Space jame is een erg vermakelijke game om te spelen!Exorcist schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:28:
Eindelijk weer 's een PS1 spel erbij. En ik had een reden om Fantavision te kopen, weet alleen ff niet meer welke... / ah ja, launch title
[Afbeelding]
- Exorcist
- Registratie: Maart 2002
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- Microsoft Xbox + 1 Controller
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Ergste geval van updates op de PS3 die ik ken moet Gran Turismo zijn (5 én 6). Als je die wil gaan spelen terwijl deze nog niet op je PS3 staat, dan zal dat niet op dezelfde avond zijn. Uurtje of 4 kun je er wel voor uittrekken.
- Sagat
- Registratie: April 2002
- Laatst online: 16:39
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Nintendo DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Game boy advance
- Dreamcast
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Even in ot omdat het current en last gen betreft maar:Grumpmeister schreef op maandag 12 april 2021 @ 16:24:
[...]
Ik gebruik deze zelf: pricewatch: Aten 8-Port HDMI Switch
Het is alleen geen 4K, dus ik heb nog een 4K HDMI switch (met 5 ports) erachter hangen. Alle retro dingen hangen verder aan de Aten. Verder wel positief erover.
offtopic:
ooh ooh doe mij linkie naar die 4k switch? Die heb ik inmiddels ook wel nodig met 3x 4k console (ok 2 echte een een die upscaled )
ooh ooh doe mij linkie naar die 4k switch? Die heb ik inmiddels ook wel nodig met 3x 4k console (ok 2 echte een een die upscaled )
Of kan ik het alvast future retro noemen?
10 second ninja DONE
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Nintendo DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Game boy advance
- Dreamcast
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Ken deze pad niet! Misschien is kijken gezien ik volgens sommigen een controller fetisch hebTTC schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:12:
[...]
Ik gebruik toevallig ook dezelfde Aten 8-Port HDMI Switch, kan hem ook aanraden.
Net nog een leuk pakje ontvangen, voor fans van de Sega Saturn controller:
[Afbeelding]
De perfecte controller voor shmups/fighters op de dreamcast, de ASCII PAD FT.
Op deze foto kan je alleen de shoulder buttons niet zo goed zien, maar kan me niet voorstellen dat die er niet zijn?
10 second ninja DONE
Verwijderd
Hahaha ja GT6 heeft volgens mij iets van 20 updates of zo en de meeste zijn allemaal rond de 500mb tot 1,5gb. Die moet je 1 keer installeren en nooit meer verwijderen.Exorcist schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:24:
Ergste geval van updates op de PS3 die ik ken moet Gran Turismo zijn (5 én 6). Als je die wil gaan spelen terwijl deze nog niet op je PS3 staat, dan zal dat niet op dezelfde avond zijn. Uurtje of 4 kun je er wel voor uittrekken.
Verwijderd
Is wel één van de duurste controllers op de markt, beetje vergelijkbaar met de Hori N64Sagat schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:31:
[...]
Ken deze pad niet! Misschien is kijken gezien ik volgens sommigen een controller fetisch heb
Op deze foto kan je alleen de shoulder buttons niet zo goed zien, maar kan me niet voorstellen dat die er niet zijn?
Denk dat je met de Wingman een betaalbaarder optie hebt.
Ik heb deze controller ook gehad en het is een van de beste op de Dreamcast voor 2D games. Wel prijzig tegenwoordig trouwens. De dpad is heel fijn, maar kan wel snel wat losjes voelen.Sagat schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:31:
[...]
Ken deze pad niet! Misschien is kijken gezien ik volgens sommigen een controller fetisch heb
Een alternatief is de Saturn controller, maar ook prijzig icm de zeer schaarse adapter en een betere oplossing tegenwoordig is de 8bitdo m30 icm een brook adapter. De M30 heeft een geweldige dpad vind ik.
Je mist dan wel de vmu support die de ascii controller heeft, al voelde dat ook wel minder ergonomisch in de hand. De brook adapter heeft wel intern een beetje ruimte voor saves.
[ Voor 11% gewijzigd door 3style op 13-04-2021 18:55 ]
weinig tijd gehad ga het sewwes doen en ik zet de ps3 pas morgen terug aan , want ik heb gelezen dat er veel tijd moet tussen zijn .
Heel erg bedankt
Edit: done morgen zet ik de ps3 met goede hoop aan .
Heel erg bedankt
Edit: done morgen zet ik de ps3 met goede hoop aan .
[ Voor 15% gewijzigd door elsympatico op 13-04-2021 19:56 ]
Verwijderd
Ook mooi hoe dit werkt:
nieuws: Ubisoft stopt in 2021 met servers voor oude Rainbow Six- en Ghost Rec...
Ulc kan je straks niet meer gebruiken... Toch izar dat je dit niet gewoon houdt in een offline game...
Vanaf 1 juni gaat het om bijvoorbeeld Assassin's Creed 2, Far Cry 2 en Anno 1404. Hoewel die games geen multiplayer hebben, verliezen spelers daardoor wel hun unlockable content. Ook als spelers bijvoorbeeld skins of wapens al eerder hebben gekregen, verdwijnen die als ze op de pc spelen. Op de consoles blijven dergelijke ulc's, totdat spelers een savegame terugzetten.
nieuws: Ubisoft stopt in 2021 met servers voor oude Rainbow Six- en Ghost Rec...
Ulc kan je straks niet meer gebruiken... Toch izar dat je dit niet gewoon houdt in een offline game...
Vanaf 1 juni gaat het om bijvoorbeeld Assassin's Creed 2, Far Cry 2 en Anno 1404. Hoewel die games geen multiplayer hebben, verliezen spelers daardoor wel hun unlockable content. Ook als spelers bijvoorbeeld skins of wapens al eerder hebben gekregen, verdwijnen die als ze op de pc spelen. Op de consoles blijven dergelijke ulc's, totdat spelers een savegame terugzetten.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2021 19:30 ]
@Grumpmeister @TTC Dank voor jullie reacties. Lijkt helemaal te voldoen. Gaat op een dusdanige manier ingezet worden dat eventeel gebrek aan 4k support geen issue is.
Nog steeds bijzonder dat deze game uitkwam op de ps3 toen de ps4 al even uit was gekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:44:
[...]
Hahaha ja GT6 heeft volgens mij iets van 20 updates of zo en de meeste zijn allemaal rond de 500mb tot 1,5gb. Die moet je 1 keer installeren en nooit meer verwijderen.
Overigens nog steeds erg goed speelbaar net als gt4 op de ps2.
Ben benieuwd wat er op de Xbox 360 gaat gebeuren. Er is nog genoeg van onze collectie niet backwards compatible. Helaas om redenen die niet altijd technisch zijn.Exorcist schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:44:
[...]
Wow. Als dat permanent is, dan is dat heel, heel slecht. Waarom zouden ze patches niet scheiden van de Store/DLC? Iets dat broodnodig is om een spel te starten moet je kunnen aanbieden tot je als bedrijf zelf ten onder gaat.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Ja, ik ook. Al denk ik dat het op de 360 meer meevalt. Patches zijn nooit heel groot (heb me altijd afgevraagd waarom patches op de 360 vaak maar maximaal 10MB waren en op de PS3 enorm groot (voor die tijd). Heb iig genoeg 360's staan om me niet druk te maken om backwards compatabiliteit maar dan nog, patches die broodnodig zijn en die niet meer te krijgen zijn...lastig. Zeker als het je fysieke collectie (deels) "onbruikbaar" maakt. Denk dat dat probleem zich pas echt gaat voordoen vanaf XB One/PS4 echter.Henkje.doc schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:45:
[...]
Ben benieuwd wat er op de Xbox 360 gaat gebeuren. Er is nog genoeg van onze collectie niet backwards compatible. Helaas om redenen die niet altijd technisch zijn.
Verwijderd
Dat is volgens mij nog steeds zo toch? De ps5 updates zijn vele malen groter dan die van de series x. Volgens mij moet je bij playstation een heel stuk van de code in de update zetten. Waarbij je Microsoft volgens mij alleen de aangepaste code kan veranderen. Volgens mij zijn die patches daarom bij Microsoft een stuk kleiner.Exorcist schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:04:
[...]
Ja, ik ook. Al denk ik dat het op de 360 meer meevalt. Patches zijn nooit heel groot (heb me altijd afgevraagd waarom patches op de 360 vaak maar maximaal 10MB waren en op de PS3 enorm groot (voor die tijd). Heb iig genoeg 360's staan om me niet druk te maken om backwards compatabiliteit maar dan nog, patches die broodnodig zijn en die niet meer te krijgen zijn...lastig. Zeker als het je fysieke collectie (deels) "onbruikbaar" maakt. Denk dat dat probleem zich pas echt gaat voordoen vanaf XB One/PS4 echter.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Klopt wel ja, de updates die ik voor de XSX games krijg zijn verhoudingsgewijs kleiner dan die voor de PS5. Vreemd dat dat twee generaties verder nog steeds zo brak is.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:18:
[...]
Dat is volgens mij nog steeds zo toch? De ps5 updates zijn vele malen groter dan die van de series x. Volgens mij moet je bij playstation een heel stuk van de code in de update zetten. Waarbij je Microsoft volgens mij alleen de aangepaste code kan veranderen. Volgens mij zijn die patches daarom bij Microsoft een stuk kleiner.
Duur klopt wel, maar met wat geduld heb ik er toch eentje kunnen vinden voor een deftige prijs!Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:06:
[...]
Is wel één van de duurste controllers op de markt, beetje vergelijkbaar met de Hori N64
Denk dat je met de Wingman een betaalbaarder optie hebt.
Maar dus zoals al opgemerkt heeft deze geen schouderknoppen, maar wel ingebouwde rumble en een vmu slot.
De Hori Game Boy Player Controller voor de Gamecube daarentegen... ik heb ooit eentje sealed op te kop kunnen tikken, maar gezien de woekerprijzen zou het zonde zijn hem open te doen. Dus nu is het wachten op de moment dat er eentje los aan een acceptabele prijs online komt.
Verwijderd
Even een update wat betreft die patches bij de ps3, ik had een mail gestuurd naar Sony en krijg het volgende antwoord:
Bedankt voor je contact met PlayStation Support.
We begrijpen dat het niet lukt om games en updates te downloaden op je PlayStation 3. Dit is een bekend probleem en we zijn er mee bezig om dit op te lossen. Op dit moment heb ik helaas gen zicht op hoe lang dit gaat duren.
Als je op de hoogte gehouden wil worden, dan kun je ons dit laten weten, door te reageren op deze mail. Zodra het dan opgelost is krijg je hiervan bericht.
Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we het graag. Noem daarbij je referentienummer:
Lijkt dus gewoon een tijdelijk probleem te zijn. Wel mooi dat het in het nieuws is geweest en je het overal leest en niemand heeft even de moeite gedaan om een mailtje naar Sony te sturen...
We begrijpen dat het niet lukt om games en updates te downloaden op je PlayStation 3. Dit is een bekend probleem en we zijn er mee bezig om dit op te lossen. Op dit moment heb ik helaas gen zicht op hoe lang dit gaat duren.
Als je op de hoogte gehouden wil worden, dan kun je ons dit laten weten, door te reageren op deze mail. Zodra het dan opgelost is krijg je hiervan bericht.
Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we het graag. Noem daarbij je referentienummer:
Lijkt dus gewoon een tijdelijk probleem te zijn. Wel mooi dat het in het nieuws is geweest en je het overal leest en niemand heeft even de moeite gedaan om een mailtje naar Sony te sturen...
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Nintendo DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Game boy advance
- Dreamcast
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Consoles
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
LOL, Nooit gerealiseerd dat een dreamast pad maar 6 buttons heeft i.t.t. de saturn zijn 8Bruiser schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:57:
Iemand vroeg extra foto’s van deze controller. Had hem toevallig in de buurt liggen...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Geen shoulder buttons.
Ik heb wel de meeste 2d fighters gespeeld met met saturn pad (ik had/heb convertor) maar kan me niet herinneren dat ik niet de 3x punch of kicks mappings kon gebruiken......iets om is in te duiken.
En ja met wat snel googlen zag ik idd dat de pad best prijzig was 60-80 euro ofzo......nee denk dat ik het voor dat geld wel geloof. Ook omdat ik mijn dc vermoeddelijk pas als laatste ga voorzien van een ode.
Ben het met @3style eens dat brooks adapter en m30 vrijwel perfect optie is. (liever bedraad voor mij, maar goed je kan niet alles hebben
10 second ninja DONE
@TTC Die controller heb ik ook ergens nog liggen. Wel uitgepakt volgens mij. 
Was dat helemaal vergeten.
Moest je hem beu zijn en een nieuwe eigenaar zoeken...Arunia schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:23:
@TTC Die controller heb ik ook ergens nog liggen. Wel uitgepakt volgens mij.
Een gesealde zelfs?!TTC schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:08:
[...]
De Hori Game Boy Player Controller voor de Gamecube daarentegen... ik heb ooit eentje sealed op te kop kunnen tikken, maar gezien de woekerprijzen zou het zonde zijn hem open te doen. Dus nu is het wachten op de moment dat er eentje los aan een acceptabele prijs online komt.
Gewoon uitpakken en gebruiken joh, daar dient het voor 😋
Ik ben al jaren Ebay aan het afzoeken naar een, betaalbare (lees: cheap 🤪), losse... 😄
[ Voor 5% gewijzigd door Bruiser op 14-04-2021 10:45 ]
Maar dan kan je net zo goed die gesealde verkopen, een gebruikte in nette staat kopen en een leuke duit in de zak steken.Bruiser schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:44:
[...]
Een gesealde zelfs?!
Gewoon uitpakken en gebruiken joh, daar dient het voor 😋
Ik ben al jaren Ebay aan het afzoeken naar een, betaalbare (lees: cheap 🤪), losse... 😄
Een gesealde met een nette doos kan wellicht wel het dubbele waard zijn of meer tenopzichte van een super nette controller in doos. je gaat waarschijnlijk het verschil niet merken tussen die gesealde die je openmaakt en een gebruikte exemplaar in nieuwstaat
[ Voor 10% gewijzigd door gast7 op 14-04-2021 11:29 ]
Ik zoek (onder voorbehoud) nog deze X360 games
Naruto: Rise of the Ninja
Halo 3
Naruto: The Broken Bond
SpongeBob SquarePants: Underpants Slam
Onechanbara: Bikini Samurai Squad (DLC)
Ninety Nine Nights
Ninety Nine Nights 2
Magna Carta 2
Kingdom Under Fire: Circle of Doom
Infinite Undiscovery
Bloodforge
Sommige zijn relatief duur joh, is niet normaal. Hadden ze maar allemaal Halo 3 prijzen.
Halo 3
Ninety Nine Nights
Ninety Nine Nights 2
Magna Carta 2
Infinite Undiscovery
Bloodforge
Sommige zijn relatief duur joh, is niet normaal. Hadden ze maar allemaal Halo 3 prijzen.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Voor de X360 heb ik een combi van aangeschafte digitale games en iso's, maar dat geldt alleen voor wat speciale shooters. Dat komt ook door het regio model van de MS X360 store. Bepaalde digitale games kan je dus niet kopen buiten de EU store. Voorheen kon je nog wat klooien achter een vpn, maar dat werkt niet meer door de regio lock.RazorMaron schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:34:
Halo 3
Ninety Nine Nights
Ninety Nine Nights 2
Magna Carta 2
Infinite Undiscovery
Bloodforge
Verwijderd
Daar is nu ook een variant voor. Kan niet lang duren voor andere volgen.TTC schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:08:
[...]
Duur klopt wel, maar met wat geduld heb ik er toch eentje kunnen vinden voor een deftige prijs!
Maar dus zoals al opgemerkt heeft deze geen schouderknoppen, maar wel ingebouwde rumble en een vmu slot.
Van de Hori N64 pad heeft Retrobit ook een aardige kopie gemaakt.
Bijna alles heeft een quarantaine verhoging gekregen, maar je ziet al langzaam de prijzen zakken.RazorMaron schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:34:
Halo 3
Ninety Nine Nights
Ninety Nine Nights 2
Magna Carta 2
Infinite Undiscovery
Bloodforge
Nog wat geduld en het word wel iets betaalbaarder.
Verwijderd
De updates voor de ps3 doen het overigens alweer bij mij! Dus lijkt gewoon een storm in een glas water gelukkig.
Bloodforge is een xbox live arcade game volgens mij. Voor de rest keek ikzelf altijd bij Gamemania, nedgame,cex en dat soort winkels. Voor de rest: veel speurenRazorMaron schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:34:
Halo 3
Ninety Nine Nights
Ninety Nine Nights 2
Magna Carta 2
Infinite Undiscovery
Bloodforge
Echt hele zeldzame titels zijn het niet gelukkig.
2staps verificatie uitgeprobeerd met 1 dag tussen aanzetten ps3 en heeft niks veranderd kan nog steeds niets downloaden zelfs mijn pas aangekochte games niet , ook niet op men slim maar is dezelfde account begin er verveeld me te zitten.
Verwijderd
Dan zal ik je adviseren om een mail te sturen naar support@nl.playstation.comelsympatico schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:56:
2staps verificatie uitgeprobeerd met 1 dag tussen aanzetten ps3 en heeft niks veranderd kan nog steeds niets downloaden zelfs mijn pas aangekochte games niet , ook niet op men slim maar is dezelfde account begin er verveeld me te zitten.
Binnen een dag krijg je antwoord, die kunnen je dan verder helpen met de problemen die je ervaart.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Verwijderd
Dat is vreemd. Ik kreeg van bol.com wel de goede:Exorcist schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:09:
[Afbeelding]
Ook binnen
Beetje jammer van de USA SNES maar goed, in dit geval gaat het om de inhoud.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Dan ga ik er ;s een mail aan wagen, vind die van jou véél beterVerwijderd schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:10:
[...]
Dat is vreemd. Ik kreeg van bol.com wel de goede:
[Afbeelding]
Nieuwtjes van de voorbije dagen:
:strip_exif()/f/image/Icsg8GDm2QpnhgyTQiyozuIr.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik denk dat dit de laatste Motorstorm was die ontbrak in de collectie.
En al gelijk een dilemma... de PS TV is sealed... openen en gebruiken of toch maar sealed laten 🤔
:strip_exif()/f/image/Icsg8GDm2QpnhgyTQiyozuIr.jpg?f=fotoalbum_large)
En al gelijk een dilemma... de PS TV is sealed... openen en gebruiken of toch maar sealed laten 🤔
[ Voor 6% gewijzigd door Bruiser op 14-04-2021 19:28 ]
Verwijderd
Playstation tv heb ik ook staan. Heb hem nog nooit gebruikt eerlijk gezegd. Veel games werken ook niet. Misschien binnenkort ook maar eens aansluitenBruiser schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:27:
Nieuwtjes van de voorbije dagen:
[Afbeelding]
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Heb er zelf twee aangesloten staan, op de één met CFW voor Retroarch/andere mogelijkheden. Dus dat kan voor @Bruiser ook een optie zijn wellicht?Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:30:
[...]
Playstation tv heb ik ook staan. Heb hem nog nooit gebruikt eerlijk gezegd. Veel games werken ook niet. Misschien binnenkort ook maar eens aansluiten
@snefkens “veel games werken ook niet”... bedoel je daarmee het streamen van games van de PS4 naar de TV of...?
Alle (fysieke) Vita games werken er toch wel op hoop ik 🤔
Moet ik meer over weten... 😉
Dat klinkt wel interessant 😄Exorcist schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:34:
[...]
Heb er zelf twee aangesloten staan, op de één met CFW voor Retroarch/andere mogelijkheden. Dus dat kan voor @Bruiser ook een optie zijn wellicht?
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Nee, niet alles werkt..gezien de PSTV geen touchpaneel heeftBruiser schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:02:
@snefkens “veel games werken ook niet”... bedoel je daarmee het streamen van games van de PS4 naar de TV of...?
[...]
Dat klinkt wel interessant 😄
Ik hoop dat iemand hier zit die mij kan helpen.
ik heb mijn SNES weer te voorschijn gehaald en die wilde ik aansluiten met mijn philips smart tv. maar dit krijg ik niet voor elkaar. via CVBS. Daar heb ik een nieuwe kabel voor besteld met tulp(?) aansluiting. Dan blijft de tv aangeven geen signaal.
de SNES doet het wel veder.
ik heb mijn SNES weer te voorschijn gehaald en die wilde ik aansluiten met mijn philips smart tv. maar dit krijg ik niet voor elkaar. via CVBS. Daar heb ik een nieuwe kabel voor besteld met tulp(?) aansluiting. Dan blijft de tv aangeven geen signaal.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Zo'n mooie doos. En wat zetten ze erop? het oerlelijke gele platinum logoPetje72 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:32:
Vandaag ook weer een leuke set gescored voor 4 tienen. Doos is zeer netjes, inlays etc zitten er ook nog in, handleidingen. Mist alleen 1 controller en de orginele GT5 game (maar die heb ik nog eentje liggen). Daar staat tegenover dat er een leuke versie van GTA bij zit.
[Afbeelding]
Sowieso nice find voor dat geld!
Kun je 's een foto maken van de kabel en de aansluiting(en) op je TV?Ashleyt schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:10:
Ik hoop dat iemand hier zit die mij kan helpen.
[ Voor 26% gewijzigd door Exorcist op 14-04-2021 21:24 ]
Deze combo ook gekocht. De 'framedrop' problemen waar deze kit in het verleden last van had lijken gefixt te zijn. Met de 144p testsuite lijkt het bij mij in ieder geval in orde. Deze kit gekozen omdat er niks gesoldeerd hoeft te worden en ook niks aan de behuizing aangepast moet worden.Thomas. schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:46:
[...]
Op aliexpress heb ik het scherm voor rond de €32 euro gekocht, prijzen fluctueren soms wat, de game cartridge voor €35, daar bovenop komt dan nog een shell. Deze heb ik van ebay gehaald later omdat ik die niet oorspronkelijk in de planning had, maar ook die zijn voor een paar euro te vinden op aliexpress. De batterijduur moet nog blijken, daarvoor heb ik hem nog niet genoeg kunnen gebruiken. Linkjes naar wat ik heb gebruikt hieronder:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.3e294c4dqRdhwH
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.3e294c4dqRdhwH
/f/image/ZSsGhd2v83YU0mQ7ZvqWoJ70.png?f=fotoalbum_large)
Probleem is wel dat idd icm de EZ Flash Jr de batterij nu heel erg snel leeg gaat. Als ik met de multimeter de batterijen check, staat er vervolgens nog 1.25V op. Met een origineel spel speelt de gameboy nog prima.
Nu overweeg ik om er een paar goede oplaadbare batterijen in te stoppen.
Ik heb helaas geen oplaadbare batterijen en lader om te testen.
Aangezien een NiMH ook op 1.2V zit, vraag ik mij bovendien ook af of het werkt.
Aangezien de gameboy een boost converter heeft is deze echter best tolerant voor hogere input spanningen en zo zijn er een aantal alternatieven:
- Zouden NiMH gewoon moeten werken?
- Er zijn 1.5V Li-ion AA vervangers met een USB poort. Vanwege de stepdown die erin zit zouden deze constant perfect 1.5V moeten geven. Bijvoorbeeld NKON: 2x Keeppower AA 1950mAh (protected) - 1.5A - USB
- Een 14500 cel zou op de plek van één van de AA batterijen kunnen, NKON: Keeppower 14500 1100mAh (protected) - 2A, hoewel dit minder capaciteit dan twee alkaline batterijen is, zou ik hier mogelijk langer mee kunnen doen omdat de boost converter het hier makkelijker mee zou hebben?
- De 2e cel zou ik dan kunnen vervangen door een dummy,
- Of ik zou de capaciteit kunnen verdubbelen door toch te gaan solderen en 2 van de 14500 cellen parallel te zetten vergelijkbare mod voor de GBP. Ik weet alleen niet hoe fijn de lipos het vinden om zo parallel te zitten.
- Er zijn mods om een extra boost converter in een gameboy te plaatsen, maar die zijn volgensmij alleen geschikt voor TFT mods die een losse voedingsinput hebben, en helpen ze sowieso niet met de EZ Flash Jr. De standaard boost converter in z'n geheel vervangen lijkt mij geen optie
- De usb charging mods die ik kan vinden maken allemaal gebruik van een enkele 14500 cel met een draadje gesoldeerd aan het veertje dat achter in de behuizing zit. Dit is volgensmij niet heel anders dan de 14500 + dummy oplossing.
Die PS TV hebben we hier ook. Heb hem op de slaapkamer aangesloten, maar eigenlijk is de wifi niet toereikend ofwel, te ver weg om er baat bij te hebben. Maar binnenkort wil ik de coax-kabel naar de slaapkamer vervangen voor een netwerk kabel. Dan kan ik er een PoE switch neerleggen om zo wat apparaten bekabeld te gaan gebruiken. Maar dat is van latere zorg. Of de PSTV ooit echt gebruikt gaat worden, heb echt geen idee. We hebben de doos er in ieder geval wel van.
Die games die niet werken overigens kun je middels een whitelist patch (en softmodden uiteraard) wel werkend krijgen.
Die games die niet werken overigens kun je middels een whitelist patch (en softmodden uiteraard) wel werkend krijgen.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Rood en wit zitten goed, dat is res. R/L audio. Je gele zit ook goed, dat is composiet en zo te zien heb je een gedeelde composiet/component aansluiting. Ik dénk dat je in je TV instellingen die poort moet toewijzen op composiet ipv component. Zie je iets wat daar op lijkt in de settings? Wat is het modelnummer TV?Ashleyt schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:28:
[Afbeelding]
ook heb ik de rode al geprobeerd in de andere rode aansluiting te doen.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Wifi is sowieso ruk op de Vita (en dus inderdaad ws. ook PSTV, ik sluit zelf alles wat bekabeld kán aansluiten, ook zo aan. Maar het is erbarmelijk inderdaad.Arunia schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:41:
Die PS TV hebben we hier ook. Heb hem op de slaapkamer aangesloten, maar eigenlijk is de wifi niet toereikend ofwel, te ver weg om er baat bij te hebben. Maar binnenkort wil ik de coax-kabel naar de slaapkamer vervangen voor een netwerk kabel. Dan kan ik er een PoE switch neerleggen om zo wat apparaten bekabeld te gaan gebruiken. Maar dat is van latere zorg. Of de PSTV ooit echt gebruikt gaat worden, heb echt geen idee. We hebben de doos er in ieder geval wel van.
Goede inderdaad van het whitelisten, daarmee zou @Bruiser ook (meer) geholpen kunnen zijn indien hij kiest voor CFW. Even inlezen in ieder geval, maar is niet zo heel lastig.
Die GTA4 is idd een van de leukere versies idd. Nog steeds goed speelbaarPetje72 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:32:
Vandaag ook weer een leuke set gescored voor 4 tienen. Doos is zeer netjes, inlays etc zitten er ook nog in, handleidingen. Mist alleen 1 controller en de orginele GT5 game (maar die heb ik nog eentje liggen). Daar staat tegenover dat er een leuke versie van GTA bij zit.
[Afbeelding]
En Gt5 blijft ook een topper.
Zo iets heb ik nog niet gevonden.Exorcist schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:43:
[...]
Rood en wit zitten goed, dat is res. R/L audio. Je gele zit ook goed, dat is composiet en zo te zien heb je een gedeelde composiet/component aansluiting. Ik dénk dat je in je TV instellingen die poort moet toewijzen op composiet ipv component. Zie je iets wat daar op lijkt in de settings? Wat is het modelnummer TV?
het model van mijn tv is: 50PFS5803/12
Helaas is uncharted ondanks whitelist niet goed te spelen omdat je de motion control nodig hebt voor een paar scènes.....als ze dat spel nu eens remaken voor ps5.Arunia schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:41:
Mijn vitatv met cfw zit al weer enige tijd in de doos terug opgeborgen. Speelde er totaal niet mee... Wel een leuk hebbedingetje.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Handleiding gevonden, dit is inderdaad een gedeelde poort. Handleiding rept niet over andere instellingen dus dit zou goed moeten zijn/automatisch. Heb je een andere composietbron ter test geprobeerd? Andere cart in de SNES? Welk kanaal gebruik je op de TV?Ashleyt schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:59:
[...]
Zo iets heb ik nog niet gevonden.
het model van mijn tv is: 50PFS5803/12
Contactjes van zowel de game als de connector eens proper maken kan ook al eens helpen.Exorcist schreef op woensdag 14 april 2021 @ 22:10:
[...]
Handleiding gevonden, dit is inderdaad een gedeelde poort. Handleiding rept niet over andere instellingen dus dit zou goed moeten zijn/automatisch. Heb je een andere composietbron ter test geprobeerd? Andere cart in de SNES? Welk kanaal gebruik je op de TV?
Verwijderd
Nedgame speelt ook even in op de sluiting van Playstation store. Deze was vorige week nog 39,99 euro:
https://www.nedgame.nl/playstation-3/drakengard-3/1307399066
Bijna een verdubbeling...
https://www.nedgame.nl/playstation-3/drakengard-3/1307399066
Bijna een verdubbeling...
Heb je hem wel van CFW voorzien? Dan de whitelist addon erop zetten en alle games werken :-)Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:30:
[...]
Playstation tv heb ik ook staan. Heb hem nog nooit gebruikt eerlijk gezegd. Veel games werken ook niet. Misschien binnenkort ook maar eens aansluiten
Verwijderd
Nee ik heb er geen CFW op staan, maar alleen whitelisten is natuurlijk geen garantie dat je de game volledig kan uitspelen. Sommige delen van een game heb je de touchpad nodig en laat de PSTV dit nou net niet hebben.rikoos schreef op donderdag 15 april 2021 @ 10:38:
[...]
Heb je hem wel van CFW voorzien? Dan de whitelist addon erop zetten en alle games werken :-)
Ongetwijfeld een domme vraag, maar kan je de touchpad van de ps4 controller niet gebruiken hiervoor?Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2021 @ 10:45:
[...]
Nee ik heb er geen CFW op staan, maar alleen whitelisten is natuurlijk geen garantie dat je de game volledig kan uitspelen. Sommige delen van een game heb je de touchpad nodig en laat de PSTV dit nou net niet hebben.
Verwijderd
Volgens mij helemaal geen domme vraag. Geen idee eerlijk gezegd. Zou wel een mooie oplossing zijn.Bruiser schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:17:
[...]
Ongetwijfeld een domme vraag, maar kan je de touchpad van de ps4 controller niet gebruiken hiervoor?
Edit: https://www.reddit.com/r/...hock_4_is_great_for_vita/
Blijkbaar kan het inderdaad. Binnenkort maar eens testen dan!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2021 11:32 ]
In het geval van Uncharted loop je dan nog steeds wel vast wanneer je de Vita tegen het licht aan moet houden om een map zichtbaar te krijgen. Of hebben ze daar ook een oplossing voor bedacht?
ik heb dus mail van sony terug gekregen probleem ligt bij hun en ze zijn een oplossing aan het zoeken .
Nice ! die snefkens blijft maar gaanVerwijderd schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:31:
Weer wat games binnen gekregen vandaag. Met hitman en devil may cry heb ik de hd collection bijna compleet. Moet er nog een paar.
Asura's Wrath kon ik voor een mooie prijs kopen. Die kom je niet vaak tegen.
En ook erg blij met the sith versie van force unleashed, deze heeft alle dlc op de disc.
[Afbeelding]
Verwijderd
Nog even snel alle parels binnen halen voordat ze heel duur worden na juli ;-)Petje72 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:07:
[...]
Nice ! die snefkens blijft maar gaanik zie een aanbouw aankomen
Verwijderd
Ik lees op Reddit dat het probleem opgelost moet zijn.elsympatico schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:07:
ik heb dus mail van sony terug gekregen probleem ligt bij hun en ze zijn een oplossing aan het zoeken .
Wacht zal ff copy pasten van mail vandaag .
We begrijpen dat e geen games kunt downloaden op je PlayStation 3. Dit is een bekend probleem en we werken aan een oplossing hiervoor. Ik heb helaas op dit moment geen zicht op hoe lang dit gaat duren. Mijn excuses voor het ongemak. Als je op de hoogte gehouden wil worden wanneer er een oplossing is, mag je reageren op deze mail.
Ze gaan me iets laten weten wanneer het opgelost is .
edit: yes het werkt thx
We begrijpen dat e geen games kunt downloaden op je PlayStation 3. Dit is een bekend probleem en we werken aan een oplossing hiervoor. Ik heb helaas op dit moment geen zicht op hoe lang dit gaat duren. Mijn excuses voor het ongemak. Als je op de hoogte gehouden wil worden wanneer er een oplossing is, mag je reageren op deze mail.
Ze gaan me iets laten weten wanneer het opgelost is .
edit: yes het werkt thx
Is er een handige manier om de HD van de PS3 60GB te wisselen naar een groter formaat ZONDER alle games en DLC opnieuw te moeten installeren/downloaden?
Edit: blijkbaar een ingebouwde backup procedure in de PS3 software zelf. Maar eens proberen
Edit: blijkbaar een ingebouwde backup procedure in de PS3 software zelf. Maar eens proberen
[ Voor 23% gewijzigd door Bruiser op 15-04-2021 18:22 ]
Heb destijds via een usb disk mn data overgezet van een 60 gb disk maar een nieuwe 1 TB disk die nog steeds zit te snorren in mn Ps3.Bruiser schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:15:
Is er een handige manier om de HD van de PS3 60GB te wisselen naar een groter formaat ZONDER alle games en DLC opnieuw te moeten installeren/downloaden?
Werkte prima. Duurde wel even maar sneller dan downloaden
Verwijderd
Je kan een backup maken via een usb hdd, meer info:Bruiser schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:15:
https://manuals.playstati...ttings/backuputility.html
Bedankt voor de info.
Een SSD in een PS3 heeft weinig nut ivm laadtijden en dergelijke vermoed ik?
Verwijderd
Het is minimaal sneller. Games verwijderen gaat wel een stuk sneller. En ik heb het idee dat het OS wel wat beter draait op een ssd.Bruiser schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:51:
Bedankt voor de info.
net op een andere oudere tv geprobeerd maar ook hier geeft die geen signaal aan.. ik voel mij wel dom naar een andere cart? zou ik bij mijn tv een tussen stukje er tussen moeten zetten om de tulp aansluiting om te zetten naar hdmi?Exorcist schreef op woensdag 14 april 2021 @ 22:10:
[...]
Handleiding gevonden, dit is inderdaad een gedeelde poort. Handleiding rept niet over andere instellingen dus dit zou goed moeten zijn/automatisch. Heb je een andere composietbron ter test geprobeerd? Andere cart in de SNES? Welk kanaal gebruik je op de TV?
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Andere cartridge bedoelde ik, sorry. En evt. deze schoonmaken met schoonmaakalcohol als je dat hebt liggen en een wattenstaafje, dan een paar keer die cartridge in/uit de SNES om de connector van binnen iets te reinigen.Ashleyt schreef op donderdag 15 april 2021 @ 20:33:
[...]
net op een andere oudere tv geprobeerd maar ook hier geeft die geen signaal aan.. ik voel mij wel dom naar een andere cart? zou ik bij mijn tv een tussen stukje er tussen moeten zetten om de tulp aansluiting om te zetten naar hdmi?
Ja al een andere cartridge gebruikt. ik ga ze even proberen schoon te maken. zou dat het probleem met geen signaal moeten oplossen of zou ik toch een omvormer van RCA naar HDMI nodig hebben?
Een goedeavond,
Ik ben opzoek naar een volledige game lijst van de Nintendo 3DS en de DS. Ik gebruik nu de wikipedia pagina, maar ik mis hier nog veel extra info.
Ik zou graag extra gegevens willen zoals bv. de verchillende versies van een game, barcodes, anderstalige uitgaven, etc etc
Heb wel al wat gegoogled hieromtrent, maar niets bruikbaars gevonden.
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik ben opzoek naar een volledige game lijst van de Nintendo 3DS en de DS. Ik gebruik nu de wikipedia pagina, maar ik mis hier nog veel extra info.
Ik zou graag extra gegevens willen zoals bv. de verchillende versies van een game, barcodes, anderstalige uitgaven, etc etc
Verwijderd
Ik ben nu bezig met de laatste Prince of persia (2008). Een erg vermakelijke game, beetje een mix tussen assassin's creed en soul reaver. Ook een leuk verhaal. Erg verrassende game. Jammer dat Ubisoft een compleet andere weg is ingeslagen en niks meer doet met diverse franchises. De oude ubisoft vond ik zelf een stuk beter en leukere games maken.
Voor iedereen die deze game ook wilt spelen er is een dlc (10 euro) die heet epilogue. En die schijnt een aardig belangrijk stuk van het einde van het verhaal te vertellen. Eerst maar eens de game uitspelen en dan beginnen aan de dlc!
Voor iedereen die deze game ook wilt spelen er is een dlc (10 euro) die heet epilogue. En die schijnt een aardig belangrijk stuk van het einde van het verhaal te vertellen. Eerst maar eens de game uitspelen en dan beginnen aan de dlc!
@nielsvv zoiets?
https://www.nintendolife.com/ds/games/browse
Zelf heb ik van de ds alle roms ooit uitgebracht.
Doe er nooit wat mee, maar toch.
Zelf gebruik ik https://www.advanscene.com/nielsvv schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:53:
Een goedeavond,
Kan je ook met dat-files je rom-collectie checken.
Net als Arunia : ik heb complete sets nds en 3ds maar doe er bijna niets mee.....
Begrijp de functie van deze website niet? Hij lijkt op een rom download site, maar is het nietLaFleche schreef op donderdag 15 april 2021 @ 23:00:
[...]
Zelf gebruik ik https://www.advanscene.com/
Kan je ook met dat-files je rom-collectie checken.
Net als Arunia : ik heb complete sets nds en 3ds maar doe er bijna niets mee.....
Heb me zelf een Anbernic rg351v gekocht en ben op dit moment mijn rom collectie aan het uitbreiden (gb, gbc, gba, nds, nes, snes, psx, neo-geo, saturn, genesis & dreamcast).
Lijkt me het ideale apparaat om mij mee te amuseren op de camping.
Lijkt me wel lastig zoeken als je een bepaalde titel wil spelen gezien bij zowat alle consoles 80 a 90% shovelware is.Arunia schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:13:
@nielsvv zoiets?
Met roms pak ik zelf enkel de game die ik zou spelen. met name fan translations die nooit in het westen zijn uitgebracht. is toch wat overzichtelijker dan de hele library.
@gast7 Alles wat ik echt wil spelen heb ik fysiek. Veelal is het om te proberen (ja ja), mede ook omdat zoveel shovelware is.
Het waren gewoon hele pakketten van toen ik nog bij een torrent forum zat. Deze is overigens al lange tijd opgeheven.
Er waren van alle oudere consoles t/m de PS1 volgens mij van die pakketten die zelfs met een programmatje hernoemt konden worden als er weer wijzigen in waren qua naamgeving.
Daarnaast software om makkelijk te kunnen zoeken. Maar goed, moet heel eerlijk zijn dat ik er eigenlijk nooit naar kijk. Alleen als ik iets specifieks zoek. Zoals voor op de NES en SNES mini. Verder toch te veel te doen en te spelen.
Het waren gewoon hele pakketten van toen ik nog bij een torrent forum zat. Deze is overigens al lange tijd opgeheven.
Er waren van alle oudere consoles t/m de PS1 volgens mij van die pakketten die zelfs met een programmatje hernoemt konden worden als er weer wijzigen in waren qua naamgeving.
Daarnaast software om makkelijk te kunnen zoeken. Maar goed, moet heel eerlijk zijn dat ik er eigenlijk nooit naar kijk. Alleen als ik iets specifieks zoek. Zoals voor op de NES en SNES mini. Verder toch te veel te doen en te spelen.
Het is geen rom site (anders zou ik hem hier ook niet mogen noemen)nielsvv schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:33:
[...]
Begrijp de functie van deze website niet? Hij lijkt op een rom download site, maar is het niet![]()
Heb me zelf een Anbernic rg351v gekocht en ben op dit moment mijn rom collectie aan het uitbreiden (gb, gbc, gba, nds, nes, snes, psx, neo-geo, saturn, genesis & dreamcast).
Lijkt me het ideale apparaat om mij mee te amuseren op de camping.
Maar functie 1
Op deze website kan je online je spel zoeken bijv. mario kart
Dan kirjg je als resultaat een stuk of 25 hits. Zie je dat voor de 3DS 13 verschillende versies zijn waaronder bijv 3 revisies voor europa.... ik dacht dat je dat onder andere zocht?
Functie 2
Op deze website kan je onder 'dats' de achterliggende dat file ophalen zodat je met offlinelist, clrmamepro, romulus etc. je roms kan verifieren (CRC check) EN deze progjes geven dan ook een zoekfunctie, duplicate check etc
In het forum zelf staan nog meer datfiles. Ikzelf heb daar ooit de datfiles voor WIIVC en WIIware voor onderhouden.
Waar je je roms vandaan haalt....tja.....daar kan ik dan niet mee helpen
Verwijderd
Een extra omvormer er tussen zou ik zeker niet doen. Je zal al wat vertraging en vertekend beeld krijgen met alleen composiet rechtstreeks in je tv.Ashleyt schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:34:
Ja al een andere cartridge gebruikt. ik ga ze even proberen schoon te maken. zou dat het probleem met geen signaal moeten oplossen of zou ik toch een omvormer van RCA naar HDMI nodig hebben?
Die oude consoles zijn bijna niet stuk te krijgen. Als je geen (goed) beeld/geluid krijgt, dan is het 9/10 de cartridge en/of het slot in de console die vies zijn.
Buiten goed schoonmaken met isopronol is er ook de gum techniek. Met een bij voorkeur, eentje van steadler zo'n witte over de contacten heen.
Verwijderd
Iemand dit al gezien:
https://www.pixelheart.eu/produit/dreamcast-box-10x/
Wel prijzig voor 10 cases. Alleen ik heb er nog wel veel die vervangen moeten worden.
https://www.pixelheart.eu/produit/dreamcast-box-10x/
Wel prijzig voor 10 cases. Alleen ik heb er nog wel veel die vervangen moeten worden.
Verwijderd
Best prijzig voor een stukje plastic. Nog net niet zo duur als Nintendo karton vaak is
Je hebt altijd nog de chu chu optie. Ik heb maar 3 gare hoesjes (oké ook niet zoveel games) en die heb ik omgewisseld voor knaak spelletjes.
Je hebt altijd nog de chu chu optie. Ik heb maar 3 gare hoesjes (oké ook niet zoveel games) en die heb ik omgewisseld voor knaak spelletjes.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Nog enkele “nieuwe” aanwinsten van deze week:
:strip_exif()/f/image/Nez9Tm2RtPhCoZa17Su20fwu.jpg?f=fotoalbum_large)
Jammer dat die Outrun niet werkt op de Xbox One... Maakt Microsoft nog steeds extra games compatibel of blijft het bij de games die momenteel compatibel zijn?
Die Vita is men tweede, eentje om origineel te laten en eentje waar dan CFW op komt 😎
Degene met 3G ga ik aanpassen. Ik las ergens dat je de 3G chip kunt verwijderen en extra geheugen (micro SD) in de plaats steken ipv die dure Sony kaartjes te moeten gebruiken.
:strip_exif()/f/image/Nez9Tm2RtPhCoZa17Su20fwu.jpg?f=fotoalbum_large)
Jammer dat die Outrun niet werkt op de Xbox One... Maakt Microsoft nog steeds extra games compatibel of blijft het bij de games die momenteel compatibel zijn?
Die Vita is men tweede, eentje om origineel te laten en eentje waar dan CFW op komt 😎
Degene met 3G ga ik aanpassen. Ik las ergens dat je de 3G chip kunt verwijderen en extra geheugen (micro SD) in de plaats steken ipv die dure Sony kaartjes te moeten gebruiken.
Verwijderd
Chu chu is een optie. Maar dan moet je er wel vanuit gaan dat het hoesje helemaal heel is. Niet iedereen verteld op marktplaats eerlijk wat de staat is van het hoesje.Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 20:15:
Best prijzig voor een stukje plastic. Nog net niet zo duur als Nintendo karton vaak is![]()
Verwijderd
Ohh de stand voor de ps2! Nice! En als je outrun 2006 coast to coast nog niet hebt is dat ook een aanrader!Bruiser schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 20:32:
[Afbeelding]
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Netjes! Nee, MS maakt tot nog toe geen andere games geschikt voor BC.Bruiser schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 20:32:
[Afbeelding]
Qua Vita doe je hetzelfde als ik, lekker bezig! Wanneer ga je hem "voorzien"? Je kunt ook gewoon het Vita-card slot gebruiken en een adapter gebruiker van 2 Euro naar Micro-SD.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Zx spectrum
- Amiga
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Game boy advance sp
- Saturn
- Nintendo 64
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Heb de klantenservice gemaild met mijn "probleem", binnen een paar uur al verzendbevestiging en een persoonlijk bericht dat ze de juiste kaft hadden opgestuurd. Echt zeer netjes van ze!Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 21:00:
[...]
Dat is snel geregeld! Hadden ze nu ineens wel voorraad?
ps1 mini is 18+Bruiser schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 20:32:
[Afbeelding]
Verwijderd
Waarschijnlijk staat er een spel op die deze rating heeft en dan krijgt hele product die rating.
De horizontal boxed én de vertical los 😊Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 21:01:
[...]
Ohh de stand voor de ps2! Nice! En als je outrun 2006 coast to coast nog niet hebt is dat ook een aanrader!
2006 Coast 2 Coast is als het goed is ook onderweg 😎
Jammer wbt de BC...Exorcist schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 21:01:
[...]
Netjes! Nee, MS maakt tot nog toe geen andere games geschikt voor BC.
Qua Vita doe je hetzelfde als ik, lekker bezig! Wanneer ga je hem "voorzien"? Je kunt ook gewoon het Vita-card slot gebruiken en een adapter gebruiker van 2 Euro naar Micro-SD.
Ja, ik heb men spullen graag origineel. Maar was ook wel heel nieuwsgierig naar de mogelijkheden met CFW dus... dan maar een tweede 😄
Wanneer... goei vraag... ik zal me eerst moeten inlezen want net als met de xbox het geval was ken ik er niets van tot nu toe 🙄
Dat adaptertje was ik ook al tegengekomen, maar dan “verlies” je het game cart slot. 3G ga ik toch nooit gebruiken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.
:strip_exif()/f/image/730NoyRMU38uzZ5NKZbGxd91.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QfhqYXxd3GQS5IBNIDmWWjPl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kb00JFodowFtHJKGaNbGLcyh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zI2A5RoVvAXwDMeAvYvRrChE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QeejNVyn2xqGgDTDlOPUx1hl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mG8s3tFIsrXF6XRLsHId1A4f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v4fI91gqidhQcDtiWDklYV7l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MFLJTUoPLEcDWY5qcrmdcRFo.jpg?f=fotoalbum_large)