Misschien dat ze ooit 'patch-dvd's' uitbrengen? Zal wel niet zo veel vraag naar zijn.Sagat schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:50:
Wat ik me afvraag, in hoeverre fysiek en digitaal nog meespeelt. Als iedereen massaal digitale games koopt, wordt het aanbod fysieke games dan steeds kleiner? wordt het daardoor interesanter voor handelaren?
Daarnaast is natuurlijk een groot probleem wat gestart is met de x360 en ps3.........patches......als je over 10 jaar fall out 3 start van je disk...op een schone x360 of ps3.........zou die dan nog patches gaan ophalen? En zo nee.....is het dan speelbaar? Was er niet een assasins creed die in eerste instantie echt zwaar brak was......?
sony en ms (er vanuitgaande dat ze altijd blijven bestaan........) zouden natuurlijk een paar servertje overeind kunnen houden........maar alles kost geld.......dus kan me maar zo voorstellen dat het klaar is op een gegeven moment.
Als er maar 1 iemand bij zit die het netjes bijhoudt en beschikbaar stelt voor alle oldschool gamers.