Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChokingHazard schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:43:
Gister naar de vrijmarkt in Weert geweest, viel qua retrospul erg tegen. Hier en daar een verdwaalde Fifa maar verder niet veel gezien dat ik leuk vond. Vooral veel troep. Het enige spel dat ik heb meegenomen is Need for Speed Underground 2 voor de Xbox. Ondanks dat ik die ook voor de PS2 heb kon ik die niet laten liggen.

Na de vrijmarkt zijn we nog naar een winkel geweest (Games en zo, ja zo heet die zaak echt) waar ik nog wat PS3 en X360 games heb meegenomen. Leuke winkel om doorheen te lopen, groot aanbod aan games (zowel current-gen als retro) en heel vriendelijk personeel. Toen ik de eigenaar vertelde dat ik op de vrijmarkt Donald Duck pockets had gekocht kreeg ik 4 jaargangen aan Donald Ducks mee.
Ooh (ja ondanks dat ik nooit wat koop ja :+ ) vind ik retro game stores, en helemaal als het speciaalzaakjes en geen franchises zijn, altijd leuk om te bekijken, maar Weert is niet bepaald om de hoek!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 00:10
Sagat schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:51:
[...]

Ooh (ja ondanks dat ik nooit wat koop ja :+ ) vind ik retro game stores, en helemaal als het speciaalzaakjes en geen franchises zijn, altijd leuk om te bekijken, maar Weert is niet bepaald om de hoek!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit in een dergelijke winkel ben geweest, ben in vergelijking met jullie ook geen superactieve verzamelaar, maar ik vond het echt leuk. Ik had de kinderen mee dus ik helaas niet echt op m'n gemak kijken. Ik ga nog wel een keer terug zonder hun :P

[ Voor 3% gewijzigd door ChokingHazard op 28-04-2022 16:02 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18:40

OFV

Sagat schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:51:
[...]

Dit herken ik heel erg en zorgt ervoor dat juist deze zaakjes niet gaan overleven vrees ik. Wel kijken, niet kopen. Maar ik zou balen als ze er niet meer zijn. Apart hoe dat werkt. Waar ligt de gunnen grens en de teveel betalen blokkade?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:21
OFV schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:02:
[...]

Dit herken ik heel erg en zorgt ervoor dat juist deze zaakjes niet gaan overleven vrees ik. Wel kijken, niet kopen. Maar ik zou balen als ze er niet meer zijn. Apart hoe dat werkt. Waar ligt de gunnen grens en de teveel betalen blokkade?
Helaas hier ook gebeurt met de lokale gameshop. Toen ze hier net kwamen stond het vol met games, ook heel veel retro. Retro werd langzaamaan verbannen naar een klein hoekje om uiteindelijk helemaal te verdwijnen. Huidige gen games is ook nog maar 2 schappen en de rest van de winkel staat vol met funko pops, bordspellen, pluche knuffels en ander ali express merchandise.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OFV schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:02:
[...]

Goed denk dat je heel lang en uitgebreid over dit soort zaken kan praten, maar kan kom ik misschien met mijn eigen topic warning update in de knoop dat ik hou het kort.

1. Ik was niet helemaal serieus (vandaar ook de clown smiley) en ik koop absoluut wel 'game spul'zoals eerder aangegeven veelal steam vanwege gemak en sales, maar neem ook geregeld wel wat mee uit retro zaakjes en koop ook wel fysiek. Recent is er een nieuwe pocky and rock game uitgekomen en een nieuwe m2 shmup release en beiden overweeg ik. Oh en niet al te lang geleden heb ik ook de retrobit megaman voor megadrive game aangeschaft.

2. En die is belangrijker, ik gun het de gamezaakjes absoluut, maar het kan niet zo zijn dat ik moet gaan kopen om winkels te supporten. Dus ja, waar kan koop local, daar sta ik wel 100% achter, maar het moet beide kanten op werkten. Als je als shop het niet met alleen retro spul, dan mogelijk ook nieuwe games verkopen, of merch, misschien ook import services bieden of repairs.....of wellicht combineren met andere niche hobbies markten.......maak het voor mij aantrekkelijk om te gaan dan kom ik wel.

Maar ik realiseer me zeker dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is, en ja online shoppen is een ding geworden, denk dat niemand naar een wereld wil met ALLEEN online shoppen maar de andere kant op is ook onwenselijk!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Sagat schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:34:
[...]

Goed denk dat je heel lang en uitgebreid over dit soort zaken kan praten, maar kan kom ik misschien met mijn eigen topic warning update in de knoop dat ik hou het kort.
Waarom als ik vragen mag? Het bezoeken van retrowinkels en het wel of niet daar kopen is toch ook part of the hobby?

Persoonlijk denk ik dat zulke retrozaken, en ik kan het mis hebben hoor, vooral makkelijk zijn voor beginnende verzamelaars. Iemand die al veel heeft of bijvoorbeeld alleen zoekt naar zeldzamere titels zal dat inderdaad liever online doen in het kader 'wat die meneer van de winkel kan, kan ik ook'. Maar iemand die net begint heeft veel titels misschien niet en is daardoor eerder bereid wat meer te betalen.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChokingHazard schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:53:
[...]

Waarom als ik vragen mag? Het bezoeken van retrowinkels en het wel of niet daar kopen is toch ook part of the hobby?

Persoonlijk denk ik dat zulke retrozaken, en ik kan het mis hebben hoor, vooral makkelijk zijn voor beginnende verzamelaars. Iemand die al veel heeft of bijvoorbeeld alleen zoekt naar zeldzamere titels zal dat inderdaad liever online doen in het kader 'wat die meneer van de winkel kan, kan ik ook'. Maar iemand die net begint heeft veel titels misschien niet en is daardoor eerder bereid wat meer te betalen.
Eens, maar waarom, waar en hoeveel kopen, en waarom wel en vooral niet, dan ga je mogelijk richting de posts die gister verwijderd zijn (dat ging in een notendop over de zin en onzin van verzamelen, dat wil ik absoluut voorkomen).

Maar ervaringen met retro stores is uiteraard volledig ontopic! Vind het leuk om over de shop in Weert te lezen en hoewel het bijna 2 uur rijden zal zijn, ga ik nog best vaak die kant uit en is er nog best een goede kans dat ik er ooit ga kijken :)

En ja voor het gemak van dingen kunnen zien en direct ontvangen, en ook garantie heb ik idd wel een meerprijs over.

Maar goed heb hier ook al vaker benoemd, ben met name hardware fan, het verzamelen van losse retro games vind ik minder leuk (met name door de achterlijke prijzen :( )

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 28-04-2022 17:21 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
Sagat schreef op donderdag 28 april 2022 @ 17:05:
[...]

Eens, maar waarom, waar en hoeveel kopen, en waarom wel en vooral niet, dan ga je mogelijk richting de posts die gister verwijderd zijn (dat ging in een notendop over de zin en onzin van verzamelen, dat wil ik absoluut voorkomen).

Maar ervaringen met retro stores is uiteraard volledig ontopic! Vind het leuk om over de shop in Weert te lezen en hoewel het bijna 2 uur rijden zal zijn, ga ik nog best vaak die kant uit en is er nog best een goede kans dat ik er ooit ga kijken :)
Duidelijk.

De winkel heeft een Facebookpagina (https://www.facebook.com/GamesEnZoWeert) maar daar zijn ze niet superactief mee heb ik het gevoel. De zaak wordt gerund door (ik denk) een ouder stel, maar hebben wel echt een enorme passie voor hun zaak. Ik had dus mijn twee jongens meegenomen en die waren als een stel dolle door die winkel aan het rennen. Ik hield m'n hart vast, ik was stiekem een beetje bang dat ze tegen een van de vitrines aan zouden rennen, maar die vrouw vond het alleen maar mooi. 'Laat ze maar rennen hoor, dan kunnen jullie een beetje op jullie gemak neuzen' O+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:34:
[...]

1. Ik was niet helemaal serieus (vandaar ook de clown smiley) en ik koop absoluut wel 'game spul'zoals eerder aangegeven veelal steam vanwege gemak en sales, maar neem ook geregeld wel wat mee uit retro zaakjes en koop ook wel fysiek. Recent is er een nieuwe pocky and rock game uitgekomen en een nieuwe m2 shmup release en beiden overweeg ik. Oh en niet al te lang geleden heb ik ook de retrobit megaman voor megadrive game aangeschaft.
Waar heb je die aangeschaft? Van de week wel de Gaiares van retrobit pre order gedaan. Normaal doe ik daar niet aan maar, heb tijdje terug ook de Joe & Mac Ultimate Caveman Collection van ze gekocht, en die viel niks tegen. :)
ChokingHazard schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:53:
[...]

Ook voor de verzamelaar met wat meer in de kast zijn het leuke zaakjes. En bij sommige zoals bij Galaxy in Rotterdam kan je soms zelfs nog wat onderhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2022 @ 17:14:
[...]

Waar heb je die aangeschaft? Van de week wel de Gaiares van retrobit pre order gedaan. Normaal doe ik daar niet aan maar, heb tijdje terug ook de Joe & Mac Ultimate Caveman Collection van ze gekocht, en die viel niks tegen. :)
Nedgame :)

Moet wel zeggen dat ik toch ook vaak naar playasia kijk, met name omdat somimgge games niet of maar zeer beperkt hier in de winkels komen......mijn aleste collection heb ik volgens mij nog nooit in een winkel zien liggen! (kan zijn van wel maar dat ik het gelijk weer vergat omdat ik hem al heb :P )

Gaiares heb ik zeker ook overwogen, vette game, helaas wel vrij pittig!
Ook voor de verzamelaar met wat meer in de kast zijn het leuke zaakjes. En bij sommige zoals bij Galaxy in Rotterdam kan je soms zelfs nog wat onderhandelen.
Kijk en dat zijn nou de leuk dingen die het dan voor koper en verkoper interessant maken! _/-\o_

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 28 april 2022 @ 17:26:
[...]

Nedgame :)

Moet wel zeggen dat ik toch ook vaak naar playasia kijk, met name omdat somimgge games niet of maar zeer beperkt hier in de winkels komen......mijn aleste collection heb ik volgens mij nog nooit in een winkel zien liggen! (kan zijn van wel maar dat ik het gelijk weer vergat omdat ik hem al heb :P )

Gaiares heb ik zeker ook overwogen, vette game, helaas wel vrij pittig!

[...]

Kijk en dat zijn nou de leuk dingen die het dan voor koper en verkoper interessant maken! _/-\o_
Ja, bedankt :( nu zit ik daar weer te kijken en, zie Capcom Fighters collection daar wel als pre order staan. Hier nog niet gezien. Ondanks dat ik, wat daarop staat al wat ervan op de Saturn heb staan, toch wel aantrekkelijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2022 @ 17:43:
[...]

Ja, bedankt :( nu zit ik daar weer te kijken en, zie Capcom Fighters collection daar wel als pre order staan. Hier nog niet gezien. Ondanks dat ik, wat daarop staat al wat ervan op de Saturn heb staan, toch wel aantrekkelijk. :D
Daar heb ik nou weer 0 interesse in, hoewel het in mijn geval dan wel weer voornamelijk door mister komt!

offtopic:
5 mei overigens fighting game tournooitje in blast galaxy amsterdam, misschien interessant als je FG liefhebber bent! sf3 en 5. Ben zelf helaas meer van de even entries maar wellicht ga ik nog kijkje nemen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 28 april 2022 @ 17:52:
[...]

Daar heb ik nou weer 0 interesse in, hoewel het in mijn geval dan wel weer voornamelijk door mister komt!

offtopic:
5 mei overigens fighting game tournooitje in blast galaxy amsterdam, misschien interessant als je FG liefhebber bent! sf3 en 5. Ben zelf helaas meer van de even entries maar wellicht ga ik nog kijkje nemen.
Nog nooit van blast galaxy gehoord maar, nu ik wat foto zie kan mijn vrouw beter thuis blijven. Die krijg ik nooit meer mee terug. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV

OFV

Mocht je ooit in de buurt van Oostende Belgische kust zijn... Deze winkel liep ik afgelopen zomer per ongeluk tegenaan. Helaas met kids dus niet rustig rond kunnen kijken. Stond enorm veel binnen. Geweldige winkel en hopelijk mag die nog lang bestaan.

https://www.gamesenco.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OFV schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:26:
Mocht je ooit in de buurt van Oostende Belgische kust zijn... Deze winkel liep ik afgelopen zomer per ongeluk tegenaan. Helaas met kids dus niet rustig rond kunnen kijken. Stond enorm veel binnen. Geweldige winkel en hopelijk mag die nog lang bestaan.

:( was niet afgelopen...maar weekend ervoor nog door België gereden! zou wel leuke pitstop geweest zijn!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een PlayStation 2 met RGB scart van RGC.co.uk en een RetroTink 5x. Moet ik "upgraden" naar een HDRetrovision component kabel om het beste signaal uit mijn PS2 te krijgen? Ik lees op RetroRGB dat 480p content niet via RGB scart getoond kan worden.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Seroczynski schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:18:
Ik heb een PlayStation 2 met RGB scart van RGC.co.uk en een RetroTink 5x. Moet ik "upgraden" naar een HDRetrovision component kabel om het beste signaal uit mijn PS2 te krijgen? Ik lees op RetroRGB dat 480p content niet via RGB scart getoond kan worden.
Volgens mij is een PS3 component kabel ook prima, makkelijker aan te komen, en een stuk goedkoper. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Seroczynski schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:18:
PS2 480p en hoger kan inderdaad niet getoond worden via RGB SCART met de Retrotink 5x. Met de OSSC kan het wel. Erg jammer...

Persoonlijk zou ik niet upgraden omdat weinig games 480p en hoger gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laugh schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:35:
[...]

PS2 480p en hoger kan inderdaad niet getoond worden via RGB SCART met de Retrotink 5x. Met de OSSC kan het wel. Erg jammer...

Volgens mij betreft het enkel 480p, en niet de andere resoluties. Tenminste, dat is wat Bob er dus over schrijft.

Ik zal zo eens kijken of ik nog een component kabel voor de PS2/PS3 heb liggen. Dacht het wel, maar not sure. Eerst even terug in de PS2 homebrew scene duiken om mijn HDD in orde te krijgen (omdat ik de NTSC versies spelen wil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laugh schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:35:
[...]

Ik moet zeggen dat het er nog best wat zijn. Het verschil is ook best groot. Hier de lijst :

https://playstation.fando...alternative_display_modes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
Seroczynski schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:44:
[...]

Volgens mij betreft het enkel 480p, en niet de andere resoluties. Tenminste, dat is wat Bob er dus over schrijft.

Ik zal zo eens kijken of ik nog een component kabel voor de PS2/PS3 heb liggen. Dacht het wel, maar not sure. Eerst even terug in de PS2 homebrew scene duiken om mijn HDD in orde te krijgen (omdat ik de NTSC versies spelen wil).
Ik weet vrijwel zeker dat mijn OSSC omschakelde naar RGsB voor 480p en 720p en 1080i op de PS2.
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:49:
[...]

Ik moet zeggen dat het er nog best wat zijn. Het verschil is ook best groot. Hier de lijst :

https://playstation.fando...alternative_display_modes
Het lijkt veel ja, maar er staan nog best wel veel NO ertussen. 480p on PAL is nog minder. Er zijn duizenden PS2 games released he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@laugh Qua percentage is het op het totaal niet heel hoog nee. Xbox OG heeft meer progressive games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb een el-cheapo, merkloze PS2/3 componentkabel gevonden, mja. Inmiddels heb ik een verzoek gedaan bij 8BitMods.co.uk om een HDRetrovision PS2 component kabel toe te voegen aan mijn X-Station pre-order. Heb er geen haast mee, speel dan wel met RGsB op mijn RT5x. De OSSC heb ik bij Sagat liggen dus kan daar verder weinig mee prutsen momenteel.

[ Voor 10% gewijzigd door Seroczynski op 28-04-2022 20:49 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt perfect:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MoHGidc30N6-Etm_NxOFjR-NcKg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3hbLqIwWeGaKRitMamR5cI9M.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mKXNslS9eGcCGoQL8EnS5Ejosrs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sCcPTBOdEXD38GMP1UQU1HjY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ba42RU-wTFh2up26IaYPtZExOE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jC8OoIoKksuvCab4n0dYOjBf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seroczynski schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:40:
[...]

Vet hoor, lijkt mij ook wel tof om een PSX te hebben. Wat kost zo'n grapje ongeveer?
Ik heb hem voor 380 euro kunnen kopen inclusief omvormer en games. Alleen rule of rose is al 250 euro waard. Dus dit was wel een koopje.

Dit is model DESR-5700, dat is het enige model naast de 7700 die (bijna) alle functionaliteiten heeft. Deze kan ook videos comprimeren en direct op memorystick zetten die de PSP weer kan lezen.

De 7700 heeft een iets grotere hdd en een ilink port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:48:
[...]

Ik heb hem voor 380 euro kunnen kopen inclusief omvormer en games. Alleen rule of rose is al 250 euro waard. Dus dit was wel een koopje.

Dit is model DESR-5700, dat is het enige model naast de 7700 die (bijna) alle functionaliteiten heeft. Deze kan ook videos comprimeren en direct op memorystick zetten die de PSP weer kan lezen.

De 7700 heeft een iets grotere hdd en een ilink port.
Oh damn, dus in jouw geval heb je ongeveer 130 euro betaald? Zelfs als ik dat ruim naar boven af zou ronden valt mij dat nog mee voor een PSX, cool.

Oh, ik zie wel dat ze voor een stuk meer op eBay staan. Heb je een proxy of Sendico gebruikt?

[ Voor 6% gewijzigd door Seroczynski op 28-04-2022 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Seroczynski schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:55:
[...]

Oh damn, dus in jouw geval heb je ongeveer 130 euro betaald? Zelfs als ik dat ruim naar boven af zou ronden valt mij dat nog mee voor een PSX, cool.

Oh, ik zie wel dat ze voor een stuk meer op eBay staan. Heb je een proxy of Sendico gebruikt?
Ja was zeker een goede deal! Ik had alleen de vita en wat games uit Japan. Dat was via amazon Japan. Maandag besteld vandaag in huis. Heb ook geen BTW of invoerrechten moeten betalen. Was via amazon Express (DHL Express)

Deze stond op marktplaats, al een hele tijd eigenlijk. Dus heb diegene benaderd en die wilde hem wel voor dit bedrag verkopen. Het is echt een enorm goede deal inderdaad. En dit is ook nog een goedwerkende. Op ebay zie je veel apparaten staan met gebreken, hij schijnt niet heel goed gebouwd te zijn. De hdd kan nog wel eens kapot gaan en dan kan je hem niet meer starten begreep ik. En de hdd die is gekoppeld aan het apparaat. Net zoals de Bluray drive van de ps3. Die kan je dus niet vervangen en nog niemand heeft dat ding gekraakt. Dus een goed werkende is best lastig te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:28
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:59:
Vandaag wat spullen uit Japan binnen gekregen en een aantal nieuwe games.

Een nieuwe ps Vita in het blauw uit Japan.

Een aantal pal ps2 games en een aantal Japanse ps2 games. En 1 die er natuurlijk uit springt dat is rule of rose (Japanse versie)

Daarnaast ook nog een PSX binnen gekregen. Moet hem nog testen. Maar volgende week ben ik vrij, dus genoeg om hier even mee te stoeien.

Erg toffe aankopen dus waar ik heel blij mee ben.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Op die PSX ben ik wel jaloers, vond het een heel mooi ding, jammer dat hij niet regio vrij is, tenminste zo ver mijn kennis gaat :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Vandaag hier ook het eea binnen gekomen. 2 nieuwe en 3 2e hands. Die laatste van een handelaar op MP voor redelijke prijzen, sterker nog SoG 2 stond erop voor een prijs wat ze nu al voor deel 1 vragen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SzpUcEzwXpBPO_fuLzosAwObnto=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EXp4Nd38MqNghB0wnYLpVJSP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:36:
[...]

Gozer, dit is echt heel netjes! Jaloers!! Echt heel tof :o :o :o
/Je hebt Rule of Rose als disc daarbij of? Want dan.... :D :D :D
Kan ik nu toch eindelijk zeggen dat ik rule of rose in bezit heb :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:38:
[...]

Kan ik nu toch eindelijk zeggen dat ik rule of rose in bezit heb :-)
Je hebt dus twee items in 1 keer die beiden op mijn lijstje heel hoog staan....respect.
Echt heel tof man! Zeker dat de PSX goed werkt omdat de lasers heel onbetrouwbaar zijn en daarnaast heel lastig te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:40:
[...]

Je hebt dus twee items in 1 keer die beiden op mijn lijstje heel hoog staan....respect.
Echt heel tof man! Zeker dat de PSX goed werkt omdat de lasers heel onbetrouwbaar zijn en daarnaast heel lastig te repareren.
Rule of rose is alleen wel de Japanse versie. Stemmen zijn in het Engels. Sommige menu onderdelen ook. Maar andere dingen weer in het Japans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OFV

OFV

Ik heb nooit geweten dat er een PSX is wat daadwerkelijk een ander apparaat is. Ik noem de grijze ps1 al 20+ jaar PSX. :S

Herinnert me aan dat ik ergens in 2000 of 2001 nog een website gehad heb. Psxtrainers dot com. Daar kon je trainers voor ps1 spellen downloaden. Liep eigenlijk dusdanig goed dat ik daar dataverkeer problemen mee kreeg. Mooie tijden. Helaas niks meer van terug te vinden online geloof ik.

https://web.archive.org/w...tp://www.psxtrainers.com/

[ Voor 10% gewijzigd door OFV op 28-04-2022 23:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste ps1 games zijn bekend die in PS plus komen:

https://www.reddit.com/r/...classics_are_starting_to/

Tekken 2
Ridge Racers 2
Mr. Driller
Worms World Party
Worms Armageddon

Ben wel benieuwd of ze trophy support krijgen, dan kan het wel eens leuke concurrent voor Retroarch worden. Alleen weer jammer dat ze alles achter een abonnement stoppen...

Ik ken alleen ridge racers 2 niet? Die game heet toch gewoon ridge racer 2?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2022 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seroczynski schreef op donderdag 28 april 2022 @ 20:44:
Heb een el-cheapo, merkloze PS2/3 componentkabel gevonden, mja. Inmiddels heb ik een verzoek gedaan bij 8BitMods.co.uk om een HDRetrovision PS2 component kabel toe te voegen aan mijn X-Station pre-order. Heb er geen haast mee, speel dan wel met RGsB op mijn RT5x. De OSSC heb ik bij Sagat liggen dus kan daar verder weinig mee prutsen momenteel.
Wat ik zeer waardeer! :D _/-\o_

Was sowieso mijn intentie om de ps2 eraan te hangen via component, ding is ook open dus als ik bepaalde game voor je kan testen lemme know!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:39:
[...]

Wat ik zeer waardeer! :D _/-\o_

Was sowieso mijn intentie om de ps2 eraan te hangen via component, ding is ook open dus als ik bepaalde game voor je kan testen lemme know!
Mja, als ik het goed begrijp werkt de de-interlacing voor de PS2 op de RT5x beter (of überhaupt) t.o.v. de OSSC en zou ik niet echt heel veel winst verwachten te halen uit de OSSC. Maar goed, lekker belangrijk ook. De PS2 beeldweergave is nu al heel erg nice en dat zal met die nieuwe kabel (die nog wel even op zich laat wachten) waarschijnlijk nog net een stukje strakker worden.

MGS2 zal pas de tweede game worden die ik ooit (echt) op de PS2 speel :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:28

guReMcO

Praat mar frysk

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:34:
Ik ken alleen ridge racers 2 niet? Die game heet toch gewoon ridge racer 2?
De PSP release had in Japan de naam Racers i.p.v. Racer.
Geweldige game. 8)

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

Seroczynski schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:44:
[...]

Mja, als ik het goed begrijp werkt de de-interlacing voor de PS2 op de RT5x beter (of überhaupt) t.o.v. de OSSC en zou ik niet echt heel veel winst verwachten te halen uit de OSSC. Maar goed, lekker belangrijk ook. De PS2 beeldweergave is nu al heel erg nice en dat zal met die nieuwe kabel (die nog wel even op zich laat wachten) waarschijnlijk nog net een stukje strakker worden.

Heb jij die PS2 rtx5 dan nu aangesloten met rgb scart? Ik wil hier ook binnenkort even mee testen. Bij 480i games maakt het dus niet echt uit.

[ Voor 3% gewijzigd door 3style op 29-04-2022 12:08 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!
3style schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:06:
[...]

Heb jij die PS2 rtx5 dan nu aangesloten met rgb scart? Ik wil hier ook binnenkort even mee testen. Bij 480i games maakt het dus niet echt uit.
Yes, en er zit nog een Hydra tussen, geen idee of dat uitmaakt in deze setup. Ik heb de PS2 gewoon op "RGB" staan en gebruik een 1080p Over + Generic 4:3 (of 16:9) preset + scanlines, voor de rest alles default.

Eindelijk ook dit setje compleet. Grappig genoeg heb ik voor de originele NES alleen SMB3 NTSC-U CIB en een SMB1+DH cart-only :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ZoEFef2BXmJZ_dMcqj7-DVk2qU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DzWkzELy7ClfDl9dmNCv4BsB.jpg?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door Seroczynski op 29-04-2022 12:15 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk de (gesealde) controller gevonden die nog ontbrak in mijn collectie. De dualshock 1 controller.

Nu alleen nog op zoek naar een ps1 controller in doos. (zonder DS).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wJ9JeBTo5FVnZEINy4rwD7Xfh0M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gl4Nm7q1Udq925aqkWCGTZ4e.jpg?f=fotoalbum_large

Een greep uit mijn collectie controllers:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zBW2bjeFBEdz6WEAcyE7oQG3Bbo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S3kh1yGADuvuaT8hdpW3sUH5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:59:
Tof @Verwijderd ! Zitten mooie tussen, zeker die 20th ann. controller ook. Lekker bezig! Via MP of andere "bronnen"?
De nieuwe aanwinst (ps1 dualshock controller) heb ik bij press start gekocht.

De rest voornamelijk via marktplaats. Net voor corona was ik een collector tegengekomen die het meeste van zijn verzameling verkocht. Daar heb ik veel ps2 consoles en controllers van overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:01:
[...]

De nieuwe aanwinst (ps1 dualshock controller) heb ik bij press start gekocht.

De rest voornamelijk via marktplaats. Net voor corona was ik een collector tegengekomen die het meeste van zijn verzameling verkocht. Daar heb ik veel ps2 consoles en controllers van overgenomen.
Ah nice, moet je soms inderdaad maar net tegenkomen. Leuk man. Alleen PS1 controllers of ook Xbox aan het verzamelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:06:
[...]

Ah nice, moet je soms inderdaad maar net tegenkomen. Leuk man. Alleen PS1 controllers of ook Xbox aan het verzamelen?
In principe alleen Playstation controllers. Ondanks dat ik de Xbox controllers fijn in de hand vind liggen, vind ik ze zelf niet heel mooi, eerlijk gezegd gewoon "lelijk" (Persoonlijke mening, vooral xbox OG en xbox 360. De nieuwere zijn wel iets mooier geworden). Deze controllers staan er echt voor display purposes, dus dan vind ik het uiterlijk wel belangrijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2022 14:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:47
Even snel de memorycard en usbstick in de PSX gedaan. Er staat Free McBoot op. Ik weet nog even niet 1,2,3 het aan de gang te krijgen, is te lang geleden haha. Na mijn verhuizing ga ik het wel uitvogelen maar echt spannend is het niet, volgens mij kan je een emulator draaien vanaf de USB stick en dan b.v. SNES roms spelen op de PSX. Op zich wel lachen dat het kan maar echt makkelijk in startup, de menu's en bediening is het niet haha. Kan je beter een PC pakken met emulator :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iab_32IhNooSdW1KNY66AEN6nHU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5TTZVbbtsbZKGVcEx7TwKFAQ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dOOzCD1cWVaym-Y_5JCIi63PZbc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jtI7c0seBdDWiNmqXSUnWXUJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5h2gpbw9_wCu-2bxoGQ4NKoKupo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EC5rC5FnX1wMgAhmvIAhQLyZ.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NKG7Y0AgPhZ3Bwu7HlKeFgBLpDE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W35S560kFFykTVvHDuwBM0mR.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:56
OFV schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:26:

Zit er idd al heel lang. Als we in Oostende zijn probeer ik altijd even binnen te springen. Vaak is de prijs ook nog bespreekbaar.

En ik snap je volledig dat het even benauwd werd met rondrennende kinderen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
Petje72 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:31:
Even snel de memorycard en usbstick in de PSX gedaan. Er staat Free McBoot op. Ik weet nog even niet 1,2,3 het aan de gang te krijgen, is te lang geleden haha. Na mijn verhuizing ga ik het wel uitvogelen maar echt spannend is het niet, volgens mij kan je een emulator draaien vanaf de USB stick en dan b.v. SNES roms spelen op de PSX. Op zich wel lachen dat het kan maar echt makkelijk in startup, de menu's en bediening is het niet haha. Kan je beter een PC pakken met emulator :9

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Je kunt met FreeMcBoot ook games spelen vanaf de hdd of vanaf je netwerk via Open PS2 Loader. Hele fijne functie :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petje72 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:31:

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb ook al een freemcboot memorycard speciaal voor de PSX gemaakt. Dat werkt. Ik heb ook ulaunch geïnstalleerd. Maar ik krijg dan zwart wit beeld. Geen idee waarom.

Alleen hdloader start bij mij niet op. Die blijft
dan hangen, geen idee wat er verkeerd gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChokingHazard schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:02:
[...]

Je kunt met FreeMcBoot ook games spelen vanaf de hdd of vanaf je netwerk via Open PS2 Loader. Hele fijne functie :)
Dat is wel interessant. Netwerk kabel erin en gaan? Kan je dan ook games op een nas zetten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChokingHazard
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:48:
[...]

Dat is wel interessant. Netwerk kabel erin en gaan? Kan je dan ook games op een nas zetten?
Yes, ik gebruik het zelf via mijn slim omdat ik geen fat met ethernetdingetje heb. Verder zijn er volgens mij bepaalde modellen waarmee het niet werkt maar weet zo even niet welke. Dat lag volgens mij meer aan Free McBoot dan aan OPL.

Als je NAS SMB ondersteund zou het moeten werken.
Ik heb een SMB share gemaakt op m'n pc en daar staan m'n games in. Via OPL Manager kun je ze in batch renamen naar een format dat OPL begrijpt. Je kunt ook meteen artwork e.d. downloaden. Sommige spellen hebben daarnaast aangepaste configs nodig. Er is ook PS1 support.

Alle informatie is op dit forum te vinden.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Seroczynski schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:11:
[...]

Yes, en er zit nog een Hydra tussen, geen idee of dat uitmaakt in deze setup. Ik heb de PS2 gewoon op "RGB" staan en gebruik een 1080p Over + Generic 4:3 (of 16:9) preset + scanlines, voor de rest alles default.

Eindelijk ook dit setje compleet. Grappig genoeg heb ik voor de originele NES alleen SMB3 NTSC-U CIB en een SMB1+DH cart-only :+

[Afbeelding]
Leuk speelgoed :)
Ik ga de downscale optie van de rtx5 naar 240p ook maar eens testen op mijn bvm icm de ps2. Ik deed dat voorheen met die gsm software.

480i heeft in principe natuurlijk meer lijnen, maar het beeld in 240p is dan super strak. Ik heb hiervoor een hdmi naar component adapter die achter de rtx5 zit. Werkt ook voor x360 en ps4 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seroczynski schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:11:
[...]

[Afbeelding]
Werkt zo'n hydra ook een beetje met jou meer exotische consoles? Al langer in verleiding om er eentje te kopen, al is het maar om ruimte te creëren voor toekomstige andere consoles in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:14:
[...]

Werkt zo'n hydra ook een beetje met jou meer exotische consoles? Al langer in verleiding om er eentje te kopen, al is het maar om ruimte te creëren voor toekomstige andere consoles in de kast.
Ik heb zelf die hydra2 mini van dezelfde maker. Heb zelf eigenlijk nooit problemen gehad met snes, Saturn, n64 etc. met goede rgb scart kabels.

Hij roept wel altijd over de juiste TTL/75 ohm signalen:

“Be aware that in the context of retro gaming, there are two types of csync signals: TTL and 75 Ohm. Most displays and processors will require 75 Ohm csync, but some can accept TTL. As a general rule, unless your setup specifically requires otherwise, your target goal is that the cables you use with your consoles will all be outputting a 75 Ohm signal and the target device will also be receiving a 75 Ohm signal."

Ik heb ook die bekende goedkope scart switch en die doet in principe hetzelfde. Heeft alleen geen audio output en geen auto switch.

[ Voor 6% gewijzigd door 3style op 29-04-2022 18:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petje72
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:30:
[...]

Ik heb ook al een freemcboot memorycard speciaal voor de PSX gemaakt. Dat werkt. Ik heb ook ulaunch geïnstalleerd. Maar ik krijg dan zwart wit beeld. Geen idee waarom.

Alleen hdloader start bij mij niet op. Die blijft
dan hangen, geen idee wat er verkeerd gaat.
ik heb t zelfde , zodra ik een efl opstart zwart beeld. hdloader geeft aan psx geen ps2 is. maar ik heb t ooit aan de gang gekregen… ik zal eens graven in oude mails maar echt tijd heb ik er niet voor ….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3style schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:27:
[...]

Ik heb zelf die hydra2 mini van dezelfde maker. Heb zelf eigenlijk nooit problemen gehad met snes, Saturn, n64 etc. met goede rgb scart kabels.

Hij roept wel altijd over de juiste TTL/75 ohm signalen:

“Be aware that in the context of retro gaming, there are two types of csync signals: TTL and 75 Ohm. Most displays and processors will require 75 Ohm csync, but some can accept TTL. As a general rule, unless your setup specifically requires otherwise, your target goal is that the cables you use with your consoles will all be outputting a 75 Ohm signal and the target device will also be receiving a 75 Ohm signal."

Ik heb ook die bekende goedkope scart switch en die doet in principe hetzelfde. Heeft alleen geen audio output en geen auto switch.
Mijn kabels zijn redelijk.. niet van de bekende Engelse shop maar, heb ze wel aardig gescheiden van de voedingen, en dat helpt ook wel een eind. Het gaat ook via de ossc (en misschien wel via een retrothink5x als er geen goed alternatief komt) dus daar zit ook al een verschil in. Kom alleen niet weg met een mini, nu 7 consoles via scart aangesloten staan, en de extra ruimte die dan vrij komt... Daar kan nog van alles dan bij komen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:14:
[...]

De Hydra is een switch, die geeft gewoon een signaal door. Dan maakt het niet uit wat je er op aan sluit.
3style schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:07:
[...]

Leuk speelgoed :)
Ik ga de downscale optie van de rtx5 naar 240p ook maar eens testen op mijn bvm icm de ps2. Ik deed dat voorheen met die gsm software.

480i heeft in principe natuurlijk meer lijnen, maar het beeld in 240p is dan super strak. Ik heb hiervoor een hdmi naar component adapter die achter de rtx5 zit. Werkt ook voor x360 en ps4 trouwens.
Gebruik de downscale functionaliteit met mijn HDMI N64. Die stel ik in op 480p, downscale ik naar 240p en dan via de RT5x weer naar 1080p over 8)7 Zo kan ik mooi gebruik maken van de meesterlijke scanlines en masks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seroczynski schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 20:18:
[...]

De Hydra is een switch, die geeft gewoon een signaal door. Dan maakt het niet uit wat je er op aan sluit.

[...]
Klinkt meer dan logisch, geen vage electronica gewoon een schakelaar. Wel een klap geld voor iets meer gemak... Komt nog wel een keer als ik ook nog een pc-engine of jaguar voor een leuke prijs tegenkom.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week nog wel wat toegevoegd :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SZ3j60AOirrk2bpQJrXpTJIyIOY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4M1EV95kcOx2cmt1MIs0PCnv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
Ik wist niet dat FMCB ook werkte met de PSX. Maar ik neem aan dat jullie dit niet echt gaan gebruiken, en liever een echte PS2 gebruiken? Voelt toch wel eng als de PSX ineens niet meer werkt en de HDD ook lekker vast zit en niet vervangen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV

OFV

Ik zie net in de PSN store bij aanbiedingen twee games die me herinneren aan oude tijden en waarvan blijkbaar remakes of nieuwe delen gemaakt zijn. Nou volg ik het ook niet heel fanatiek maar er is dus een Patapon remake. Volgens mij heb ik die veel op de eerste PSP gespeeld als ik het goed herinner. Daarnaast is er een R-type final 2.

R-type... Deze afbeelding zegt voor mij alles. Wat een tijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vErtWZPi1Yw8blNN6LyiG9xj0CU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QTZZ5v2AQHZ68V3tGWZJVOPp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag zijn powermonger en golden axe 2 binnengekomen, gekocht op MP.

Nou werkt golden axe 2 niet lekker. Hij reageert niet op de richting input, alle andere knoppen werken wel. Heb de contactpunten al schoongemaakt met alcohol en een gum, helaas zonder succes. Dit is het enige spel die dit probleem geeft. Heb hem ook nog open geschroefd en van binnen ziet alles er heel goed uit. Weet er iemand wat er mis kan zijn met de cartridge?

Zou fijn zijn als ik hem kan repareren. De doos was niet super, maar als ik ook nog een andere cart moet aanschaffen maakt het een stuk zuurder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
cold_as_ijs schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 23:00:

Nou werkt golden axe 2 niet lekker. Hij reageert niet op de richting input, alle andere knoppen werken wel. Heb de contactpunten al schoongemaakt met alcohol en een gum, helaas zonder succes. Dit is het enige spel die dit probleem geeft. Heb hem ook nog open geschroefd en van binnen ziet alles er heel goed uit. Weet er iemand wat er mis kan zijn met de cartridge?

Zou fijn zijn als ik hem kan repareren. De doos was niet super, maar als ik ook nog een andere cart moet aanschaffen maakt het een stuk zuurder
Heb niet echt ervaring met SEGA spul. Maar als het probleem aan de cartridge zelf ligt en als het met IPA nog steeds niet werkt dan is er iets anders aan de hand.

Denk aan continuity test, maar ook reflow van de chips. Het kan zijn dat sommige pinnen van de chips niet goed contact maken in de cartridge, ook al lijkt het zo te zijn. Flux erover, rustig drag soldering of pin voor pin met leaded solder, en dat zou genoeg moeten zijn.

Of check de traces, misschien toch ergens onderbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
cold_as_ijs schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 23:00:

Wat @laugh zegt kan je doen als je handig bent met solderen. Wat ik gemerkt heb met oude sega cartridges, gaat misschien gek klinken... als je ze wat langer gebruikt of aan laat staan of er mee gamed ondanks beperkingen dat ze na x tijd weer goed werken. Alsof ze weer een beetje wakker moeten worden of opwarmen.

Ik heb dat met 3 games gehad, na alcohol en/of gum : soms was beeld wat verminkt, sommige buttons deden niets of spel hing vast na x tijd. Soms helpt om de x dag de sega met cartridge er in een paar uur aan laten staan (ik zet TV dat wel uit), vaak speelt hij demo af, of als het kan gewoon kijken hoever je komt in de game met de beperkingen. Ik had het bij Chuck Rock, Terminator en After Burner II en die werken nu allemaal weer prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OFV schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 22:45:
Ik zie net in de PSN store bij aanbiedingen twee games die me herinneren aan oude tijden en waarvan blijkbaar remakes of nieuwe delen gemaakt zijn. Nou volg ik het ook niet heel fanatiek maar er is dus een Patapon remake. Volgens mij heb ik die veel op de eerste PSP gespeeld als ik het goed herinner. Daarnaast is er een R-type final 2.

R-type... Deze afbeelding zegt voor mij alles. Wat een tijd.

[Afbeelding]
R-type final2 heeft (had? stomme moderne tijd :( ) een demo, ik raad je met klem aan deze te proberen, ik vond het spel mja, niet mooi.....de artstyle is niet mijn ding, dan zie ik liever de oudere games! En de gameplay deed het ook niet echt voor mij, nou moet ik er wel bij zeggen dat ik de og r-type ook niet echt super leuk vind, games zijn ontzettend pittig en veel 'memo'. Dit genre is momenteel echt mijn ding dus mocht je meer wat tips willen of beetje over dit genre willen mijmeren laat het hier weten of stuur me een dm :)

Wel helemaal met je eens, die art was magistraal, r-type was echt genre defying!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Seroczynski schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:44:
[...]

Volgens mij was de OSSC berucht om niet goed om te kunnen gaan met resolutie wisselingen....ik zal het dan binnenkort mee gaan maken, denk dat dit weekend het nog niet gaat worden, maar ga echt mijn best doen om komende week de ps2 dan daadwerkelijk aan te sluiten! Kan ik ook gradius 5 (ps2 vs ps3 digital version) gaan vergelijk op de oled :D

2e ps2 game!
En wow, was zelf vrij laat naar de ps2 gegaan, maar toch wel wat game uurtjes erop gemaakt. denk het meeste pes, maar ook (uiteraard) was fighting games, en gran tourisimo concept vond ik ook erg leuk (hou van rijden, niet zo van tunen en helemaal niet grinden om tunen te financieren, dus vandaar concept :+ )
Maar buiten die games niet super veel......vond retro toen al interessant worden en pc gaming was ook best tof in die tijd ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV

OFV

Sagat schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 09:07:
[...]
Dit genre is momenteel echt mijn ding dus mocht je meer wat tips willen of beetje over dit genre willen mijmeren laat het hier weten of stuur me een dm :)
Heet dit genre sidescroller shooter? Op de Amiga heb ik enkele van dit soort games veel gespeeld. Agony en Apidya bijvoorbeeld. Die eerste had een geweldige intro track.

YouTube: Agony Main Theme (HQ) - Amiga

Acties:
  • +2 Henk 'm!
OFV schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 09:28:
[...]

Heet dit genre sidescroller shooter? Op de Amiga heb ik enkele van dit soort games veel gespeeld. Agony en Apidya bijvoorbeeld. Die eerste had een geweldige intro track.

YouTube: Agony Main Theme (HQ) - Amiga
Het genre heette vroeger STG (shooting game, schijnt in japan nog steeds redelijk gangbaar te zijn) maar doordat fps dat min of meer gejat heeft, noemt men het nu meestal Shmups (shoot em ups).

De amiga heeft zeker enkele goede games in het genre, naast die 2 die je noemde was amiga r-type letterlijk een van de games die ik bij de machine kocht!
Deel 2 is er ook op uitgekomen.
Project x is ook een bekende.
En Banshee op de 1200 kreeg ook goede reviews.
De trinity van shmups and retro games zijn echter
- pc engine, megadrive en de saturn......met die systemen heb je echt een goudmijn te pakken van het genre!
Maar uiteraard is er op andere systemen ook zeer veel tofs te vinden

Dit is wel een leuke website met meer info
http://www.shmups.com/
en ook lijsten shmups per systeem, weet alleen niet hoe actief de site word geupdate.

En qua youtube kan ik deze dude niet genoeg 'recommenden'
YouTube: YouTube

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV

OFV

Sagat schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 09:35:
[...]

Het genre heette vroeger STG (shooting game, schijnt in japan nog steeds redelijk gangbaar te zijn) maar doordat fps dat min of meer gejat heeft, noemt men het nu meestal Shmups (shoot em ups).

De amiga heeft zeker enkele goede games in het genre, naast die 2 die je noemde was amiga r-type letterlijk een van de games die ik bij de machine kocht!
- pc engine, megadrive en de saturn......met die systemen heb je echt een goudmijn te pakken van het genre!

en ook lijsten shmups per systeem, weet alleen niet hoe actief de site word geupdate.

Top ik ga het bekijken. Project X herinner ik me ook nog. Geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Sagat schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 09:07:
[...]

R-type final2 heeft (had? stomme moderne tijd :( ) een demo, ik raad je met klem aan deze te proberen, ik vond het spel mja, niet mooi.....de artstyle is niet mijn ding, dan zie ik liever de oudere games! En de gameplay deed het ook niet echt voor mij, nou moet ik er wel bij zeggen dat ik de og r-type ook niet echt super leuk vind, games zijn ontzettend pittig en veel 'memo'. Dit genre is momenteel echt mijn ding dus mocht je meer wat tips willen of beetje over dit genre willen mijmeren laat het hier weten of stuur me een dm :)

Wel helemaal met je eens, die art was magistraal, r-type was echt genre defying!
Nu jullie het er over hebben, maar eens weer beginnen met rtype. Ik dacht dat de TurboGrafx versie een van de betere was toch? Kan ik de mister weer aanslingeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 09:35:
[...]

Voor de Dreamcast zijn er ook het nodige verschenen. Zeker ook wat recenter spul, zie wat alleen pixelheart aanbied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
3style schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 09:50:
[...]

Nu jullie het er over hebben, maar eens weer beginnen met rtype. Ik dacht dat de TurboGrafx versie een van de betere was toch? Kan ik de mister weer aanslingeren.
Is vooral voor de tijd een goede versie, maar als je er toegang tot hebt zou ik de remake op x360/1/series of ps3/4/5 of zelfs switch pakken 'dimensions' heb je arcade perfect deel 1 en 2 en ook nog wat opties qua old school of modern gfx, zelfs pseudo 3d.

De master system versie was technisch ook een wonder en heeft zelfs een bonus level, maar mjah....het arme beestje heeft het er zwaar mee!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 09:58:
[...]

Voor de Dreamcast zijn er ook het nodige verschenen. Zeker ook wat recenter spul, zie wat alleen pixelheart aanbied.
yup dc heeft idd ook zeker wat toppers, verder snes ook (sommigen hebben wel een super fx/sa1 fix nodig!) en ja de ps1, die heeft absoluut ook genoeg shmups, waarvan 5-10 zeer goede zou ik zeggen. En hoewel het niet mijn favo games zijn, vinden de meeste mensen de shmups op de Neo ook zeer tof!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beetje in het verlengde hiervan, Kim Justice heeft haar top 100 ps1 video uitgebracht en.......helemaal via duckstation, de gfx kloppen dan niet meer en toch wel hier een daar een glitch te zien, ben benieuwd wat jullie daarvan vinden.

Op zijn minst, zou zij het als een disclaimer bij de start van de video moeten vertellen imho.

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 30-04-2022 22:27 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 10:23:
[...]

Beetje in het verlengde hiervan, Kim Justice heeft zijn top 100 ps1 video uitgebracht en.......helemaal via duckstation, de gfx kloppen dan niet meer en toch wel hier een daar een glitch te zien, ben benieuwd wat jullie daarvan vinden.

Op zijn minst, zou hij het als een disclaimer bij de start van de video moeten vertellen imho.
Een beetje zoals de ps1 games met de bleemcast, daar kloppen de gfx ook niet meer. Het is wel een stuk strakker, maar het is het toch niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 10:54:
[...]

Een beetje zoals de ps1 games met de bleemcast, daar kloppen de gfx ook niet meer. Het is wel een stuk strakker, maar het is het toch niet helemaal.
Ja goede vergelijking, hoewel duckstation het wel een stukkie beter doet (en dat mag ook wel, het is 'iets' nieuwere software ;) )
Desondanks ben ik het met je eens dat dit het net niet is.

Ik wil zelf ducksation met name gaan gebruiken voor games met achievements support of idd 3d games (metal gear solid met stip op 1 gezien die beide is) maar voor 2d games liever de echte ps1 of mister (beide aan crt schermen).

Oh en ivm STG/SHMUP is duckstation ook wel interessant omdat ik die via series s speel, en die hangt weer aan mijn pc scherm, wat ik makkelijk naar TATE MODE!!!! (de gamesack liefhebbers herkennen dit verwacht ik _/-\o_ ) kan draaien.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqEKkYb38MbyhZbj8l3YmXeqxhI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tjpsOE57KMLSvtZ44itJBMcJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DXpbavzKcmzzQcXnLQI9JYhDNig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/24m7CgQn29HqUqF7arYIzm7C.jpg?f=fotoalbum_large

Er zit een lichte kras op de trace, maar die lijkt er niet doorheen. Zal straks even alles doormeten.
@Petje72 Hij staat nu al een paar uur aan in de MD. Probleem is dat ik mijn poppetje helemaal niet kan besturen, dus spelen zit er niet in. Tot nu toe nog geen verbetering, maar laat hem hem even aanstaan.

Vermoed dat ik de soldeerbout moet gaan gebruiken. Nog enig idee welke traces verdacht kunnen zijn?

Ergste geval wordt het een nieuwe cart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 11:06:
[...]

Ja goede vergelijking, hoewel duckstation het wel een stukkie beter doet (en dat mag ook wel, het is 'iets' nieuwere software ;) )
Desondanks ben ik het met je eens dat dit het net niet is.

Ik wil zelf ducksation met name gaan gebruiken voor games met achievements support of idd 3d games (metal gear solid met stip op 1 gezien die beide is) maar voor 2d games liever de echte ps1 of mister (beide aan crt schermen).

Oh en ivm STG/SHMUP is duckstation ook wel interessant omdat ik die via series s speel, en die hangt weer aan mijn pc scherm, wat ik makkelijk naar TATE MODE!!!! (de gamesack liefhebbers herkennen dit verwacht ik _/-\o_ ) kan draaien.
Ik ben zelf heel erg benieuwd hoe de ps1 games er uit gaan zien op de ps5. En of er trophy support is. Dat zou wel tof zijn. Ook psp games kan je volgens mij straks spelen. Maar ik gok dat ze gewoon de oude emulator uit de kast hebben gehaald en die gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 10:23:
[...]

Beetje in het verlengde hiervan, Kim Justice heeft zijn top 100 ps1 video uitgebracht en.......helemaal via duckstation, de gfx kloppen dan niet meer en toch wel hier een daar een glitch te zien, ben benieuwd wat jullie daarvan vinden.

Op zijn minst, zou hij het als een disclaimer bij de start van de video moeten vertellen imho.
Het is toch een zij :?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
M'n zus kwam net nog aanzetten met wat spellen (nav Koningsdag). Niet de meest boeiende spellen, maar misstaat niet :). PS4 spellen heb ik zelf gekocht, laatste tijd weer in een CoD bui voor de single player en met vrienden split-screen local MP :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZCRrcG0eShBEBbuSOnnhNHVwQ7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RegbVtoEBObczgrxJuT5YSIQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Exorcist schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 13:59:
M'n zus kwam net nog aanzetten met wat spellen (nav Koningsdag). Niet de meest boeiende spellen, maar misstaat niet :). PS4 spellen heb ik zelf gekocht, laatste tijd weer in een CoD bui voor de single player en met vrienden split-screen local MP :)

[Afbeelding]
Moet zelf ook nog eens beginnen met cod wo2.
Is de cod single player voor die andere versies trouwens goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 13:59:

[Afbeelding]
Toevallig laatst ook narnia en Arthur opgepikt. Wel mooie games. Die sport game is ook op de volgende generatie uitgebracht. Prima vangst zo.

Ik heb laatst mw remastered op de moeilijkste graad uitgespeeld. Dat doe je ook niet voor je plezier hahaha

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2022 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3style schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 14:10:
[...]

Ligt eraan. Ik hou zelf niet van sci-fi dus voor mij vallen Advanced Warfare, Infinite Warfare en Black Ops 4 af. Black Ops 3 is de enige zonder SP. De beste CoD's SP vind ik Modern Warfare (remastered), Modern Warfare 2 (remastered), Black Ops en - momenteel mee bezig - Cold War (PS5). Ghosts wil ik hierna gaan doen en dan maar 's over op een ander genre :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 14:16:
[...]

Toevallig laatst ook narnia en Arthur opgepikt. Wel mooie games. Die sport game is ook op de volgende generatie uitgebracht. Prima vangst zo.

Ik heb laatst mw remastered op de moeilijkste graad uitgespeeld. Dat doe je ook niet voor je plezier hahaha
Ik niet iig nee, lekker op recruit en knallen. Speel voor m'n lol en lol haal ik bij dát soort games niet uit een hoge moeilijkheidsgraad :P (hooguit als ik tegen een maat speel, dan is het competitief op de bank). Knap van jou echter! Ook Mile High Club gehaald als achievement/trophy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petje72
cold_as_ijs schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 12:52:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Er zit een lichte kras op de trace, maar die lijkt er niet doorheen. Zal straks even alles doormeten.
@Petje72 Hij staat nu al een paar uur aan in de MD. Probleem is dat ik mijn poppetje helemaal niet kan besturen, dus spelen zit er niet in. Tot nu toe nog geen verbetering, maar laat hem hem even aanstaan.

Vermoed dat ik de soldeerbout moet gaan gebruiken. Nog enig idee welke traces verdacht kunnen zijn?

Ergste geval wordt het een nieuwe cart
Hmmm, op de foto ziet alles nog goed uit. Meestal gaat de condensator bol staan maar die ziet er ook goed uit en als die kapot is doet cart helemaal niets. wazig probleem. Als nu al paar uur aanstaat zou die al "warm" moeten zijn... vrees dat dit truuk je niet gaat helpen :-(

We welke controller gebruik je? ik lees dat een 6 button controller niet werkt voor GA 2, je zou bij boot de MODE button moeten inhouden om die 6 button controller werkend te krijgen met GA2

[ Voor 6% gewijzigd door Petje72 op 30-04-2022 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:20:
[...]

Ik niet iig nee, lekker op recruit en knallen. Speel voor m'n lol en lol haal ik bij dát soort games niet uit een hoge moeilijkheidsgraad :P (hooguit als ik tegen een maat speel, dan is het competitief op de bank). Knap van jou echter! Ook Mile High Club gehaald als achievement/trophy?
Normaal heb ik met hard niet zo moeite, maar bij cod is het oneerlijk. Het is vooral veel geluk hebben. Nee die mile high club trophy heb ik niet. Wellicht ooit. Maar na de campagne was ik er wel ff klaar mee. Nu met forbidden west bezig.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Had de mode van terraonion al even liggen (gdemu was stuk gegaan), zojuist even geïnstalleerd voor de DC. Lekker plug and play. Even snel wat games erop gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SDJfRMdWAd5jFwfQKzNwog6h3k0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ByX8Wo8v3W1RZ8bW0167J6bK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nhgNm65-SPdrvZhjczmLUBi-k8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o79JmBQ6hqsTbIOIhomOmeJB.jpg?f=fotoalbum_large

Hoef de rtx5 in dit geval niet te gebruiken. Mis misschien alleen wat geavanceerde scanline opties:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n4LnoUhrkEYawnoz6OO1XWt04Jk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S0WSCkHiQfAKrFhVcQKk7gFv.jpg?f=fotoalbum_large

Een van de betere hori shooters:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Q01vVQU87JHmKC2sdkfhXZByF4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m9XoyHH401FolxLwXVEKQuQX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3style schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 14:10:
[...]

Vond WO2 single player maar mweeh. Teveel over de top, zowel met drama als actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Petje72 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 17:06:
[...]

Hmmm, op de foto ziet alles nog goed uit. Meestal gaat de condensator bol staan maar die ziet er ook goed uit en als die kapot is doet cart helemaal niets. wazig probleem. Als nu al paar uur aanstaat zou die al "warm" moeten zijn... vrees dat dit truuk je niet gaat helpen :-(

We welke controller gebruik je? ik lees dat een 6 button controller niet werkt voor GA 2, je zou bij boot de MODE button moeten inhouden om die 6 button controller werkend te krijgen met GA2
Ja was hier vanmiddag ook achter gekomen toen mijn oude 3 button wel werkte (alleen B werkte niet maar is een controller issue). Ook het feit dat ik het poppetje wel te besturen was met xyz gaf het weg. Ik had het kunnen weten want 30 jaar geleden had ik dezelfde combo, zei het een andere 6 button. Maar ergens was mij dit gek genoeg ontglipt ;)
Het werkt in ieder geval, heb ik weer wat te doen komende tijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
3style schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 17:39:
Had de mode van terraonion al even liggen (gdemu was stuk gegaan), zojuist even geïnstalleerd voor de DC. Lekker plug and play. Even snel wat games erop gedaan.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Hoef de rtx5 in dit geval niet te gebruiken. Mis misschien alleen wat geavanceerde scanline opties:

[Afbeelding]

Een van de betere hori shooters:

[Afbeelding]
Die DC ziet er fully tweaked uit 😄👍

[ Voor 3% gewijzigd door Bruiser op 30-04-2022 18:23 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Bruiser schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 18:22:
[...]

Die DC ziet er fully tweaked uit 😄👍
Yup :) paar jaar geleden allemaal gemod.
Geen herrie meer al is dat deels wel nostalgisch. Heb er zelf in betere tijden nog een bba in gedaan, al heb je daar nu goedkopere opties voor:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_moMtns-CMn8iVvmpEjiqbRzlu0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bG5PaG5MPiHxuOoU4gRql9pE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:34:
Ik liep net even bij de cex in Arnhem naar binnen. Maar het aanbod is erg mager, welgeteld 5 psp games, 4 Vita games, 8 xbox OG games. Grootste aanbod was nog wel de Ps3 games. Maar ook dat zijn niet echt bijzondere titels. Lijkt erop dat ze er een beetje afscheid van gaan nemen en alleen nog maar vanaf ps4/xbox one gaan verkopen.
Zo net terug uit Friesland! Even een dagje Leeuwarden gedaan, en natuurlijk ook even de cex binnengewandeld. Daar ook niet veel 6e generatie meer alles bij elkaar stuk of 30.Wel meer dan genoeg 7e, en met name vrij veel Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3style schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 18:45:
[...]

Yup :) paar jaar geleden allemaal gemod.
Geen herrie meer al is dat deels wel nostalgisch. Heb er zelf in betere tijden nog een bba in gedaan, al heb je daar nu goedkopere opties voor:

[Afbeelding]
Oh? ik was een beetje aan het googlen maar nog niets kunnen vinden, hou me aanbevolen wat games laden vanaf nas/netwerk vind ik toch wel stukkie fijner dan cd's fikken :)
Weet alleen niet of dat nou ook kon zonder ode....als ode verplicht is kom je met een grote sd kaart of hd/ssd natuurlijk ook al heel eind!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Game files streamen vanaf een NAS klimkt wel erg sexy. Weet iemand of dat ook met een Wii U kan, om daarmee Gamecube, Wii en Wii U games af te spelen? :o

Ben trouwens op zoek naar een Wii U en kijk wat op MP rond. Maar het lijkt wel of men geen zin heeft om ze te verkopen… :/ 6 gevonden… waarvan er 2 reageren met hooguit ‘ja k heb m nog’. Mocht iemand nog een zwarte Wii U hebben waar die vanaf wil, PM mij maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Tux3.14 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 22:48:
Game files streamen vanaf een NAS klimkt wel erg sexy. Weet iemand of dat ook met een Wii U kan, om daarmee Gamecube, Wii en Wii U games af te spelen? :o
Nee, maar de Wii U kan wel laden vanaf externe harde schijf.

De PS2 is volgens mij zo'n beetje de enige die na modden kan laden vanaf een netwerk-drive. Ik had er laatst ook eentje gemod, een slim model.

Wii U is op MP volgens mij niet echt goedkoop. Ik heb de mijne (zwarte) maanden geleden bij MarioWiiU vandaan, toen €80, met garantie. Is de duurste console die ik heb :/

[ Voor 14% gewijzigd door Josefien op 30-04-2022 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Josefien schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 23:02:
[...]

Nee, maar de Wii U kan wel laden vanaf externe harde schijf.

De PS2 is volgens mij zo'n beetje de enige die na modden kan laden vanaf een netwerk-drive. Ik had er laatst ook eentje gemod, een slim model.

Wii U is op MP volgens mij niet echt goedkoop. Ik heb de mijne (zwarte) maanden geleden bij MarioWiiU vandaan, toen €80, met garantie. Is de duurste console die ik heb :/
80 euro voor een console vind ik eigenlijk niet heel duur
Pagina: 1 ... 143 ... 224 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.