Ik heb een Bunq gratis geopend dank hiervoor. Bij de ANWB VISA GO CARD stond er dat geen borg mogelijk was om mee te betalen in Amerika. Ik was dus toen heel erg bang dat ik daarmee niet kon betalen toen ik naar Amerika ging, en wat als het niet deed. Uiteindelijk is het toch gelukt met de VISA GO CARD van ANWB om borg te betalen, en tijdens andere vakanties in Amerika. Ik heb het ook terug gekregen.
Ik heb gezien dat er op Booking.com nu ook de optie is om apart als betaalmiddel "Revolut" te kiezen en ik zag bij het boeken van ons hotel geen borg staan. Er staat bij mijn Revolut op Booking.com bij de accomodatie betaald u €0 ($0) voorheen in Amerika altijd borg.
Als ik toch borg moet betalen wil ik als eerste Revolut testen en mocht het niet lukken doe ik met Bunq
Ik heb gekozen voor Free Credit card bij de Bunq. Ik had 2 gratis keuze. Ik heb gekozen voor Creditcard. Ik had ook de mogelijkheid voor Mastercard.
Zo makkelijk, mijn pas gratis wordt kennelijk ook toegestuurd staat er. Ik heb het toegevoegd aan mijn Google Wallet naast mijn ABN AMRO en Revolut. Ik heb Bunq Elite uitgezet 29 dagen proef naar gratis. Revolut betaalde ik €7,50 voor een Fysieke pas.
Mooi dat alles gratis kan. Ik had ooit een reguliere ABN AMRO Mastercard met een krediet erop van €2.500. Ik heb deze toen afgezegd nadat ik na jaren achter kwam dat er prepaid kaarten waren. Ik wilde niet met €2.500 op zak rood kunnen staan.
[
Voor 34% gewijzigd door
Van der Berg op 22-10-2025 12:44
]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB