Verwijderd
Die is alleen ook opnieuw uitgebracht voor de ps4 bij the last of us remastered.Raem schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:38:
Vergeet ook TLOU: Left behind niet! Al zal je die ongetwijfeld al wel hebben.
Verwijderd
https://manuals.playstati.../psvita/cm/backup_pc.html
Klopt, als DLC voor de PS3 en meteen samen gevoegd op de PS4.Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:45:
[...]
Die is alleen ook opnieuw uitgebracht voor de ps4 bij the last of us remastered.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik betwijfel het, er is maar weinig tot niks van de PS3 naar de PS4 en later gebracht...Raem schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:21:
Denken jullie trouwens dat met het sluiten van de store er straks ineens een hele bups aan games aan PS Now toegevoegd gaat worden? Zou toch wel fijn zijn als ze in ieder geval de games die alleen digitale release hebben gehad toevoegen.
De DLC van Drakengard 3 gisteren iig alvast aangeschaft in de US PSN Store, van Persona 4 Arena Ultimax wil ik ook het complete pakket nog even aanschaffen. Verder nog bedenken wat ik evt. nog meer wil hebben qua DLC en/of digitale content, maar dit had even de prioriteit
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
- Sagat
- Registratie: April 2002
- Laatst online: 13:23
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- RetroTINK
- MegaDrive
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo DS
- Microsoft Xbox + 1 Controller
- Game boy advance
- 16 bit
- Dreamcast
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Consoles
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Zou mij verbazen, volgens mij heeft sony gewoon het idee dat er maar weinig vraag is naar 'ouwe meuk'.Raem schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:21:
Denken jullie trouwens dat met het sluiten van de store er straks ineens een hele bups aan games aan PS Now toegevoegd gaat worden? Zou toch wel fijn zijn als ze in ieder geval de games die alleen digitale release hebben gehad toevoegen.
En commercieel gezien hebben ze daar wellicht ook gewoon gelijk in, ondanks dat wij hier dat zeer vervelend vinden.
err of wat Grump zegt dus
============
in other news, ben wel benieuwd wat jullie hiervan vinden?
https://www.pixelheart.eu/produit/andro-dunos-2-3ds-eur/
en
https://www.pixelheart.eu/produit/andro-dunos-dreamcast-us/
Toevallig dit weekend de game even gespeeld op de neo geo (nou ja, via mister dan) en grappige game maar niet iets waar ik stijl van acherover sloeg (nou heb ik dat sowieso niet vaak
MAAR......iig geen behoefte om deze games te halen, ik moet zeggen dat ik de prijs wel netjes vind!
10 second ninja DONE
Ik heb zelf geen abonnement, maar volgens mij staan er toch redelijk wat PS3 titels in PS Now?Grumpmeister schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:51:
[...]
Ik betwijfel het, er is maar weinig tot niks van de PS3 naar de PS4 en later gebracht...
De DLC van Drakengard 3 gisteren iig alvast aangeschaft in de US PSN Store, van Persona 4 Arena Ultimax wil ik ook het complete pakket nog even aanschaffen. Verder nog bedenken wat ik evt. nog meer wil hebben qua DLC en/of digitale content, maar dit had even de prioriteit
edit:
https://www.psfanatic.com...-games-playable-on-ps-nowCurrently, there are 375 PS3 games and 388 PS4 games on PlayStation Now at the time of publishing this article. Making a grand total of 763 PlayStation Now games.
[ Voor 18% gewijzigd door Raem op 30-03-2021 11:09 ]
Goeie, ik had even het verkeerd voor me. PS Now is idd een streaming service, waarbij PS3 games gestreamed worden ipv downloadable zijn. Ik zat het het laatste in m'n hoofd, dat PS3 games als digitale downloads beschikbaar zouden komen op PS4.Raem schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:07:
[...]
Ik heb zelf geen abonnement, maar volgens mij staan er toch redelijk wat PS3 titels in PS Now?
edit:
[...]
https://www.psfanatic.com...-games-playable-on-ps-now
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Verwijderd
Ik heb wel eens een keer een proefabonnement genomen, maar de lag die hierin zit maakt het voor mij onspeelbaar. Sowieso heb ik niks met cloud gaming, hoe klein de lag ook is. Ik merk dat altijd en vind het heel irritant. Net zoals als het geluid een paar ms out of sync loopt bij een film. Ik kan de film dan echt niet meer kijken.Raem schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:07:
[...]
Ik heb zelf geen abonnement, maar volgens mij staan er toch redelijk wat PS3 titels in PS Now?
edit:
[...]
https://www.psfanatic.com...-games-playable-on-ps-now
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- RetroTINK
- MegaDrive
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo DS
- Game boy advance
- 16 bit
- Dreamcast
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Consoles
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:42:
[...]
Ik heb wel eens een keer een proefabonnement genomen, maar de lag die hierin zit maakt het voor mij onspeelbaar. Sowieso heb ik niks met cloud gaming, hoe klein de lag ook is. Ik merk dat altijd en vind het heel irritant. Net zoals als het geluid een paar ms out of sync loopt bij een film. Ik kan de film dan echt niet meer kijken.
Stadia schijnt best goed te zijn op dat vlak, maar zelf nog niet geprobeerd. Shadow (game pc in de cloud) WEL zelf geprobeerd en dat vind ik echt dikke prima, sterker nog, wilde dat weer nemen zolang de videokaart gekte nog bezig is, maar was wachttijd van tig maanden dus er van afgezien
ps now hrmmm: ik heb eigenlijk al te veel wat ik wilde spelen, maar volgens mij was er een aanbieding voor ps now voor 1 dollar, mocht dat ook voor ons komen wil ik het voor een eurotje wel even testen, anders kijken of het via mijn usa account lukt.
Probleem is natuurlijk dat een game huren niet vergelijken is met kopen. Maar goed, voor de lange termijn lijken ps3 maar ook de 4 en die series consoles met hun online activiation geen fijne retro consoles te worden
10 second ninja DONE
Verwijderd
Klopt, hier in de EU krijgen wij alleen korting op een jaar abonnement. Als je dit wilt testen dan gaat dit wat te ver. Je kan het wel 7 dagen gratis proberen.Sagat schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:58:
[...]
offtopic:
Stadia schijnt best goed te zijn op dat vlak, maar zelf nog niet geprobeerd. Shadow (game pc in de cloud) WEL zelf geprobeerd en dat vind ik echt dikke prima, sterker nog, wilde dat weer nemen zolang de videokaart gekte nog bezig is, maar was wachttijd van tig maanden dus er van afgezien
ps now hrmmm: ik heb eigenlijk al te veel wat ik wilde spelen, maar volgens mij was er een aanbieding voor ps now voor 1 dollar, mocht dat ook voor ons komen wil ik het voor een eurotje wel even testen, anders kijken of het via mijn usa account lukt.
Probleem is natuurlijk dat een game huren niet vergelijken is met kopen. Maar goed, voor de lange termijn lijken ps3 maar ook de 4 en die series consoles met hun online activiation geen fijne retro consoles te worden
Online activation is niet het enige probleem, maar ook het probleem dat veel games nagenoeg onspeelbaar zijn zonder de laatste patch. Als je deze straks niet meer kan downloaden dan heb je daar niet veel aan. En het ziet er nou niet echt beter uit dat ontwikkelaars een "af" product gaan leveren in de toekomst. Vaak teren ze nog op de day one patch... Een slechte ontwikkeling.
Maar ps now vind ik gewoon geen alternatief om oude games te spelen. Zoals Microsoft dit doet met de BC is voor mij the way to go. Bij PS now ben je ook afhankelijk van de beschikbaarheid van de dienst en de content die er op staat.
Ik denk dat er met de non legale wegen talloze opties zullen verschijnen voor de dlc, standaard updates, exclusieve download only of games die enkel gestreamed werden, althans de games waar genoeg interesse in is.Sagat schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:58:
[...]
offtopic:
Ik denk dat er wel wat shovelware content verloren zal gaan maar dat lijkt me niet echt een groot probleem.
Scot pilgrim bijvoorbeeld die als download only voor een tijd verdween was gewoon te emuleren waarbij je het op pc of de originele console kon spelen. als iets gewild is zal het bijna nooit echt verdwijnen
[ Voor 8% gewijzigd door gast7 op 30-03-2021 14:39 ]
Verwijderd
Er is al een website in de lucht die alle dlc en digital only content van de ps3 heeft. Dus dat is zeker het probleem niet. Nadeel voor mijzelf is dat je niet meer de trophies kan verdienen op de minder legale manier. Vandaar dat ik de dlc en digital only content wil aanschaffen voordat de store sluit.gast7 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:36:
[...]
Ik denk dat er met de non legale wegen talloze opties zullen verschijnen voor de dlc, standaard updates, exclusieve download only of games die enkel gestreamed werden, althans de games waar genoeg interesse in is.
Ik denk dat er wel wat shovelware content verloren zal gaan maar dat lijkt me niet echt een groot probleem.
Scot pilgrim bijvoorbeeld die als download only voor een tijd verdween was gewoon te emuleren waarbij je het op pc of de originele console kon spelen. als iets gewild is zal het bijna nooit echt verdwijnen
Veel krijg je gewoon door het spel te spelen of wat gewoon vast zit aan de extra content/postgame waar een gemiddelde speler altijd wel tegen aan loopt en vaak zou ik een game al op de moeilijkere modes willen uitspelen. De throphies voor die categorien hebben 0,0 waarde voor mij.
Af en toe zit er wel eens een leuke challenge bij, maar dan heb je ook weer throphies die gewoon om hoeveelheden gaan of dat je elk item in een spel van een bepaalde categorie hebt ocd factor.
Ik zou persoonlijk wel zonder throphies kunnen gezien het voor mij erg weinig toevoegt maar ik kan het mij wel goed voorstellen dat een shouderklopje per gebeurtenis wat toegevoegde waarde kan hebben voor velen.
[ Voor 3% gewijzigd door gast7 op 30-03-2021 16:55 ]
Ik ben opzoek naar een device voor het ‘beste’ beeld via HDMI, maar zie door de bomen het bos niet meer. De makkelijkste manier zonder modden is de Retrotink icm een s-video kabel? Zit er veel verschil tussen de beeldkwaliteit van deze apparaten?
Verwijderd
Ja, er zit wel degelijk verschil in beeldkwaliteit.Mr50.50 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:28:
Zijn hier toevallig mensen die gebruik maken van een Retrotink (2X Pro) of OSSC en die hier een SNES en/of N64 op hebben aangesloten?
Ik ben opzoek naar een device voor het ‘beste’ beeld via HDMI, maar zie door de bomen het bos niet meer. De makkelijkste manier zonder modden is de Retrotink icm een s-video kabel? Zit er veel verschil tussen de beeldkwaliteit van deze apparaten?
Het is een beetje HDMI > Scart rgb > Component > Composiet > ... bagger
Voor meerdere consoles, die scart rgb ondersteunen is de ossc de beste manier.
Alleen de N64 ondersteunt dit standaard niet daar is s-video de beste oplossing. Dit kan dan via een Retrothink of een rad2x kabel. Een goedkopere en makkelijk/sneller retrothink vervanger is de odv.
Zie hier en hier voor meer over video signalen
Bedankt voor je reactie! Ja jammer dat de N64 niet standaard RGB ondersteunt, dat zou het een iets makkelijker maken haha.Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:39:
[...]
Ja, er zit wel degelijk verschil in beeldkwaliteit.
Het is een beetje HDMI > Scart rgb > Component > Composiet > ... bagger
Voor meerdere consoles, die scart rgb ondersteunen is de ossc de beste manier.
Alleen de N64 ondersteunt dit standaard niet daar is s-video de beste oplossing. Dit kan dan via een Retrothink of een rad2x kabel. Een goedkopere en makkelijk/sneller retrothink vervanger is de odv.
Zie hier en hier voor meer over video signalen
Wil het voorlopig even houden op 1 device, dus dan valt de OSSC (voorlopig) af. Begreep dat die ook niet heel gebruiksvriendelijk is qua instellingen waar de Retrotink plug en play is.
Ik zal vanavond eens op m’n gemak die linkjes lezen
Verwijderd
Op de ps3 (paypal gelinkt) een foutmelding
Op de Vita onmogelijk om funds via een cc toe te voegen, paypel is ook geen optie op de vita blijkbaar?!
Wat doe ik mis?
Verwijderd
Ik had dat probleem ook. Probleem bij mij was dat ik een foutmelding kreeg bij de creditcard. Bleek dat mijn oude adres er nog in stond. Waardoor mijn creditcard niet gevalideerd kon worden. Adres aangepast, daarna moet je een dag wachten en dan werkt het weer.Bruiser schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:57:
Wel, voor de eerste keer een game online willen kopen. Motorstorm RC omdat ik die persé wil “hebben”, maar zowel op de PS3 als op de Vita krijg ik het niet voor mekaar.
Op de Vita onmogelijk om funds via een cc toe te voegen, paypel is ook geen optie op de vita blijkbaar?!
Wat doe ik mis?
PayPal kon ik ook niet activeren op de ps3. Je kan ook gewoon online anders een psn kaart kopen en je wallet upgraden.
Via store.playstation.com kan je checken of je creditcard gegevens goed staan. Ik weet dat de ps3 niet kan omgaan met twee factor authenticatie. Als dit op je creditcard of paypal account zit dan gaat het niet werken.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2021 20:16 ]
Ik heb net een spel gekocht op de Vita en heb het op de volgende manier gedaan: (heel omslachtig, maar ik wilde geen cc koppelen aan de Vita).Bruiser schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:57:
Wel, voor de eerste keer een game online willen kopen. Motorstorm RC omdat ik die persé wil “hebben”, maar zowel op de PS3 als op de Vita krijg ik het niet voor mekaar.
Wat doe ik mis?
- Game die ik wil kopen is €9,99
- Op de PS4 heb ik een game van €9,99 toegevoegd in m'n winkelwagen en bij de betaling het bedrag toegevoegd aan m'n portemonnee via Ideal.
- De aankoop daarna afgebroken
- De €9,99 in m'n portemonnee kon ik daarna gebruiken op de Vita
Gelijk ook maar alle dlc voor de motorstorm ps3 games gekocht (damn die digitale dingen zijn duur 🙄). Telt snel op op die manier.
Ik vind die store trouwens geweldig klantonvriendelijk en slecht georganiseerd. Maar dat kan ook aan mij liggen...
Verwijderd
Voor Motorstorm pacific rift?Bruiser schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:56:
Elke vorm van beveiliging uitgezet, zoals wachtwoord vereist bij kassa, en toen werkte het.
Gelijk ook maar alle dlc voor de motorstorm ps3 games gekocht (damn die digitale dingen zijn duur 🙄). Telt snel op op die manier.
Ik vind die store trouwens geweldig klantonvriendelijk en slecht georganiseerd. Maar dat kan ook aan mij liggen...
Ja sommige dlc is best prijzig, helemaal als je veel wilt hebben dan telt dit wel op ja.
Ik hoop niet dat je voor de dlc uit de Dead or alive serie gaatBruiser schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:56:
Elke vorm van beveiliging uitgezet, zoals wachtwoord vereist bij kassa, en toen werkte het.
Volgens mij over de 1000 euro voor bepaalde titels
Voor Motorstorm (1), Apocalypse & Pacific Rift.
Dacht dat dat de drie verschillende (fysieke) Motorstorm games zijn voor de PS3?
Als je Motorstorm RC koopt op de Vita krijg je hem gelijk ook voor de PS3, maar je dient je Vita te koppelen aan je PS3 om de game te activeren?
Of heb ik weer iets verkeerd gedaan? 🤔
Digitale aankopen zijn niet alleen duur maar ook ingewikkeld zeg... 🤪
- Exorcist
- Registratie: Maart 2002
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Verwijderd
Dat is een flink boekwerk! Hoe kan het nou dat jij hem al binnen hebt? Ik had hem eerder besteld en bij mij staat hij nog steeds op levering tussen 7 en 13 april....Exorcist schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:49:
Zo, die NES Omnibus (deel 1) is nogal een gevaarte...
[Afbeelding]
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
BolVerwijderd schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:55:
[...]
Dat is een flink boekwerk! Hoe kan het nou dat jij hem al binnen hebt? Ik had hem eerder besteld en bij mij staat hij nog steeds op levering tussen 7 en 13 april....
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Verklaart misschien ook waarom ik in december wel de PS5 kon kopen bij Bol en al mijn collega's die op dat moment hetzelfde probeerden faalden in hun pogingenVerwijderd schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:01:
[...]
Er wordt duidelijk niet FIFO uitgeleverd ;-)
Betreft: Motorstorm RC Volledige editie
Aangekocht via de Vita
Na veel gedoe eindelijk op de Vita gedownload en geïnstalleerd gekregen.
In de beschrijving is duidelijk te lezen dat je ook een kopie krijgt van de game voor de PS3 (wat initieel ook de bedoeling was om het voor de PS3 te hebben maar wegens eerder genoemde issues met de store lukte de aankoop niet via dit systeem).
Na veel gedoe de game zelf (dus voorlopig zonder de extra DLC) op de PS3 kunnen downloaden. Deze vermeld wel “Vita” ipv “PS3”... 🤔
Van zodra ik de file echter selecteer krijg ik de melding dat de Vita verbonden moet worden. Dit vind ik al bizar gezien het een game voor beide systemen betreft maar goed...
De Vita connecteren lost dit echter niet op 😞
Alle hulp/tips/links zijn welkom aangezien de software (en alle dlc) geïnstalleerd dient te zijn voor de store definitief sluit!
Verwijderd
Als er vita bij staat is het niet de juiste file. Als je naar store gaat van de ps3 en dan Motorstorm RC op zoekt. En dan diegene pakt die voor PS3 is. Kan je hem als het goed is direct vanuit de pagina downloaden.Bruiser schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:10:
Ik ga even hulp nodig hebben van de specialisten aangezien ik geen flauw idee heb van hoe dit allemaal werkt 🙄
Betreft: Motorstorm RC Volledige editie
Aangekocht via de Vita
Na veel gedoe eindelijk op de Vita gedownload en geïnstalleerd gekregen.
In de beschrijving is duidelijk te lezen dat je ook een kopie krijgt van de game voor de PS3 (wat initieel ook de bedoeling was om het voor de PS3 te hebben maar wegens eerder genoemde issues met de store lukte de aankoop niet via dit systeem).
Na veel gedoe de game zelf (dus voorlopig zonder de extra DLC) op de PS3 kunnen downloaden. Deze vermeld wel “Vita” ipv “PS3”... 🤔
Van zodra ik de file echter selecteer krijg ik de melding dat de Vita verbonden moet worden. Dit vind ik al bizar gezien het een game voor beide systemen betreft maar goed...
De Vita connecteren lost dit echter niet op 😞
Alle hulp/tips/links zijn welkom aangezien de software (en alle dlc) geïnstalleerd dient te zijn voor de store definitief sluit!
Anders naar account management -> download lijst en daar in de lijst Motorstorm RC downloaden. Als het goed is staan er twee (1 voor de vita en 1 voor de ps3) in die download lijst zie je echter niet welke het precies is. Dus gewoon beide downloaden. Als die gedownload zijn zie je welke de juiste is. Dan staat er ook ps3 bij
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2021 18:29 ]
Ik zie er inderdaad 2 staan in de downloadlijst. Maar de PS3 file is maar 100KB...
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Dat is je licentie, je moet de demo erbij downloaden voor de full unlock.Bruiser schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:10:
Bedankt voor de uitleg.
Ik zie er inderdaad 2 staan in de downloadlijst. Maar de PS3 file is maar 100KB...
Net de demo laten downloaden, kijken wat er dan gebeurt.Exorcist schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:12:
[...]
Dat is je licentie, je moet de demo erbij downloaden voor de full unlock.
On a side note, ze maken het mij wel héél moeilijk om legaal te zijn... eerst dat gedoe met niet te kunnen betalen en dan het gedoe om de game effectief gedownload én geïnstalleerd te krijgen
In de store klikken op kopen en vervolgens automatisch downloaden en installeren met alles erop en eraan is hoe het zou moeten werken
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Nice, en jij hebt de doos erbij, die had ik niet..netjes man...!!Petje72 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:51:
Yes! na jaren zoeken heb ik hem gevonden, kompleet, in zeer nette staat en betaalbaar ! Mijn broer heeft hem voor me opgehaald vandaag, volgende week ga ik hem bij hem ophalen. (kan niet wachten).
[Afbeelding]
/Voor één van m'n favoriete games op de PS3 toch maar de poeplap getrokken...P.A.I.N. Ik heb zowel de disc als de download versie en nu nog twee "levels" gekocht die ik niet had. De rest had ik al wel. Totaal 17 Euro maar wil niet weten wat ik in totaal voor het spel heb neergelegd
[ Voor 19% gewijzigd door Exorcist op 31-03-2021 21:04 ]
imo de mooiste special edition console die er is, gefeliciteerd!Petje72 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:51:
Yes! na jaren zoeken heb ik hem gevonden, kompleet, in zeer nette staat en betaalbaar ! Mijn broer heeft hem voor me opgehaald vandaag, volgende week ga ik hem bij hem ophalen. (kan niet wachten).
[Afbeelding]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Mee eens. Sowieso het hele delisten van games...ik begrijp de licenties etc., maar als er een disc had geweest had je het probleem niet gehad. Ik kan nog prima Crazy Taxi op de DC speler met The Offspring bijv.Bruiser schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:43:
[...]
Net de demo laten downloaden, kijken wat er dan gebeurt.
On a side note, ze maken het mij wel héél moeilijk om legaal te zijn... eerst dat gedoe met niet te kunnen betalen en dan het gedoe om de game effectief gedownload én geïnstalleerd te krijgen![]()
In de store klikken op kopen en vervolgens automatisch downloaden en installeren met alles erop en eraan is hoe het zou moeten werken. Maar ja, zal wel aan mij liggen. Wat waren de jaren '90 een zalige tijd met cartridgebased games, kopen, insteken, spelen. Niks updates, patches en ander gedoe
En het downloaden/activeren op de PS3 is zo ontzettend omslachtig, traag én irritant dat het inderdaad e.e.a. in de hand werkt. Twijfel er ook niet over om over een tijd een PS3 in te richten met alle PSN games die er zijn (dus non-disc versies) net zoals ik met m'n RGH 360 heb gedaan en XBLA games, waarvan het leeuwendeel ook al (lang) niet meer beschikbaar is.
Ik denk niet dat ik nog snel digitale content ga aanschaffen na deze ervaring.
Zo’n CFW toestel(len) zullen er hier in de toekomst ook wel komen...
Zeer mooi!Petje72 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:51:
[Afbeelding]
Ben er zelf ook al een tijdje naar op zoek, met dezelfde eisen die jij had 🤪
Verwijderd
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er minder problemen mee had. Ik had hem ook gisteren gekocht op de ps3. Alles wordt netjes geïnstalleerd. Daarna op de vita in de store naar Motorstorm complete edition gegaan en deze gedownload.Bruiser schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 23:33:
Het is eindelijk gelukt om de game op zowel de Vita als de PS3 te installeren. Heeft “maar” 2 dagen gekost... 🙄
Ik denk niet dat ik nog snel digitale content ga aanschaffen na deze ervaring.
Zo’n CFW toestel(len) zullen er hier in de toekomst ook wel komen...
[...]
Zeer mooi!
Ben er zelf ook al een tijdje naar op zoek, met dezelfde eisen die jij had 🤪
De DLC voor ridge racer op de vita vond ik vervelender. Want daar moest je nadat je de gold en silver pack gekocht had alle dlc zelf downloaden. En het zijn er nogal wat...
Hmm, bizar dat het bij jouw wel vlot ging...Verwijderd schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:01:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er minder problemen mee had. Ik had hem ook gisteren gekocht op de ps3. Alles wordt netjes geïnstalleerd. Daarna op de vita in de store naar Motorstorm complete edition gegaan en deze gedownload.
De DLC voor ridge racer op de vita vond ik vervelender. Want daar moest je nadat je de gold en silver pack gekocht had alle dlc zelf downloaden. En het zijn er nogal wat...
Oh, ridge racer! Is die goed op de Vita?
En is de DLC ervoor het geld waard?
Verwijderd
Ridge racer op de vita is wel goed! Zonder de dlc heb je er weinig aan. Omdat er maar 4 auto's in de game zitten. Met de season pass silver en gold voeg je enorm veel tracks en auto's toe.Bruiser schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:43:
[...]
Hmm, bizar dat het bij jouw wel vlot ging...
Oh, ridge racer! Is die goed op de Vita?
En is de DLC ervoor het geld waard?
Je kunt dlc aankopen en downloaden zelfs voor je de fysieke game in bezit hebt vermoed ik (uiteraard niet installeren)?
Verwijderd
Ja hoor dat is geen probleem. De DLC is dan gewoon gelinkt aan je account. Zodra je de fysieke game hebt kan je die DLC dan gewoon downloaden.Bruiser schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:44:
Hmm, toch eens bekijken dan. Ben wel fan van de serie 😊
Je kunt dlc aankopen en downloaden zelfs voor je de fysieke game in bezit hebt vermoed ik (uiteraard niet installeren)?
Verwijderd
Puppeteer is inderdaad een hidden gem! Ook nog gesealed zie ik?Grumpmeister schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:24:
Gisteren ook wat PS3 discs aangeschaft voordat de prijzen flink gaan stijgen (wat wel de verwachting lijkt te zijn nu de store plat gaat). Voornamelijk blij met Puppeteer en Time and Eternity
[Afbeelding]
Edit: Zie dat deze nog nieuw te krijgen is bij nedgame: https://www.nedgame.nl/pl...nic&utm_campaign=shopping
Aanrader!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2021 12:35 ]
Er zijn eigenlijk niet zo veel PS3 games meer die ik op m'n wishlist heb staan. Wil nog graag 3D Dot Game Heroes, maar niet voor de prijs waarvoor die nu overal te koop staat. Hopelijk kom ik die nog eens ergens voor een leuk bedrag tegen.
(Ik heb hem nog gevonden bij bol.com)
Verwijderd
De prijzen zullen stijgen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat games zoals puppeteer die gewoon op disc verkrijgbaar zijn gaan stijgen. Omdat de puppeteer volgens mij niet in de ps store te krijgen is. Ik denk alleen de games die digitaal te krijgen zijn voor lage prijzen en die ook op disc verkrijgbaar zijn, daar zullen de prijzen wel van stijgen. Of games waarbij de DLC op disc staat, zoals GOTY edities.Raem schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:39:
Puppeteer is erg leuk inderdaad en voor die prijs zeker doen. Prijzen zullen inderdaad ongetwijfeld gaan stijgen straks. Weet nog dat Ducktales Remastered ook ineens verdubbelde in prijs toen deze een tijd geleden uit de store werd gehaald.
Er zijn eigenlijk niet zo veel PS3 games meer die ik op m'n wishlist heb staan. Wil nog graag 3D Dot Game Heroes, maar niet voor de prijs waarvoor die nu overal te koop staat. Hopelijk kom ik die nog eens ergens voor een leuk bedrag tegen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2021 13:20 ]
Verwijderd
Volgens mij zijn er meer dan 10 miljoen exemplaren van verkocht. Dus ik denk niet dat deze game echt in prijs omhoog gaat.Bruiser schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:10:
Heb het zekere voor het onzekere genomen en Super Mario 3D All Stars voor de Switch nog snel fysiek besteld. Die is sinds gisteren ook uit de store en de fysieke exemplaren zullen ook wel spoedig uitverkocht zijn.
(Ik heb hem nog gevonden bij bol.com)
10M... en hoeveel Switch’en zijn er verkocht (en zullen er nog verkocht worden)?Verwijderd schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:12:
[...]
Volgens mij zijn er meer dan 10 miljoen exemplaren van verkocht. Dus ik denk niet dat deze game echt in prijs omhoog gaat.
Misschien dat 10M dan plots niet zoveel meer lijkt 🤪
Maar anyway, zoals ik zei, het zekere voor het onzekere 😄
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- RetroTINK
- MegaDrive
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo DS
- Game boy advance
- 16 bit
- Dreamcast
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Consoles
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
Als je hem wil, dan is het prima om te doen, zelf getwijfeld maar besloten om hem niet te nemen. En wel om deze redenen.Bruiser schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:19:
[...]
10M... en hoeveel Switch’en zijn er verkocht (en zullen er nog verkocht worden)?
- Ik vind het totale onzin om deze game 'tijdelijk' uit te bregen, ik wil nintendo daar niet voor belonen
- ik heb mario 64 en sunshine orgineel
- de collectie heeft wel super mario galaxy, maar niet super mario galaxy t2
- Kwaliteit van het pakket, ik geloof dat er inmiddels wat wat zaken gepatched zijn, maar in de reviews kwamen wat kleine irritatie puntjes vooribij, en de collectie heeft weinig leuke bonussen als interviews met de makers, of concept art dat soort zaken.
Dus dat......besloten dat ik dan liever die wii versies toevoeg aan mijn verzameling, en ja, de game is natuurlijk goed verkocht, dus als ik hem 2e hands voor weinig zie ooit neem ik hem mogelijk nog wel mee, zo ben ik dan ook wel weer
10 second ninja DONE
Deze was dan ook puur voor “de heb” 🙄
Hetzelfde met Mario Kart Live Home Circuit, no way dat ik daar ooit mee ga spelen. Maar die zitten dus ook in de collectie.
Edit: even nagekeken en heb ze inderdaad origineel, bestelling dan maar geannuleerd 😋
[ Voor 17% gewijzigd door Bruiser op 01-04-2021 15:23 ]
dan zouden games als mario tennis aces en yoshi's crafted world later een fortuin waard zijn gezien die 3 a 4 keer zo weinig zijn verkochtBruiser schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:19:
[...]
10M... en hoeveel Switch’en zijn er verkocht (en zullen er nog verkocht worden)?
Het zal uiteraard wel waarde behouden zoals veel nintendo games maar echt duur lijkt me vrij sterk
Nintendo heeft de beschikbaarheid vrij goed gehouden tenopzichte van mario 25th wii of metroid prime trilogy om eens wat voorbeelden te noemen. en die twee genoemde zijn zelfs in het heden niet erg prijzig met veel mindere verkopen dan 3d all stars
met name 25th zou een goeie indicatie kunnen zijn en die had slecht 2 miljoen verkopen en is van een nu oude console.
Het zijn verder ook niet de beste versies om te spelen tenopzichte van bijvoorbeeld de metroid prime trilogy die wat voordelen had tenopzichte van de cube variant.
[ Voor 40% gewijzigd door gast7 op 01-04-2021 15:11 ]
Deze persoon heeft 153,50€ van mij (sinds 12/01/2021).
Het pakket was door PostNL bestempeld als onbezorgbaar en aangezien meneer geen retouradres had opgegeven was het pakket in een depot terechtgekomen.
Na heel veel moeite heeft PostNL een onderzoek ingesteld en zou het pakket alsnog ofwel terug naar de afzender zijn gegaan of zou de afzender ervoor vergoed zijn. Echter sinds dit nieuws leest de verkoper mijn berichten niet meer (en antwoord er dus ook niet meer op).
Verwijderd
Toevallig wel ja, is dat diegene die 4 maanden actief is en 36 beoordelingen heeft? Daar koop ik regelmatig wat van. Eerder was hij altijd actief onder de naam Marcel, alleen hij kon niet meer in zijn account komen. Vandaar dat hij kort geleden een nieuw account heeft genomen. Maar heb daar genoeg van gekocht en altijd naar tevredenheid. Vooral veel sega games en altijd voor prijzen onder de marktprijs.Bruiser schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:49:
Iemand ervaring met een zekere “Gijs” uit “Nijkerk” op marktplaats?
Deze persoon heeft 153,50€ van mij (sinds 12/01/2021).
Het pakket was door PostNL bestempeld als onbezorgbaar en aangezien meneer geen retouradres had opgegeven was het pakket in een depot terechtgekomen.
Na heel veel moeite heeft PostNL een onderzoek ingesteld en zou het pakket alsnog ofwel terug naar de afzender zijn gegaan of zou de afzender ervoor vergoed zijn. Echter sinds dit nieuws leest de “verkoper” mijn berichten niet meer (en antwoord er dus ook niet meer op).
Kom hem voor 55 euro hier tegen:
even DM gestuurd.
Is best prijzig, maar wel rond de prijs wat die toen was.
Geen idee hoe die winkel verder is.
[ Voor 56% gewijzigd door Arunia op 01-04-2021 15:02 ]
Verwijderd
Goohoo is een winkel die te vertrouwen is. Niet de goedkoopste maar levert wel altijd correct en netjes. Ooit een keer een dualshock 3 controller gekocht. Die zijn als nieuw als je ze daar koopt. Volledig schoongemaakt en hersteld indien nodig.Arunia schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:53:
@Raem 3D Dot Game Heroes heb ik toen van mijn vrouw gekregen. Erg grappig spel. Bedenk me net dat ik die nooit uitgespeeld heb.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2021 15:07 ]
Zie dat die bij jou nog in de quote staat. >_>
Verwijderd
Check! Heb hem verwijderd.Arunia schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:04:
@snefkens Ah ok, goed om te weten. Heb Raem een DM gestuurd en de link uit mijn post verwijderd voor het geval dat.
Zie dat die bij jou nog in de quote staat. >_>
Yup, bij Nedgame gehaald, nieuw voor die prijs is het zeker waardVerwijderd schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:34:
[...]
Puppeteer is inderdaad een hidden gem! Ook nog gesealed zie ik?
Edit: Zie dat deze nog nieuw te krijgen is bij nedgame: https://www.nedgame.nl/pl...nic&utm_campaign=shopping
Aanrader!
Ben best aan het werken aan de PS3 library de afgelopen tijd, voornamelijk de verborgen pareltjes hier en daar oppakken, Puppeteer vind ik daar wel onder vallen.
Ik moet nog wel een vervangende controller gaan halen, degene die ik nu heb heeft wat drift / random button pressed lijkt erop. Zeker bij Drakengard 3 is het merkbaar, waardoor ik voornamelijk op de PS4 controller speel welke in bedraad aan de PS3 heb hangen. Maar een PS3 controller is toch wat beter
Verwijderd
Bij de ps3 is dat redelijk makkelijk op te lossen. Als je hem uit elkaar haalt is het een kwestie van de binnenkant schoonmaken. Bij de joystick wat lucht er in spuiten, dat helpt vaak ook. Het is vaak alleen viezigheid in de controller. Maar als je daar geen zin in hebt dan zijn de controllers hier aan te raden:Grumpmeister schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:10:
[...]
Yup, bij Nedgame gehaald, nieuw voor die prijs is het zeker waard
Ben best aan het werken aan de PS3 library de afgelopen tijd, voornamelijk de verborgen pareltjes hier en daar oppakken, Puppeteer vind ik daar wel onder vallen.
Ik moet nog wel een vervangende controller gaan halen, degene die ik nu heb heeft wat drift / random button pressed lijkt erop. Zeker bij Drakengard 3 is het merkbaar, waardoor ik voornamelijk op de PS4 controller speel welke in bedraad aan de PS3 heb hangen. Maar een PS3 controller is toch wat beter
https://www.ps3gameskopen.nl/ps3-controller/
Zijn wel wat prijzig, maar je krijgt garantie en zijn zeker goed.
Alternatief is vaak een ps3 kopen met meerdere controllers. Dat is vaak goedkoper dan een losse DS3 controller. Sommige vragen echt belachelijke prijzen op marktplaats.
Hm, denk dat ik sowieso voor zo'n controller ga. Ik heb maar 1 werkende (nja, werkende... met de drift is het de vraag maar) controller, dus sowieso goed om een tweede erbij te hebben. De andere die ik heb heeft helaas een douche gehad van een vallend glas, dus daarvan werkt de square knop niet meer (wat vrij cruciaal kan zijn)Verwijderd schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:19:
[...]
Bij de ps3 is dat redelijk makkelijk op te lossen. Als je hem uit elkaar haalt is het een kwestie van de binnenkant schoonmaken. Bij de joystick wat lucht er in spuiten, dat helpt vaak ook. Het is vaak alleen viezigheid in de controller. Maar als je daar geen zin in hebt dan zijn de controllers hier aan te raden:
https://www.ps3gameskopen.nl/ps3-controller/
Zijn wel wat prijzig, maar je krijgt garantie en zijn zeker goed.
Alternatief is vaak een ps3 kopen met meerdere controllers. Dat is vaak goedkoper dan een losse DS3 controller. Sommige vragen echt belachelijke prijzen op marktplaats.
Dus zodra ik een 'nieuwe' binnen heb, kan ik de ander eens schoon gaan maken
Verwijderd
https://www.psx-sense.nl/...ax-this-time-its-virtual/
Ik zou een Ps3 kopen met controller bij voor 50euro kan je al een ps3 hebben met HDMI kabel en controller.Grumpmeister schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:28:
[...]
Hm, denk dat ik sowieso voor zo'n controller ga. Ik heb maar 1 werkende (nja, werkende... met de drift is het de vraag maar) controller, dus sowieso goed om een tweede erbij te hebben. De andere die ik heb heeft helaas een douche gehad van een vallend glas, dus daarvan werkt de square knop niet meer (wat vrij cruciaal kan zijn)![]()
Dus zodra ik een 'nieuwe' binnen heb, kan ik de ander eens schoon gaan maken
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Ik heb er mindere ervaringen mee. Bij de boxart van de games (360 of PS3) laten ze niet zien of het een classic dan wel platinum versie is, waar ik allergisch voor ben. Ik heb destijds bij een bestelling expliciet aangegeven geen classic te willen ontvangen en dat ze dan m'n order kunnen annuleren. Geen tegenbericht en ja hoor, classic versie. Bericht gestuurd, kon het retour sturen. Het gaat me dan niet om het geld, maar het idee van een opmerkingen veld en met name ook de getoonde box art op de website. Was voor mij de laatste keer.Verwijderd schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:59:
[...]
Goohoo is een winkel die te vertrouwen is. Niet de goedkoopste maar levert wel altijd correct en netjes. Ooit een keer een dualshock 3 controller gekocht. Die zijn als nieuw als je ze daar koopt. Volledig schoongemaakt en hersteld indien nodig.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Very in, Sam & Max vind ik echt geweldig!Verwijderd schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:39:
Beetje offtopic. Maar heeft toch met retro te maken. Er komt een nieuwe Sam & Max game in VR!
https://www.psx-sense.nl/...ax-this-time-its-virtual/
/Laatste keer (denk ik) in de PS3 store gekeken maar kan er niets meer vinden wat ik mis. M'n favoriete games nagegaan en kwam uit bij Heavy Rain en ook de Taxidermist DLC; deze is delisted. Ik weet zeker dat ik hem gespeeld heb, maar kwam hem niet tegen in m'n aankoophistorie noch trophy list (deze DLC heeft geen trophies). Na lang zoeken kwam ik erachter dat ik ook de Move edition op disc heb welke deze DLC bevat (en de (zeer aan te raden!) soundtrack en (dynamic) themes). Gelijk weer in de mood voor HR...tijdje terug weer uitgespeeld op de PS4 maar ik blijf het spel geweldig vinden en staat met die reden nog hoog in mijn top tien.
[ Voor 47% gewijzigd door Exorcist op 01-04-2021 23:00 ]
Verwijderd
Dat is wel interessant, ik heb nooit de dlc van heavy rain gespeeld.(Ook omdat deze niet is meegeleverd in de ps4 versie en ik eigenlijk te laat was met het kopen van deze DLC) Nooit geweten dat deze op de move editie disc zit. Ik heb die disc nooit gehad want het leek mij niet interessant om de game met de move te spelen. Ik zelf ben ook heel erg fan van Heavy rain. Ik vind het nog steeds de beste game die de ontwikkelaar heeft uitgebracht. Beyond two souls vond ik zelf niet zo heel erg goed eerlijk gezegd. Toch maar eens op zoek naar heavy rain move editie. Thanks voor de tip!Exorcist schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:54:
[...]
Very in, Sam & Max vind ik echt geweldig!
/Laatste keer (denk ik) in de PS3 store gekeken maar kan er niets meer vinden wat ik mis. M'n favoriete games nagegaan en kwam uit bij Heavy Rain en ook de Taxidermist DLC; deze is delisted. Ik weet zeker dat ik hem gespeeld heb, maar kwam hem niet tegen in m'n aankoophistorie noch trophy list (deze DLC heeft geen trophies). Na lang zoeken kwam ik erachter dat ik ook de Move edition op disc heb welke deze DLC bevat (en de (zeer aan te raden!) soundtrack en (dynamic) themes). Gelijk weer in de mood voor HR...tijdje terug weer uitgespeeld op de PS4 maar ik blijf het spel geweldig vinden en staat met die reden nog hoog in mijn top tien.
Edit: Ik lees nu online dat mensen deze DLC niet op de disc hebben staan: https://forum.psnprofiles...153-taxidermist-delisted/
Nog een keer edit: Blijkbaar werkt dit:
Unless something has changed in the years since I bought the Move Edition, the DLC is on the disc but it's only accessible if you do a clean install of the game after uninstalling any other versions you may have on your Hard Dive. I had the exact same issue as the OP but fixed it by deleting all traces of my vanilla copy, then reinstalling the Move Edition from scratch.
I couldn't find any vanilla game data, but de- and reinstalling of both Move Edition game data somehow fixed the problem anyway.
Not sure why, but it worked in that starting Taxidermist no longer takes me to the mockup store, but to the episode's menu.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2021 12:54 ]
Verwijderd
- Sagat
Is pappa x2!
- Nintendo Wii
- Sony PlayStation 3
- Nintendo DS
- RetroTINK
- MegaDrive
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Game & Watch
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Sony PlayStation TV
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- RetroTINK 5X-Pro
- Nintendo DS
- Game boy advance
- 16 bit
- Dreamcast
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Consoles
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Nintendo Wii
- Nintendo 3DS
- Sony PlayStation
- Atari
- Retro
- Sega
- Sony
(semi) Launchgame? Ik herinner me overigens meer matig enthousiaste reviews dan goede..beetje ' if you enjoy the genre you will get some fun out of it' titel.Verwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:36:
Iemand enig idee waarom de reviews altijd zo positief waren voor heavenly sword? Ik heb deze game een paar keer geprobeerd, maar de fps in deze game is bedroevend, ik heb niet het idee dat deze boven de 25fps uit komt.... Waarom waren die reviews over deze game dan zo goed? Of mis ik iets?
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik kijk dan vooral naar metacritic:Sagat schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:41:
[...]
(semi) Launchgame? Ik herinner me overigens meer matig enthousiaste reviews dan goede..beetje ' if you enjoy the genre you will get some fun out of it' titel.
https://www.metacritic.com/game/playstation-3/heavenly-sword
Gemiddeld 79 is best hoog, Ik kwam de game toevallig tegen in het officiële playstation magazine en daar gaven ze de game 94. Maar goed dat is ook een beetje wij van wc eend...
Maar nog opmerkelijk die 79 score...
Maar goed ik kan ook totaal niet in de game Hellblade komen, ook van dezelfde ontwikkelaar en die krijgt ook zeer positieve reviews. Dus ja een review blijft natuurlijk ook gewoon een mening.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2021 12:44 ]
Een stuk of 45 verschillende AC titels liggen hier maar nee niet die mooie ps3Verwijderd schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:11:
Ik was wat aan het bladeren door een oude officieel playstation magazine. Zag ik dit voorbij komen. Ben benieuwd of die ps3 nog ergens bij iemand thuis staat... Aangezien er maar 1 van gemaakt is.
[Afbeelding]
Overigens nog steeds onder de indruk van de 360 versies.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Inderdaad op beide versies zo te zien (heb zelf nu dus de normale editie en de Essentials (Move), die komt dan ook nog in "normale" uitvoering. En bedenk me net dat ik ook nog de Special Edition heb liggen.Verwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:35:
[...]
Dat is wel interessant, ik heb nooit de dlc van heavy rain gespeeld.(Ook omdat deze niet is meegeleverd in de ps4 versie en ik eigenlijk te laat was met het kopen van deze DLC) Nooit geweten dat deze op de move editie disc zit. Ik heb die disc nooit gehad want het leek mij niet interessant om de game met de move te spelen. Ik zelf ben ook heel erg fan van Heavy rain. Ik vind het nog steeds de beste game die de ontwikkelaar heeft uitgebracht. Beyond two souls vond ik zelf niet zo heel erg goed eerlijk gezegd. Toch maar eens op zoek naar heavy rain move editie. Thanks voor de tip!
Edit: Ik lees nu online dat mensen deze DLC niet op de disc hebben staan: https://forum.psnprofiles...153-taxidermist-delisted/
Nog een keer edit: Blijkbaar werkt dit:
Unless something has changed in the years since I bought the Move Edition, the DLC is on the disc but it's only accessible if you do a clean install of the game after uninstalling any other versions you may have on your Hard Dive. I had the exact same issue as the OP but fixed it by deleting all traces of my vanilla copy, then reinstalling the Move Edition from scratch.
I couldn't find any vanilla game data, but de- and reinstalling of both Move Edition game data somehow fixed the problem anyway.
Not sure why, but it worked in that starting Taxidermist no longer takes me to the mockup store, but to the episode's menu.
Aan de achterzijde te zien hebben de Move versies altijd The Taxidermist:

Wb. Heavenly Sword: de PS3 heeft sowieso veel games die erg laag in de FPS zitten..zeker de cross-platforms waar de 360 altijd beter uit de verf kwam. GTA4 bijv. speelt veel fijner op de 360 dan de PS3 en zo zijn er nog tientallen titels die tegen het "onspeelbare" aan schurken.
[ Voor 6% gewijzigd door Exorcist op 02-04-2021 13:00 ]
Verwijderd
Dat is zeker zo, alleen het is vooral opmerkelijk omdat dit een ps3 exclusive is. Je ziet dat vooral bij multiplatform games. Echter zijn de exclusives meestal wel goed qua fps. Deze blijkbaar niet. Snap ook niet dat dit niet in de reviews naar voren is gekomen.Exorcist schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:58:
[...]
Wb. Heavenly Sword: de PS3 heeft sowieso veel games die erg laag in de FPS zitten..zeker de cross-platforms waar de 360 altijd beter uit de verf kwam. GTA4 bijv. speelt veel fijner op de 360 dan de PS3 en zo zijn er nog tientallen titels die tegen het "onspeelbare" aan schurken.
Overigens de meest slechte port naar de ps3 toch wel F.E.A.R. Ik weet niet wat ze daar hebben gedaan, maar die is gewoon onspeelbaar. (The orange box is een goede tweede). Als je dan F.E.A.R. speelt op een xbox 360 dan is dat een wereld van verschil.
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Klopt. HS is natuurlijk een vroege titel en juist toen was de Cell helemaal lastig om voor te ontwikkelen. Overigens ook veel HDMI-tearing in games op de PS3, tijdje terug Alpha Protocol gespeeld op 't ding en dat was aanzienlijk aanwezig.Verwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:12:
[...]
Dat is zeker zo, alleen het is vooral opmerkelijk omdat dit een ps3 exclusive is. Je ziet dat vooral bij multiplatform games. Echter zijn de exclusives meestal wel goed qua fps. Deze blijkbaar niet. Snap ook niet dat dit niet in de reviews naar voren is gekomen.
Overigens de meest slechte port naar de ps3 toch wel F.E.A.R. Ik weet niet wat ze daar hebben gedaan, maar die is gewoon onspeelbaar. (The orange box is een goede tweede). Als je dan F.E.A.R. speelt op een xbox 360 dan is dat een wereld van verschil.
Ook nog ergens een nieuwe Wonderswan Color liggen... Accu packs voor de GameGear, Controllers voor Megadrive, etc.
Verwijderd
Die van mij zijn nu ook verzonden! Ik zat even te kijken naar de prijzen nu:Exorcist schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:49:
Zo, die NES Omnibus (deel 1) is nogal een gevaarte...
[Afbeelding]
https://www.bol.com/nl/p/nes-omnibus/9200000131162827/?s2a=
https://www.bol.com/nl/p/...ia/9200000131110458/?s2a=
Daar zou ik hem niet voor gekocht hebben!
Verwijderd
Zijn zeker nog wel liefhebbers voor. maar niet zoveel als de 4e generatie en daarop volgende. De prijzen zijn daar uiteraard ook naar.JoohanDePoohan schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:01:
Even kort betreffende ouwe retro consoles (geen marktplaats bedoelingen). Zijn er nog liefhebbers voor Atari 2600 / Coleco Vision? Ik ruim nu op en weet niet of het de moeite loont dit nog ergens aan te bieden? Alle games op de afbeelding zijn voor de Atari. Rechts op foto ook nog een nieuwe NES-003 kabel.
Ook nog ergens een nieuwe Wonderswan Color liggen... Accu packs voor de GameGear, Controllers voor Megadrive, etc.[Afbeelding]
Vergeet ook vraag & aanbod hier op tweakers niet
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Nice!Verwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:07:
[...]
Die van mij zijn nu ook verzonden! Ik zat even te kijken naar de prijzen nu:
https://www.bol.com/nl/p/nes-omnibus/9200000131162827/?s2a=
https://www.bol.com/nl/p/...ia/9200000131110458/?s2a=
Daar zou ik hem niet voor gekocht hebben!
Nee ik ook zeker niet. Nu nog wachten op een leuke aanbieding voor Volume 2
Verwijderd
Volume 2 komt volgens mij ook pas in oktober 2021 uit. Als ik deze website mag geloven:Exorcist schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:15:
[...]
Nice!
Nee ik ook zeker niet. Nu nog wachten op een leuke aanbieding voor Volume 2
https://www.schifferbooks...s-games-volume-2-m-z-7155
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
https://www.marktplaats.n...only.html?previousPage=lr
6-0-0 Euro. Voor een doosje...
Verwijderd
Waar de verkoper ook nog met zijn vieze vingers aanzitExorcist schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:16:
Kwam deze net tegen:
https://www.marktplaats.n...only.html?previousPage=lr
6-0-0 Euro. Voor een doosje...
Verwijderd
Het ergste vind ik nog van die verkopers die een disc uit het hoesje halen en dan met de data kant op de tafel leggen. En dit dan fotograferen. Een disc moet je niet zo op tafel leggen!!! HahahaVerwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:43:
[...]
Waar de verkoper ook nog met zijn vieze vingers aanzit![]()
Verwijderd
idd laat hem gewoon lekker in het hoesje zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:46:
[...]
Het ergste vind ik nog van die verkopers die een disc game uit het hoesje halen en dan met de data kant op de tafel leggen. En dit dan fotograferen. Een disc moet je niet zo op tafel leggen!!! Hahaha
en repro's zet het er gewoon bij!!
----
vanmorgen nog wel een wiiU met 9 spellen van marktplaats opgepikt in vrij goed staat.
foto's volgen nog (ja, geen retro ik weet het) maar de wii geskipt. Vind het teveel een over geklokte gamecube met een beweegding extraatje... maar mario en zijn vrienden blijven toch een zekere aantrekkingskracht hebben.
Verwijderd
Verwijderd
Tenminste op de consoles dan, maar voor de pc laatste 10jaar of zo wel alles digitaal.
Binnenkort even kijken hoe of wat dat hele gebeuren gaat. Want zitten toch wel leuke titels tussen
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Bevreemd me wel dat je potentieel meer kunt missen in die store? Het spel is alleen vindbaar met de zoekfunctie en staat dus niet in de lijst met games onder de N. Heb dit vaker gezien bij de Vita maar de reden is me onbekend.
Verwijderd
Dat is wel een goede tip!Exorcist schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:18:
Ik las in Retro Gamer Mag. een stuk over Clocktower en een spirituele opvolger voor de...Vita. Nightcry heet het. Deze net gekocht, is helaas digital only maar gezien de store gaat sluiten toch maar gedaan.
Bevreemd me wel dat je potentieel meer kunt missen in die store? Het spel is alleen vindbaar met de zoekfunctie en staat dus niet in de lijst met games onder de N. Heb dit vaker gezien bij de Vita maar de reden is me onbekend.
Is hetzelfde in de ps3 store, genoeg games die je wel kan vinden via zoeken. Maar ook andersom, sommige games kan je niet vinden via het zoeksysteem maar wel via het browsen. Het is een beetje een rotzooi in die store...
De meeste dlc is trouwens ook alleen maar via zoeken te vinden op de Vita.
Sony is duidelijk geen sofware bedrijf. Ik heb altijd software problemen bij Sony producten.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2021 19:07 ]
https://www.eurogamer.net...ore-shutdown-confirmation
Verwijderd
Ja dat vind ik echt niet kunnen. Sommige developers hadden ook net een development kit gekocht...Raem schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:38:
Over de Vita store gesproken, kwam gister nog dit artikel tegen. Toch wel slechte zaak van Sony hoor.
https://www.eurogamer.net...ore-shutdown-confirmation
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Ze hadden de grace period veel langer moeten houden.Verwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:58:
[...]
Ja dat vind ik echt niet kunnen. Sommige developers hadden ook net een development kit gekocht...
/
Ik wilde eens op zoek naar een officiele PS3 Memory Card adapter, dus een USB apparaat wat PS1/PS2 memory cards kan uitlezen. Op die manier makkelijk saves backuppen.
Ook nergens te vinden, weer zo'n obscuur apparaat. Zelfs 3rd party nauwelijks te vinden of te duur.
Dan maar weer via de PS2 en de file browser, vind dat alleen zo omslachtig.

Die dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Exorcist op 02-04-2021 19:13 ]
Verwijderd
Deze bedoel je: ;-)Exorcist schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:12:
[...]
Ze hadden de grace period veel langer moeten houden.
/
Ik wilde eens op zoek naar een officiele PS3 Memory Card adapter, dus een USB apparaat wat PS1/PS2 memory cards kan uitlezen. Op die manier makkelijk saves backuppen.
Ook nergens te vinden, weer zo'n obscuur apparaat. Zelfs 3rd party nauwelijks te vinden of te duur.
Dan maar weer via de PS2 en de file browser, vind dat alleen zo omslachtig.
[Afbeelding]
Die dus.
:strip_exif()/f/image/8DiRkOQLwyxceUAe8AQka3vL.jpg?f=fotoalbum_large)
Vorig jaar voor een paar euro kunnen kopen op marktplaats
- Exorcist
- Niet online
Uitdrijvûrrrr!
- Commodore
- Amiga
- Zx spectrum
- Virtual boy
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 3
- SNES
- Sony PlayStation Vita
- Nintendo DS
- Nintendo GameBoy
- Nintendo Wii
- MegaDrive
- RetroTINK
- Nintendo Game & Watch
- Nintendo DS
- Nintendo 3DS
- Nintendo 2DS
- Sony PlayStation TV
- RetroTINK 5X-Pro
- Dreamcast
- Game boy advance
- 16 bit
- Nintendo 64
- Saturn
- Game boy advance sp
- Retro
- Atari
- Sega
- Nintendo 3DS
- Consoles
Ik doe jou nog 's watVerwijderd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:15:
[...]
Deze bedoel je: ;-)
[Afbeelding]
Vorig jaar voor een paar euro kunnen kopen op marktplaats
Maar even heel wat anders, ga je nog ergens dit jaar op vakantie? Als je de periode even kunt doorgeven kan ik daar rekening mee houden
Verwijderd
Whahaha, kon ik maar op vakantie! Dan zou ik graag gaan :-)Exorcist schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:18:
[...]
Ik doe jou nog 's wat![]()
Maar even heel wat anders, ga je nog ergens dit jaar op vakantie? Als je de periode even kunt doorgeven kan ik daar rekening mee houden
Als ik hem tegenkom zal ik je wel berichten. Alleen deze ben ik tot nu toe ook maar 1 keer tegen gekomen. Volgens mij is deze ook niet in Europa uitgekomen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.
:strip_exif()/f/image/Wce8k0gXdVRX9IRda41rLOvI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gtPEqeD5A3KgOoWBe9Z9OroU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ySFHt8rwBZ2YmsvPN1lJX3dW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QjBwkOB0kgI5NDceVFVloszQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y7mxHU1qbsXqgC11QXQkKT8U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nW3NoTOfKGM2VBEbouiBbAxB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mDWfLIbpX12qeW4plmaKqnQK.jpg?f=fotoalbum_large)