5 Euro...die gozer die hier laatst die twee polijstmachines showde kan goed geld verdienen als hij zijn diensten aanbiedt aan andere users in dit topic.Verwijderd schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:17:
[...]
Ja kan nog steeds. Tip neem meerdere games mee. Ze rekenen 5 euro. Maar als je met meerdere games komt hoef je vaak ook maar 5 euro te betalen.
- Exorcist
- Registratie: Maart 2002
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- Microsoft Xbox + 1 Controller
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Verwijderd
Dat denk ik ook wel! Ik heb zelf een keer klonoa laten polijsten. Dan is die 5 euro nog goed te doen als je de prijzen online kijkt van klonoa ;-)Exorcist schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:21:
[...]
5 Euro...die gozer die hier laatst die twee polijstmachines showde kan goed geld verdienen als hij zijn diensten aanbiedt aan andere users in dit topic.
Die vrouwen hadden je moeder kunnen zijn waarschijnlijk.Verwijderd schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:34:
Ik speel deze wel eens via dosbox
[Afbeelding]
Maar ook de NES tetris en Wetrix op de N64 wordt gespeeld. En de Puyo/Tetris variant als meest recent.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Maar is het ook echt effectief? Want dan neem ik een berg PS2 spellen mee want ik als 4-6 jarig kindje heb niet heel zuinig gedaan met mijn Mortal Kombat toentertijd.Verwijderd schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:17:
[...]
Ja kan nog steeds. Tip neem meerdere games mee. Ze rekenen 5 euro. Maar als je met meerdere games komt hoef je vaak ook maar 5 euro te betalen.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Verwijderd
Hij is uit '93 denk dat de dames in kwestie tussen de 20/25 zijn? En ik uit '80 dus... Mogelijk maar zeer onwaarschijnlijk.Jumpman schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:47:
[...]
Die vrouwen hadden je moeder kunnen zijn waarschijnlijk.
Maar buiten de plaatsjes om, is de gameplay één van de betere Tetris games op de pc des tijds
Verwijderd
Is afhankelijk van de diepte van de kras. Hele diepe krassen blijven bestaan. Maar de meeste oppervlakkige krassen verdwijnen. Resultaat vond ik zelf er goed.RazorMaron schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:47:
[...]
Maar is het ook echt effectief? Want dan neem ik een berg PS2 spellen mee want ik als 4-6 jarig kindje heb niet heel zuinig gedaan met mijn Mortal Kombat toentertijd.
Verwijderd
Bij Cex en Nedgame kan je ook laten polijsten. Alleen raadzaam om eerst de vestiging vooraf te bellen. Zijn niet altijd medewerkers die weten hoe en moet.
Blijf 'm ook echt heerlijk vinden. Had zelf een itch om een JRPG speedrun te leren en daarvoor Lost Odyssey gekozen. Een van de laatste 'traditionele' JRPGs en nog altijd een van m'n favoriete.RazorMaron schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:10:
Heb nu ongeveer 10 uur in Lost Odyssey zitten, echt een hele underrated game. Een live-action Netflix serie ervan die game accuraat is zou zo goed zijn. Ik wil alvast beginnen met Naruto: RotN maar ik heb mezelf voorgenomen eerst een game af te maken voordat ik aan een andere begin.
Had 'm natuurlijk al een paar keer casual uitgespeeld, maar het blijft echt geweldig. Nu Disc 1 en 2 voor de speedrun ervan geleerd, maar wil ook een keer er doorheen lopen met een 'cutscene/lore' categorie, even kijken hoe lang de game dan duurt (wss een uur of 10-12). Maar eerst maar een disc 3 en 4 leren
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Pfff soms heb ik echt het gevoel dat ik redelijk ver ben in het spel, maar dan vergeet ik dat er nog 3 andere disc’s zijn.Grumpmeister schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:50:
[...]
Blijf 'm ook echt heerlijk vinden. Had zelf een itch om een JRPG speedrun te leren en daarvoor Lost Odyssey gekozen. Een van de laatste 'traditionele' JRPGs en nog altijd een van m'n favoriete.
Had 'm natuurlijk al een paar keer casual uitgespeeld, maar het blijft echt geweldig. Nu Disc 1 en 2 voor de speedrun ervan geleerd, maar wil ook een keer er doorheen lopen met een 'cutscene/lore' categorie, even kijken hoe lang de game dan duurt (wss een uur of 10-12). Maar eerst maar een disc 3 en 4 leren
Wel raar trouwens dat Lost Odyssey voor €4 al te vinden is. Waarschijnlijk typisch gevalletje van weinig demand toentertijd.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Heeft iemand van jullie ervaring met een Kaico OSSC of Retrotink?
Ik sta op een punt om er een van de converters te halen, maar hoe zit het met de instellingen bij de OSSC? Ik heb een SNES en een modded PS2. Ze zijn aangesloten op een HDTV van Samsung 49 inch.
Ik sta op een punt om er een van de converters te halen, maar hoe zit het met de instellingen bij de OSSC? Ik heb een SNES en een modded PS2. Ze zijn aangesloten op een HDTV van Samsung 49 inch.
Verwijderd
Net andersom, als een game nu goedkoop is, betekent dat deze veel verkocht is. Dus veel vraag destijds. Als er weinig vraag was geweest destijds dan had je hele andere prijzen betaald.RazorMaron schreef op zondag 9 mei 2021 @ 04:27:
[...]
Wel raar trouwens dat Lost Odyssey voor €4 al te vinden is. Waarschijnlijk typisch gevalletje van weinig demand toentertijd.
Verwijderd
Mijn ervaring met de Kaico OSSC is vrij goed. Zeker met de laatste firmware draait alles netjes.Tosun schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:56:
Heeft iemand van jullie ervaring met een Kaico OSSC of Retrotink?
De gebruikte tv is een 4K de LG 43UH610V, en dat is niet bepaald een topmodel, maar hij was destijds lekker goedkoop
Vergeet ook niet de juiste kabels. Zeker de SNES is wat lastiger om aan te komen. Bijna alle kabels waarop/bij staat voor de SNES N64 en GameCube, is bijna altijd alleen voor de GameCube geschikt.
Voor de SNES krijg je wel beeld, maar niet zo goed en stabiel. En de N64, daar past hij alleen fysiek op...
Dus meer voor de PS2 bedoeld als ik het goed begrijp. Is het niet voordeliger om een Retrotink te halen dan voor allebei de console?
Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:41:
[...]
Mijn ervaring met de Kaico OSSC is vrij goed. Zeker met de laatste firmware draait alles netjes.
De gebruikte tv is een 4K de LG 43UH610V, en dat is niet bepaald een topmodel, maar hij was destijds lekker goedkoop![]()
Vergeet ook niet de juiste kabels. Zeker de SNES is wat lastiger om aan te komen. Bijna alle kabels waarop/bij staat voor de SNES N64 en GameCube, is bijna altijd alleen voor de GameCube geschikt.
Voor de SNES krijg je wel beeld, maar niet zo goed en stabiel. En de N64, daar past hij alleen fysiek op...
Over de Dreamcast gesproken. Onlangs is er nog een nieuwe 3D homebrew game uitgekomen die er behoorlijk aardig uitziet.Verwijderd schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:56:
[...]
Volgens mij geld dat voor bijna alles wat ook op de Dreamcast is uitgekomen. Op zich logisch met de N64 en PS1 vergeleken maar, ook met de consoles van zijn generatie steekt hij (of zij, het) er vaak bovenuit.
De Dreamcast was kort, maar krachtige console. Die iets te gejaagd uitgekomen is, met helaas een treurig einde.
Gebaseerd op Space harrier lijkt me?BarôZZa schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:29:
[...]
Over de Dreamcast gesproken. Onlangs is er nog een nieuwe 3D homebrew game uitgekomen die er behoorlijk aardig uitziet.
[YouTube: New Dreamcast Game - Xenocider]
Ziet er wel tof uit!
Verwijderd
Het is wel degelijk een goed aparaat voor de SNES, maar alleen even een extra aandacht puntje.Tosun schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:50:
Dus meer voor de PS2 bedoeld als ik het goed begrijp. Is het niet voordeliger om een Retrotink te halen dan voor allebei de console?
[...]
De Retrotink's die je veel tegenkomt zijn voor component video en scart rgb is gewoon beter.
Al eerder omschreven maar, het is HDMI > Scart RGB > Component > S-video > Composiet > Meuk
Voor mijn NES en N64 heb ik ook een soort van Retrotink. De NES via composiet en de N64 via s-video.
Er zijn genoeg manieren om het aan te sluiten. Niks is echt fout (op RF na natuurlijk) het is persoonlijk dingetje.
Ziet er zeker aardig uit. Space Harier meets StarFoxBarôZZa schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:29:
[...]
Over de Dreamcast gesproken. Onlangs is er nog een nieuwe 3D homebrew game uitgekomen die er behoorlijk aardig uitziet.
[YouTube: New Dreamcast Game - Xenocider]
Alleen nog niet veel met homebrew. Draai nog met een originele Dreamcast.
Pik nog wel een keer een gare Dreamcast op, dan kan daar gelijk een gdemu in.
Heb ook nog een Saturn liggen met slechte drive, die het zelfde lot mag ondergaan.
Ergens in de toekomst.
Dat ligt er ook aan welke snes je hebt. Ik heb een SNES met een Tim RGB mod met dejitter en die ziet er super strak en stabiel uit met een OSSC naar hdmi. Ik heb deze vergeleken met een super nt en zie geen verschil.Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:41:
[...]
Mijn ervaring met de Kaico OSSC is vrij goed. Zeker met de laatste firmware draait alles netjes.
De gebruikte tv is een 4K de LG 43UH610V, en dat is niet bepaald een topmodel, maar hij was destijds lekker goedkoop![]()
Die kaico is prima (heb ik ook gehad), maar ik zou voor een ossc niet teveel betalen. Het is een opensource apparaat en die ik nu heb van Aliexpress is net zo goed en veel goedkoper.Tosun schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:50:
[...]
Verwijderd
Hier een 1-chip in gebruik, maar doelde meer op de kabel.3style schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:25:
[...]
Dat ligt er ook aan welke snes je hebt. Ik heb een SNES met een Tim RGB mod met dejitter en die ziet er super strak en stabiel uit met een OSSC naar hdmi. Ik heb deze vergeleken met een super nt en zie geen verschil.
Vaak zitten er caps op de rgb draden, waar eigenlijk weerstanden horen te zitten. En dan de heb je nog het wel of niet voor sync gaan, en meerdere aardingspunten die wel of niet gebruikt worden, daarnaast nog gebruikte diameters van de aders, afscherming in zijn geheel.
Ben het hier mee eens. Ik had even snel opgezocht en wow de eerste link geeft aan een prijs van 175 voor de kaico OSSC...3style schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:26:
[...]
Die kaico is prima (heb ik ook gehad), maar ik zou voor een ossc niet teveel betalen. Het is een opensource apparaat en die ik nu heb van Aliexpress is net zo goed en veel goedkoper.
Ik had twee jaar geleden voor iets onder de 100 euro voor een complete set OSSC + remote + alle stekkers + handleiding.
Nogmaals, als je het budget hebt. OSSC Pro of Retrotink 5X. Ik zou echt de klassieke OSSC/Retrotink vermijden en in 1x de juiste stap nemen met goede de-interlacing. Zeker als je een PS2 gaat spelen.
Ja klopt en de chip is inderdaad bepalend en andere factoren zoals caps.Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:34:
[...]
Hier een 1-chip in gebruik, maar doelde meer op de kabel.
Vaak zitten er caps op de rgb draden, waar eigenlijk weerstanden horen te zitten. En dan de heb je nog het wel of niet voor sync gaan, en meerdere aardingspunten die wel of niet gebruikt worden, daarnaast nog gebruikte diameters van de aders, afscherming in zijn geheel.
Zelf koop ik vaak goede rgb kabels van deze gast:
https://www.ebay.nl/itm/174757358995
Zit er een beetje half in met @snefkens. Het is een (vind ik) enorm ondergewaardeerde game, en werd uiteindelijk haast voor dump-prijzen verkocht. Ik had m'n discs toentertijd nieuw voor 10 euro gehaald bij Intertoys. Echt een koopje voor wat je krijgt.RazorMaron schreef op zondag 9 mei 2021 @ 04:27:
[...]
Pfff soms heb ik echt het gevoel dat ik redelijk ver ben in het spel, maar dan vergeet ik dat er nog 3 andere disc’s zijn.
Maar ook nu, veel mensen kennen de game niet, dus kopen ze het niet. Waarbij tweedehands winkels er dan dus van af willen.
En ook in de Xbox store is 'ie vaak digitaal wel goedkoop te krijgen. Voor het gemak (en geen disc changes tijdens speedrunnen
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Verwijderd
Alleen jammer dat zijn aanbod beperkt is. Zoek nog een goede voor de Megadrive 1, en alle betere kabels zie ik alleen vanuit de UK. Alleen nu met de import tax wordt zo'n kabeltje onnodig duur3style schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:43:
[...]
Ja klopt en de chip is inderdaad bepalend en andere factoren zoals caps.
Zelf koop ik vaak goede rgb kabels van deze gast:
https://www.ebay.nl/itm/174757358995
Denk dat ik er uit eindelijk zelf maar eentje maak.
Verwijderd
Denk dat je alleen nog zo'n soort busje nodig hebtBruiser schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:19:
Net 5 uur in de auto gezeten om een TV van 2010 te gaan afhalen, maar dan heb je ook wel wat natuurlijk: de Sony Bravia KDL-22PX300 😎
[Afbeelding]
Voor 65€ een koopje volgens mij 😊
Bedankt voor de tip 👍Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:43:
[...]
Denk dat je alleen nog zo'n soort busje nodig hebt
Ik wou al vragen hoe ik die krasjes kon wegkrijgen 😄
Je kan hem ook direct mailen, wil die eigenlijk ook liever. Zo heb ik wel eens wat extra kabels besteld die niet op Ebay stonden.Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:37:
[...]
Alleen jammer dat zijn aanbod beperkt is. Zoek nog een goede voor de Megadrive 1, en alle betere kabels zie ik alleen vanuit de UK. Alleen nu met de import tax wordt zo'n kabeltje onnodig duur![]()
Denk dat ik er uit eindelijk zelf maar eentje maak.
Verwijderd
Dat is zeker een goed idee, en zal het ook even in gedachten houden. Eerst maar inventaris doen, zal er zeker nog wel een paar meer willen hebben.3style schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:56:
[...]
Je kan hem ook direct mailen, wil die eigenlijk ook liever. Zo heb ik wel eens wat extra kabels besteld die niet op Ebay stonden.
Wil ook nog graag een megacd toevoegen, maar dan wel de 2e versie. Alleen nog geen idee waar ik het ding moet laten. Kastje is al vol en de breedte van zo'n apparaat helpt ook niet echt mee.
Ik kan voor 135€ de kairo kopen, doen?
Voor de nieuwere converters is het ver buiten mijn budget, wat ook nog eens extra douanekosten erbij komt. Ook met de retrotink, via engeland zal ik toch extra moeten dokken..
Voor de nieuwere converters is het ver buiten mijn budget, wat ook nog eens extra douanekosten erbij komt. Ook met de retrotink, via engeland zal ik toch extra moeten dokken..
laugh schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:34:
[...]
Ben het hier mee eens. Ik had even snel opgezocht en wow de eerste link geeft aan een prijs van 175 voor de kaico OSSC...
Ik had twee jaar geleden voor iets onder de 100 euro voor een complete set OSSC + remote + alle stekkers + handleiding.
Nogmaals, als je het budget hebt. OSSC Pro of Retrotink 5X. Ik zou echt de klassieke OSSC/Retrotink vermijden en in 1x de juiste stap nemen met goede de-interlacing. Zeker als je een PS2 gaat spelen.
Kan, deze is alleen goedkoper die ik heb gehaald. Goede kwaliteit en snel geleverd.Tosun schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:33:
Ik kan voor 135€ de kairo kopen, doen?
[...]
Edit: als je de Kaico OSSC hier bedoelt.
[ Voor 29% gewijzigd door 3style op 09-05-2021 18:18 ]
Klopt, 135€ voor de kairo, zal ik het doen?
3style schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:16:
[...]
Kan, deze is alleen goedkoper die ik heb gehaald. Goede kwaliteit en snel geleverd.
Edit: als je de Kaico OSSC hier bedoelt.
Verwijderd
Zou toch voor het bovenstaande advies gaan. Het is een Open Source Scan Converter. Als de verkoper goede reviews heeft, en afgaande op @3style zijn kennis & ervaring. Waarom voor die andere gaan?
Ja maar hij moet wel even rekening mee houden dat je pakketje waarschijnlijk eruit wordt gepikt als je bij ali besteld, dus sowieso extra kosten (eigen ervaring). Dat is trouwens nog steeds minder hoor dan die ~175.Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:53:
[...]
Zou toch voor het bovenstaande advies gaan. Het is een Open Source Scan Converter. Als de verkoper goede reviews heeft, en afgaande op @3style zijn kennis & ervaring. Waarom voor die andere gaan?
Ik heb zelf die van Bitfunx, en ook al jaren draaien zonder problemen. Denk dat de OP zelf moet beslissen, wij kunnen alleen ervaringen delen.
Het geeft nooit garantie dat het bij hem ook flekkeloos zal gaan. Er kan van alles van mis gaan van verzending, tot DOA, etc. De keuze is aan hem zelf, wij delen alleen ervaringen en we zijn niet verantwoordelijk mocht er iets mis gaan.
Klinkt allemaal logisch, maar ik vond toch wel dat deze toevoeging erbij hoort. Met garantie ben je met Amazon wel beter uit. Keuzes...
Verwijderd
Goed punt, de import tax is ook veelal een loterij.laugh schreef op zondag 9 mei 2021 @ 19:08:
[...]
Ja maar hij moet wel even rekening mee houden dat je pakketje waarschijnlijk eruit wordt gepikt als je bij ali besteld, dus sowieso extra kosten (eigen ervaring). Dat is trouwens nog steeds minder hoor dan die ~175.
Ik heb zelf die van Bitfunx, en ook al jaren draaien zonder problemen. Denk dat de OP zelf moet beslissen, wij kunnen alleen ervaringen delen.
Het geeft nooit garantie dat het bij hem ook flekkeloos zal gaan. Er kan van alles van mis gaan van verzending, tot DOA, etc. De keuze is aan hem zelf, wij delen alleen ervaringen en we zijn niet verantwoordelijk mocht er iets mis gaan.
Klinkt allemaal logisch, maar ik vond toch wel dat deze toevoeging erbij hoort. Met garantie ben je met Amazon wel beter uit. Keuzes...
En dan nog het type consoles, de kabels eventuele switchen en natuurlijk de tv zelf. Zoveel dingen die een kleine of grote impact op de kwaliteit/stabiliteit hebben.
Garanties zijn ook bij Amazon niet zalig makend. Rechtstreeks van hun zelf gaat vaak wel goed, maar via een resellers, kan het alle kanten op.
Ja bedankt voor deze toevoeging. De afweging en keuze moet je uiteindelijk zelf maken en mijn ervaring hoeft die van jou niet te zijn. Mijn ervaring was hier in ieder geval goed, levering in een week en geen invoerkosten (in besteld).laugh schreef op zondag 9 mei 2021 @ 19:08:
[...]
Ja maar hij moet wel even rekening mee houden dat je pakketje waarschijnlijk eruit wordt gepikt als je bij ali besteld, dus sowieso extra kosten (eigen ervaring). Dat is trouwens nog steeds minder hoor dan die ~175.
Maar welke is dan beter? Kaico of die van Aliexpress? Geen bezwaar als er extra kosten bijkomen.
Ik merk trouwens als ik Mario Allstars speel vertraging op zit met de gameplay, dit is dus een reden om een converter aan te schaffen?
Ik merk trouwens als ik Mario Allstars speel vertraging op zit met de gameplay, dit is dus een reden om een converter aan te schaffen?
Verwijderd
De één is niet beter dan de andere. In de basis zijn ze allemaal het zelfde. Hooguit wat kleine nuance verschillen, maar het grootste verschil is de verkoper.Tosun schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:02:
Maar welke is dan beter? Kaico of die van Aliexpress? Geen bezwaar als er extra kosten bijkomen.
Dat je vertraging krijgt is normaal, en het beeld zal ook de nodige afwijkingen vertonen. Een moderne tv ziet geen 240p (de output van oude consoles) hij ziet het als 480p. Kijk anders even hier https://www.retrorgb.com/
Heb eens even door het forum zitten spitten maar nog geen antwoord kunnen vinden. Zijn jullie bekend met een particulier/bedrijf dat de Gameboy Color/Advance van een beter scherm/backlight kan voorzien? Youtube staat er vol mee en het ziet er zo goed uit. Maar met twee linkse handen..
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Toevallig dit weekend nog zo een mod gedaan, zijn vrij simpel uit te voeren. Vooral als je een shell neemt die al voorgesneden is/de ruimte heeft voor het grotere IPS scherm. Dat vond ik nog het lastigste gedeelte. Ken geen bedrijven die dit kunnen doen, maar zie ze wel soms kant en klaar op Marktplaats. Op Ebay staan ze ook altijd welRedax schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:36:
Heb eens even door het forum zitten spitten maar nog geen antwoord kunnen vinden. Zijn jullie bekend met een particulier/bedrijf dat de Gameboy Color/Advance van een beter scherm/backlight kan voorzien? Youtube staat er vol mee en het ziet er zo goed uit. Maar met twee linkse handen..
B.Net Sebase#2714
Super! Alles goed gegaan? En heb je toevallig een link voor deze juist voorgesneden shells?Sebase85 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:06:
[...]
Toevallig dit weekend nog zo een mod gedaan, zijn vrij simpel uit te voeren. Vooral als je een shell neemt die al voorgesneden is/de ruimte heeft voor het grotere IPS scherm. Dat vond ik nog het lastigste gedeelte. Ken geen bedrijven die dit kunnen doen, maar zie ze wel soms kant en klaar op Marktplaats. Op Ebay staan ze ook altijd wel
Ik ga mijne waarschijnlijk bij deze site laten maken https://gameboycustom.com/Redax schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:36:
Volg ze al een tijdje op Instagram en ze krijgen erg goede reviews.
- Sagat
- Registratie: April 2002
- Laatst online: 18-11 19:53
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Nintendo DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo 64
- Saturn
- Dreamcast
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Was even benieuwd naar het vertraging stukkie, misschien goed om te kijken waar het vandaan komt. Signalen die door je tv niet goed 'begrepen' worden en/of moeten worden aangepast gaan zeker niet helpen.Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 06:58:
[...]
De één is niet beter dan de andere. In de basis zijn ze allemaal het zelfde. Hooguit wat kleine nuance verschillen, maar het grootste verschil is de verkoper.
Dat je vertraging krijgt is normaal, en het beeld zal ook de nodige afwijkingen vertonen. Een moderne tv ziet geen 240p (de output van oude consoles) hij ziet het als 480p. Kijk anders even hier https://www.retrorgb.com/
Maar denk ook aan gamemode en het paneel zelf, helaas ontkom je er bijna niet aan dat schermen lag hebben. misschien goed om dit ook even te onderzoeken voordat je dure scalers gaat kopen, al hoewel als je toch al op deze tv wil gaan retrogamen dat je jezelf er dan ook niet echt een buil aan kan vallen imho .
10 second ninja DONE
Ik kan iedereen enkel stimuleren om het zelf te doen. Scheelt een hoop geld en het is één van de makkelijkste mods die je kan doen. Solderen is beperkt tot een minimum en in sommige gevallen totaal niet nodig. Scheelt ook een hoop centen.RJL86 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:46:
[...]
Ik ga mijne waarschijnlijk bij deze site laten maken https://gameboycustom.com/
Volg ze al een tijdje op Instagram en ze krijgen erg goede reviews.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ja helemaal goed gegaan, wat mij betreft de ultieme GameBoy Advance (heb ook een AGS 101, maar vind de button layout daarop minder fijn, ook al is dat scherm alsnog een fractie feller dan de mod)Redax schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:37:
[...]
Super! Alles goed gegaan? En heb je toevallig een link voor deze juist voorgesneden shells?
Ik heb zelf het snijwerk gedaan, dus geen voorgesneden shell gekocht.
En de fout die ik hierbij gemaakt heb is om er niks onder te leggen terwijl ik dit deed, waardoor ik wel gelijk al wat lichte krasjes erop had.
Voor de rest ook een leuk hobbyprojectje om juist wat te oefenen als je nog weinig ervaring heb!
De Gameboys en onderdelen zijn niet al te duur en volop verkrijgbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door Sebase85 op 10-05-2021 10:29 ]
B.Net Sebase#2714
Inderdaad dit dus ^Seroczynski schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:27:
[...]
Ik kan iedereen enkel stimuleren om het zelf te doen. Scheelt een hoop geld en het is één van de makkelijkste mods die je kan doen. Solderen is beperkt tot een minimum en in sommige gevallen totaal niet nodig. Scheelt ook een hoop centen.
B.Net Sebase#2714
En tegenwoordig hoef je de shell zelfs niet meer aan te passen. Er zijn genoeg goede lcd'tjes beschikbaar voor de GBA waarbij je enkel nog het scherm moet vervangen. (En waar je eventueel kan opteren om wat te prutsen voor een britghness adjust)
Eindelijk iemand gevonden die (hopelijk) beter kan solderen dan ik
Wat de zoektocht naar een OCCS betreft, je kan ook altijd even stoppen bij Videogameperfection. Zij zaten vroeger in Engeland maar zitten nu in Ierland. Blijf je dus binnen de Eu en af en toe komt er een refurbished exemplaar beschikbaar daar.
Tussen de official installers zit dus gewoon een BelgTomBraamhaar schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:29:
Gisteren één van de weinigen geweest die het is gelukt om HDMI mod voor de N64 van https://www.pixelfx.co/ heb kunnen scoren. Ben erg benieuwd. Voordat hij binnen is maar eens oefenen op m'n soldeerskils.
Wat de zoektocht naar een OCCS betreft, je kan ook altijd even stoppen bij Videogameperfection. Zij zaten vroeger in Engeland maar zitten nu in Ierland. Blijf je dus binnen de Eu en af en toe komt er een refurbished exemplaar beschikbaar daar.
[ Voor 62% gewijzigd door Ekfad op 10-05-2021 13:00 ]
Ah, dat wist ik niet, waar vind je dat zo gauw? Misschien verstandig om het te laten solderen.Ekfad schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:30:
[...]
Tussen de official installers zit dus gewoon een Belg![]()
Even doorklikken https://www.pixelfx.co/content/N64_Details.html en dan onder recommended installers.TomBraamhaar schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:03:
[...]
Ah, dat wist ik niet, waar vind je dat zo gauw? Misschien verstandig om het te laten solderen.
Hier zijn website https://www.cb-pc.eu/HOME.html, moet je de moeite niet doen
Als ik mijn Xbox niet meer aan de praat krijg ga ik even contact opnemen.
Bjorn Collaer heeft destijds ook mijn Dreamcast voorzien van een HDMI mod (dchdmi).Ekfad schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:12:
[...]
Even doorklikken https://www.pixelfx.co/content/N64_Details.html en dan onder recommended installers.
Hier zijn website https://www.cb-pc.eu/HOME.html, moet je de moeite niet doen![]()
Zeker aan te bevelen.
Ik ben geen fan van dingen uitbesteden, maar ik heb ergens een fout die ik niet kon oplossen in mijn DCHDMI installatie en heb toen ook contact gezocht met Bjorn.3style schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:25:
[...]
Bjorn Collaer heeft destijds ook mijn Dreamcast voorzien van een HDMI mod (dchdmi).
Zeker aan te bevelen.
Wij hebben daarbij ook telefonisch contact gehad, en hij heeft mij daarbij geholpen bij mijn PicoPSU van AlieExpress die kennelijk ruk was (en dat wist ik op dat moment niet). Top-service mogen ontvangen. Volgende keer doe ik het weer zelf, maar desalniettemin ook hier een aanbeveling voor Bjorn.
Ik heb ondertussen ook even een bestelling gedaan voor de N64.
De N64 digital is voor mij te duur, wel zeker prachtig hoor met de HDMI out. Denk ook wel dat het de beste mod is als je het geld ervoor over hebt. Maar in mijn geval is de toegevoegde waarde toch iets minder, aangezien ik al een OSSC bezit.
Voor de N64 digital had ik dan ongeveer 140 euro moeten uitgeven. Daar boven op nog de dure shipping, en dan nog inklaring, BTW en invoerrechten. Dat bij elkaar zit ik rond of boven de 200. Dan nog de 'no cut addon', voeg daar meer weer $15 + shipping + etc ...
Dus ik heb gekozen voor de 'advanced' versie van Borti. De modkit van Tim is goedkoop maar er zijn toch genoeg verhalen over de noise. En dat je dan weer een fix bord moet aanschaffen, dat zag ik niet zo zitten...
Nu ben ik iets minder dan 100 kwijt inclusief verzending en geen import/inklaring aangezien het binnen EU is. De kit is de meest advanced versie met een menu (dat niet digital of ultrahdmi is). Ook zit er een Flex kabel bij van RCP-NUS naar N64RGB bord. Dit installeert dan nog beter en cleaner.
Not bad zal ik zeggen
. Uiteraard zelf installatie.
De N64 digital is voor mij te duur, wel zeker prachtig hoor met de HDMI out. Denk ook wel dat het de beste mod is als je het geld ervoor over hebt. Maar in mijn geval is de toegevoegde waarde toch iets minder, aangezien ik al een OSSC bezit.
Voor de N64 digital had ik dan ongeveer 140 euro moeten uitgeven. Daar boven op nog de dure shipping, en dan nog inklaring, BTW en invoerrechten. Dat bij elkaar zit ik rond of boven de 200. Dan nog de 'no cut addon', voeg daar meer weer $15 + shipping + etc ...
Dus ik heb gekozen voor de 'advanced' versie van Borti. De modkit van Tim is goedkoop maar er zijn toch genoeg verhalen over de noise. En dat je dan weer een fix bord moet aanschaffen, dat zag ik niet zo zitten...
Nu ben ik iets minder dan 100 kwijt inclusief verzending en geen import/inklaring aangezien het binnen EU is. De kit is de meest advanced versie met een menu (dat niet digital of ultrahdmi is). Ook zit er een Flex kabel bij van RCP-NUS naar N64RGB bord. Dit installeert dan nog beter en cleaner.
Not bad zal ik zeggen
[ Voor 3% gewijzigd door laugh op 10-05-2021 13:49 ]
Als je toch een onofficiële shell en scherm geen probleem vindt: is het dan niet beter om te wachten op de Analogue Pocket?Redax schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:36:
https://www.analogue.co/pocket
Fijn dat je het voorstelt! Echter ik wil graag een originele Gameboy maar dan met wat moderne voordelen. En een nieuwe shell is dan volgens mij ook nodig om het nieuwe scherm te laten passen. Ik heb de link hierboven bekeken maar zo te zien is er soldeerwerk vereist. Dan hoop ik hem maar een keer een tegen het lijf te lopen. Toch bedankt!BarôZZa schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:58:
[...]
Als je toch een onofficiële shell en scherm geen probleem vindt: is het dan niet beter om te wachten op de Analogue Pocket?
Zoek je toevallig dit? Kwam hem toevallig tegen van de week.Redax schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:00:
[...]
Fijn dat je het voorstelt! Echter ik wil graag een originele Gameboy maar dan met wat moderne voordelen. En een nieuwe shell is dan volgens mij ook nodig om het nieuwe scherm te laten passen. Ik heb reed de link hierboven bekeken maar zo te zien is er wel soldeerwerk vereist. Dus dan hoop ik er maar een keer een tegen het lijf te lopen. Toch bedankt!
https://www.marktplaats.n...chip.html?previousPage=lr
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Je kan beter voor een IPS scherm gaan. Deze geven beter/ mooier beeld dan een backlit mod.Linksquest schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:17:
[...]
Zoek je toevallig dit? Kwam hem toevallig tegen van de week.
Bedankt, mail verstuurd. Hij vraagt €65,- voor de installatie en dat vind ik wel een schappelijk bedrag.Ekfad schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:12:
[...]
Even doorklikken https://www.pixelfx.co/content/N64_Details.html en dan onder recommended installers.
Hier zijn website https://www.cb-pc.eu/HOME.html, moet je de moeite niet doen![]()
Interessant. Zat zelf naar een toko in Australië te kijken, maar ivm import kosten lijkt me dit een veel betere optie. Schappelijke prijzen ook. Bedankt voor de tip.Linksquest schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:17:
[...]
Zo’n backlit kitje met bivert heb ik hier ook nog ergens liggen. Was ik al helemaal vergeten... ook weer iets voor op de to-do stapel 🙄
Ik heb toevallig een enkele post kunnen vinden naar hetgeen wat ik ongeveer zoek. Zie post: Thomas. in "Goeie oude (retro) consoles deel 13"Linksquest schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:17:
[...]
Verwijderd
Pas maar op dat de stapel niet omvaltBruiser schreef op maandag 10 mei 2021 @ 15:15:
Zo’n backlit kitje met bivert heb ik hier ook nog ergens liggen. Was ik al helemaal vergeten... ook weer iets voor op de to-do stapel 🙄
Heb zelf ook nog de voornemens om de Game Gear van nieuwe caps en zo,n mcwill schermpje voorzien.... Ooit
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Nintendo DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo 64
- Saturn
- Dreamcast
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
analogue prijs bij release.....200? (ik gok het even he)BarôZZa schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:58:
[...]
Als je toch een onofficiële shell en scherm geen probleem vindt: is het dan niet beter om te wachten op de Analogue Pocket?
je wil het bestellen maar nope, gaat je niet lukken
oh dan kijk ik op ebay
600
Zijn verder over het algemeen prachtige producten (hoewel ik het cart wobble gebeuren ook nogal schandelijk vind voor zo'n premium product) maar helaas niet zonder nadelen in met name het bestel proces.
10 second ninja DONE
De Super Nt en dergelijke waren prima verkrijgbaar, verwacht dat het bij de Pocket ook zal zijn. Na die aluminium Nes zijn ze een beetje afgestapt van het ultra exclusieve gedoe.Sagat schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:44:
[...]
analogue prijs bij release.....200? (ik gok het even he)
oh dan kijk ik op ebay
600![]()
Zijn verder over het algemeen prachtige producten (hoewel ik het cart wobble gebeuren ook nogal schandelijk vind voor zo'n premium product) maar helaas niet zonder nadelen in met name het bestel proces.
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Nintendo DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo 64
- Saturn
- Dreamcast
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Kratje bier op zetten?BarôZZa schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:47:
[...]
De Super Nt en dergelijke waren prima verkrijgbaar, verwacht dat het bij de Pocket ook zal zijn. Na die aluminium Nes zijn ze een beetje afgestapt van het ultra exclusieve gedoe.
10 second ninja DONE
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Nintendo DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo 64
- Saturn
- Dreamcast
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Misschien heb ik teveel retrorgb gekeken, Bob haalt bij zo ongeveer elk analogue nieuws item dit probleem aan. Laten we zeggen dat ik hoop dat @BarôZZa gelijk heeft en ik (Bob?) nietRJL86 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:56:
Iets met scalpers en zo
10 second ninja DONE
Onlangs, toen de Super NT opnieuw werd aangeboden, nog maar aan den lijve ondervonden dat bestellen bij Analogue een hel is.
Om dan vervolgens de ene nieuwe aanbieding na de andere te zien verschijnen op ebay met “confirmed order” voor het dubbel, driedubbel en soms zelfs vierdubbele van de prijs.
Om marktplaats en 2dehands hetzelfde trouwens...
Tot zover hun mededeling van enkele maanden geleden dat ze iets gingen ondernemen tegen scalpers... wat dus gewoon reclame was.
Om dan vervolgens de ene nieuwe aanbieding na de andere te zien verschijnen op ebay met “confirmed order” voor het dubbel, driedubbel en soms zelfs vierdubbele van de prijs.
Om marktplaats en 2dehands hetzelfde trouwens...
Tot zover hun mededeling van enkele maanden geleden dat ze iets gingen ondernemen tegen scalpers... wat dus gewoon reclame was.
Verwijderd
Zelf een nieuwe videokaart bij AMD gaat nog makkelijker...RJL86 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:56:
Iets met scalpers en zo
Dat is intussen al meermaals gebeurt denk ik, vandaar dat ik soms vergeet wat ik nog liggen heb 🤪Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:24:
[...]
Pas maar op dat de stapel niet omvalt![]()
Heb zelf ook nog de voornemens om de Game Gear van nieuwe caps en zo,n mcwill schermpje voorzien.... Ooit
Zo’n cap setje voor de GG ligt ook nog te wachten, evenals eentje voor de 32X...
Je kan best gelijk hebben, dat ding is dit jaar al twee keer uitgesteld en zal in het begin wel een tekort zijn. Maar ik heb geen haast met die dingen. Heb al die jaren zonder gekund, dus ik zie wel wanneer ze op voorraad zijn.Sagat schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:59:
[...]
Misschien heb ik teveel retrorgb gekeken, Bob haalt bij zo ongeveer elk analogue nieuws item dit probleem aan. Laten we zeggen dat ik hoop dat @BarôZZa gelijk heeft en ik (Bob?) niet
Heb een tijd geleden ook voor de snes variant maar simpelweg veel te duur.Sagat schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:44:
[...]
oh dan kijk ik op ebay
600![]()
Voor mij volstaat voor nu de hyperkin snes variant. Kwaliteit is minder maar ben er erg blij mee en was gewoon bij nedgame te bestellen.
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Nintendo DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo 64
- Saturn
- Dreamcast
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
ooooooooo hyperkinHenkje.doc schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:16:
[...]
Heb een tijd geleden ook voor de snes variant maar simpelweg veel te duur.
Voor mij volstaat voor nu de hyperkin snes variant. Kwaliteit is minder maar ben er erg blij mee en was gewoon bij nedgame te bestellen.
Maar goed, ik ben groot voorstander van: als een product voor de prijs waarvoor het aangeboden word, jou behoeften vervult dan is het prima.
Ben wel nieuwsgierig, waarom hyperkin en niet simpelweg 2e hands snes gezocht? Hyperkin 'leest' carts dus heeft toch niet veel voordeel boven snes? (ok wacht......regio vrij? hdmi poort.......save states? Maar goed nog steeds nieuwsgierig naar je antwoord
10 second ninja DONE
Klopt, de nt mini en super nt hebben hier zeker last van. Niet aan de cart komen wordt er dan gezegd, jaja. Ik heb destijds een stukje vilt achter in het slot geplakt waardoor de cart beter bleef zitten. Maar heb uiteindelijk de Super NT maar verkocht en ben voor een snes chip1 met rgb mod gegaan. Hetzelfde beeld icm met een OSSC en meer de "real deal". De mega sg heeft van het "cart wobble" overigens nog het minst of helemaal geen last van.Sagat schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:44:
[...]
oh dan kijk ik op ebay
600![]()
Ja de pocket. Dit kaar gaat het niet meer lukken denk ik. Hij is (voor de pre orders) al vertraagd naar oktober. Hopelijk hebben ze de componenten allemaal al binnen anders wordt het nog later. En dan moet de duo hierna ook nog worden geproduceerd.
Denk dan hdmi idd, maar het is ook niet mijn ding dit. Los van de carts zou ik dan eerder voor een snes mini gaan. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.Sagat schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:28:
[...]
ooooooooo hyperkin![]()
Maar goed, ik ben groot voorstander van: als een product voor de prijs waarvoor het aangeboden word, jou behoeften vervult dan is het prima.
Ben wel nieuwsgierig, waarom hyperkin en niet simpelweg 2e hands snes gezocht? Hyperkin 'leest' carts dus heeft toch niet veel voordeel boven snes? (ok wacht......regio vrij? hdmi poort.......save states? Maar goed nog steeds nieuwsgierig naar je antwoord)
Schijnt enkel met de eerdere modellen te zijn met de super NT. in de latere modellen is dit gefixt3style schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:37:
[...]
Klopt, de nt mini en super nt hebben hier zeker last van. Niet aan de cart komen wordt er dan gezegd, jaja. Ik heb destijds een stukje vilt achter in het slot geplakt waardoor de cart beter bleef zitten. Maar heb uiteindelijk de Super NT maar verkocht en ben voor een snes chip1 met rgb mod gegaan. Hetzelfde beeld icm met een OSSC en meer de "real deal". De mega sg heeft van het "cart wobble" overigens nog het minst of helemaal geen last van.
Ja de pocket. Dit kaar gaat het niet meer lukken denk ik. Hij is (voor de pre orders) al vertraagd naar oktober. Hopelijk hebben ze de componenten allemaal al binnen anders wordt het nog later. En dan moet de duo hierna ook nog worden geproduceerd.
Maar dat is best slecht voor zo'n premium product
Verwijderd
Hopelijk komt er een handige snuiter die een cart module voor de Mister maakt. Dan ben je flexibeler en vast goedkoper. Leuk alla Pi behuizing erbij en klaar.
Ben benieuwd of dat zo is, de laatste batch van 2021 bedoel je?gast7 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:41:
[...]
Schijnt enkel met de eerdere modellen te zijn met de super NT. in de latere modellen is dit gefixt
Maar dat is best slecht voor zo'n premium product
Met de laatste NT mini (met verbeterde cart slot) namelijk nog wel het geval:
https://www.reddit.com/r/...ata_if_you_bump_the_cart/
Mijn originele snes van vroeger heb ik nog dus dat was het niet.Sagat schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:28:
[...]
ooooooooo hyperkin![]()
Ben wel nieuwsgierig, waarom hyperkin en niet simpelweg 2e hands snes gezocht? Hyperkin 'leest' carts dus heeft toch niet veel voordeel boven snes? (ok wacht......regio vrij? hdmi poort.......save states? Maar goed nog steeds nieuwsgierig naar je antwoord)
Hdmi was inderdaad een van de zaken die ik wilde. Region vrij en multi carts kunnen spelen waren ook voor mij belangrijk.
Had gekeken naar de retron 5. Die viel af omdat daar geen multicarts op werken.
Heb van de snes variant ook de nes variant eigenlijk om dezelfde reden.
Maar er zijn idd genoeg andere oplossingen en werkwijzen mogelijk
Dat is ook mijn plan... heb echter nog geen PAL 1-chip weten te vinden... een US NTSC model heb ik wel een 1-chip van.
Het idee was om zo een NTSC ook te modden met RGB (kan dat eigenlijk wel? 🤔) en gelijk regio vrij maken. Voordeel daarvan is dat de carts van alle regio’s erin passen zonder het slot aan te moeten passen. Nadeel is dat die console niet zo mooi is als een PAL versie 🙄
Ja ik heb dus ook een snes ntsc Jr. met rgb mod. De pal snes blijft de mooiste, maar de Snes Jr. vind ik wel nog een mooi slim design hebben (zelfde als de Japanse Jr.).Bruiser schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:32:
[...]
Dat is ook mijn plan... heb echter nog geen PAL 1-chip weten te vinden... een US NTSC model heb ik wel een 1-chip van.
Het idee was om zo een NTSC ook te modden met RGB (kan dat eigenlijk wel? 🤔) en gelijk regio vrij maken. Voordeel daarvan is dat de carts van alle regio’s erin passen zonder het slot aan te moeten passen. Nadeel is dat die console niet zo mooi is als een PAL versie 🙄
Voordeel van de snes Jr. is dat ze (altijd?) chip 1 zijn en met een rgb mod (met dejitter) heb je het beste beeld. Ook zijn ze later uitgebracht dan de eerste snes, dus de caps etc zijn ook nieuwer.
Zelf heb ik de plastic cart inlay van de console gewisseld (kun je makkelijk er uit halen) voor een die ook Japanse carts aankan (geen pal). Dan hoef je niet te snijden in je console. Icm met Everdrive FX Pak Pro kun je alles spelen. Die cart is sowieso regio vrij.
[ Voor 12% gewijzigd door 3style op 10-05-2021 19:13 ]
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Nintendo DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo 64
- Saturn
- Dreamcast
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Hrmmm de snes......ik heb dus nog mijn oude snes van vroeger, verkleurd, pal, launch model dus niet one chip.....idealiter zou ik hem dus idd vervangen, ondanks de ugly factor idd een usa snes overwogen en ja dan idd icm met flashcard. Maar dan ben je toch weer....+-300 verder? En dan nog de connectie, of kan een usa snes overweg met een rgb scart kabel.....? Dus nee ik hou het lekker bij mijn mister en heel af en toe nog nostalgisch een echte cart in het ouwe beestje3style schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:05:
[...]
Ja ik heb dus ook een snes ntsc Jr. met rgb mod. De pal snes blijft de mooiste, maar de Snes Jr. vind ik wel nog een mooi slim design hebben (zelfde als de Japanse Jr.).
Voordeel van de snes Jr. is dat ze (altijd?) chip 1 zijn en met een rgb mod (met dejitter) heb je het beste beeld. Ook zijn ze later uitgebracht dan de eerste snes, dus de caps etc zijn ook nieuwer.
Zelf heb ik de plastic cart inlay van de console gewisseld (kun je makkelijk er uit halen) voor een die ook Japanse carts aankan (geen pal). Dan hoef je niet te snijden in je console. Icm met Everdrive FX Pak Pro kun je alles spelen. Die cart is sowieso regio vrij.
Ik moet wel echt gaan nadenken of ik voor 'the dream' wil gaan en die neo geo cd bestel, de sd loaders gaan 30 mei de clearance sale in......verzameltechnisch supervet, en praktisch ook geinig want mister speelt geen ngcd. En ja die cd soundtracks, die vind ik toch wel HEEL erg fijn.
Maar nadelen...
- default neo controllers/sticks
Liever mijn eigen keuze, goed volgens mij ben ik daar niet de enige in en kun je wel alternatieven gebruiken met wat moeite
- output?
mods nodig voor rgb scart? Kan wel gelijk meegenomen met inbouwen sd loader natuurlijk......
-games
Vooral.....gezien zelfs mijn potatoe pc als de games perfect * (eigenlijk beter dan original, geen laad issues) speelt......wat is de meer waarde, helemaal omdat de general consensus is dat de games vaak beter zijn op aes/mvs.........aargh
Kan er iig nog paar nachtjes over slapen...
* goed 'perfect'......blijft software emulatie, zou beetje schijnheilig zijn om wel kritiek te leveren op hyperkin en dan hier sw emulatie perfect noem maar, met de games die ik getest heb voelde alles prima!
Ik voel doe dus wel aan mijn eigen criteria in dit geval
10 second ninja DONE
De Neogeo cd, was dat niet met een 1x speed cd speler? 10 minuten laden voordat je een game kan beginnen?
Ik ken iemand die heel veel games uit het buitenland haalt. Hij stuurt de verpakkingen en boekjes met een pakket naar zichzelf en neemt de cartridges en discs mee in in zijn bagage. Nadeel is wel dat dit niet met gesealde games kan.BarôZZa schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:45:
Ik heb net de meeste van m'n Game Gear games ingepakt om mee te nemen in het vliegtuig. Was nog een zoektocht om iets te vinden waarmee de doosjes niet geplet zouden worden. Na twee miskopen de perfecte piepschuim doos gevonden
[Afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Ja, er was later nog wel een revisie waarbij de CD-speler op hogere snelheid kon lezen en dus ook de laadtijden drastisch verminderden.RJL86 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:10:
De Neogeo cd, was dat niet met een 1x speed cd speler? 10 minuten laden voordat je een game kan beginnen?
Ja, dat doe ik normaal ook, al is het maar om de douane te ontwijkenJumpman schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:13:
[...]
Ik ken iemand die heel veel games uit het buitenland haalt. Hij stuurt de verpakkingen en boekjes met een pakket naar zichzelf en neemt de cartridges en discs mee in in zijn bagage. Nadeel is wel dat dit niet met gesealde games kan.
En ik ben een beetje huiverig als het om Sri Lanka Post gaat. Misschien nergens op gebaseerd, maar alles gaat hier nog met de hand.
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Nintendo DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo 64
- Saturn
- Dreamcast
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Correct! ps1 had volgens mij net zo goed een 1 speed cd speler btwRJL86 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:10:
Saturn een double speed dacht ik! Dus there ya go, saturn confirmed beter than ps1, someone rewrite the history books!
Ja die ging volgens mij letterlijk naar 2x ipv 1 dus laadtijden door de helft, nou is 10 minuten wat extreem, maar idd 30-60-90 seconden zijn volgens mij idd wel echt real word scenarios. En exact hierom wil ik dus een sd loader. De laad tijden zouden daarmee 75% moeten worden gereduceerd (oh en iets met instant complete libraryExorcist schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:15:
[...]
Ja, er was later nog wel een revisie waarbij de CD-speler op hogere snelheid kon lezen en dus ook de laadtijden drastisch verminderden.
maar toegegeven, ik verwacht hem echt voornamelijk voor 'plankvulling' te kopen. Kan me voorstellen dat indien ik ook na direct vergelijken nog steeds geen verschil voel tussen fysieke hardware en emulatie nog steeds meer op pc zal spelen. Maar dat vergelijken vind ik ook gewoon erg tof.
Leuke van die sd loader mod is dat je overigens ook nog steeds de echte cd's zou kunnen gebruiken
and for something completely different:
YouTube: PlayStation 3 - Games Still Worth Playing! [Livestream]
Dit is een digital foundry stream over de ps3 (toen net bekend werd dat de store zou sluiten, en nog NIET bekend was dat hij iig nog een tijdje open blijft)
Maar het gaat om een uitspraak die via een 'super chat' binnenkomt. Knakker geeft aan dat een game met de digitale versie interactive environments heeft (en daarmee indirect dat de fysieke disc versie dit NIET heeft......?) Goed ik heb zelf nog nooit iets dergelijks gehoord en ga er vanuit dat het niet klopt, maar ben erg nieuwsgierig naar jullie mening/ervaringen!
Kan me niet zo goed herinneren of de heren er nog op inhaakten
(omdat ik op dat moment al lekker gemaakt was en op zoek ging naar mijn/een eigen motorstorm, die ik dus niet fysiek blijk te hebben. Ps plus to the rescue, dus idd even klein uurtje 'motorstorm apocalyspse' gedaan, erg tof (helaas niet meer online speelbaar, dus de platinum gaat het niet worden, maar toegegeven al kon het wel, dan zou ik het wsl ook niet halen!
Ga het dus zelf ook nog even verder kijken en zien of er daar nog iets over gezegd word.
edit:
Ze gaan bijna direct erna over op 'motorstorm 1 en mogelijk 2 hadden een eigen patch mechanisme' . Waardoor die games dus ook nog is niet meer gepatched kunnen worden (nou ja via de online store iig niet) DIe is ook lekker!
Goed volgens mij al vaker gezegd, bij dode retro consoles is het voor mij anything goes, maar de ps3 heeft nog een store dus die 'hack' ik nog niet......maar geez this sucks!
[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 11-05-2021 09:59 ]
10 second ninja DONE
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Nee, de PS1 heeft een double-speed drive....Sagat schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:55:
[...]
Correct! ps1 had volgens mij net zo goed een 1 speed cd speler btw
Saturn een double speed dacht ik! Dus there ya go, saturn confirmed beter than ps1, someone rewrite the history books!
[...]
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Nintendo DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo 64
- Saturn
- Dreamcast
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
I stand corrected! ik zou echter zweren dat de drive van de saturn sneller was, meende ook dat de laadtijdens van sommige spellen iets beter (minder traag?
Goed mocht ik ooit nog bronnen vinden die het 'bewijzen' dan kom ik er op terug!
Wel interessant (mooie dag waarin mijn aannames niet kloppen.....) zelfs de neo geo cdz heeft GEEN snellere drive dan de vanilla versies.
Neo-Geo CD is a 1x (all models, even the CDZ--it has a larger cache).
Uiterst betrouwbare bron 'some dude on the intarwebz in 2010'
10 second ninja DONE
@Sagat https://videogameforums.c...-cd-video-game-load-times
Vind je misschien wel interessant om vandaag door te nemen
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
M.a.w. hou je hier even afzijdig totdat je je feiten op een rij hebt @SagatSeroczynski schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:29:
Heb nog nooit op een Saturn gespeeld, maar vond de ps1 nooit echt traag. Maarrrrr is ook al jaren geleden dat ik een ps1 heb opgestart. Speel ps1 games altijd op mijn ps2.
Verwijderd
Is het niet zo dat de disc drive van de ps2 zich aanpast aan de snelheid van de ps1 drive? Volgens mij laden ps1 games namelijk niet sneller op een ps2. Kan mij ook voorstellen dat fmv video's niet goed lopen als de snelheid van de ps2 disc drive wordt gebruikt.RJL86 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:50:
Heb nog nooit op een Saturn gespeeld, maar vond de ps1 nooit echt traag. Maarrrrr is ook al jaren geleden dat ik een ps1 heb opgestart. Speel ps1 games altijd op mijn ps2.
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Nintendo DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo 64
- Saturn
- Dreamcast
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Seroczynski schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:29:
Haha dat is 1 manier om het te interpreteren! Echter het geen wat mij intrigeert is het 'vandaag'stukkie.....is het vandaag internationale check cd speeds van retro consoles dag?Exorcist schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:30:
[...]
M.a.w. hou je hier even afzijdig totdat je je feiten op een rij hebt @Sagat
(wsl niet en verwijst hij terug naar mijn eigen opmerking......maar dit vind ik leuker
Maar thanks voor de link!
10 second ninja DONE
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Zo niet, dan is het vanaf heden op 11-5 gewoon zo!Sagat schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:20:
[...]
[...]
Haha dat is 1 manier om het te interpreteren! Echter het geen wat mij intrigeert is het 'vandaag'stukkie.....is het vandaag internationale check cd speeds van retro consoles dag?
(wsl niet en verwijst hij terug naar mijn eigen opmerking......maar dit vind ik leuker)
Maar thanks voor de link!
Wist je dat de PS2 CD's kan lezen op 24x?
Ik denk dat hij doelt op het feit dat MotorStorm Apocalypse alleen in de SP realtime destructible environments heeft en niet in de MP.Sagat schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:55:
[...]
Correct! ps1 had volgens mij net zo goed een 1 speed cd speler btw
[...]
Ja die ging volgens mij letterlijk naar 2x ipv 1 dus laadtijden door de helft, nou is 10 minuten wat extreem, maar idd 30-60-90 seconden zijn volgens mij idd wel echt real word scenarios. En exact hierom wil ik dus een sd loader. De laad tijden zouden daarmee 75% moeten worden gereduceerd (oh en iets met instant complete library),
maar toegegeven, ik verwacht hem echt voornamelijk voor 'plankvulling' te kopen. Kan me voorstellen dat indien ik ook na direct vergelijken nog steeds geen verschil voel tussen fysieke hardware en emulatie nog steeds meer op pc zal spelen. Maar dat vergelijken vind ik ook gewoon erg tof.
Leuke van die sd loader mod is dat je overigens ook nog steeds de echte cd's zou kunnen gebruikendus mocht ik een gekke bui hebben dan wellicht toch nog is een org game aanschaffen......
and for something completely different:
YouTube: PlayStation 3 - Games Still Worth Playing! [Livestream]
Dit is een digital foundry stream over de ps3 (toen net bekend werd dat de store zou sluiten, en nog NIET bekend was dat hij iig nog een tijdje open blijft)
Maar het gaat om een uitspraak die via een 'super chat' binnenkomt. Knakker geeft aan dat een game met de digitale versie interactive environments heeft (en daarmee indirect dat de fysieke disc versie dit NIET heeft......?) Goed ik heb zelf nog nooit iets dergelijks gehoord en ga er vanuit dat het niet klopt, maar ben erg nieuwsgierig naar jullie mening/ervaringen!
Kan me niet zo goed herinneren of de heren er nog op inhaakten
(omdat ik op dat moment al lekker gemaakt was en op zoek ging naar mijn/een eigen motorstorm, die ik dus niet fysiek blijk te hebben. Ps plus to the rescue, dus idd even klein uurtje 'motorstorm apocalyspse' gedaan, erg tof (helaas niet meer online speelbaar, dus de platinum gaat het niet worden, maar toegegeven al kon het wel, dan zou ik het wsl ook niet halen!)
Ga het dus zelf ook nog even verder kijken en zien of er daar nog iets over gezegd word.
edit:
Ze gaan bijna direct erna over op 'motorstorm 1 en mogelijk 2 hadden een eigen patch mechanisme' . Waardoor die games dus ook nog is niet meer gepatched kunnen worden (nou ja via de online store iig niet) DIe is ook lekker!![]()
Goed volgens mij al vaker gezegd, bij dode retro consoles is het voor mij anything goes, maar de ps3 heeft nog een store dus die 'hack' ik nog niet......maar geez this sucks!
Daarnaast maken sommige oude games inderdaad gebruik van hun interne patching mechanisme. Denk hierbij aan Resistance Fall of Man (ik kan de Rumble patch niet meer installeren, de digitale versie uit de PS store is wel gepatcht), MotorStorm (1), Everybody's Golf: Wold Tour en ongetwijfeld nog wat andere games.
Ik meen dat het patching mechanisme van MotorStorm 1 nog wel werkt nadat fans wat e-mails verstuurd hadden. Ik heb vorig jaar in januari nog deze update binnengehaald. Mocht iemand interesse hebben: ik heb de patch data gebackupt voor deze titel. Als iemand mij nog kan helpen aan de patchdata van RFOM
Verwijderd
Die patch voor Resistance werkt denk ik alleen op CFW?Skire schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:24:
[...]
Ik denk dat hij doelt op het feit dat MotorStorm Apocalypse alleen in de SP realtime destructible environments heeft en niet in de MP.
Daarnaast maken sommige oude games inderdaad gebruik van hun interne patching mechanisme. Denk hierbij aan Resistance Fall of Man (ik kan de Rumble patch niet meer installeren, de digitale versie uit de PS store is wel gepatcht), MotorStorm (1), Everybody's Golf: Wold Tour en ongetwijfeld nog wat andere games.
Ik meen dat het patching mechanisme van MotorStorm 1 nog wel werkt nadat fans wat e-mails verstuurd hadden. Ik heb vorig jaar in januari nog deze update binnengehaald. Mocht iemand interesse hebben: ik heb de patch data gebackupt voor deze titel. Als iemand mij nog kan helpen aan de patchdata van RFOMdie is niet meer te downloaden op de reguliere manier.
De digitale versie heeft wel de rumble patch die je nog via de store kan kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2021 11:38 ]
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Nintendo DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo 64
- Saturn
- Dreamcast
- Game boy advance
- Game boy advance sp
- 16 bit
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
ik stem voor! Meld jij hem even aan bij google?Exorcist schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:22:
[...]
Zo niet, dan is het vanaf heden op 11-5 gewoon zo!
Wist je dat de PS2 CD's kan lezen op 24x?
10 second ninja DONE
Ik heb de neogeo cd ik heb geen last ervan , maar ben met de jaren geduldiger geworden.
Je kan ook een Neogeo cdz kopen die laden sneller.
Je kan ook een Neogeo cdz kopen die laden sneller.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.
:strip_exif()/f/image/gSPFArlVLOJzRKXyscijmL8L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VVBcw04bfz7Btp6VEKIFjjnM.jpg?f=fotoalbum_large)