• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-01 10:29

nlboy

Alles kitz?

jvd-nl schreef op maandag 12 januari 2026 @ 17:51:
Rekening selecteren in de app is inderdaad (wederom, nadat het een tijdje was hersteld) niet meer mogelijk. Via het iDeal profiel lukt het hier ook niet, in alle gevallen kan ik alleen iDeal-betalingen doen via de persoonlijke rekening. Ook na opnieuw toevoegen van de rekeningen aan het iDeal profiel.
Het lijkt wel een bug, want sinds kort heb ik er ook last van dat het profiel selecteren geen effect meer heeft.

edit:
Met de chat (AI) contact gehad en dit lijkt geen bug te zijn maar een huidige bperking op de iDeal functionaliteit te zijn geworden dat je nu alleen via Persoonlijke rekening met iDeal kunt betalen. De bot kan niks vinden in de release notes dat dit bewust is maar wel dat deze ondersteuning niet meer bestaat. Ik heb iig aangegeven dat deze functionaliteit weer terug moet komen, anders is het voordeel van een gezamenlijke rekening een stuk minder geworden.

[ Voor 30% gewijzigd door nlboy op 20-01-2026 11:19 ]

• Bravertal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:33
nlboy schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 11:09:
[...]

Het lijkt wel een bug, want sinds kort heb ik er ook last van dat het profiel selecteren geen effect meer heeft.

edit:
Met de chat (AI) contact gehad en dit lijkt geen bug te zijn maar een huidige bperking op de iDeal functionaliteit te zijn geworden dat je nu alleen via Persoonlijke rekening met iDeal kunt betalen. De bot kan niks vinden in de release notes dat dit bewust is maar wel dat deze ondersteuning niet meer bestaat. Ik heb iig aangegeven dat deze functionaliteit weer terug moet komen, anders is het voordeel van een gezamenlijke rekening een stuk minder geworden.
Het is heel apart. Ik kan wel met iDeal betalen via de gezamenlijke rekening, mijn vrouw kan dat weer niet.

WP: PUHZ-SW75YAA ERST30D-VM2ED.UK en Itho Daalderop WTW HRU 350 ECO unit HR RFT en 23 panelen á 335 wp (11 op oost en 12 op zuid), 13 panelen á 380 wp op noord.

• Song
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:44
Bij het premium plan zat Perplexity inbegrepen, bij mij werkt het niet meer en staat ook niet in beschikbare abonnementen. Hebben meer mensen hier last van? Ligt het aan mijn instellingen of is deze mogelijkheid uit het premium plan gehaald?

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Song schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:44:
Bij het premium plan zat Perplexity inbegrepen, bij mij werkt het niet meer en staat ook niet in beschikbare abonnementen. Hebben meer mensen hier last van? Ligt het aan mijn instellingen of is deze mogelijkheid uit het premium plan gehaald?
Ja, het is er feitelijk uitgehaald, ik verwacht dat dit ooit wel een keer bij Revolut op de pages wordt aangepast.

• Bravertal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:33
Bravertal schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 11:52:
[...]

Het is heel apart. Ik kan wel met iDeal betalen via de gezamenlijke rekening, mijn vrouw kan dat weer niet.
Helaas, ik kan het ook niet meer, is dit blijvend?

WP: PUHZ-SW75YAA ERST30D-VM2ED.UK en Itho Daalderop WTW HRU 350 ECO unit HR RFT en 23 panelen á 335 wp (11 op oost en 12 op zuid), 13 panelen á 380 wp op noord.

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Song schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:44:
Ik kreeg dit weekend wel ineens een mail met betalingsgegevens updaten voor Perplexity pro.
Dus daardoor ging ik kijken en snap ik niet helemaal hoe het zit. Ik zie nog steeds Perplexity pro in de app op mijn telefoon. Maar bij instellingen staat een "reclame" voor onbeperkt onderzoek en speciale toegang tot Perplexity labs met daar weer onder: Pro aanschaffen.

Maar kijk ik iets naar onderen, dan staat daar Perplexity Pro: Geabonneerd.
Volgens mij zag ik op de website onder mijn account staat dat het tot 6 7 augustus actief was.
Dus of het is een foutje dat hij bij de Metal weg is, of ze hebben meer scheiding aangebracht tussen de verschillende plan's.
Zie screenshot dat het nog wel actief is als pro:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WFhqKg-UnTLUO4ScO0nsGFMNJG4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SM57mwRBqE2bh7sue0BFnegg.jpg?f=fotoalbum_large

Ben wel Ultra member. Dus wellicht dat dat nog wat uitmaakt.

Als het wel wegvalt dan is de kans om Ultra op te zeggen wel aanwezig. De Classpass heeft ook al versoberd en doet Basic Fit niet meer mee. Dus die was ook al weggevallen.

[ Voor 25% gewijzigd door Nicap op 26-01-2026 18:48 ]

• cderidder
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Bij Premium zit volgens de voorwaarden alleen de eerste 12 maanden Perplexity pro. Metal en Utra zolang je het abonnement hebt. Zag ook dat in Belgie Ultra sinds kort 70 euro per maand kost, flinke stijging...
Pagina: 1 ... 57 58 Laatste