• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-06 14:55

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

henklbr schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 11:06:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Er zijn nu updates "Bixby" beschikbaar, in de Galaxy Store, voor het "re-mappen" van de "Bixby-key"... ;)
Mooi, maar nu zou het mooi zijn als Google Assistant ook al app daar mee te open was. Heb de google assistant app ook even geinstalleerd, staat wel in mn apps, maar niet in het lijstje wat ik ermee kan openen. Hebben ze dat geblokkeerd?

www.youtube.com/DerOllie

De functie van SIM 1 en SIM 2 simultaan op 4G werkt niet op Pie, ondanks een factory reset, er is niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister had ik gepost, dat de "Bixby"-apps waren geüpdated en je de "Bixby"-toets een "andere functie" kon geven, echter toewijzen aan een andere "Assistant" (zoals die van Google) ging niet..

Daar is nu een oplossing voor, wat staat beschreven in onderstaand artikel op GalaxyClub:

https://www.galaxyclub.nl...y-toets-google-assistent/

Noot: bij mij (Note9, CSB5) werken beide opties perfect!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-06 16:02

jabberwock

XBL:Jabberwocks

henklbr schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:43:
Gister had ik gepost, dat de "Bixby"-apps waren geüpdated en je de "Bixby"-toets een "andere functie" kon geven, echter toewijzen aan een andere "Assistant" (zoals die van Google) ging niet..

Daar is nu een oplossing voor, wat staat beschreven in onderstaand artikel op GalaxyClub:

https://www.galaxyclub.nl...y-toets-google-assistent/

Noot: bij mij (Note9, CSB5) werken beide opties perfect!
Als ik de quick command link gebruik kom ik op de promopagina van Bixby uit. Ik had zelf al zitten stoeien met een quick command, maar krijg het niet werkend. Dat apk bestandje werkt wel.

Note 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

jabberwock schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:15:
[...]

Als ik de quick command link gebruik kom ik op de promopagina van Bixby uit. Ik had zelf al zitten stoeien met een quick command, maar krijg het niet werkend. Dat apk bestandje werkt wel.

Note 8
Zou graag die quick command gebruiken, maar die link werkt niet meer lijkt het inderdaad. Iemand idee wat ik daarvoor moet doen (dat quick command dan)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DerOllie schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:35:
[...]

Zou graag die quick command gebruiken, maar die link werkt niet meer lijkt het inderdaad. Iemand idee wat ik daarvoor moet doen (dat quick command dan)
Link moet je openen op je foon

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

henklbr schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:09:
[...]

Link moet je openen op je foon
Heb ik gedaan, maar kom dan echt op de Samsung bixby pagina uit. Gebruik de standaard browser.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jabberwock schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:11:
[...]

Heb ik gedaan, maar kom dan echt op de Samsung bixby pagina uit. Gebruik de standaard browser.
Artikel wordt aangepast

EDIT: QC is er uit gehaald, maar hier heb je meer info:

https://www.xda-developer...-button-google-assistant/

[ Voor 20% gewijzigd door henklbr op 01-03-2019 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-06 16:54

migros

Nooit meer een Samsung

Na maanden lang mezelf geïrriteerd te hebben dat er nog steeds geen Pie opzat eindelijk de update gehad. Wat een miskleun zeg. Me and my big mouth :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1182266

migros schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 18:10:
Na maanden lang mezelf geïrriteerd te hebben dat er nog steeds geen Pie opzat eindelijk de update gehad. Wat een miskleun zeg. Me and my big mouth :+
Je hebt toch geen Note 8? Tenminste als ik andere reacties op tweakers van jouw mag geloven ben je helemaal anti samsung.

Bijvoorbeeld deze bij een S10 artikel:
"Niemand zou een Samsung moeten willen. Je kan beter een chinees merk nemen voor weinig met spects die bijna net zo goed zijn als de duurste Samsung voor 25 % van de prijs. "

Trollen gaat je niet goed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Anoniem: 1182266 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:17:
[...]

Je hebt toch geen Note 8? Tenminste als ik andere reacties op tweakers van jouw mag geloven ben je helemaal anti samsung.

Bijvoorbeeld deze bij een S10 artikel:
"Niemand zou een Samsung moeten willen. Je kan beter een chinees merk nemen voor weinig met spects die bijna net zo goed zijn als de duurste Samsung voor 25 % van de prijs. "

Trollen gaat je niet goed af.
Reacties in dit stukje van het forum zullen je vertellen dat ik ook een Note 8 heb. Dit maakt mijn huidige mening niet meer anders. Vondt ik Samsung innoverend en vooruitstrevend zijn ze alleen maar duur en is de diversiteit er helemaal uit. Alleen al 3 modellen van een serie S dit en S dat. Nou laat maar.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

migros schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 21:16:
[...]

Reacties in dit stukje van het forum zullen je vertellen dat ik ook een Note 8 heb. Dit maakt mijn huidige mening niet meer anders. Vondt ik Samsung innoverend en vooruitstrevend zijn ze alleen maar duur en is de diversiteit er helemaal uit. Alleen al 3 modellen van een serie S dit en S dat. Nou laat maar.
Diversiteit eruit?? Ik ken geen merk wat zoveel diverse modellen in hun gamma heeft als Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:10
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:03:
Ik heb gisteren de update naar 9 gekregen.
Ik vind de lay-out echt bagger.
De navigatiebalk verdwijnt niet meer. En is nu altijd in beeld.
Ik hoop niet dat dat ook al in brand. Net zoals mijn batterij logo
Zelf geen last van burn, maar mis het verdwijnen van de navigatiebalk in apps wel. Snap ook niet goed waarom deze 'fullscreen' ervaring van apps er uit lijkt te zijn. Werkte juist ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een factor reset gedaan na de upgrade, en merk in sommige apps wel degelijk full screen. Is dit niet gewoon Android 9 design en moeten de app developers hun apps aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 00:39
Ik heb eigenlijk nog niet zoveel positieve zaken gelezen over de upgrade naar Pie. Zijn er nog mensen die wel heel blij zijn met de upgrade en de meerwaarde zien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

benchMarc schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 00:01:
Ik heb eigenlijk nog niet zoveel positieve zaken gelezen over de upgrade naar Pie. Zijn er nog mensen die wel heel blij zijn met de upgrade en de meerwaarde zien?
Mensen hebben altijd wat te zeuren.

Ik vind de update prima. De klok links was even wennen net als de "blije" icoontjesEn de navigatiebalk heb ik uitgezet en ben begonnen met gestures. Dat ben ik na 3 dagen eigenlijk al gewend. Mis het nu al op mijn tablet..

De overige nieuwigheden zijn leuke features. Maar de indeling in One ui vind ik wel een meerwaarde. Alles is wat meer naar de onderkant van het scherm geplaatst en dus makkelijker te bedienen met een hand. En dat is toch wel fijn gezien de grootte van het scherm.

Batterylife is bij mij ook uitstekend. Ik ben sowieso kritisch met apps. Social media achtige zaken bekijk ik als het kan gewoon in de browser ipv een dedicated app. Dat scheelt enorm in de batterijconsumptie. Daarnaast maak ik echt gebruik van de vele instellingen in accubeheer. Voor mijn gevoel helpt dat, maar misschien is dat ook alleen maar gevoel. Vindt het spelen met instellingen in ieder geval leuk... ;-) En anders laad ik hem gewoon op als het nodig is. Altijd wel een lader in de buurt eigenlijk, en komt deels aan op planning. Als ik een lange rit ga maken zorg ik ook dat de tank vol zit, dat geldt ook voor mijn batterij van mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 18:11

pvr

Beste mensen,

Ik kwam tot ontdekking, dat in de linker hoek van mijn Note 8, een vlekje zit, met pixels.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/fvjs7p.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2cp8bjm.png

Ik vind het heel vreemd, dat deze vlek in mijn scherm is ontstaan :'( :X

Ik heb nog garantie, maar zit te twijfelen of het door mijn zelf is ontstaan (dat de note8 is gevallen, en daardoor de vlek is ontstaan)
Je voelt of zit geen kras, het licht op , vooral in zwart beeld.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik wilde de update niet, omdat die het opnemen van telefoongesprekken zou breken. Maar met m'n slaperige hoofd per ongeluk een keer op 'installeren' gedrukt |:(

Nu dus inderdaad geen enkele mogelijkheid meer om gesprekken op te nemen, behalve via speaker en een 2e telefoon/opnameapparaat.

:-(

Verder op zich wel blij/niet niet-blij met de upgrade, ik heb wel altijd nova eroverheen dus geen last van al te veel 'blije icoontjes' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

dragon2 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 09:36:
Ik wilde de update niet, omdat die het opnemen van telefoongesprekken zou breken. Maar met m'n slaperige hoofd per ongeluk een keer op 'installeren' gedrukt |:(

Nu dus inderdaad geen enkele mogelijkheid meer om gesprekken op te nemen, behalve via speaker en een 2e telefoon/opnameapparaat.

:-(

Verder op zich wel blij/niet niet-blij met de upgrade, ik heb wel altijd nova eroverheen dus geen last van al te veel 'blije icoontjes' ;)
Zie veel commentaar over het niet meer kunnen opnemen van gesprekken. Dat functionaliteit wordt verwijderd is altijd jammer, maar ben oprecht geïnteresseerd waarom mensen een gesprek willen opnemen? Wat doe je dan met deze opnames, wat is het doel ervan? Ik zou zelf niet weten waarom ik dat zou willen doen of nodig heb.

En houdt je je dan bijvoorbeeld ook aan de wetgeving door te melden dat het gesprek wordt opgenomen?

Dat is overigens de reden dat Google het uit Android heeft gehaald (eigenlijk al vanaf versie 6), er zijn allerlei verschillende wetgevingen mbt opnemen, en daar wil Google zich niet aan branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
jabberwock schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 10:01:
[...]

Zie veel commentaar over het niet meer kunnen opnemen van gesprekken. Dat functionaliteit wordt verwijderd is altijd jammer, maar ben oprecht geïnteresseerd waarom mensen een gesprek willen opnemen? Wat doe je dan met deze opnames, wat is het doel ervan? Ik zou zelf niet weten waarom ik dat zou willen doen of nodig heb.

En houdt je je dan bijvoorbeeld ook aan de wetgeving door te melden dat het gesprek wordt opgenomen?

Dat is overigens de reden dat Google het uit Android heeft gehaald (eigenlijk al vanaf versie 6), er zijn allerlei verschillende wetgevingen mbt opnemen, en daar wil Google zich niet aan branden.
In NL mag het sowieso (je hoeft helemaal niks te melden zolang je zelf gesprekspartner bent), en ik heb prive redenen waarom ik alles op wil nemen.

En als bijvangst een keer een akkefietje met een energiemaatschappij op kunnen lossen die de opzegdatum van mijn oude huis ingevuld hadden als ingang nieuwe huis. Dus volgens hun mijn oude abbo niet opgezegd dus dubbele betaling. volgens hen klopte het systeem...
Kon toch mooi het gesprek terughalen dat ik WEL had opgezegd :)

Ik wou dat ik dat openemen aan had staan toen vodafone glashard vertelde bij mijn vooronderzoek dat hun glaszevelmodem in bridge kon, terwijl dat op de dag van aansluiten dus helemaal niet bleek te kunnen en ik een jaar vastzat aan een abbo waarmee ik niet op m'n werk kon inloggen!!! En dan die opmerking van vodafone: Ja mevrouw, dat hebben wij niet gezegd, en als u al klant was geweest toen u belde dan hadden we uw gesprek WEL opgenomen.
Yeah, right. Make that the cat wise. }:|

In sommige regios mag opnemen (ook) van google trouwens gewoon WEL. Dan heb je zelfs een knop 'record' op je belscherm staan (op de plek waar nu 'add call' staat). Dus algeheel verbieden doet google niet eens.

Boldbeast kan met mijn note 8 (Taiwan region) helemaal niks helaas. En rooten durf ik niet... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:29
Kan iemand me bevestigen dat de update in België nog niet te installeren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
jabberwock schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 10:01:
[...]

Voor privé doeleinden is het niet noodzakelijk om vermelding te maken van het feit dat je een gesprek waar je deel aan neemt opneemt.

Ik leg zelf ook mijn gesprekken vast, of tenminste tot de komst van Android 9 nu. Wordt nog even zoeken naar een alternatief waarmee het toch weer eventueel mogelijk is. De redenen hiertoe zijn meervoudig.

1 - De klant is allang geen koning meer, en sommige bedrijven maken het zo nu en dan wel erg bont. Zeggen A, doen vervolgens B en bij het volgende contact wordt er doodleuk gezegd dat A niet dan wel nooit toegezegd wordt. Dan is het handig om hierin wat meer kracht bij te kunnen zetten in het weerwoord.

2 - Tijdens gesprekken onderweg maak ik nog wel eens wat afspraken met mensen, maar heb op dat moment niet iets praktisch om op te noteren. Een kort agenda item is wel even vluchtig te doen tijdens een gesprek, maar wordt het meer dan dat, dan is het lastig. Achteraf nog even de details na kunnen luisteren en noteren is dan wel zo praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamers1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-06 18:48
Dwezz schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:22:
Kan iemand me bevestigen dat de update in België nog niet te installeren is?
Probeer het via smart switch op je pc. Download smart switch van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lamers1 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 07:27:
[...]

Probeer het via smart switch op je pc. Download smart switch van samsung.
@Dwezz

De firmware is ook nog niet beschikbaar via SmartSwitch voor België.

Samsung is nog steeds bezig met de uitrol: beetje geduld nog (of flashen met Odin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Zijn er mensen die de update pie nog niet hebben ontvangen ? (NL)

[ Voor 4% gewijzigd door soundtrack op 03-03-2019 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soundtrack schreef op zondag 3 maart 2019 @ 08:59:
Zijn er mensen die de update pie nog niet hebben ontvangen ? (NL)
Pie is voor alle Nederlandse CSC's, PHN/DNL/TNL/VDF, beschikbaar (OTA & SmartSwitch)

Als jij hem (nog) niet hebt ontvangen, heb je vast geen "Nederlands" toestel (BelSimpel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
henklbr schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:14:
[...]

Pie is voor alle Nederlandse CSC's, PHN/DNL/TNL/VDF, beschikbaar (OTA & SmartSwitch)

Als jij hem (nog) niet hebt ontvangen, heb je vast geen "Nederlands" toestel (BelSimpel?)
Inderdaad BelSimpel. Dank voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soundtrack schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:16:
[...]

Inderdaad BelSimpel. Dank voor je reactie :)
Zou je op je toestel naar "Software Info" kunnen gaan, naar beneden scrollen tot "Software Serviceprovider" en die info hier kunnen plaatsen (screenshot)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
henklbr schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:22:
[...]

Zou je op je toestel naar "Software Info" kunnen gaan, naar beneden scrollen tot "Software Serviceprovider" en die info hier kunnen plaatsen (screenshot)?
Sw-versie serviceprovider
SAOMC_SM_N950F_OXM_ATO_OO_0012
ATO/PHN/ATO

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soundtrack schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:25:
[...]

Sw-versie serviceprovider
SAOMC_SM_N950F_OXM_ATO_OO_0012
ATO/PHN/ATO
Dank; je hebt een toestel die voor de "Oostenrijkse" markt is...

Ontvang je wel updates voor je toestel via OTA?

Je actieve CSC, de 1e, is voor Oostenrijk; je SIM-CSC, de 2e, is voor Nederland

Om PHN/PHN/ATO te krijgen, die je je toestel te resetten (met SIM in het toestel); als je een pop-up krijgt "SIM-kaart veranderd", accepteer deze

Je hebt dan de configuratie voor Nederland, en dan zal bv ook VoLTE & VoWiFi werken.
Wat is je operator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
henklbr schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:47:
[...]

Dank; je hebt een toestel die voor de "Oostenrijkse" markt is...

Ontvang je wel updates voor je toestel via OTA?

Je actieve CSC, de 1e, is voor Oostenrijk; je SIM-CSC, de 2e, is voor Nederland

Om PHN/PHN/ATO te krijgen, die je je toestel te resetten (met SIM in het toestel); als je een pop-up krijgt "SIM-kaart veranderd", accepteer deze

Je hebt dan de configuratie voor Nederland, en dan zal bv ook VoLTE & VoWiFi werken.
Wat is je operator?
Thanks voor de tips. Als operator gebruik ik T-mobile en ja ik ontvang via OTA updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soundtrack schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:08:
[...]

Thanks voor de tips. Als operator gebruik ik T-mobile en ja ik ontvang via OTA updates.
Heb jij SmartSwitch op je PC en daar mee als eens gecontroleerd of er updates zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
henklbr schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:18:
[...]

Heb jij SmartSwitch op je PC en daar mee als eens gecontroleerd of er updates zijn?
Heb ik en ook geprobeerd echter zonder succes. Ik denk dat ik gewoon moet afwachten.

Laatste update (OTA) was een beveiligingspatch van 1 januari en dat klopt ook.

https://samfrew.com/pl/model/SM-N950F/region/ATO/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

henklbr schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:15:
[...]

Artikel wordt aangepast

EDIT: QC is er uit gehaald, maar hier heb je meer info:

Nieuwe instructie werkt inderdaad. Zit soms beetje vertraging in, maar werkt verder prima.

d:)b d:)b

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

DerOllie schreef op zondag 3 maart 2019 @ 13:14:
[...]

Nieuwe instructie werkt inderdaad. Zit soms beetje vertraging in, maar werkt verder prima.

d:)b d:)b
Helaas begint "Device Maintenance" na een tijdje te zeuren dat de "app" teveel batterij verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jabberwock schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:09:
[...]

Helaas begint "Device Maintenance" na een tijdje te zeuren dat de "app" teveel batterij verbruikt.
Met "Quick Command" geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

henklbr schreef op zondag 3 maart 2019 @ 21:07:
[...]

Met "Quick Command" geen last van...
Hoe ziet jouw QC er uit dan? Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kan nergens de Google Assistant vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jabberwock schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:54:
[...]

Hoe ziet jouw QC er uit dan? Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kan nergens de Google Assistant vinden..
Zie dit artikel op XDA:

Scroll down naar:

Remap Bixby to Google Assistant with Quick Commands

Ik heb dat zo gedaan en het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

henklbr schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:18:
[...]

Zie dit artikel op XDA:

Scroll down naar:

Remap Bixby to Google Assistant with Quick Commands

Ik heb dat zo gedaan en het werkt
Als ik dat volg, dan gaat Bixby dat commando starten en zegt vervolgens "I didn't understand that"
Heb jij je device wellicht engelstalig (regio) ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jabberwock schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:30:
[...]

Als ik dat volg, dan gaat Bixby dat commando starten en zegt vervolgens "I didn't understand that"
Gewoon in het Nederlands, op mijn Note9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

jabberwock schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:30:
[...]

Wellicht de losse app (google) assistant even installeren.
https://play.google.com/s...pps.googleassistant&hl=nl

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die heb ik idd geïnstalleerd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Tnx voor de tip. Wist helemaal niet dat er een aparte app voor was.

Helaas maakt het geen verschil.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 12 mar 18
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!
Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.***** has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* OneUI Pie
* March security patches (Samsung Android Security Updates)
* The security of your device has been improved.

Model SM-N950F
Model name Galaxy Note8
Country Multi-CSC OXM
Version Android 9
Changelist 15325116
Build date Mon, 25 Feb 2019 02:41:25 +0000
Security Patch Level 2019-03-01
Product code PHN
PDA N950FXXS5DSB4
CSC N950FOXM5DSB2
Details for download with SamFirm: Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/923/hsW6Cf.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.13.1; USE HOME_CSC_OXM !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
Ik heb een nieuwe bug te pakken.
Mijn Note 8 bevriest alle applicaties die van Bluetooth gebruik maken.
Dus mijn pokemon plus en mijn streaming headset stoppen instant als ik het scherm uit doe.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Ik heb ook een bug te pakken denk ik. Al s ik op Facebook meer dan 10 filmpjes kijk dan begint het toestel te haperen. Weer iets dat Samsung bewust heeft geflikt zodat ik weer een nieuwere en snellere nodig heb, het blijven oplichters.

Leuk man gatheren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 315662

migros schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:11:
Ik heb ook een bug te pakken denk ik. Al s ik op Facebook meer dan 10 filmpjes kijk dan begint het toestel te haperen. Weer iets dat Samsung bewust heeft geflikt zodat ik weer een nieuwere en snellere nodig heb, het blijven oplichters.
Mag ik vragen waarom je uberhaupt een Samsung telefoon koopt als je zo biased bent?
Je klaagt over iets wat in een app van Facebook gebeurt, iets waar Samsung zo'n 0 invloed op heeft, als je op iemand moet haten is het dat gedrocht van een Facebook app.

Daarnaast, jij hebt dat, maar heeft iedereen dat? Of zit iedereen in het complot om alle telefoon langzaam te maken. Als jij er zo van overtuigd bent dat ze alles doen om je telefoon trager te maken: Zet hem op marktplaats, koop iets anders, veel plezier ermee totdat er weer een random app chrast en je de maker van de telefoon de schuld geeft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb ook een bug te pakken denk ik. Al s ik op Facebook meer dan 10 filmpjes kijk dan begint het toestel te haperen.
Verkoop je Samsung dan en koop er wat anders voor terug, ik zie je al jaren klagen, maar je blijft Samsung gebruiken. Gebruik je hersens en stem met je voeten. Nu ben je net iemand die klaagt dat sigaretten slecht voor je zijn maar ondertussen zelf 2 pakjes per dag wegpaft, zoooo 1980.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hier zelfde probleem. Voor het eerst is tweakers ook traag geworden.

Uiteindelijk gaat Google Chrome crashen.

[ Voor 5% gewijzigd door New Yorker op 13-03-2019 19:25 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-06 16:35
Vraagje, dit zijn toch geen goede resultaten? Krijg deze week de S10+ binnen en hoop toch echt langer te doen met m'n accu dan nu met mijn note.

Helderheid staat standaard op zo'n 30%. Scherm hoogste resolutie. Voor de rest doe ik niks boeiends. Btje candy crush, Google maps max 15 minuten aangehad. Chrome, WhatsApp (20 minuten video gesprek).

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/1z3au0k.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door cliors op 13-03-2019 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 17:49

Bullet NL

Eigen Wijs

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:49:
Ik heb een nieuwe bug te pakken.
Mijn Note 8 bevriest alle applicaties die van Bluetooth gebruik maken.
Dus mijn pokemon plus en mijn streaming headset stoppen instant als ik het scherm uit doe.
Ik heb het zelfde, steeds met Spotify.... Erg vervelend....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 23:00:
[...]

Ik heb het zelfde, steeds met Spotify.... Erg vervelend....
Hebben jullie al een factor reset gedaan? Bij problemen na een Android versie upgrade is dat het eerste om te doen is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 12-06 18:25
Nee dat is het niet. Het is een week nadat de update erop staat.
Ik lees nu bij de reviews van de playstore dat het dus aan Spotify ligt.

[ Voor 36% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 14-03-2019 07:45 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 13:40
Nou ik ga dit topic helaas ook weer verlaten! Sinds gisteravond een S10+ :)
Ga de pen wel missen en mijn zoontje ook haha maar wie weet ben ik er bij de Note 10 weer bij.
Veel plezier met jullie toestel en ik zal zo nu en dan wel dit topic even lezen haha.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rohit schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:05:
Nou ik ga dit topic helaas ook weer verlaten! Sinds gisteravond een S10+ :)
Ga de pen wel missen en mijn zoontje ook haha maar wie weet ben ik er bij de Note 10 weer bij.
Veel plezier met jullie toestel en ik zal zo nu en dan wel dit topic even lezen haha.
Succes met afkicken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
Hoe zijn de ervaringen met Android Pie qua batterijduur? Vergelijkbaar met Oreo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Geen idee, wat ik wel hebt is als er maar 15% over is dan gaat mijn batterij binnen 3 minuten leeg.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Dwezz schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 17:21:
Hoe zijn de ervaringen met Android Pie qua batterijduur? Vergelijkbaar met Oreo?
Ik heb het idee dat de mijne nu sneller leeg is. Kan het niet met cijfers onderbouwen, en wellicht heb ik nog niet alles goed ingesteld staan. Ik heb GPS, wifi en BT altijd aan staan. Ik had bv ineens amper meer batterijduur over nadat ik 1,5 hr aan de telefoon had gehangen. That's new :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Ik heb sinds de update (geen schone installatie) trouwens wel last van crashende apps: bv de Stentor, AD en Chordana Play zijn onbruikbaar. Nog iemand last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dragon2 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:10:
Ik heb sinds de update (geen schone installatie) trouwens wel last van crashende apps: bv de Stentor, AD en Chordana Play zijn onbruikbaar. Nog iemand last van?
Ik had ook wat problemen met spontaan sluitende apps na de upgrade, gelijk een fabrieksreset gedaan en het was over.
Je zou eerst de caches kunnen legen of dat al helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
  • Laatst online: 21-05 21:28
Bij mij eigenlijk weinig problemen, accu is ook prima.
Ik ben ook wel blij met de nieuwe interface. Dex is ook een stuk handiger, omdat je telefoonscherm gewoon aan blijft.

Alleen split screen is een stuk omslachtiger geworden, ik snap echt niet waarom ze hun eigen interface niet hebben gehouden.
Het is ook erg jammer dat je in de camera niet direct video kunt starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
Ik merk ook wel dat mijn Note 8 beduidend sneller leeg gaat ga de update. Ik gebruik het toestel niet anders of meer, misschien de laatste dagen zelfs minder ivm drukte maar toch gaat ie snel(ler) leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
dragon2 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:10:
AD en Stentor apps hadden een probleem met android 9, er is een update die het crashen voorkomt maar nog niet alle functionaliteit werkt in android 9:

Problemen met onze app voor Android 9 gebruikers
https://www.ad.nl/binnenl...d-9-gebruikers~a24e5a99c/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
Ik twijfel nog of ik dat al dan niet update.
Indien ik eerst een backup maak met Samsung Switch, kan ik dan nog terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Dwezz schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:07:
Ik twijfel nog of ik dat al dan niet update.
Indien ik eerst een backup maak met Samsung Switch, kan ik dan nog terug?
Naar Android 8? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrevano
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 19:28
Sinds de update van vandaag kan ik geen WPS toets meer vinden.
Beveiligingspatch 1 maart 2019.
Sw versie SAOMC_SM_B950F_OVF-PRO-PP-0003
Nog iemand dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
andrevano schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 01:46:
Sinds de update van vandaag kan ik geen WPS toets meer vinden.
Beveiligingspatch 1 maart 2019.
Sw versie SAOMC_SM_B950F_OVF-PRO-PP-0003
Nog iemand dit probleem ?
Ik kan die knop ook niet vinden onder de februari patch? Is dat anders onder Android 9 geworden bij Samsung (of Android in zijn algeheel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrevano
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 19:28
En ondertussen het antwoord gevonden op de website van Samsung :

https://eu.community.sams...et-op-S9/m-p/940527#M6348

Het zou Google zelf zijn die deze functie weggelaten heeft in Android Pie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
Bedankt voor de reactie. Ik had zo’n vermoeden, maar wou nog bevestiging.
Ik wacht nog even af. Reacties zijn erg gemengd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maartenmk
Net weer een ota update geïnstalleerd.
Security patch level 1 April, ze zijn er vlot bij deze keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartenmk schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:32:
Net weer een ota update geïnstalleerd.
Security patch level 1 April, ze zijn er vlot bij deze keer!
Ja, staat er bij mij ook op nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Hier ook, ondertussen mijn Note 8 ook aangemeld voor een 24u reparatie, heb scherm inbranding van iconen, heel vreemd..... Daarnaast laat hij slecht op via USB-C.

Valt allemaal onder garantie, dus ze komen hem morgen avond halen, moet hem dan dinsdag weer terug hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zondag 7 april 2019 @ 15:49:
Hier ook, ondertussen mijn Note 8 ook aangemeld voor een 24u reparatie, heb scherm inbranding van iconen, heel vreemd..... Daarnaast laat hij slecht op via USB-C.

Valt allemaal onder garantie, dus ze komen hem morgen avond halen, moet hem dan dinsdag weer terug hebben....
Heb je de oplaadpoort al schoon gemaakt? Als er stof in zit wordt opladen lastig omdat er geen contact gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Bullet NL schreef op zondag 7 april 2019 @ 15:49:

Ik was de mijne meer dan een maand kwijt en vervolgens waren ze hem ook echt kwijt. Ik kreeg na veel zeuren en dreigen dan wel een nieuwe, maar ik help het je te hopen dat ze het toestel binnen 24 uur terugbrengen.

Leuk man gatheren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

migros schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:06:
[...]

Ik was de mijne meer dan een maand kwijt en vervolgens waren ze hem ook echt kwijt. Ik kreeg na veel zeuren en dreigen dan wel een nieuwe, maar ik help het je te hopen dat ze het toestel binnen 24 uur terugbrengen.
Edit: Update.

Toestel is gisteravond om 20:30 bij mij thuis opgehaald, zie via de Samsung support website dat ze het scherm en USB connector + laadkabel/adapter onder garantie hebben vervangen. Hij is nu in transport, wordt vanavond bij mij thuis afgeleverd.

Echt prima service, zou willen dat alle bedrijven het op deze manier zouden doen.

Petje af voor Samsung!

Edit 2:

Telefoon is inmiddels binnen, heb een helemaal nieuw exemplaar gekregen!
Erg tevreden over de garantie, binnen 24 uur opgehaald en een nieuwe thuis!

[ Voor 47% gewijzigd door Bullet NL op 11-04-2019 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Is er nog een manier om onder de update uit te komen? Ik word nu elke dag lastig gevallen met een bericht dat hij wil updaten. Ik kan wel kiezen om dat uit te stellen, maar dan krijg ik hem dus volgende dag weer, enz enz. Ik heb niets kunnen vinden om daar onder uit te komen, buiten het rooten om dan. Moet ik nu echt gaan updaten om onder deze berichten uit te kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

benchMarc schreef op zondag 14 april 2019 @ 23:04:
Is er nog een manier om onder de update uit te komen? Ik word nu elke dag lastig gevallen met een bericht dat hij wil updaten. Ik kan wel kiezen om dat uit te stellen, maar dan krijg ik hem dus volgende dag weer, enz enz. Ik heb niets kunnen vinden om daar onder uit te komen, buiten het rooten om dan. Moet ik nu echt gaan updaten om onder deze berichten uit te kunnen komen?
Waarom zou je de update niet willen installeren?
Android 9 is heel even wennen, maar bevalt hier prima.
Nu krijg je ook geen security updates meer. Dat lijkt me al helemaal niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Bullet NL schreef op maandag 15 april 2019 @ 07:46:
[...]

Waarom zou je de update niet willen installeren?
Android 9 is heel even wennen, maar bevalt hier prima.
Nu krijg je ook geen security updates meer. Dat lijkt me al helemaal niet fijn.
Omdat er voor mij geen toegevoegde waarde in zit. Plus dat ik veel lees over een mindere accuduur. Kan er dus alleen maar op achteruit gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

benchMarc schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:59:
[...]
Omdat er voor mij geen toegevoegde waarde in zit. Plus dat ik veel lees over een mindere accuduur. Kan er dus alleen maar op achteruit gaan.
Nu heb ik een nieuw toestel gekregen, maar de accuduur onder Android 9.0 t.o.v. 8.0 is bij mij echt een stuk beter.

Ik denk dat een mindere accuduur meer iets is dat tijdens een update niet alle app optimalisaties goed mee gaan dan echt een Android 9.0 dingentje is. Sowieso is het goed om naar een flinke update de telefoon schoon te installeren en vanuit daar je apps weer toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Vandaag is me iets opgevallen (wat waarschijnlijk al een tijdje zo is) dat bij sommige apps een deel van de app buiten het beeld valt sinds de update naar Pie. Bijvoorbeeld bij instagram vallen de zijkanten van een foto weg. Hier viel het me ook op, omdat er een stuk tekst weg viel.

In de instelling kan je volledig scherm niet uitzetten voor de meeste apps omdat ze 'geoptimaliseerd zijn voor volledig scherm', heb het zo snel ook niet in dit forum kunnen terugvinden. Iemand die hier ook last van heeft?

Overigens heb ik een factory reset gedaan na de update.

edit: hier overigens een voorbeeld van wat ik bedoel, ik ga er vanuit dat de tekst in de reclame wel volledig in beeld hoort te zijn :+

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 15-04-2019 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 16-06 16:18
benchMarc schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:59:
[...]
Na de update naar fabrieksinstellingen en opnieuw beginnen is de truuk in dit soort gevallen (zo ook bij mij toen ik van 7 naar 8 ging en van 8 naar 9).

Na 1,5 jaar nog steeds een prima accuduur.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
Vorige week weer een firmware update gekregen. Flitsende nieuwe animatie als je gaat laden. Ziet er best mooi uit maar had van mij toch niet gehoeven.
En beetje ironisch wel, volgens mij is de accuduur er wat op achteruit gegaan, bij mij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartenmk schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:15:
Vorige week weer een firmware update gekregen. Flitsende nieuwe animatie als je gaat laden. Ziet er best mooi uit maar had van mij toch niet gehoeven.
En beetje ironisch wel, volgens mij is de accuduur er wat op achteruit gegaan, bij mij in ieder geval.
Ik heb niets gemerkt van minder accu (zit nu op 67 procent vol na vanochtend 7:15 uur van de lader), zijn zowel je Samsung Galaxy app store als Google Play Store apps allemaal up to date? Ik had van Samsung nogal wat updates uit de app store na de laatste OS update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
Ja, alles is up to date. Ik heb ook de cache leeggegooid.
Ik moet overigens zeggen dat ik niet helemaal zeker weet of de accuduur minder is, kan ook toevallig zwaarder gebruik zijn waardoor ik dat idee heb.
Ik laad hem tegenwoordig meestal in kleine stukjes op, to 75%, en dat maakt het lastiger in te schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Bullet NL schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:22:
[...]

Nu heb ik een nieuw toestel gekregen, maar de accuduur onder Android 9.0 t.o.v. 8.0 is bij mij echt een stuk beter.

Ik denk dat een mindere accuduur meer iets is dat tijdens een update niet alle app optimalisaties goed mee gaan dan echt een Android 9.0 dingentje is. Sowieso is het goed om naar een flinke update de telefoon schoon te installeren en vanuit daar je apps weer toe te voegen.
Ik heb meegemaakt dat de accu een stuk minder lang mee ging direct na de update naar 9.0. Gisteren een factory reset gedaan en de accuduur is duidelijk veel beter nu. Dus idd, ik kan je tip bevestigen om een reset uit te voeren na zo'n grote update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
maartenmk schreef op maandag 27 mei 2019 @ 12:52:
Ja, alles is up to date. Ik heb ook de cache leeggegooid.
Ik moet overigens zeggen dat ik niet helemaal zeker weet of de accuduur minder is, kan ook toevallig zwaarder gebruik zijn waardoor ik dat idee heb.
Ik laad hem tegenwoordig meestal in kleine stukjes op, to 75%, en dat maakt het lastiger in te schatten.
Persoonlijk heb ik met name het idee dat het verbruik door Samsung internet toegenomen is, daarbuiten merk ik eigenlijk weinig verschil. Alle overige apps verbruiken vrijwel niets. En als ik de telefoon echt een weekend weer eens links laat liggen, dan blijft een standby tijd van 2 dagen prima mogelijk.

Op reguliere dagen laad ik echter meestal tot 90% in de ochtend. Eind van de werkdag rond een uur of 6 ca. 70%. Eind van de avond ca 45%. Werkt voor mij iig nog ruim voldoende allemaal om nog wel de nodige tijd mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zijn eind juni ondertussen en ik heb de maandelijkse beveiligingsupdate nog niet ontvangen, de telefoon staat nog steeds op de 1 Mei update. Ben ik de enige? @henklbr heb jij nieuws waar die update blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-06 22:30
swhnld schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:13:
We zijn eind juni ondertussen en ik heb de maandelijkse beveiligingsupdate nog niet ontvangen, de telefoon staat nog steeds op de 1 Mei update. Ben ik de enige? @henklbr heb jij nieuws waar die update blijft?
Update zal volgende week ergens komen, hij rolt al in een aantal Europese landen waaronder Duitsland.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberJohn schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:22:
[...]

Update zal volgende week ergens komen, hij rolt al in een aantal Europese landen waaronder Duitsland.
Enig idee waarom die vertraagd is? Deze Mei versie is de eerste waar ik stabiliteitsproblemen mee heb, foutmelding: de camera wil niet starten, herstart je telefoon, heb ik nu 2 keer gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
swhnld schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:13:
Helaas: ik had hem (eerlijk gezegd) ook al verwacht in NL, daar deze idd al aan het uitrollen is in Europa...
Maar wat aan het uitrollen is in Europa, is niet voor Nederland bestemd (en moet je ook niet installeren).

De "changelist" van bv de Duitse firmware is veel "lager" dan die van Nederland...

Deze kun je overigens WEL zonder problemen installeren op je Nederlandse Note8:

https://www.sammobile.com...oad/N950FXXS6DSF2/277265/

Heeft dezelfde "changelist" als de Nederlandse: 15873931

[ Voor 16% gewijzigd door henklbr op 29-06-2019 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 01 jul 19
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!
Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.***** has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* June security patches (Samsung Android Security Updates)
* Improved stability of the camera (QR-code scanning added)
* The security of your device has been improved.

Model SM-N950F
Model name Galaxy Note8
Country Multi-CSC OXM
Version Android 9
Changelist 16168780
Build date Thu, 20 Jun 2019 03:30:50 +0000
Security Patch Level 2019-06-01
Product code PHN
PDA N950FXXU6DSF6
CSC N950FOXM6DSF6
Details for download with Frija:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/923/xbN4vP.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.13.1; USE HOME_CSC_OXM !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg nu OTA de 1 juni update binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:07
Juli update is er nu ook via ota

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Laatst online: 16-06 16:27

JeeVee

Mens agitat molem

Na opvragen juni update pas op 17 juli via OTA kunnen installeren. Ben benieuwd wanneer de juli update komt. 😆

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JeeVee schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 11:39:
Na opvragen juni update pas op 17 juli via OTA kunnen installeren. Ben benieuwd wanneer de juli update komt. 😆
Bij mij komt de juli update nu binnen. Heb jij een afwijkende regio code/rom op je toestel dat je nu pas de juni update kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JeeVee schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 11:39:
"Belsimpel"-toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
Zojuist juli update via OTA geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

swhnld schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:50:
[...]

Bij mij komt de juli update nu binnen. Heb jij een afwijkende regio code/rom op je toestel dat je nu pas de juni update kreeg?
CSC AUT/PHN/AUT, dus ja :(
Inderdaad. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JeeVee schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:56:
[...]

CSC AUT/PHN/AUT, dus ja :(

[...]

Inderdaad. 8)7
Volgens mij is het mogelijk hem om te katten naar onze regio, maar dan moet je even wat teruglezen van posts van @henklbr in dit draadje want hij heeft het ergens beschreven dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

swhnld schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:17:
[...]

Volgens mij is het mogelijk hem om te katten naar onze regio, maar dan moet je even wat teruglezen van posts van @henklbr in dit draadje want hij heeft het ergens beschreven dacht ik.
Denk dat dat niet echt nodig is, ontving gisteren spontaan de juli update. O-)

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Winkels, levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Note 8] Levertijden & Prijzen
- RMA: [Samsung] RMA & Support
- Accessoires: [Samsung Galaxy Note 8] Het grote Accessoires topic