook echt niet mogelijk te zijn, is hardware gelimiteerd aan 1080P. Wel zou via een software update mogelijk de scaling opgelost kunnen worden bij Ultrawide monitoren. Maar blijft dus ook gewoon 1080P, alleen dan wel de juiste beeldverhouding. Wanneer en of die update er komt is echter niet duidelijk. Maar het probleem blijft dus aanwezig, 4K buiten op doos, ondersteund echter maar 1080P. Erg jammer, wou hem zeker gaan gebruiken om mijn Note8 ook als PC te kunnen gebruiken, of althans proberen of dit mogelijk zou zijn. Maar aangezien ik alleen maar een 4K TV en een Ultrawide monitor heb kan ik er niks mee. Ook ik zal dus binnenkort mijn DeX Station maar op marktplaats gaan zetten.
Wat is de allerlaatste status hierover m.b.t. 4k ondersteuning? Is er mogelijk nieuwe firmware?
Ik vind het zwaar r*k van Samsung, op de doos gewoon 4k zetten, terwijl het een ordinaire fullhd is.
Wie weet meer?

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
maffe schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:51:
[...]

Wat is de allerlaatste status hierover m.b.t. 4k ondersteuning? Is er mogelijk nieuwe firmware?
Ik vind het zwaar r*k van Samsung, op de doos gewoon 4k zetten, terwijl het een ordinaire fullhd is.
Wie weet meer?
Kan je zelf ook nagaan toch?

• Eduard1980
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 17-03-2018
Tof artikel! Je ziet de laatste tijd ook steeds meer soorten accessoires en hoesjes. Zelf heb ik een hele sterke case gekocht bij www.phone-factory.nl.

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-03 10:19

JeeVee

Mens agitat molem

Onlangs de LED View Cover voor 50 euro bij BOL.com gekocht. Ziet er premium uit, beschermt ook op de hoeken. Voorkant heeft geen vergrendeling en kan open gaan bij een val. Leuke extra LED functionaliteit. Note 8 laat zich er gemakkelijk inpassen en uit halen. Goede grip. Materiaal voelt aan als textiel met een rubber coating, binnenzijde lijkt op alcantara. Degelijkheid van de hoes moet nog blijken. Materiaal van de hoes is echter poreus en extreem vet- en vuilgevoelig. Had al snel een paar vette en goed zichtbare vingerafdrukken op de cover, welke zich niet laten verwijderen. De cover is ook vochtgevoelig. :(
Heb de cover schoongemaakt met wasbenzine en daarna behandeld met een spuitbus impregneer voor het waterdicht maken van leer of textiel. Dat helpt uitstekend, de vlekken zijn nog nauwelijks zichtbaar. Grip is hetzelfde gebleven en de cover is nu waterafstotend en niet gevoelig voor vet en vuil. Eventuele vlekken kunnen gemakkelijk worden verwijderd. oOo Het materiaal van de LED View Cover voor de Note 4 is prima van mat plastic. De LED View Cover heeft een design misser: het gebruik van vet- en vuilgevoelig materiaal. De energie voor de LEDs gaat via NFC bij de back cover en is minimaal. De hoes wordt direct herkend en werkt verder prima.

S22 Ultra 256GB originele Clear View Cover, 25W oplader

• Remmie1973
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-03 09:52
Wat is een goede glass screen protector?

Ik had een goedkope die niet lekker paste, maar heeft wel me scherm "gered" toen hij op de badkamer vloer viel :)

Moet goed passen met de alcantara cover

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:33
Ik heb na 1 maand een nieuwe note 8 ontvangen van Samsung. Ik had accu problemen toen hebben ze de accu vervangen maar dat hielp helaas ook niet en uiteindelijk dus het hele toestel onder garantie vervangen voor een compleet nieuw toestel. Alleen ik had een whitestone dome screenprotector doe moest ik eraf halen en toen is die gebarsten. Heeft iemand nog een adresje waar je alleen de screenprotector kan bestellen ipv gelijk weer de hele set??

iRacing Profiel

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Remmie1973 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:31:
Wat is een goede glass screen protector?

Ik had een goedkope die niet lekker paste, maar heeft wel me scherm "gered" toen hij op de badkamer vloer viel :)

Moet goed passen met de alcantara cover
Ik zit met het zelfde, ik had de flip-cover, maar ben over naar de alcantara cover, had een "simple" temped glass screenprotector gekocht, maar dat komt de gevoeligheid van het scherm niet ten goede.

Ben dus ook opzoek naar een screenprotector die goed met de alcantara cover overweg kan.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Remmie1973
Ik heb de screenprotector van nilkin besteld.
Hoop dat het goed gaat met de alcantara cover.
Ik laat hier het resultaat wel even weten.

Volgens mij kan je op de site van whitestone losse screenprotectors bestellen.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Remmie1973 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:39:
Ik heb de screenprotector van nilkin besteld.
Hoop dat het goed gaat met de alcantara cover.
Ik laat hier het resultaat wel even weten.

Volgens mij kan je op de site van whitestone losse screenprotectors bestellen.
Heb je al een ervaring met die van Nilkin?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Remmie1973
Ik heb hem nog niet ontvangen, heb hem bij Nilkin zelf besteld

• Remmie1973
Past dus niet met de case.
Zaterdag ontvangen en meteen geinstalleerd.
Lijm alleen aan de randen, maar valt niet op door de zwarte rand.
Helaas na het plaatsen van de cover, meteen een barst in de protector :(
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee