Nee de ntsc variant wil ik niet, vind dat echt een afschuwelijk design. Maar wel fijn om te weten dat er al dedicated companies zijn. Als ik een case gevonden heb post ik nog wel hier om te kijken of jullie nog betere alternatieven weten

-Shinobi
zou een coole game kunnen zijn, altijd interesse in gehad maar nooit 'echt' gespeeld.
- 3dd
ken ik alleen van naam, eigenlijk geen idee wat het is.
PDS:
ooit bij een magazine cd 1 gekregen, maar ik ben niet zo van de rpg's. Ik denk dat de shooters dan meer mijn ding zouden kunnen zijn!
--------
Collega van me had een 2e hands n64 gevonden voor 5 euro (not bad btw!) alleen zonder spellen, ik heb er wel een paar dus hij vroeg of hij een game mocht lenen. Toegezegd dat hij mijn Mario64 wel mocht proberen. Gister even gekeken.......wat blijkt? Mario is missing! (pun intended

)
Zit me af te vragen wat er aan de hand kan zijn:
verklaring 1: Game al een keer eerder uitgeleend en nooit terug gehad....
verklaring 2: Game gespeeld en niet goed opgeruimd, en dat hij ergens ligt waar ik het niet verwacht
Verklaring 3: verloren/kwijt geraakt of gejat.
2 is gelukkig het meest waarschijnlijk, helemaal omdat ik voor king of fighters voor de saturn ook een cartridge had, en die even niet zo snel terugvond, terwijl die normaliter ook bij de snes/n64 games zat........en ook zag ik mijn orginele snes sf2 niet, dus mogelijk is er een doosje missing........maar het is erg vervelend dat 1 of 3 ook mogelijk zijn. Zo is graven in mijn email of ik iets kan terugvinden van een mailtje over uitlenen ofzo....
Waarom ik ook erg aan lenen denk, is omdat ik de plastic covers van de games altijd bewaarde, gebruikte en zelfs labelde......het plastic hoesje is dus ook weg. Maar ja, ik kwam wel een leeg diddy kong racing plastic tegen, en in een ander doosje het spel los......die gelijk herenigd, maar zoiets kan met mario dus ook aan de hand zijn
Deze keer wel gelijk een afspraak gemaakt over wanneer de game terugkomt om verklaring 1 te voorkomen (het betreft mariokart, zou het verveldend vinden als die verdween uiteraard, echter van die game vind ik zijn voorganger, en directe opvolger beter, en mario kart op de switch (en wii u, maar ik heb de switch versie) al helemaal, dus dat zou een acceptable loss zijn.
Ga er wel vanuit dat het goed komt uiteraard anders zou ik hem niet uitlenen uiteraard.
[
Voor 10% gewijzigd door
Sagat op 19-10-2017 08:23
]