Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Anoniem: 712338 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:07:
Haha nee joh zon vaart loopt het niet...s8 plus begon met 900 en is nu een jaar later voor 715 eur los te koop...
Hoe kom je daar bij? De S8 Plus is maar 4 maanden in de markt. Volgend jaar april krijg hem nieuw voor rond € 550,-. en het zal met de Note 8 niet anders na een jaar zijn.

Mijn Note 3 werkt nog perfect, maar ik krijg van CoolBlue maar € 75,- compensatie voor de Note 8. Begrijpelijk dat ie van 2013 af komt, maar toch.

Ik wil ook graag de Note 8 eerst voelen en zelf ervaren voordat ik hem koop, maar tot nu toe is het mij bij alle winkels waar ik naar gevraagd heb verteld dat ie na 15 september pas als demo komt. En als ik tot die tijd wacht dan ben ik de DeX kwijt.

Bij verschillende winkels hebben ze hem als dummy, en ik merk, eerlijk gezegt, grote verschillen in het ontwerp met de S8plus. Vraag me af hoe de ervaring met de S-pen is, al zou dat veel beter dan van de Note 3 zijn vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 712338

Geert1976 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:24:
[...]

sorry, kijkend naar het verleden met Samsung toestellen zit je er echt compleet naast.
Samsung toestellen kelderen na een paar maanden al flink tov de release retail prijs
Ja maar samsung hanteert niet dezelfde keldering als bij andere toestellen in het verleden. Ik heb de s8 meegemaakt van begin tot eind, in een jaar tijd is er dus een maximale daling van 250 euro ontstaan. Als je dezelfde redenering voor de Note 8 volgt wat Samsung ongetwijfeld zal doen, zal er over een jaar ook zo rond de 250 van de adviesprijs van 999 euro af gaan. Met de komst van s9 gaat er ook waarschijnlijk in een klap 100 vanaf terwijl over de rest het jaar er telkens wat tientjes af gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:58
Het heeft dus waarschijnlijk weinig zin om een paar maanden te wachten met aanschaf van de Note 8? Ik vind hem nu best duur namelijk... mijn gewenste abonnement komt uit op 53 p/m met 190 bijbetalen. Met zo'n kleine daling zal dat qua maandkosten niet veel doen...

Misschien beter nu de Dex actie meepakken en proberen te verkopen?

Ik zie dat een Note 4 ook nog wel voor 200 verkocht kan worden, dus dat kan ik bijleggen.

[ Voor 8% gewijzigd door metallicattim op 30-08-2017 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
GentiLi schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:37:
[...]

Hoe kom je daar bij? De S8 Plus is maar 4 maanden in de markt. Volgend jaar april krijg hem nieuw voor rond € 550,-. en het zal met de Note 8 niet anders na een jaar zijn.

Mijn Note 3 werkt nog perfect, maar ik krijg van CoolBlue maar € 75,- compensatie voor de Note 8. Begrijpelijk dat ie van 2013 af komt, maar toch.

Ik wil ook graag de Note 8 eerst voelen en zelf ervaren voordat ik hem koop, maar tot nu toe is het mij bij alle winkels waar ik naar gevraagd heb verteld dat ie na 15 september pas als demo komt. En als ik tot die tijd wacht dan ben ik de DeX kwijt.

Bij verschillende winkels hebben ze hem als dummy, en ik merk, eerlijk gezegt, grote verschillen in het ontwerp met de S8plus. Vraag me af hoe de ervaring met de S-pen is, al zou dat veel beter dan van de Note 3 zijn vermoed ik.
Ik merk met een nieuw toestel wel dat de Note 3 erg verouderd is qua 4G ontvangst. Dat was in 2013 gewoon minder ver ontwikkeld. En de S-pen heeft nu nog meer drukpunten... oftewel, maakt weinig uit. Ik mis de S-pen nog wel, maar niet voor het bedrag wat ze voor de Note 8 willen hebben. Dat trekt gewoon op niks.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Anoniem: 712338 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:43:
[...]

Ja maar samsung hanteert niet dezelfde keldering als bij andere toestellen in het verleden. Ik heb de s8 meegemaakt van begin tot eind, in een jaar tijd is er dus een maximale daling van 250 euro ontstaan. Als je dezelfde redenering voor de Note 8 volgt wat Samsung ongetwijfeld zal doen, zal er over een jaar ook zo rond de 250 van de adviesprijs van 999 euro af gaan. Met de komst van s9 gaat er ook waarschijnlijk in een klap 100 vanaf terwijl over de rest het jaar er telkens wat tientjes af gaan.
De S8 is nog lang niet een jaar uit, ophouden met dat gedoe, lol!

Verder, prijzen vergelijken van de Note 8 met S8+ vind ik persoonlijk een beetje ongepast. Je vergelijkt een 'oude' toestel met een nog niet uitgekomen toestel. Als je de introductie prijzen vergelijkt, dan is dat wel begrijpelijk.

22 april heb ik de S8+ als pre-order binnen gekregen. Heb toen de intro prijs, alleen voor het toestel, bij Vodafone betaald. Niks extra's bij.

De Note 8 heeft dus een hogere intro prijs dan S8+ (...). Dan heb je een Dex extra (ongeacht hoeveel jezelf dat ding waardeert), een S-pen, geweldige camera (s), en ruim 6GRam, een uitstekende scherm, veel betere design dan de S8+, maar dat is uiteraard persoonlijke smaak.

Ik denk dat dit allemaal de prijs - verschil van € 159,- wel een beetje kunnen verantwoorden.

[ Voor 4% gewijzigd door GentiLi op 30-08-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 02:52

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Er staat wel weer heel veel prijs informatie in dit topic, dat is niet de bedoel.... Wil je toch over prijzen en levertijden discussiëren kan dat in het bijbehorende topic

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 712338 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:41:
Vanaf vanmiddag in winkels van Belsimpel te bewonderen!
SkullboyNL schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:04:
Ik had Belsimpel nog een berichtje gestuurd via Facebook maar nog geen reactie.
Belsimpel Facebook:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21230806_1567429266611758_5181417526679443200_n.jpg?oh=0ce1177f0df823ee898f6b7149b16626&oe=5A1AC338

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazeykazeman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-04 15:14
*wat een foute opmerking, denk je de volgende keer dat je hier iets post even aan je taalgebruik?

[ Voor 80% gewijzigd door Bullet NL op 30-08-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Anoniem: 712338 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:05:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd niet dat de iphone 8 de consument meer versteld zal doen staan dan de note 8. Die vingerafdrukscanner zou inderdaad mooi zijn, maar ook voor de s9 gaat het ze niet lukken. Dus zal je een heel jaar moeten wachten op die relatief kleine dingetjes. Je kan natuurlijk altijd die Note 8 bij Tele2 nemen dan kost ie 850 euro over een jaar verkopen voor rond 750 en dan weer de Note 9 kopen.
Omdat marketing, er zijn heel weinig mensen die bijvoorbeeld Force Touch gebruiken of Airdroppen met hun iPhone. Ik ben zelf een Apple gebruiker (Ik heb zo'n beetje alle ecosystemen gehad.)
Mijn volgende telefoon wordt waarschijnlijk één die een S-Pen heeft.

Daarnaast heb ik een heel ander perspectief op smartphones en de vraag is:
Met welke telefoon kan ik het snelst tekst selecteren en de in een andere app plakken? Als je zegt dat een iPhone is neem ik je niet serieus. (ik kan volgens mij geen twee apps naast elkaar draaien.)
Ook heb ik geen Edge gesture op de telefoon. (Vanaf de zijkant een aantal apps kiezen en deze selecteren.)
Ik zou bijv willen dat ze die top en bottom bezels ook soort van weghalen en dat de voorkant écht infinity is. Die sensoren kunnen ze dan ook in het glas verwerken, als vingerafdrukscanner binnenkort ook kan kennelijk. Dual speakers op zo'n telefoon voor een stereobeleving zou ook geen overbodige luxe zijn. Voor dat soort innovaties is het het wachten wel waard, maar omdat je nooit van die innovaties gegarandeerd bent, kun je maar beter met de stroom meegaan en gewoon nemen wat nu uit is en tegen de tijd dat het volgende zich aandient en jou aanspreekt, opnieuw bekijken.
Bovenkant en de onderkant weghalen? geen idee waar jij stereo speakers wilt hebben.

Maar laten we alsjeblieft stoppen met het gezeur over telefoon die nog niet is aangekondigd van het fruitige merk. Ik wil graag Samsung Galaxy Note 8 ervaringen zien van mensen.

• Berlinetta
  • Niet online
Despite rumors of a Galaxy Note8 version with 8GB of RAM, Samsung unveiled only a 6GB version yesterday. And now TENAA shows that there may be a 4GB version instead! The phone seems identical otherwise, down to the built-in storage of 64GB.

The rumors claimed that Korea and China will get a version with extra memory, like the spruced up variant of the Galaxy S8+. The region is highly competitive and local brands usually offer more RAM than mainstream brands at a lower cost.

http://m.gsmarena.com/gal..._ram_tenaa-news-26911.php

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Vandaag even met de Note 8 kunnen spelen, ik moet bekennen.... Ik ben verkocht!

Eerst de foto's...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YuRT68O7BtkJOG4uXLD565R0/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/heOTrzaM0Q4J9kOHesYRrhfu/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WOPEtQCFOu0JDwPSMaQVRtWR/full.jpg

En in vergelijk met de S8+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uSsG34sBTdkDbc1iRmr8rDlN/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/91m51lezKqWo8F7qomeduegA/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/f0NokgBlPKluBhIJF1XxoOnl/full.jpg

Het toestel is duidelijk groter dan de S8+..... Maar niet op een vervelende manier, zelf de 0.1" extra schermgrote merk je duidelijk

Het grootste voordeel t.o.v. de S8+ zijn toch wel de schermranden, de hoek is veel haakser, waardoor het voor mij allemaal veel fijne werkt.

Ook de vingerafdrukscanner is veel beter te vinden, vermoedelijk het extra randje wat om het camera/sensor cluster zit. Het gebruik van de vingerafdrukscanner werkt dan ook veel beter.

Kortom, ik ben erg positief....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Thanks voor de pics. Ik blijf zelf nog steeds twijfelen. Sowieso voor 999 ga ik hem nooit kopen, dat gaat mij echt te ver. Ik hoop wel dat ze de volgende generatie van doe afgeronde hoekjes afstappen bij het scherm. Ik vind het maar niks... Bedoel niet de edge dus maar de radius van de hoeken.

In Korea krijgen ze overigens wel andere versies buiten de 64GB die wij en de VS bijvoorbeeld krijgen:
Korean Note fans, meanwhile, will get all the exciting colors of the phone, including the brand new Deep Blue Sea that was leaked not too long ago. They’ll also find 256GB Galaxy Note 8 units in stores, Korean-language News1 explains.

Samsung in late August provided enough supply to local carriers to reach the 700,000 unit sales target. 60% of the available supply comes with 64GB of built-in flash storage, while the rest are all 256GB Note 8 versions.

When it comes to colors, the 64GB model will be available in Deep Blue Sea, Midnight Black, and Orchid Gray, while the 256GB version will come in Deep Blue Sea and Midnight Black only.
bron: http://bgr.com/2017/08/31...date-256gb-deep-blue-sea/

Ik vind het sowieso jammer dat we alleen zwart en goud krijgen, nog een reden om te wachten op Orchid Gray, maar hoop wel dat ze niet allemaal zo'n plastic kleurtje gaan krijgen als de previews die ik zag op Youtube? Geen metallic meer maar gewoon een egale kleur.

Afbeeldingslocatie: https://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/xlarge_wm_brw/public/article_images/2017/08/galaxy-note-8-orchid-grey-back-standing.jpg?itok=gtQGp5Ez

[ Voor 69% gewijzigd door Phusebox op 01-09-2017 10:13 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bullet NL schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 01:01:

Eerst de foto's...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Het toestel is duidelijk groter dan de S8+..... Maar niet op een vervelende manier, zelf de 0.1" extra schermgrote merk je duidelijk

Het grootste voordeel t.o.v. de S8+ zijn toch wel de schermranden, de hoek is veel haakser, waardoor het voor mij allemaal veel fijne werkt.

Ook de vingerafdrukscanner is veel beter te vinden, vermoedelijk het extra randje wat om het camera/sensor cluster zit. Het gebruik van de vingerafdrukscanner werkt dan ook veel beter.

Inderdaad, heb er ook mee gespeeld in de winkel. Het scherm is ongekend mooi. Wel merk je direct een verschil in het vasthouden vergeleken met de s8plus. Note 8 is echt een rechthoek, het ligt eerlijk gezegd toch wel wat minder compact en dus minder lekker in de hand dan de s8 plus. Maar dat mag de pret niet drukken, voor zo'n scherm heb ik het wel over! De 15de of de 16de kan niet snel genoeg komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 05:43:
Thanks voor de pics. Ik blijf zelf nog steeds twijfelen. Sowieso voor 999 ga ik hem nooit kopen, dat gaat mij echt te ver. Ik hoop wel dat ze de volgende generatie van doe afgeronde hoekjes afstappen bij het scherm. Ik vind het maar niks... Bedoel niet de edge dus maar de radius van de hoeken.

In Korea krijgen ze overigens wel andere versies buiten de 64GB die wij en de VS bijvoorbeeld krijgen:

[...]

bron: http://bgr.com/2017/08/31...date-256gb-deep-blue-sea/

Ik vind het sowieso jammer dat we alleen zwart en goud krijgen, nog een reden om te wachten op Orchid Gray, maar hoop wel dat ze niet allemaal zo'n plastic kleurtje gaan krijgen als de previews die ik zag op Youtube? Geen metallic meer maar gewoon een egale kleur.

[afbeelding]
Ik vind die orchid gray niet zo. In daglicht krijgt die wel ineens een prachtige tint mee maar binnen is ie maar wat donkergrijs. Ook niet zilverkleurig, maar grijs. Vind die zwarte dan toch echt veel gelikter en mooier uitzien. Die blauwe lijkt me ook mooi maar nog steeds niet mooier dan zwart. Die zwarte is wat ze noemen 'sleek and sexy'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 712338 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 12:23:
[...]

Ik vind die orchid gray niet zo. In daglicht krijgt die wel ineens een prachtige tint mee maar binnen is ie maar wat donkergrijs. Ook niet zilverkleurig, maar grijs. Vind die zwarte dan toch echt veel gelikter en mooier uitzien. Die blauwe lijkt me ook mooi maar nog steeds niet mooier dan zwart. Die zwarte is wat ze noemen 'sleek and sexy'.
Nee de Note 8 in orchid Gray is lelijk, net zoals de blauwe. Een platte kleur zonder enige gradatie, het ziet er echt uit als Fisher price met een glossy laagje erover.

Snap niet waarom ze het materiaal tov de S8 hebben gewijzigd. Maak het dan meteen mat als je zakelijk wil uitstralen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jammer genoeg zie je emerald green of donkerblauw van de S6 niet meer. Ook erg laat geïntroduceerd en daardoor niet verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Señor Sjon schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:42:
Jammer genoeg zie je emerald green of donkerblauw van de S6 niet meer. Ook erg laat geïntroduceerd en daardoor niet verlengd.
Die emerald green was inderdaad echt prachtig. Heel jammer dat ze die al gauw hebben laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:04
Beste Allemaal,

Ik ben van plan de note 8 te kopen (liefst vandaag nog). Maar ik moet persee de dual sim versie hebben.
Nu weet ik dus niet of deze naar nederland komt of niet. Verschillende kanalen zeg van wel en dan weer van niet.

Ik heb contact gehad met samsung.nl / tele2 / tmobile / vodafone.
Gekke is dat ik de vraag meerdere malen gesteld hebt aan boven genoemde en telkens een verschillend antwoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Ik vraag mij toch echt af, of toch niet iets van een glazen screenprotector op kan. Die speciaal gemaakt is voor toestellen die een bepaalde buiging heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:08
Berlinetta schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:54:
Ik vraag mij toch echt af, of toch niet iets van een glazen screenprotector op kan. Die speciaal gemaakt is voor toestellen die een bepaalde buiging heeft.
Ja die zijn er ook wel voor de s8 en s7 edge. Dus die komen ook wel voor de note8

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:13

Nutral

gamer/hardware freak

Wat ik heb gelezen is dat deze screen protecters nou niet echt goed vast zitten aan het scherm, los kopen, er stof tussen komt of dat er een regenboog effect is. Dat is de reden dat ik er niet een op mijn s7 edge heb zitten. Zijn ze ondertussen verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-05 10:48
sakurakilla schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:21:
Beste Allemaal,

Ik ben van plan de note 8 te kopen (liefst vandaag nog). Maar ik moet persee de dual sim versie hebben.
Nu weet ik dus niet of deze naar nederland komt of niet. Verschillende kanalen zeg van wel en dan weer van niet.

Ik heb contact gehad met samsung.nl / tele2 / tmobile / vodafone.
Gekke is dat ik de vraag meerdere malen gesteld hebt aan boven genoemde en telkens een verschillend antwoord gekregen.
Op het launch event van de Note 8 waar een groep tweakers was uitgenodigd werd ook gevraagd naar dual sim in Nederland, en daar gaf Samsung een duidelijke nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkullboyNL
Nutral schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:15:
Wat ik heb gelezen is dat deze screen protecters nou niet echt goed vast zitten aan het scherm, los kopen, er stof tussen komt of dat er een regenboog effect is. Dat is de reden dat ik er niet een op mijn s7 edge heb zitten. Zijn ze ondertussen verbeterd?
Ze zijn niet zo onzichtbaar als protector op een vlak scherm.

Maar zo heel erg als jij zegt valt ook wel mee. Ik ben nu aan het wachten op een zachte screenprotector. Geen plastic velletje maar een soort pu rubber lijkt het.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
Flamesz schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:09:
[...]

Op het launch event van de Note 8 waar een groep tweakers was uitgenodigd werd ook gevraagd naar dual sim in Nederland, en daar gaf Samsung een duidelijke nee.
Dat is wel heel opvallend
http://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-note8/shop/ kon je via de webshop de dual sim versie kopen
Via coolblue is hij ook te koop en via central point

Echter wil ik hem via een provider kopen. Gezien hij via officeel samsung kanaal te koop is vraag ik mij af wat de providers kwa model hebben. Daar kan ik geen concreet antwoord op vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 22:50
sakurakilla schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:37:
[...]

Dat is wel heel opvallend
http://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-note8/shop/ kon je via de webshop de dual sim versie kopen
Via coolblue is hij ook te koop en via central point

Echter wil ik hem via een provider kopen. Gezien hij via officeel samsung kanaal te koop is vraag ik mij af wat de providers kwa model hebben. Daar kan ik geen concreet antwoord op vinden
Dat zal verschillen per provider en waar de losse verkoop vandaan komt (webshops importeren soms uit andere landen). De Samsung NL toestellen zullen dual sims zijn (zie eerdere reacties in dit topic en hun website). Samsung zet echter op hun site ook een disclaimer dat het per land/provider kan verschillen. Alleen weer jammer dat ze er dan niet bij zetten welke landen/providers. Dit moeten ze bij Samsung echt wel weten ondertussen. Erg jammer dat dit zo vaag moet.

Grote providers hebben vaak hun eigen model nummer en kunnen dus ook zonder dual sim zijn. Zo las ik bv op het T-Mobile forum dat zij niet de dual sim versie gaan leveren. Providers hebben geen belang bij dual sim en daarom waren deze in het verleden ook niet veel aanwezig in Nederland. Grote kans dat je alleen via Samsung een dual sim variant kan krijgen.
Berlinetta schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:54:
Op xda-developers forum zag ik een screen protector topic voor de S8 van Whitestone Dome, die speciaal is gemaakt voor de buiginging. Daar is men wel positief over. Zelf verder geen ervaring mee, maar wie weet heeft iemand er wat aan. Ik zag dat ze deze ook voor de Note 8 hebben nu. Bijvoorbeeld hier straks te koop voor ons NLers. Zijn niet erg goedkoop maar goedkopere protectors hebben ook niet die buiging.

YouTube: 50 Cases for Whitestone Dome Screen Protector | Galaxy S8 and S8+ | ...
YouTube: WhiteStone Dome Glass Samsung Galaxy Note 8 Full Cover Screen Protec...

Als je ff zoekt kan je genoeg andere filmpjes en foto's er over vinden. Ziet er verder wel netjes uit en door de lijm methode zal hij ook goed blijven zitten. Maar hij zal niet helemaal tot de randen komen omdat mensen er andere geen case meer om kunnen doen. Ik wil zelf absoluut niet een case om mijn toestel gaan doen en daarmee de looks verpesten. Dus ik weet nog niet of ik er wel één ga kopen.

Ik ben nu aan het shoppen voor een skin voor de achterkant zodat het toestel geen fingerprint magnet zal zijn en wat meer grip krijgt.

[ Voor 40% gewijzigd door Rutger Mulder op 01-09-2017 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Screen protectors... Is dat nou echt nodig. Gebruik er al jaren geen en nooit ergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Kennelijk wel, anders was er geen aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05 11:14

pvr

Nemen jullie trouwens ook een Case om de Samsung Galaxy Note 8?
Ik heb nu de Otterbox Defender om mijn Samsung galaxy 7 edge zitten, en dat bevalt mijn tot nu toe prima,
Ik ben af en toe zo.n sukkel, die zijn mobiel uit zijn handen laat vallen :D

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Berlinetta schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 05:47:
Kennelijk wel, anders was er geen aanbod.
Dat is onzin. Je kunt mensen ook laten geloven date ze het nodig hebben en ondertussen 20 euro vragen voor een stukje plastic van 20 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:37

MazeWing

The plot thickens...

Ik vraag mij af waarom een fabrikant nog nooit de behuizing rondom het scherm een halve mm dikker heeft gemaakt en er vervolgens standaard een screenprotector op zet en alles weer volledig vlak en gelijk loopt. Als je vervolgens je screenprotector moet vervangen kun je gewoon een nieuwe kopen (van de fabrikant natuurlijk) en alles past weer perfect.

Ik stoor me namelijk ook altijd gigantisch aan screenprotectors. Los van het feit dat het er niet uit ziet, voelt het ook niet fijn. Het voelt vaak net wat gladder aan en laat naar mijn mening ook meer vingervegen achter. Daarnaast is het haast onmogelijk een fatsoenlijke screenprotector op een curved display te zetten zonder steeds het randje te voelen. Je moet dan al een case en een screenprotector gebruiken.

Het ergste zijn nog wel de mensen die een protector hebben die niet goed past en de randen van het scherm niet bedekt of net een mm te kort is. Als je daar vervolgens wat aan zegt kijken ze je stom aan en zeggen ze dat ze er geen last van hebben |:( Of van die mensen met 2314523 duizend belletjes onder hun screenprotector 8)7

Waarschijnlijk dezelfde soort mensen die standaard alles in Comic Sans typen...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 07:56:
[...]

Dat is onzin. Je kunt mensen ook laten geloven date ze het nodig hebben en ondertussen 20 euro vragen voor een stukje plastic van 20 cent.
Hoezo zou je geen tempered glass op je scherm doen? Als ie valt wat heus wel een keertje kan gebeuren, tenzij je hem op straat nauwelijks gebruikt, en je scherm is gebarsten of beschadigd, kan je meteen janken omdat je duizend-euro-telefoon naar de kloten is. Een tempered glass voor en een siliconen hoes eromheen lossen dat probleem mooi op, het is dan ook niet meer dan normaal dit te willen. Dat het maken van een screenprotector een fractie kost van de prijs waar het voor wordt verkocht, is niet relevant. Dat geldt nou eenmaal voor alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MazeWing schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:21:
Ik vraag mij af waarom een fabrikant nog nooit de behuizing rondom het scherm een halve mm dikker heeft gemaakt en er vervolgens standaard een screenprotector op zet en alles weer volledig vlak en gelijk loopt. Als je vervolgens je screenprotector moet vervangen kun je gewoon een nieuwe kopen (van de fabrikant natuurlijk) en alles past weer perfect.

Ik stoor me namelijk ook altijd gigantisch aan screenprotectors. Los van het feit dat het er niet uit ziet, voelt het ook niet fijn. Het voelt vaak net wat gladder aan en laat naar mijn mening ook meer vingervegen achter. Daarnaast is het haast onmogelijk een fatsoenlijke screenprotector op een curved display te zetten zonder steeds het randje te voelen. Je moet dan al een case en een screenprotector gebruiken.

Het ergste zijn nog wel de mensen die een protector hebben die niet goed past en de randen van het scherm niet bedekt of net een mm te kort is. Als je daar vervolgens wat aan zegt kijken ze je stom aan en zeggen ze dat ze er geen last van hebben |:( Of van die mensen met 2314523 duizend belletjes onder hun screenprotector 8)7

Waarschijnlijk dezelfde soort mensen die standaard alles in Comic Sans typen...
Lekker denigrerend, mensen willen gewoon enige bescherming hebben voor een telefoon waar ze veel geld aan uitgeven. Wat is daar zo gek aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 712338 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:52:
[...]

Hoezo zou je geen tempered glass op je scherm doen? Als ie valt wat heus wel een keertje kan gebeuren, tenzij je hem op straat nauwelijks gebruikt, en je scherm is gebarsten of beschadigd, kan je meteen janken omdat je duizend-euro-telefoon naar de kloten is. Een tempered glass voor en een siliconen hoes eromheen lossen dat probleem mooi op, het is dan ook niet meer dan normaal dit te willen. Dat het maken van een screenprotector een fractie kost van de prijs waar het voor wordt verkocht, is niet relevant. Dat geldt nou eenmaal voor alles.
Een auto kost gemiddeld 25.000 euro. Daar plakken we toch ook geen folie en extra bumpers op? (De bumpers zijn al lang niet meer wat ze vroeger waren (zwarte kunststof stoot bumpers)).

Maar goed ieder zijn eigen ding. Ik vind elke screenprotector lelijk en met afgeronde scherm hoeken is er geen enkele die goed past of blijft zitten voor meer dan 3 maanden.

En tja telefoon ik ben ervoor verzekerd. Maar nog nooit een telefoon kapot gehad dus heb ook al paar honderd euro uitgespaard aan protectors. 😉
Iedereen moet overigens gewoon doen waar hij of zij zich prettig bij voelt, en als jij je telefoon gewoon los in een tas wil kunnen gooien of bij je sleutels in je broekzak dan zou ik er inderdaad iets van bescherming op doen.

Back to the Note 8...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Anoniem: 712338 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:01:
[...]

Lekker denigrerend, mensen willen gewoon enige bescherming hebben voor een telefoon waar ze veel geld aan uitgeven. Wat is daar zo gek aan?
Ik heb niets tegen mensen die een screenprotector hebben. Wel tegen mensen die een niet goed passende screenprotector plaatsen en op die manier hun telefoon zwaar tekort doen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:25:
[...]

Een auto kost gemiddeld 25.000 euro. Daar plakken we toch ook geen folie en extra bumpers op? (De bumpers zijn al lang niet meer wat ze vroeger waren (zwarte kunststof stoot bumpers)).

Maar goed ieder zijn eigen ding. Ik vind elke screenprotector lelijk en met afgeronde scherm hoeken is er geen enkele die goed past of blijft zitten voor meer dan 3 maanden.

En tja telefoon ik ben ervoor verzekerd. Maar nog nooit een telefoon kapot gehad dus heb ook al paar honderd euro uitgespaard aan protectors. 😉
Iedereen moet overigens gewoon doen waar hij of zij zich prettig bij voelt, en als jij je telefoon gewoon los in een tas wil kunnen gooien of bij je sleutels in je broekzak dan zou ik er inderdaad iets van bescherming op doen.

Back to the Note 8...
Paar honderd euro uitgespaard aan screenprotectors? Dat klopt sowieso niet, je doet niet elke paar dagen een nieuwe screeprotector.En als je telefoon verzekerd is wat natuurlijk een hele geruststelling is maar je telefoon is nooit kapot gegaan dan lijkt het me eerder dat je honderden euro's aan de verzekering hebt verspild in plaats van uitgespaard aan screenprotectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Diverse speedtests op YouTube tonen overigens aan dat die 6 GB ram momenteel niets brengt qua snelheid buiten incidentele situaties.
Anoniem: 712338 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:32:
[...]

Paar honderd euro uitgespaard aan screenprotectors? Dat klopt sowieso niet, je doet niet elke paar dagen een nieuwe screeprotector.En als je telefoon verzekerd is wat natuurlijk een hele geruststelling is maar je telefoon is nooit kapot gegaan dan lijkt het me eerder dat je honderden euro's aan de verzekering hebt verspild in plaats van uitgespaard aan screenprotectors.
Zit in mijn inboedel verzekering en geldt voor alle devices.

Maar minimaal 2 protectors per jaar a 15-20 euro X 6 jaar = 180 - 240 euro. Maar goed ik ben nu ver genoeg off topic gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:05
Bij mij gaat er een UAG monarch crimson red er om heen, UAG heeft me toch al een paar schermen bespaard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Dit zijn de Nederlandse codes volgens de Samsung DeX Station actie:
SM-N950FZDATNL
SM-N950FZDAVDF
SM-N950FZDDPHN
SM-N950FZKATNL
SM-N950FZKAVDF
SM-N950FZKDPHN

SM-N950 = Note 8
FZD = Gold
FZK = Black
A = Single sim
D = Dual sim
TNL = T-Mobile
VDF = Vodafone
PHN = Unbranded NL

Het lijkt er dus op dat alleen Vodafone en T-Mobile een model zonder dual sim gaan leveren. T-Mobile had ook al op hun forum bevestigd dat zij geen dual sim gaan leveren.

[ Voor 3% gewijzigd door Rutger Mulder op 02-09-2017 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Phusebox schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:59:
Diverse speedtests op YouTube tonen overigens aan dat die 6 GB ram momenteel niets brengt qua snelheid buiten incidentele situaties.

[...]

Zit in mijn inboedel verzekering en geldt voor alle devices.

Maar minimaal 2 protectors per jaar a 15-20 euro X 6 jaar = 180 - 240 euro. Maar goed ik ben nu ver genoeg off topic gegaan.
Net of je 6 jaar met een telefoon doet. Een realistischere rekensom is dat je de telefoon een jaar of 2 hebt en max 3 screenprotectors gebruikt. Laat dit alles bij elkaar tussen de €30-50 kosten afhankelijk van de kwaliteit en je hebt een veel realistischer beeld.

Ik gebruik nooit screenprotectors en heb aan het einde van de telefoon cyclus (max 2 jaar) altijd kleine haarkrasjes op het scherm. Bij eventuele verkoop neem ik dit voor lief en verwacht ik ook dat een eventuele koper dit voor lief neemt.
Barsten zijn wat anders echter heb ik daar mijn inboedel of reisverzekering voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Geen idee, maar mijn screenprotectors kosten geen €5 per stuk.

Interesseert mij ook niet of het toestel er lelijker van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:05
Ik moet zeggen dat die Whitestone Dome glass die al eerder in dit draadje werd opgemerkt er wel heel erg netjes uitziet en het ziet er qua installatie best wel makkelijk uit alleen de prijs is wat hoog.. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-02 21:03

GS88

π raat

MazeWing schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:21:

Ik weet niet of Sony dit nog steeds doet. Maar back in the day had Ik een Xperia T met een screenprotector af-fabriek erop. Zijn voorganger de Xperia S had em ook :)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-04 15:46
Ik was/ben geïnteresseerd om de Note 8 te kopen. Prijs kan ik nog mee leven hoewel het wat hoog is. Maar ik was hem even in de winkel gaan testen vooral hoe de stylus werkt (hoofdreden dat ik naar de Note kijk).
Maar daar werkte die echt slecht af en toe wou die een streepje zetten en iets aanduiden werkte ook zo goed als niet.
Had ik nu net pech? Of werkt die stylus niet altijd even goed? Misschien die anti diefstal die in de weg zat ofzo? Hebben er nog mensen die hem getest hebben dit gemerkt?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Over de stylus gesproken.
Hier een ode aan dat ding.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:03:
Dit zijn de Nederlandse codes volgens de Samsung DeX Station actie:
SM-N950FZDATNL
SM-N950FZDAVDF
SM-N950FZDDPHN
SM-N950FZKATNL
SM-N950FZKAVDF
SM-N950FZKDPHN

SM-N950 = Note 8
FZD = Gold
FZK = Black
A = Single sim
D = Dual sim
TNL = T-Mobile
VDF = Vodafone
PHN = Unbranded NL

Het lijkt er dus op dat alleen Vodafone en T-Mobile een model zonder dual sim gaan leveren. T-Mobile had ook al op hun forum bevestigd dat zij geen dual sim gaan leveren.
Bij een onafhankelijke winkel zoals Optie1 of Phonehouse is het mogelijk om een DPHN wel met TMobile te verkrijgen. Bij een provider die keus niet hebben is jammer. Kan namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Maugrinn schreef op zondag 3 september 2017 @ 23:19:
Ik was/ben geïnteresseerd om de Note 8 te kopen. Prijs kan ik nog mee leven hoewel het wat hoog is. Maar ik was hem even in de winkel gaan testen vooral hoe de stylus werkt (hoofdreden dat ik naar de Note kijk).
Maar daar werkte die echt slecht af en toe wou die een streepje zetten en iets aanduiden werkte ook zo goed als niet.
Had ik nu net pech? Of werkt die stylus niet altijd even goed? Misschien die anti diefstal die in de weg zat ofzo? Hebben er nog mensen die hem getest hebben dit gemerkt?

Mvg
Die diefstalbeveiliging zal wel een magneet erin hebben en een. magneet en de S pen gaan niet samen. Als je bijvoorbeeld een wallet case hebt met een vrij zwakke magneet en je klapt de voorkant van het hoesje om naar de achterkant dan werkt de S pen niet op de plek waar de magneet in het hoesje zit.

Hier nog een mooie uitleg over de Note8 dubbele camera feature:

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 04-09-2017 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
Zo vandaag ook even langs de lokale telefoonboer(winkel) gegaan. Ze hadden hem vrijdag net binnen gekregen en nog niet gemonteerd aan de demo paal. Dit was dus de uitgelezen kans om de Note 8 Even goed te testen.

Ik was nog niet helemaal overtuigd door de filmpjes op YouTube maar de 15 min dat ik er mee heb kunnen spelen hebben mij echt wel overgehaald. Wat en geweldige telefoon. Ik heb hiervoor ook al de Note 1,2 en 3 gehad(De 3 nog steeds in gebruik) maar de 8 is echt wel een beest van een telefoon mooi groot, ligt lekker in de had en het scherm ziet er geweldig uit. Het ontbreken van de home knop merk je haast niet omdat de trilmotor een tikje geeft net als bij de Iphone 7. De rondingen van het scherm zijn minimaal en dat is ook best fijn.

Ik ga snel mijn pre order plaatsten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Is de note 8 inmiddels bij de Mediamarkt te bekijken? Ben toch erg benieuwd hoe die er in het echt uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-05 22:23
MazeWing schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:35:
Is de note 8 inmiddels bij de Mediamarkt te bekijken? Ben toch erg benieuwd hoe die er in het echt uit ziet.
Bij mediamarkt alkmaar wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Gister een kwartiertje met de Note 8 kunnen spelen bij Mediamarkt Alkmaar, kan niet anders zeggen dat het een schitterende alles kunner is...het scherm is fantastisch.
MAAR tot mijn schrik zag ik ernaast een S8 en S8+ met beide flinke inbranders in het scherm, hierdoor was ik eigenlijk meteen al klaar ! Ik gebruik mijn toestel ook om te navigeren, en ik durf dat echt niet aan met zo'n oled scherm, geheid dat je inbranders krijgt.
Was dit allemaal niet geweest, was ik zo overgestapt van ios. Mijn benieuwen met welke gates de iPhone 8 te maken krijgt dan....Oled is mooi maar kwa duurzaamheid klote, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bontes schreef op maandag 4 september 2017 @ 18:20:
Gister een kwartiertje met de Note 8 kunnen spelen bij Mediamarkt Alkmaar, kan niet anders zeggen dat het een schitterende alles kunner is...het scherm is fantastisch.
MAAR tot mijn schrik zag ik ernaast een S8 en S8+ met beide flinke inbranders in het scherm, hierdoor was ik eigenlijk meteen al klaar ! Ik gebruik mijn toestel ook om te navigeren, en ik durf dat echt niet aan met zo'n oled scherm, geheid dat je inbranders krijgt.
Was dit allemaal niet geweest, was ik zo overgestapt van ios. Mijn benieuwen met welke gates de iPhone 8 te maken krijgt dan....Oled is mooi maar kwa duurzaamheid klote, helaas.
De iPhone 7 is mijn eerste LCD scherm na 6 jaar oled schermen. Ik zou het LCD scherm bij elke kans ruilen voor oled. Nog nooit image retention gehad of andere problemen die aan de techniek gerelateerd zijn.

Mijn vrouw heeft nu de S8+ en ik ben wel een beetje jaloers was het niet dat ik die nieuwe verhouding niet fijn vind en de afgeronde randen nog erger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Het is logisch dat die schermen inbranden. Staan de hele dag op vol vermogen aan en laten toch behoorlijk vaak dezelfde statische elementen zien.

Daarnaast hebben ook lcd's als showroom model deze problemen. Dit soort apparaten zijn gewoon niet gebouwd om 12 uur per dag op vol vermogen maanden, zo niet jaren, te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
Ik heb nog een note 2 van 5 jaar oud en een note 3 van 4 jaar oud. Deze hebben alle 2 totaal geen last van inbranders. Ik had een klasgenoot met een note 3 die binnen een jaar wel last had van inbranders maar die had dan ook de hele dag zijn scherm aan staan op vol vermogen met whatsapp open na ongeveer 8 maanden zag je op witte vlakken de balk van whatsapp.

Maar is eigenlijk niet inbranden maar slijten van de leds. Na een tijdje kan een led iets minder licht gaan geven en dat zie je dan als inbranding. Bij normaal gebruik zul je dit nooit gaan zien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Zojuist bij de Mediamarkt in Maastricht geweest en daar even met de note 8 in het zwart gespeeld. Zag er erg goed uit en in het echt toch wel mooier en professioneler dan de S8. Waarschijnlijk ook vanwege de hoekigere vorm.

Jammer dat ie nog niet in het goud te bezichtigen is aangezien die kleur volgens mij chiquer is dan het zwart. Vind de achterkant toch wat goedkoop aan doen.

Toch ook wel een toestel om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MazeWing schreef op maandag 4 september 2017 @ 19:03:
Zojuist bij de Mediamarkt in Maastricht geweest en daar even met de note 8 in het zwart gespeeld. Zag er erg goed uit en in het echt toch wel mooier en professioneler dan de S8. Waarschijnlijk ook vanwege de hoekigere vorm.

Jammer dat ie nog niet in het goud te bezichtigen is aangezien die kleur volgens mij chiquer is dan het zwart. Vind de achterkant toch wat goedkoop aan doen.

Toch ook wel een toestel om in de gaten te houden.
Ja de achterkant van de Note 8 is echt weer zoiets stoms... Dan maak je een prachtig toestel en dan verkloot je dat. Ga toch eens kijken of ik een Note Fan Edition kan importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MazeWing schreef op maandag 4 september 2017 @ 19:03:
Zoveel mensen, zoveel wensen. Maar goud mooier dan de zwarte... Hmm ik vind elke variant niet mooi, door die lelijke finish, maar goud spant denk zelfs de kroon. Alhoewel die blauwe variant ook echt niet mijn ding is.
Samsung Galaxy Note 8

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 04-09-2017 19:50 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Note Fan edition is in mijn optiek zonde van het geld. Als je de achterkant zo fucked up vindt kun je beter een skin van dBrand (goh, lijk wel zo'n standaard youtuber) kopen.

Ben benieuwd wanneer de LG V30 in de winkel te bewonderen is, want ook dat toestel heeft een grote aantrekkingskracht op me. Ook benieuwd wat de Pixel 2 XL gaat worden. Als die gebaseerd is op de V30 is dat al een zeer groot pluspunt.
Uiteraard ben ik ook benieuwd naar hetgeen Apple volgende week gaat presenteren...

Toch zijn er een paar zaken die me wel laten twijfelen om, zeker op release day, voor de Note 8 te gaan:
- Prijs; ook al is ie maar €100 duurder dan de adviesprijs van de S8+ is de S8+ stukken goedkoper dan de adviesprijs te krijgen. Een verschil van bijna €300 vind ik nogal wat voor hetgeen de Note 8 biedt
- Pre-order promotie: Ik ga waarschijnlijk nog meer plezier beleven aan het verwijderen van de barcode sticker op de achterkant dan het Dex-station. Als ik iets absoluut niet ga gebruiken is het wel een docking-station. Daarom baal ik behoorlijk dat we niet de zwaar superieure pre-order bonus van de VS hebben.
- 2e camera een portret lens; Ik twijfel of ik in de praktijk niet meer ga hebben aan een ultra wide angle zoals bij de V30. De verschillende foto opties + het feit dat hij in feite 2 foto's maakt is dan weer een mooi pluspunt van de Note 8
- Prijs; Toch nog een keer de prijs. Hoe snel gaat ie zakken. Als de S8 een maatstaaf is dan zal dit na enkele maanden behoorlijk snel gebeuren. Zeker wanneer de iPhone 8 een gigantisch succes wordt zal Samsung er alles aan doen de Note 8 een aantrekkelijk(er) alternatief te maken. Mogelijk zijn er dan ook weer betere promoties gaande waarbij je ook een Gear VR, cashback, etc. gaat krijgen.

Zeker met de onzekerheid van de prijs en eventuele promoties vanuit Samsung ben ik er niet zo happig op om meteen €1000 neer te leggen. Dat is en blijft een zeer groot voordeel van Apple. Je weet dat een nieuwe iPhone xxx kost en deze prijs blijft tot de dag van de aankondiging van de nieuwe telefoon een jaar later de prijs. Hoogstens zit er bij sommige retailers een paar tientjes prijsverschil in, echter is het niet veel. Daarnaast krijg je van Apple nog geen papiervezel cadeau dus hoef je ook niet te wachten op mooie promoties.

Los van dit alles is mijn telefoon met afstand het meest gebruikte apparaat dat ik heb en wil ik daar absoluut niet op bezuinigen. Daarnaast heb ik een laptop van €3349 die ik qua totale uren nog niet eens 25% ga gebruiken in vergelijking met mijn telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

@CLB Ik heb een paar filmpjes op YouTube gezien en daar ziet goud er toch behoorlijk mooi uit. Helaas is het, net zoals bij alle kleuren, weer heel anders wanneer je ze in het echt ziet. Ik heb bijvoorbeeld filmpjes van de blauwe Note 8 gezien in de buitenlucht en die ziet er weer veel luxer en donkerder uit dan op de beursvloer.

De coral blue van de S8 is ook weer zo'n kleur die er compleet anders uit ziet in het echt dan op filmpjes. Daarnaast is het ook nog eens een kleur die met elk soort licht er weer net iets anders uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
@MazeWing Waarom zou de Note Fan Edition zonde van het geld zijn? Voor mij niet aangezien ik:

- het design mooier vindt, de Kruidvat grabbelbak telefoon look aan de achterkant van de Note 8 staat me vooral tegen
- de form factor fijner vindt, geef mij maar gewoon een 16:9 scherm. Die nieuwe verhouding biedt echt nul voordelen.
- performance niet echt interessant vindt aangezien ik geen games of zware applicaties draai
- altijd voor een vingerafdrukscanner aan de voorkant zou kiezen. De S8+ van mijn vrouw vindt ik echt een ramp qua unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 01:01:

Eerst de foto's...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ondanks de kleinere radius zie ik hier ook weer wat me stoort aan de S8 serie, die schaduw of kleur vervorming aan de rand van het scherm. We willen allemaal uniforme beeldschermen en televisies en dan ga je een telefoon gebruiken met dit soort imperfecties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Phusebox schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 06:34:
[...]

Ondanks de kleinere radius zie ik hier ook weer wat me stoort aan de S8 serie, die schaduw of kleur vervorming aan de rand van het scherm. We willen allemaal uniforme beeldschermen en televisies en dan ga je een telefoon gebruiken met dit soort imperfecties...
Ik heb hier specifiek opgelet omdat dit het euvel was waarom ik de S6 Edge en de S7's heb laten liggen.
De Note 8 heeft hier echt minimaal last van, mede omdat de hoek zo scherp is valt het nauwelijks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 07:36:
[...]

Ik heb hier specifiek opgelet omdat dit het euvel was waarom ik de S6 Edge en de S7's heb laten liggen.
De Note 8 heeft hier echt minimaal last van, mede omdat de hoek zo scherp is valt het nauwelijks op.
Op jouw foto's vind ik het anders overduidelijk, maar goed ik ben dan ook een mierenneuker. In de foto's met de browser (waar ik 90% van mijn tijd door breng op een telefoon) zijn de randen gewoon echt groen en donkerder.

Waar gisteren overigens gesproken werd over HDR ondersteuning met Netflix op de Note 8 is dat nu nergens bij Netflix terug te zien:

https://help.netflix.com/en/node/23939

Daar staan enkel de nieuwe Sony XZ en LG V30 naast de al eerder uitgebrachte LG G6. Dat de S8/S8+ niet in dit lijstje voorkomen een half jaar na release is eigenlijk ook raar? Zoveel verschil zit er toch niet in die schermen...

[ Voor 45% gewijzigd door Phusebox op 05-09-2017 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Phusebox schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 06:34:
[...]

Dan is ook de note 7 niets voor je aangezien ook deze een curve heeft en het scherm vervormd aan de randen. Zoals Bullet NL al zegt is dit bij de note 8 een stuk minder. Ik zal niet zeggen dat ik geen kleurverschil zag aan de randen, echter was dit wel zo minimaal dat het absoluut niet storend is. Dit is bij de s7 edge veel aanweziger. Alhoewel het me daar ook niet stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MazeWing schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:17:
[...]

Dan is ook de note 7 niets voor je aangezien ook deze een curve heeft en het scherm vervormd aan de randen. Zoals Bullet NL al zegt is dit bij de note 8 een stuk minder. Ik zal niet zeggen dat ik geen kleurverschil zag aan de randen, echter was dit wel zo minimaal dat het absoluut niet storend is. Dit is bij de s7 edge veel aanweziger. Alhoewel het me daar ook niet stoort.
Bij de Note 7 is het me nooit opgevallen, misschien wel blind geweest daarvoor. Maar goed die kost dan ook geen 999 euro. Voor dat geld verwacht ik een perfecte telefoon en beter dan bij de S8+ zal het niet zijn afgaande op de geplaatste foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:13
Phusebox schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 07:44:
[...]
Waar gisteren overigens gesproken werd over HDR ondersteuning met Netflix op de Note 8 is dat nu nergens bij Netflix terug te zien:

https://help.netflix.com/en/node/23939

Daar staan enkel de nieuwe Sony XZ en LG V30 naast de al eerder uitgebrachte LG G6. Dat de S8/S8+ niet in dit lijstje voorkomen een half jaar na release is eigenlijk ook raar? Zoveel verschil zit er toch niet in die schermen...
De Note 8 staat er (weer) tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je een foto van zon inbrander op het scherm? Is me nooit ergens opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is maar 0.1 inch verschil in het scherm maar toch lijkt de note 8 naast de s8plus veel lomper en rechthoekiger..ik dacht het verschil in vasthouden zal wel gering zijn maar je merkt het direct..de s8 plus ligt heerlijk en compact in de hand .
De note 8 zal wel even wennen worden.

En wellicht een luxeprobleem maar ook vind ik de Note 8 ietwat dik. Had best wat dunner gemogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkullboyNL
Anoniem: 712338 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:17:
Er is maar 0.1 inch verschil in het scherm maar toch lijkt de note 8 naast de s8plus veel lomper en rechthoekiger..ik dacht het verschil in vasthouden zal wel gering zijn maar je merkt het direct..de s8 plus ligt heerlijk en compact in de hand .
De note 8 zal wel even wennen worden.

En wellicht een luxeprobleem maar ook vind ik de Note 8 ietwat dik. Had best wat dunner gemogen.
Dunner ? Van mij mag hij wel 2mm dikker en dan een grote accu er in.

Ik hou er zelf niet zo van als telefoons super dun zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grotere accu is inderdaad welkom maar blijkbaar is rond 3300mAh vandaag de dag beetje de norm in smartphonesland..de lg v30 komt ook maar met 3300mAh uit...

Ze zeggen dat de note 8 in gebruik sowieso 6 uur haalt, met schermhelderheid op voluit en veel youtube ertussendoor betwijfel ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zo het embargo is verlopen zie ik op YouTube. Veel positieve reviews :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donstil schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 20:51:
Zo het embargo is verlopen zie ik op YouTube. Veel positieve reviews :)

[video]

[video]
Gematigd positief zou ik het noemen. De Note 8 heeft (logischerwijs) alleen meerwaarde als je de dubbele camera en s pen gaat gebruiken. Verder voegt het weinig toe. Dus als je nu een 2 of 3 jaar oud toestel hebt is het eerder de moeite waard dan wanneer je een S8 hebt natuurlijk. Maar ja dat is een redelijk open deur.

Ik vind hem nog steeds lelijk, lomp lang en duur... Maar mezelf kennende ga ik er toch een kopen. Haha. Anderzijds ben ik iemand die alleen een gadget of device kan kopen wanneer het maximaal 2 weken op de markt is, anders voelt het alsof ik iets ouds koop. Rare kronkel. En 999 euro ga ik gewoon niet uitgeven. Nee ik doe het niet... Echt niet...

Of toch... Misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja dat lijkt mij nog al logisch dat je het moet doen voor het Pennetje en de camera’s want anders heb je een S8+. Hoewel Mr Mobile hierboven wel erg positief is over dat scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donstil schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:42:
Ja dat lijkt mij nog al logisch dat je het moet doen voor het Pennetje en de camera’s want anders heb je een S8+. Hoewel Mr Mobile hierboven wel erg positief is over dat scherm.
En The Verge vindt de tweede camera ondermaats dus dan valt een selling point al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:44:
En The Verge vindt de tweede camera ondermaats dus dan valt een selling point al weg.
Persoonlijk vind ik de manier waarop die dubbele lenzen worden gebruikt allemaal maar matig. Behalve die Breedhoek van LG.

Jammer dat Apple en Samsung ook niet kiezen voor die aanpak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ja er lonkt altijd weer iets nieuws, beters op de horizon. Of de prijs is te hoog en denk je ik wacht wel ff 2-3 maand en dan is er 200 euro vanaf, maar ja dan is de S9 er alweer bijna. Of we krijgen in NL geen of een bagger pre-order cadeau. Zo is er altijd wat en kon ik ook altijd moeilijk de knoop door hakken. Maar ik leef nu en heb geen zin meer om altijd dingen uit te stellen voor die paar euro. Want wie weet ontploft de note 9 volgend jaar wel weer en moet je het weer een jaar uitstellen. Nee ik heb gewoon de pre-order geplaatst vorige week en ik zie wel. Het zal vast een top toestel zijn

De adviesprijs is dan wel erg hoog dit jaar, maar als je gaat shoppen via de webshops of Tele2 actie dan betaal je toch echt een stuk minder. De prijs is niet zo extreem als veel media doen overkomen. En dit jaar krijgen wij er tenminste nog een pre-order cadeau van enige waarde bij! Ik denk niet dat ik de DeX Station ga gebruiken en hem waarschijnlijk op marktplaats verkoop. Maar het is toch wel een bedrag waard. Ik herinner me vorig jaar nog wel met de Note 7 waar wij in Nederland er helemaal niks bij zouden krijgen! Dit terwijl veel andere landen wel SD cards etc kregen.
De pre-order prijs met abbo is dit jaar volgens mij echt beter dan met de Note 7 en als je de DeX Station nog verkoopt is het bedrag dat het toestel kost dik onder de 800 euro. De meeste Samsung toestellen dalen max 100-200 na een paar maand ten opzichte van de adviesprijs, en op dat bedrag zit je nu al met een pre-order. Ik denk niet dat het snel veel beter/goedkoper gaat worden.

Daarnaast denk ik niet dat Samsung meer van die curved schermen gaat afstappen en meer merken gaan volgen. En bij de Note is de curve echt minimaal en de meeste mensen hebben er daar ook geen last van. Het zal vast snel wennen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Weet niet waar jij die goede prijzen vind dan, buiten de 870 ongeveer die ik via Tele 2 kwijt zou zijn voor een 1 maand abo plus telefoon.

De Note 7 had ik in preorder voor 700 euro (net nog even gecheckt). Ik vind niets dat daar ook maar bij in de buurt komt. Bij de fatsoenlijke providers zit je boven de 900 en tweehonderd euro op een jaar stijging lijkt mij een gevalletje snel verliezen goed proberen te maken van de mislukte launch vorig jaar. De hoge prijzen van de S8 en s8+ zijn daar ook deels aan te wijten denk ik.

Ach stiekem ben ik gewoon jaloers dat ik het er niet aan kan en wil uitgeven.

Ps. Het DeX station verkopen zie ik niet voor meer dan 30 euro gebeuren. Niemand wil dat ding, de nieuwprijs is stiekem rond de 80 en marktplaats staat er dadelijk vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Huh €700? Mijn Note7 was in de preorder €849,- bij Samsung (Net gecontroleerd)

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 05-09-2017 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik zag laatst een aantal DeX Stations op marktplaats staan en daar boden ze tot wel 90 euro voor. Dit zal wel minder worden wanneer iedereen zijn pre-order bonus verkoopt, maar er is zeker wel een markt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donstil schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 22:17:
Huh €700? Mijn Note7 was in de preorder €849,- bij Samsung (Net gecontroleerd)
Wel met abonnement dan, maar ik ging minder per maand betalen voor betere voorwaarden en geen toestel bundel uiteraard.

Is het overigens nog een stijging van bijna 18% qua adviesprijs. Het duurt volgens mij 8 jaar voor ik dat in loon erbij krijg.
Rutger Mulder schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 22:21:
Ik zag laatst een aantal DeX Stations op marktplaats staan en daar boden ze tot wel 90 euro voor. Dit zal wel minder worden wanneer iedereen zijn pre-order bonus verkoopt, maar er is zeker wel een markt voor.
Daar koop je ze nieuw voor.

[ Voor 45% gewijzigd door Phusebox op 05-09-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik verbaas me er altijd over hoeveel men bied op marktplaats. Ook voor gebruikte telefoons etc. En veel mensen zijn gewoon dom. Snel die DeX verkopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondier
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 05-11-2020
Ik ben wel blij dat ik kan overstappen van de Note 4 naar de Note 8.
Met de abonnement aanbieding van T mobile en het geld wat ik op martplaats hoop te vangen, valt de prijs me wel mee.
Wat ik jammer vind is dat er (nog) geen Gear VR, waarin de Note 8 past, te bestellen is.
In Amerika komt die 15 sept. Op de markt. Daar kun je hem ook via een pre-order bestellen.
De helpdesk van Samsung NL weet niet eens of dat ding ook naar NEderland komt...
Laat staan wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Deze review van de Note 8 vat het voor mij wel samen.

http://www.androidpolice....still-pretty-great-phone/

Met al die tekortkomingen is het niet een telefoon waar ik duizend euro voor wil betalen. (Daar komt makkelijk nog 60 euro bij ivm hoesje en nieuwe kabels vanwege usb c).

@Gondier Mag ik vragen wat voor aanbieding van TMobile? Bij mij kostte de Note 8 dan nog 920 euro. Voor dat geld koop ik hem liever los.

En mijn Note 4 blijft nog altijd dienst doen als reserve telefoon. Is toch niks meer waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Het grootste probleem voor de Note 8 blijft de prijs. Zeker in vergelijking met de prijs waar de huidige S8+ voor te krijgen is, heeft de Note 8 moeite om volledig overtuigend aan te tonen waarom je honderden euro's meer zou uitgeven aan de Note 8.

Daarnaast heeft de Note 8 het probleem dat andere telefoonschermen ook groter en groter zijn geworden en Samsung het gras enigszins voor de voeten van de Note 8 heeft weggemaaid aangezien de S8+ al een 6,2" scherm had. Wanneer de S8+ een kleiner scherm had (of de Note 8 een wat groter scherm) was er een extra verkooppunt bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MazeWing schreef op woensdag 6 september 2017 @ 06:05:
Het grootste probleem voor de Note 8 blijft de prijs. Zeker in vergelijking met de prijs waar de huidige S8+ voor te krijgen is, heeft de Note 8 moeite om volledig overtuigend aan te tonen waarom je honderden euro's meer zou uitgeven aan de Note 8.

Daarnaast heeft de Note 8 het probleem dat andere telefoonschermen ook groter en groter zijn geworden en Samsung het gras enigszins voor de voeten van de Note 8 heeft weggemaaid aangezien de S8+ al een 6,2" scherm had. Wanneer de S8+ een kleiner scherm had (of de Note 8 een wat groter scherm) was er een extra verkooppunt bijgekomen.
Die prijs kan ook echt niet lang gehandhaafd worden. De Note fans worden even een maandje gemolken en dan keldert die prijs wel. Het verschil met de S8+ is met momenten inmiddels 380 euro. Daar koop je een tablet voor erbij om op te tekenen.

Ze zullen de inruildeals ook wel gaan toepassen op de Note 8. Als ze nu echt zogenaamd voor de liefhebbers bezig waren deden ze een speciale actie voor Note bezitters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Dit is voor mij ook de grootste reden nog even te wachten. Ik zou het behoorlijk zuur vinden wanneer de Note 8 na een dikke maand een stuk goedkoper is en/of er verschillende acties zijn en je gewoon veel meer voor minder gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Lol, wat zuren jullie zo erg over de prijs. Ga lekker dan een nieuwe Note 4 kopen, die is zeker in prijs gekelderd 8)7

Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, dat ik dat geld heel graag aan de N8 geef of zo, en verdedig ik die prijs al helemaal niet, maar het is eenmaal zo. Na een paar maanden zal de prijs heel waarschijnlijk zakken en na een paar jaar zal dat zeker zo zijn, maar vergeet niet dat je het toestel ook al die tijd gebruikt.

Ik heb het al eerder aangegeven, S8+ hebben we bij pre-order een heleboel geld uitgegeven, maar dan hebben we geen extra's gekregen. Neem nu de prijs van N8, met de daarbij DeX, en niet vergeten de extra opties die de S8+ niet had... bijna dezelfde prijs met de S8+ bij pre-order dus.

Ik heb hem iig op CoolBlue besteld. :P Nu nog ff wachten en hopen dat voor N8 ook een S View Cover komt, vind ik ideaal bij mijn N3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Is dat nog niet zeker dan ? :'( Ik houd van mijn S-view cover op de Note 4 en ook op de vorige Note 3! Zou niet weten hoe ik anders dat scherm veilig moet houden haha

Prijs is inderdaad hoog, maar erover klagen tot in den treuren heeft weinig effect... ik wacht gewoon eff totdat ie voor mij betaalbaarder wordt, mits ik het voor elkaar krijg om zo lang te wachten, want ik doe al 3,5 jaar met een Note 4 en ben echt toe aan wat nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GentiLi schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:44:
Lol, wat zuren jullie zo erg over de prijs. Ga lekker dan een nieuwe Note 4 kopen, die is zeker in prijs gekelderd 8)7

Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, dat ik dat geld heel graag aan de N8 geef of zo, en verdedig ik die prijs al helemaal niet, maar het is eenmaal zo. Na een paar maanden zal de prijs heel waarschijnlijk zakken en na een paar jaar zal dat zeker zo zijn, maar vergeet niet dat je het toestel ook al die tijd gebruikt.

Ik heb het al eerder aangegeven, S8+ hebben we bij pre-order een heleboel geld uitgegeven, maar dan hebben we geen extra's gekregen. Neem nu de prijs van N8, met de daarbij DeX, en niet vergeten de extra opties die de S8+ niet had... bijna dezelfde prijs met de S8+ bij pre-order dus.

Ik heb hem iig op CoolBlue besteld. :P Nu nog ff wachten en hopen dat voor N8 ook een S View Cover komt, vind ik ideaal bij mijn N3.
Dat je een Dex van zogenaamd 160 euro krijgt wil niet zeggen dat de Note 8 maar 840 euro kost. Als jij dat ding sowieso had willen kopen prima, maar dan is het op zijn hoogst 100 euro die je er vanaf moet trekken want daar kun je dat ding gewoon voor kopen.

Prijsdalingen zijn altijd na de release het sterkst, dan geleidelijk en uiteindelijk een 'vrije val'. Wanneer je wil kopen moet je uiteraard zelf weten. Maar jij vindt ons zeuren over prijs, wij vinden jouw dom dat je teveel betaald. Ieder zijn eigen mening, prima.
metallicattim schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:56:
Is dat nog niet zeker dan ? :'( Ik houd van mijn S-view cover op de Note 4 en ook op de vorige Note 3! Zou niet weten hoe ik anders dat scherm veilig moet houden haha

Prijs is inderdaad hoog, maar erover klagen tot in den treuren heeft weinig effect... ik wacht gewoon eff totdat ie voor mij betaalbaarder wordt, mits ik het voor elkaar krijg om zo lang te wachten, want ik doe al 3,5 jaar met een Note 4 en ben echt toe aan wat nieuws!
Da's best knap:
Verkrijgbaar sinds: 4 september 2014

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 06-09-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Gevoelsmatig haha :+

Het voelt zo lang omdat je eerst op de Note 5 zit te wachten, die kwam niet, daarna de Note 7, die kwam iets te explosief en nu is eindelijk de Note 8 er en kost ie een godsvermogen :P Dus dan maar nog iets langer wachten... denk ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
@GentiLi Een Note 4 met huidige hardware (SoC, RAM, intern geheugen) zou ik zo kopen. Zelfs de batterij was toen al groot (en toen een USP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

metallicattim schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:08:
Gevoelsmatig haha :+

Het voelt zo lang omdat je eerst op de Note 5 zit te wachten, die kwam niet, daarna de Note 7, die kwam iets te explosief en nu is eindelijk de Note 8 er en kost ie een godsvermogen :P Dus dan maar nog iets langer wachten... denk ik |:(
Je kan het ook anders zien, heb je nu een Note 4, dan heb je in elk geval de kans gehad om lang door te sparen voor een Note 8....

Zoveel officiele opvolgers zijn er namelijk niet geweest (via de officiële weg) van het toestel ;-)

Maar goed, ik zie steeds een prijsdiscussie voorbij komen. Ik weet, doe daar nu zelf ook aan mee.
Echter denk ik dat we daar hier (in dit topic) een halt op moeten houden.

Prijsdiscussie hoort in het prijzen en levertijden topic.
Hier dus: [Samsung Galaxy Note 8] Levertijden & Prijzen

Vanaf nu gaan dergelijke off-topic berichten richting de TC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Ik zie dat bij de demo toestellen bijna de helft van het geheugen is bezet door Samsung software (bijna 30GB of zo). Nu vraag ik me af, is dit alleen bij de demo toestellen, of is dit standaard zo? Heeft iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
GentiLi schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:14:
Ik zie dat bij de demo toestellen bijna de helft van het geheugen is bezet door Samsung software (bijna 30GB of zo). Nu vraag ik me af, is dit alleen bij de demo toestellen, of is dit standaard zo? Heeft iemand een idee?
Er zit waarschijnlijk wel wat extra demo content op, maar 30GB lijkt me erg veel.

Op de S8 hou je ongeveer 54 GB over wanneer ie uit de doos komt.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 06-09-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

GentiLi schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:14:
Demo toestellen in een winkel..... Ik denk dat iemand al behoorlijk aan het filmen is geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-05 09:30
Vandaag de Note 8 bekeken in MM Noord. 2 punten vielen mij op; De lengte, hij is best lang vergeleken met de S8+ en al helemaal met de S8. Alle drie stonden naast elkaar en ik vond de S8 echt een kleintje, maar goed ik heb al nu 2,5 jaar een Note 4 in bezit.

Tweede punt is dat mijn rechter wijsvinger zowat perfect op de vingerprintscanner terecht kwam, wat niet echt verrassend was. Ik heb namelijk grote klauwen.

Beetje gekeken hoe het eruit zag maar na tig filmpjes/reviews/unboxings etc te hebben gekeken weet en wist ik het eigenlijk al, de Note 8 wordt mijn volgende toestel. Scherm is onbeschrijfelijk scherp en mooi en qua design in het algemeen ook mijn smaak. De S8+ leek toch wat kleiner naar mijn gevoel. Alleen qua batterij maak ik mij een beetje zorgen.

Wegens omstandigheden heb ik 3 batterijen voor mijn Note 4 en straks heb ik niet zo'n luxe. Toch, de S7 Edge heeft 3600 mAh en de S8+ 3500 mAh waardoor de Note 8 toch beetje verbleekt. Maar goed, zolang de screentime in orde is.

Nog een klein detail, ik vond hem best wel licht. Had ik niet verwacht met zo een lange scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
Zo, vandaag naar Media Markt zaandam gegaan. Ik stond voor openingstijd al voor de deur.
Als eerste naar binnen meteen naar de N8 gegaan. Na 5 minuten ermee "gespeeld" te hebben en de S8+ die precies ernaast was. Wist ik het al. De N8 wordt mijn volgende telefoon.

Thuis aangekomen heb ik hem meteen besteld =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
Phusebox schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:44:
[...]

Ondermaats TOV de primaire camera misschien maar tot nu toe beter dan de iPhone 7plus wat betreft de portret mode.

Verder is de camerasoftware ook weer iets verbeterd want ik zag dat de beeldstabilisatie, verzadiging en hdr in mijn optiek iets beter was dan bij de S8, dus ik hoop dat de S8 ook nog een update krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Pakhtun schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:57:
...

Wegens omstandigheden heb ik 3 batterijen voor mijn Note 4 en straks heb ik niet zo'n luxe. Toch, de S7 Edge heeft 3600 mAh en de S8+ 3500 mAh waardoor de Note 8 toch beetje verbleekt. Maar goed, zolang de screentime in orde is.

...
Je moest die drie accu's toch mee slepen, kan je nu een 10.000 mAh powerbank mee nemen en klaar is Kees :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-05 09:30
GentiLi schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:16:
[...]

Je moest die drie accu's toch mee slepen, kan je nu een 10.000 mAh powerbank mee nemen en klaar is Kees :*)
Ik heb al een powerbank van 10.000 mAh haha overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Garret1410 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:33:
[...]

Ondermaats TOV de primaire camera misschien maar tot nu toe beter dan de iPhone 7plus wat betreft de portret mode.

Verder is de camerasoftware ook weer iets verbeterd want ik zag dat de beeldstabilisatie, verzadiging en hdr in mijn optiek iets beter was dan bij de S8, dus ik hoop dat de S8 ook nog een update krijgt.
Ik las juist dat de portret modus maar halfbakken was.

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Winkels, levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Note 8] Levertijden & Prijzen
- RMA: [Samsung] RMA & Support
- Accessoires: [Samsung Galaxy Note 8] Het grote Accessoires topic