Liegebeest schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:53:
Whelp... ik vrees dat ik achter zo'n OSSC aan moet

Eens zien of ie persé RGB scart nodig heeft, of dat ik zonder ook maar enige zorg m'n SNES/MD/DC/PS2 er aan kan hangen.
Het hoeft voor mij allemaal niet super-cool en goed... Gewoon goed genoeg om lekker m'n oude spellen te spelen op een schermpje op m'n bureau.
Ik zou nog een klein beetje geduld oefenen. Retrotink is bezig met een nieuwe versie en iedereen die het toestel in werking heeft gezien is er lovend over. Bovendien post hij (Mike Chi) de laatste tijd veel updates op twitter die niet alleen het beste doen geloven maar ook wijzen op een release in de nabije toekomst.
Ik heb thuis een OSSC liggen met een Koryuu en ga de nieuwe Retrotink ook halen.
Ondertussen even een andere vraag in de groep gooien.
Ik ben aan het kijken om een Mode of een Xstation in een PS1 te gooien maar mijn soldeerskills zijn niet goed genoeg vrees ik. Hebben jullie ervaring met een goede winkel binnen europa die de nodige aanpassingen kan doen (en ze goed doet, geen prutswerk)? Ik zou meteen eventueel een hdmi mod laten zetten ook.
Ik ken er een paar binnen de UK maar met de Brexit is dat eigenlijk geen optie meer.
Edit 2: Bijkomende vraag, zijn er hier leden die hun cd's/dvd's testen met een programma op fouten? (Om bijvoorbeeld disc rot op te sporen) Zo ja, welk programma gebruiken jullie daarvoor.
Ik heb hier een kleine 800 disc based games liggen en vrees dat ik er nooit toe kom om die allemaal uit spelen (en zo na te gaan of alles nog ok is).
[
Voor 11% gewijzigd door
Ekfad op 26-02-2021 14:52
]