Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:37:
@
Exorcist de perfecte controller is er helaas nog niet. Het zou mooi zijn dat je voor je zelf een controller kan kiezen onafhankelijk voor welk platform en dat iedereen hem ondersteunt. Dus als je dual shock 4 fijn vindt dat je die ook op de ps3, xbox 360 etc kan gebruiken. Ik weet dat je de dual shock 4 ook op de ps4 kan gebruiken alleen dit werkt in mijn optiek niet heel best. Heel vaak registreert hij bepaalde input niet.
Hoewel niet aan mij gericht wil ik hier toch al op inhaken.
brooks en mayflash maken dus devices die al een hoop vrijheid bieden.
Voor vechtspellen op de ps4 gebruik ik tegenwoordig een retrobit saturn usb controller aangesloten op een brooks convertor

Is Sagat zo goed in fighting games dan?
Haha Sagat zelf vind dat reuze meevallen, ik val meer in de catergorie ' potmonster' mensen die dus meedoen aan toernooien om de pot te spekken, dus daar ben ik dan ook al lang mee gestopt. Maar sf4 speelde ik redelijk online en dus ook aan tournooien meegedaan. Ik zou zelf mijn niveau omschrijven als iets beter dan de gemidelde gamers die voor de lol fighters spelen en af en toe is een mk of een street fighter kopen, maar veel minder goed dan mensen die echt een fight spel kiezen en die dan echt proberen te masteren, daar maak ik doorgaans weinig kans tegen.
Heb laatste tijd redelijk wat fighting games toegevoegd aan mijn collectie o.a. Marvel vs capcom (dreamcast).,ultimate marvel vs capcom 3 (vita), infinite (ps4), jojo's adventures (dreamcast), project justice (dreamcast), capcom vs snk (dreamcast), guilty gear xrd (ps4) en mortal kombat gold (dreamcast) Dus ik kan weer even oefenen!
Ik ben geen groot fan van de marvel versus games, vind die zeer chaotisch op hoog of zelfs al gevorderd niveau, en ik ben zelf niet bepaald een combo master, en dat is voor deze games wel handig.
wel nog steeds leuk om te spelen tegen mensen van ongeveer hetzelfde niveau.
Capcom vs snk vind ik dan wel weer geweldig om het mijn 2 favo vecht games makers samenbrengt.
Mk heb ik eigenlijk alleen deel 2 gespeeld.
Ik vind het b movie sfeertje tof, maar de gameplay.....meh, wil de moderne (zeg maar vanaf 9) nog wel is een kans geven.
Guilty gear vind ik super mooi om te zien, maar is ook een combo heavy game.
Ik speel dat soort games heeeeeel soms met @
Grumpmeister online.
Maar mocht je een keertje iets on of zelfs offline willen spelen, hit me up

Vind het altijd leuk om tegen gelijk gestemden te spelen.
@
Sagat Ik heb helaas nog geen switch, ben nu nog actief met de wii u. In de toekomst haal ik nog wel een keer een switch. Eerst even afwachten hoe het allemaal gaat met de klachten over die joycon's etc.
Oeps was inderdaad @
PsYgHo die het zei en daar ging het om een 8bit do adapter. Met een mayflash kan je voor de switch zo ongeveer hetzelfde vziw, zelfs geen hands on ervaring mee, maar diverse mensen in het switch forum wel.
Met mijn relatief nieuwe joycons overigens weinig problemen, mijn launch exemplaren zijn echter niet al te best, maar dan meer slechte connectie, travel geen tot weinig last van. Maar als je geen haast hebt lekker wachten inderdaad. Zelf dus de mogelijkheid om mijn 8bit do controllers te pairen of een pro controller.
Mijn focus ligt nu iets meer op dreamcast, ps4 en ps vita. Ps1 is wat afgezwakt, zit nu rond de 400 games. Aantal games staan nog op mijn lijstje, maar dat zijn vrij prijzige games. Ps2 staat ook wat op een laag pitje. Daar zit ik ook rond de 400. Meeste wat ik wil hebben zit er nu bij. Daardoor ben ik dus begonnen met de vita collectie uit te breiden. Zit nu op 12 spellen, maar nu ze nog redelijk betaalbaar zijn wil ik dat uitbreiden. Ik verwacht dat het over een paar jaar veel duurder gaat worden.
Voor wie nog wat hidden gems zoekt op de ps4 zijn de volgende aan te raden: dex en the occupation (is nu goedkoop bij bol.com te krijgen in de outlet).
@
Henkje.doc fear voor de Xbox 360 is binnen. Inderdaad werkt deze heel veel beter dan de ps3 versie!
Nog aanraders wat betreft xbox exclusieve spellen?