Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:13

nlboy

Alles kitz?

nielsiejjj92 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 18:03:
Wat is jullie ervaring met gezamenlijke rekeningen oftewel Joint accounts? Ik las iets over dat bijv. een iDeal betaling niet altijd lekker werkt, dat je dan de persoonlijke rekening opeens krijgt en niet de joint kan kiezen, dat soort kinderziektes.
Werkt gewoon.

Plus wnneer je een iDeal profiel voor beide rekeningen aanmaakt en via iDeal wilt betalen krijg je een pop-up op je telefoon waarbij je dan kunt kiezen met welke rekening je wilt betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:15
GeEkIe schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 18:13:
[...]

Travel+ heb ik ook gratis levenslang :)
Dat heb ik ook! Toevallig vorig jaar gebruik moeten maken om een hotelovernachting te claimen, vlucht annuleerde, dus moest 1 nacht ergens overnachten. Heb ik het geld teruggehad? Ja, ging het soepel? Nee. Nederlands/engels/spaans, heb alle talen gehad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
  • Registratie: December 2024
  • Nu online
Dacuuu schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 10:04:
[...]

Dat heb ik ook! Toevallig vorig jaar gebruik moeten maken om een hotelovernachting te claimen, vlucht annuleerde, dus moest 1 nacht ergens overnachten. Heb ik het geld teruggehad? Ja, ging het soepel? Nee. Nederlands/engels/spaans, heb alle talen gehad. :+
Ik las dat in het begin en hoopte dat dat aanvangsproblemen zouden zijn, maar helaas is er dus nog niks veranderd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:54
Dit topic gaat over Revolut. De ervaringen met andere aanbieders/banken kan beter in een van de andere topics.
Pagina: 1 ... 56 57 Laatste