Zijn er meer tweakers die zo te vinden zijn in Tilburg? Ik stap nu op de fiets

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Thanks maar ben al weer terug. Heel veel pokemon, toys en merchandise en ook heel veel modern en dump bakken.
Verwijderd
Dat is ook mijn insteek voor beurzen. Wij maken er lekker een dagje weg van, en verder zien we dan altijd wel.sarlo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:45:
[...]
Thanks maar ben al weer terug. Heel veel pokemon, toys en merchandise en ook heel veel modern en dump bakken.
Prijzen vrij hoog maar dat was te verwachten. Zelf niets gekocht uiteindelijk maar wel een leuke ochtend gehad.
Ben het eens dat je eerder zo goedkoop aan consoles kunt komen. Maar het is naar mijn mening voor veel consoles helemaal niet lastig om voor leuke prijsjes werkende consoles te krijgen. De goeie games is een ander verhaal maar goed heb genoeg leuke vondsten meegemaakt die ver van de hoofdprijs afliggen waarbij soldeerskils nooit echt nodig voor zijn geweest.Bruiser schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 08:04:
Soldeer skils zijn niet persé nodig in deze hobby, maar dan betaal je wel de hoofdprijs voor je spullen.
DMG gameboys met dode lijnen, Game Gears zonder beeld en/of geluid, Mega CD’s en 32X’en die niets meer doen, enz… allemaal goedkoop kunnen kopen en zelf hersteld.
Om van eventuele modificaties nog maar te zwijgen.
(Basis) Soldeerskils zijn zeker handig om te hebben, kunnen je wel wat besparen. Van zodra je aan de beentjes van chips moet gaan solderen begint het moeilijker te worden, maar niet onoverkomelijk. Voldoende (goedkope) setjes te koop om op te oefenen
Verwijderd
Sparkster is zeker leuk, maar lang niet zo goed als Rocket knight.PluueeR schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 19:15:
Toen ze nog current gen waren wel de volgende consoles gehad: Dreamcast, GBA, Wii en Xbox360. Maar tien jaar terug pas echt begonnen, met de consoles die ik in mijn prille jeugd nooit had: NES, SNES, N64, Megadrive. Ook veel bezig geweest om alles via RGB te kunnen aansluiten (behalve de N64) via een Framemeister.
Vervolgens heeft het spul jaren in de doos gestaan. Wel in de tussentijd een Switch gekocht, waar ik zo nu en dan op speel. En sinds dit voorjaar de oude meuk weer eens tevoorschijn gehaald. Aangesloten, en vond de Framemeister opeens een hoop gedoe met al die settings enzo. Dus hup, ding verkocht en een RetroTINK 5x gekocht in een opwelling. Toen dacht ik, oh laat ik op zoek gaan naar een paar games voor SNES (Super Metroid, Mega Man X, A Link to the Past). Van het een kwam het ander, en heb ik in een half jaar tijd behoorlijk wat games gekocht (wensenlijstje gemaakt a.d.v. wat lijstjes van IGN) en de overstap gemaakt van PAL naar NTSC. Waarbij ik ook best wat games vanuit Amerika heb laten overkomen. Om ze later gewoon op Marktplaats tegen te komen![]()
De laatste tijd gaat het gelukkig niet zo hard meer (m'n wensenlijst wordt gelukkig ook iets korter, en heb besloten niet hemel en aarde te bewegen om sommige games op de kop te tikken). Wel heb ik de onhebbelijke neiging om games voor verschillende platformen te kopen vooral met de Super Mario en Zelda games voor de NES, SNES en GBA. Om ze vervolgens toch het liefst op de SNES te spelen
De aanwisten van de laatste tijd. Met Mortal Kombat II is de overstap naar NTSC wel zo'n beetje klaar. Ik moet alleen Double Dragon 2 nog. Maar Double Dragon 3 is onderweg, en ik herinner me van vroeger dat die ook vet was, omdat je in co-op je medespeler kon weggooien richting de vijhanden. Voor Sparkster ben ik qua prijs (voor mijn doen) wel wat ver gegaan, het is dan ook mijn duurste game tot nu toe (incl. de games die ik geimporteerd heb)Gelukkig is het een behoorlijk leuke game om te spelen.
[Afbeelding]
Denk dat het ook komt doordat er op YouTube tegenwoordig heel wat Retro kanalen zijn die allemaal het handelen laten zien van videogames. het enige verschil is dat dit zich afspeelt in Amerika.Beloki schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:10:
Ik ben ook op de gamebeurs geweest samen met mijn zoon, woon er vlakbij maar wat een prijzen man..
....
Vake bei te bange
Warning: dit is redelijk offtopic, dus skip als je geen interesse hebt in handelaren en prijzen praat.angerfist-yentl schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 11:30:
[...]
Denk dat het ook komt doordat er op YouTube tegenwoordig heel wat Retro kanalen zijn die allemaal het handelen laten zien van videogames. het enige verschil is dat dit zich afspeelt in Amerika.
Als ik ze dan vaak helemaal hoor praten over hoe duur sommige spellen zijn en dan kijk bij Nederlandse webshops hier in Nederland is er toch een andere cultuur of de groep is gewoon kleiner die zich daadwerkelijk bezighoud met retro gaming. Maar dit proberen die handelaren dus te veranderen want als het ze lukt om de perspectief van waarde te verhogen dan maken zij flink winst.
Nee sorry , die Kirby game kan ik al aankomen vanaf €10 bij mijn vaste handelaren
[ Voor 9% gewijzigd door davince72 op 28-08-2023 11:56 ]
Ja, consoles kun je er beter niet kopen. Maar games zijn soms echt goed geprijst. Voor de Armored Core games samen heb ik bijvoorbeeld maar 17,50 betaald terwijl For Answer op eBay vanaf 50 euro gaat. Ik probeer er ook altijd een soort spelletje van te maken om games bij handelaren te vinden waarvan ze de prijs verkeerd ingeschat hebben, haha. Lukt meestal wel. Kirby was wel gewoon 50 maar voor een sealed exemplaar is dat eigenlijk wel prima!Beloki schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:10:
Ik ben ook op de gamebeurs geweest samen met mijn zoon, woon er vlakbij maar wat een prijzen man..
Veel te hoog...
Die handelaren denken goud in handen te hebben, maar de verstandige verzamelaars gaan daar geen consoles kopen, het kan veel goedkoper..
Er waren zoveel handelaren, die drijven elkaars prijzen op... Uiteindelijk gaat niemand meer wat kopen vermoed ik... Zag bij sommige consoles een prijs van 500 euro... koekkoek
Ligt aan je verwachtingen en wat je wil bereiken aan kwaliteit. Goedkope kabels van pound/hyperkin zou ik zelf overslaan. Deze geven variabele inputlag en op sommige consoles problemen met kleur. Vaak wel de simpelste en snelste oplossing.Cyrax0508 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:48:
Mijn zus heeft dus een hele mooie verzameling GameCube spul. Nu ben ik eigenlijk vooral bezig met de handhelds verzamelen. Omdat ze een paar briljante games heeft (WarioWorld en de special edition van The Wind Waker) heb ik dan toch interesse. Ik heb alleen geen tv meer die SCART kan draaien. Nu zag ik dat je HDMI converters hebt, maar is dat wel een beetje te doen of kan ik beter zo'n oude televisie aanschaffen?
Thnx, ik ga er even induiken.cold_as_ijs schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:26:
[...]
Ligt aan je verwachtingen en wat je wil bereiken aan kwaliteit. Goedkope kabels van pound/hyperkin zou ik zelf overslaan. Deze geven variabele inputlag en op sommige consoles problemen met kleur. Vaak wel de simpelste en snelste oplossing.
GBS control is denk het goedkoopste alternatief voor als je het op een moderne tv wil aansluiten en kwaliteit output. Verder heb je nog ossc dn de retrotink
Verder ouderwetse crt natuurlijk prima.
Hier nog meer mogelijkheden:
https://www.retrorgb.com/gamecubeoutput.html
Een Rad2X gaat het makkelijkste zijn. Goede kwaliteit en plug-and-playCyrax0508 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:48:
Mijn zus heeft dus een hele mooie verzameling GameCube spul. Nu ben ik eigenlijk vooral bezig met de handhelds verzamelen. Omdat ze een paar briljante games heeft (WarioWorld en de special edition van The Wind Waker) heb ik dan toch interesse. Ik heb alleen geen tv meer die SCART kan draaien. Nu zag ik dat je HDMI converters hebt, maar is dat wel een beetje te doen of kan ik beter zo'n oude televisie aanschaffen?
Als je een Gamecube hebt met een Digital In/Out ingang (een DOL-001 model) kan je een HDMI adapter zo in de achterkant pluggen en direct op een TV met HDMI aansluiten. Zonder modificatie.Cyrax0508 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:48:
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Vind ‘m erg gaaf.PluueeR schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 17:16:
In de laatste video van RetroRGB meer info over de nieuwe RetroTINK. Vooral de CRT simulatie ziet er erg vet uit. Zou mooi zijn als Mike Chi dit ook naar de 5X brengt.
[YouTube: Introducing The RetroTINK 4K]
John Linneman van Digital Foundry was ook erg onder de indruk.PluueeR schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 17:16:
In de laatste video van RetroRGB meer info over de nieuwe RetroTINK. Vooral de CRT simulatie ziet er erg vet uit. Zou mooi zijn als Mike Chi dit ook naar de 5X brengt.
[YouTube: Introducing The RetroTINK 4K]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door PluueeR op 28-08-2023 21:33 ]
Goed bezig man, staat in mijn top 3 beste Zelda games ooitPluueeR schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 21:31:
Al een lange tijd bezig om A Link to the Past eens uit te spelen (met behulp van wat guides en filmpjes, anders was ik over 2 jaar nog niet klaar gok ik). Maar vanavond dan eindelijk het ding uitgespeeld. Wel een hele toffe game, heb in de tussentijd Link's Awakening op de Switch ook uitgespeeld. Die dan wel zonder hulp, maar dat is ook een kleine game, met makkelijkere puzzels vond ik. A Link to the Past was eigenlijk de eerste Zelda game ooit die ik speelde. Dan ben je wellicht ook het idee achter de puzzels minder gewend. Alle lof kan ik me wel in vinden, was wel echt een tof avontuur. Nu eens kijken wat ik als volgende game ga spelen. Nog zoveel niet uitgespeeld haha. Misschien iets luchtigs zoals Kirby's Adventure op de NES.
[Afbeelding]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Wat zijn de andere twee? Ocarina of Time zeker? En...Linksquest schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 21:33:
[...]
Goed bezig man, staat in mijn top 3 beste Zelda games ooit
Hehe, ik zit nu aan de andere kant. Na jaren verzamelen en drie verhuizingen probeer ik mijn opslag een beetje leeg te verkopen.davince72 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 11:49:
[...]
Warning: dit is redelijk offtopic, dus skip als je geen interesse hebt in handelaren en prijzen praat.
Ergens is het gewoon vraag en aanbod denk ik dan. Als niemand wat koopt op zo'n beurs dan zou je denken dat de prijzen zouden dalen. Alleen vrees ik dat door de populariteit (of hype) dat handelaren er ook niet direct vanaf willen omdat ze verwachten dat de prijzen (net als woningen) wel blijven stijgen en dus vasthouden.
Een ander probleem daaraan gerelateerd is dat een enorme voorraad potentiële verzamelitems nu dus in handen is van handelaren die dus alleen uit zijn op geld. Vroeger in mijn jongeren jaren kwam je op beurzen nog veel particulieren tegen die hun eigen waar aanboden (mijn megadrive heb ik ooit zo op een computerbeurs gekocht...dat was niet meer dan een tafeltje met een complete megadrive en 10 spellen voor 100 gulden oid, waaronder Castlevania). Oorzaak ligt er ook aan dat particulieren soms te makkelijk hun spullen gewoon maar inruilen voor een habbekrats bij bijvoorbeeld CEX. Het doet mij werkelijk pijn als ik zie hoeveel mensen daar hun spullen komen inruilen.....het liefst wil ik er dan tussen springen en roepen ik bied 50% meer ;-)
Maar zo worden de handelaren dus alleen maar rijker (met retro spullen!) en onttrekken het aan de particuliere markt. Ze creëren op die manier dus ook schaarste (bij ons....niet bij henzelf)
Nog voorbeeldje....ik wilde laatst van iemand (die bij hoog en laag volhield geen handelaar te zijn) iets kopen, maar hij vond mijn bod te laag. Maar hij wilde wellicht wel ruilen. Maar vervolgens wilde hij inkoopprijs voor mijn spul betalen, maar ik moest voor zijn item de handelaarsprijs betalenZijn letterlijk woorden waren:
[...]
Heel gaaf zo'n PVM. Zelf heb ik B&O Beovision1 (staat vast hier wel ergens in het topic), maar stiekem ben ik toch op zoek naar een Sony Trinitron en het liefst een KV-27FV310 of KV-27FS100 (100hz) omdat die ik beiden vroeger zelf heb gehadcold_as_ijs schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 00:09:
Mijn laatste retro aankoop een Sony PVM-20M7MDE. Deze kan 480p aan, en dat ziet er werkelijk prachtig uit. 240p/480i wordt schijnbaar door een linedoubler omgezet naar 480p met wat inputlag als gevolg. Gelukkig maar 8 ms, is lager dan mijn gaming monitor waarschijnlijk
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tip: MP een beetje in de gaten houden. Gewoon elke ochtend en avond even snel checken of er wat bij is gekomen en gelijk toeslaan. Deed ik een tijdje terug ook. Er komen wekelijks soms 3 a 4 modellen bij. Sommigen vragen de hoofdprijs (300 euro+), sommigen vragen gewoon een paar tientjes. Bij die laatste groep moet je gelijk toeslaan.sarlo schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 07:41:
[...]
Heel gaaf zo'n PVM. Zelf heb ik B&O Beovision1 (staat vast hier wel ergens in het topic), maar stiekem ben ik toch op zoek naar een Sony Trinitron en het liefst een KV-27FV310 of KV-27FS100 (100hz) omdat die ik beiden vroeger zelf heb gehad
Het mooiste zou zijn als ik iemand tegenkom die mijn tv wil ruilen tegen zo'n model, maarja ik droom nog wel even verder
Je begrijpt dat ik geen fan van je kan zijnDe Rikster schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 21:52:
[...]
Maar de rest van de PAL-spullen op Marktplaats is echt doffe ellende, particulieren bieden net zo weinig als opkopers op enkele uitzonderingen na. Echt verbazingwekkend ook hoeveel kopers die zichzelf als particulier hebben ingeschreven duidelijk handelaar zijn. Zou sommigen die echt barre prijzen bieden (en hetzelfde of vergelijkbare spellen aanbieden tegelijkertijd) bijna bij de FIOD langsbrengen..
[ Voor 17% gewijzigd door davince72 op 29-08-2023 13:35 ]
davince72 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 13:23:
[...]
Je begrijpt dat ik geen fan van je kan zijn
Het ene sluit het andere niet uitJij beschrijft het als doffe ellende, maar kan ook zijn dat je simpelweg teveel geld voor je product vraagt
Toch wel...En kan mij niet voorstellen dat een particulier hetzelfde biedt als een opkoper.
Ook door handelaren maar ook particulieren die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.Ik denk eerder dat je lastig gevallen wordt door, wat jij ook al aangeeft, particulieren die eigenlijk handelaren zijn (scalpers feitelijk). Geef ze vooral aan bij de FIOD ;-)
Ik begeef me al een jaar of 25 in de wereld van games(-handel) en weet hoe het werktDeze scalpers betalen wellicht wel de marktconforme normale waarde om het van de markt te halen (schaarste creëren) om het vervolgens voor exorbitante prijzen aan te bieden en daarmee suggestie wekken dat het ook zoveel waard is, want elke handelaar biedt het dan voor zo'n prijs aan op MP.
Klopt zeker, gelukkig zijn er ook uitzonderingen en mensen die echt blij zijn om eindelijk weer eens iets te vinden wat ze al tijden zoeken.De handelaren overspoelen MP en daardoor staan ze echte particulieren handel in de weg volgens mij.
Verwijderd
Tja ik verzamel ook. Maar ik ga ook niet de prijzen van nu betalen. Dus ik doe ook biedingen waar mensen blijkbaar niet blij mee zijn. Maar goed, die prijzen van nu slaan echt nergens meer op. Een silent hill is binnen een paar maanden 3x zo hoog geworden qua prijs. Zelfde geldt voor paper mario voor de gamecube, die is ineens 50% in prijs gestegen. Ik vind het een leuke hobby, maar met deze prijzen niet meer. Ik wil een prijs betalen die voor mij goed voelt en niet de huidige marktprijs.De Rikster schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:04:
[...]
![]()
[...]
Het ene sluit het andere niet uit![]()
[...]
Toch wel...
[...]
Ook door handelaren maar ook particulieren die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ik heb een setje met console en wat generieke spellen aangeboden bij een opkoper, die geeft er meer voor dan de biedingen op Marktplaats tot nu toe![]()
[...]
Ik begeef me al een jaar of 25 in de wereld van games(-handel) en weet hoe het werkt![]()
Ik heb jaren lang ook enkel sealed en rated games gekocht en verkocht hobbymatig voor de collectie. Daar kwam ik wel heel soepel vanaf voor goede prijzen.
[...]
Klopt zeker, gelukkig zijn er ook uitzonderingen en mensen die echt blij zijn om eindelijk weer eens iets te vinden wat ze al tijden zoeken.
Nee sorry, mag niet volgens de topicwarning.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:15:
[...]
Maar ik ben heel benieuwd wat je precies hebt aangeboden en welke prijs je daarvoor hebt gevraagd. Of wil je dat hier niet delen?
Daarom verkoop ik het nu alvastcold_as_ijs schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:19:
Grote kans dat als je overleid en de nabestaande de inboedel moeten verkopen dat ze het toch voor een habbekrats wegdoen
Verwijderd
Volgens mij staat daar niks over in de topicwarning.De Rikster schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:25:
[...]
Nee sorry, mag niet volgens de topicwarning.
Alvast een brief klaarleggen in je TV meubel met je consoles... 'before disconnect, please read this carefully...'cold_as_ijs schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:19:
Grote kans dat als je overleid en de nabestaande de inboedel moeten verkopen dat ze het toch voor een habbekrats wegdoen
Verwijderd
Mijn vriendin heeft al gevraagd of ik een lijst kan maken van games die veel waard zijn, in het geval dat ik onder een bus kom.....Tux3.14 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:30:
[...]
Alvast een brief klaarleggen in je TV meubel met je consoles... 'before disconnect, please read this carefully...'
Ik zie zelfs Gameboy games - met defecte save batterij en beschadigde doosjes zelfs voor megaprijzen de deur uit gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:15:
[...]
Tja ik verzamel ook. Maar ik ga ook niet de prijzen van nu betalen. Dus ik doe ook biedingen waar mensen blijkbaar niet blij mee zijn. Maar goed, die prijzen van nu slaan echt nergens meer op. Een silent hill is binnen een paar maanden 3x zo hoog geworden qua prijs. Zelfde geldt voor paper mario voor de gamecube, die is ineens 50% in prijs gestegen. Ik vind het een leuke hobby, maar met deze prijzen niet meer. Ik wil een prijs betalen die voor mij goed voelt en niet de huidige marktprijs.
Maar ik ben heel benieuwd wat je precies hebt aangeboden en welke prijs je daarvoor hebt gevraagd. Of wil je dat hier niet delen?
Als ik binnenkort weer langs kom zal ik je vriendin even informeren dat de Sony PVM's geen 999 euro waard zijn, maar 999 cent. Zijn typo's op Sebastiaan zijn lijst hoorVerwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:31:
[...]
Mijn vriendin heeft al gevraagd of ik een lijst kan maken van games die veel waard zijn, in het geval dat ik onder een bus kom.....
Verwijderd
Zeker dat kopers hier ook in meegaan, het is altijd vraag en aanbod. Maar ik heb ook wel het idee dat die handelaren meer accounts hebben om de prijs op te drijven. Als ik namelijk een dure game er op zet krijg ik niet direct een dergelijk bod op mijn game. Dus ik denk dat daar ook wel gesjoemeld wordt.Tux3.14 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:40:
[...]
Ik zie zelfs Gameboy games - met defecte save batterij en beschadigde doosjes zelfs voor megaprijzen de deur uit gaan.
Nou geef ik geen niks om fysieke games (alleen console/hardware interesseert mij) - maar wou 2 games wel graag op cartridge hebben. Pokemon Yellow en Crystal. Puur om deze te spelen op de Gameboy/Analogue Pocket en daarna te spelen i.c.m. met Pokemon Stadium 1 en 2 op de Nintendo 64. Dat kan namelijk niet met een Everdrive en andere SD-card oplossingen (Pokemon Stadium herkent een Everdrive met een tig random roms gewoon niet). Maar die gaan gewoon soms voor honderden - en een paar extreme gevallen staan zelfs te koop voor meer dan 1000 euro. En men betaald dat ook nog - gezien de biedingen.
Maar, kopers werken hier ook wel aan mee om de prijzen alsmaar te laten stijgen. Als ik de biedingen soms zie, tjah... vind je het gek dat alles zo duur is. Men zet wat te koop en iemand bied gelijk 100 euro (ik noem maar iets), iemand anders gooit er gelijk 150 bovenop ipv het in stapjes te doen... Ja jongens, vooral niet handig als iedereen dat massaal doet. Hou het allemaal mooi laag, dan worden de producten ook vanzelf goedkoper.
Ja dat heb ik ook gezien met beschadigingen, daar blijf ik vandaan.Tux3.14 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:40:
[...]
Ik zie zelfs Gameboy games - met defecte save batterij en beschadigde doosjes zelfs voor megaprijzen de deur uit gaan.
maar wou 2 games wel graag op cartridge hebben. Pokemon Yellow en Crystal. Puur om deze te spelen op de Gameboy/Analogue Pocket en daarna te spelen i.c.m. met Pokemon Stadium 1 en 2 op de Nintendo 64.
[ Voor 4% gewijzigd door laugh op 29-08-2023 15:04 ]
Oh nice, deze kende ik helemaal niet. De kaart zelf is nog goedkoper ook dan de Pokemon Yellow/Crystal replica's.laugh schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:56:
[...]
Ik heb een oplossing gevonden, en misschien ben je daar ook geïnteresseerd in. Je kan zo'n flashable cartridge van BennVenn (MBC-3K RTC GBC Cart v4) kopen, of eentje van Insidegadgets. Van wat ik begrepen heb, werkt dit wel correct met de Transfer Pak en Pokémon Stadium 1 en 2.
Je save kan je niet kwijt raken omdat de saves op FRAM zit voor deze cartridges. De batterij is alleen nodig voor de RTC. Het is ook eenvoudig om de batterij te vervangen. Mijn voorkeur gaat momenteel naar de eerste omdat die een switch heeft om te switchen tussen MBC3 en MBC5.
Heb al tijdje zitten te twijfelen, maar misschien binnenkort dat ik het ga halen.
davince72 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 13:23:
[...]
Je begrijpt dat ik geen fan van je kan zijnJij beschrijft het als doffe ellende, maar kan ook zijn dat je simpelweg teveel geld voor je product vraagt
En kan mij niet voorstellen dat een particulier hetzelfde biedt als een opkoper.
Lijkt mij toch niet zo vreemd toch. Ik denk dat iedereen wel voor een dubbeltje op de eerste rang wil staan. Volgens mij heeft iedere verzamelaar die er een lange tijd heeft ingezeten dit wel eens meegemaakt en dat zijn vaak de memorabele momenten. waarschijnlijk uberhaubt de rede dat veel zo'n collectie hebben opgebouwd.De Rikster schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:04:
Ook door handelaren maar ook particulieren die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Wie weet, ik maak het je makkelijk, ik geef je een top 10, klik hier.PluueeR schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 21:36:
[...]
Wat zijn de andere twee? Ocarina of Time zeker? En...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
[ Voor 9% gewijzigd door PsYgHo op 30-08-2023 14:22 ]
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Verwijderd
Grootste verschil zit hem nu in de spelers in de markt. Zitten nu veel mensen die kopen met een verhoogde rendement in gedachte, waar voorheen het echt een liefhebbers markt was. Dat de prijzen uiteindelijk langzaam omhoog gaan door vraag & aanbod is normaal, maar de huidige stijging komt niet door een normale trend. Je ziet ook veel meer geseald dan vroeger, iets met wata oplichters enzo...gast7 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 15:51:
[...]
[...]
Lijkt mij toch niet zo vreemd toch. Ik denk dat iedereen wel voor een dubbeltje op de eerste rang wil staan. Volgens mij heeft iedere verzamelaar die er een lange tijd heeft ingezeten dit wel eens meegemaakt en dat zijn vaak de memorabele momenten. waarschijnlijk uberhaubt de rede dat veel zo'n collectie hebben opgebouwd.
Prijzen waren veel lager vroeger Maar ook toen wou er bijna niemand 30-40 euro voor de duurdere games betalen veel lager dan nu, maar dat was vroeger een onzinnige prijs voor een oud spelletje. Het voor een dubbeltje op de eerste rang staan mentaliteit was altijd al iets dat veel mensen doen, en daar is helemaal niks mee het is tweedehands spul met niet een super vaste waarde. het is maar net wat de gek ervoor geeft en of waar de verkoper het voor wil weg doen.
Dat klopt zeker. Een verzamelaar winst niet als grootste intentie. Ik verzamel uit sentiment en nostalgie. Ik heb alleen interesse in dingen waar ik iets mee heb, ik zou nooit een Pokemon spel kopen, ook al kan ik hem voor een tientje kopen en weet ik dat de waarde € 300,00 is. Ik heb weinig tot niets met Pokemon, dus ook geen interesse in de games. Dat hoort thuis bij een liefhebber.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 18:12:
[...]
Grootste verschil zit hem nu in de spelers in de markt. Zitten nu veel mensen die kopen met een verhoogde rendement in gedachte, waar voorheen het echt een liefhebbers markt was. Dat de prijzen uiteindelijk langzaam omhoog gaan door vraag & aanbod is normaal, maar de huidige stijging komt niet door een normale trend. Je ziet ook veel meer geseald dan vroeger, iets met wata oplichters enzo...
Ben benieuwd!laugh schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 02:29:
@Tux3.14 Ik heb de cartridge besteld.
Wanneer ik die binnen heb laat ik je wel weten of het allemaal werkt.
Ik ben benieuwd. Als het allemaal werkt, dan is het een prima alternatief.
Verwijderd
Hier precies hetzelfde probleem. Momenteel zet ik games dubbel neer omdat ik te weinig ruimte heb. ;-) dus ik heb er nu gewoon een rij andere games achter staan.Raem schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:56:
Ik heb een nogal random vraag, maar wie weet kunnen jullie me helpen. Ik heb een aantal Ikea Billy kasten (zwart) staan waar ik mijn games in heb staan. Nu heb ik de kasten eigenlijk altijd al te diep gevonden, waardoor de games een beetje wegvallen, vooral op de onderste paar planken.
Ik ben op zoek naar iets wat ik achterin de kasten kan leggen zodat mijn games verder naar voren komen. Ik zou ze natuurlijk simpelweg zelf naar voren kunnen schuiven, maar dan krijg ik ze nooit allemaal netjes gelijk, vooral niet als ik er wat uit wil halen of terug wil zetten.
Zat er nu aan te denken om iets van zwart/grijs schuimrubber te kopen. Niet al te duur en volgens mij wel stevig genoeg om games tegenaan te schuiven. Maar wie weet heeft iemand hier nog een geniale ingeving?
Haha, tijdens het opnieuw indelen van de kasten had ik dat ook eventjes zo staan. Dan komen ze alleen net weer iets te ver naar voren.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:00:
[...]
Hier precies hetzelfde probleem. Momenteel zet ik games dubbel neer omdat ik te weinig ruimte heb. ;-) dus ik heb er nu gewoon een rij andere games achter staan.
Verwijderd
Verschilt ook weer per game. Megadrive hoesjes kan je prima achter elkaar zetten ;-)Raem schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:15:
[...]
Haha, tijdens het opnieuw indelen van de kasten had ik dat ook eventjes zo staan. Dan komen ze alleen net weer iets te ver naar voren.
Verwijderd
Het doorzakken is niet te voorkomen volgens mij. Dat doen ze al na een paar maanden.PluueeR schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:19:
Waarom niet piepschuim nemen? Te koop bij de bouwmarkt kost weinig (en je Billy planken gaan niet doorzakken, als ze dat al niet deden). Mooiste is om ze snijden met een hete draad. Ik heb eventueel zo’n ding, mocht je in de buurt wonen.
Ik heb voor mijn games, DVD en CD verzamelingen altijd plankjes op maat laten zagen bij de Gamma of Praxis. Bij de meeste van die tenten betaal je niet per zaagsnede meer tegenwoordig dus je koopt het goedkoopste meubelpaneel, kost je een tientje voor 2500x300. Op maat laten zagen in plankjes die de breedte hebben van een Billy plank, diepte is je eigen voorkeur in hoeverre je ze van de voorkant van de plank wil hebben. Ik raad aan niet voor flush te gaan want er zijn altijd doosjes met afwijkende maten en die steken dan uit. Uitgaande van max 10cm diep haal je dus 30 plankjes uit een enkel paneel en je hoeft ze alleen maar vanaf je karretje de auto in te slepenRaem schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:56:
Ik heb een nogal random vraag, maar wie weet kunnen jullie me helpen. Ik heb een aantal Ikea Billy kasten (zwart) staan waar ik mijn games in heb staan. Nu heb ik de kasten eigenlijk altijd al te diep gevonden, waardoor de games een beetje wegvallen, vooral op de onderste paar planken.
Ik ben op zoek naar iets wat ik achterin de kasten kan leggen zodat mijn games verder naar voren komen. Ik zou ze natuurlijk simpelweg zelf naar voren kunnen schuiven, maar dan krijg ik ze nooit allemaal netjes gelijk, vooral niet als ik er wat uit wil halen of terug wil zetten.
Zat er nu aan te denken om iets van zwart/grijs schuimrubber te kopen. Niet al te duur en volgens mij wel stevig genoeg om games tegenaan te schuiven. Maar wie weet heeft iemand hier nog een geniale ingeving?
Mijn Billy's zakken niet door met CDs en games erop, alleen als je ze als boekenplank gebruikt voor zware boeken, maar ook nog niet met pockets.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:23:
[...]
Het doorzakken is niet te voorkomen volgens mij. Dat doen ze al na een paar maanden.
[ Voor 15% gewijzigd door Dr. Strangelove op 01-09-2023 06:43 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Derek van ssff heeft ze ook dubbel staan, en je ziet het wel vaker, maar dit is wel netjes opgelost. En hij heeft ook een mooie doom collectieRaem schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:56:
Die van die video, is dat niet ooit de Happy Video Game Nerd geweest, zeg maar de tegenhanger van The Angry Video Game Nerd?Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 08:11:
[...]
Derek van ssff heeft ze ook dubbel staan, en je ziet het wel vaker, maar dit is wel netjes opgelost. En hij heeft ook een mooie doom collectie[YouTube: Get Your Game Collection RIGHT with Uncle Derek | Office and Game Room Tour | SSFF]
Verwijderd
Ja, dat was zijn oude kanaal. Ik heb die nooit gezien, maar de filmpjes zoals deze, over rare accessoires zijn wat mijn aandacht trok.Linksquest schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:45:
[...]
Die van die video, is dat niet ooit de Happy Video Game Nerd geweest, zeg maar de tegenhanger van The Angry Video Game Nerd?
Hilary Duff 4-Life
Moest even Googlen om te kijken wat het is.JoeBlack2k schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:25:
Ik heb gemerkt dat er in de Verenigde Staten veel mensen zijn die hun Super Nintendo-consoles modden, maar in Nederland lijkt dat niet zo gebruikelijk te zijn. Ik zou graag een SuperCIC-modificatie willen laten uitvoeren op mijn Super Nintendo, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Het lijkt erop dat je deze mod niet kunt vinden in Europese webshops of op AliExpress. Bovendien lijken de producten die ik op die platforms zie er niet altijd uit zoals ze er op de foto’s uitzien.
Ik heb ook geprobeerd om iemand te vinden die deze service aanbiedt op platforms zoals Marktplaats en Vinted, maar tot nu toe heb ik geen geluk gehad. Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand mij advies geven over hoe ik mijn Super Nintendo het beste kan laten modden in Nederland?
Ja, het probleem met de uk is dat je nu import moet betalen toch?Tux3.14 schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:59:
[...]
Moest even Googlen om te kijken wat het is.
Maar kom dan gelijk ook diverse shops tegen waar je ze kunt bestellen, zoals deze:
https://www.retroupgrades.co.uk/product/snes-multi-aio/
Hoeveelheid soldeerwerk valt toch wel mee? Heb best wat tutorials met foto’s gevonden.
Hilary Duff 4-Life
Klopt. Maar dat valt op zich wel mee afhankelijk van wat je aanschaft. Ik moest voor een pakketje van €27 ongeveer €11 aan invoerrechten en belastingen betalen.JoeBlack2k schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:01:
[...]
Ja, het probleem met de uk is dat je nu import moet betalen toch?
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Soms ook beter om pas bij ontvangst te kijken wat er in zit ;-)Verwijderd schreef op maandag 4 september 2023 @ 09:02:
Krijg ik gister avond een foto geappt van mijn zwager, of het ook wat is voor mijn verzameling:
[Afbeelding]
Nou, natuurlijk! Een NES is altijd welkom.
Maar, heb hem toch maar ff eerlijk gemeld dat Mighty Final Fight er tussen zit![]()
Hij stond versteld van de waarde en gaat e.e.a. uitzoeken, heeft nog een doos games erbij...
Mezelf een NES door de neus geboord dus
Verwijderd
Het zit sowieso goed hoor, wat hij er ook mee besluit te doen.davince72 schreef op maandag 4 september 2023 @ 10:01:
[...]
Soms ook beter om pas bij ontvangst te kijken wat er in zit ;-)
Nee heel netjes van je, maar ik hoop dat je zwager er toch overheen kan stappen en het jouw gunt! Neem hem een keer uit eten drink een biertje en dan zou het ook goed moeten zijn lijkt me. Succes
BTC €94.837,08
Verwijderd
N64 cartridge slot vuiligheid, afwijking /kromme pins. De PS spellen zou de laser motor kunnen zijn, Kan ook wat vuil op de rails kunnen zijn, maar als het veel lawaai is ook het motortje. Ik zou hem toch even openmaken voor er met de tijd grotere schade ontstaat. .koelebobes schreef op maandag 4 september 2023 @ 18:53:
Ik keek vanmorgen hier in het topic and iemand had een nieuwe Retrotink hier gedeeld, Nahja toen moest ik mijn eigen x2 maar aanslingeren en de consoles weer testen.
NES werkt uitstekend
SNES werkt perfect
N64 Werkt ook, helaas pakt hij de cartridges wel slecht
PS2, PS2 games werken goed… PS1 games niet dan maakt hij een heel schurend/aanlopend geluid
Ben benieuwd wat het probleem met de PS1 spellen is van de PS2 phat
Ja hij speelt het spel ook niet meer af, sommige PSX spellen wel maar andere weer niet … Ik denk dat het komt omdat de spellen die hij niet speelt “net gekocht zijn” misschien zijn deze gepolijst en daardoor wat dunner ofzoVerwijderd schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:38:
[...]
N64 cartridge slot vuiligheid, afwijking /kromme pins. De PS spellen zou de laser motor kunnen zijn, Kan ook wat vuil op de rails kunnen zijn, maar als het veel lawaai is ook het motortje. Ik zou hem toch even openmaken voor er met de tijd grotere schade ontstaat. .
BTC €94.837,08
Gaaf werk man, dit zie ik graag op GoT3style schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 11:53:
Even wat plaatjes van mijn Sony BVM full recap (alle borden, Power supply, Deflection, Input/video processing, CPU board, PA board) en onderhoud die ik heb laten uitvoeren door een top Sony PVM technicus/liefhebber. Eigenlijk heel apart hoe deze pvm/bvm monitoren vaak zonder onderhoud voor teveel geld worden verkocht. Je hebt dan geen idee wat er onder de “motor kap” aan de hand is. Flinke investering wel dit (heb verkoop van de games verzameling er deels ingestopt), maar het verschil is dag en nacht. Het scherm is als nieuw, kleuren spatten er vanaf en super stabiel. Deze kan de komende jaren weer vooruit en lekker gamen nu 😀
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Doos vol met de beste caps (Panasonic) volgens de service manual schematics:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Naast de 240p retro games is 480i nu heel stabiel. Bij de ps3 bijvoorbeeld zou je haast zeggen dat het 480p is.
Thanks! Hij heeft naast het grondig reinigen van de binnenkant en buitenkant van de monitor een geometrische- en kleurcorrectie gedaan en ook de firmware nog even bijgewerkt naar de laatste versie. Dat was mij niet gelukt met een sram kaart, maar hij heeft de interne chip direct geprogrammeerd naar versie 1.4. Volgens mij is dit een paar dagen werk geweest van wat ik heb meegekregen, iets van > 300 caps.Tux3.14 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:13:
[...]
Gaaf werk man, dit zie ik graag op GoT
Hoeveel tijd was je wel niet kwijt in het vervangen van alle caps? Wat voor extra service onderhoud heeft die beste Sony man nog gedaan?
Toevallig heb ik vorige week mijn Sony Tinitron CRT TV (21" inch) ook uit elkaar gehaald. De caps zien er op het oog nog goed uit, maar dat zegt ook niet alles natuurlijk, maar staat wel op m'n todo ergens in de komende maanden om ze allemaal preventief te vervangen.
Heb 'm van binnen helemaal stof vrij geblazen met een compressor.. 'Ranzige' plekjes gereinigd met alcohol, de plastic delen gewoon met een ontvetter sopje gedaan. Lijkt van binnen weer nieuwDe speakerkasten + speakers heb ik er uit gelaten, want die gebruikte ik toch niet aangezien ik een extern 2.1 set gebruik (veel mooier geluid imo). Bewust gedaan zodat er meer airflow/koeling rondon de tube zit en hopelijk verlengt dat zijn levensduur met nog een paar jaren. Want de tubes hebben ook niet het eeuwige leven.
[ Voor 6% gewijzigd door 3style op 05-09-2023 15:03 ]
Damn, nu heb ik spijt dat ik mijn bvm 6 maand terug heb verkocht. Ik vond niemand die in staat was om dergelijk karwei te doen, laat staan iemand die een beetje basiskennis had.3style schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:01:
[...]
Thanks! Hij heeft naast het grondig reinigen van de binnenkant en buitenkant van de monitor een geometrische- en kleurcorrectie gedaan en ook de firmware nog even bijgewerkt naar de laatste versie. Dat was mij niet gelukt met een sram kaart, maar hij heeft de interne chip direct geprogrammeerd naar versie 1.4. Volgens mij is dit een paar dagen werk geweest van wat ik heb meegekregen, iets van > 300 caps.
De caps in de bvm zagen er op zich nog goed uit, maar naar 25 jaar zag je wel de achteruitgang. Het valt me op hoe vel/bright het scherm nu kan zijn en ik had last van wat trillende lijnen en dat is nu helemaal weg.
Ik stond eigenlijk een tijdje geleden op het punt om de bvm te verkopen, maar het is een soort museum stuk en verdiende een goede onderhoudsbeurt imo. De ervaring op een crt monitor/tv is toch niet te evenaren op moderne HD schermen.
BTC €94.837,08
Er zijn HDMI kitjes voor de N64 te koop waarmee de normale output blijft werken.koelebobes schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:42:
Vraagje ik gebruik op dit moment een,
NES via RCA
SNES, N64 via S-VIDEO
PlayStation 2 via component
Nu wil ik voor de SNES/N64 graag een betere kabel gebruiken… nu kan ik voor de snes natuurlijk een scart gebruiken maar voor de N64 niet omdat die nog niet RGB gemod is
Wat is het beste voor de N64? HDMI modden of RGB? Met een HDMI mod kan ik hem niet meer gebruiken met een retrotink
“Tenzij ik de nieuwe 4K Retrotink koop” dan kan je HDMI upscalen
Nice man, mag ik vragen wat zo'n complete revisie mag kosten?3style schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:01:
[...]
Thanks! Hij heeft naast het grondig reinigen van de binnenkant en buitenkant van de monitor een geometrische- en kleurcorrectie gedaan en ook de firmware nog even bijgewerkt naar de laatste versie. Dat was mij niet gelukt met een sram kaart, maar hij heeft de interne chip direct geprogrammeerd naar versie 1.4. Volgens mij is dit een paar dagen werk geweest van wat ik heb meegekregen, iets van > 300 caps.
De caps in de bvm zagen er op zich nog goed uit, maar naar 25 jaar zag je wel de achteruitgang. Het valt me op hoe vel/bright het scherm nu kan zijn en ik had last van wat trillende lijnen en dat is nu helemaal weg.
Ik stond eigenlijk een tijdje geleden op het punt om de bvm te verkopen, maar het is een soort museum stuk en verdiende een goede onderhoudsbeurt imo. De ervaring op een crt monitor/tv is toch niet te evenaren op moderne HD schermen.
Hij reageerde op MP toen ik mijn bvm wilde verkopen destijds. We kwamen in gesprek en toen vertelde hij dat hij pvm/bvm monitoren etc. opknapt al jaren. Ik had hem even opgezocht en hij is ook actief op specifieke pvm Facebook communities waar van alles wordt gedeeld. Bleek dat hij er al heel wat heeft gerepareerd. Hij rijdt ook regelmatig naar Duitsland om defecte monitoren te kopen en dan lekker aan sleutelenEkfad schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:40:
[...]
Damn, nu heb ik spijt dat ik mijn bvm 6 maand terug heb verkocht. Ik vond niemand die in staat was om dergelijk karwei te doen, laat staan iemand die een beetje basiskennis had.
Waar heb je die brave man/vrouw gevonden?
Mijn N64 werkt nu al op dezelfde s-video kabel als de SNESTux3.14 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:47:
[...]
Er zijn HDMI kitjes voor de N64 te koop waarmee de normale output blijft werken.
RGB mods werken alleen met modellen die in Frankrijk zijn verkocht.
Je zou even moeten checken of je N64 S-Video aankan, sommigen kunnen dat, sommigen hebben een mod nodig (wat weerstandjes en bruggetjes), en sommigen kunnen dat helemaal niet.
Mocht je N64 het out of the box kunnen, of het na een mod kunnen dan raad ik je deze kabel aan:
https://videogameperfection.com/products/pal-n64-svideo/
De goedkope Amazon S-Video kabels voor de N64 moet je niet hebben. Ze hebben vaak een S-Video connector maar met enkel composite signaal. Of ze hebben de verkeerde weerstandjes. Met de kabel van Videogameperfection zit je goed. Ik gebruik 'm zelf ook, en het is toch weer een vooruitgang vergeleken met composite.
BTC €94.837,08
Damn, moet ik dan toch maar eens overstag gaan en een Facebook account openen als ik er ergens terug één op de kop tik.3style schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:52:
[...]
Hij reageerde op MP toen ik mijn bvm wilde verkopen destijds. We kwamen in gesprek en toen vertelde hij dat hij pvm/bvm monitoren etc. opknapt al jaren. Ik had hem even opgezocht en hij is ook actief op specifieke pvm Facebook communities waar van alles wordt gedeeld. Bleek dat hij er al heel wat heeft gerepareerd. Hij rijdt ook regelmatig naar Duitsland om defecte monitoren te kopen en dan lekker aan sleutelenHele nette vent met veel ervaring dus.
Maar weet je ook zeker dat ie een S-Video signaal uitstuurt en geen composite?koelebobes schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:52:
[...]
Mijn N64 werkt nu al op dezelfde s-video kabel als de SNES
Zit er nog verschil tussen RGB en s-video?
Mee eens. Naast de caps die tegen inkoopprijs werden berekend (iets van 50 euro) moet je per bordje rekening houden met een aantal uren aan werk. Een aardige investering als je alle bordjes doet zoals in mijn geval, maar dan kan je ook weer even vooruit.Tux3.14 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:50:
[...]
Nice man, mag ik vragen wat zo'n complete revisie mag kosten?
En eens dat zo'n monitor een goede onderhoudsbeurt verdient. Ze worden niet meer gemaakt, dus laten we CRT's vooral koesteren
Ken het probleem, een vriend van mij ziet er ook heel vaak leuke deals. Ik heb zelf ook geen Facebook. Zelf ben ik steeds minder met Retro het doen, misschien de leeftijd of minder interesse, ga nu afscheid nemen van de Philips CD-I, Playstation Vita en Playstation Portable.Ekfad schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:59:
[...]
Damn, moet ik dan toch maar eens overstag gaan en een Facebook account openen als ik er ergens terug één op de kop tik.
Verwijderd
Ben je niet bang daar later spijt van te krijgen? Ik speel ook weleens met het idee om deels weg te doen. Om het wat overzichtelijker te maken, maar als ik het later toch terug wil.. de prijs en tijd die daar in gaat zittenLinksquest schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 17:28:
[...]
Ken het probleem, een vriend van mij ziet er ook heel vaak leuke deals. Ik heb zelf ook geen Facebook. Zelf ben ik steeds minder met Retro het doen, misschien de leeftijd of minder interesse, ga nu afscheid nemen van de Philips CD-I, Playstation Vita en Playstation Portable.
Je bent niet de eerste die me dit vraagt, maar als ik kijk dat ik er al jaren gewoon niks mee doe. En om geen spijt te krijgen, houd ik me wel Zelda CD-I games voor de verzameling, want daar ga ik wel spijt van krijgen, Zelda is me heilig. Maar goed, VITA en PSP liggen al ik weet niet hoelang in de la, laatst nog eens aangezet en 2 minuten later alweer uitgezet, trekt me niet meer zo.Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 18:15:
[...]
Ben je niet bang daar later spijt van te krijgen? Ik speel ook weleens met het idee om deels weg te doen. Om het wat overzichtelijker te maken, maar als ik het later toch terug wil.. de prijs en tijd die daar in gaat zitten
Dit inderdaad.Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 18:15:
[...]
Ben je niet bang daar later spijt van te krijgen? Ik speel ook weleens met het idee om deels weg te doen. Om het wat overzichtelijker te maken, maar als ik het later toch terug wil.. de prijs en tijd die daar in gaat zitten
[ Voor 66% gewijzigd door Linksquest op 05-09-2023 19:06 ]
Ik had zelf ook niet van de 1 op andere dag alles verkocht hoorLinksquest schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 19:05:
Heb er lang genoeg over nagedacht, dus dat komt wel goedHet is ook niet dat ik alle retro een op de andere dag begin te verkopen, maar nu echt die dingen die ik ook gewoon echt niet meer gebruik en ook al lang zo iets heb van, het is leuk geweest en nu maak ik er iemand anders blij mee.
Ja, toch maar gedaan, want fuck it. Dit spel ga ik desnoods toch wel voor hetzelfde bedrag kunnen verkopen.MadDogMcCree schreef op maandag 4 september 2023 @ 01:26:
Ik ben aan het twijfelen of ik Drill Dozer voor de GBA ga kopen. Ik heb op eBay een 'redelijk' tegenvoorstel van iemand gekregen, maar met €120 (inclusief BTW en verzendkosten, exclusief importheffingen). Cartridge only, rumble werkt.
Ik heb een behoorlijke GB/GBC/GBA collectie, maar wel enkel games die ik leuk vind om te spelen. Nu lijkt mij Drill Dozer ook leuk, maar €120 leuk (of ~€150 indien er importheffingen zijn)? Wie helpt me de knoop door te hakken!
Boktai 1&2 heb ik een tijdje terug ook bijna aangeschaft voor meer dan 100 euro per stuk, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Heb deel 1 ooit gehad, maar ik kon me moeilijk herinneren wat ik er destijds van vond. Tegenwoordig speel ik veel meer RPG’s, dus had er wel weer zin in. Maar na wat gameplay beelden te hebben gezien ging er toch weer een belletje rinkelen en werd het duidelijk waarom ik hem uiteindelijk heb verkocht. Herinnerde me ook weer dat die spellen niet ideaal zijn voor de SP, i.v.m. de sensor.
Maar goed, Drill Dozer nog nooit gehad.
[ Voor 4% gewijzigd door PsYgHo op 06-09-2023 03:00 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq