Welke games heb je in je collectie zitten en zijn moeilijk te krijgen? En ben je trots op dat je die in je collectie hebt zitten? Misschien een leuk onderwerp om inspiratie op te doen :-)
Ik ben zelf er fan van platform games, dus mag evil twin, tombi 2 en klonoa natuurlijk niet ontbreken! Helaas heb ik tombi (nog) niet.
Verder ook een fan van metal gear solid, ik wist niet eens dat die gameboy color versie zeldzaam was. Maar die heb ik dus boxed.
Daarnaast ook een fan van Mega man en Castlevania. Waarbij ik hier Mega man x3 en castlevania the new generation heb uitgelicht omdat deze het meest zeldzaam zijn van mijn collectie.
Ook brawlers ben ik erg fan en dus ook de streets of rage serie, waarbij deel 3 het meest zeldzame is. Volgens mij omdat die op het einde van de levensduur van de megadrive is uitgebracht.
Ghost in the shell ben ik vooral fan van de anime en de film. Vroeger ooit een demo gespeeld van ghost of the shell op de ps1 en toen waren de graphics erg goed. Dus ik moest die natuurlijk in mijn verzameling hebben. Zeker een aanrader om een keer te spelen. Maar ook deze game is redelijk zeldzaam.
Cannon spike is de meest zeldzame Dreamcast game, erg weinig games van gedrukt omdat de dreamcast toen eigenlijk al afgeschreven was door de komst van de ps2. Maar voor mij 1 van de beste games ooit gemaakt voor de dreamcast.
Star wars 32x is mijn enige 32x game, voor deze game heb ik ook speciaal de 32x aangeschaft. Ik ben een star wars fan (wat minder fan van de nieuwe films). Maar star wars games mogen uiteraard niet in mijn collectie ontbreken.
De demo van kula world heel vaak gespeeld vroeger en nooit de volledige game kunnen spelen. Ik speel hem ook nog vaak op vakantie op mijn psp of vita.
En als wij het over zeldzaam hebben, (het is geen game). Maar de sega game gear nieuw in doos (sealed) is toch wel 1 van de objecten die ik in mijn verzameling heb die het meest zeldzaam is denk ik.
:strip_exif()/f/image/o3PXDXWFpSmVUoYRY8V3Sqzr.jpg?f=fotoalbum_large)
@Exorcist Goede tip! Zal er eens naar kijken.
Ik ben zelf er fan van platform games, dus mag evil twin, tombi 2 en klonoa natuurlijk niet ontbreken! Helaas heb ik tombi (nog) niet.
Verder ook een fan van metal gear solid, ik wist niet eens dat die gameboy color versie zeldzaam was. Maar die heb ik dus boxed.
Daarnaast ook een fan van Mega man en Castlevania. Waarbij ik hier Mega man x3 en castlevania the new generation heb uitgelicht omdat deze het meest zeldzaam zijn van mijn collectie.
Ook brawlers ben ik erg fan en dus ook de streets of rage serie, waarbij deel 3 het meest zeldzame is. Volgens mij omdat die op het einde van de levensduur van de megadrive is uitgebracht.
Ghost in the shell ben ik vooral fan van de anime en de film. Vroeger ooit een demo gespeeld van ghost of the shell op de ps1 en toen waren de graphics erg goed. Dus ik moest die natuurlijk in mijn verzameling hebben. Zeker een aanrader om een keer te spelen. Maar ook deze game is redelijk zeldzaam.
Cannon spike is de meest zeldzame Dreamcast game, erg weinig games van gedrukt omdat de dreamcast toen eigenlijk al afgeschreven was door de komst van de ps2. Maar voor mij 1 van de beste games ooit gemaakt voor de dreamcast.
Star wars 32x is mijn enige 32x game, voor deze game heb ik ook speciaal de 32x aangeschaft. Ik ben een star wars fan (wat minder fan van de nieuwe films). Maar star wars games mogen uiteraard niet in mijn collectie ontbreken.
De demo van kula world heel vaak gespeeld vroeger en nooit de volledige game kunnen spelen. Ik speel hem ook nog vaak op vakantie op mijn psp of vita.
En als wij het over zeldzaam hebben, (het is geen game). Maar de sega game gear nieuw in doos (sealed) is toch wel 1 van de objecten die ik in mijn verzameling heb die het meest zeldzaam is denk ik.
:strip_exif()/f/image/o3PXDXWFpSmVUoYRY8V3Sqzr.jpg?f=fotoalbum_large)
@Exorcist Goede tip! Zal er eens naar kijken.
:fill(white):strip_exif()/f/image/fBqOgSaXHznrzVOgfv5WuzQp.png?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/sf2wcLeZGZbjWVTOCetT0UJ3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0Nr05dEkhwRibLeN9i1XqNF7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VPk9UMF8WWnPpdJpKcPpMr6x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TbAiHSDYpG3aw5USlFcK5g9a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/39NjpTIJ49a6ZQcLmsNh0b2l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BjWBNJNnMmMr1nn0N6CTVQx1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qIzjd2fVFHxasQ5MjnMttBu1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fHfNTYJMUFpDjFnpI3jFuv5g.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/pM3osqmD9Vh6rWekrZvwQysX.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pWHfRojuylfMHF6JMYnICcui.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nYNM60hAIZ0mGnjRGivOpBHA.jpg?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/96MDUIdurfyqt8NaEDvfemSQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Il43fuY3kG7H095NpkDUBeD1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CTLX4e8SuQD42hyfp4VsDo9V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BxzmbUXUbvd1YxPlXzLbhDtR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wVrIggGJrmBqLuIF9csis7bF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vBrGeItHamxFBopiV0zcGXdX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/livkceOx1r28q1fGy1SLG6bv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FJBsONg7LYU86S4oxuBbkU86.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qYRakORAtArP1faD2ELqICLQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ctIfccwE5279B6fxCkzxKcxm.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/YJkGkH9fj0VgFlJLnxaDKEg1.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/8rkBeIjQgsTee3HeU90giaCt.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/jBQPvOqfGGPtaNKmdhq0B7FM.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/2X62xiP9TybmFpJt9QkOItfn.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/O3d4mEooVM3LUqsFXRMng6cC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hIG7UiwedFzfMHZvv0OWzqsI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l5MBd0LccYQ8jeO8ElKHoPbN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Zj0yiZ3OIGQCw9aCAreSrSCT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G7bPaafjN1ZS6qFbJ04bjINV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5O0nfGVPAb968XfZ26J3WF4e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sWsnpapGWR60JIAj6u3bcCvp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DxXGBVhSIuhHxMb39Fv9r1tk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/grME2zRiCMNvHyTxruK25uYI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c2nL0xSnAGIqq1k9rXqefRV8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0KvLvEc3Zgmka9hn6vF0hc3Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QGEQcpOwIopdDogp3yljyFss.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/862HAbPxjweXMCGnuFmBMYLs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1tOWEHEVKteAlQ2Gu5mjMKEJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Zy3nAWuKobbbN6pUF4nTLMix.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/fQinliZUHVu3mb4ApdINIF4r.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/YMRJozNM7gb0LFShULF5SNfw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y7zj2w8WOdbLgGXfBPBPhkX8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IpeHunlWcLoVBDU1BYNfznPo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c7Okij4ov8zMNLiPqf70HdCP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OtCRAXz64NurzKPbviIppuiC.jpg?f=fotoalbum_large)