Youtl schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 08:32:
[...]
Ik vraag mij af of bovenstaande een probleem is eigenlijk.
- Met een debit card van Revolut en een Premium/Metal plan heb je een vrij goede aankoop en reisverzekering
- Ze bieden wel een spaarrekening aan (Vaults) alleen het rentepercentage is 0%
- iDeal werkt prima, ik heb hier de laatste maanden geen problemen/beperkingen van gemerkt
- Instant payments kun je omzeilen via betaalverzoeken/tikkies
Tuurlijk het is geen 1 op 1 vervanger van bijv. de ING of Rabobank maar het komt er wel steeds meer in de buurt.
Daarnaast wil Revolut op termijn met hun NL branch ook creditcards gaan aanbieden en andere producten.
Sorry voor de heiligheidschennis
- Aankoop- en reisverzekering ? Het is geen creditcard.
- Bij iDeal betalingen is Revolut soms niet beschikbaar in het rijtje beschikbare banken
- Een spaarrekening zonder rente is geen spaarrekening want dan kan je het net zo goed op de hoofdrekening laten staan.
- Omzeilen ? Ja ongetwijfeld. Instant payments werken niet altijd. Betaalverzoeken sturen werkt ook niet lekker.. Kan alleen met Card payments
Je laatste punt: "Het is geen 1 op 1 vervanger van bijv. de ING of Rabobank."
Nou dat wilde ik eigenlijk vooral zeggen...
Nogmaals.. Ik ben een best blije (en betalende ) Revolut gebruiker.
Er zijn namelijk veel voordelen aan Revolut. De gunstige wisselkoersen, de vele Debitcards die je kan aanmaken en beheren.
Ik verwacht inderdaad ook nog veel van ze in de toekomst en denk dat ze op termijn zelfs beter zouden kunnen worden dan de gemiddelde Nederlandse bank.
[
Voor 17% gewijzigd door
Green.car6808 op 16-12-2023 11:17
]