Verwijderd schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:47:
@
Sagat Omdat je het MD virus te pakken hebt, hier een klein lijstje van IMO de belangrijkste MD games om te collecten, omdat ze allemaal in dezelfde categorie vallen:
-Rambo III (Leuk)
-Dick Tracey (Epic)
-Captain Planet (Ruk)
-Batman Returns (Meh)
-Ghost Busters (Leuk)
-Moonwalker (Leuk)
-Home Alone (Meh)
-X-men (Meh)
-Last Battle (Aka fist of the Northstar (Ruk)
-Xmen 2 CW (Epic)
-Castle of Illusion (Leuk)
-World of Illusion (Leuk)
-Aladdin (Epic)
-Talespin (Meh)
-Chakan (Leuk)
-Phantasia (Ruk)
-Quackshot (Leuk)
Niet de goedkoopste MD games om na te jagen maar IMO wel verreweg de belangrijkste omdat het om MD games gaat die SEGA zelf heeft ontwikkeld maar geen rechten meer op heeft omdat het licenced games zijn.
Ik noem ze dan ook SEGA's vergeten eigen MD titels:
Deze SEGA titels vind je dan ook niet terug op MD compilaties en de kans op remasters is ook zeer gering.
Thanks, ik ga even beetje husslen dan met je lijst
cat1:ruk/meh en geen interesse
-Captain Planet (Ruk)
-Home Alone (Meh)
cat2:ruk/meh maar wel interesse
-Batman Returns (Meh)
-X-men (Meh)
-Last Battle (Aka fist of the Northstar (Ruk)
-Talespin (Meh)
-Phantasia (Ruk)
cat 3: leuk epic/weinig interesse
-Rambo III (Leuk)
-Dick Tracey (Epic)
-Ghost Busters (Leuk)
-Moonwalker (Leuk)
-Chakan (Leuk)
cat 4: leuk epic/veel interesse
-Xmen 2 CW (Epic)
-Castle of Illusion (Leuk)
-World of Illusion (Leuk)
-Aladdin (Epic)
-Quackshot (Leuk)
cat1: is puur verzamel technish....het verzamelen vind ik leuk, maar het is mij voornamelijk om het spelen te doen
cat 2: deze games moet ik dan even spelen via emu en bepalen of ik het met je eens ben
cat 3: als ik deze mocht tegen komen voor weinig kan ik ze dan meepikken. Maar ik zou er dan max 10 euro voor willen betalen, geen idee of dat reëel is.
cat4: Deze games staan idd al op mijn short list (voor zover daar sprake van is) en Quackshot heb ik dus zelfs al
Volgens mij al vaker genoemd hier, maar vroeger leken de mickey mouse games me echt geweldig, ik het echter toch het idee dat ze wat meer geaged zijn dan bijvoorbeeld een mario world. Vooral castle dan, maar dat was ook een best vroege titel natuurlijk.