Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 09:11
Ik merk op mijn toestel dat de Google Play Services ineens relatief veel stroom verbruikt. Hebben meer mensen hier last van?

• JeeVee
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 08-04 11:14

JeeVee

Mens agitat molem

Krijg nu, na handmatige check, via OTA de beveiligingsupdate van 1 augustus binnen. *O*
Na installatie van de 31 fixes:
  • Versie N950FXXS7DSH1 / N950FOXM7DSG1 /N950FXXS7DSG1
  • Omvang: 622,27 MB
  • Niveau beveiligingspatch: 1 augustus 2019

Samsung Galaxy Note 10+ 512GB, originele Clear View Cover

• swhnld
JeeVee schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 12:34:
Krijg nu, na handmatige check, via OTA de beveiligingsupdate van 1 augustus binnen. *O*
Na installatie van de 31 fixes:
  • Versie N950FXXS7DSH1 / N950FOXM7DSG1 /N950FXXS7DSG1
  • Omvang: 622,27 MB
  • Niveau beveiligingspatch: 1 augustus 2019
Voor de Nederlandse toestellen is die er nog niet, net gecontroleerd.

• swhnld
Op dit moment ben ik de Nederlandse 1 augustus update OTA aan het downloaden op mijn Note 8.

Het is 622,27 MB groot.

• Uberprutser
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 08-04 15:18
Inmiddels bijna 2 jaar met de Note 8 en ik heb nog niets anders gezien wat ik wil hebben maar begin wel rustig rond te kijken. Twee dingen die ik vervelend begin te vinden zijn 1) het scherm is ingebrand en dat zie je nu ook als de helderheid gemiddeld / laag staat (TomTom ftw) en 2) hij begint traag te worden, zelfs met een verse factory reset. Geen idee hoe dit kan, leek ook wel opeens sinds de vorige update. Met name camera oproepen met 2x op de aan/uit knop drukken en in Chrome gaat het renderen niet zo snel.

Accu doet het nog steeds aardig, zelfs met mij als heavy user / abuser en hij ziet er nog vrijwel als nieuw uit.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Nu online

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Ballebek schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 20:42:
Inmiddels bijna 2 jaar met de Note 8 en ik heb nog niets anders gezien wat ik wil hebben maar begin wel rustig rond te kijken. Twee dingen die ik vervelend begin te vinden zijn 1) het scherm is ingebrand en dat zie je nu ook als de helderheid gemiddeld / laag staat (TomTom ftw) en 2) hij begint traag te worden, zelfs met een verse factory reset. Geen idee hoe dit kan, leek ook wel opeens sinds de vorige update. Met name camera oproepen met 2x op de aan/uit knop drukken en in Chrome gaat het renderen niet zo snel.

Accu doet het nog steeds aardig, zelfs met mij als heavy user / abuser en hij ziet er nog vrijwel als nieuw uit.
Ik heb ook een Note 8 met een ingebrand scherm, na contact gehad te hebben met Samsung is deze onder garantie vervangen in de 21ste maand dat ik het toestel heb vervangen.

Traag is die van mij zeker niet, tis ook niet echt een veel voorkomend probleem met de Note 8.
Tis dat ik een Note 10+ wil (heb ik inmiddels ook) de Note 8 gaat naar mijn zoon. Maar hij was zeker niet aan vervanging toe omdat dit technisch of qua prestaties zou moeten.

Cogitationis poenam nemo patitur

• swhnld
Bullet NL schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 22:05:
[...]
Traag is die van mij zeker niet, tis ook niet echt een veel voorkomend probleem met de Note 8.
Tis dat ik een Note 10+ wil (heb ik inmiddels ook) de Note 8 gaat naar mijn zoon. Maar hij was zeker niet aan vervanging toe omdat dit technisch of qua prestaties zou moeten.
Ik heb eenzelfde probleem, wil ergens wel vervangen, maar kan geen goed excuus vinden, het toestel is nog goed, plus er is geen enkele serieuze verbetering in smartphone land die een investering in een nieuw toestel rechtvaardigt, misschien als 5g uitgerold is.
Bullet NL schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 22:05:
[...]

Ik heb ook een Note 8 met een ingebrand scherm, na contact gehad te hebben met Samsung is deze onder garantie vervangen in de 21ste maand dat ik het toestel heb vervangen.

Bijkomend voordeel, na vervangen scherm, is dat je accu ook waarschijnlijk vervangen is... ;)

Samsung Galaxy Fold 5G SM-F907B | Build-number: QP1A.190711.020.F907BXXU3BTC9 | Security Patch Level: 2020-03-01

• Bullet NL
  • Nu online

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

henklbr schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 05:30:
[...]

Bijkomend voordeel, na vervangen scherm, is dat je accu ook waarschijnlijk vervangen is... ;)
yep, Scherm, Accu en frame van de telefoon, incl het frame van aluminium, dus ook de buienrand van het toestel tussen het scherm.

Feitelijk zeten ze de componenten zoals moederbord, vingerafdruksensor, camera's e.d. over in een nieuw huis.Ik had zelf het idee dat de glazen achterkant ook was vervangen.

• Uberprutser
Ik heb 'm vanmorgen aangemeld bij Samsung en hij wordt vanavond opgehaald.
Wit is ook niet meer mooi wit maar met een rode zweem.

Ik zou ook echt niet weten wat ik zou moeten aanschaffen want qua features is er niet iets bijgekomen bij bijvoorbeeld de Note10 waarvan ik denk DAT wil ik.

De komende dagen een uit de vuilnisbak geviste A3 2017 in gebruik.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08-04 16:09

DerOllie

PSN / GT Sport = DerOllie

Ballebek schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 20:42:
hij begint traag te worden, zelfs met een verse factory reset. Geen idee hoe dit kan, leek ook wel opeens sinds de vorige update. Met name camera oproepen met 2x op de aan/uit knop drukken en in Chrome gaat het renderen niet zo snel.

same here. Laatste update heeft niet veel goed gebracht in de zin van performance, laad allemaal stuk trager...

www.youtube.com/DerOllie

• Uberprutser
Bullet NL schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 07:31:
[...]
yep, Scherm, Accu en frame van de telefoon, incl het frame van aluminium, dus ook de buienrand van het toestel tussen het scherm.
Aan jouw product zijn de volgende werkzaamheden uitgevoerd:

- Batterij vervangen
- Display vervangen
- Electrisch onderdeel mainboard
- Software update
Die 24,95 is wel besteed.

[Voor 3% gewijzigd door Uberprutser op 27-08-2019 14:26]

• Bullet NL
  • Nu online

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Ballebek schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:25:
[...]

[...]

Die 24,95 is wel besteed.
Ha, het zelfde wat ze bij mij ook hebben vervangen...
Wat ze volgens mij doen, ze breken je oude toestel open, ze halen het moederbord er uit, samen met de cameramodule en die zetten ze 1 op 1 over in een nieuw display (voorkant), waar de accu op verlijmt zit, en ze geven je een nieuwe back-cover.

Ik had namelijk de plastic stikkers om de rand van de telefoon zitten, zoals dit ook bij een nieuwe telefoon het geval is.

Afijn, mijn Note 8 is nu door mijn zoon in gebruik, heb zelf een Note 10

• Uberprutser
Toch wel wat minder goed besteed; niemand komen opdagen gisterenavond. Stond om 2230 "nog 6 addressen voor u" bij Dynalogic en een kwartier later ging er niks meer gebeuren die dag.

Nu net een mailtje dat er niemand thuis was en dat ze donderdag pas weer langs komen.

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 08-04 12:14
Ik heb gisteren de september update geladen op mijn note 8 en sindsdien heb ik problemen met videoapps die fullscreen willen draaien.
Zodra ik op fullscreen druk op youtube, ziggo go, lokale players. Is het freeze, het geluid gaat door en dan ineens pats soft reboot.

Eeyup! As spoken by Big Macintosh

• swhnld
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:34:
Ik heb gisteren de september update geladen op mijn note 8 en sindsdien heb ik problemen met videoapps die fullscreen willen draaien.
Zodra ik op fullscreen druk op youtube, ziggo go, lokale players. Is het freeze, het geluid gaat door en dan ineens pats soft reboot.
Hoe heb je de september update geladen (en welke land versie heb je)? Ik heb hem nog niet OTA beschikbaar?

Eerste gedachtes zijn even een cache schoonvegen, Galaxy Store alle updates binnen halen, Play Store alle updates binnen halen, nog een update check, en een reboot (in die volgorde), kijken of dat het oplost.

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 08-04 12:14
Ik heb hem via de ota gekregen. Met cache wissen verdwijnt er toch niets?

Eeyup! As spoken by Big Macintosh

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:32:
Dan heb jij een "niet voor de Nederlandse markt bestemd toestel": in Nederland is deze update (nog) niet beschikbaar namelijk...

Samsung Galaxy Fold 5G SM-F907B | Build-number: QP1A.190711.020.F907BXXU3BTC9 | Security Patch Level: 2020-03-01

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:32:
En nee, als je je cache wist verdwijnt er niets (belangrijks).

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Nederlandse "September-patch" is beschikbaar voor UN-branded (PHN) & T-Mobile (TNL)

• swhnld
henklbr schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:10:
Nederlandse "September-patch" is beschikbaar voor UN-branded (PHN) & T-Mobile (TNL)
Top, download nu, 736,90 MB

• benchMarc
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 08:29
Ik snap er geen reet van dat ik nog steeds de melding krijg "Your software is up to date." terwijl hij aangeeft dat mijn security patch level uit 1 may 2019 stamt... Hij wil gewoon niks updaten via software update.
benchMarc schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:04:
Ik snap er geen reet van dat ik nog steeds de melding krijg "Your software is up to date." terwijl hij aangeeft dat mijn security patch level uit 1 may 2019 stamt... Hij wil gewoon niks updaten via software update.
Heb je ooit je toestel zelf geflasht?

Kun je eens gaan naar Software Info op je telefoon, en een screenshot (van boven naar beneden) hier plaatsen?

• benchMarc
henklbr schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 07:53:
[...]

Heb je ooit je toestel zelf geflasht?

Kun je eens gaan naar Software Info op je telefoon, en een screenshot (van boven naar beneden) hier plaatsen?
Nooit iets mee geflashed. Out of the box en standaard updates laten draaien.

https://i.imgur.com/AojWuQV_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

https://i.imgur.com/dAiOT8Y_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium
benchMarc schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:11:
[...]
Nooit iets mee geflashed. Out of the box en standaard updates laten draaien.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dank voor je screenshot

Je hebt een Italiaans toestel (ITV) met een Noors/Zweeds/Deens SIM-kaart er in (NEE)?

De reden dat je geen Software Updates ontvangt, is omdat je huidige Firmware-build op je toestel NOOIT is uitgebracht voor Nordic (NEE).

Je zal dus handmatig de laatste firmware voor Nordic (NEE) op je toestel moeten flashen wil je OTA-updates op je toestel ontvangen...

• benchMarc
henklbr schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:19:
[...]

Dank voor je screenshot

Je hebt een Italiaans toestel (ITV) met een Noors/Zweeds/Deens SIM-kaart er in (NEE)?

De reden dat je geen Software Updates ontvangt, is omdat je huidige Firmware-build op je toestel NOOIT is uitgebracht voor Nordic (NEE).

Je zal dus handmatig de laatste firmware voor Nordic (NEE) op je toestel moeten flashen wil je OTA-updates op je toestel ontvangen...
Thanks :) Heb toestel eind vorig jaar in NL gekocht bij bol.com en ben dit jaar naar Noorwegen verhuisd, dus dat klopt dat ik een Noorse simkaart gebruik. Maar handmatig flashen betekent dat ik de boel moet gaan unlocken?

• swhnld
@benchMarc Ik zou proberen of je via Samsung SmartSwitch op je computer de laatste update kunt downloaden.
https://www.samsung.com/nl/support/smartswitch/
Met Smart Switch update je bovendien de software van je toestel, of maak je een back-up van je data.

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 07-04 22:28
Ik heb vandaag de Note 10+ besteld en ga afscheid nemen van mijn Note 8, het beste toestel wat ik ooit heb gehad!! Het ding had gewoon nooit fratsen.
Puur de accu wordt na 2 jaar te slecht om hem uitvoerig te blijven gebruiken, 2x (gedeeltelijk) opladen per dag is nu vaker regel dan uitzondering.

Als ik iets te klagen moet hebben, de S-view cover is belabberd... krassen van hier tot tokyo, hoekjes laten snel los en stof/vuil blijft er makkelijk op kleven.

Desalniettemin een prachtig toestel, ik hoop dat ik het niet al teveel ga missen en de Note 10+ minstens zo goed is :)
Note8 October patch is beschikbaar

Heeft iemand voor mij een "screenshot" "What's New" (compleet)?

• SkullboyNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 09:26
@henklbr

Deze zoek je ?
http://image.kloosterman.cloud/image.php?dm=5PJQ

iRacing Profiel

• Uberprutser
metallicattim schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:42:
Puur de accu wordt na 2 jaar te slecht om hem uitvoerig te blijven gebruiken,
Vervangen ze binnen de garantietermijn van 2 jaar (mocht je daar al buiten zitten heb ik niks gezegd).

Ik had zaterdag op zondagnacht een mooie met mijn Note 8.
Sinds 2200 lag deze aan de oplader en was er niks aan de hand, tot ik om 0330 wakker werd van geluid wat ik niet herkende en een kortsluitingslucht. De laadconnector van mijn Note 8 is vrijwel helemaal uitgefikt!
Toestel werkte wel nog gewoon en draadloos laden werkte ook nog. Ook was er niks aan de hand met het laadsnoer (origineel Samsung). Gisteren is het toestel opgehaald en vandaag krijg ik 'm weer gerepareerd retour.

• swhnld
Apple geeft op de iPhone in de instellingen tegenwoordig de capaciteit van de accu weer, bestaat dit ook op de Note?

• 112fan
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 07-04 19:52
Heeft iemand van jullie weleens gehad dat je Note 8 bij het opstarten vastloopt tijdens het ontgrendelen van je telefoon (Veilig opstarten), daarna opnieuw opstart en dan normaal het opstart proces doorloopt? Dit probleem heb ik nog maar sinds korte tijd en al meerdere keren gehad.

Heb de oktober patch klaar staan maar ben een beetje huiverig om die te installeren vanwege dat vastlopen en dat hij mogelijk daardoor in een bootloop komt of andere problemen geeft tijdens het updaten. :X

• swhnld
Ik heb net de 1 November beveiligingsupdate gekregen.
Hij was 589,66 MB groot.

• swhnld
En daar was op 2 December de 1 December update al.
Iemand heeft hard gewerkt daar.

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08-04 16:09

DerOllie

PSN / GT Sport = DerOllie

swhnld schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:17:
En daar was op 2 December de 1 December update al.
Iemand heeft hard gewerkt daar.
Inderdaad... wow. Willen met kerst vrij zeker o<:)

www.youtube.com/DerOllie

• JeeVee
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 08-04 11:14

JeeVee

Mens agitat molem

Software update 16 januari 2020 OTA :)

informatie:
  • Versie: N950FXXS8DSL3/N950FOXM8DSK1/N950FXXS8DSK1
  • Omvang: 581,17MB
  • Niveau beveiligingspatch: 1 januari 2020
Kijk voor verdere informatie op: https://security.samsungmobile.com/securityUpdate.smsb

Samsung Galaxy Note 10+ 512GB, originele Clear View Cover

• swhnld
JeeVee schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:30:
Software update 16 januari 2020 OTA :)

informatie:
  • Versie: N950FXXS8DSL3/N950FOXM8DSK1/N950FXXS8DSK1
  • Omvang: 581,17MB
  • Niveau beveiligingspatch: 1 januari 2020
Kijk voor verdere informatie op: https://security.samsungmobile.com/securityUpdate.smsb
Helaas is het nog niet de Nederlandse update, maar voor buitenlandse toestellen.

• swhnld
Vandaag kreeg ik de Nederlandse update binnen.

• swhnld
De Februari update is beschikbaar, is een 590 MB download.

• swhnld
De Maart update rolt uit voor de Nederlandse toestellen. Totaal 579,86 MB download.

• swhnld
En vroeger dan normaal is de April Update er, 581,55 MB download.
Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True