Ik heb onlangs een Xbox 360 Slim en een Kinect sensor gekocht omdat ik de Kinect wilde proberen. Hij werkt thuis i.i.g. veel beter dan toen in dat Praagse museum

Al is de kamer net te klein, ik kan bijv. KinectID niet instellen en kalibreren lukte maar net met TV en stoel maximaal naar achteren
Nu had ik dus Kinect Adventures! gespeeld, hij is best leuk

Alleen één dingetje... elke keer als het spel wordt gestart begint hij met het "Rivierrace" intro-level, terwijl ik 'm al afgerond heb

De instellingen en de vooruitgang worden wel opgeslagen. Dit lijkt niet te horen en schijnbaar ben ik ook niet de enige die er last van heeft (
https://www.xboxachieveme...rvy-creek-always-loading/), echter geen oplossing. Komt iemand dit bekend voor?
Verder wordt mijn profiel in het spel wel geladen, maar de avatar keert elke keer terug naar het standaard-exemplaar i.p.v. de schattige avatar die bij mijn profiel hoort waardoor ik elke keer eerst naar de instellingen moet op de mijne te selecteren

Hoort dit zo?
Het spel spelen vanaf de originele DVD of vanaf USB-schijf
(ik heb inmiddels de RGH3 mod op de console toegepast) maakt hierin geen verschil.
De avatars in de 360 vind ik trouwens leuk, een beetje de gedetailleerde variant van Mii's op de Wii

Alleen lijken er niet zoveel spellen te zijn die ze gebruiken, behalve wat (matige) Indie-games

Je kunt voor je avatar zelfs de kleding uitkiezen in de systeemsoftware, maar die wordt dus ook in bijna geen enkel spel gebruikt (ook niet in Adventures!)

Het enige grappige spel waar ik het in gezien heb is de XBLA-game "Doritos Crash Course".