Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:55:
[...]

Ligt eraan, als iemand realistische vraagprijzen hanteert ga ik er nooit ver onder zitten als ik het echt wil. Onwetende mensen...ja, daar maak ik dan wel gebruik van.

Deze paar jaar geleden gekocht via MP: advertentie heette iets als PS1 met div. spellen en van de spellen was een foto ondersteboven gemaakt (en dus ook geen titels in de ad):

[Afbeelding]

Had ik voor een tientje. Zelfde geldt voor Turtles in Time (SNES).

Kwam er vandaag nog wel achter dat deze blijkbaar hard in waarde omhoog is gegaan, heb ik al enige tijd in de collectie puur door m'n interesse in het genre, maar nice to know:

[Afbeelding]
The note staat ook nog op mijn verlanglijstje. Helaas is die voor mij wat te duur geworden.

Mega man X3 heb ik op de saturn. Toffe game. Sowieso zijn de mega man games redelijk aan de prijs. Zelfs de nes versies.

Acties:
  • +13 Henk 'm!
Ik had een verzamelstop ingesteld. Laatste tijd veel toegevoegd aan de collectie, waaronder wat duurdere aankopen.

Ben nu in de VA en was na het werk even de lokale retro gameshop binnengelopen om te kijken wat ze hadden. Het was veel standaard spul, prima prijzen voor een winkel maar duurder dan MP voor PS3/XBOX. Sega MD aanbod viel tegen.
Kwam ik tot mijn verbazing nog een sega 32x tegen. Ik was niet verbaasd over de console zelf, meer over de prijs. Ze gaan op ebay minimaal voor het dubbele. Hij schijnt volgens de verkoper gewoon te werken. Ik mocht zelf nog een game uitzoeken tot 6 dollar. Ben voor American Chopper gegaan, niet omdat het een goed spel is of zo maar omdat het zo’n heerlijk idioot gameconcept is. Leuk voor de collectie zeg maar :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNZ1ebk1yN61mqfTz_SaMOaMAz0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D1oBsvm1bzYnnzP5h2rCvuZi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 13:14
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:59:
[...]

Het is wel marktplaats... Zelfs als je gratis erbij zet dan krijg je nog vragen waarbij je geneigd bent om het dan toch maar in de kliko te gooien.
1000 maal dit. Elke MP ervaring als verkoper is eigenlijk een enorme tegenvaller. Meerdere malen iets weer van marktplaats weg getrokken om het dan in kleinere kring te verkopen, of gewoon maar weg te geven. Puur door het frustrerende gedrag.

https://www.gamegeschiedenis.nl

Acties:
  • +6 Henk 'm!
En nieuwe jaren 80 CH products IBM flight/joystick.
(Niet console gerelateerd maar vond het wel interessant om te laten zien)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uzb30NxDqiCdaNDbdjxGePfoJ3Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1UmaUsVu6E4XIAtAhtjqva35.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nN0BUlaBZn-O-o5rfZJELFRPrgU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PTVbF2Qa45gTLklxYhpPv0DL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zl6qMuYgwCNCrpoKwy1JLIHovgE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kjmg6XTWxYJ9wMy5FH6OgZve.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door didado op 13-08-2022 10:53 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 12:06
Voor de liefhebbers van de Medal of Honor games, ik heb een leuke collectie video ervan gemaakt.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine aanvulling erbij. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IobigsdOhrzEF1rMVV2-ycrCVzQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oK0EhhO0wohFfEc1Mx3QNeqn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:56

koelebobes

Wen BTC €100K

Gisteren toch nog een goede deal gevonden op de rommelmarkt, een kraam met allemaal game spullen Xbox 360, PS2 allemaal in bundles en een 2DS met PES erbij. Ik denk oh nee daar gaan we. Dus ik vroeg wat hij voor de 2DS wilde hebben.... €12,50
Meteen betaald en mee naar huis genomen, eenmaal opgeladen wilde ik de 2DS aan het internet leggen en toen stond er een parental control pin op. Deze heb ik gelukkig kunnen verwijderen door een tooltje online.
Echt super tof, ik heb nooit een 2DS gehad maar hij ligt ontzettend lekker in de hand.

Nintendogs was 1 euro en ik ben gek op teckels dus kon hem niet laten liggen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-oU8ofJ_lppGF9Ld1NxMlzxlpf0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bfq1w1XOkduV1s2tiezB8o8Q.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door koelebobes op 14-08-2022 10:28 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Heb die 2 delen op de PS3 gespeeld, was wel leuk om dat met een paar vrienden te spelen.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:22
Weer een leuk projectje kunnen afronden, dit keer een cartridge.

Maanden geleden voor een paar euro een defecte Pokémon Gold op de kop kunnen tikken.
Het spel werkte wel, maar alle sprites waren zwarte blokken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CUTIGwFWvrD3LbWzMUcOAK5snNE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Itll1LUqrcdAUISLJhSFrc1.jpg?f=fotoalbum_tile

Toentertijd ook al mee aan de slag gegaan, maar na het opnieuw solderen van de chips wilde hij helemaal niet meer opstarten |:(
Denkende dat ik hem gesloopt had was hij in de kast beland

Gisteren ging ik nog even sleutelen aan m'n GBA en aangezien dat vrij vlot klaar was had ik weer wat moed opgebouwd om Pokémon erbij te pakken.
Weer opnieuw alle chips opnieuw gesoldeerd, en warempel startte hij weer op! (Nog steeds met glitches sprites, maar toch)

Multimeter erbij gepakt en maar begonnen met alle "traces" checken op continuïteit.
Half uur later zag ik op dat er op de achterkant een contactpuntje ontbrak, hierdoor werd een verbinding verbroken die van de achterkant naar de voorkant liep.

Trace op de achterkant opengemaakt, klein draadje aan gesoldeerd, en deze door het gat weer met het contactpunt op de voorkant verbonden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qoyVcIQV9sRrnbEmnYFVsSWS9ws=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oTAFAjIivvn2x6rGcoA4giVx.jpg?f=fotoalbum_tile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oejy_DqK1bSzLRFFrq3YHuWoJe8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xam1q3pWBHGCBQqKk8bpvLto.jpg?f=fotoalbum_tile

Wat een euforisch gevoel gaf dat toen ik Professor Oak weer zag *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6G9v_8PpDPg6sTJKblFDStjKTDA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TW2YVCcLQRWvRHAE4nDMH5g8.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Flapperbol schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:06:

Maanden geleden voor een paar euro een defecte Pokémon Gold op de kop kunnen tikken.

[Afbeelding]

Toentertijd ook al mee aan de slag gegaan, maar na het opnieuw solderen van de chips wilde hij helemaal niet meer opstarten |:(

Gisteren ging ik nog even sleutelen aan m'n GBA en aangezien dat vrij vlot klaar was had ik weer wat moed opgebouwd om Pokémon erbij te pakken.
Weer opnieuw alle chips opnieuw gesoldeerd, en warempel startte hij weer op! (Nog steeds met glitches sprites, maar toch)

Multimeter erbij gepakt en maar begonnen met alle "traces" checken op continuïteit.
Half uur later zag ik op dat er op de achterkant een contactpuntje ontbrak, hierdoor werd een verbinding verbroken die van de achterkant naar de voorkant liep.

Trace op de achterkant opengemaakt, klein draadje aan gesoldeerd, en deze door het gat weer met het contactpunt op de voorkant verbonden:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gaaf man. Vind ik persoonlijk ook gaaf om te doen. Oud spul wat goedkoop is verkregen opknappen. Geeft dan vaak voor mij nog meer voldoening en plezier om er mee te gamen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Flapperbol schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:06:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel tof en heel erg niveau TronicsFix (Youtube)! Leuk man! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flapperbol
Exorcist schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:48:
[...]

Thanks! (en voor de channel!)

Ik ben zelf wel fan van BorderlineOCD. Die heeft ook hele toffe projecten maar laat ook zien dat het hem soms niet lukt om iets te fixen. (is alleen alweer een tijdje terug dat hij iets nieuws heeft gepost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:48:
[...]

Ik vind dit persoonlijk hoger dan het niveau van TronicsFix. :+ :P
Weet niet hoe zijn filmpjes nu zijn. Maar tot pak 'm beet een jaar geleden kon ik ze niet meer aanzien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Tux3.14 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:06:
[...]

Ik vind dit persoonlijk hoger dan het niveau van TronicsFix. :+ :P
Weet niet hoe zijn filmpjes nu zijn. Maar tot pak 'm beet een jaar geleden kon ik ze niet meer aanzien :P
TronicsFix is wel leuk en hem lukt het ook redelijk vaak niet om dingen te repareren. Het enige tenenkrommende aan zijn video's vind ik zijn uitspraak "perfect amount of cooling paste". Nou zo perfect is die hoeveelheid nu ook weer niet altijd. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Leuk dat ik bekende channels voorbij zie komen.

Als we het over niveau hebben, kan ik NorthRidgeFix aanraden. Meestal repareert hij andere electronica dan consoles. Maar ook hier en daar consoles die gefixt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik weet dat het niet console gerelateerd is, in ieder geval niet direct, maar op GoG staat nu ook Mortal Kombat Trilogy. De beste versie van de 2d Mortal kombat als je het mij vraagt.

De beste console versie is de platinum versie voor de ps1, alleen de beroerde controller voor dat type genre haalt het onderuit. Pak dan liever de mk3u op de Saturn... die is bijna perfect.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-09 22:48

OFV

Ik zou het jammer vinden als iemand uit deze groep te laat achter de beurs in Tilburg komt. Onderstaand de info:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ovn80BNJ9nsmMKQze6C0IE7f85k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IQSrFGTJ1iPJDYrMq2NVpp0K.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OFV schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:03:
Ik zou het jammer vinden als iemand uit deze groep te laat achter de beurs in Tilburg komt. Onderstaand de info:

[Afbeelding]
Jammer dat ik dan een weekend weg ben |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

In slechte conditie, maar was ook goedkoop:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PZexWcxQYAIm19Y48QEnRDJ4wBI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KMA46yZo67BbUi0HeyvxtoLs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:00:
[...]

Doe je snel! Wat is er slecht aan, alleen t doosje of ook disc/boekje?
Zit geen boekje bij, doosje is kapot (maar die is makkelijk te vervangen) en de disc heeft best wat krassen. Geen idee of die helemaal uit te spelen is. Maar ja voor 15 euro..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

OFV schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:03:

[Afbeelding]
Voor die tijd is er in Zwolle ook nog een beurs. ;)
davince72 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:54:
[...]

In die advertentie link staat 6e editie 2019!?
Hier een directe link:
https://m.facebook.com/events/2897994863836787/
Is op 27 augustus 2022.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2022 07:49 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Net terug uit de VS, kom ik deze verrassing tegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BHROXnZbzb6RlB6NrWMSCkAvCUg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o4pYcnD1v6Miqwip9aCJPkFw.jpg?f=fotoalbum_large

32x kan ik helaas nog niet testen, heb niet de juiste voeding. De voeding die erbij zit werkt alleen op 110v 60hz, en de aansluiting op de 32x is ook anders dan mijn MD. Ondertussen al een verloop stekker besteld, maar die shipped uit de VS dus kan even duren. Heb de 32x maar even opengemaakt, was mooi schoon van binnen en alle caps lijken ok te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davince72
  • Laatst online: 12-08 21:06
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:15:
[...]

Voor die tijd is er in Zwolle ook nog een beurs. ;)
In die advertentie link staat 6e editie 2019!?
Hier een directe link:
https://m.facebook.com/events/2897994863836787/
Is op 27 augustus 2022.

[ Voor 14% gewijzigd door davince72 op 17-08-2022 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebase85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-09 16:41
sjaool schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:35:
[...]

TronicsFix is wel leuk en hem lukt het ook redelijk vaak niet om dingen te repareren. Het enige tenenkrommende aan zijn video's vind ik zijn uitspraak "perfect amount of cooling paste". Nou zo perfect is die hoeveelheid nu ook weer niet altijd. :P
Dan kan ik ook StezStixFix aanraden, die trolled Tronics ook juist door altijd de "imperfect amount of thermal paste" aan te brengen. En hij was ook de aanleiding voor Tronics om die cartridge repair video te maken.

Maar de allerbeste retro modder/repairer vind ik nog altijd Voultar, wat een genot om die man aan het werk te zien en zoveel respect voor wat die allemaal doet binnen de retro community.

B.Net Sebase#2714

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• davince72
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Aw-NQCioxeJ6GUWHMuqk5ZmIIo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GKPYbXwRqzymKrXSLOUNjShy.jpg?f=fotoalbum_large
Vandaag een kijkje genomen bij gamebroker Dresden(oost Duitsland!). Wat een gigantische en mooie retro zaak! Rechts van mijn biertje. Helaas niet goedkoop. Slechts 1 spel gekocht, en The Note voor psx had die helaas niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• davince72
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YFpkGrYS-U25F0zM49xH1SDLPCU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OP40LSsYAHAKo7c4qwBzKIFr.jpg?f=fotoalbum_large
Geen idee wat ik heb gekocht maar was leuk geprijsd dus zien thuis wel wat het is😂
@davince72 Ik kan mij voorstellen dat je in Duitsland bij een retrogamewinkel veel Duitstalige releases tegenkomt. Klopt die aanname, of was het aanbod FAH / Engelstalige games ook groot?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• davince72
Seroczynski schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 15:53:
@davince72 Ik kan mij voorstellen dat je in Duitsland bij een retrogamewinkel veel Duitstalige releases tegenkomt. Klopt die aanname, of was het aanbod FAH / Engelstalige games ook groot?
Vooral of eigenlijk alleen maar Duits idd. De 8 bit en 16 bit games zijn nog wel vaak uniform.
Duitsers hebben eigenlijk geen reden gehad om games te importeren, ze zijn te groot om hun taal als ondergeschikt te zien, dus alles gebeurd in Duits😊

• elsympatico
  • Laatst online: 31-08 09:37
Ik vraag me soms af, waar jij al die stukken blijft steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elsympatico
Ik bedoel jij koopt heel veel lol waar blijf je dat allemaal steken lol Ik vind het wel top, wat jij allemaal vind en in nieuwstaat goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riepdiep
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-07 11:56
Gezien ik het niet zo snel kan vinden stel ik de vraag hier.
Is er, en wat is de beste manier om voor een redelijk bedrag, een goed beeld uit mijn Gamecube te krijgen op een 4k TV?
Denk 20-50eu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
riepdiep schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:21:
Is er, en wat is de beste manier om voor een redelijk bedrag, een goed beeld uit mijn Gamecube te krijgen op een 4k TV?
Denk 20-50eu?
Lees de laatste 10 pagina's is door, daar zijn recentelijk nog voorbeelden voorbij gekomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
elsympatico schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:54:
Ik bedoel jij koopt heel veel lol waar blijf je dat allemaal steken lol Ik vind het wel top, wat jij allemaal vind en in nieuwstaat goed bezig!
Euhm, misschien je eigen post is rustig doorlezen? :P Ik kan hier niks van maken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
elsympatico schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:54:
Ik lijk veel te kopen omdat ik veel post maar het is allemaal volgens mij toch een stuk minder dan andere verzamelaars die het niet in een nieuwe conditie hoeven te hebben.

Voor €35,- had ik overigens wel een mooie deal voor deze GunCon. 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
didado schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:37:
[...]

Ik lijk veel te kopen omdat ik veel post maar het is allemaal volgens mij toch een stuk minder dan andere verzamelaars die het niet in een nieuwe conditie hoeven te hebben.

35 euro kun je niks van zeggen. Prachtige staat!
Ga je er ook mee gamen of gaat ie tussen je andere mooie verzameling staan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tux3.14 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:41:
[...]

Alles wat in een nieuwe conditie is komt in de verzameling terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

didado schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:37:
[...]

Zeker een goed deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riepdiep
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-07 11:56
Ik zie dat de RetroBit’s Prism waarschijnlijk de best betaalbare oplossing is.
Is het mogelijk om eenvoudig dat 480p signaal nog te schalen naar 4k? Heeft dit toegevoegde waarde uberhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
didado schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:34:
[...]

Alles wat in een nieuwe conditie is komt in de verzameling terecht.
Tijd voor up-to-date foto's van je verzameling dus? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tux3.14 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:50:
[...]

Tijd voor up-to-date foto's van je verzameling dus? :*)
Ik maak altijd eerst foto's voordat ik ze opberg.
Dus mijn post history gaat daar in mee.

En ik spam al genoeg hier haha. 😉

Wel nog een keer van plan mijn verzameling op 1 foto te krijgen. (of een paar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:36
Tux3.14 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:41:
[...]

LOL, loop ik al jaren te zoeken naar een degelijk G-Con voor een betaalbare prijs.

Ik vraag mij trouwens af hoe het zit, is de originele G-Con compatibel met PS2 titels of is het eerder andersom, dat de latere G-Cons compatibel zijn met PS1 titels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

riepdiep schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:21:
Denk 20-50eu?
Wel wat duurder nieuw (of even tweedehands zoeken), maar de GC hdmi plug is een goed oplossing.
Tegenwoordig hebben ze ook deze:

https://www.amazon.nl/HDM...ening-Kaico/dp/B083RXFNDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekfad schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:56:
[...]

LOL, loop ik al jaren te zoeken naar een degelijk G-Con voor een betaalbare prijs.

Ik vraag mij trouwens af hoe het zit, is de originele G-Con compatibel met PS2 titels of is het eerder andersom, dat de latere G-Cons compatibel zijn met PS1 titels
Die van mij was paar maanden terug € 17,- via eBay, volgens mij zoek je niet op de juiste plekken :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:36
Seroczynski schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:21:
[...]

Die van mij was paar maanden terug € 17,- via eBay, volgens mij zoek je niet op de juiste plekken :+
Wtf, idd. Eens wat beter zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ekfad schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 09:21:
[...]

Wtf, idd. Eens wat beter zoeken.
Niet lang geleden een gescoord voor 2 tientjes op MP. Boxed boeit me niet, ik wil ermee spelen, dus was gewoon een losse.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik ben net wat op Facebook Marketplace aan het kijken, en zie een doos 360/PS2/3 spelletjes langskomen, $1 per stuk (woon in het buitenland), weinig bijzonders verder, maar m'n oog viel op een doosje zonder cover met alleen een klein stickertje op de rug met [Skyrim Promo PS3]
Weinig over te vinden, er staat een versie op Ebay in een ander soort doosje, en een Duitse website heeft alleen wat tekst info en dat beschrijft ook een ander ontwerp.
Misschien is het niet de game maar een promo cd ofzo, iemand meer info misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mercapto schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 11:38:
Ik ben net wat op Facebook Marketplace aan het kijken, en zie een doos 360/PS2/3 spelletjes langskomen, $1 per stuk (woon in het buitenland), weinig bijzonders verder, maar m'n oog viel op een doosje zonder cover met alleen een klein stickertje op de rug met [Skyrim Promo PS3]
Weinig over te vinden, er staat een versie op Ebay in een ander soort doosje, en een Duitse website heeft alleen wat tekst info en dat beschrijft ook een ander ontwerp.
Misschien is het niet de game maar een promo cd ofzo, iemand meer info misschien?
Promo discs hebben nooit een hoesje. Zijn ook niet zeldzaam overigens. Worden door de uitgevers weggeven aan distributeurs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 12:06:
[...]

Promo discs hebben nooit een hoesje. Zijn ook niet zeldzaam overigens. Worden door de uitgevers weggeven aan distributeurs.
Top, dan blijf ik lekker thuis, dank je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:44:
[...]

Zit geen boekje bij, doosje is kapot (maar die is makkelijk te vervangen) en de disc heeft best wat krassen. Geen idee of die helemaal uit te spelen is. Maar ja voor 15 euro..
Discs zijn eventueel te polijsten, had ooit een kopie van Mariokart Double Dash voor de GameCube die voor de console door krassen niet meer leesbaar was. Collega van de technische dienst heeft die disc toen gepolijst voor me, en daarna weer prima speelbaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 13:21:
[...]

Discs zijn eventueel te polijsten, had ooit een kopie van Mariokart Double Dash voor de GameCube die voor de console door krassen niet meer leesbaar was. Collega van de technische dienst heeft die disc toen gepolijst voor me, en daarna weer prima speelbaar :)
Klopt zeker. De game Mania deed dat hier altijd, maar die is sinds dit jaar ook verdwenen uit het straatbeeld hier. Alleen de cex waar je nog games kan kopen, die hebben wel een machine staan. Maar geen idee of ze dit ook voor games doen die je daarheen brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 16:19:
[...]

Klopt zeker. De game Mania deed dat hier altijd, maar die is sinds dit jaar ook verdwenen uit het straatbeeld hier. Alleen de cex waar je nog games kan kopen, die hebben wel een machine staan. Maar geen idee of ze dit ook voor games doen die je daarheen brengt.
Die bij jou heeft het ook wel eens voor ons gedaan. Gamemania was toch net verhuisd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 17:38:
[...]

Die bij jou heeft het ook wel eens voor ons gedaan. Gamemania was toch net verhuisd?
2 jaar geleden is die verhuist. Maar nu is die alweer gesloten helaas. Maar het aanbod in de nieuwe vestiging was ook waardeloos moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 17:48:
[...]

2 jaar geleden is die verhuist. Maar nu is die alweer gesloten helaas. Maar het aanbod in de nieuwe vestiging was ook waardeloos moet ik zeggen.
Oh ja, alweer 2jaar geleden. Gevoelsmatig lijkt het korter, maar corona enzo heeft mijn tijdsbesef aangetast..

Aanbod ging al jaren achteruit. Ze namen al een tijdje geen oudere spellen meer in, de focus ging meer op nieuwe spellen en merchandise. Recht tegenover een cex gaan zitten was ook geen slimme zet. Wij liepen er ook alleen maar uit gewoonte naar binnen, en met lege handen naar buiten. Voor mij waren de 5 voor een x bedrag de mooie tijden. Net als daarvoor bij free record shop
Leuke de collectie kunnen aanvullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 20:19:
[...]

Oh ja, alweer 2jaar geleden. Gevoelsmatig lijkt het korter, maar corona enzo heeft mijn tijdsbesef aangetast..

Aanbod ging al jaren achteruit. Ze namen al een tijdje geen oudere spellen meer in, de focus ging meer op nieuwe spellen en merchandise. Recht tegenover een cex gaan zitten was ook geen slimme zet. Wij liepen er ook alleen maar uit gewoonte naar binnen, en met lege handen naar buiten. Voor mij waren de 5 voor een x bedrag de mooie tijden. Net als daarvoor bij free record shop
Leuke de collectie kunnen aanvullen. :)
Retro was inderdaad op zijn retour daar, ze hadden nog wel wat ps3 en Xbox 360 staan. Maar dat was het dan ook. Wel een keer een ps5 controller gehaald i.c.m sackboy. Maar verder vrij weinig. De prijzen zijn vaak net wat hoger dan ergens anders. En tegenover een cex is inderdaad niet heel handig.

De cex loop ik ook best vaak nog binnen, maar ook kom ik daar bijna altijd met lege handen naar buiten. Het assortiment wijzigt nauwelijks en last gen en current gen zijn veel te duur. Prijzen zijn bijna gelijk aan nieuw. De MediaMarkt heeft daar tegenwoordig ook een assortiment van niks. Dus alles online bestellen tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff, net ontspannen terug van een paar dagen Terschelling met het gezin en dan ben ik gelijk weer gefrustreerd. Word er denk ik gewoon te oud voor, iets moet zo goed als direct werken of met minimale inspanningen.

Wil Target: Terror op mijn Wii zetten. Ja, dit mag niet. Er zijn echter geen andere normale wegen te bewandelen sinds het spel nooit de EU markt gezien heeft. Importeren uit Amerika kan, als je 100+ Euro wil uitgeven.

Laat ik het er maar op houden dat ik nu van alles gedaan heb (DVD branden, USB schijf (die aan m'n Wii zat was blijkbaar overleden, haal er eentje van m'n One X van de slaapkamer en die tikt ook al..gaat goed). Wii Backup Manager en alles gedaan maar het lukt gewoon niet. Ik geef het voor nu ook maar even op, valt sowieso totaal buiten de scope van het topic en is meer dan een grijs gebied.

Want, Target: Terror stond op 1 in de laatste Retro mag. van de "lightgun games". Ik heb ze - dacht ik - allemaal, althans, voor de Wii en PS3 wel. Die dus niet, en met de reden dat deze nooit de EU gezien heeft. Maar ik moest en zou het proberen want om op 1 te komen boven Ghost Squad en House of the Dead: Overkill (mijn favorieten om met een maat te spelen) nou..daar verwacht ik wat van. Voor de geïnteresseerden:

YouTube: Target: Terror (Wii) Playthrough - NintendoComplete

/Oh ja, dat Wii systeemmuziekgeluidje ben ik echt helemaal BEU na 16 jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

@Exorcist ziet eruit als een wat modernere variant van Maximum Force. Die speel ik nog wel eens op mijn arcadekast, vind het best een toffe titel. Deze ziet er ook wel tof uit.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Exorcist schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 21:11:
Pff, net ontspannen terug van een paar dagen Terschelling met het gezin en dan ben ik gelijk weer gefrustreerd. Word er denk ik gewoon te oud voor, iets moet zo goed als direct werken of met minimale inspanningen.

Wil Target: Terror op mijn Wii zetten. Ja, dit mag niet. Er zijn echter geen andere normale wegen te bewandelen sinds het spel nooit de EU markt gezien heeft. Importeren uit Amerika kan, als je 100+ Euro wil uitgeven.

Laat ik het er maar op houden dat ik nu van alles gedaan heb (DVD branden, USB schijf (die aan m'n Wii zat was blijkbaar overleden, haal er eentje van m'n One X van de slaapkamer en die tikt ook al..gaat goed). Wii Backup Manager en alles gedaan maar het lukt gewoon niet. Ik geef het voor nu ook maar even op, valt sowieso totaal buiten de scope van het topic en is meer dan een grijs gebied.

Want, Target: Terror stond op 1 in de laatste Retro mag. van de "lightgun games". Ik heb ze - dacht ik - allemaal, althans, voor de Wii en PS3 wel. Die dus niet, en met de reden dat deze nooit de EU gezien heeft. Maar ik moest en zou het proberen want om op 1 te komen boven Ghost Squad en House of the Dead: Overkill (mijn favorieten om met een maat te spelen) nou..daar verwacht ik wat van. Voor de geïnteresseerden:

De wii modden was ook nooit mijn favo bezigheid, gedoe met HBC etc. Kost altijd teveel tijd. Voor alleen Wii iso's op USB is wel te doen dacht ik mij te herinneren, maar niet voor dit topic idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3style schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 23:07:
[...]

De wii modden was ook nooit mijn favo bezigheid, gedoe met HBC etc. Kost altijd teveel tijd. Voor alleen Wii iso's op USB is wel te doen dacht ik mij te herinneren, maar niet voor dit topic idd :)
Nee, klopt. Dus ik hou het erop dat het een hidden gem is en iedereen maar voor zichzelf moet bepalen of en hoe hij of zij dit zou willen gaan spelen :+

Mij is het iig nog niet gelukt, sluit niet uit dat ik ooit het spel importeer maar ik ben gewoon niet meer van het importeren van spellen van 50+ die niet in de EU zijn uitgebracht. Disney's Guilty Party is namelijk de runner-up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

@Exorcist even nog een andere vraagje over de Sony Playstation 3D display. Die heb jij toch ook?
Ik krijg er binnenkort waarschijnlijk een, maar vroeg mij af of jij hier problemen mee hebt gehad? Ik lees namelijk problemen op het gebied van oververhitting en vervanging van de eeprom etc,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3style schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 23:19:
@Exorcist even nog een andere vraagje over de Sony Playstation 3D display. Die heb jij toch ook?
Ik krijg er binnenkort waarschijnlijk een, maar vroeg mij af of jij hier problemen mee hebt gehad? Ik lees namelijk problemen op het gebied van oververhitting en vervanging van de eeprom etc,
Ik en @Verwijderd hebben er één voor zover ik weet, maar nee? Verleden week nog het ding wat uren gebruikt met een vriend om wat 3D games te doen via de PS3 maar geen centje pijn. Zegt mij ook helemaal niets, heb je een bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het soort schijfje maakt soms ook enorm veel uit. Sommige consoles pakken alleen een bepaald merk schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Exorcist schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 23:22:
[...]

Ik en @Verwijderd hebben er één voor zover ik weet, maar nee? Verleden week nog het ding wat uren gebruikt met een vriend om wat 3D games te doen via de PS3 maar geen centje pijn. Zegt mij ook helemaal niets, heb je een bron?
Veel goede verhalen ook hoor, maar dit soort reacties op Reddit:

https://www.reddit.com/r/...but_it_might_have_eeprom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3style schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 23:28:
[...]

Veel goede verhalen ook hoor, maar dit soort reacties op Reddit:

https://www.reddit.com/r/...but_it_might_have_eeprom/
Ik heb het wel eens gelezen ja. Die van mij werkt gewoon prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
@Linksquest Medal of Honor: Allied Assault komt naar Steam.
[SteamDB]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cH2TEKc-Kru-qHjyIZzLQVuuFEo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uKl3CXeJt5WXprf8wvTLDEKR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door LadyVodka op 21-08-2022 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 23:29:
[...]

Ik heb het wel eens gelezen ja. Die van mij werkt gewoon prima.
Cool scherm sowieso, grappig dat je ook X360 3D games kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
A top, had hem voor een paar euro gekocht op GOG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
3style schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 23:19:
Ik heb zo een defecte gekocht en deze zelf hersteld (eeprom vervangen). Sindsdien geen last meer mee gehad (maar gebruik hem dan ook amper eerlijk gezegd).

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Bruiser schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:10:
[...]

Ik heb zo een defecte gekocht en deze zelf hersteld (eeprom vervangen). Sindsdien geen last meer mee gehad (maar gebruik hem dan ook amper eerlijk gezegd).
Weet je nog waar je die eeprom destijds hebt gekocht? Misschien alvast een kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een van de eerste games die ik op mijn toenmalig nieuwe pc speelde (pentium 4). De campagne altijd super gaaf gevonden, zeker de landing on Omaha beach. Heb deze een jaar of 5-8 geleden nog eens echt gekocht en toen ook de multiplayer een paar uur gespeeld. Er waren nog genoeg matches te vinden tot mijn verbazing. Misschien iets voor de steam deck ;) , als ik hem eindelijk eens ontvang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij werkt de Wii net als de GameCube alleen lekker met dvd- in plaats van de populaire + dvd's. En met max 8 speed branden voor de oudere spelers. Wij hebben speciaal voor dit soort gevalletje een oude laptop liggen, die brand met oude versie van alcohol 120%, en hij leest oudere gebranden disc ook beter dan de nieuwste blue-ray spelers. Al genoeg oude complicaties disc weten te redden met oude beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Laatst online: 19-09 00:13

WBFS op een USB-schijf via Wii backup Manager en laden met USB loader GX werkt hier meteen :)

Het spel is echter helaas niet mijn ding. Het principe is leuk, maar dat het in een gewelddadig thema is vind ik minder :|

----

Vroeger had ik op de PS1 wel een spel met lightgun die ik leuk vond: Mighty Hits Special. Maar de lightgun was na een paar keer stuk en toen moest het gespeeld worden met een gewone gamepad :P Ik speel het spel af en toe nog steeds, met gamepad. Het schijnt dat 'ie ook werkt met de Namco G-Con 45 lightgun die nog wel eens te koop is, maar dat werkt alleen met een CRT TV... daar heb ik niet zoveel aan :+

Acties:
  • +19 Henk 'm!
Een gesealde Wii Mario & Sonic at the London 2012 olympic games Limited Edition pack.

Dit is best wel een unieke console box met het einde van een tijdperk. Mario en Sonic en het Nintendo en SEGA logo erop!

Zie hem ook al terug in meerdere collecties. (@Petje72 )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZRoWEcifkXJI5nU_OoN8QUckl8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ndh33DsVceh1VxjmxuRY4wA8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NHUZ8b9xkoZaXDNi0-W8AmsQIuY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qxcOqtKOvhW8suI4aMRVc80R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
didado schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 12:12:
Een gesealde Wii Mario & Sonic at the London 2012 olympic games Limited Edition pack.

Dit is best wel een unieke console box met het einde van een tijdperk. Mario en Sonic en het Nintendo en SEGA logo erop!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb deze ook, leuke toevoeging. Ik kwam hem een keer tegen een aantal jaar geleden bij mij in de buurt. Volgens mij voor de hele set met andere games nog geen veertig euro gegeven (wel nieuwstaat, niet met seal).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 12:25:
[...]

Heb deze ook, leuke toevoeging. Ik kwam hem een keer tegen een aantal jaar geleden bij mij in de buurt. Volgens mij voor de hele set met andere games nog geen veertig euro gegeven (wel nieuwstaat, niet met seal).
Mooie prijs voor toch wel 1 van de mooiste varianten!

Er komt nu ook nog een nieuw in box witte RVL-001 aan en dan kan ik het ook afstrepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]
By far de mooiste Wii console ooit. Gaaf hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elsympatico
idd top !

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Josefien schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 12:10:
[...]

WBFS op een USB-schijf via Wii backup Manager en laden met USB loader GX werkt hier meteen :)

Het spel is echter helaas niet mijn ding. Het principe is leuk, maar dat het in een gewelddadig thema is vind ik minder :|

----

Vroeger had ik op de PS1 wel een spel met lightgun die ik leuk vond: Mighty Hits Special. Maar de lightgun was na een paar keer stuk en toen moest het gespeeld worden met een gewone gamepad :P Ik speel het spel af en toe nog steeds, met gamepad. Het schijnt dat 'ie ook werkt met de Namco G-Con 45 lightgun die nog wel eens te koop is, maar dat werkt alleen met een CRT TV... daar heb ik niet zoveel aan :+
Yes, werkt hier inmiddels ook, moest nog wat foefjes uithalen om een 1TB disk als FAT32 te formatteren.
En gewelddadig..zo zie je maar dat men verschilt. ik vind het net als veel andere lightgun games ontzettend komisch. Maar goed, ik vind ook MadWorld niet gewelddadig ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B01xBMXg6cEk62yRc0nGEH9L9yU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zQ6mCOdCpoTXNvJIHNhpBRxb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7wWCos39PuUJn_xwU7w380iab5Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tszLSssfV1dKU24fH42e2mEm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel, heel gaaf...! Zocht 'm ook deze week maar dan gewoon geopend/gebruikt (wel met doos) maar nog niet echt een hele leuke deal gevonden (50 of < en dan wel compleet dus ook met spel). Doe je goed!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
https://vavato.com/nl/hom...fice-furniture-30-08-2022

Voor wie nog plek heeft in z'n gameroom. :P Spul van een Game Mania filiaal wat geveild wordt, onder andere een aantal lifesize figures.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:37:

Voor wie nog plek heeft in z'n gameroom. :P Spul van een Game Mania filiaal wat geveild wordt, onder andere een aantal lifesize figures.
Wel tof. Maar dat is toch echt net wat te groot om kwijt te kunnen. Vooral die Sonic figure is erg tof.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Exorcist schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:33:
[...]

Yes, werkt hier inmiddels ook, moest nog wat foefjes uithalen om een 1TB disk als FAT32 te formatteren.
En gewelddadig..zo zie je maar dat men verschilt. ik vind het net als veel andere lightgun games ontzettend komisch. Maar goed, ik vind ook MadWorld niet gewelddadig ;)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dankjewel :( :P Ik heb zojuist House of the Dead besteld voor de Wii, inclusief plastic pistool omhulsel voor de Wiimote :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Overkill >:) Als ik de internet reviews moet geloven is dat 1 van de betere :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:23:
[...]

Klopt, onovertroffen qua (slappe) humor zelfs. Speel wel bij gelegenheid samen met een vriend, dat is vele malen leuker ;)
Nogmaals bedankt, ik ga maar op zoek naar een 2de pistool omhulsel voor de Wiimote :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
Raem schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:37:

Die Sonic statue heb ik twee weken geleden in het echt mogen zien omdat ik een nieuwe aflevering voor m'n Youtube channel heb gefilmd bij een Sonic Collector.

Zij zei tegen mij dat ze de statue in twee delen heeft moeten vervoeren, de lichaamsdelen waren uit elkaar te halen.

Overigens komt de zevende aflevering van m'n docu-serie Character Unlocked (waarin ik bij de Sonic collectie op bezoek ben geweest) deze week uit (waarin ook de statue in volle glorie te zien, alsmede de uitleg)

Alvast een kleine preview van een klein gedeelte van de collectie en de video :)

Hedgelot Sonic Collection

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Ik zag deze PS3 voorbij komen op internet, en wow. Deze is wel echt heel tof. Heeft iemand deze toevallig in de collectie?

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/1jopipu75jm51.jpg?auto=webp&s=5c94a35d26e5ea82bcfeffb582800a828cc34aa7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
Ben nu begonnen met Yakuza 4 op de PS3, gek wat ziet dat er voor een PS3 game grafisch goed uit, deel 3 trouwens ook, Sega heeft echt goed gebruik weten te maken van de PS3 specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Er is weer een nieuwe Astebros demo uit. Ze hebben hebben echt een hele waslijst aan nieuwe features toegevoegd tov de eerste demo waaronder de 3 main characters, 2 player mode en nog veel meer. Meer info https://www.kickstarter.c...t_update_registered_users

De rom kan je hier downloaden
https://drive.google.com/...hAqW6V5V3y7uAJlQLazO/view

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wil nog een keer de fan made game Sonic Utopia onder de aandacht brengen.

https://youtu.be/axuOxG5o1sE

Hiervan is een speelbare demo voor de pc beschikbaar.

Ik zie dat er een nieuwe 3D Sonic game aan komt.

Maar deze fan made game heeft het al nostalgisch voor elkaar.
Hopelijk word het nog verder ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-09 17:02
Ik kwam bij een kringloop Super Mario Land 2 voor de Gameboy classic tegen voor een leuke prijs echter zag ik als code staan DMG-MQ-USA, dus ik heb hem laten liggen. Het zal een amerikaanse versie zijn en ik vermoed met NTSC dan, weet iemand met zekerheid of deze wel of niet op een pal Gameboy speelbaar is. Ik heb wel gezocht, maar een duidelijk antwoord zie ik niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Jurgen_V op 24-08-2022 16:15 ]

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Flapperbol
Weer een defecte game op de kop kunnen tikken voor €2. Deze keer Altered Beast voor de Mega Drive.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kILNSZH_CRmkoDUgdDe2V97q6Cw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2lUdhQUcxHN9igdMIKv2D77L.jpg?f=fotoalbum_large

Vanavond maar even sleutelen en hopelijk is ie te fixen.

De enige juiste opmerking:
"Riiiise from your grave"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Jurgen_V schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 16:14:
Ik kwam bij een kringloop Super Mario Land 2 voor de Gameboy classic tegen voor een leuke prijs echter zag ik als code staan DMG-MQ-USA, dus ik heb hem laten liggen. Het zal een amerikaanse versie zijn en ik vermoed met NTSC dan, weet iemand met zekerheid of deze wel of niet op een pal Gameboy speelbaar is. Ik heb wel gezocht, maar een duidelijk antwoord zie ik niet.
Voor zover ik weet zijn er voor Gameboy geen regio's op de manier zoals wij het nu kennen. Dus zou het moeten werken.

Voor de zekerheid, welke kringloop was dit? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 24-08-2022 16:24 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:06
Verzamelaar hier. Zoals @Touchdomex al aan geeft, is de Gameboy regiovrij. Alleen 3DS en de consoles t/m WiiU hebben region lock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
Redelijk simpele zoekopdracht om daar achter te komen. :P

https://www.google.com/search?q=gameboy+region+free

https://psnprofiles.com/RaemNL

Pagina: 1 ... 158 ... 224 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.