Discussie over & Ervaringen met Revolut bank

Pagina: 1 ... 52 53 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-04 09:55
de Peer schreef op zondag 23 maart 2025 @ 17:52:
[...]

Tsja als je ook maar een klein beetje gezocht had, dan had je gelezen dat er in dit topic tientallen mensen zijn die Revolut als primaire rekening gebruiken. En dat je een NL-iban krijgt bij Revolut kan je ook niet ontgaan als je 1 a 2 minuten zoekt.
Het zou een ander verhaal zijn als je een specifieke vraag had, maar dit zijn alleen de open deuren.

Want stel nu dat er volgende week weer iemand hier post en zegt: ik zit nu bij ABN en overweeg Revolut. Krijg je daar eigenlijk wel een NL Iban? En hoe zit het met incasso's?
Ik laat het hierbij 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-05 22:16
Heeft iemand ervaring met het veranderen van je voornaam in Revolut? Ik heb een aantal voornamen en die worden nu allemaal getoond i.p.v. met initialen of mijn eerste voornaam. Heb destijds maar precies ingevuld wat er op mijn paspoort staat maar het ziet toch een beetje raar uit om dat hele riedeltje overal in de app te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-05 17:45
Captain Obvious schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:56:
Heeft iemand ervaring met het veranderen van je voornaam in Revolut? Ik heb een aantal voornamen en die worden nu allemaal getoond i.p.v. met initialen of mijn eerste voornaam. Heb destijds maar precies ingevuld wat er op mijn paspoort staat maar het ziet toch een beetje raar uit om dat hele riedeltje overal in de app te hebben.
Ik heb ook meerdere voornamen en een achternaam bestaande uit meerdere woorden en dat is echt een drama bij Revolut. Op het pasje kwam ook iets totaal raars.
Heb nu voor de tweede keer via de chat mijn namen laten aanpassen zodat het goed op het pasje zou komen. Nu voor gekozen om 1 voornaam plus achternaam in het systeem te laten staan. Ik ben in afwachting van een nieuw pasje of het nu wel goed is. Ondertussen blijven betalingen, overschrijvingen en incasso’s prima doorgaan.

Dus ja, je kunt de namen in het systeem gewoon via de chat laten wijzigen. Neem er wel de tijd voor en je zult meerdere personen uit verschillende teams moeten spreken en vaak alles opnieuw uitleggen.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Captain Obvious
Radiodurans schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 12:10:
[...]

Ik heb ook meerdere voornamen en een achternaam bestaande uit meerdere woorden en dat is echt een drama bij Revolut. Op het pasje kwam ook iets totaal raars.
Heb nu voor de tweede keer via de chat mijn namen laten aanpassen zodat het goed op het pasje zou komen. Nu voor gekozen om 1 voornaam plus achternaam in het systeem te laten staan. Ik ben in afwachting van een nieuw pasje of het nu wel goed is. Ondertussen blijven betalingen, overschrijvingen en incasso’s prima doorgaan.

Dus ja, je kunt de namen in het systeem gewoon via de chat laten wijzigen. Neem er wel de tijd voor en je zult meerdere personen uit verschillende teams moeten spreken en vaak alles opnieuw uitleggen.
Oké, dan ga ik ze even benaderen wat mogelijk is. Op het pasje hebben ze het wel redelijk goed gedaan moet ik zeggen. Het werd gelukkig gewoon "voornaam letter letter achternaam".

UPDATE: Het is gelukt. Kostte een paar uur inderdaad. Ze hadden eerst mijn naam volledig in hoofdletters geschreven om de een of andere reden maar daarna is het alsnog goed gekomen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Captain Obvious op 26-03-2025 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik heb gewoon een kaart zonder naam - mooi clean :-).

En gratis.

Op de luchthaven in Brussel staan zowel langs de checkin als langs de airside kant automaten met grote revolutie reclame. Deze dispensen gratis Revolut kaarten.

Gratis kaartje, en gewoon linken.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:12

Zenix

BOE!

Belachelijk, sinds gisteren werkt Revolut niet meer, want bootloader is unlocked. Alle andere banks apps werken nog wel, dus geen Revolut meer voor mij. Dat ze root niet willen kan ik begrijpen, maar dit niet.

Reddit staat er ook vol mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Zenix schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 02:40:
Belachelijk, sinds gisteren werkt Revolut niet meer, want bootloader is unlocked. Alle andere banks apps werken nog wel, dus geen Revolut meer voor mij. Dat ze root niet willen kan ik begrijpen, maar dit niet.

Reddit staat er ook vol mee.
Genoeg redenen om zoiets wel te begrijpen lijkt me?

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

the-body schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 13:43:
[...]

Genoeg redenen om zoiets wel te begrijpen lijkt me?
Nee, want:
  • Geen aankondiging
  • Geen noodzaak
  • Ik kan niet meer bij mijn geld
Mijn Android versie GrapheneOS richt zich op security en privacy. En is dus veiliger dan een normale Android.

Al mijn andere bank apps werken wel. Welke redenen zie jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Niet online

the-body

Zenix schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 13:49:
[...]

Nee, want:
  • Geen aankondiging
  • Geen noodzaak
Mijn Android versie GrapheneOS richt zich op security en privacy. En is dus veiliger dan een normale Android.

Banken zijn vaak zelf verantwoordelijk als een rekening is gecompromitteerd. En met een rooted telefoon kan de bank niet garanderen dat hun app nog aan alle veiligheidseisen voldoet. Dat ze het niet aangekondigd hebben is inderdaad slecht. Ws kun je ook niet via een browser inloggen omdat je 2FA moet hebben. Wel balen, wmb wel begrijpelijk.

Edit: ik zie op Reddit ook al berichten van 4 jaar oud dat Revolut rotend en jailbroken phones blokkeert :?

[ Voor 12% gewijzigd door the-body op 29-03-2025 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

the-body schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 13:57:
[...]

Banken zijn vaak zelf verantwoordelijk als een rekening is gecompromitteerd. En met een rooted telefoon kan de bank niet garanderen dat hun app nog aan alle veiligheidseisen voldoet. Dat ze het niet aangekondigd hebben is inderdaad slecht. Ws kun je ook niet via een browser inloggen omdat je 2FA moet hebben. Wel balen, wmb wel begrijpelijk.

Edit: ik zie op Reddit ook al berichten van 4 jaar oud dat Revolut rotend en jailbroken phones blokkeert :?
Zoals je in mijn bericht zag staan is mijn telefoon niet rooted. Custom firmware kan ook al niet meer. Terwijl als ik originele ROM zou installeren en bootloader zou locken ik meer dan een jaar achterloop met security updates. Op Reddit hebben mensen Revolut draaien op telefoons die in 2019 voor laatst keer update kregen.

De beveiliging verbeteren is dus in dit geval niet verstandig. Gelukkig is het niet mijn primaire rekening en dat zal het ook niet worden na zulke fratsen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Green.car6808
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:01
[...]

Nee, want:
  • Geen aankondiging
  • Geen noodzaak

Ik gebruik GrapheneOS met Revolut in een apart user profile waar ik Sandboxed Google Play in heb geïnstalleerd. De Revolut app gebruikt bij het starten dan de Integrity api van Google en dan doet de app het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-04 20:55
[...]

Nee, want:
  • Geen aankondiging
  • Geen noodzaak

Hier ook GrapheneOS (op een Pixel 6a) en Revolut werkt gewoon. Heb zelfs net in een user profiel een 2e revolut account geinstalleerd en die werkt ook. Weet je zeker dat je de nieuwste update van Revolut en van GrapheneOS hebt? GrapheneOS heeft nu sinds een aantal updates patches dat Revolut weer gewoon werkt.

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• oscarwashere
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-05 14:35

oscarwashere

"Very nice"

Revolut lijkt ook eindelijk een Tikkie-functie met iDeal toe te voegen!

YouTube: Introducting: Revolut Going Dutch - Split Your Bills with Friends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:34
Jeeezus wat slecht 😂😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

iketot schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 23:49:
[...]
Jeeezus wat slecht 😂😂😂😂
🐸

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tippie62
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:16
Kom er net achter dat je nu kaarten aan pockets kan toewijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojost1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:31
tippie62 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 13:48:
Ah echt? Ik zie het nog niet in mijn app (iOS). Dat zou wel een mooie toevoeging zijn, ik hoop eigenlijk dat het ook voor Joint pockets kan (maar dat zal wel niet, daar kan je niet eens betalingen van af laten gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stenbk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-05 22:01
Hoe doen jullie belastingaangifte met meerdere savings accounts (funds)?
Ik krijg nergens een overzicht van opening balance per account, en in mijn half vooraf ingevulde aangifte staan allemaal IDs die ik niet kan matchen.
De consolidated statement heeft geen overzicht van IDs en balans per account, en bij savings en funds krijg ik het ook niet.
Revolut support stuurt me van team naar team want die komen er ook niet uit. Ik kan toch niet de enige zijn met dit probleem? Of vult iedereen maar een bedrag in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akiranon
  • Laatst online: 23:21
Hé, da's handig. Thanks voor het melden!

Het lijkt trouwens nu ook mogelijk om een gezamenlijke spaarrekening te openen. Dit was eerder nog niet mogelijk. Toegeven, de rente is niet geweldig (1% bij standaard abonnement), maar toch wel een fijne toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CP1977
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 21:48
Akiranon schreef op donderdag 3 april 2025 @ 12:17:
[...]

Hé, da's handig. Thanks voor het melden!

Het lijkt trouwens nu ook mogelijk om een gezamenlijke spaarrekening te openen. Dit was eerder nog niet mogelijk. Toegeven, de rente is niet geweldig (1% bij standaard abonnement), maar toch wel een fijne toevoeging.
De gezamenlijke spaarrekening zie ik hier niet, zou wel fijn zijn als alles wat op persoonlijk zit ook gezamenlijk kan incl pockets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-05 16:59

ja3

stenbk schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:08:
Hoe doen jullie belastingaangifte met meerdere savings accounts (funds)?
Ik krijg nergens een overzicht van opening balance per account, en in mijn half vooraf ingevulde aangifte staan allemaal IDs die ik niet kan matchen.
De consolidated statement heeft geen overzicht van IDs en balans per account, en bij savings en funds krijg ik het ook niet.
Revolut support stuurt me van team naar team want die komen er ook niet uit. Ik kan toch niet de enige zijn met dit probleem? Of vult iedereen maar een bedrag in?
Ik ga er vanuit dat het gewoon om het totaalbedrag gaat bij de belastingdienst dus dat heb ik dan maar gewoon ingevuld bij 1 van de rekeningen en de rest heb ik verwijderd. Ik kon ook niks met die ids.
Maar inderdaad zou beter zijn als het wel goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bllb
  • Niet online
Handig, maar hoe? Heb echt overal in de app gekeken, zie ik iets over het hoofd? Ik heb de laatste bèta-versie geïnstalleerd (Android).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 15-05 10:30

nlboy

Alles kitz?

CP1977 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 19:32:
[...]

De gezamenlijke spaarrekening zie ik hier niet, zou wel fijn zijn als alles wat op persoonlijk zit ook gezamenlijk kan incl pockets
Ik vermoed dat ze langzaam de gezamenlijke spaarrekening uit aan het rollen zijn. Inmiddels zie ik m ook bij het toevoegen van een nieuwe rekening. Hopelijk gaat de rente wel omhoog voor betalende klanten zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:51
nlboy schreef op maandag 7 april 2025 @ 13:37:
[...]

Ik vermoed dat ze langzaam de gezamenlijke spaarrekening uit aan het rollen zijn. Inmiddels zie ik m ook bij het toevoegen van een nieuwe rekening. Hopelijk gaat de rente wel omhoog voor betalende klanten zoals ik.
De marktontwikkeling is juist weer naar beneden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CP1977
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 21:48
nlboy schreef op maandag 7 april 2025 @ 13:37:
[...]

Zie de optie ook hier, word een steeds betere bank zo, nu nog goede tiener rekeningen niet wat het nu is en kan ing gaan uitzwaaien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:34
Nu bij Revolut ook mogelijk om direct geld te laten storten op de <18 rekening.

Stuurt een betaallink (soort Tikkie, maar dan permanente link met open bedrag / omschrijving) en dan kan er via de link betaald worden. Geen eigen IBAN helaas.

Mooie toevoeging maar vooralsnog (voor zover ik kan zien) alleen nog maar met Creditcard/Debit card. Geen iDeal nog.

Hopelijk komt dat wel. Mijn ouders willen zo nu en dan wel wat overmaken naar hun kleinkinderen, maar hebben alleen zakelijke creditcard en (nog) geen debit card..

Dus voor hun is het nog steeds geen optie..

Maar het begin is er!

[ Voor 5% gewijzigd door iketot op 10-04-2025 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Niet online

the-body

iketot schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:05:
Nu bij Revolut ook mogelijk om direct geld te laten storten op de <18 rekening.

Stuurt een betaallink (soort Tikkie, maar dan permanente link met open bedrag / omschrijving) en dan kan er via de link betaald worden. Geen eigen IBAN helaas.

Mooie toevoeging maar vooralsnog (voor zover ik kan zien) alleen nog maar met Creditcard/Debit card. Geen iDeal nog.

Hopelijk komt dat wel. Mijn ouders willen zo nu en dan wel wat overmaken naar hun kleinkinderen, maar hebben alleen zakelijke creditcard en (nog) geen debit card..

Dus voor hun is het nog steeds geen optie..

Maar het begin is er!
Ik kreeg gisteren ook de mail, meteen even geprobeerd met de <18 rekening van mijn zoon. Dit product is nog niet helemaal doordacht vind ik. Met een normale NL bankrekening met alleen IBAN kun jen helemaal geen geld overmaken. Ook is het voor mijn niet mogelijk om geld vanaf mijn niet-Revolut rekening naar mijn zoon over te boeken; de betaallink opent direct in de Revolut app....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzmeister
  • Laatst online: 15-05 20:33
Hoe is de kwaliteit van de standaardpas tegenwoordig? Ik heb een standaardpas van een paar jaar geleden, die ik bijna nooit gebruik (alleen om geld te pinnen op vakantie in het buitenland, waar mijn ING pas vaak niet werkt). Maar er is een heel stuk van de magneetstrip afgebladderd. Hij deed het de laatste keer nog wel, maar heb voor de zekerheid toch maar een vervangende pas aangevraagd (bij eerste keer vervanging gratis verzending).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Renzmeister schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 13:35:
Hoe is de kwaliteit van de standaardpas tegenwoordig? Ik heb een standaardpas van een paar jaar geleden, die ik bijna nooit gebruik (alleen om geld te pinnen op vakantie in het buitenland, waar mijn ING pas vaak niet werkt). Maar er is een heel stuk van de magneetstrip afgebladderd. Hij deed het de laatste keer nog wel, maar heb voor de zekerheid toch maar een vervangende pas aangevraagd (bij eerste keer vervanging gratis verzending).
Geen idee, gebruik je gewoon een portemonnee? In je hoesje of achter je telefoon gaat slijtage natuurlijk sneller, mijn ouders krijgen het ook altijd voor elkaar om binnen een jaar alles kapot te krijgen. Mijn Maestro pasje ziet er na jaren nog prima uit. Mijn laatste Mastercard was gewoon een stukje doorzichtig plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzmeister
  • Laatst online: 15-05 20:33
Deezers schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 13:46:
[...]

Geen idee, gebruik je gewoon een portemonnee? In je hoesje of achter je telefoon gaat slijtage natuurlijk sneller, mijn ouders krijgen het ook altijd voor elkaar om binnen een jaar alles kapot te krijgen. Mijn Maestro pasje ziet er na jaren nog prima uit. Mijn laatste Mastercard was gewoon een stukje doorzichtig plastic.
Ja, hij zit altijd netjes in een portemonnee. Ik had hem vorig jaar mee naar Thailand. Ik vermoed dat de standaard Revolut-pas niet zo bestendig is tegen de geldautomaten aldaar. Er zit ook een gek cirkelvormig deukje in de voorkant van de pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik had een pre-order geplaatst en daadwerkelijk betaald via een eenmalige virtuele credit card. Nu krijg ik van revolut na een week het bedrag terug omdat het niet is geclaimd door de webshop (ze schrijven daadwerkelijk pas af bij verzending en dat duurt nog 3 maanden). Ik heb nog geen mail gehad van de webshop over de terugbetaling/annulering en bestelling staat nog actief in mijn account en kan verder ook niks wijzigen qua betaling. Schrijft de webshop het straks weer opnieuw af bij verzending of kan dat niet bij een eenmalige kaart? Want dan zit ik straks voor niks te wachten. Ze accepteren geen iDeal.

[ Voor 6% gewijzigd door Deezers op 12-04-2025 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpeterw
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-05 20:18
Vraag over het gebruik van iDeal i.c.m. Revolut. Op mijn Android telefoon werkt dat prima: link klikken, Revolut app opent, rekening kiezen, betalen, klaar. Op de Android telefoon van mij vrouw opent de Revolut app niet als ze op een ideal link klinkt maar wordt er na het kiezen voor Revolut geredirect naar de webpagina van Revolut. Instellingen op beide telefoons zijn idem. Iemand suggesties ?

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bravertal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:28
wpeterw schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 09:03:
Vraag over het gebruik van iDeal i.c.m. Revolut. Op mijn Android telefoon werkt dat prima: link klikken, Revolut app opent, rekening kiezen, betalen, klaar. Op de Android telefoon van mij vrouw opent de Revolut app niet als ze op een ideal link klinkt maar wordt er na het kiezen voor Revolut geredirect naar de webpagina van Revolut. Instellingen op beide telefoons zijn idem. Iemand suggesties ?
Hier hebben wij ook last van, ben benieuwd naar de oplossing.

WP: PUHZ-SW75YAA ERST30D-VM2ED.UK en Itho Daalderop WTW HRU 350 ECO unit HR RFT en 23 panelen á 335 wp (11 op oost en 12 op zuid), 13 panelen á 380 wp op noord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
Deezers schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 07:19:
Ik had een pre-order geplaatst en daadwerkelijk betaald via een eenmalige virtuele credit card. Nu krijg ik van revolut na een week het bedrag terug omdat het niet is geclaimd door de webshop (ze schrijven daadwerkelijk pas af bij verzending en dat duurt nog 3 maanden). Ik heb nog geen mail gehad van de webshop over de terugbetaling/annulering en bestelling staat nog actief in mijn account en kan verder ook niks wijzigen qua betaling. Schrijft de webshop het straks weer opnieuw af bij verzending of kan dat niet bij een eenmalige kaart? Want dan zit ik straks voor niks te wachten. Ze accepteren geen iDeal.
Even afgaande op wat de meeste webshops doen in geval van betaling bij verzending:

De webshop heeft technisch gezien op dit moment geen afschrijving gedaan (want: nooit geclaimd), het is dus alleen bij een reservering gebleven (waarmee ze dus weten dat de kaartgegevens kloppen).
Er is dus ook geen sprake van een terugbetaling aan de webshop, daarom heb je ook geen mail gekregen.

De webshop zal nu bij verzending de kaart gaan belasten op basis van de gegevens die ze hebben.
Ik weet niet hoe Revolut hiermee omgaat (mogelijk houden ze de eenmalige kaartgegevens nog actueel zolang er geen daadwerkelijke afschrijving is?). Mochten die eenmalige gegevens niet meer werken dan zal de webshop de transactie niet kunnen afronden. Je zou dan verwachten dat ze contact opnemen om dat bij jou te melden, mogelijk bieden ze dan een optie aan om alsnog te betalen (met nieuwe kaartgegevens).
Of ze doen geen moeite en annuleren de bestelling.

Je zou dus enerzijds bij de webshop kunnen nagaan wat ze doen als de betaling alsnog niet lukt bij verzending, en anderzijds na kunnen gaan hoe Revolut omgaat met niet geclaimde reservering op een eenmalige virtuele kaart.

PS Het zal een virtuele debit card zijn geweest, geen creditcard neem ik aan (Revolut biedt (nog) geen creditcard aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Wally2002 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 09:29:
[...]

Even afgaande op wat de meeste webshops doen in geval van betaling bij verzending:

De webshop heeft technisch gezien op dit moment geen afschrijving gedaan (want: nooit geclaimd), het is dus alleen bij een reservering gebleven (waarmee ze dus weten dat de kaartgegevens kloppen).
Er is dus ook geen sprake van een terugbetaling aan de webshop, daarom heb je ook geen mail gekregen.

De webshop zal nu bij verzending de kaart gaan belasten op basis van de gegevens die ze hebben.
Ik weet niet hoe Revolut hiermee omgaat (mogelijk houden ze de eenmalige kaartgegevens nog actueel zolang er geen daadwerkelijke afschrijving is?). Mochten die eenmalige gegevens niet meer werken dan zal de webshop de transactie niet kunnen afronden. Je zou dan verwachten dat ze contact opnemen om dat bij jou te melden, mogelijk bieden ze dan een optie aan om alsnog te betalen (met nieuwe kaartgegevens).
Of ze doen geen moeite en annuleren de bestelling.

Je zou dus enerzijds bij de webshop kunnen nagaan wat ze doen als de betaling alsnog niet lukt bij verzending, en anderzijds na kunnen gaan hoe Revolut omgaat met niet geclaimde reservering op een eenmalige virtuele kaart.

PS Het zal een virtuele debit card zijn geweest, geen creditcard neem ik aan (Revolut biedt (nog) geen creditcard aan).
Dank! Debit inderdaad. Bij zulke situaties werkt een 'normale' credit card inderdaad beter. Chatbot gaf dezelfde verwachting aan dat opnieuw belasten bij verzending bij een eenmalige kaart waarschijnlijk niet meer ging werken dus ik heb de bestelling zelf maar geannuleerd en opnieuw besteld via een vaste debitcard, dat geeft toch wat meer zekerheid hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpeterw
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-05 20:18
Bravertal schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 09:21:
[...]

Hier hebben wij ook last van, ben benieuwd naar de oplossing.
Gevonden, bij mijn vrouw was de Samsung browser de default, dit veranderd naar Chrome en nu werkt het.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravertal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:28
wpeterw schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:36:
[...]

Gevonden, bij mijn vrouw was de Samsung browser de default, dit veranderd naar Chrome en nu werkt het.
Wij hebben gebruiken beide Chrome maar het werkt bij haar gewoon niet goed.

WP: PUHZ-SW75YAA ERST30D-VM2ED.UK en Itho Daalderop WTW HRU 350 ECO unit HR RFT en 23 panelen á 335 wp (11 op oost en 12 op zuid), 13 panelen á 380 wp op noord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:01

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb een tijdlang revolut gebruikt, maar ze maken er steeds meer een escape room van.

- acht maanden van tevoren meldingen met dat ik mij opnieuw moest legitimeren.... met hetzelfde paspoort als bij registratie. paspoort is nog niet verlopen.
- pincode van 5 cijfers was al vervelend. moest naar 6 toe.
- pincode invoeren hebben ze een puzzel van gemaakt.
- ik zag laatst een bericht dat ik de app alleen kon gebruiken als ik ook een pincode of biometrisch activeer op mijn toestel... eeeh ga ik niet doen :w revolut

en nu ik wil stoppen met mijn rekening, moet ik eerst mijn saldo wegboeken.
ok begrijpelijk. maar mijn saldo is 0.73 en minimale overboeking is 1 euro... kan dus niet opzeggen... je verzint het niet. :')

edit. betaalverzoek gemaakt van 0.73 aan mijzelf en zo het geld weggesluist.

[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 12-04-2025 14:18 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
En, naar welke bank ga je nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsiejjj92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-05 21:47
mrc4nl schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 14:15:
ik heb een tijdlang revolut gebruikt, maar ze maken er steeds meer een escape room van.

- acht maanden van tevoren meldingen met dat ik mij opnieuw moest legitimeren.... met hetzelfde paspoort als bij registratie. paspoort is nog niet verlopen.
- pincode van 5 cijfers was al vervelend. moest naar 6 toe.
- pincode invoeren hebben ze een puzzel van gemaakt.
- ik zag laatst een bericht dat ik de app alleen kon gebruiken als ik ook een pincode of biometrisch activeer op mijn toestel... eeeh ga ik niet doen :w revolut

en nu ik wil stoppen met mijn rekening, moet ik eerst mijn saldo wegboeken.
ok begrijpelijk. maar mijn saldo is 0.73 en minimale overboeking is 1 euro... kan dus niet opzeggen... je verzint het niet. :')

edit. betaalverzoek gemaakt van 0.73 aan mijzelf en zo het geld weggesluist.
Dus als jouw telefoon gejat wordt staat er geen pincode of enig wachtwoord op? Lekker veilig. Is niet zo gek dat een bank app dat eist. Revolut is zeker niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:01

mrc4nl

Procrastinatie expert

nielsiejjj92 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 22:02:
[...]

Dus als jouw telefoon gejat wordt staat er geen pincode of enig wachtwoord op? Lekker veilig. Is niet zo gek dat een bank app dat eist. Revolut is zeker niet de enige.
de bank app zelf heeft een pincode. dat moet genoeg zijn. openbank en asn hebben nooit moeilijk gedaan hierover. Knab ook niet, maar das lang geleden.

en ik acht de kans groter dat een vreemde mijn toestel wil unlocken met goede bedoelingen (bellen dat het toestel gevonden is) dan een kwaadwillende mijn toestel wil gebruiken om toegang te krijgen tot mijn (bank)gegevens.
ASN.

[ Voor 10% gewijzigd door mrc4nl op 12-04-2025 22:50 ]

ora et labora

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:41

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

bllb schreef op zondag 6 april 2025 @ 10:57:
[...]

Handig, maar hoe? Heb echt overal in de app gekeken, zie ik iets over het hoofd? Ik heb de laatste bèta-versie geïnstalleerd (Android).
Dacht na die opmerking "oh leuk zeker weer gelezen op de Revolut webpage, want in de App bestaat deze functie helaas niet" maar tot mijn verbazing is het inderdaad nu eindelijk actief.
Je vind de optie nu 'overal' op de kaart zelf (koppelen aan een pocket) of als je een pocket aanmaakt, kan je via de pocket een kaart kiezen. Je moet wel een extra kaart (virtueel) aanmaken. (op iOS)

Ideaal, want deze functie was de hoofdreden dat ik het jammer vond om weg te gaan bij bunq toen ik bij n26 zat.. Revolut is nu echt lekker bezig, bieden NL iban, deze pocket met kaart functie en met tikkie ondersteuning zijn ze nu eigenlijk langzaam mijn 'hoofdbank' geworden :Y)
dat 'multi iban' wat n26 en bunq dan bieden vond ik zelf maar irritant, mijn hersenen werken meer met 'pockets' en kaarten heb ik gemerkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsiejjj92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-05 21:47
mrc4nl schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 22:49:
[...]

de bank app zelf heeft een pincode. dat moet genoeg zijn. openbank en asn hebben nooit moeilijk gedaan hierover. Knab ook niet, maar das lang geleden.

en ik acht de kans groter dat een vreemde mijn toestel wil unlocken met goede bedoelingen (bellen dat het toestel gevonden is) dan een kwaadwillende mijn toestel wil gebruiken om toegang te krijgen tot mijn (bank)gegevens.

[...]

ASN.
Nou nee, kijk maar naar de formele 5 veiligheidsregels die alle banken hebben afgesproken; regel 3 voor jou. https://www.asnbank.nl/as...oor-veilig-bankieren.html

Als je je hier niet aan houdt krijg je geen vergoeding bij fraude. Anno 2025 is het zeker verstandig om minimaal een toegangscode op je telefoon te hebben. Doe je dit niet dan is het op eigen risico

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroteVoet459
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:33
mrc4nl schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 22:49:
[...]
...
en ik acht de kans groter dat een vreemde mijn toestel wil unlocken met goede bedoelingen (bellen dat het toestel gevonden is) ...
[...]
Off topic: 2e nummer / vaste lijn tonen op je lockscreen of ICE (In Case of Emergency) instellen is een stuk veiliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoi!!!
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 06:34
Weet iemand hoe ik geld kan verplaatsen van gezamenlijke rekening naar gezamenlijke spaarrekening? Het lijkt erop die spaarrekening niet kan selecteren.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoi!!! op 14-04-2025 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 15-05 10:30

nlboy

Alles kitz?

Hoi!!! schreef op maandag 14 april 2025 @ 17:38:
Weet iemand hoe ik geld kan verplaatsen van gezamenlijke rekening naar gezamenlijke spaarrekening? Het lijkt erop die spaarrekening niet kan selecteren.
Gezamenlijke spaarrekening > Geld toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoi!!!
nlboy schreef op maandag 14 april 2025 @ 18:40:
[...]
Gezamenlijke spaarrekening > Geld toevoegen.
Ah thanks, gelukt . Ik probeerde het net verplaatsen en dan ging het naar de persoonlijke rekening. Daar kon ik de spaarrekening niet selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bllb
  • Niet online
CT schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:15:
[...]
Ideaal, want deze functie was de hoofdreden dat ik het jammer vond om weg te gaan bij bunq toen ik bij n26 zat.. Revolut is nu echt lekker bezig, bieden NL iban, deze pocket met kaart functie en met tikkie ondersteuning zijn ze nu eigenlijk langzaam mijn 'hoofdbank' geworden :Y)
dat 'multi iban' wat n26 en bunq dan bieden vond ik zelf maar irritant, mijn hersenen werken meer met 'pockets' en kaarten heb ik gemerkt
Mee eens, handigere implementatie dan een lijst aan verschillende ibans. Blijkbaar is het koppelen van je pas alleen beschikbaar voor Regular Pockets, niet voor Group Pockets. Hopelijk komt dat nog, want zou handig zijn voor o.a. de boodschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:16
Ik heb tot 1 oktober 2025 een Pre-paid ANWB VISA GO CARD en dat stopt per 1 oktober 2025. Ik kreeg van de week een brief over. Daarom vandaag de stap naar Revolut. Ik wil geen Creditcard waar een krediet op staat. Dat had ik vroeger altijd met de ABN AMRO Mastercard.

Vandaag heb ik mij aangemeld voor Revolut. Nu heb ik het basispakket alles gratis per maand. Ik wil een fysieke kaart nemen wat ik prettiger vind en nu is mijn vraag mag ik er 2 bestellen? Ik wil 1 VISA en 1 Mastercard. Ik betaal voor de eerste €7,99

[ Voor 4% gewijzigd door Van der Berg op 19-04-2025 01:03 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Van der Berg schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 00:50:
Ik heb tot 1 oktober 2025 een Pre-paid ANWB VISA GO CARD en dat stopt per 1 oktober 2025. Ik kreeg van de week een brief over. Daarom vandaag de stap naar Revolut. Ik wil geen Creditcard waar een krediet op staat. Dat had ik vroeger altijd met de ABN AMRO Mastercard.

Vandaag heb ik mij aangemeld voor Revolut. Nu heb ik het basispakket alles gratis per maand. Ik wil een fysieke kaart nemen wat ik prettiger vind en nu is mijn vraag mag ik er 2 bestellen? Ik wil 1 VISA en 1 Mastercard. Ik betaal voor de eerste €7,99
Volgens mij kan dat gewoon ja, als je de optie ziet maar volgens mij kan je niet zelf kiezen welke soort je ontvangt. Zelf heb ik alleen een Visa ClearSky kunnen scoren door de Oekraïne optie (5 euro doneren), Mastercard lijkt de standaard. Overigens is de Mastercard/Visa acceptatie nagenoeg gelijk tegenwoordig omdat Maestro Mastercard/Visa vervangt. Je kan ook 1 virtuele card nemen en 1 fysieke. En ja het is debit: dus staat er niet genoeg geld op je Revolut account dan werkt je kaart simpelweg niet bij die transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:21

Uit interesse, waarom wil je een VISA en een Mastercard?

In het dagelijks leven zijn die toch precies hetzelfde qua betalen en Europa en VS? Andere landen ben ik nooit geweest, dus weet ik niet.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online

Neem dan Openbank, krijg je gratis fysieke mastercard debit.
Of traderepublic, visa met saveback. Kaart kost denk ik 5 euro? Te vinden in de respectievelijke topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:44

de Peer

under peer review

Ik heb tot 1 oktober 2025 een Pre-paid ANWB VISA GO CARD
Dat is een creditcard toch? Let wel op dat revolut geen creditcard levert.

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Als je een "echte" credit (dus niet debit) card wilt gratis moet je denk ik bij bunq zijn, die geven bij de gratis account een pre-paid creditcard (mastercard geloof ik).
Revolut heeft alleen debit-cards, die opzich tegenwoordig, net als de "oude" creditcard, overal geaccepteerd worden.
Maar er zijn situaties (geloof met name auto verhuur op vliegvelden) dat debit te kort schiet, maar gaan al een hoop andere topics over op tweakers zoals Ervaringen met creditcards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoi!!!
CT schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 09:52:
Als je een "echte" credit (dus niet debit) card wilt gratis moet je denk ik bij bunq zijn, die geven bij de gratis account een pre-paid creditcard (mastercard geloof ik).
Revolut heeft alleen debit-cards, die opzich tegenwoordig, net als de "oude" creditcard, overal geaccepteerd worden.
Maar er zijn situaties (geloof met name auto verhuur op vliegvelden) dat debit te kort schiet, maar gaan al een hoop andere topics over op tweakers zoals Ervaringen met creditcards
Kun je een prepaid creditcard wel gebruiken voor autohuur etc? Zolang er natuurlijk voldoende saldo is. Ik zou graag van de betaalde creditcard af willen die ik eigenlijk alleen voor de sporadische huur van een auto heb.
Nog andere nadelen van prepaid creditcard tov een normale?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Hoi!!! schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 10:27:
[...]

Kun je een prepaid creditcard wel gebruiken voor autohuur etc? Zolang er natuurlijk voldoende saldo is. Ik zou graag van de betaalde creditcard af willen die ik eigenlijk alleen voor de sporadische huur van een auto heb.
Nog andere nadelen van prepaid creditcard tov een normale?
Daarvoor kan je dus beter in dat andere topic zijn :*) daar zitten alle mensen die haarfijn deze vraag(en) kunnen beantwoorden en dit tot op detail hebben uitgezocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Peer

de Peer

under peer review

Hoi!!! schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 10:27:
[...]

Kun je een prepaid creditcard wel gebruiken voor autohuur etc?
meestal niet

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Ik heb mijn nieuwe fysieke Mastercard aangevraagd bij Revolut. Ik ben uiteindelijk voor Mastercard gegaan omdat de VISA kaart bij Revolut blijkbaar een betaalde optie per maand is, en ik moet upgraden. Ik heb de basispakket bij Revolut €0 per maand. Ik moest wel €7,99 betalen voor de kaart. Tot 1 Oktober heb ik nog ANWB VISA GO CARD.

Heel mooi is dat je via de app vooraf je pincode kan kiezen.

Mooi dat er zulke kaarten bestaan zonder krediet. Met mijn VISA GO CARD kon ik overal makkelijk betalen zelfs in Amerika en Engeland. Hopelijk kan dit straks ook met mijn nieuwe Mastercard van Revolut.

Ik kan zelfs met NFC betalen.

Voor het persnaliseren van mijn kaart moest €3,99 betalen, ik heb gewoon standaard genomen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Van der Berg op 23-04-2025 17:10 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Peer

de Peer

under peer review

Van der Berg schreef op woensdag 23 april 2025 @ 17:02:

Mooi dat er zulke kaarten bestaan zonder krediet.
alle banken gebruiken dat nu toch tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
de Peer schreef op woensdag 23 april 2025 @ 18:03:
[...]

alle banken gebruiken dat nu toch tegenwoordig?
ABN AMRO en ING en de reguliere banken hebben met Krediet erop. Zo had ik jaren lang een Mastercard van ABN AMRO met een krediet van €2.500 erop. Ik wilde niet met een krediet rond lopen :)

Toen kwam ik achter via een collega die een Pre-paid kaart gebruikte van ANWB VISA GO CARD en ben toen overgestapt, en dat stopt per 1/10 helaas daarom nu de overstap op Revolut

[ Voor 25% gewijzigd door Van der Berg op 23-04-2025 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer

de Peer

under peer review

Van der Berg schreef op woensdag 23 april 2025 @ 19:34:
[...]

ABN AMRO en ING en de reguliere banken hebben met Krediet erop. Zo had ik jaren lang een Mastercard van ABN AMRO met een krediet van €2.500 erop. Ik wilde niet met een krediet rond lopen :)
Ik heb het niet over de credit card Maar de gewone bankpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
de Peer schreef op woensdag 23 april 2025 @ 19:38:
[...]

Ik heb het niet over de credit card Maar de gewone bankpas.
Kan ik gewoon met mijn bankpas wereldwijd betalen? Ik heb een Maestro. Ik dacht alleen Mastercard/VISA kaart. Mijn neef die in Amerika woont zegt me toen, met een Mastercard of VISA kan je in Amerika betalen.

Hotels in Amerika vragen een om een Creditcard. Al mijn reizen naar Amerika en Engeland gedaan met de ANWB VISA GO CARD ook hotels en borg betalingen

[ Voor 16% gewijzigd door Van der Berg op 23-04-2025 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer

de Peer

under peer review

Van der Berg schreef op woensdag 23 april 2025 @ 19:40:
[...]

Kan ik gewoon met mijn bankpas wereldwijd betalen? Ik heb een Maestro.
Ja alle banken bieden nu toch visa en mastercard. Maestro uitgefaseerd.

Revolut is niet uniek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:24
de Peer schreef op woensdag 23 april 2025 @ 19:44:
[...]

Ja alle banken bieden nu toch visa en mastercard. Maestro uitgefaseerd.

Revolut is niet uniek.
De twee banken die @Van der Berg benoemd, ABN & ING, leveren nog steeds Maestro & V-Pay. Zelfs al is het bijna 2 jaar nadat MasterCard zou stoppen met de uitgifte van Maestro.

Rabo geeft wel al een jaar (toen mondjesmaat / kleine batches met Maestro nog als "standaard". Intussen is alles over neem ik aan) Debit MasterCard & Visa Debit uit. Kleinere banken als Triodos & Knab gingen ze al voor. En Volksbank (SNS, ASN & RegioBank) lijkt wellicht nu ook net begonnen te zijn met het leveren van Debit MasterCard / Visa Debit.

Meer informatie in: Mastercard stopt met Maestro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-05 08:44
Hoi,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
de
Ik heb een Pocket aangemaakt met de gedachte at ik mijn subscriptions (HBO, Netflix) etc automatisch kan laten afschrijven vanaf deze pocket.

Zijn automatische incasso's mogelijk, zo ja hoe doe ik dit? Het is mij niet gelukt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ter informatie voor mensen onder ons die langer dan een paar weken op reis zijn: de extra's die je bij een betaald plan krijgt zullen afhankelijk van de dienst ophouden met werken als je niet binnen Europa blijft.

Dit is niet altijd een probleem, maar voor sommige diensten wordt via zo'n code een jaarabonnement geactiveerd en dan houdt het een keer op. Voor de volgende activatie moet je fysiek in Europa zitten.

Publieke VPN's (die je natuurlijk gebruikt omdat niet alle landen buiten Europa vrij zijn) werken ook niet altijd. Wellicht werkt het met een IP van een datacenter, maar dat is me te veel werk om te proberen voor iets als dit.

Een paar van de diensten waarbij ik dit heb gemerkt met Metal zijn o.a. Perplexity Pro (soms wel, soms niet) en Tinder (volledige blokkering van activering). FT lijkt het wel prima te doen :)

Iets om in gedachten te houden voor als je Metal neemt voor op reis. Er zitten, hoewel dat niet per se het probleem van Revolut is, beperkingen aan.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wally2002
Stukfruit schreef op donderdag 24 april 2025 @ 03:45:

Iets om in gedachten te houden voor als je Metal neemt voor op reis. Er zitten, hoewel dat niet per se het probleem van Revolut is, beperkingen aan.
Vooropgesteld: ik heb er zelf geen ervaring mee, ik heb het standaard pakket. Ook goed dat je waarschuwt.

Ik vind het zelf wel wat kort door de bocht om te stellen dat het niet per se het probleem is van Revolut. Het aanbod van de betaalde plans is duidelijk ook gericht op de reiziger, denk aan de reisverzekering, lounge toegang naar natuurlijk ook de verschillende valuta’s en het wisselen ertussen.
Tuurlijk is het te begrijpen dat om technische, administratieve en/of veiligheidsredenen de abonnementen op een bepaalde manier verlengd moeten worde. maar dat er een kans is dat de klant op moment van renewal buiten Europa is kan en had men van te voren aan zien komen. Bij het gepresenteerde aanbod in de app zie ik ook geen specifieke voorwaarden mbt verblijf buiten Europa in relatie tot de abonnementen.

En wellicht is men hier via de premium helpdesk gewoon goed op ingesteld en kan men makkelijk een en ander oplossen als het zich voordoet.
Heb je met revolut hier contact over gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Oh, ik heb er absoluut problemen mee hoor. Vanochtend had ik nog ergens een lijstje met landen waar je je in moet bevinden, maar op een of andere manier kan ik die niet meer in m'n history vinden.

Maar in de chat met Revolut wordt verteld dat de promocode gebonden is aan geografische restricties, dus in het kort: je moet binnen Europa zijn (of zelfs in Nederland als je daar de registratie voor Revolut hebt gedaan). Via mailsupport van in dit geval Tinder zegt men "computer says no" en dat is het.

Eigenlijk had ik bij een van de bots en desks nog door moeten vragen, maar ik heb het inmiddels een beetje gehad met alle chatbots en helpdeskmedewerkers die nog geen 1 + 1 kunnen optellen, dus als je het niet erg vind ga ik er verder geen heibel om maken ;)

Het is wat het is. FT werkt, dus dat vind ik prima. Tinder zit in SEA (waar ik momenteel zit) toch voornamelijk vol met mensen die totaal niet serieus zijn, dus daar mis je in sommige werelddelen alvast weinig aan. FT en Perplexity werken na wat minder legaal doch semi-legaal (want via promocode) prutsen.

Wat vooral de boodschap is: ga je langer van huis dan een paar maanden, hou er dan rekening mee. Vind ik het belachelijk? Ja, maar het is duidelijk gericht op de reiziger die voor de kortere termijn op stap gaat.

Datzelfde nadeel heb je ook met de meeste verzekeringen buiten Revolut om. Het is waarom ik Revolut daar in eerste instantie sowieso niet interessant voor vond omdat de coverage erg beperkt is.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Stukfruit schreef op donderdag 24 april 2025 @ 03:45:
Publieke VPN's (die je natuurlijk gebruikt omdat niet alle landen buiten Europa vrij zijn) werken ook niet altijd. Wellicht werkt het met een IP van een datacenter, maar dat is me te veel werk om te proberen voor iets als dit.
offtopic:
We zitten hier op Tweakers. Dan heb je thuis toch gewoon een VPN? :P Dan ga je gewoon via het eigen IP adres het internet op en die kunnen ze vrij lastig blokkeren. Want IPs van Ziggo / KPN / ... zijn nu eenmaal vrij vaak van mensen die wel gewoon in Nederland wonen en daar aanwezig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 24 april 2025 @ 06:43:
[...]

offtopic:
We zitten hier op Tweakers. Dan heb je thuis toch gewoon een VPN? :P Dan ga je gewoon via het eigen IP adres het internet op en die kunnen ze vrij lastig blokkeren. Want IPs van Ziggo / KPN / ... zijn nu eenmaal vrij vaak van mensen die wel gewoon in Nederland wonen en daar aanwezig zijn.
offtopic:
Als je langer op reis gaat dan heb je misschien tijdelijk geen IP op een vast adres omdat het aanhouden van een woning ook redelijk veel kost ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 24-04-2025 07:20 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Stukfruit schreef op donderdag 24 april 2025 @ 07:19:
[...]

offtopic:
Als je langer op reis gaat dan heb je misschien tijdelijk geen IP op een vast adres omdat het aanhouden van een woning ook redelijk veel kost ;)
offtopic:
Ook niet bij familie of vrienden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Eskiya schreef op donderdag 24 april 2025 @ 00:26:
Hoi,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
de
Ik heb een Pocket aangemaakt met de gedachte at ik mijn subscriptions (HBO, Netflix) etc automatisch kan laten afschrijven vanaf deze pocket.

Zijn automatische incasso's mogelijk, zo ja hoe doe ik dit? Het is mij niet gelukt namelijk.
Helpt dit?
https://help.revolut.com/...etting-up-a-direct-debit/

P.S.
Ik ben zelf net sinds vandaag Revolut gebruiker, dus ik zou ook verwachten dat incasso's vanaf die 'pocket' kan worden afgeschreven, of begrijp ik nu dat het enkel en alleen van de hoofdrekening (persoonlijke) rekening het geval is? In dat geval begrijp ik het voordeel van zo'n 'Pocket' nog niet?

is er iemand met meer ervaring die het kan uitleggen hoe je het beste incasso's kan laten afhandelingen en of dit juist wel of niet icm Pockets dient te gebeuren?

[ Voor 29% gewijzigd door RoRoNL op 30-04-2025 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Walski
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06:40
Het is een potje met geld wat je apart houdt voor een bepaald doel. Als je eenmaal een automatische incasso hebt aangemaakt vanuit je hoofdrekening, kun je in de pocket aangegeven dat de incasso vanuit de Pocket moet worden gedaan.

Persoonlijk zie ik het nut niet zo, dat schuiven met geld. Dan parkeer ik het wel op een spaarrekening. Gaat denk ik vooral om overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Niet online
Walski schreef op woensdag 30 april 2025 @ 23:35:
Het is een potje met geld wat je apart houdt voor een bepaald doel. Als je eenmaal een automatische incasso hebt aangemaakt vanuit je hoofdrekening, kun je in de pocket aangegeven dat de incasso vanuit de Pocket moet worden gedaan.

Persoonlijk zie ik het nut niet zo, dat schuiven met geld. Dan parkeer ik het wel op een spaarrekening. Gaat denk ik vooral om overzicht.
Aha, dank je wel. Ik moet nog even experimenteren met het aanmaken van automatische incasso's, ik dacht dat enkel de afschrijvende externe partij dat moet regelen. Morgen maar zoeken.

Maar ik begrijp dus goed, dat als je niets doet; het van je Persoonlijke rekening wordt afgeschreven, maar als je moeite doet met een pocket, dat het dan wel kàn dat het direct vanuit die pocket wordt afgeschreven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wally2002
RoRoNL schreef op woensdag 30 april 2025 @ 23:44:
[...]

Aha, dank je wel. Ik moet nog even experimenteren met het aanmaken van automatische incasso's, ik dacht dat enkel de afschrijvende externe partij dat moet regelen. Morgen maar zoeken.

Maar ik begrijp dus goed, dat als je niets doet; het van je Persoonlijke rekening wordt afgeschreven, maar als je moeite doet met een pocket, dat het dan wel kàn dat het direct vanuit die pocket wordt afgeschreven?
Je moet een bedrijf machtigen om automatisch van je bankrekening af te laten schrijven. Dat regel je vaak gelijk bij het afsluiten van een abonnement door je rekeninggegevens door te geven en een vinkje te zetten. Soms wordt je gevraagd om een betaling via iDeal te doen (0,01 euro) ter verificatie, dan heeft men gelijk je bankgegevens. Maar kan ook op andere manieren.

Het bedrijf zal vervolgens automatisch afschrijven, de eerste keer dient dit ook tijdig bij je bank aangekondigd te worden. op dat moment weet Revolut dat er wat afgeschreven gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Niet online

the-body

Ik ben op vakantie in Denemarken en gisteren werd mijn fysieke Revolut pas geweigerd bij een onbemand tankstation. Gewoon ouderwets pasje in een gleuf schuiven, maar de melding kwam dat mijn pas niet werd ondersteund. Mijn ASN Bankpas deed het wel. Wat is er dan nog anders aan zo'n Revolut-pas dan een gewone pas van een "normale" bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer

de Peer

under peer review

the-body schreef op zondag 4 mei 2025 @ 09:37:
Ik ben op vakantie in Denemarken en gisteren werd mijn fysieke Revolut pas geweigerd bij een onbemand tankstation. Gewoon ouderwets pasje in een gleuf schuiven, maar de melding kwam dat mijn pas niet werd ondersteund. Mijn ASN Bankpas deed het wel. Wat is er dan nog anders aan zo'n Revolut-pas dan een gewone pas van een "normale" bank?
Maestro versus Visa/Mastercard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Het is een debit card, je kan geen schulden maken / rood staan. Je moet genoeg geld hebben op je rekening, moet je 100 euro betalen en je hebt 99,99 euro heb je pech.. Hoeveel dat is hangt af van het gevraagde limiet van de winkel/huur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:40

JRR

Locatiegebasseerde beveiliging op je pas die aan staat?

Ik heb in het buitenland tijdens het betalen van een wat groter bedrag ook wel eens een foutmelding gekregen met een Revolut kaart terwijl ik meer dan voldoende saldo had. In de app kun je bij je passen deze beveiliging (tijdelijk) uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Ik ben benieuwd met mijn nieuwe Revolut Mastercard. De kaart is nog steeds onderweg. Al heb ik tot 1 oktober ANWB VISA GO CARD Prepaid. Met de ANWB moest ik ook vooraf geld op de kaart zetten. Hij werkte erg goed in Amerika waar ik paar keer op vakantie ben gegaan en in Engeland afgelopen December waar ik alles mee gedaan heb met de kaart. In Amerika werkte in hotels ook goed.

Ik had ooit een ABN AMRO MASTERCARD met een krediet erop van €2.500. Toen jaren later kwam ik er achter van bestaande Prepaid kaarten en heb ik ABN AMRO opgezegd. Ik wilde niet op straat met een krediet van €2.500 :)

Ik heb Revolut en mijn pakket is geheel gratis per maand. Enkel €7,99 betaald voor mijn Fysieke Mastercard kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer

de Peer

under peer review

Van der Berg schreef op zondag 4 mei 2025 @ 11:42:
Ik ben benieuwd met mijn nieuwe Revolut Mastercard. De kaart is nog steeds onderweg. Al heb ik tot 1 oktober ANWB VISA GO CARD Prepaid. Met de ANWB moest ik ook vooraf geld op de kaart zetten. Hij werkte erg goed in Amerika waar ik paar keer op vakantie ben gegaan en in Engeland afgelopen December waar ik alles mee gedaan heb met de kaart. In Amerika en Engeland werkte in hotels.

Ik had ooit een ABN AMRO MASTERCARD met een krediet erop van €2.500. Toen jaren later kwam ik er achter van bestaande Prepaid kaarten en heb ik ABN AMRO opgezegd. Ik wilde niet op straat met een krediet van €2.500 :)

Ik heb Revolut en mijn pakket is geheel gratis per maand. Enkel €7,99 betaald voor mijn Fysieke Mastercard kaart.
Je begint nu weer over creditcards. De Revolut kaart is een debit card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
de Peer schreef op zondag 4 mei 2025 @ 11:56:
[...]

Je begint nu weer over creditcards. De Revolut kaart is een debit card
Snap ik net als mijn oude ANWB VISA GO CARD van de ICS. Maar de kaart van Revolut heeft Mastercard logo erop. Revolut heeft het zelf ook over Mastercard en of ern VISA kaart

[ Voor 9% gewijzigd door Van der Berg op 04-05-2025 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer

de Peer

under peer review

Van der Berg schreef op zondag 4 mei 2025 @ 11:57:
[...]

Snap ik net als mijn oude ANWB VISA GO CARD van de ICS. Maar de kaart van Revolut heeft Mastercard logo erop
Dat hebben ze inderdaad gemeen ja, het logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Niet online
Van der Berg schreef op zondag 4 mei 2025 @ 11:57:
[...]

Snap ik net als mijn oude ANWB VISA GO CARD van de ICS. Maar de kaart van Revolut heeft Mastercard logo erop. Revolut heeft het zelf ook over Mastercard en of ern VISA kaart
Je begrijpt hopelijk wel dat Mastercard en VISA zowel Debit cards àls ook CC uitgeven en wat het verschil is tussen beiden?
-Revolut geeft enkel Debit cards uit waarbij je achterliggende saldo voldoende moet zijn bij een uitgave.
-Bunq geeft een echte (kosteloze) virtuele CC mee, waarbij je ook voldoende saldo moet hebben op je rekening.

[ Voor 20% gewijzigd door RoRoNL op 04-05-2025 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
RoRoNL schreef op zondag 4 mei 2025 @ 12:10:
[...]

Je begrijpt hopelijk wel dat Mastercard en VISA zowel Debit cards àls ook CC uitgeven en wat het verschil is tussen beiden?
Ik weet het verschil ik ook ooit een Creditcard. Debit kaart moet je zelf geld opzetten dat vind ik zelf prettiger met jou eigen geld. Ook mijn huidige ANWB VISA GO CARD is een debit kaart van ICS. Ik herinner mij heel goed dat ik op de ABN AMRO Mastercard geld op kon stortte naast het krediet van €2.500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer

de Peer

under peer review

Van der Berg schreef op zondag 4 mei 2025 @ 12:14:
[...]

Ook mijn huidige ANWB VISA GO CARD is een debit kaart van ICS.
Nee dat is een prepaid creditcard, géén debitcard

[ Voor 4% gewijzigd door de Peer op 04-05-2025 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
  • Laatst online: 16-05 14:35

oscarwashere

"Very nice"

Kan het zijn dat je niet voldoende saldo op de rekening had staan voor een reservering door het tankstation? In het buitenland willen ze soms bij onbemand tanken vooraf een bedrag van je rekening afschrijven als reservering en dit dan later corrigeren. Of dat in Denemarken ook zo is en hoe hoog die reservering dan is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
oscarwashere schreef op zondag 4 mei 2025 @ 14:39:
[...]

Kan het zijn dat je niet voldoende saldo op de rekening had staan voor een reservering door het tankstation? In het buitenland willen ze soms bij onbemand tanken vooraf een bedrag van je rekening afschrijven als reservering en dit dan later corrigeren. Of dat in Denemarken ook zo is en hoe hoog die reservering dan is weet ik niet.
Zou kunnen, maar ik meen dat je via de Revolut app dan wel een berichtje krijgt dat de reservering mislukt is. En daar heeft @the-body het verder niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
oscarwashere schreef op zondag 4 mei 2025 @ 14:39:
[...]

Dat zal overal zo zijn. Ook in Nederland zal er "gewoon" een reservering worden gemaakt. Hoe weet anders het tankstation dat je voldoende saldo hebt? Of denk je dat ze Nederlandse klanten wel vertrouwen / er een deurwaarder op af sturen? ;)

Kans is groter dat het hetzelfde als hier is/was. Met de invoering van Dedit MasterCard / Visa Debit werkte bij vele onbemande tankstations dit type pas niet. En moest de betaalautomaat geupgrade worden (software of hardware, geen idee). Terwijl de oude Maestro & V-Pay passen uiteraard prima werkten. En daar Revolut al lang Debit MasterCard & Visa Debit uitgeeft en de Volksbank (waar ASN onder valt) de nieuwe passen nog niet (standaard) of pas sinds kort uitgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Niet online

the-body

de Peer schreef op zondag 4 mei 2025 @ 09:52:
[...]

Maestro versus Visa/Mastercard?
Ik dacht dat Maestro bijna alleen nog maar in NL werd gebruikt. Geen idee wat ze in Denemarken hebben eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Niet online

the-body

Wally2002 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 14:42:
[...]

Zou kunnen, maar ik meen dat je via de Revolut app dan wel een berichtje krijgt dat de reservering mislukt is. En daar heeft @the-body het verder niet over.
Nee, geld genoeg inderdaad. Melding was ook letterlijk dat de kaart niet ondersteund werd. Was blij dat ik nog ASN Bank had, een dit sterkt mij weer in de mening dat ik met alleen Revolut nog niet uitkom. Geen iDIN, dit soort akkefietjes, vaak gekloot met iDeal. Ben heel blij met wat ze wel kunnen, maar moet nog beter om als enige bank te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-05 17:44
Iemand ervaringen hoe snel de express levering gaat van een fysieke Revolut kaart? Tot 5 werkdagen staat op de website. Is dit voorzichtig of is vaak de 5 werkdagen echt nodig?

[ Voor 8% gewijzigd door Ricktachtig op 05-05-2025 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
Ricktachtig schreef op maandag 5 mei 2025 @ 11:09:
Iemand ervaringen hoe snel de express levering gaat van een fysieke Revolut kaart? Tot 5 werkdagen staat op de website. Is dit voorzichtig of is vaak de 5 werkdagen echt nodig?
Ik kan je uit mijn eigen ervaring vertellen dat ik op 23 April de fysieke kaart Revolut Mastercard heb besteld voor €7,99. De kaart is op 24 April verzonden volgens de app en ik heb hem nog steeds niet gekregen tot vandaag. Er staat in de app dat hij op 6 mei wordt verwacht (verwacht 2 mei tot 6 mei) De kaart is verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-05 17:44
Van der Berg schreef op maandag 5 mei 2025 @ 12:27:
[...]

Ik kan je uit mijn eigen ervaring vertellen dat ik op 23 April de fysieke kaart Revolut Mastercard heb besteld voor €7,99. De kaart is op 24 April verzonden volgens de app en ik heb hem nog steeds niet gekregen tot vandaag. Er staat in de app dat hij op 6 mei wordt verwacht (verwacht 2 mei tot 6 mei) De kaart is verzonden
Dank. Was dat express of reguliere verzending?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
Ricktachtig schreef op maandag 5 mei 2025 @ 12:41:
[...]

Dank. Was dat express of reguliere verzending?
Het is zonder tracking ik kan het niet volgen. Daarvoor moest ik €19,99 betalen. Ik heb standaard €7,99 gekozen. Ik vond het eerlijk gezegd niet nodig om €19,99 te betalen om een kaart te volgen :)

Volgens mij was het reguliere verzending

[ Voor 10% gewijzigd door Van der Berg op 05-05-2025 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
Mijn Fysieke Revolut kaart Mastercard is binnen 06 mei 2025 (verstuurd 24 April) lag vandaag in mijn brievenbus en heb hem binnen. Ik ben benieuwd. De kaart werkt

Ik heb nog tot 1 oktober 2025 mijn lopende ANWB VISA GO CARD

Vooral tijdens vakanties erg handig
Er staat op de Fysieke kaart "World"
Via de app heb ik hem geactiveerd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ceQeYZpWE_aXD1SMUy75Pldc4E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9DxcIpRrgsiK7wBjhcKULe5y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 115% gewijzigd door Van der Berg op 07-05-2025 08:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Captain Obvious
Stukfruit schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:40:
Ik was en ben nog steeds enthousiast over Revolut, maar wat ik sinds kort ervaar is dat de zwaardere en dikkere Metal-kaart niet erg goed tegen hardhandig gebruik kan bij pinautomaten van winkeliers.

De zwarte laag van de kaart begint hier al binnen een jaar af te bladderen. Voor zo'n relatief dure kaart + abo vind ik dat wel een kleine tegenvaller :/
Lees inderdaad veel klachten over de metal-kaart. Bij normaal gebruik lijkt die al snel te beschadigen en wordt zelfs door sommige geldautomaten ingeslikt vanwege het gewicht. Heb een gewone kaart en die is na 4 jaar nog in vrij goede staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-05 17:50
Mijn bestedingsgeld voor de komende zomer in de VS heb ik overgeboekt van de dollar rekening naar het geldfonds. Dat levert toch wat rendement op dat dagelijks wordt uitgekeerd. Het risico lijkt ook laag aangezien het op de AFM risico benchmark een 1 op de 7 schaal scoort. Onduidelijk is voor mij om welke horizon in tijd dat ongeveer gaat.

Dat vraag ik omdat ik overweeg om mijn spaargeld er deels ook in te storten. Ik ga dan van 1.35% rente naar een rendement dat minimaal het dubbele is. Heeft iemand ervaring met de geldfondsen van Revolut? Zoekfunctie hier maar ook Google levert niet veel meer op dan prospectus e.d.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
peacelord schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 08:39:
Mijn bestedingsgeld voor de komende zomer in de VS heb ik overgeboekt van de dollar rekening naar het geldfonds. Dat levert toch wat rendement op dat dagelijks wordt uitgekeerd. Het risico lijkt ook laag aangezien het op de AFM risico benchmark een 1 op de 7 schaal scoort. Onduidelijk is voor mij om welke horizon in tijd dat ongeveer gaat.

Dat vraag ik omdat ik overweeg om mijn spaargeld er deels ook in te storten. Ik ga dan van 1.35% rente naar een rendement dat minimaal het dubbele is. Heeft iemand ervaring met de geldfondsen van Revolut? Zoekfunctie hier maar ook Google levert niet veel meer op dan prospectus e.d.
Geen ervaring mee, maar houd er wel rekening mee dat de belastingdienst (standaard) met een hoger rendement rekent bii geldmarktfondsen. Zijnde 6,xx% (vastgesteld vooraf aan het jaar) i.p.v. 1,xx% (gecorrigeerd aan het eind van het jaar als daadwerkelijke rentepercentages bekend zijn) bij een bankrekening.
Uiteraard kun je dat tegenwoordig wel weer laten "corrigeren" naar het werkelijke rendement. En als je totale vermogen onder het heffingsvrije vermogen is is het natuurlijk ook irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:49
Mmm vreemd. Lijkt alsof mijn account gegevens gelekt zijn ofzo. Gisteren al een kaart verificatie voor uber gehad op mijn Bunq pas, Uber America, even later van Walmart Mexico. Naja, vandaag zelfde riedeltje op mijn Revolut pas. Kan echt niks geks vinden, hoe dit kan.

Naja kaarten geblokkeerd en nieuwe aangevraagd, maar blijf het gek vinden. Geen gekke online aankopen gedaan op shady sites ofzo.

Add me op Stadia: Gloogle

Pagina: 1 ... 52 53 Laatste