Tijdje terug bij mijn vader wat spullen opgehaald en ook een doos met Megadrive games.
Bij sommige mis ik het boekje en Sonic 3 mis ik de cartridge en die zullenhopelijk nog wel ergens liggen. Ook miste ik Quackshot maar wellicht dat ik die ooit een keer heb verkocht. Wat ik wel weet is dat ik ooit Turtles Hyperstone verkocht heb waar ik echt gigantisch spijt van heb (terug kopen gaat pijn in de portemonnee doen).
Ik heb even rond gezocht op internet en ben de exacte cartridges nog niet tegen gekomen. Ooit een keer bij een schimmige persoon thuis gekocht. De 10 in 1 en 4 in 1 game cartridges.
Het gave van dit soort cartridges dat ik wel de spellen heb kunnen spelen die ik nooit hier in de winkel ben tegen gekomen. Spellen zoals:
- Aleste / Musha
- E-swat
- Shiten Myooh / Shadow blasters
- Dangerous Seed
- Kabuki / Mystical fighters
8 jaar geleden liep ik in Akihabara-Tokyo rond en kwam in een mega winkel nog een afdeling Megadrive games tegen. Alles achter glas en kon alleen de ruggen van de doosjes zien dus goed zien welke games het waren was moeilijk te zien doordat natuurlijk alles in het Japans erop staat. Maar Aleste pikte ik er gelukkig wel uit doordat er een kleine foto op de rug staat van de cover

En voor 12000 Yen(rond de 90 euro toen) gekocht. ZOOM! ook gekocht (ook al had ik die al) koste maar 180 Yen ( 1,50 euro) leuk voor de heb en een mooiere box.