2600, mijn eerste console. Ik had (heb?) volgens mij idd die ' paddle (draaiknop) controllers' en.......2 spellen uit mijn hoofd, circus atari and errr driver of night driver ofzo? Die 2e vroeger nog wel redelijk gespeeld, maar toen al had ik zoiets van.....dit is eigenlijk een wazige game.
En ja retro zut kopen is wat de gek er voor geeft. En voor wat ik zeg over de 2600, zal een ander zeggen over de snes, en weer een ander over de ps1 of zelfs 2. Of een pc engine
Maar al vaker hier verkondigd, nog maar zelden nog 2600 games gezien waardoor ik weer zin kreeg om het syteem op te pakken. Te primitief, zowel in gfx als gameplay.
v.w.b. voeding, de mijne was way back al stuk gegaan, en toen had ik wazige voeding die meerdere standen aankon en met een soort van verloop stekker werkte, behoorlijk storing gevoelig. Balk daar het beeld klinkt behoorlijk bekend. Maar geen idee of de mijne dat had (heeft....ik zeg dit steeds omdat ik vermoed dat al mijn ouwe atari spul nog bij mijn ouders ligt....binnenkort maar weer is babbelen met mijn ma, die heeft 'mijn' oude kamer veranderd in een oplsaghok waardoor je nergens meer bij kan).
Mocht ik hem vinden dat wil ik hem wel een plek geven in mijn games kast. ondanks dat ik hem nu niet meer interresant vind, vroeger wel veel lol gehad, vooral met de 'shooters' space invaders, asteroids, phoenix, galaxians en return of the jedi! Tennis was altijd leuk op verjaardagen, en bowling en frogger nog wel is met mijn pa gespeeld die verder nooit interesse had in gaming.
Ik had (heb

) ook een
woody darth vader

, maar dan met 4 switches ipv van 6 aan de voorkant.
Oh and last but not least......combat, in short burst is dat natuurlijk nog steeds erg leuk in 2 player!
Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:50:
[...]
Alles is met paypal voldaan, dus er zijn geen creditcard gegevens.
Verder ben ik nu druk aan't mailen maar heb alleen nog automatische standaard bot-reacties teruggehad waar ik niets mee kan.
Wat ik zo raar vind, is dat ik steeds wanneer ik wil inloggen een Email krijg om een nieuw account te openen terwijl je bij fout inloggen een foutmelding hoort te krijgen.
Ik blijf iig proberen het op te lossen.
Irritant probleem gozert, hoop dat het gefixed word.
Ik heb even gegoogled, op (lrg account gone) en 3e hit ofzo is 'if you have unanswered support questions, reach out on twitter on account x'
Lijkt me de moeit waard om een tweetje te doen (als je dat al gedaan hebt mag je dit als niet getypt beschouwen natuurlijk).
[
Voor 20% gewijzigd door
Sagat op 07-09-2018 08:39
]