Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik uit de comment haal is dat dit een oude retrotink clone is. Eerlijk gezegd ben ik zelf niet zo van clones en ook niet van aliexpress. Je weet namelijk nooit wat je gaat krijgen. Het kan prima zijn maar ook zooi. Als die onzekerheid er is dan vind ik het zelf vaak zonde van mijn geld. Kan je beter iets langer doorsparen en de originele kopen.

@Exorcist Nice! Ik heb hem ook weer binnen gekregen. Heb wel vorige maand mijn abonnement opgezegd. Ik vind dat ze iets te veel over games van de jaren 80 hebben. Veel te weinig over ps1, ps2, dreamcast etc. Helaas want een van de weinige echte retro bladen nog.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2020 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:12:
[...]

@Exorcist Nice! Ik heb hem ook weer binnen gekregen. Heb wel vorige maand mijn abonnement opgezegd. Ik vind dat ze iets te veel over games van de jaren 80 hebben. Veel te weinig over ps1, ps2, dreamcast etc. Helaas want een van de weinige echte retro bladen nog.
Dat is exact wat ik laatst heb opgegeven toen de vraag (enquête) kwam vanuit hen. Te veel oude rommel, te weinig "recente" retro. Hopelijk zijn we niet de enigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 19:25:
[...]

Dat is exact wat ik laatst heb opgegeven toen de vraag (enquête) kwam vanuit hen. Te veel oude rommel, te weinig "recente" retro. Hopelijk zijn we niet de enigen.
Die enquête heb ik even gemist. Jammer, want anders had ik hetzelfde opgegeven. Had je die per mail ontvangen? Ik heb volgens mij het abonnement via my favourite magazines. Weet niet of ik dan de enquête ook direct krijgt. Maar fijn dat ik niet de enige ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 19:28:
[...]

Die enquête heb ik even gemist. Jammer, want anders had ik hetzelfde opgegeven. Had je die per mail ontvangen? Ik heb volgens mij het abonnement via my favourite magazines. Weet niet of ik dan de enquête ook direct krijgt. Maar fijn dat ik niet de enige ben!
Ja, per mail. Mijn abo loopt ook via MFM. Mail was van 10-3, misschien in je spam/junk?
Kan de link niet geven want deze is blijkbaar persoonlijk en geeft aan dat ik hem al ingevuld heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe pickup: toevallig tegengekomen was ik al heel lang op zoek naar. Om je ps1 en ps2 saves over te zetten naar je ps3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TlNmeYZJuOv46Oqb3t4KPc47Duw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HFnO7kYc0CBuAMzdQSci3MOu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 23:30:
Nieuwe pickup: toevallig tegengekomen was ik al heel lang op zoek naar. Om je ps1 en ps2 saves over te zetten naar je ps3

[Afbeelding]
Nice!! Iets omslachtiger kun je dat ook met een PS2 en FreeMcboot (bijv.). Saves kopieren naar USB stick vanaf PS1 of PS2 mem. card en dan weer opslaan op je eigen opslag met backups. Heb zo nog m'n Discworld Noir save veiliggesteld waar ik in 2002 mee gestopt ben maar toch ooit wil afmaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:12:
[...]

Wat ik uit de comment haal is dat dit een oude retrotink clone is. Eerlijk gezegd ben ik zelf niet zo van clones en ook niet van aliexpress. Je weet namelijk nooit wat je gaat krijgen. Het kan prima zijn maar ook zooi. Als die onzekerheid er is dan vind ik het zelf vaak zonde van mijn geld. Kan je beter iets langer doorsparen en de originele kopen.
Ik heb een retrotink (eerste versie) en een OSSC is onderweg. Was ook niet echt op zoek naar zoiets maar kreeg hem opeens op mijn vizier ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Exorcist ahh dat kan natuurlijk ook! Goede tip! Maar ik vind het natuurlijk ook mooi om dit ding te hebben inclusief de originele doos. Al is het maar om in de vitrine te zetten. Ik zag dat de prijzen op ebay tussen de 70 en 100 euro liggen. Echt belachelijk.

Wat vind je van discworld noir? Ik heb hem nog niet, maar deze wijkt heel erg af van de originele games toch? Vooral omdat hij in 3d was. Daar moest ik ook aan wennen bij broken sword op de ps2, uiteindelijk vind ik dat wel een toffe game. Ben ook benieuwd naar de remake van beyond a steel sky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:46:
@Exorcist ahh dat kan natuurlijk ook! Goede tip! Maar ik vind het natuurlijk ook mooi om dit ding te hebben inclusief de originele doos. Al is het maar om in de vitrine te zetten. Ik zag dat de prijzen op ebay tussen de 70 en 100 euro liggen. Echt belachelijk.

Wat vind je van discworld noir? Ik heb hem nog niet, maar deze wijkt heel erg af van de originele games toch? Vooral omdat hij in 3d was. Daar moest ik ook aan wennen bij broken sword op de ps2, uiteindelijk vind ik dat wel een toffe game. Ben ook benieuwd naar de remake van beyond a steel sky.
Vooropgesteld dat ik Discworld 1 en 2 beschouw als mijn all-time favorite games: Noir is aardig, maar niet heel veel meer dan dat. Inderdaad is het 3D gebeuren niet mijn voorkeur, heb het liever cartoony/getekend/2D. Maar het is ook vrij traag met laden etc., denk ook mede daardoor dat ik het wat heb laten liggen.

Broken Sword 1/2 heb ik ook verslonden. Blazing Dragons staat nog op m'n lijstje ooit te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:00:
[...]

Vooropgesteld dat ik Discworld 1 en 2 beschouw als mijn all-time favorite games: Noir is aardig, maar niet heel veel meer dan dat. Inderdaad is het 3D gebeuren niet mijn voorkeur, heb het liever cartoony/getekend/2D. Maar het is ook vrij traag met laden etc., denk ook mede daardoor dat ik het wat heb laten liggen.

Broken Sword 1/2 heb ik ook verslonden. Blazing Dragons staat nog op m'n lijstje ooit te doen. :)
Blazing dragons staat ook nog op mijn lijstje inderdaad, gelukkig heb ik die een tijd geleden voor de ps1 kunnen kopen. Is bijna nergens te krijgen en de prijzen op eBay voor de Engelstalige versie is ook niet mals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 13:14:
[...]

Blazing dragons staat ook nog op mijn lijstje inderdaad, gelukkig heb ik die een tijd geleden voor de ps1 kunnen kopen. Is bijna nergens te krijgen en de prijzen op eBay voor de Engelstalige versie is ook niet mals.
Blij dat ik die jaren geleden al heb afgetikt inderdaad, in mijn zoektocht destijds om zoveel mogelijk point-and-click adventures te kopen voor welke console dan ook. Enige wat ik - denk ik - nog echt mis zijn WIlly Beamish voor de Sega CD, Monkey Island voor diezelfde Sega CD en ooit wil ik een Amiga CD32 erbij met Simon the Scorcerer en Beneath a Steel Sky 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:59
Oh fudge... Blijkbaar heb ik toch een reden om een Switch te willen :/ Ze hebben de "Grandia HD Collection". Ik was best fan van Grandia 2 op de Dreamcast, dus eens zien wat de rest doet en of dit remastered is enzo.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Exorcist Ik wist niet eens dat monkey island voor de sega cd was uitgekomen. Tof! Zal wel weer nergens te krijgen zijn, beetje met alles wat ik tof vind. offtopic: Zoek maar eens big box lucasarts pc games....

Even een ander vraagje, wat gebruik je momenteel om je games bij te houden? Ik gebruik nu my game collection, alleen ik mis toch wel wat features. Heb nu een proefperiode genomen op CZL voor android (collectorz.com), ziet er allemaal net wat netter uit. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 19:42:
@Exorcist Ik wist niet eens dat monkey island voor de sega cd was uitgekomen. Tof! Zal wel weer nergens te krijgen zijn, beetje met alles wat ik tof vind. offtopic: Zoek maar eens big box lucasarts pc games....

Even een ander vraagje, wat gebruik je momenteel om je games bij te houden? Ik gebruik nu my game collection, alleen ik mis toch wel wat features. Heb nu een proefperiode genomen op CZL voor android (collectorz.com), ziet er allemaal net wat netter uit. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Collectorz ook, maar dan gewoon voor Windows. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
GamEye app op Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 19:55:
[...]

Collectorz ook, maar dan gewoon voor Windows. :)
Ik heb nu alles geïmporteerd, alleen de games zijn niet gelinked. Als ik ze probeer te linken krijg ik geen resultaten. Wellicht omdat ik 1800 games heb ingeladen dat hij er heel lang over doet....

Edit nu wel gelukt. Mis hier ook wel wat dingen, vond vooral de feature leuk dat hij de waarde van je collectie berekent. Helaas is dit alleen in dollar. Tevens kloppen ook niet alle bedragen. Sekiro voor de ps4 is volgens de app 130 dollar waard? Daarnaast zitten er geen collector's edition's in etc. Ik vind het niet het geld waard om er 15 euro per jaar voor te betalen. Voor de huidige app heb ik 1 keer een paar euro voor betaald. Ik blijf toch daarbij.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2020 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:40
Je hebt ook https://vgcollect.com/

gratis een van de nettere collecting sites qua overzicht. en als er iets obsecuurs bijzit kan je het zelf toevoegen volgens de guide lines.

Als ik bijvoorbeeld collectorz of retrocollect erbij pakt, ziet er veel rommeliger uit.

Volgens mij geen mobile app, vind dat zelf best onhandig om de collectie bij te houden op mobiel ook vrij overbodig gezien je dat in de avond zou kunnen updaten, ik zie het nut niet van mobiel qua collectie bijhouden.

heb het niet 24/7 nodig op pc vrij gemakkelijk te doen met minimale tijds investering

sommige apps hebben ook de waarde per item maar dat vind ik persoonlijk niet echt boeiend tevens klopt het bij heel veel items niet bij veel van dit soort apps lijkt me ook zeer lastig om bij te houden zeker met zeldzame items die wat minder op de markt komen, laat staan de correcte staat bij karton releases.

[ Voor 43% gewijzigd door gast7 op 21-03-2020 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gast7 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 18:58:
Je hebt ook https://vgcollect.com/

gratis een van de nettere collecting sites qua overzicht. en als er iets obsecuurs bijzit kan je het zelf toevoegen volgens de guide lines.

Als ik bijvoorbeeld collectorz of retrocollect erbij pakt, ziet er veel rommeliger uit.

Volgens mij geen mobile app, vind dat zelf best onhandig om de collectie bij te houden op mobiel ook vrij overbodig gezien je dat in de avond zou kunnen updaten, ik zie het nut niet van mobiel qua collectie bijhouden.

heb het niet 24/7 nodig op pc vrij gemakkelijk te doen met minimale tijds investering

sommige apps hebben ook de waarde per item maar dat vind ik persoonlijk niet echt boeiend tevens klopt het bij heel veel items niet bij veel van dit soort apps lijkt me ook zeer lastig om bij te houden zeker met zeldzame items die wat minder op de markt komen, laat staan de correcte staat bij karton releases.
Bedankt voor de tip! Ik zal er eens naar kijken. Alleen mijn voorkeur gaat uit naar een mobiele app.

Prijzen kunnen wel accuraat zijn, als je een koppeling hebt met pricecharting. Die houdt de verkoop prijzen op ebay bij. Collectorz heeft deze koppeling wel, alleen laat hij alleen de prijzen van ntsc zien. Sommige games zijn in pal beduidend goedkoper, zoals haunting ground. Dat scheel tussen de pal en ntsc versie ongeveer 100 euro. Als het goed geïmplementeerd is heb je dan redelijk accuraat de waarde van je games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 19:07:
[...]

Bedankt voor de tip! Ik zal er eens naar kijken. Alleen mijn voorkeur gaat uit naar een mobiele app.

Prijzen kunnen wel accuraat zijn, als je een koppeling hebt met pricecharting. Die houdt de verkoop prijzen op ebay bij. Collectorz heeft deze koppeling wel, alleen laat hij alleen de prijzen van ntsc zien. Sommige games zijn in pal beduidend goedkoper, zoals haunting ground. Dat scheel tussen de pal en ntsc versie ongeveer 100 euro. Als het goed geïmplementeerd is heb je dan redelijk accuraat de waarde van je games.
als het inderdaad regelmatig verkocht word en gelinked is met ebay price charting kan je inderdaad een redelijke inschatting hebben.

Zeldzamere releases of karton releases die zowat nooit compleet in doos op de markt komen zijn zelfs hiermee niet echt accuraat bij te houden, tevens ook als er enkel zeer slechte staat items verkocht worden qua cib dat die prijzen gaan tellen.

Met disc based zal het wel te doen zijn, maar met zeldzamere items of veel karton releases kan je het vaak met een korreltje zout nemen. verder ook qua karton releases hier in europe heel veel varianten met verschillende prijzen. dus dat is niet bij te houden met price charting zitten grote verschillen tussen. binnen pal.

[ Voor 13% gewijzigd door gast7 op 21-03-2020 19:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tummie555
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-08 22:34
[quote]Exorcist schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 16:16:
[...]

Help je hopen. Je hebt in ieder geval een kwalitatief perfecte kabel besteld. :)

/quote]

Kabel is gisteren binnen gekomen, exact hetzelfde probleem op de Loewe 8684Zp. Maar het is inderdaad een perfecte kabel voor de B&O MX4000. Wellicht is het placebo-effect, maar de Megadrive ziet er daar ineens extreem goed uit. Gelukkig dus op 50hz EN 60hz. Ik vond nog iets van informatie online en ik vermoed dat het de reden van het probleem is op de Loewe. Het is wel een CRT, maar die heeft namelijk ook moeite met Lightgun games vanwege de digitale processing naar 100hz (PAL) en 120hz (NTSC):

"The problem is that a PAL Megadrive switched to 60hz will not output a proper NTSC standard 60Hz (well, 59.97Hz) signal. I don't have the exact number off the top of my head but it is some oddball sync frequency like 59.30Hz or so. CRTs can handle this fine, but the upscaling chips in digital TVs are not meant to tolerate anything but completely standard frequencies, so they will have unexpected behaviour when they encounter such a signal."

Dank voor het meedenken in ieder geval! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Tummie555 op 22-03-2020 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Liegebeest schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 07:45:
Ja, die Xiaomi set heb ik inderdaad al eerder bekeken. Maar dat is wel ff wat anders dan voor <$5 één schroevendraaier halen. Denk dat ik'm alsnog maar haal en declareer bij de baas als "tools voor hardware hacking" :)
Kak. Kak! Kakkerdekak... :X

Prachtige set die Xiaomi, zoals je zei @Touchdomex . Maar inderdaad, de tri-wing kop die er bij zit (Y1) is veel te groot voor de NDS.

En het heeft geen zin aparte bitjes bij te bestellen want die passen weer niet in deze set, want het maat bitjes is kleiner dan standaard. Alsnog op jacht naar een Y0 of Y00 draaier.

[ Voor 18% gewijzigd door Liegebeest op 23-03-2020 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosun
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-01 13:07
Ik heb een PS2 Phat zilver gehaald, alleen hoe kan ik het beeld het beste van maken op een HD TV?

Composiet kabels in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosun
Exorcist schreef op maandag 23 maart 2020 @ 14:08:
[...]

Componentkabels gebruiken.
HDMI converter is niet noodzakelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosun
Exorcist schreef op maandag 23 maart 2020 @ 14:10:
[...]

Niet als je TV dan wel versterker een componentingang heeft, nee. De PS2 ondersteunt componentvideo in ieder geval, moet je nog wel een geschikte kabel hebben uiteraard.
Ik speel bijv. nu Prince of Persia The Two Thrones, en is niet echt flexibel met camerawerk (haperingen). Is component dan de juiste middel waar ik naar op zoek ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tosun schreef op maandag 23 maart 2020 @ 15:33:
[...]

Ik speel bijv. nu Prince of Persia The Two Thrones, en is niet echt flexibel met camerawerk (haperingen). Is component dan de juiste middel waar ik naar op zoek ben?
Nee, want composiet of component zijn beiden analoge signalen waar haperingen - als het niet aan het spel ligt - vaak een digitale oorzaak hebben. Kan zijn dat je TV nog een beeldverbeteraard actief heeft.

Heb snel wat beelden bekeken van het spel op de PS2 maar het oogt vloeiend/tegen de 60FPS. Heb je met andere games hetzelfde issue? Of andere consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klok88
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-11-2024
Mensen, een vraag mbt het aansluiten van mijn SNES.
Mijn tv (Een Medion 32025), heeft geen SCART aansluiting. Als ik het via de 3 kabels aansluit (rood/geel/wit), heb ik wel geluid, echter geen beeld (kabels vervangen, verschillende games getest e.d).

Nu las ik ergens dat ik ze moet aansluiten op ja hoe noem ik het..een soortgelijke als de 3 aansluiting maar er zullen er dan 5 zijn. Echter heb ik deze aansluiting ook niet op mijn tv.

Is het voor mij raadzaam om een AV-HDMI converter te halen, of zal dit dan ook niet werken?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:33
@Klok88 Dat is volgens mij component. (rood, blauw, groen (beeld) en rood wit (geluid))
Ben bang dat je het of via een versterker aan moet sluiten of een kastje wat composiet of SCART naar iets wat je tv wel slikt om moet zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Klok88 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 15:57:
Mensen, een vraag mbt het aansluiten van mijn SNES.
Mijn tv (Een Medion 32025), heeft geen SCART aansluiting. Als ik het via de 3 kabels aansluit (rood/geel/wit), heb ik wel geluid, echter geen beeld (kabels vervangen, verschillende games getest e.d).

Nu las ik ergens dat ik ze moet aansluiten op ja hoe noem ik het..een soortgelijke als de 3 aansluiting maar er zullen er dan 5 zijn. Echter heb ik deze aansluiting ook niet op mijn tv.

Is het voor mij raadzaam om een AV-HDMI converter te halen, of zal dit dan ook niet werken?
Alvast bedankt.
Jouw TV heeft zo te zien een normale composiet aansluiting (zie http://download2.medion.c...tungen/bda_md32025_nl.pdf 4.2)

Dus de tulpstekker van de SNES moet daarin. Geel in geel, rood in rood, wit in wit. Het is geen gedeelde poort met component (de vijf waar je het over hebt). Maw je lijkt het goed aan te sluiten. Je TV staat neem ik aan op AV (of hoe het ook bij Medion moge heten), kabel zit er stevig in? Cartridge er goed in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klok88
@Exorcist Denk 't (ik heb 'm op het YPbPr kanaal staan, geen idee of dit de juiste is?).
Heb de 3-kabel vervangen, 6 keer gekeken of wit in wit zat etc, meerdere games, geen beeld, wel geluid.
Heb de splitter er niet tussen verder, want heb geen coax lopen richting de tv.

@Arunia Hmm, dan zal ik eens even moeten zoeken. Want de decoder van de TV heeft ook enkel UTP :')_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klok88 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:20:
@Exorcist Denk 't (ik heb 'm op het YPbPr kanaal staan, geen idee of dit de juiste is?).
Heb de 3-kabel vervangen, 6 keer gekeken of wit in wit zat etc, meerdere games, geen beeld, wel geluid.
Heb de splitter er niet tussen verder, want heb geen coax lopen richting de tv.

@Arunia Hmm, dan zal ik eens even moeten zoeken. Want de decoder van de TV heeft ook enkel UTP :')_
Nee, dat is dus component. Probeer eens verder te "bladeren" door je ingangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klok88
Exorcist schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:21:
[...]

Nee, dat is dus component. Probeer eens verder te "bladeren" door je ingangen?
Ah, kijk, is dat iig uit de weg. Nou, heb ik meerdere kanalen gekeken, maar of helemaal niks (zit andere zaken op aangesloten), echter nog een ander kanaal, en die geeft ook enkel geluid en geen beeld.
Misschien moet ik een nieuw extern kanaal erbij toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klok88 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:23:
[...]

Ah, kijk, is dat iig uit de weg. Nou, heb ik meerdere kanalen gekeken, maar of helemaal niks (zit andere zaken op aangesloten), echter nog een ander kanaal, en die geeft ook enkel geluid en geen beeld.
Misschien moet ik een nieuw extern kanaal erbij toveren?
Het kán zijn dat je TV pas een ingang laat zien als deze een signaal detecteert, wat weer kan inhouden dat hij de output (en dus input voor de TV) van de SNES niet "ziet" . Heb je toevallig nog een andere apparaat welke je composiet (dus gele stekker;) ) kunt aansluiten? Evt. door de opties van je TV nog bladeren of je hier iets afwijkends ziet m.b.t. de poortingangen.

/de handleiding van je TV:

5.7.1. AV
De overdracht van het AV-signaal (composite) verloopt via drie tulpstekkeraansluitingen. Een hiervan (geel) geeft het videosignaal door en de twee andere (rood en wit) geven het stereogeluidssignaal door. Gebruik hiervoor een standaard AV-kabel.
 Verbind de AV-uitgang van het afspeeltoestel met de AV-ingang van het tv-toestel.
 Gebruik hiervoor de meegeleverde AV-adapter (3x tulpstekker > mini-jack) (optioneel).

Ik kan dit op twee manieren lezen; één je hebt twee mogelijkheden om je composiet apparaat te verbinden: of via tulp zoals je nu doet of via een tulp naar minijack kabel (welke optioneel is en niet meegeleverd gok ik) of twee het werkt alleen met laatstgenoemde. Gezien je TV wel gewoon de juiste ingang heeft ga ik uit van optie één, maar het is een wat vreemd verhaal zo.

[ Voor 35% gewijzigd door Exorcist op 23-03-2020 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klok88
Exorcist schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:25:
[...]

Het kán zijn dat je TV pas een ingang laat zien als deze een signaal detecteert, wat weer kan inhouden dat hij de output (en dus input voor de TV) van de SNES niet "ziet" . Heb je toevallig nog een andere apparaat welke je composiet (dus gele stekker;) ) kunt aansluiten? Evt. door de opties van je TV nog bladeren of je hier iets afwijkends ziet m.b.t. de poortingangen.

/de handleiding van je TV:

5.7.1. AV
De overdracht van het AV-signaal (composite) verloopt via drie tulpstekkeraansluitingen. Een hiervan (geel) geeft het videosignaal door en de twee andere (rood en wit) geven het stereogeluidssignaal door. Gebruik hiervoor een standaard AV-kabel.
 Verbind de AV-uitgang van het afspeeltoestel met de AV-ingang van het tv-toestel.
 Gebruik hiervoor de meegeleverde AV-adapter (3x tulpstekker > mini-jack) (optioneel).

Ik kan dit op twee manieren lezen; één je hebt twee mogelijkheden om je composiet apparaat te verbinden: of via tulp zoals je nu doet of via een tulp naar minijack kabel (welke optioneel is en niet meegeleverd gok ik) of twee het werkt alleen met laatstgenoemde. Gezien je TV wel gewoon de juiste ingang heeft ga ik uit van optie één, maar het is een wat vreemd verhaal zo.
Ja, ik dacht ook, even 2 stekkertjes om zetten, en aan de slag.
Maar helaas.
Heb dus via YPbPr-kanaal en via Back-AV-kanaal alleen geluid, nog geen beeld.
Overige kanalen doen helemaal niets (of zit iets anders op aangesloten).

Hmm, ik zal vanavond op zolder eens kijken of er een adapter in de tv-doos zit, en/of ik een ander ding heb om de gele kabel eens mee te testen.

Tot zo ver bedankt, ik zal een update geven als die er komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klok88 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:39:
[...]

Ja, ik dacht ook, even 2 stekkertjes om zetten, en aan de slag.
Maar helaas.
Heb dus via YPbPr-kanaal en via Back-AV-kanaal alleen geluid, nog geen beeld.
Overige kanalen doen helemaal niets (of zit iets anders op aangesloten).

Hmm, ik zal vanavond op zolder eens kijken of er een adapter in de tv-doos zit, en/of ik een ander ding heb om de gele kabel eens mee te testen.

Tot zo ver bedankt, ik zal een update geven als die er komt!
Yes, adapter zou je eigenlijk dus niet nodig hoeven te hebben. Je ingang heet "BACK AV" als het goed is. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Liegebeest schreef op maandag 23 maart 2020 @ 14:00:
[...]

Prachtige set die Xiaomi, zoals je zei @Touchdomex . Maar inderdaad, de tri-wing kop die er bij zit (Y1) is veel te groot voor de NDS.
En weer wat geleerd: Tri-point vs tri-wing.

De NDS en andere Nintendo apparaten hebben geen tri-wing, maar tri-point schroeven. De tri-points zijn doorgaans wel de Y-serie koppen bij leveranciers van gereedschap. Goed, ik moet dus op zoek naar Y0 en Y00 qua maten. Toch jammer dat die d'r juist niet bij zat in deze set.

Daar naast ook geleerd: bit-maten. 4mm vs 6mm (aka 1/4"). De standaard bitjes voor schroevendraaiers en gereedschap zijn H6 (hexagon 6mm) en de Xiami Wiha set waar ik naar was verwezen is 4mm "mini-bit". Die zijn nog best tricky te vinden, laat staan in Y0 of Y00 :D

Maar, wel veel geleerd vanavond!

[ Voor 18% gewijzigd door Liegebeest op 23-03-2020 21:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Goedendag, ik ben nieuw hier en wil mijn verzameling gewoon even showen ;) beginnende met deze gesealde Sega Master System 2 met Wonderboy.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IvOvNE7NpGVyk5rDZz0HnjUe_x0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dwEGJz1Ug4RL4VWUTVvWQdua.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:37
Nice!
Metéén met het beste spel!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
didado schreef op maandag 23 maart 2020 @ 22:50:
Goedendag, ik ben nieuw hier en wil mijn verzameling gewoon even showen ;) beginnende met deze gesealde Sega Master System 2 met Wonderboy.

[Afbeelding]
Lekkere binnenkomer! Ik ben al tijden oplettend naar de Sega Master System CIB, maar zó mooi heb ik ze nog nooit gezien :9~

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Handheld + games ;)

Atari Lynx

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0pHyNO9ccfYH6Q6elukgMbF-8yI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ruzj7MFTPaIPVaASfqc1V3RY.jpg?f=fotoalbum_large

Games nieuw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z41HimCCd1JQ90EUqt7C-C8sjhU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CtndXXhMh9slimeyagPjnKwx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p20YFHNlkEFakrZc2q2xPKK6Law=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fewWBC52blNDnVqc13rlA4kG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92JEgQi34-7K6AImt2lfFXXFUzA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gSedEqFpvmXdrpsohkOcYQAp.jpg?f=fotoalbum_large

Games compleet in goede staat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cwNFWV7zZt5K2bi4UczQc4VPADc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JEiaZhWlinVrWf3xesxpPcm4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f2UfkIqOCIidrhUph6utmO-Hty0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kH3zDMF00kqEPvtnXNmf3PIZ.jpg?f=fotoalbum_large

Gameboy in zeer goede staat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ib1AOCIROtcUVvnjNZVCi6HhaT4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gS0f5sdTD1IY0TjmUDDeCkSr.jpg?f=fotoalbum_large

Neo Geo Gold X Limited Edition nieuw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lVbaREaRhDzBgoPa87aLN51iqWY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FWSa9VvADYuaCzTsnxjB5yvE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hX5IIcM2oKwS2VUvqh-mLBwIo-s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3irPZVkg1UpUoOGgI4fHg97O.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 100% gewijzigd door didado op 24-03-2020 23:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aan deze post zullen meerdere foto's worden toegevoegd.

Witte Sega Saturn nieuw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FpvYha9ezLyUz9HlwaobFZzqcEc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ENY3amiBDXLNJunaeAb38oTK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_49Jo5NHXV9lJk9yffK-qzeGwIA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lyvPWMElrtFB7DQJQMVPM1ol.jpg?f=fotoalbum_large

Sega Dreamcast Hello Kitty nieuw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wegy8JBWEf1Y711qDewTOkGyxd4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ngoDshUzxp3F7iZkB5sn5DnG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K2hA3St14HaqumUmMkXS2ocgDM8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/US25RixlZa8HajSz6GSUGmMF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FsjUTLoc88gSteyxOwj4yjDmaS8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RviETADwR03pWRIchshkWMFn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-G6-n_J4B7kyMnNKY5ZRbpS-u_M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yiwwYhsjE947DKjebe6zDsU6.jpg?f=fotoalbum_large

Atari Jaguar zo goed als nieuw.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YLe6EnSAUs42rGKvQtsLfgcE-5M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GMEjC8ptF2etqKXWcWV21i8u.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqqQows9ulgzbPaPNACkjumu528=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZH8cp4wxxyz8NBSNhtfF7yB3.jpg?f=fotoalbum_large

Turbo Grafx nieuw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dv_ooEauUb1BCo7r7iJf9EHtZmg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vKcy26Q41mbcDQj6HmGK1iZ7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Lu6vPlW1RUkPv_hAG4_OFQDp7s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tDCnW4eOqKAMPqJgP85Wu10D.jpg?f=fotoalbum_large

Nintendo Gamecubes Nieuw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZtbJgjUMRAWEjh7CE-UxP3r25yU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HrZ1obapP7BOPFm17TfpvzR0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V6LfCcF9v999ytUX0wPAHgkQFno=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xJ34DC0fnwZcw2KShoykfThe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bUHcAt5hSsM1lnVftDnZjWFUCW8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ak7eJCii8Wtr1ZHJhv3RMSW5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 87% gewijzigd door didado op 24-03-2020 22:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
@didado Zou je voortaan je berichten willen editten in plaats van alles in losse posts te stoppen? Thanks :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@didado Ik heb er geen aandelen van, maar waarom zie ik geen boxprotectors :o Zulk mooi's moet je beschermen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Seroczynski

Alles staat in het donker en nog beter verpakt dan boxprotectors. Dit zijn foto's van aankomst. ;) Heb alles vroeger in een vitrinekast gehad.

Foto's van mijn verzameling worden toegevoegd aan mijn laatste post met foto's. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door didado op 24-03-2020 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Goede verzekering afsluiten lijkt mij ook geen luxe man !!! Wat ziet het er allemaal clean en mooi uit, begin bijna jaloers te worden ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04
@didado Een mooie verzameling. Verzamel je alleen consoles of ook games?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Afgelopen week de volgende dingen gekocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r6yKQXrN8XU2ciFaFdHnAo88-f4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X7AJLuCLZVPUBE7bigXClwx0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QB5zTVs8BZsucA0xvJn9JzhdOXU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dPvwBxpYAbjLsSQ5y9BZDYUL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYDUK1edFDgHcxqTtIrnc7AH8wM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wrlmMNGZuFtE2WnbDyeULLQf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Ja inderdaad deze heb ik voor mijn dochter gehaald die gaat hem helemaal geweldig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jumpman

Ja consoles en games heb ik verzameld. Ik zal mijn laatste foto post ook updaten met games. ( Gedaan onder Atari Lynx post )

[ Voor 13% gewijzigd door didado op 24-03-2020 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:30
@didado Wow, dat is een gave collectie. Ik krijg er jeuk van om alle dozen op te maken :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@didado Ziet er netjes uit! Heb je ze allemaal bij de launch zelf gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Ingelogd @snefkens

Dankjewel!

Alles gevonden op Marktplaats en eBay.
Maar wel in een tijd dat het allemaal nog niet zo duur was. ;)

(Nog wat nieuwe foto's toegevoegd bij de console post)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Exorcist Nice, x-files!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scherp, ondanks dat mijn foto dat niet is ;)

Gisteren even gespeeld en beviel me erg goed, ondanks dat het vrij onscherp was op mijn TV/OSSC. Beetje Men in Black op PS1 idee erbij maar dan beter uitgewerkt. Aanrader :)

Btw, Fahrenheit: er komt binnenkort een fysieke PS4 release :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 00:00:
[...]

Scherp, ondanks dat mijn foto dat niet is ;)

Gisteren even gespeeld en beviel me erg goed, ondanks dat het vrij onscherp was op mijn TV/OSSC. Beetje Men in Black op PS1 idee erbij maar dan beter uitgewerkt. Aanrader :)

Btw, Fahrenheit: er komt binnenkort een fysieke PS4 release :*)
Ja had het gelezen! Wel cool dat ze uiteindelijk nog een fysieke release uitbrengen!

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5_b0p0ZGrClp-KuAzAPuySkvhxk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NRxGZhOuqDqOsjQ7pbX4XuTf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/swYdbt0IOOOCHXu4Zsh_ZNjHpT4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D8qWFUKSEwk6742oihAdmYwv.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag bovenstaande binnen gekregen. Wel pal. Maar apart dat de achterkant Arabische tekst heeft. Verwacht je niet van een pal versie? Iemand dit eerder gezien?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2020 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 19:00

DYX

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:03:
[...]

Ja had het gelezen! Wel cool dat ze uiteindelijk nog een fysieke release uitbrengen!
:)
Edit:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Vandaag bovenstaande binnen gekregen. Wel pal. Maar apart dat de achterkant Arabische tekst heeft. Verwacht je niet van een pal versie? Iemand dit eerder gezien?
Als je op wikipedia kijkt naar de regio's die PAL gebruiken zie je dat het verder gaat dan alleen europa en australie: Wikipedia: PAL region
Met landen als Afganistan is het wat minder apart dat je arabische teksten hebt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rant: wat is Simcity 2000 op de PS1 (en Saturn idem) onspeelbaar. Simcity (SNES) behoort tot mn top 5 aan games die ik graag speel maar 2000 is daar geen onderdeel van. Ik begrijp dat de SNES en GBA versie onspeelbaar zijn, maar de PS1 is tientallen malen krachtiger dan een SNES en het loopt niet eens zo gek veel uit elkaar qua "snelheid". Moet het nog met de PS muis proberen maar de inputlag is enorm en dat zal met een muis niet anders zijn.

Verder:

Nog maar 's in de groep gooien, maar verzekeren . Zijn jullie verzekerd? Hoe hebben jullie dit aangepakt, met een taxateur of was de verzekering akkoord met een eigen raming van de waarde? Is het verzekerd tegen diefstal, brand, waterschade etc. of alleen één van dezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:36
Exorcist schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:43:
Rant: wat is Simcity 2000 op de SNES (en Saturn idem) onspeelbaar. Simcity (SNES) behoort tot mn top 5 aan games die ik graag speel maar 2000 is daar geen onderdeel van. Ik begrijp dat de SNES en GBA versie onspeelbaar zijn, maar de PS1 is tientallen malen krachtiger dan een SNES en het loopt niet eens zo gek veel uit elkaar qua "snelheid". Moet het nog met de PS muis proberen maar de inputlag is enorm en dat zal met een muis niet anders zijn.

Verder:

Nog maar 's in de groep gooien, maar verzekeren . Zijn jullie verzekerd? Hoe hebben jullie dit aangepakt, met een taxateur of was de verzekering akkoord met een eigen raming van de waarde? Is het verzekerd tegen diefstal, brand, waterschade etc. of alleen één van dezen?
Standaard inboedelverzekering. Taxateur is simpelweg te lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:05:
[...]

Standaard inboedelverzekering. Taxateur is simpelweg te lastig
Ik weet nog dat ik mijn inboedelverzekering een tijd geleden benaderd heb en ze destijds aangaven dat het verzekerd is onder mijn reguliere inboedel, maar..bewijslast? Van alle nieuwere spullen in huis heb ik digitaal bewijs, van heel veel games/consoles niet. Los van het feit dat spellen van 25 jaar oud die 100+ Euro waard zijn best een discussie zouden kunnen gaan vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb onderzoek gedaan naar het in zijn totaliteit laten verzekeren van mijn verzameling. Laat ik voorop stellen dat mijn verzameling nog lang niet zo uitgebreid is als sommigen hier, maar het is toch al voor ruim meer dan het bedrag dat ik onder de categorie "Media & apparatuur" (zo iets) heb verzekerd.
Om mijn volledige collectie te verzekeren zou ik zelfstandig een dagwaarde van de producten moeten opsommen om zo to een X bedrag te komen dat ik denk dat mijn verzameling waard is. Hiervoor kan je gewoon Marktplaats, eBay en de winkels gebruiken. Voor dit bedrag zou de premie dan per maand Y euro's omhoog aan.

Simpelweg gezegd vind ik het maandelijks een relatief hoog bedrag betalen niet opwegen tegen de eventuele schade die ik zou hebben mocht mijn huis afbranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seroczynski schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:46:

Simpelweg gezegd vind ik het maandelijks een relatief hoog bedrag betalen niet opwegen tegen de eventuele schade die ik zou hebben mocht mijn huis afbranden.
Nee, dat is nu net inderdaad wat een verzekering is: een afweging tegen de maandelijkse kosten tegen de potentiële financiële gevolgen bij diefstal/brand/waterschade.

Ik zou er toch een leuke nieuwe auto voor kunnen kopen onderhand dus, wel serieus geld (vind ik zelf). Ik zal nog 's contact opnemen met mijn verzekering daarover dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Exorcist schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:00:
[...]

Nee, dat is nu net inderdaad wat een verzekering is: een afweging tegen de maandelijkse kosten tegen de potentiële financiële gevolgen bij diefstal/brand/waterschade.

Ik zou er toch een leuke nieuwe auto voor kunnen kopen onderhand dus, wel serieus geld (vind ik zelf). Ik zal nog 's contact opnemen met mijn verzekering daarover dan.
als de waarde te hoog is zal het niet meer onder de standaard inboedel vallen

Vaak slechts een paar duizend tot 10 duizend bij veel verzekerings maatschappijen, als de collectie over deze bedragen heen zitten dan word het niet meer verzekerd dan is het iets te specialistisch. Vaak kleinere collecties die er in meegepakt worden voor veel verzekerings maatschappijen tenzij er afspraken zijn gemaakt plus een verhoogd bedrag per maand.

@Seroczynski hoe groot is de kans dat het huis afbrand inderdaad. en als het gebeurd krijg je vaak rond de 80% vergoedt zowat nooit de volledige 100%. plus verhoogde maandelijkse kosten nadat je het verzerings geld hebt gehad.

[ Voor 22% gewijzigd door gast7 op 26-03-2020 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gast7 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:27:
[...]

als de waarde te hoog is zal het niet meer onder de standaard inboedel vallen

Vaak slechts een paar duizend tot 10 duizend bij veel verzekerings maatschappijen, als de collectie over deze bedragen heen zitten dan word het niet meer verzekerd dan is het iets te specialistisch. Vaak kleinere collecties die er in meegepakt worden voor veel verzekerings maatschappijen tenzij er afspraken zijn gemaakt plus een verhoogd bedrag per maand.

@Seroczynski hoe groot is de kans inderdaad dat het huis afbrand inderdaad. en als het gebeurd krijg je vaak rond de 80% vergoedt zowat nooit de volledige 100%. plus verhoogde maandelijkse kosten nadat je het verzerings geld hebt gehad.
Klopt, en gezien het bedrag daar ruim over zit toch maar iets mee doen. Beter dan niets.
En de kans is niet groot maar ik sla mezelf voor mn kop áls er iets gebeurd. Kan bijv. ook een waterlekkage zijn. Ook bijv. laatst hier ineens een plof uit de versterker en die nam in zijn doodstrijd nog even wat HDMI aangesloten devices mee, gelukkig "maar" een PS3 maar mn jaar oude Sony 4K tel had zoiets van jammer maar helaas. Was allang blij dat alles voor de rest HDMI (OSSC, PS4 Pro, Xbox One X, 360, Switch, WiiU oa) allemaal nog in orde blijken.

Maar shit happens en normaal gesproken ben ik daar vrij nuchter onder, als het mn collectie betreft not so much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:25

D4NG3R

kiwi

SNES maar weer in het zonnetje gezet, 2x met 3% waterstofperoxide als dunne gel ging me niet snel genoeg (Al is het verschil flink merkbaar tussen de buiten- en binnenkant), dus nu in een bad met 6% gelegd. :9

Daar over gesproken, heeft iemand hier enig idee hoe vaak je waterstofperoxide kan (her)gebruiken om oude consoles/computers weer in hun originele staat te herstellen? Het zit afgesloten in een doorzichtige zak dus verdamping zal minimaal zijn. Maar ik weet niet hoe veel % je verliest op een goede dag in de zon door de reactie zelf. Het gaat om 1l 12% verdund met nog eens 1l gewoon ouderwets (warm) kraanwater.

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 26-03-2020 14:35 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:33:
[...]

Klopt, en gezien het bedrag daar ruim over zit toch maar iets mee doen. Beter dan niets.
En de kans is niet groot maar ik sla mezelf voor mn kop áls er iets gebeurd. Kan bijv. ook een waterlekkage zijn. Ook bijv. laatst hier ineens een plof uit de versterker en die nam in zijn doodstrijd nog even wat HDMI aangesloten devices mee, gelukkig "maar" een PS3 maar mn jaar oude Sony 4K tel had zoiets van jammer maar helaas. Was allang blij dat alles voor de rest HDMI (OSSC, PS4 Pro, Xbox One X, 360, Switch, WiiU oa) allemaal nog in orde blijken.

Maar shit happens en normaal gesproken ben ik daar vrij nuchter onder, als het mn collectie betreft not so much.
Wel ooit over nagedacht maar nooit wat meegedaan. Maar de waarde van mijn spullen ligt ook redelijk hoog. Dus ik denk dat ik hier zeker een keer in moet duiken! Goed topic!

Ik wil niet weten wat er gebeurt als alles onder water komt te staan of afbrandt. Denk dat ik het pijnlijker vind dat alles verdwenen is dan dat het daadwerkelijk om geld gaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:25

D4NG3R

kiwi

Het eindresultaat van het bleken mag er denk ik wel wezen, het plastic is ook een stuk minder broos nu. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JvTeJj6xAqBCcAFehr__ISTBPIU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H2LdIamp2XJJa0kw8awDfniQ.jpg?f=fotoalbum_large

Vergeleken met een afgebroken schroefpost welke dezelfde kleur heeft als dat de bovenste helft van de shell eerder had:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UL9M6fkQiri8aZWIlHo-_hU8x4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bxvKtqCQQg4mS09kJLaBeJ3t.jpg?f=fotoalbum_large

Blijf het jammer vinden dat de kat er een keer tegen aan is gerend met speelgoed, maar goed de achterkant zie je toch niks van wanneer het beestje in het TV meubel staat. d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JklnKP1KvpLkhvTsD8SyHjoS2C8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wyQ5EZd7gFNI47VoGHPxbquE.jpg?f=fotoalbum_large

Binnenkort eens kijken naar de RAD2X, ik vind het geen ramp om met composite te spelen maar het mag wel eens wat scherper. Zeker aangezien er druk word gezocht naar een nieuwe TV, welke waarschijnlijk geen composite aansluiting meer zal hebben. :')

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 26-03-2020 18:45 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is het zo gek om 150.- p/s te vragen voor game & watch oilpanic en safebuster? Ben ik met die prijs nog steeds te duur dan 8)7

Alle twee voor 280 is toch niet gek? Ben ik zo onredelijk?

Ik wil gewoon een eerlijke prijs voor mijn verzameling krijgen!

[ Voor 15% gewijzigd door Zakkenwasser op 27-03-2020 08:33 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:31:
Is het zo gek om 150.- p/s te vragen voor game & watch oilpanic en safebuster? Ben ik met die prijs nog steeds te duur dan 8)7

Leuk om zo'n Game & Watch te vinden op de vrij markt of in de kringloop. Verzamelaars in Nederland betalen doorgaans zo'n ~ € 80,00 voor de minder common exemplaren, zie ik op Marktplaats en Facebook. Collectors items verkopen beter op eBay, Nederlanders zijn vaak nuchterder. Je zit dan wel met commissie en verzenden naar het buitenland. Het is maar zelden dat ik collector items verkoop op Marktplaats, bijna alle collector items gaan weg via eBay (En dan versturen naar de Verenigde Staten of Australië).

[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 27-03-2020 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weet even niet meer wat het triggerde, maar met vele retro youtubers en retrogamer magazine in mijn interesse zone zal het daar wel ergens vandaan komen......maar ik kreeg laatst weer zin in smash tv.

Ik had (en heb uiteraard 8) ) deze game op cart voor de snes (usa versie) en heb en vroeger best veel gespeelde, denk zelfs uitgespeeld of best vergekomen.
Nu dus gespeelde op de pc met snes emu *insert broken record mode* want retro achievements B)

Maar heb er wel een soort van haat liefde verhouding mee.
Het is natuurlijk een vrij simpel game idee, en daardoor is de variatie niet super hoog, maar goed dat kan je ook zegen over games als final fight, (oudere) shmups, racing games of iets als nba jam......maar toch over het algemeen ervaar ik met die voorbeelden veel minder het gevoel van mwah........wegvallende interesse i guess?

Aan de andere kant, het running man, robocop sfeertje vind ik top, de muziek ook, en natuurlijk die brutal difficulty, het raakt wel mijn adrenaline kick zeg maar :P

Dus benieuw wat jullie hier van de game vinden? Misschien nog mensen die meerdere versies hebben en iets kunnen zeggen over de verschillen? Op de Retroachivements site commente iemand dat hij/zij de snes versie haatte....... kan me moeilijk voorstellen waarom, de arcade versie zal vast betere geluid en gfx hebben, maar qua gameplay........kan natuurlijk in de controls hoek zitten, al hoewel ik met de emu dan wel weer moderne, twinstick controls kon gebruiken.......waarbij je dan wel zit met analoog naar digital conversie wat ook weer niet ideaal is. Maar wel fijner dan default snes controls imho op basis van 15 mins spelen, dus zeker niet mijn final opinion :) .

Minder leuk was dat mijn standaard 8bit do snes padje wat usb hand shaking issues heeft :(
Maar ja, dat was natuurlijk een wireless pad die ik wired met het oplaad kabeltje gebruikte dus toch al verre van ideaal, ter vervanging een wired snes pad besteld (helaas die ene met analogue sticks, die ik normaliter niet heel veel zou gebruiken, want smash tv is echt de eerste keer in bijna een jaar redelijk fanatiek emu gamen dat ik ze wil gebruiken) maar voor zover ik kon zien had 8bitdo geen wired pad zonder.....en rumble vind ik ook nogal ehm onnodig? Hoewel ik uiteindelijk vast ook wel nieuwere consoles met rumble/analoge sticks zal willen emulren......oh well.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 22:37

Als ik een beetje naar sold listings kijk op ebay dan zit je heel erg hoog qua prijs. Hoe kom je zelf op die prijzen? En hoe bepalen anderen prijzen voor dingen?

Je advertenties inmiddels gevonden. Zie nu dat het CIB is, maar denk dat het issue is dat je iets verkoopt wat zelden voor die prijzen verkocht wordt. Vraag is hoe groot je markt is.

[ Voor 14% gewijzigd door Flatlinernl op 27-03-2020 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de gemiddelde prijs waar die verkocht voor wordt: https://www.pricecharting...q=game+%26+watch+oilpanic

Dus de prijs is niet heel gek, als je hem op marktplaats wil verkopen moet je veel geduld hebben en bieden uitzetten. Gewoon vaste prijs. Kan zo 3 maanden duren voordat je hem verkocht hebt. Iedereen in Nederland wil hem altijd voor de laagste prijs. Zijn weinig mensen die de volle prijs willen betalen. Maakt natuurlijk ook uit in welke conditie het apparaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Sagat schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:05:
Dus benieuw wat jullie hier van de game vinden?
Ik ken alleen de SNES versie, heb'm hier op cart. Vond't een leuk spel om te spelen :) Ben er niet goed in, maar het is vermakelijk genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet even niet meer wat het triggerde, maar met vele retro youtubers en retrogamer magazine in mijn interesse zone zal het daar wel ergens vandaan komen......maar ik kreeg laatst weer zin in smash tv.

Ik had (en heb uiteraard 8) ) deze game op cart voor de snes (usa versie) en heb en vroeger best veel gespeelde, denk zelfs uitgespeeld of best vergekomen.
Nu dus gespeelde op de pc met snes emu *insert broken record mode* want retro achievements B)

Maar heb er wel een soort van haat liefde verhouding mee.
Het is natuurlijk een vrij simpel game idee, en daardoor is de variatie niet super hoog, maar goed dat kan je ook zegen over games als final fight, (oudere) shmups, racing games of iets als nba jam......maar toch over het algemeen ervaar ik met die voorbeelden veel minder het gevoel van mwah........wegvallende interesse i guess?

Aan de andere kant, het running man, robocop sfeertje vind ik top, de muziek ook, en natuurlijk die brutal difficulty, het raakt wel mijn adrenaline kick zeg maar :P

Dus benieuw wat jullie hier van de game vinden? Misschien nog mensen die meerdere versies hebben en iets kunnen zeggen over de verschillen? Op de Retroachivements site commente iemand dat hij/zij de snes versie haatte....... kan me moeilijk voorstellen waarom, de arcade versie zal vast betere geluid en gfx hebben, maar qua gameplay........kan natuurlijk in de controls hoek zitten, al hoewel ik met de emu dan wel weer moderne, twinstick controls kon gebruiken.......waarbij je dan wel zit met analoog naar digital conversie wat ook weer niet ideaal is. Maar wel fijner dan default snes controls imho op basis van 15 mins spelen, dus zeker niet mijn final opinion :) .

Minder leuk was dat mijn standaard 8bit do snes padje wat usb hand shaking issues heeft :(
Maar ja, dat was natuurlijk een wireless pad die ik wired met het oplaad kabeltje gebruikte dus toch al verre van ideaal, ter vervanging een wired snes pad besteld (helaas die ene met analogue sticks, die ik normaliter niet heel veel zou gebruiken, want smash tv is echt de eerste keer in bijna een jaar redelijk fanatiek emu gamen dat ik ze wil gebruiken) maar voor zover ik kon zien had 8bitdo geen wired pad zonder.....en rumble vind ik ook nogal ehm onnodig? Hoewel ik uiteindelijk vast ook wel nieuwere consoles met rumble/analoge sticks zal willen emulren......oh well.
Ziet er wel cool uit! Lijkt wel een beetje op die game die laatst op de megadrive is uitgebracht. Ben even de naam kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 21:06:
[...]

Ziet er wel cool uit! Lijkt wel een beetje op die game die laatst op de megadrive is uitgebracht. Ben even de naam kwijt.
Xeno crisis denk ik?

Hah goede, zou maar zo kunnen dat er in de reviews ervan naar smash tv verwezen werd.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Sagat schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 08:06:
[...]

Xeno crisis denk ik?

Hah goede, zou maar zo kunnen dat er in de reviews ervan naar smash tv verwezen werd.
In de reviews? Ha! Wat dacht je van hun eigen Kickstarter? :o Eerste paragraaf:
Xeno Crisis is a new top-down arena shooter for up to 2 players that is best described as Smash TV meets Aliens!
Maar, hij ziet er wel vet uit zeg! Eens kijken dat die tegenwoordig moet kosten.

GBP 55 voor een boxed copy, GBP 40 voor alleen de cart en GBP 15 voor alleen de ROM. De ROM is nog te overzien en ik zou't nog doen ook. Maar wel grappig dat ze voor zo'n doosje alleen al vijftien pond rekenen.

EDIT: Oh vet :D GBP 30 voor een CD-ROM voor de Dreamcast.

Aan de andere kant, gaat dit ooit afkomen? :? Bij de Kickstarter staat: "The game is currently at the prototype stage and we will be releasing the finished product in October 2018 to coincide with the 30th anniversary of the Mega Drive's launch in Japan. " En op de site staat nog steeds overal "pre-order". Begin te vrezen dat't vaporware is geworden.

[ Voor 45% gewijzigd door Liegebeest op 28-03-2020 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De pc (xb1 en ps4 dacht ik ook, maar vooral de eerste ben ik niet zeker van) zijn te koop. Dus zeker geen vaporware. Geen idee of de retro versies te bestellen zijn maar wel al diverse tt reviews gezien. (Was bvb ook een van de top tien favo games uit 2019 van john linneman van df)

Edit;
Denk dat de md versie idd te koop is, kon gewoon in mijn winkel wagentje doen. Aes en dc zijn denk ik nog niet af, maar niet getest.

Edit2:
Correctie nr 11 uit Linneman zijn favo games van 2019 zie hier

[ Voor 32% gewijzigd door Sagat op 28-03-2020 15:37 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Net weer eens uit de kast getrokken en met m'n dochter gespeeld.

A) Wat ziet dat er lelijk uit op een LCD TV, met de SNES via SCART.
B) Wat blijft het een leuk en uitdagend spel!
C) Wat ben ik hier slecht in :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Dochters (5 en 7 jaar) waren vandaag Wii Sports op de WiiU aan het spelen, maar motion control was net iets te precies (of juist niet precies) voor ze, dus ze raakte beetje gefrustreerd.

Toen bedacht ik me dat ik een hele stapel dansmatten had liggen en ook eentje voor de Wii (Winx Dance Dance Revolution). Maar die bleek niet op de WiiU aangesloten te kunnen worden, omdat die geen controller poorten heeft.

Dus moest ik de Wii uit de gameroom in de woonkamer aansluiten (deze zin moest ik 6 keer opnieuw lezen. Klinkt zo raar. Of het is gewoon laat. Stomme zomertijd). En het was een succes. Dat vervangt dus de wekelijkse gymles van school.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liegebeest schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 20:31:
[...]

B) Wat blijft het een leuk en uitdagend spel!
ik speelde het dan om mijn full hd schermpje, maar ik vind het nog wel ok! Misschien dat retroarch rasnes9x stiekem al wat smoothing spul heeft aanstaan ofzo. Maar you know the drill, als je echt vaker op een moderne full hd/4k tv gaat spelen dan is een upscaler bijna onontbeerlijk.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vandaag donkey konga naar beneden gehaald met de bongos. Lekker mijn dochter er op laten rammen.
Ook de bak met singstar en guitar hero (set van 2 gitaren en 1 drum).
Singstar overdag eens doen en guitar hero vanavond even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Weet iemand hoe je kan checken of sealed games een echter seal hebben ipv door de verkopende partij aangebracht?

Ik heb voor de wii U een aantal games met een mooie plastic sealing ECHTER twijfel ik of dit wel echt is. Ik heb er één met een Nintendo banner op de seal lopen maar ook 2 games waar deze niet op staat en ik twijfel of deze wel echt is.

De WiiU is patched dus ik kan de games vanaf HDD spelen dus als deze games een echte seal Nintendo hebben, laat ik deze lekker zitten natuurlijk ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

rikoos schreef op maandag 30 maart 2020 @ 10:44:
Weet iemand hoe je kan checken of sealed games een echter seal hebben ipv door de verkopende partij aangebracht?

Ik heb voor de wii U een aantal games met een mooie plastic sealing ECHTER twijfel ik of dit wel echt is. Ik heb er één met een Nintendo banner op de seal lopen maar ook 2 games waar deze niet op staat en ik twijfel of deze wel echt is.

De WiiU is patched dus ik kan de games vanaf HDD spelen dus als deze games een echte seal Nintendo hebben, laat ik deze lekker zitten natuurlijk ;-)
Volgens mij hebben alle games die op de wii u gesealed zijn een nintendo logo op de seal. Een zwart logo wat helemaal rondom doorloopt. Zonder logo is zelf gesealed denk ik. Playstation heeft hetzelfde, ook een logo in de seal. Net ff gecheckt, ik heb rond de 20 games op de wii u gesealed en allemaal met nintendo logo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Liegebeest schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 20:31:
[...]

B ) Wat blijft het een leuk en uitdagend spel!
Van het weekend nog even gespeeld. revised answers

A. technisch, zie het er nog steeds ok uit, maar hmmm art style....... en dan met name de presentator, nee niet heel mooi. In game is het functional. Ik vind op zich de bosses (nou ja, eerste dan, ben ook niet niet heel ver gekomen) op zich wel goed!

Misschien nog wel interessant, heb jij dan ook een ossc of framemeister? Bij direct aansluiten is het bekend dat het er vaak crap uitziet op huidige tv's.

B. Leuk......k twijfel nog steeds, het is natuurlijk wel vet als je alle aanvallen kan overleven maar de core gameplay...kweenie.
c. yeeeeep, normaliter wil ik altijd de arcade experience simuleren, en afgaan is stoppen en opnieuw beginnen, hier toch maar continue gebruikt. Maar het komt neer op patroontjes herkennen en reageren en niet in paniek raken, maar goed, makkelijk gezegd dan gedaan ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb gisteren een ifixit set gekocht met allerlei soorten draaiers etc. Je moet toch iets tijdens deze crisis.
Heb 2 DS phats liggen. Hier heb ik wel shells bij om ze te fixen (De oude waren broos geworden (beide aan mijn schoonmoeder gegeven, maar gingen stuk op de behuizing om whatever reden).
Deze liggen al jaren in een doos, maar geen idee waarom nooit gerepareerd.
Heb ook nog een GBA SP liggen (geen idee welk model eigenlijk, waar ik van uit moet vinden wat er mis mee is.
Dus nog een aantal dingen om eens de moeite in te steken.
Ga nog eens kijken of die shells wat zijn, anders eens kijken wat na zoveel jaar goede zijn voor de phat (als die überhaupt nog te koop zijn eigenlijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liegebeest
Sagat schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 08:12:
[...]
Misschien nog wel interessant, heb jij dan ook een ossc of framemeister? Bij direct aansluiten is het bekend dat het er vaak crap uitziet op huidige tv's.
Nope, geen dure fratsen. Puur via SCART op een LCD TV van een jaar of tien geleden. Maar ik kan me herinneren dat Super Mario World er een heel stuk beter uit zag dan dit. Maar ja, dat zijn ook grotere vlakken natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkje.doc
Exorcist schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 17:15:
Wat een weelde allemaal man, ik ga dus echt niet m'n geweldige Forza Horizon 2 voor de 360 posten hier :+
Jammer want dat is een van de betere racers op de xbox 360 :)
Heb voor de rest niet zo veel met die console ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Jumpman schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 16:07:
Nog 14 games voor een complete collectie Nintendo Wii U PAL games. Ik heb nog wel enkele exemplaren die ik wil vervangen i.v.m. licht beschadigde instructie boekjes of een heel licht beschadigde cover.
Voor de Nintendo Wii U nog acht games te gaan. Er zijn er nog twee onderweg, als die binnen zijn dus nog zes.

Verder voor de Nintendo SNES U.N. Squadron en voor de Nintendo N64 Star Wars Shadows Of The Empire gescoord. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkje.doc
Jumpman schreef op donderdag 2 april 2020 @ 21:48:
[...]

Voor de Nintendo Wii U nog acht games te gaan. Er zijn er nog twee onderweg, als die binnen zijn dus nog zes.

Verder voor de Nintendo SNES U.N. Squadron en voor de Nintendo N64 Star Wars Shadows Of The Empire gescoord. :)
Heb zelf nog 4 games te gaan voor de Wii U.
Meest spannende zijn weg, alleen de twee Pac Man games kunnen wat lastiger worden.
Het laatste stukje is altijd leuk.

de U.N. Squadron is echt een leuke game voor de SNES. Een van de betere shooters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Jumpman schreef op donderdag 2 april 2020 @ 21:48:
[...]

Nice, hoeveel (PAL) Games zijn er voor de WiiU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Henkje.doc schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:15:
[...]

Heb zelf nog 4 games te gaan voor de Wii U.
Meest spannende zijn weg, alleen de twee Pac Man games kunnen wat lastiger worden.
Het laatste stukje is altijd leuk.

de U.N. Squadron is echt een leuke game voor de SNES. Een van de betere shooters :)
Wat ik nog mis zijn voornamelijk Just Dance en Skylanders games. Dus echt moeilijk is het niet meer een complete Nintendo Wii U PAL collectie te krijgen.
TomBraamhaar schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:17:
[...]

Nice, hoeveel (PAL) Games zijn er voor de WiiU?
Volgens mijn administratie 162 games.

[ Voor 56% gewijzigd door Jumpman op 03-04-2020 13:22 ]

Pagina: 1 ... 44 ... 224 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.