Vandaag een 1.6 Xbox gekocht voor 50 euro. 1 controller, en kabels. Niet gemod., of misschien een softmod wat terug gezet is. Geen sporen van een hardwarematige mod op mainbord. Wat ook mijn eis was.
Zeer netjes wbt staat, en de eerste die geen bezwaar had om dat ding open te trekken om te kijken hoe alles eruit ziet..

Met name de caps, evt tracerot, en evt. andere schades.
En de xcallibur chip, als bewijs wou ik ook even graag zien…want er word wat bij elkaar geraapt en verkocht als origineel, heb ik al wel door… mix en match..
Wel weer een uur rijden natuurlijk…nooit eens iets in de buurt….
Was iemand die ook wel wat kennis had, dus dat scheelde. Bieden vanaf 40 , vraagprijs was 50.
Langskomen was wat lastig met werk vanuit mijn kant, dus 10 euro aanbetaald als blijk van mijn goede wil. Daarna dus 40 contant betaald.. Liet zelf al alles zien dat het werkte . Ook na dat hij open was geweest…
Een game getest, een dvd en een cd . Wat wil je nog meer?
Had wellicht tot 40 euro kunnen gaan, maar hij was vriendelijk, en zo heb ik geen miskoop. Dus niet eens gepraat over de prijs, en hem zijn vraagprijs gegeven. Hij blij, en ik blij. Mooie combi. In dit geval geen koopje, maar ook beslist geen miskoop!
Plaatje bij het praatje..
Wat ga ik er mee doen?
Nou eigenlijk niets! Nou ja., Wel een compleet nieuwe recap, inclusief clock cap. Daarna gaat hij in de doos van mijn geërfde crystal, voor reserve onderdelen.

Mocht er met de crystal wat gebeuren heb ik iig nog een complete 1.6 Xbox, en heb ook al een extra ribbon cable op voorraad voor project stellar

. Die had ik al extra meebesteld ….
[
Voor 34% gewijzigd door
PsYgHo op 07-07-2023 01:43
]