Nice, zelf werken lijstjes voor mij nooit zo in Japan. Sowieso heel lastig om de games te vinden als je geen Kanji kan lezen. Ik probeer meestal om me te laten verrassen of om nieuwe games te ontdekken die nooit in Nederland zijn uitgekomen. Ben zelf altijd een fan van weirde cartridges en hardware. Vandaag deze op de kop getikt:Seroczynski schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:29:
Maatje van mij is in Japan op vakantie, dus vanzelfsprekend heb ik hem een boodschappenlijstje meegegevenTot dusver had hij nog weinig succes, maar vanochtend kreeg ik het bericht dat hij enkele games heeft kunnen vinden. Maybe had ik voor Akoumajou Densetsu voor de Famicom nog een betere deal kunnen scoren, maar nu zit ik ook niet met eventuele verzend en imortkosten vanuit Japan. De GameBoy games vond ik verder prima geprijsd. Nu is het wachten tot hij weer in Nederland is (of tot dat hij weer wat van de lijst vind
).
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/QeYLWP4pNdT2pA04JEWflN6Q.jpg?f=fotoalbum_large)
Twee Tamagotchi games, maar bij de rechter zit er een speakertje in en kan je er dus een batterijtje in stoppen. Dan blijft dat monsterding leven en piepen terwijl de Gameboy uitstaat
Voor de rest kwam ik nog een berg Nintendo games cart only tegen voor een eurootje of 3 per stuk (GBA: Mario Kart, Kirby, DK King of Swing, Mario Bros 4, Warioland de hoeveelste?). Maar zijn allemaal standaard games, dus niet echt zin om geld uit te geven, hoewel de prijs normaal een stuk hoger ligt.
Nieuw ontdekte games oa:
Soort onrails shooter voor de gameboy met toffe graphics en muziek.
Meer Japanse weirdness met mini games oid.
Traditionele gameszaken zijn wel op de retour. Wat me verder opviel is dat Nintendo echt verreweg de meeste floorspace krijgt in zaken als de Yodobashi camera. Ik zou zeggen 70% voor de Switch vs 30% PS4/PS5. De Xbox bestaat hier niet echt