Zou hem eerst gewoon eens recappen om te kijken wat je er dan van vindt. Scherm vervangen kan altijd nog.Ekfad schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:33:
[...]
Even een vraag aan de modders. Ik heb hier een GameGear liggen waar ik de condensatoren moet van vervangen. Zouden jullie ook onmiddellijk een nieuw scherm erin plonsen en zoja, welke dan, of gewoon origineel behouden?
Ik kan de GG ook op mijn pocket spelen, dus voor de betere ervaring hoeft het niet.
Heb zelf 1 gerecapped en gemod met een LED backlight, daar gaat de batterijduur lekker van omhoog.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vdPxv65RAHIxzsd3lSkxXZeq.jpg?f=user_large)
Moet zeggen dat ik er niet veel op game, maar als ik hem eens pak, dan geniet ik toch wel van dat heerlijke slechte beeld

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kVW7nIApHo4ikvH27ORv9mAC.jpg?f=user_large)
Als je scherm nog goed is zonder dode pixels zou ik hem zeker proberen te behouden, maar dat ben ik. Indien je scherm nog goed is zonder dode pixels en je gaat hem toch modden, heb ik wel interesse om het originele scherm van je over te nemen

Heb hier nog een exemplaar liggen met dode pixels in het scherm.